H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #29400 Dátum: 2013.12.14 szombat, 20:17:03 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
zsolti tar
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #29401 Dátum: 2013.12.14 szombat, 20:36:15 » |
|
Van a főköri (azt cserélted ki), és az olajköri. Kövesd le a csöveket, és meglátod. Amúgyinkább az olajköri szokott bekrepálni...
akkor valószínű igen az olaj lessz mert a másikat kicseréltem !! KÖszönöm !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zsolti tar
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #29402 Dátum: 2013.12.14 szombat, 20:40:30 » |
|
akkor valószínű igen az olaj lessz mert a másikat kicseréltem !! KÖszönöm !
De ez az olaj köri hogy befolyásolja a vizet ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #29403 Dátum: 2013.12.14 szombat, 20:44:59 » |
|
De ez az olaj köri hogy befolyásolja a vizet ?
Ez egy olajhűtő, víz hűti az olajat.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #29404 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 09:08:49 » |
|
Ez egy olajhűtő, víz hűti az olajat.
és vica verza....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Sefti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #29405 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 09:45:51 » |
|
merre vagy helyileg?
olyankor kéne kódot olvasni, amikor villog
Észak-Ír Belfast. Tegnap sikerült diagnosztikára tenni,megint kidobta a hibát, és járó motornál a négy porlasztónál nagyok voltak az eltérések. Az első kettőnél 8-as a harmadik és negyedik porlasztónál 22-24.A probléma csak az ,hogy maga a diagnosztika progi megvan de az autodata nincs így nem tudjuk melyik a helyes érték. A hibakód pedig azt írta a töltőnyomás túl magas/alacsony. Valakinek esetleg megvan-e az autodata?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #29406 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 10:26:04 » |
|
és vica verza....
Az olaj nem hűti a vizet... az olaj a motort hűti.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #29407 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 12:20:24 » |
|
Az olaj nem hűti a vizet... az olaj a motort hűti.
mér mondod? a -10 fokos olaj,ha xar az olajkori.akkor igenis huti.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #29408 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 14:32:37 » |
|
mér mondod? a -10 fokos olaj,ha xar az olajkori.akkor igenis huti.
Az olaj mindig melegebb, vagy ugyanolyan hőmérsékletű (járó motornál), mint a víz. Ha az olaj -10 fokos, a víz se melegebb.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #29409 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 15:07:24 » |
|
Az olaj mindig melegebb, vagy ugyanolyan hőmérsékletű (járó motornál), mint a víz. Ha az olaj -10 fokos, a víz se melegebb.
Nekem Off kocsimban van olajhőfok-műszer, de olajhűtő nincs. Olaj mindig lassabban melegszik be, de rendesen üzemmelegen, amikor már minden beállt, 5-10 fokkal melegebb a víznél.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #29410 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 15:58:59 » |
|
Az olaj mindig melegebb, vagy ugyanolyan hőmérsékletű (járó motornál), mint a víz. Ha az olaj -10 fokos, a víz se melegebb.
zöldséget beszélsz.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Paxtoll
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #29411 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 15:02:11 » |
|
Jelenleg úgy állok, hogy mind a 4 porlasztóm sajnos javításra szorul. A nagynyomásúról még nem jött válasz de nem reménykedem már. Ha a porlasztók közül maradt volna hibátlan, akkor talán lett volna esély arra is, hogy a szivattyú nem hibásodott meg de így szerintem esélytelen. Elszomorító az egész így, mert ez nagyon sok pénz és nem tudom mi a garancia arra, hogy nem fordul elő a jövőben. Ahogy gondoltam a szivattyú is bevégezte. Minden szétment benne azt állítják, így teljes felújítás kell, ami 150 ezer, a 4 porlasztó 160. Szép érték így karácsonyra. Viszont azt állítják, hogy ez 200 ezer kilométert kibír még a Magyar gázolajjal is, csak ne kannázzak. Ezt azért be merem vállalni. Közben azt állította a felújító, hogy januártól a jelenlegi OMV kutakat átveszi a Lukoil, valakinek tapasztalat esetleg velük?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #29412 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 15:58:45 » |
|
... hogy januártól a jelenlegi OMV kutakat átveszi a Lukoil, ...
