Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:53:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 536 537 538 539 540 541 542 [543] 544 545 546 547 548 549 550 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14632339 alkalommal)
0 Felhasználó és 99 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #27100 Dátum: 2013.07.06 szombat, 11:03:16 »

rámijesztett ez a kotla.  villogó izzításjelző. nyomtam neki de nem padlón és nem is emelkedőn, és mintha valaki elvette volna a gázt, majd villogott. de nem állt le. leállítottam és utána semmi.   itthon megkergettem 1-2-3-ban padlón de nem csinálta. szétszedve nem volt mostanában.  mi lesz ez?

Pcsúcs, nagynyomású, kettőstömegű és jeladó, ja és a túrbócsövek, meg a turbó. vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27101 Dátum: 2013.07.06 szombat, 11:07:55 »

Pcsúcs, nagynyomású, kettőstömegű és jeladó, ja és a túrbócsövek, meg a turbó. vigyor3
Hengerfej, klíma, váltó nem?  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27102 Dátum: 2013.07.06 szombat, 11:09:37 »

Hengerfej, klíma, váltó nem?  smile

Esetleg a szélvédő?  eplus2

Viccet félretéve csináltathatsz egy poharazást. Abból nem lehet baj+sok mindenre fényt deríthet az üzemanyag rendszerrel kapcsolatban.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27103 Dátum: 2013.07.06 szombat, 11:12:00 »

Esetleg a szélvédő?  eplus2

Viccet félretéve csináltathatsz egy poharazást. Abból nem lehet baj+sok mindenre fényt deríthet az üzemanyag rendszerrel kapcsolatban.
1.5-2 éve nézték, akkor azt mondták 3 kuka. de ez Ford szerviz volt, úgyhogy nem biztos. Alf tavaly nézte lacházán az értékeket diaggal, és hibátlan volt minden. nem lehet nagy baj, nem eszik sokat, jól megy, pöccre indul.

TISLER:   nekem egyik napról a másikra tönkrementek, ment a szivattyú is meg a csúcsok is!!!! 500- volt de tbbet nem lez vele gond!  vigyor3 vigyor3    wave wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.06 szombat, 11:18:11 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27104 Dátum: 2013.07.06 szombat, 11:31:14 »

rámijesztett ez a kotla.  villogó izzításjelző. nyomtam neki de nem padlón és nem is emelkedőn, és mintha valaki elvette volna a gázt 1 pillanatra, majd villogott. de nem állt le. leállítottam és utána semmi.   itthon megkergettem 1-2-3-ban padlón de nem csinálta. szétszedve nem volt mostanában.  mi lesz ez?
Lehet, hogy a PCM modul nem ismerte fel az ezüst színű tetőkorlátodat! Taníttasd fel neki,  vagy fújd vissza feketére!  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #27105 Dátum: 2013.07.06 szombat, 12:03:09 »


TISLER:   nekem egyik napról a másikra tönkrementek, ment a szivattyú is meg a csúcsok is!!!! 500- volt de tbbet nem lez vele gond!  vigyor3 vigyor3    wave wave

Mekkora p*cs vagy  eplus2 eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27106 Dátum: 2013.07.06 szombat, 16:39:58 »

rámijesztett ez a kotla.  villogó izzításjelző. nyomtam neki de nem padlón és nem is emelkedőn, és mintha valaki elvette volna a gázt 1 pillanatra, majd villogott. de nem állt le. leállítottam és utána semmi.   itthon megkergettem 1-2-3-ban padlón de nem csinálta. szétszedve nem volt mostanában.  mi lesz ez?
Ugyanígy jártam, ugyanezt tettem mnt te! De se előtte se azóta semmi gond! Szét hajtom a piccsába eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27107 Dátum: 2013.07.06 szombat, 17:28:29 »

Ugyanígy jártam, ugyanezt tettem mnt te! De se előtte se azóta semmi gond! Szét hajtom a piccsába eplus2
nekem pont a nagytalira menet csinálta ezt ! nekem sem volt azóta gond!nézesd meg a hibakódokat!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #27108 Dátum: 2013.07.06 szombat, 23:12:32 »

enis kernem ha lehetne koszi


koszonom kedves kolega es lon legkondi a mobilba integet2 taps
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #27109 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 11:36:01 »

Ha van maf/légtömegmérő/szenzorod akkor egy pucolás segíteni szokott.Kezdésnek.

