Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:38:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
536
537
538
539
540
541
542
[
543
]
544
545
546
547
548
549
550
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14631889 alkalommal)
0 Felhasználó és 117 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27100 Dátum:
2013.07.06 szombat, 11:03:16 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.06 szombat, 11:00:56
rámijesztett ez a kotla. villogó izzításjelző. nyomtam neki de nem padlón és nem is emelkedőn, és mintha valaki elvette volna a gázt, majd villogott. de nem állt le. leállítottam és utána semmi. itthon megkergettem 1-2-3-ban padlón de nem csinálta. szétszedve nem volt mostanában. mi lesz ez?
Pcsúcs, nagynyomású, kettőstömegű és jeladó, ja és a túrbócsövek, meg a turbó.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27101 Dátum:
2013.07.06 szombat, 11:07:55 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.06 szombat, 11:03:16
Pcsúcs, nagynyomású, kettőstömegű és jeladó, ja és a túrbócsövek, meg a turbó.
Hengerfej, klíma, váltó nem?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27102 Dátum:
2013.07.06 szombat, 11:09:37 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.06 szombat, 11:07:55
Hengerfej, klíma, váltó nem?
Esetleg a szélvédő?
Viccet félretéve csináltathatsz egy poharazást. Abból nem lehet baj+sok mindenre fényt deríthet az üzemanyag rendszerrel kapcsolatban.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27103 Dátum:
2013.07.06 szombat, 11:12:00 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.07.06 szombat, 11:09:37
Esetleg a szélvédő?
Viccet félretéve csináltathatsz egy poharazást. Abból nem lehet baj+sok mindenre fényt deríthet az üzemanyag rendszerrel kapcsolatban.
1.5-2 éve nézték, akkor azt mondták 3 kuka. de ez Ford szerviz volt, úgyhogy nem biztos. Alf tavaly nézte lacházán az értékeket diaggal, és hibátlan volt minden. nem lehet nagy baj, nem eszik sokat, jól megy, pöccre indul.
TISLER: nekem egyik napról a másikra tönkrementek, ment a szivattyú is meg a csúcsok is!!!! 500- volt de tbbet nem lez vele gond!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.06 szombat, 11:18:11 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27104 Dátum:
2013.07.06 szombat, 11:31:14 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.06 szombat, 11:00:56
rámijesztett ez a kotla. villogó izzításjelző. nyomtam neki de nem padlón és nem is emelkedőn, és mintha valaki elvette volna a gázt 1 pillanatra, majd villogott. de nem állt le. leállítottam és utána semmi. itthon megkergettem 1-2-3-ban padlón de nem csinálta. szétszedve nem volt mostanában. mi lesz ez?
Lehet, hogy a PCM modul nem ismerte fel az ezüst színű tetőkorlátodat! Taníttasd fel neki, vagy fújd vissza feketére!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27105 Dátum:
2013.07.06 szombat, 12:03:09 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.06 szombat, 11:12:00
TISLER: nekem egyik napról a másikra tönkrementek, ment a szivattyú is meg a csúcsok is!!!! 500- volt de tbbet nem lez vele gond!
Mekkora p*cs vagy
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27106 Dátum:
2013.07.06 szombat, 16:39:58 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.06 szombat, 11:00:56
rámijesztett ez a kotla. villogó izzításjelző. nyomtam neki de nem padlón és nem is emelkedőn, és mintha valaki elvette volna a gázt 1 pillanatra, majd villogott. de nem állt le. leállítottam és utána semmi. itthon megkergettem 1-2-3-ban padlón de nem csinálta. szétszedve nem volt mostanában. mi lesz ez?
Ugyanígy jártam, ugyanezt tettem mnt te! De se előtte se azóta semmi gond! Szét hajtom a piccsába
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27107 Dátum:
2013.07.06 szombat, 17:28:29 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.07.06 szombat, 16:39:58
Ugyanígy jártam, ugyanezt tettem mnt te! De se előtte se azóta semmi gond! Szét hajtom a piccsába
nekem pont a nagytalira menet csinálta ezt ! nekem sem volt azóta gond!nézesd meg a hibakódokat!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
baludanny
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27108 Dátum:
2013.07.06 szombat, 23:12:32 »
Idézetet írta: baludanny - 2013.07.04 csütörtök, 08:31:43
enis kernem ha lehetne koszi
koszonom kedves kolega es lon legkondi a mobilba
Naplózva
baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
jimszloby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27109 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 11:36:01 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.07.05 péntek, 23:09:59
Ha van maf/légtömegmérő/szenzorod akkor egy pucolás segíteni szokott.Kezdésnek.