Jáj, ne már!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
jaxi
|
|
« Új hozzászólás #29413 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 16:39:06 » |
|
Jáj, ne már! Mi a baj velük, én mindig ott tankolok. Nem kéne?
|
|
|
Naplózva
|
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
|
|
|
Zoleex
|
|
« Új hozzászólás #29414 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 16:44:54 » |
|
Mi a baj velük, én mindig ott tankolok. Nem kéne?
Én is tankoltam ott egy darabig.....a kocsi ugyanúgy ment nem volt semmi rendellenes, olcsóbb. Viszont (nekem!) többet evett a kocsi kb. 0.5l iterrel, mint a mol-os gázolajból (ezt a következtetést nem egy tankolás után vontam le). Én csak MOL vagy OMW kúton tankolok, ha tehetem.
|
|
|
Naplózva
|
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia 2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #29415 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 18:44:21 » |
|
Mi a baj velük, én mindig ott tankolok. Nem kéne?
Én is OMV-nél. Eztán majd hogy?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #29416 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 18:55:51 » |
|
Jáj, ne már! Csak nem gondolod... Az OMVhez képest lufax a lukoil...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #29417 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 18:56:25 » |
|
Csak nem gondolod... Az OMVhez képest lufax a lukoil...
Ááááááá miért lenne?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #29418 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 19:56:56 » |
|
Csak nem gondolod... Az OMVhez képest lufax a lukoil...
Lehet valahol igen, valahol nem......... Bár putyin nem véletlenül adalékolja prémiummal a normál cuccot........hogy szokj oda. Persze ha simlis a kutas, akkor az gáz. Én csak Lukoilnál tankolok. Hibátlan benya, no problem. Előtte a kagylósnál (az volt közel).... na ahhoz képest 0.5-1 literrel kevesebb kell lukoilból...... vagyis ennyit csal a kagylós kútfej.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #29419 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 22:42:26 » |
|
Csak nem gondolod... Az OMVhez képest lufax a lukoil...
Ebben én nem lennék biztos a helyedben: http://www.lukoil.com/static_6_5id_285_.htmlNagyon erős a háttere.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #29420 Dátum: 2013.12.17 kedd, 09:41:57 » |
|
Ebben én nem lennék biztos a helyedben: http://www.lukoil.com/static_6_5id_285_.html Nagyon erős a háttere.
én sose menek omvhez ... csak ha eltévedek. talán még emléxel arra a mérésre amikor új volt a kütyüd, és a befecs nyomás nem épült fel nálam rendesen. azt hozta nekem a omv go. aztán pár tankolással később szinte a gyári adatokat hozta az autó, pedig semmi mást nem tettem csak nem mentem omv kútra. viselkedésében is lehetett érezni mert menet közben olyan volt mintha 1 másik autót húznék magammal. 5E-s szervízt letudtad már az új autóval???
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.17 kedd, 09:43:44 írta Tsory »
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #29421 Dátum: 2013.12.17 kedd, 10:15:29 » |
|
Majd megkérdezem a "sógor" volt sógoromat...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #29422 Dátum: 2013.12.17 kedd, 10:40:12 » |
|
én sose menek omvhez ... csak ha eltévedek. talán még emléxel arra a mérésre amikor új volt a kütyüd, és a befecs nyomás nem épült fel nálam rendesen. azt hozta nekem a omv go. aztán pár tankolással később szinte a gyári adatokat hozta az autó, pedig semmi mást nem tettem csak nem mentem omv kútra. viselkedésében is lehetett érezni mert menet közben olyan volt mintha 1 másik autót húznék magammal. 5E-s szervízt letudtad már az új autóval??? Nekünk meg 400ezer km-nél tart az üzemanyagrendszer 90%-ban OMV nyállal. Inkább az adott kúton vicceskedtek, ahol tankoltál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #29423 Dátum: 2013.12.17 kedd, 12:25:18 » |
|
Nekünk meg 400ezer km-nél tart az üzemanyagrendszer 90%-ban OMV nyállal. Inkább az adott kúton vicceskedtek, ahol tankoltál.