Hát nem tudok róla hogy nekem lenne ilyenem ...

Hol találom meg ezt és ha van ilyenem hogy kell kipucolni ?  smile
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27110 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 11:40:02 »

Hát nem tudok róla hogy nekem lenne ilyenem ...

Hol találom meg ezt és ha van ilyenem hogy kell kipucolni ?  smile

http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
Bár ez nem mk3, de ha van, akkor neked is a légszűrő utáni csövön lesz rajta, és úgy néz ki, mint a videóban.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27111 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 12:00:40 »

http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
Bár ez nem mk3, de ha van, akkor neked is a légszűrő utáni csövön lesz rajta, és úgy néz ki, mint a videóban.

És marha óvatosan pucolni, mert igen érzékeny szerkezet!

Fültisztító pélcikával, féktisztítóval befújva, és nem is kettő, de csak másfél ujjal fogva, hogy el ne szakítsd a szálat ott belül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27112 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 12:50:56 »

kik szerepelnek ebben a videóban?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27113 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 15:18:31 »

nekem pont a nagytalira menet csinálta ezt ! nekem sem volt azóta gond!nézesd meg a hibakódokat!
Majd a kovetkezo muszakin:) akkor ugyis kiolvassak az egr dugo miatt!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27114 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 16:49:49 »

Ervinnél jártam turbot cseréltetni, mert a régi kezdte elhagyni magát. Alkatrész kollégától kaptam egy cseredarabot, ami kicsivel jobb állapotban van. Azért első ránézésre ez sem tűnt valami bíztatónak... Smiley

Elég firkás srác, ami a turbokat illeti, de lefényképeztette velem, mondván azt hitte, őt már ebben a műfajban nem érheti meglepetés:

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_wmuxxps8c0.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_3lpoqx7ebp.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_u6cbaldqkt.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_95d4vptwmt.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_eb2b29wbkp.jpg

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_a3mtdysco7.jpg

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.07 vasárnap, 16:51:53 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #27115 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 17:04:29 »

Ervinnél jártam turbot cseréltetni, mert a régi kezdte elhagyni magát. Alkatrész kollégától kaptam egy cseredarabot, ami kicsivel jobb állapotban van. Azért első ránézésre ez sem tűnt valami bíztatónak... Smiley

Elég  srác, ami a turbokat illeti, de lefényképeztette velem, mondván azt hitte, őt már ebben a műfajban nem érheti meglepetés:

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_wmuxxps8c0.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_3lpoqx7ebp.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_u6cbaldqkt.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_95d4vptwmt.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_eb2b29wbkp.jpg

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_7_7_a3mtdysco7.jpg

AndyA

ez amit vettél vagy ami lelett véve?   ahogy nézem jó ez csak kikell pucolni,beállitani,azt mehet is fel... eljen
Az mit jelent hogy firkás a srác?
Naplózva
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #27116 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 17:12:10 »

És marha óvatosan pucolni, mert igen érzékeny szerkezet!

Fültisztító pélcikával, féktisztítóval befújva, és nem is kettő, de csak másfél ujjal fogva, hogy el ne szakítsd a szálat ott belül.

AndyA

Most akkor elég csak befújni vagy még fültisztitoval is rásegitsek, mert a videóban csak fujták.
És most akkor milyen spay vel kell ? A videóba az nem féktisztitó vagy igen ??
Naplózva
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #27117 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 17:30:05 »

Üdv Srácok!