Hát nem tudok róla hogy nekem lenne ilyenem ...
Hol találom meg ezt és ha van ilyenem hogy kell kipucolni ?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27110 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 11:40:02 »
Idézetet írta: jimszloby - 2013.07.07 vasárnap, 11:36:01
Hát nem tudok róla hogy nekem lenne ilyenem ...
Hol találom meg ezt és ha van ilyenem hogy kell kipucolni ?
http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
Bár ez nem mk3, de ha van, akkor neked is a légszűrő utáni csövön lesz rajta, és úgy néz ki, mint a videóban.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27111 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 12:00:40 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.07.07 vasárnap, 11:40:02
http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
Bár ez nem mk3, de ha van, akkor neked is a légszűrő utáni csövön lesz rajta, és úgy néz ki, mint a videóban.
És marha óvatosan pucolni, mert igen érzékeny szerkezet!
Fültisztító pélcikával, féktisztítóval befújva, és nem is kettő, de csak másfél ujjal fogva, hogy el ne szakítsd a szálat ott belül.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27112 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 12:50:56 »
kik szerepelnek ebben a videóban?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27113 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 15:18:31 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.07.06 szombat, 17:28:29
nekem pont a nagytalira menet csinálta ezt ! nekem sem volt azóta gond!nézesd meg a hibakódokat!
Majd a kovetkezo muszakin:) akkor ugyis kiolvassak az egr dugo miatt!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27114 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 16:49:49 »
Ervinnél jártam turbot cseréltetni, mert a régi kezdte elhagyni magát. Alkatrész kollégától kaptam egy cseredarabot, ami kicsivel jobb állapotban van. Azért első ránézésre ez sem tűnt valami bíztatónak...
Elég firkás srác, ami a turbokat illeti, de lefényképeztette velem, mondván azt hitte, őt már ebben a műfajban nem érheti meglepetés:
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_wmuxxps8c0.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_3lpoqx7ebp.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_u6cbaldqkt.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_95d4vptwmt.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_eb2b29wbkp.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_a3mtdysco7.jpg
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.07 vasárnap, 16:51:53 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27115 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 17:04:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.07 vasárnap, 16:49:49
Ervinnél jártam turbot cseréltetni, mert a régi kezdte elhagyni magát. Alkatrész kollégától kaptam egy cseredarabot, ami kicsivel jobb állapotban van. Azért első ránézésre ez sem tűnt valami bíztatónak...
Elég srác, ami a turbokat illeti, de lefényképeztette velem, mondván azt hitte, őt már ebben a műfajban nem érheti meglepetés:
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_wmuxxps8c0.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_3lpoqx7ebp.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_u6cbaldqkt.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_95d4vptwmt.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_eb2b29wbkp.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_a3mtdysco7.jpg
AndyA
ez amit vettél vagy ami lelett véve? ahogy nézem jó ez csak kikell pucolni,beállitani,azt mehet is fel...
Az mit jelent hogy firkás a srác?
Naplózva
jimszloby
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27116 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 17:12:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.07 vasárnap, 12:00:40
És marha óvatosan pucolni, mert igen érzékeny szerkezet!
Fültisztító pélcikával, féktisztítóval befújva, és nem is kettő, de csak másfél ujjal fogva, hogy el ne szakítsd a szálat ott belül.
AndyA
Most akkor elég csak befújni vagy még fültisztitoval is rásegitsek, mert a videóban csak fujták.
És most akkor milyen spay vel kell ? A videóba az nem féktisztitó vagy igen ??
Naplózva
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27117 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 17:30:05 »
Üdv Srácok!
Kezd kiakasztani a verda!
