Styleair
|
|
« Új hozzászólás #27000 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:37:10 » |
|
Nagyobb fogyasztók nélkül 14,3V korül mutat a műszer, de ha nem tölt rendesen a generátor, akkor miért nem ég a töltéshibajelző?
Az aksival mi a gond, miért vizsgálgatod? Szerintem a turbó gondhoz nincs köze.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
madar89
|
|
« Új hozzászólás #27001 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:40:07 » |
|
ELM327(BT) + Android telo + Torque sw. 1.4-1,6 Bar között jó.
Fszuperrel valaki nem tudja hogy kell megmérni? melyik értéket kell figyelni?
|
|
|
Naplózva
|
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
|
|
|
Hidymester
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27002 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:51:59 » |
|
Az aksival mi a gond, miért vizsgálgatod? Szerintem a turbó gondhoz nincs köze.
Hidegebb reggeleken indításkor leesik az akku feszültség 9V környékére és ingadozik ilyenkor az alapjárat + kis fehér füst pamacs.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #27003 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:58:26 » |
|
Hidegebb reggeleken indításkor leesik az akku feszültség 9V környékére és ingadozik ilyenkor az alapjárat + kis fehér füst pamacs.
Ha esetleg aksit cserélsz, akkor majd beszéljünk. Mondom hol vettem jól, kollégák, család és a saját autóba is. Leginkább rövideket mész? Töltötted már min 12 órát? utána is leesik a fesz?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Hidymester
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27004 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:15:26 » |
|
Ha esetleg aksit cserélsz, akkor majd beszéljünk. Mondom hol vettem jól, kollégák, család és a saját autóba is. Leginkább rövideket mész? Töltötted már min 12 órát? utána is leesik a fesz?
Igen rövideket megyek. Még nem töltöttem, sima akksi töltő jó hozzá? Még a 2005-ös gyári Ford akksi van benne. Áprilisban voltam márkaszervízben és ott rámértek valami műszerrel az akksira és azt írta a gép, hogy csere javasolt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #27005 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:16:30 » |
|
Egyébként a turbo és az EGR is vákumos.
Azt a vákum cső T elágazást fényképezd le, és linkeld be! Lehet, hogy az lesz a baj. Majd megmondják az okosabbak!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #27006 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:16:45 » |
|
Rövid távra/üzemeltetésre nem a legjobb választás a dízel autó.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #27007 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:17:31 » |
|
Igen rövideket megyek. Még nem töltöttem, sima akksi töltő jó hozzá? Még a 2005-ös gyári Ford akksi van benne. Áprilisban voltam márkaszervízben és ott rámértek valami műszerrel az akksira és azt írta a gép, hogy csere javasolt.
Vidd el egy cella mérésre,hátha kezd cellazárlatos lenni.Mikor indítod a belső világítás nem halványul el?
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #27008 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:18:39 » |
|
Igen rövideket megyek. Még nem töltöttem, sima akksi töltő jó hozzá? Még a 2005-ös gyári Ford akksi van benne. Áprilisban voltam márkaszervízben és ott rámértek valami műszerrel az akksira és azt írta a gép, hogy csere javasolt.
Ha gondolod kölcsön adom a csepptöltőmet. Rárakod 12-16 órára, aztán teszt, és kiderül, hogy bírja.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #27009 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:19:35 » |
|
Rövid távra/üzemeltetésre nem a legjobb választás a dízel autó.
Az igaz amit mondasz,de ha csak úgy pénz esetében lenne egy hétvégi autó mivel diesel mániás vagyok akkor is ilyen lenne.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #27010 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:19:53 » |
|
Rövid távra/üzemeltetésre nem a legjobb választás a dízel autó.
Csak ez volt polcon, mikor vette. Ezzel a problémát nem oldottuk meg.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #27011 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:27:26 » |
|
Rövid távra/üzemeltetésre nem a legjobb választás a dízel autó.
biztosan
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #27012 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:51:00 » |
|
biztosan Talán szerinted megéri rövid távokra a dízel autó? Azért fejelgeted a falat? Felesleges....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #27013 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:51:36 » |
|
Talán szerinted megéri rövid távokra a dízel autó? Azért fejelgeted a falat? Felesleges.... Megéri.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #27014 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:55:06 » |
|
Talán szerinted megéri rövid távokra a dízel autó? Azért fejelgeted a falat? Felesleges.... Az élmény amit nekem nyújt hidd el megéri.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #27015 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:56:26 » |
|
Rövid távon biciklizni kell
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #27016 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:56:56 » |
|
Az élmény amit nekem nyújt hidd el megéri.
Jaaa, ha élvény vagy hobby autó....az más!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Hidymester
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27017 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:06:34 » |
|
Azt a vákum cső T elágazást fényképezd le, és linkeld be! Lehet, hogy az lesz a baj. Majd megmondják az okosabbak!