Kezd kiakasztani a verda!

Néha olyan jeleséget produkál, hogy egyszerűen nem akar húzni csak füstöl és nem megy: Menet közben újraindítom és mint a puskagolyó kilő. Olyan mintha nem müködne rendesen a turbó.
Mi vezérli a turbót? Nekem még vákumlabdás a geo. A lapátot hidegen megmozgatom nem akad sehol. Nem értem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27118 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 17:39:44 »

Most akkor elég csak befújni vagy még fültisztitoval is rásegitsek, mert a videóban csak fujták.
És most akkor milyen spay vel kell ? A videóba az nem féktisztitó vagy igen ??
nem kell a fültisztító.csak féktisztító.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27119 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 17:41:03 »

Üdv Srácok!

Kezd kiakasztani a verda!

Néha olyan jeleséget produkál, hogy egyszerűen nem akar húzni csak füstöl és nem megy: Menet közben újraindítom és mint a puskagolyó kilő. Olyan mintha nem müködne rendesen a turbó.
Mi vezérli a turbót? Nekem még vákumlabdás a geo. A lapátot hidegen megmozgatom nem akad sehol. Nem értem.
szerintem villog a sárga izzítójeled is.hova való vagy?lehet,hogy tudnék hibakódolvasásban segíteni,mert itt sajna nem a turbódról van szó.az csak következmény,mert vészüzemben letiltja az ecu.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #27120 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 18:19:36 »

szerintem villog a sárga izzítójeled is.hova való vagy?lehet,hogy tudnék hibakódolvasásban segíteni,mert itt sajna nem a turbódról van szó.az csak következmény,mert vészüzemben letiltja az ecu.
Sajnos nincs hibakód van olvasóm Most volt javítva a nagynyomású meg a cssúcsok is tank pucc új szűrő minden ami kell. Az izzító sem villog csak nyomom neki és nem húz. Ma  is így csinált aztán gondolt egyet és kilőtt. Olyan mintha nem mozgatná a lapátokat Vagy egy 10 másodperces turbójuk lenne.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.07 vasárnap, 18:25:34 írta roberto76 » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27121 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 19:30:45 »

Sajnos nincs hibakód van olvasóm Most volt javítva a nagynyomású meg a cssúcsok is tank pucc új szűrő minden ami kell. Az izzító sem villog csak nyomom neki és nem húz. Ma  is így csinált aztán gondolt egyet és kilőtt. Olyan mintha nem mozgatná a lapátokat Vagy egy 10 másodperces turbójuk lenne.

Akkor átkellene nézbed a vákum csöveket,turbo csöveket.Plussz a vákum labda esetleg jó-e?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27122 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 20:13:34 »

Sajnos nincs hibakód van olvasóm Most volt javítva a nagynyomású meg a cssúcsok is tank pucc új szűrő minden ami kell. Az izzító sem villog csak nyomom neki és nem húz. Ma  is így csinált aztán gondolt egyet és kilőtt. Olyan mintha nem mozgatná a lapátokat Vagy egy 10 másodperces turbójuk lenne.

akkor pedig a vákuumcsövek vagy a turbócső likas.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #27123 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 20:14:19 »

Akkor átkellene nézbed a vákum csöveket,turbo csöveket.Plussz a vákum labda esetleg jó-e?