Néha olyan jeleséget produkál, hogy egyszerűen nem akar húzni csak füstöl és nem megy: Menet közben újraindítom és mint a puskagolyó kilő. Olyan mintha nem müködne rendesen a turbó.
Mi vezérli a turbót? Nekem még vákumlabdás a geo. A lapátot hidegen megmozgatom nem akad sehol. Nem értem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27118 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 17:39:44 »
Idézetet írta: jimszloby - 2013.07.07 vasárnap, 17:12:10
Most akkor elég csak befújni vagy még fültisztitoval is rásegitsek, mert a videóban csak fujták.
És most akkor milyen spay vel kell ? A videóba az nem féktisztitó vagy igen ??
nem kell a fültisztító.csak féktisztító.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27119 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 17:41:03 »
Idézetet írta: roberto76 - 2013.07.07 vasárnap, 17:30:05
Üdv Srácok!
Kezd kiakasztani a verda!
Néha olyan jeleséget produkál, hogy egyszerűen nem akar húzni csak füstöl és nem megy: Menet közben újraindítom és mint a puskagolyó kilő. Olyan mintha nem müködne rendesen a turbó.
Mi vezérli a turbót? Nekem még vákumlabdás a geo. A lapátot hidegen megmozgatom nem akad sehol. Nem értem.
szerintem villog a sárga izzítójeled is.hova való vagy?lehet,hogy tudnék hibakódolvasásban segíteni,mert itt sajna nem a turbódról van szó.az csak következmény,mert vészüzemben letiltja az ecu.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27120 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 18:19:36 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.07 vasárnap, 17:41:03
szerintem villog a sárga izzítójeled is.hova való vagy?lehet,hogy tudnék hibakódolvasásban segíteni,mert itt sajna nem a turbódról van szó.az csak következmény,mert vészüzemben letiltja az ecu.
Sajnos nincs hibakód van olvasóm Most volt javítva a nagynyomású meg a cssúcsok is tank pucc új szűrő minden ami kell. Az izzító sem villog csak nyomom neki és nem húz. Ma is így csinált aztán gondolt egyet és kilőtt. Olyan mintha nem mozgatná a lapátokat Vagy egy 10 másodperces turbójuk lenne.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.07 vasárnap, 18:25:34 írta roberto76
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27121 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 19:30:45 »
Idézetet írta: roberto76 - 2013.07.07 vasárnap, 18:19:36
Sajnos nincs hibakód van olvasóm Most volt javítva a nagynyomású meg a cssúcsok is tank pucc új szűrő minden ami kell. Az izzító sem villog csak nyomom neki és nem húz. Ma is így csinált aztán gondolt egyet és kilőtt. Olyan mintha nem mozgatná a lapátokat Vagy egy 10 másodperces turbójuk lenne.
Akkor átkellene nézbed a vákum csöveket,turbo csöveket.Plussz a vákum labda esetleg jó-e?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27122 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 20:13:34 »
Idézetet írta: roberto76 - 2013.07.07 vasárnap, 18:19:36
Sajnos nincs hibakód van olvasóm Most volt javítva a nagynyomású meg a cssúcsok is tank pucc új szűrő minden ami kell. Az izzító sem villog csak nyomom neki és nem húz. Ma is így csinált aztán gondolt egyet és kilőtt. Olyan mintha nem mozgatná a lapátokat Vagy egy 10 másodperces turbójuk lenne.
akkor pedig a vákuumcsövek vagy a turbócső likas.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27123 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 20:14:19 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.07.07 vasárnap, 19:30:45
Akkor átkellene nézbed a vákum csöveket,turbo csöveket.Plussz a vákum labda esetleg jó-e?