Inkább csaltak, mint vicceskedtek.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #29424 Dátum: 2013.12.17 kedd, 12:30:46 » |
|
Nekünk meg 400ezer km-nél tart az üzemanyagrendszer 90%-ban OMV nyállal. Inkább az adott kúton vicceskedtek, ahol tankoltál.
akkor kb 4-5 omv ugyanazt a viccet mesélte mind1, én nem vitatom, h másnak/máshol jó de nekem itt miskolcon és környékén nem jött össze. mobil petrollal viszont sose volt gondom.korábban az aralt szerettem, csak ugye ők kivonultak. amikor áttisztult a rendszerem a szutyoktól olyan nyomásom volt, h a gyár is csak megközelítőleg tudta hozni
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.17 kedd, 12:32:44 írta Tsory »
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #29425 Dátum: 2013.12.17 kedd, 12:35:44 » |
|
akkor kb 4-5 omv ugyanazt a viccet mesélte mind1, én nem vitatom, h másnak/máshol jó de nekem itt miskolcon és környékén nem jött össze. mobil petrollal viszont sose volt gondom.korábban az aralt szerettem, csak ugye ők kivonultak. amikor áttisztult a rendszerem a szutyoktól olyan nyomásom volt, h a gyár is csak megközelítőleg tudta hozni Persze lehetett ugyan az a cég az üzemeltető mind a 4-5 kútnál, vagy ki tudja. Én is ÖMV-nél tankolok, ugyanott mindig, ugyanannál a kútfejnél. Eddig nincs gond szerencsére.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Villast
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #29426 Dátum: 2013.12.17 kedd, 12:36:34 » |
|
Sziasztok! Mi lehet a probléma Ha váltáskor nyüszítő hangot ad a váltó? Vagyis a kuplung felengedéskor keletkezik a hang. A kuplung nem csúszik. Előre is köszönöm Üdv: Tibi Ja és ALF-nak köszönöm a multkori tanácsát valóban a résolaj vissza vezetésnél levegősödött le
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #29427 Dátum: 2013.12.17 kedd, 12:45:21 » |
|
Sziasztok! Mi lehet a probléma Ha váltáskor nyüszítő hangot ad a váltó? Vagyis a kuplung felengedéskor keletkezik a hang. A kuplung nem csúszik. Előre is köszönöm Üdv: Tibi Ja és ALF-nak köszönöm a multkori tanácsát valóban a résolaj vissza vezetésnél levegősödött le monnyuk főtengely végcsapágy. ... 1 lehetőség.
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #29428 Dátum: 2013.12.17 kedd, 13:29:11 » |
|
Sziasztok! Mi lehet a probléma Ha váltáskor nyüszítő hangot ad a váltó? Vagyis a kuplung felengedéskor keletkezik a hang. A kuplung nem csúszik. Előre is köszönöm Üdv: Tibi Ja és ALF-nak köszönöm a multkori tanácsát valóban a résolaj vissza vezetésnél levegősödött le
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
andras2
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #29429 Dátum: 2013.12.17 kedd, 14:20:20 » |
|
Sziasztok! Mi lehet a probléma Ha váltáskor nyüszítő hangot ad a váltó? Vagyis a kuplung felengedéskor keletkezik a hang. A kuplung nem csúszik. Előre is köszönöm Üdv: Tibi Ja és ALF-nak köszönöm a multkori tanácsát valóban a résolaj vissza vezetésnél levegősödött le Szia, Azt szeretném kérdezni, hogy amikor volt a résolaj mizériád és írtad, 4-dikre indult, illetve füstölt, akkor meddig tartott amikor megszűnt a füstölés. Csak indítást követően, vagy üzemmeleg állapotig volt füst? A váltóban nem tudok segíteni Üdv András
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Villast
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #29430 Dátum: 2013.12.17 kedd, 15:36:28 » |
|
Szia, Azt szeretném kérdezni, hogy amikor volt a résolaj mizériád és írtad, 4-dikre indult, illetve füstölt, akkor meddig tartott amikor megszűnt a füstölés. Csak indítást követően, vagy üzemmeleg állapotig volt füst? A váltóban nem tudok segíteni Üdv András Szia! Amíg apapjáraton járt addíg füstölt mikor elindúlt abbamaradt a füstölés. Mondjuk én még kitakarítottam az EGR szelepet is. Tiszta korom volt és csak félig nyitott ki. Üdv.:Tibi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
andras2
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #29431 Dátum: 2013.12.17 kedd, 17:31:46 » |
|
Szia!