Megtaláltam a T elágazóból hiányzó csövet, a légszűrőház alján van egy kis doboz, oda megy bele. Amikor kiszedtem a légszűrőházat lecsúszott/lehúztam a csövet és úgy maradt. Visszadugtam és minden a régi Hát igen vákumos turbo vákum nélkül nem működik...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hidymester
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27018 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:07:47 » |
|
Jaaa, ha élvény vagy hobby autó....az más! Az élmény ahogy megindul megfizethetetlen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hidymester
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27019 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:09:20 » |
|
Rövid távon biciklizni kell Ha az időjárás engedi bringázok is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Hidymester
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27020 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:10:57 » |
|
Ha gondolod kölcsön adom a csepptöltőmet. Rárakod 12-16 órára, aztán teszt, és kiderül, hogy bírja.
Van egy töltőm, majd holnap délután rárakom és meglátjuk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #27021 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:12:30 » |
|
Az élmény ahogy megindul megfizethetetlen Simán megfizethető..... és annyira nem lehet seggre esni tőle. Amikor egy turbós benzines megindul, na az valóban megfizethetetlen! (Porsche Turbo S, WRX Sti..... ezek azok, amik megindulnak )
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #27022 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:14:20 » |
|
Simán megfizethető..... és annyira nem lehet seggre esni tőle. Amikor egy turbós benzines megindul, na az valóban megfizethetetlen! (Porsche Turbo S, WRX Sti..... ezek azok, amik megindulnak ) nem értesz te ehhez.....te benzinfalo....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Hidymester
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27023 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:14:34 » |
|
Vidd el egy cella mérésre,hátha kezd cellazárlatos lenni.Mikor indítod a belső világítás nem halványul el?
Elviszem majd, a belső világítást még nem figyeltem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #27024 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:14:54 » |
|
nem értesz te ehhez.....te benzinfalo.... Elnézést kérek......
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #27025 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:17:04 » |
|
Elnézést kérek...... nyilván van miért.dízel topicban tiltott a benzin szocska...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Hidymester
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27026 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:17:52 » |
|
Simán megfizethető..... és annyira nem lehet seggre esni tőle. Amikor egy turbós benzines megindul, na az valóban megfizethetetlen! (Porsche Turbo S, WRX Sti..... ezek azok, amik megindulnak ) Egyet értek veled, volt szerencsém WRX-hez és Fiat Coupe 20vt-hez is, na azok tényleg más kategória, de nem is fogyasztanak mellette 6 litert
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #27027 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:20:50 » |
|
nyilván van miért.dízel topicban tiltott a benzin szocska... "benzinfalo"
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #27028 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:21:34 » |
|
Megtaláltam a T elágazóból hiányzó csövet, a légszűrőház alján van egy kis doboz, oda megy bele. Amikor kiszedtem a légszűrőházat lecsúszott/lehúztam a csövet és úgy maradt. Visszadugtam és minden a régi Hát igen vákumos turbo vákum nélkül nem működik... Hurrá! Ügyes vagy! Ami nekem van okos töltőm, az ha feltöltötte, csepptöltésre vált, és ki sem kell szedd az aksidat. Ha kell szólj. Azért az EGR dugózás + szívósor tisztítást meg kellene ejtened, esetleg még a turbó tisztitást is.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #27029 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:23:02 » |
|
Egyet értek veled, volt szerencsém WRX-hez és Fiat Coupe 20vt-hez is, na azok tényleg más kategória, de nem is fogyasztanak mellette 6 litert Az élményről és a megindulásról volt szó.... nem a fogyasztásról, arra van egy külön topik! Én sok prémium autót javítok, amikor gazdiknak a legerősebb kivitel sem elég jó és még azt is tovább faragják...
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #27030 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:23:57 » |
|
"benzinfalo" lakkbenzin.sebbenzin.ilyesmi....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Hidymester
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27031 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:27:32 » |
|
Hurrá! Ügyes vagy! Ami nekem van okos töltőm, az ha feltöltötte, csepptöltésre vált, és ki sem kell szedd az aksidat. Ha kell szólj. Azért az EGR dugózás + szívósor tisztítást meg kellene ejtened, esetleg még a turbó tisztitást is. Köszönöm, megnézem majd milyen töltő van itthon. Hamarosan meg lesz az EGR dugózás + tisztítás is. Kicsit azért aggódtam a turbo miatt, nagy megkönnyebbülés, hogy nem volt komoly baj!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #27032 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:28:09 » |
|
Egy kicsit TDCI is szóba kerüljön. Nemrég 3 hengerezett egy 2005 Transit...... villogó izzításjelző. 2 perc alatt megvolt a hiba...egy multiméterrel. Az első befecskendező elektromos hibával elköszönt. Nem volt olcsó......