A turbocsövek most lettek átnézve kitakarítva bandázsolva. Ezért kérdem hogy mi vezérli mert néha jó, nincs lyuk, néha van. Lehet kevés a vákum? Ha rossz a vákumcsövezés mindig csinálná. Vagy a "vákumvezérlő" (ha van) vagy a labda, vagy aváltozó geo szorulhat( Nehéz pucolni?)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27124 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 20:15:29 »
Idézetet írta: roberto76 - 2013.07.07 vasárnap, 20:14:19
A turbocsövek most lettek átnézve kitakarítva bandázsolva. Ezért kérdem hogy mi vezérli mert néha jó, nincs lyuk, néha van. Lehet kevés a vákum? Ha rossz a vákumcsövezés mindig csinálná. Vagy a "vákumvezérlő" (ha van) vagy a labda, vagy aváltozó geo szorulhat( Nehéz pucolni?)
a geometria miatt lekell szedni a turbót.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27125 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 20:18:17 »
Idézetet írta: roberto76 - 2013.07.07 vasárnap, 20:14:19
A turbocsövek most lettek átnézve kitakarítva bandázsolva. Ezért kérdem hogy mi vezérli mert néha jó, nincs lyuk, néha van. Lehet kevés a vákum? Ha rossz a vákumcsövezés mindig csinálná. Vagy a "vákumvezérlő" (ha van) vagy a labda, vagy aváltozó geo szorulhat( Nehéz pucolni?)
Akkor szorul a geometria és ahogy ALF is mondja lekell venni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27126 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 20:21:48 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.07.07 vasárnap, 20:18:17
Akkor szorul a geometria és ahogy ALF is mondja lekell venni.
Én is ettől félek remélem meg tudom oldani. Itt Borsodban nem igazán tudok egy jó szerelőt. Utánanézek hogy tudom megoldani. Köszi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27127 Dátum:
2013.07.07 vasárnap, 20:30:30 »
Idézetet írta: roberto76 - 2013.07.07 vasárnap, 20:21:48
Én is ettől félek remélem meg tudom oldani. Itt Borsodban nem igazán tudok egy jó szerelőt. Utánanézek hogy tudom megoldani. Köszi
keresd ERVIN-t.Igaz oda elkell menni de aki volt nála mind dicséri
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27128 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 10:22:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.07.07 vasárnap, 17:04:29
ez amit vettél vagy ami lelett véve? ahogy nézem jó ez csak kikell pucolni,beállitani,azt mehet is fel...
Az mit jelent hogy firkás a srác?
Ez az "új".
Azt jelenti, hogy látott már egy pár turbot, és ránézésre megmondja bármelyikről, hogy mit lehet kihozni belőle - és utána ki is hozza, persze.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27129 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 10:23:09 »
Idézetet írta: jimszloby - 2013.07.07 vasárnap, 17:12:10
Most akkor elég csak befújni vagy még fültisztitoval is rásegitsek, mert a videóban csak fujták.
És most akkor milyen spay vel kell ? A videóba az nem féktisztitó vagy igen ??
Nem tudom, milyen video. Én féktisztítóval pucoltam. Ha az nem hozza le a szutykot, akkor fültisztító pluszban.
Szép fényes, fémtisztának kell lennie a pici spirálnak középen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27130 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 10:23:52 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.07.07 vasárnap, 20:30:30
keresd ERVIN-t.Igaz oda elkell menni de aki volt nála mind dicséri
Borsodból Súrra? Jó kis túra lesz, de megérheti, ha olyan nagy a baj.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27131 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 14:41:54 »
Helo Mindenkinek. Kb mekkora nyomas van a turbocsoben?
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27132 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 14:55:37 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.07.08 hétfő, 14:41:54
Helo Mindenkinek. Kb mekkora nyomas van a turbocsoben?
Ha jól tudom max 2,5 bar környéke, ha 1 bar-nak veszed a nominált, de azt is írhatnám, hogy léköri nyomáshoz képes 1,5 bar-os túlnyomás.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27133 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 15:14:42 »
Sajnos az EGR alatti csovem kirepedt,itt oroszban eleg remenytelen rovid ido alatt hozzajutni.Ezert leszedtem pillanatragasztoval beragasztottam a repedest utana meg aluminium ragasztoszalaggal korbecsavartam nehanyszor,most figyelem meddig birja.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27134 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 15:18:15 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.07.08 hétfő, 15:14:42
Sajnos az EGR alatti csovem kirepedt,itt oroszban eleg remenytelen rovid ido alatt hozzajutni.Ezert leszedtem pillanatragasztoval beragasztottam a repedest utana meg aluminium ragasztoszalaggal korbecsavartam nehanyszor,most figyelem meddig birja.