Amíg apapjáraton járt addíg füstölt mikor elindúlt abbamaradt a füstölés.
Mondjuk én még kitakarítottam az EGR szelepet is. Tiszta korom volt és csak félig nyitott ki.
Üdv.:Tibi
Értem, nem akartad ledugózni az egr-t? sokáig jártál így, mert akkor turbót is kell takarítanod. Üdv, András
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #29432 Dátum: 2013.12.17 kedd, 18:35:29 » |
|
Ma volt egy motorcsere tdci-ben 2003-as ki, 2007-es be...2 éve állt a motor pöccre indult résolajcső törött volt úgy...és egy betű kód nem volt irogatva ecu-ba....15 perc sem volt kisimult és gyönyörűen járt...ennyit a kódolásról.
Termosztát jó vagy nemjó:
Kideritéséhez bemész műszertesztbe, elnyomkodod a vizhőfokig, kb 50-60foknál elkezded nyomni a gázt ha elindul lefele a hőmérséklet akkor rossz az egyik vagy mindkettő(célszerű amugy is egyszerre cserélni)...ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Paxtoll
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #29433 Dátum: 2013.12.17 kedd, 20:01:19 » |
|
Ma volt egy motorcsere tdci-ben 2003-as ki, 2007-es be...2 éve állt a motor pöccre indult résolajcső törött volt úgy...és egy betű kód nem volt irogatva ecu-ba....15 perc sem volt kisimult és gyönyörűen járt...ennyit a kódolásról.
Mennyi volt a 2007-es motor és mennyi idő volt a csere? Bennem is megfordult, hogy nem az üza.rendszert újítom fel hanem motorcsere.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #29434 Dátum: 2013.12.17 kedd, 20:08:44 » |
|
Mennyi volt a 2007-es motor és mennyi idő volt a csere? Bennem is megfordult, hogy nem az üza.rendszert újítom fel hanem motorcsere.
Egy bontott motorhoz nem minden esetben tartoznak hozzá a perifériák.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #29435 Dátum: 2013.12.17 kedd, 20:47:56 » |
|
Termosztát jó vagy nemjó:
Kideritéséhez bemész műszertesztbe, elnyomkodod a vizhőfokig, kb 50-60foknál elkezded nyomni a gázt ha elindul lefele a hőmérséklet akkor rossz az egyik vagy mindkettő(célszerű amugy is egyszerre cserélni)...ennyi.
Közel nem ilyen egyszerű. Az első, hogy hány fokban próbáljam? Mondjuk nyáron? Na ugye. A másik, hogy ha rossz is a termosztát, simán melegedhet. A termosztátokat egyértelműen meg tudod állapítani, hogy jó vagy rossz. Hideg motorral indulva, ha elérte az 50 fokot, kimenni, és megnézni mindkét csövet, egyik-másik termosztátról jövőt. Akármelyik meleg (a főköri tetején van egy kis áramlás), azt cserélni kell. Én nem értek egyet azzal, hogy akkor is cseréljük, ha jó. Általában az új termosztát rosszabb minőségű, mint a gyári.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
BRYCE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
|
|
« Új hozzászólás #29436 Dátum: 2013.12.17 kedd, 22:31:08 » |
|
2006 TDCI 130LE Nagy gazadásnál/gyorsításnál elkezd villogni az izzításjelző és nagyon megtorpan a kocsi alig megy, de ha leállítom és újra beindítom elalszik es tökéletesen megy addig meg meg nem ismétlem a nagy gazadást. Mi lehet a probléma? Válaszotokat eloreis köszönöm.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.17 kedd, 22:36:21 írta BRYCE »
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #29437 Dátum: 2013.12.17 kedd, 22:38:57 » |
|
2006 TDCI 130LE Nagy gazadásnál/gyorsításnál elkezd villogni az izzításjelző és nagyon megtorpan a kocsi alig megy, de ha leállítom és újra beindítom elalszik es tökéletesen megy addig meg meg nem ismétlem a nagy gazadást. Mi lehet a probléma? Válaszotokat eloreis köszönöm.