A turbocsövek most lettek átnézve kitakarítva bandázsolva. Ezért kérdem hogy mi vezérli mert néha jó, nincs lyuk, néha van. Lehet kevés a vákum? Ha rossz a vákumcsövezés mindig csinálná. Vagy a "vákumvezérlő" (ha van) vagy a labda, vagy aváltozó geo szorulhat( Nehéz pucolni?)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27124 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 20:15:29 »

A turbocsövek most lettek átnézve kitakarítva bandázsolva. Ezért kérdem hogy mi vezérli mert néha jó, nincs lyuk, néha van. Lehet kevés a vákum? Ha rossz a vákumcsövezés mindig csinálná. Vagy a "vákumvezérlő" (ha van) vagy a labda, vagy aváltozó geo szorulhat( Nehéz pucolni?)
a geometria miatt lekell szedni a turbót.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27125 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 20:18:17 »

A turbocsövek most lettek átnézve kitakarítva bandázsolva. Ezért kérdem hogy mi vezérli mert néha jó, nincs lyuk, néha van. Lehet kevés a vákum? Ha rossz a vákumcsövezés mindig csinálná. Vagy a "vákumvezérlő" (ha van) vagy a labda, vagy aváltozó geo szorulhat( Nehéz pucolni?)
Akkor szorul a geometria és ahogy ALF is mondja lekell venni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #27126 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 20:21:48 »

Akkor szorul a geometria és ahogy ALF is mondja lekell venni.

Én is ettől félek remélem meg tudom oldani. Itt Borsodban nem igazán tudok egy jó szerelőt. Utánanézek hogy tudom megoldani. Köszi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27127 Dátum: 2013.07.07 vasárnap, 20:30:30 »

Én is ettől félek remélem meg tudom oldani. Itt Borsodban nem igazán tudok egy jó szerelőt. Utánanézek hogy tudom megoldani. Köszi
keresd ERVIN-t.Igaz oda elkell menni de aki volt nála mind dicséri
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27128 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 10:22:07 »

ez amit vettél vagy ami lelett véve?   ahogy nézem jó ez csak kikell pucolni,beállitani,azt mehet is fel... eljen
Az mit jelent hogy firkás a srác?

Ez az "új".

Azt jelenti, hogy látott már egy pár turbot, és ránézésre megmondja bármelyikről, hogy mit lehet kihozni belőle - és utána ki is hozza, persze. worship worship worship worship worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27129 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 10:23:09 »

Most akkor elég csak befújni vagy még fültisztitoval is rásegitsek, mert a videóban csak fujták.
És most akkor milyen spay vel kell ? A videóba az nem féktisztitó vagy igen ??

Nem tudom, milyen video. Én féktisztítóval pucoltam. Ha az nem hozza le a szutykot, akkor fültisztító pluszban.

Szép fényes, fémtisztának kell lennie a pici spirálnak középen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27130 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 10:23:52 »

keresd ERVIN-t.Igaz oda elkell menni de aki volt nála mind dicséri

Borsodból Súrra? Jó kis túra lesz, de megérheti, ha olyan nagy a baj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #27131 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 14:41:54 »

Helo Mindenkinek. Kb mekkora nyomas van a turbocsoben?
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #27132 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 14:55:37 »

Helo Mindenkinek. Kb mekkora nyomas van a turbocsoben?
Ha jól tudom max 2,5 bar környéke, ha 1 bar-nak veszed a nominált, de azt is írhatnám, hogy léköri nyomáshoz képes 1,5 bar-os túlnyomás.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #27133 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 15:14:42 »

Sajnos az EGR alatti csovem kirepedt,itt oroszban eleg remenytelen rovid ido alatt hozzajutni.Ezert leszedtem pillanatragasztoval beragasztottam a repedest utana meg aluminium ragasztoszalaggal korbecsavartam nehanyszor,most figyelem meddig birja.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27134 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 15:18:15 »

Sajnos az EGR alatti csovem kirepedt,itt oroszban eleg remenytelen rovid ido alatt hozzajutni.Ezert leszedtem pillanatragasztoval beragasztottam a repedest utana meg aluminium ragasztoszalaggal korbecsavartam nehanyszor,most figyelem meddig birja.

Használj inkább szövetből készült szigszalagot. Egyszer oda és egyszer vissza végigtekered vele, kitart addig, míg szerzel egy új csövet.