Használj inkább szövetből készült szigszalagot. Egyszer oda és egyszer vissza végigtekered vele, kitart addig, míg szerzel egy új csövet.
TESA körül keresgélj.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27135 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 15:24:23 »
Sajnos csak 10 nap mulva indulok haza szerbiaba,magyarorszagon keresztul(ha a csalad kap vizumot).Jo lenne ha addig kitartana. Mindenesetre felkeszulok az utra.
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27136 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 15:35:14 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.07.08 hétfő, 15:24:23
Sajnos csak 10 nap mulva indulok haza szerbiaba,magyarorszagon keresztul(ha a csalad kap vizumot).Jo lenne ha addig kitartana. Mindenesetre felkeszulok az utra.
Jelentkezni fogok otthonrol,mert kell szelvedot is cserelnem. Nalunk kavicsokkal szorjak teen az utakat es elinezte rendesen az uveget.
Naplózva
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27137 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 20:11:15 »
Sziasztok lenne egy kérdésem mert eddig nem hallottam ilyen hangokat amik mostanában jönnek ki a motortérből.Az egész ugy kezdödött hogy cseréltem szíjakat és görgöket és utánna vettem észre hogy alacsony fordulaton ha megyek és letaposom akkor valahonnan egy csörgő hang jön ki a motortérből .
Szerintetek ki lehet ?ha visszagondolok a ladás korszakra valami olyasmi hang jön ki mint mikor valami rossz benzinnel megtaposva és a szelepek beciripeltek gondolom a régi motorosok tudják mire gondolok
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27138 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 20:59:54 »
Idézetet írta: virag - 2013.07.08 hétfő, 20:11:15
Sziasztok lenne egy kérdésem mert eddig nem hallottam ilyen hangokat amik mostanában jönnek ki a motortérből.Az egész ugy kezdödött hogy cseréltem szíjakat és görgöket és utánna vettem észre hogy alacsony fordulaton ha megyek és letaposom akkor valahonnan egy csörgő hang jön ki a motortérből .
Szerintetek ki lehet ?ha visszagondolok a ladás korszakra valami olyasmi hang jön ki mint mikor valami rossz benzinnel megtaposva és a szelepek beciripeltek gondolom a régi motorosok tudják mire gondolok
Lehet, hogy szíjrendszer, de én kezdésnek a helyedben a kocsi aljánál lévő fém turbócsöveket (amiben a MAP van, meg a túloldalon ugyanott) a kerethez fixen rögzíteném, mert a gyári megoldás, hogy gumiszilenteken keresztül van rögzítve az elfárad, és alacsony fordulaton gyorsítva elég borzalmas hangot tud adni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27139 Dátum:
2013.07.08 hétfő, 21:04:57 »
Ma meg volt a hűtőventilátor csere. Felfelé kijött, a hűtőket sem kellett megmozdítani, csak egy kis óvatos feszegetésre volt szükség, hogy a rögzítőfüles is elférjenek. Végre megint nyár-kompatibilis a kocsi
Köszönöm azoknak akik segítettek
Meg kikerült az EGR dugó is, mert megy műszakira, és nehogy véletlenül eszébe jusson felébredni a motorlámpának. Biztos nem zár tökéletesen, mert visszajött 60as állandó tempónál egy kis enyhe meg-megtorpanás, meg padlózásra jobban füstöl. Cserébe egy kicsit lágyabb lett a kocsi hangja állandó fordulaton, pl országúton. De olyan szép volt most belülről az EGR, csak egy vékony olajfilm volt rajta, semmi kormos-olajos vastag takony, hogy tuti visszakerül vizsga után a dugó.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.08 hétfő, 21:10:06 írta tpmportal
»
Naplózva
Pisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27140 Dátum:
2013.07.09 kedd, 16:14:08 »
Sziasztok
Tegnap elvittem egy szegedi diesel szervizbe az autómat, kivették a négy porlasztót próbapadon megnézték mind a négyet. Mire visszamentem a szaki azzal fogadott, hogy mind a négy porlasztót fel kell újítani de szeretné ha az egész ha az egész üzemanyag rendszert felújíthatná, Megkérdeztem mennyibe kerülne ez nekem.