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
henry01
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27033 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:30:49 » |
|
Sziasztok mondeos kollegák
A segítségeteket / tapasztalatotokat szeretném kérni. Az én kis drága 115 LE mondeóm a következőt produkálja. Beindításnál semmi gond, szépen egyenletesen jár a motor hidegen. Amikor bemelegszik a motor akkor elkezd ingadozni az alapjárat. Azonban ha meleg egyenetlenül járó motornál bekapcsolom a légkondit, akkor megszűnik az alapjárat ingadozása. Valakinek van esetleg tapasztalata, vagy ötlete? Előre is köszi a segítséget.
Üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #27034 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:31:24 » |
|
Köszönöm, megnézem majd milyen töltő van itthon. Hamarosan meg lesz az EGR dugózás + tisztítás is. Kicsit azért aggódtam a turbo miatt, nagy megkönnyebbülés, hogy nem volt komoly baj!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #27035 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:33:34 » |
|
Sziasztok mondeos kollegák
A segítségeteket / tapasztalatotokat szeretném kérni. Az én kis drága 115 LE mondeóm a következőt produkálja. Beindításnál semmi gond, szépen egyenletesen jár a motor hidegen. Amikor bemelegszik a motor akkor elkezd ingadozni az alapjárat. Azonban ha meleg egyenetlenül járó motornál bekapcsolom a légkondit, akkor megszűnik az alapjárat ingadozása. Valakinek van esetleg tapasztalata, vagy ötlete? Előre is köszi a segítséget.
Üdv
1. körben....generátor, maf....és én néznék egy korrekciós tényezőt is a befiknél.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
henry01
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27036 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:50:06 » |
|
Köszönöm szépen a gyors választ. Addig telejsen világos, hogy generátor és MAF szenzor. Ezt a korrekcis tényezőt megtennéd hogy kifejted kicsit bővebben?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #27037 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 22:09:40 » |
|
Köszönöm szépen a gyors választ. Addig telejsen világos, hogy generátor és MAF szenzor. Ezt a korrekcis tényezőt megtennéd hogy kifejted kicsit bővebben?
Ahhoz megfelelő diagnosztikai műszer szükséges.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
francoe
|
|
« Új hozzászólás #27038 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 23:33:40 » |
|
A kocsi az utóbbi időben többször vészüzemmódba váltott egy-egy erősebb gázadásra. Eleinte csak 6-ban tapasztaltam (100-110 körül), aztán végül már ötödikben is. Előzéskor "fantasztikus" ( ) érzés, amikor az autó gázadásra alig reagál, vagy éppen leáll alattad. Hibakód a már ismert p0251 volt. Üzemanyagszűrő cseréje nem változtatott a dolgon. Fémreszelék nem volt a régi szűrőben...szerencsére. Résolaj-veszteség mérése sikertelen volt, mert a magasnyomású szivattyú csak kb 590-600 bart tudott, (akkor is amikor az injektorok le voltak kötve). Bontott magasnyomású cseréje után a nyomás 1685 bar lett (rákötött porlasztókkal) . A porlasztók még az eredetiek. Most bizakodom, hogy az új/bontott/ szivattyú még legalább annyi ideig kitart, mint amennyit nálam töltött a gép (6 év).
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.24 hétfő, 23:35:26 írta francoe »
|
Naplózva
|
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #27039 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 23:40:05 » |
|
A kocsi az utóbbi időben többször vészüzemmódba váltott egy-egy erősebb gázadásra. Eleinte csak 6-ban tapasztaltam (100-110 körül), aztán végül már ötödikben is. Előzéskor "fantasztikus" ( ) érzés, amikor az autó gázadásra alig reagál, vagy éppen leáll alattad. Hibakód a már ismert p0251 volt. Üzemanyagszűrő cseréje nem változtatott a dolgon. Fémreszelék nem volt a régi szűrőben...szerencsére. Résolaj-veszteség mérése sikertelen volt, mert a magasnyomású szivattyú csak kb 590-600 bart tudott, (akkor is amikor az injektorok le voltak kötve). Bontott magasnyomású cseréje után a nyomás 1685 bar lett (rákötött porlasztókkal) . A porlasztók még az eredetiek. Most bizakodom, hogy az új/bontott/ szivattyú még legalább annyi ideig kitart, mint amennyit nálam töltött a gép (6 év). És a bontott szivattyú felrakása után mértetek résolaj veszteséget?
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
francoe
|
|
« Új hozzászólás #27040 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 23:48:00 » |
|
És a bontott szivattyú felrakása után mértetek résolaj veszteséget?
Én biztosan nem, de szerintem a szerelő sem.
|
|
|
Naplózva
|
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27041 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 23:58:57 » |
|
Én biztosan nem, de szerintem a szerelő sem.