TESA körül keresgélj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #27135 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 15:24:23 »

Sajnos csak 10 nap mulva indulok haza szerbiaba,magyarorszagon keresztul(ha a csalad kap vizumot).Jo lenne ha addig kitartana. Mindenesetre felkeszulok az utra.
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #27136 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 15:35:14 »

Sajnos csak 10 nap mulva indulok haza szerbiaba,magyarorszagon keresztul(ha a csalad kap vizumot).Jo lenne ha addig kitartana. Mindenesetre felkeszulok az utra.

Jelentkezni fogok otthonrol,mert kell szelvedot is cserelnem. Nalunk kavicsokkal szorjak teen az utakat es elinezte rendesen az uveget.
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #27137 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 20:11:15 »

Sziasztok lenne egy kérdésem mert eddig nem hallottam ilyen hangokat amik mostanában jönnek ki a motortérből.Az egész ugy kezdödött hogy cseréltem szíjakat és görgöket és utánna vettem észre hogy alacsony fordulaton ha megyek és letaposom akkor valahonnan  egy csörgő hang jön ki a motortérből .
Szerintetek ki lehet ?ha visszagondolok a ladás korszakra valami olyasmi hang jön ki mint mikor valami rossz benzinnel megtaposva és a szelepek beciripeltek gondolom a régi motorosok tudják mire gondolok  wave
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27138 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 20:59:54 »

Sziasztok lenne egy kérdésem mert eddig nem hallottam ilyen hangokat amik mostanában jönnek ki a motortérből.Az egész ugy kezdödött hogy cseréltem szíjakat és görgöket és utánna vettem észre hogy alacsony fordulaton ha megyek és letaposom akkor valahonnan  egy csörgő hang jön ki a motortérből .
Szerintetek ki lehet ?ha visszagondolok a ladás korszakra valami olyasmi hang jön ki mint mikor valami rossz benzinnel megtaposva és a szelepek beciripeltek gondolom a régi motorosok tudják mire gondolok  wave

Lehet, hogy szíjrendszer, de én kezdésnek a helyedben a kocsi aljánál lévő fém turbócsöveket (amiben a MAP van, meg a túloldalon ugyanott) a kerethez fixen rögzíteném, mert a gyári megoldás, hogy gumiszilenteken keresztül van rögzítve az elfárad, és alacsony fordulaton gyorsítva elég borzalmas hangot tud adni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27139 Dátum: 2013.07.08 hétfő, 21:04:57 »

Ma meg volt a hűtőventilátor csere. Felfelé kijött, a hűtőket sem kellett megmozdítani, csak egy kis óvatos feszegetésre volt szükség, hogy a rögzítőfüles is elférjenek. Végre megint nyár-kompatibilis a kocsi  vigyor3

Köszönöm azoknak akik segítettek  worship

Meg kikerült az EGR dugó is, mert megy műszakira, és nehogy véletlenül eszébe jusson felébredni a motorlámpának. Biztos nem zár tökéletesen, mert visszajött 60as állandó tempónál egy kis enyhe meg-megtorpanás, meg padlózásra jobban füstöl. Cserébe egy kicsit lágyabb lett a kocsi hangja állandó fordulaton, pl országúton. De olyan szép volt most belülről az EGR, csak egy vékony olajfilm volt rajta, semmi kormos-olajos vastag takony, hogy tuti visszakerül vizsga után a dugó.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.08 hétfő, 21:10:06 írta tpmportal » Naplózva
Pisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #27140 Dátum: 2013.07.09 kedd, 16:14:08 »

Sziasztok

Tegnap elvittem egy szegedi diesel szervizbe az autómat, kivették a négy porlasztót próbapadon megnézték mind a négyet. Mire visszamentem a szaki azzal fogadott, hogy mind a négy porlasztót fel kell újítani de szeretné ha az egész ha az egész üzemanyag rendszert felújíthatná, Megkérdeztem mennyibe kerülne ez nekem.
Elkezdte sorolni magasnyomású szivattyú 100 000 Ft, rendszer átmosás 30 000 Ft porlasztók darabonként 60 000 Ft.
Hát mit nem mondjak majdnem dobtam egy hátast közel 400 000 Ft lenne a vége.Most egy kicsit elgondolkoztam költsek e rá ennyit.Még futok egy kört hátha valahol olcsóbb lenne.
Gondoltam ezt megosztom veletek.
Naplózva