Elkezdte sorolni magasnyomású szivattyú 100 000 Ft, rendszer átmosás 30 000 Ft porlasztók darabonként 60 000 Ft.
Hát mit nem mondjak majdnem dobtam egy hátast közel 400 000 Ft lenne a vége.Most egy kicsit elgondolkoztam költsek e rá ennyit.Még futok egy kört hátha valahol olcsóbb lenne.
Gondoltam ezt megosztom veletek.
Naplózva
2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27141 Dátum:
2013.07.09 kedd, 16:24:43 »
Idézetet írta: Pisti - 2013.07.09 kedd, 16:14:08
Sziasztok
Tegnap elvittem egy szegedi diesel szervizbe az autómat, kivették a négy porlasztót próbapadon megnézték mind a négyet. Mire visszamentem a szaki azzal fogadott, hogy mind a négy porlasztót fel kell újítani de szeretné ha az egész ha az egész üzemanyag rendszert felújíthatná, Megkérdeztem mennyibe kerülne ez nekem.
Elkezdte sorolni magasnyomású szivattyú 100 000 Ft, rendszer átmosás 30 000 Ft porlasztók darabonként 60 000 Ft.
Hát mit nem mondjak majdnem dobtam egy hátast közel 400 000 Ft lenne a vége.Most egy kicsit elgondolkoztam költsek e rá ennyit.Még futok egy kört hátha valahol olcsóbb lenne.
Gondoltam ezt megosztom veletek.
Amúgy van valami baja a kocsinak? Csak mert nekünk már több mint 150 ezer km-rel ezelőtt azt mondták a szervizben, hogy cserélni kéne mindent, de azóta sem volt vészüzem, meg ilyesmi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27142 Dátum:
2013.07.09 kedd, 16:54:05 »
Idézetet írta: Pisti - 2013.07.09 kedd, 16:14:08
Sziasztok
Tegnap elvittem egy szegedi diesel szervizbe az autómat, kivették a négy porlasztót próbapadon megnézték mind a négyet. Mire visszamentem a szaki azzal fogadott, hogy mind a négy porlasztót fel kell újítani de szeretné ha az egész ha az egész üzemanyag rendszert felújíthatná, Megkérdeztem mennyibe kerülne ez nekem.
Elkezdte sorolni magasnyomású szivattyú 100 000 Ft, rendszer átmosás 30 000 Ft porlasztók darabonként 60 000 Ft.
Hát mit nem mondjak majdnem dobtam egy hátast közel 400 000 Ft lenne a vége.Most egy kicsit elgondolkoztam költsek e rá ennyit.Még futok egy kört hátha valahol olcsóbb lenne.
Gondoltam ezt megosztom veletek.
Mi kerül az üzemanyag csőrendszer átmosásán 30e ft-ba? Ha kicseréled a csöveket, az sem kerül ennyibe.
Porlasztókat meg szerezz mk2-től, ha van neki. Általában keveset futott (<100e km) autókat szokott bontani.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27143 Dátum:
2013.07.09 kedd, 19:14:27 »
Idézetet írta: Pisti - 2013.07.09 kedd, 16:14:08
Sziasztok
Tegnap elvittem egy szegedi diesel szervizbe az autómat, kivették a négy porlasztót próbapadon megnézték mind a négyet. Mire visszamentem a szaki azzal fogadott, hogy mind a négy porlasztót fel kell újítani de szeretné ha az egész ha az egész üzemanyag rendszert felújíthatná, Megkérdeztem mennyibe kerülne ez nekem.
Elkezdte sorolni magasnyomású szivattyú 100 000 Ft, rendszer átmosás 30 000 Ft porlasztók darabonként 60 000 Ft.
Hát mit nem mondjak majdnem dobtam egy hátast közel 400 000 Ft lenne a vége.Most egy kicsit elgondolkoztam költsek e rá ennyit.Még futok egy kört hátha valahol olcsóbb lenne.
Gondoltam ezt megosztom veletek.