Ha elektromos szabályzású a turbód, akkor az szorul és/vagy még a turbó elektronika is rossz lehet.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.17 kedd, 22:51:17 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #29438 Dátum: 2013.12.17 kedd, 23:11:26 » |
|
2006 TDCI 130LE Nagy gazadásnál/gyorsításnál elkezd villogni az izzításjelző és nagyon megtorpan a kocsi alig megy, de ha leállítom és újra beindítom elalszik es tökéletesen megy addig meg meg nem ismétlem a nagy gazadást. Mi lehet a probléma? Válaszotokat eloreis köszönöm.
" CMP (DTC P0340)
A vezérműtengely-jeladó meghibásodása azonnali motorleállást illetve be nem indulást okoz. Ami rossz hír, hogy ez a hiba nagy forgalomban is előjön, ilyenkor se fék, se szervó, illetve hol jó, hol nem, a jó hír viszont, hogy sanszos, hogy a motor újbóli beindítására megjavul, illetve házilag is cserélhető fillérekből. (2009. augusztus 5000Ft) " <<< forrás MondeoWiki. annyival kiegészíteném, h nem minden esetben áll le, inkább csak megtorpan mintha 1 másik autót húznál magad mögött. szervíz többnyire nem tudja olvasni utólag a hibakódot, mert felejti a comp. korai még eltemetni azt a turbót
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #29439 Dátum: 2013.12.18 szerda, 07:30:49 » |
|
" CMP (DTC P0340)
A vezérműtengely-jeladó meghibásodása azonnali motorleállást illetve be nem indulást okoz. Ami rossz hír, hogy ez a hiba nagy forgalomban is előjön, ilyenkor se fék, se szervó, illetve hol jó, hol nem, a jó hír viszont, hogy sanszos, hogy a motor újbóli beindítására megjavul, illetve házilag is cserélhető fillérekből. (2009. augusztus 5000Ft) " <<< forrás MondeoWiki. annyival kiegészíteném, h nem minden esetben áll le, inkább csak megtorpan mintha 1 másik autót húznál magad mögött. szervíz többnyire nem tudja olvasni utólag a hibakódot, mert felejti a comp. korai még eltemetni azt a turbót Nincs eltemetve a turbó. Amikor korlátoz ,eg kell nézni, hogy hogyan áll a turbón a mozgató kar. Persze hibatároló olvasás az első.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Tsory
|
|
« Új hozzászólás #29440 Dátum: 2013.12.18 szerda, 09:35:52 » |
|
Nincs eltemetve a turbó. Amikor korlátoz ,eg kell nézni, hogy hogyan áll a turbón a mozgató kar. Persze hibatároló olvasás az első.
ha jól tudom/emléxek a turbo elektronika hibája tárolt hibakód, vagyis nem alszik el újraindítástól az izzításjelző. a CMP viszont nyomtalanul múlik el. másrészt jellemzőbb hiba erre a jelenségre a CMP ... de persze lehet még 20 - 30 más is.