2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27141 Dátum: 2013.07.09 kedd, 16:24:43 »

Sziasztok

Tegnap elvittem egy szegedi diesel szervizbe az autómat, kivették a négy porlasztót próbapadon megnézték mind a négyet. Mire visszamentem a szaki azzal fogadott, hogy mind a négy porlasztót fel kell újítani de szeretné ha az egész ha az egész üzemanyag rendszert felújíthatná, Megkérdeztem mennyibe kerülne ez nekem.
Elkezdte sorolni magasnyomású szivattyú 100 000 Ft, rendszer átmosás 30 000 Ft porlasztók darabonként 60 000 Ft.
Hát mit nem mondjak majdnem dobtam egy hátast közel 400 000 Ft lenne a vége.Most egy kicsit elgondolkoztam költsek e rá ennyit.Még futok egy kört hátha valahol olcsóbb lenne.
Gondoltam ezt megosztom veletek.

Amúgy van valami baja a kocsinak? Csak mert nekünk már több mint 150 ezer km-rel ezelőtt azt mondták a szervizben, hogy cserélni kéne mindent, de azóta sem volt vészüzem, meg ilyesmi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27142 Dátum: 2013.07.09 kedd, 16:54:05 »

Sziasztok

Tegnap elvittem egy szegedi diesel szervizbe az autómat, kivették a négy porlasztót próbapadon megnézték mind a négyet. Mire visszamentem a szaki azzal fogadott, hogy mind a négy porlasztót fel kell újítani de szeretné ha az egész ha az egész üzemanyag rendszert felújíthatná, Megkérdeztem mennyibe kerülne ez nekem.
Elkezdte sorolni magasnyomású szivattyú 100 000 Ft, rendszer átmosás 30 000 Ft porlasztók darabonként 60 000 Ft.
Hát mit nem mondjak majdnem dobtam egy hátast közel 400 000 Ft lenne a vége.Most egy kicsit elgondolkoztam költsek e rá ennyit.Még futok egy kört hátha valahol olcsóbb lenne.
Gondoltam ezt megosztom veletek.

Mi kerül az üzemanyag csőrendszer átmosásán 30e ft-ba? Ha kicseréled a csöveket, az sem kerül ennyibe.
Porlasztókat meg szerezz mk2-től, ha van neki. Általában keveset futott (<100e km) autókat szokott bontani.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27143 Dátum: 2013.07.09 kedd, 19:14:27 »

Sziasztok

Tegnap elvittem egy szegedi diesel szervizbe az autómat, kivették a négy porlasztót próbapadon megnézték mind a négyet. Mire visszamentem a szaki azzal fogadott, hogy mind a négy porlasztót fel kell újítani de szeretné ha az egész ha az egész üzemanyag rendszert felújíthatná, Megkérdeztem mennyibe kerülne ez nekem.
Elkezdte sorolni magasnyomású szivattyú 100 000 Ft, rendszer átmosás 30 000 Ft porlasztók darabonként 60 000 Ft.
Hát mit nem mondjak majdnem dobtam egy hátast közel 400 000 Ft lenne a vége.Most egy kicsit elgondolkoztam költsek e rá ennyit.Még futok egy kört hátha valahol olcsóbb lenne.
Gondoltam ezt megosztom veletek.

A magasnyomású és a mosás rendben, de a felújítás 45 körül meg kellene álljon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #27144 Dátum: 2013.07.09 kedd, 19:25:32 »

A magasnyomású és a mosás rendben, de a felújítás 45 körül meg kellene álljon.