A magasnyomású és a mosás rendben, de a felújítás 45 körül meg kellene álljon.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27144 Dátum:
2013.07.09 kedd, 19:25:32 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.09 kedd, 19:14:27
A magasnyomású és a mosás rendben, de a felújítás 45 körül meg kellene álljon.
AndyA
Kicsit lehúzás szagot érzek
Szerintem vidd el máshová is. (Pl Filep diesel)
Csak h, te is megnyugodj .... tényleg az a baja
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27145 Dátum:
2013.07.09 kedd, 23:27:45 »
Idézetet írta: Pisti - 2013.07.09 kedd, 16:14:08
Sziasztok
Tegnap elvittem egy szegedi diesel szervizbe az autómat, kivették a négy porlasztót próbapadon megnézték mind a négyet. Mire visszamentem a szaki azzal fogadott, hogy mind a négy porlasztót fel kell újítani de szeretné ha az egész ha az egész üzemanyag rendszert felújíthatná, Megkérdeztem mennyibe kerülne ez nekem.
Elkezdte sorolni magasnyomású szivattyú 100 000 Ft, rendszer átmosás 30 000 Ft porlasztók darabonként 60 000 Ft.
Hát mit nem mondjak majdnem dobtam egy hátast közel 400 000 Ft lenne a vége.Most egy kicsit elgondolkoztam költsek e rá ennyit.Még futok egy kört hátha valahol olcsóbb lenne.
Gondoltam ezt megosztom veletek.
Ennek mi volt az előzménye mert az nem derül ki?A másik mért hagyod ott és utána aztmondanak amit akarnak.Kérd el a mérésről a papírt és elemeztesd ki egy szerelővel ki ért hozzá.Aztán döntsd el milegyen
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mosy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27146 Dátum:
2013.07.10 szerda, 01:15:11 »
Sziasztok'
2002 2,0tdci 130le
kinyomom a kuplungot, megáll az autó!
fordulaton tökéletes!
valaki találkozott már ilyennel?
vagy esetleg vmi ötlet h hogy álljak beki?
elöre is köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27147 Dátum:
2013.07.10 szerda, 08:09:14 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.07.10 szerda, 01:15:11
Sziasztok'
2002 2,0tdci 130le
kinyomom a kuplungot, megáll az autó!
fordulaton tökéletes!
valaki találkozott már ilyennel?
vagy esetleg vmi ötlet h hogy álljak beki?
elöre is köszönöm!
Tudod, a kuplung az pont arra való, hogy amikor kinyomod, akkor ne hajtson a motor, és ilyenkor teljesen természetes, hogy az autó idővel megáll.
Szóval mi is a baja az autónak? Egy kicsit pontosabban és érthetőbben írd körül, hogy mikor mit csinál (vagy mit nem).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27148 Dátum:
2013.07.10 szerda, 09:19:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.07.10 szerda, 08:09:14
Tudod, a kuplung az pont arra való, hogy amikor kinyomod, akkor ne hajtson a motor, és ilyenkor teljesen természetes, hogy az autó idővel megáll.
Szóval mi is a baja az autónak? Egy kicsit pontosabban és érthetőbben írd körül, hogy mikor mit csinál (vagy mit nem).
AndyA
Érted te mit írt, csak értetlenkedsz!
Kinyomja a kuplungot és leáll a motor. Ez a baj.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #27149 Dátum:
2013.07.10 szerda, 09:33:58 »
Idézetet írta: Mosy - 2013.07.10 szerda, 01:15:11
Sziasztok'
2002 2,0tdci 130le
kinyomom a kuplungot, megáll az autó!
fordulaton tökéletes!
valaki találkozott már ilyennel?
vagy esetleg vmi ötlet h hogy álljak beki?
elöre is köszönöm!
Ha azt akartad volna írni, hogy leáll a motor, akkor én a kinyomócsapágyra gondolnék, hogy beállt. Sokáig ne használd így, mert hazavágja a kuplungodat is, ami nem egy olcsó tétel. (feltételezve azt, hogy az még jó). Bár, ha már szét van szedve, akkor komplett csere javasolt. (csapágy+szerkezet+tárcsa+lendkerék)
Naplózva
Oldalak:
1
...
536
537
538
539
540
541
542
[
543
]
544
545
546
547
548
549
550
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