Azért biztos ami biztos,azt lehet meg kellene nézni Gondolom erre akart célozni Tisler
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #27042 Dátum: 2013.06.25 kedd, 00:02:09 » |
|
Azért biztos ami biztos,azt lehet meg kellene nézni Gondolom erre akart célozni Tisler Igen,mert nehogy most majd a csúcsok engedjék el a nyomást.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #27043 Dátum: 2013.06.25 kedd, 10:06:21 » |
|
A kocsi az utóbbi időben többször vészüzemmódba váltott egy-egy erősebb gázadásra. Eleinte csak 6-ban tapasztaltam (100-110 körül), aztán végül már ötödikben is. Előzéskor "fantasztikus" ( ) érzés, amikor az autó gázadásra alig reagál, vagy éppen leáll alattad. Hibakód a már ismert p0251 volt. Üzemanyagszűrő cseréje nem változtatott a dolgon. Fémreszelék nem volt a régi szűrőben...szerencsére. Résolaj-veszteség mérése sikertelen volt, mert a magasnyomású szivattyú csak kb 590-600 bart tudott, (akkor is amikor az injektorok le voltak kötve). Bontott magasnyomású cseréje után a nyomás 1685 bar lett (rákötött porlasztókkal) . A porlasztók még az eredetiek. Most bizakodom, hogy az új/bontott/ szivattyú még legalább annyi ideig kitart, mint amennyit nálam töltött a gép (6 év). ez érdekes. Szivattyú alulműködésre kellett volna lennie spec kódnak (P2291, P2288). Lehet egyszerűen a IMV egység (nyomásszabályzó szelep) volt a gond. remélem nem volt drága nagyon... Utólagos okoskodásként:P0251 hibakeresésből: Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV): • Carry out a guided fuel pressure test diagnosis. (symptom "No engine start" or "Poor driveability"). CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure. • Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and 10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.). • Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar). • Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
Trendi
|
|
« Új hozzászólás #27044 Dátum: 2013.06.25 kedd, 14:52:38 » |
|
Sziasztok,
Tudtok segíteni abban, hogy az injektorok bemérése után az új kódot leprogramozzuk a kocsiba?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.25 kedd, 15:32:42 írta Trendi »
|
Naplózva
|
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
|
|
|
francoe
|
|
« Új hozzászólás #27045 Dátum: 2013.06.25 kedd, 14:55:55 » |
|
ez érdekes. Szivattyú alulműködésre kellett volna lennie spec kódnak (P2291, P2288). Lehet egyszerűen a IMV egység (nyomásszabályzó szelep) volt a gond. remélem nem volt drága nagyon... ....
Szia Ákos! Köszi az ötleteket. Ha jól sejtem ez a nyomásszabályzó szelep. Ez sem lett volna olcsóbb. Így kb az új nyomásszabályzó szelep árába került az egész, és legalább van benne egy sokkal fiatalabb szivattyú (ami persze még ugyanúgy tönkre mehet).
|
|
|
Naplózva
|
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
|
|
|
Meszike007
|
|
« Új hozzászólás #27046 Dátum: 2013.06.25 kedd, 15:59:10 » |
|
én (is ) tudok, kérdés, hol laksz? Sziasztok,
Tudtok segíteni abban, hogy az injektorok bemérése után az új kódot leprogramozzuk a kocsiba?
|
|
|
Naplózva
|
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin. 2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27047 Dátum: 2013.06.25 kedd, 16:08:08 » |
|
én (is ) tudok, kérdés, hol laksz?
A profilja szerint Bp IX ker.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Trendi
|
|
« Új hozzászólás #27048 Dátum: 2013.06.25 kedd, 21:20:38 » |
|
XIX. ker. én (is ) tudok, kérdés, hol laksz?
|
|
|
Naplózva
|
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
|
|
|
b.virag
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #27049 Dátum: 2013.06.25 kedd, 21:31:47 » |
|
Tisztelt Tagok!
A következő kérdéssel fordulok hozzátok: van egy Mondeo III 2.0 TDCi-m, az utóbbi időben fel-felvillan, majd kialszik az olajnyomás visszajelző lámpa. Elvittem szerelőhöz, aki mechanikusan megnézte, ill. megmérte az olajnyomást, minden ok, szerinte elektronikai probléma van. Izzításkor a többi lámpával együtt világít, majd a motor beindulásakor velük együtt el is alszik, de kb. 5-10 percen belül párszor bevillan, majd égve marad. Az autóban 300e km van, de minden 10.000-nél gyári olaj + szűrőt cseréltem. Eddig semmi motorügyi probléma nem volt, de most ez nagyon zavar. Van valami ötletetek, hogy mi okozhatja ezt? Előre is nagyon köszönöm! Béci
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|