|
|
|
Naplózva
|
KLIKK >>> <<< KLIKK
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #29441 Dátum: 2013.12.18 szerda, 13:33:55 » |
|
Újra jól melegszik az autó motorja. Olajköri termosztát volt a ludas.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #29442 Dátum: 2013.12.18 szerda, 13:39:02 » |
|
Újra jól melegszik az autó motorja. Olajköri termosztát volt a ludas. Húúú de meleg...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #29443 Dátum: 2013.12.18 szerda, 13:44:03 » |
|
Újra jól melegszik az autó motorja. Olajköri termosztát volt a ludas. ugyememmondtam.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
László
|
|
« Új hozzászólás #29444 Dátum: 2013.12.18 szerda, 13:49:10 » |
|
Újra jól melegszik az autó motorja. Olajköri termosztát volt a ludas. Tisztelt Fórumtárs! No meg azért, mert van agy nagyon profi elektromos kiegészítő fűtésed, vagy mi a kő. Tisztelettel László!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
|
|
|
attilahun
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #29445 Dátum: 2013.12.18 szerda, 16:06:24 » |
|
Sziasztok! Tapasztalatlan, újdonsült Mondeo tulajdonos vagyok. Egy 2.0 TDCI, automata kombit vettem másfél hónapja. Az autó pöccre indult, habár előtte sokat állt. Kicserélgettem a szükséges dolgokat (többek közt a gázolajszűrőt is). Ahogy hűlni kezdett a levegő, egyre kevésbé akart beindulni. Jelenleg (-1 C fok) nem indul. A műszerfalon nem villog az izzítógyertya lámpája (és semmi más hiba-lámpa sem), így feltételezem, hogy jó. Hidegindító sray-vel sem indul. Néha olyan, mintha elkapná - de mégsem! Elképzelésem sincs, mi lehet a gond. Ha valaki tud segíteni, azt rettentően szívesen fogadnám. Előre is köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #29446 Dátum: 2013.12.18 szerda, 16:20:07 » |
|
Sziasztok! Tapasztalatlan, újdonsült Mondeo tulajdonos vagyok. Egy 2.0 TDCI, automata kombit vettem másfél hónapja. Az autó pöccre indult, habár előtte sokat állt. Kicserélgettem a szükséges dolgokat (többek közt a gázolajszűrőt is). Ahogy hűlni kezdett a levegő, egyre kevésbé akart beindulni. Jelenleg (-1 C fok) nem indul. A műszerfalon nem villog az izzítógyertya lámpája (és semmi más hiba-lámpa sem), így feltételezem, hogy jó. Hidegindító sray-vel sem indul. Néha olyan, mintha elkapná - de mégsem! Elképzelésem sincs, mi lehet a gond. Ha valaki tud segíteni, azt rettentően szívesen fogadnám. Előre is köszi!
szia! levegősödik a go rendszer. Keress olajfolyást a csúcsok körül,vagy a szűrőcsatlakozásoknál.ezeket megkell szüntetni.amíg szivárog,ott falsot szív a szopattyú. rendszerint a résolajvisszavezetés felől jön a hiba.nézd át....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
attilahun
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #29447 Dátum: 2013.12.18 szerda, 16:25:05 » |
|
szia! levegősödik a go rendszer.
Keress olajfolyást a csúcsok körül,vagy a szűrőcsatlakozásoknál.ezeket megkell szüntetni.amíg szivárog,ott falsot szív a szopattyú. rendszerint a résolajvisszavezetés felől jön a hiba.nézd át....
Köszönöm a gyors választ - bár kicsit kínaiul van. A résolajvisszavezetést hol találom? Mit kell keressek pontosan?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #29448 Dátum: 2013.12.18 szerda, 16:28:56 » |
|
Köszönöm a gyors választ - bár kicsit kínaiul van. A résolajvisszavezetést hol találom? Mit kell keressek pontosan?
uh.így nehéz lesz.... A csúcsok megvannak?na a résolajvisszavezetés mindről jön egy-egy kb 8mmes fekete gumicsövön.azok a csövek egy műanyag csonkra csatlakoznak.ezekbe a csonkokba van 1 Ó gyűrű.ott szokott folyatni.az Ó gyűrű cseréje megszűntati a hibát.Vigyázat!Könnyen törik és drága pótolni. Aztán a csúcsokra menő csövek hollandi kötése alól is szivároghat.Meghúzással megszűnik a szivárgás. Aztán a szűrő csatlakozásaiban is vannak Ó gyűrűk.Ha ott szivárog,azokat kell cserélni.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
attilahun
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #29449 Dátum: 2013.12.18 szerda, 16:38:04 » |
|
uh.így nehéz lesz.... A csúcsok megvannak?na a résolajvisszavezetés mindről jön egy-egy kb 8mmes fekete gumicsövön.azok a csövek egy műanyag csonkra csatlakoznak.ezekbe a csonkokba van 1 Ó gyűrű.ott szokott folyatni.az Ó gyűrű cseréje megszűntati a hibát.Vigyázat!Könnyen törik és drága pótolni. Aztán a csúcsokra menő csövek hollandi kötése alól is szivároghat.Meghúzással megszűnik a szivárgás. Aztán a szűrő csatlakozásaiban is vannak Ó gyűrűk.Ha ott szivárog,azokat kell cserélni.
Köszönöm! Ez így már meg lesz! Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|