AndyA


Kicsit lehúzás szagot érzek   wow1
Szerintem vidd el máshová is. (Pl Filep diesel)
Csak h, te is megnyugodj .... tényleg az a baja  szomoru1
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27145 Dátum: 2013.07.09 kedd, 23:27:45 »

Sziasztok

Tegnap elvittem egy szegedi diesel szervizbe az autómat, kivették a négy porlasztót próbapadon megnézték mind a négyet. Mire visszamentem a szaki azzal fogadott, hogy mind a négy porlasztót fel kell újítani de szeretné ha az egész ha az egész üzemanyag rendszert felújíthatná, Megkérdeztem mennyibe kerülne ez nekem.
Elkezdte sorolni magasnyomású szivattyú 100 000 Ft, rendszer átmosás 30 000 Ft porlasztók darabonként 60 000 Ft.
Hát mit nem mondjak majdnem dobtam egy hátast közel 400 000 Ft lenne a vége.Most egy kicsit elgondolkoztam költsek e rá ennyit.Még futok egy kört hátha valahol olcsóbb lenne.
Gondoltam ezt megosztom veletek.
Ennek mi volt az előzménye mert az nem derül ki?A másik mért hagyod ott és utána aztmondanak amit akarnak.Kérd el a mérésről a papírt és elemeztesd ki egy szerelővel ki ért hozzá.Aztán döntsd el milegyen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mosy
Vendég
« Új hozzászólás #27146 Dátum: 2013.07.10 szerda, 01:15:11 »

Sziasztok'
2002 2,0tdci 130le
kinyomom a kuplungot, megáll az autó!
fordulaton tökéletes!
valaki találkozott már ilyennel?
vagy esetleg vmi ötlet h hogy álljak beki?
elöre is köszönöm!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27147 Dátum: 2013.07.10 szerda, 08:09:14 »

Sziasztok'
2002 2,0tdci 130le
kinyomom a kuplungot, megáll az autó!
fordulaton tökéletes!
valaki találkozott már ilyennel?
vagy esetleg vmi ötlet h hogy álljak beki?
elöre is köszönöm!

Tudod, a kuplung az pont arra való, hogy amikor kinyomod, akkor ne hajtson a motor, és ilyenkor teljesen természetes, hogy az autó idővel megáll. Smiley

Szóval mi is a baja az autónak? Egy kicsit pontosabban és érthetőbben írd körül, hogy mikor mit csinál (vagy mit nem).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27148 Dátum: 2013.07.10 szerda, 09:19:31 »

Tudod, a kuplung az pont arra való, hogy amikor kinyomod, akkor ne hajtson a motor, és ilyenkor teljesen természetes, hogy az autó idővel megáll. Smiley

Szóval mi is a baja az autónak? Egy kicsit pontosabban és érthetőbben írd körül, hogy mikor mit csinál (vagy mit nem).

AndyA
Érted te mit írt, csak értetlenkedsz!
Kinyomja a kuplungot és leáll a motor. Ez a baj.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27149 Dátum: 2013.07.10 szerda, 09:33:58 »

Sziasztok'
2002 2,0tdci 130le
kinyomom a kuplungot, megáll az autó!
fordulaton tökéletes!
valaki találkozott már ilyennel?
vagy esetleg vmi ötlet h hogy álljak beki?
elöre is köszönöm!

Ha azt akartad volna írni, hogy leáll a motor, akkor én a kinyomócsapágyra gondolnék, hogy beállt. Sokáig ne használd így, mert hazavágja a kuplungodat is, ami nem egy olcsó tétel. (feltételezve azt, hogy az még jó). Bár, ha már szét van szedve, akkor komplett csere javasolt. (csapágy+szerkezet+tárcsa+lendkerék)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 536 537 538 539 540 541 542 [543] 544 545 546 547 548 549 550 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.