Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:59:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 582 583 584 585 586 587 588 [589] 590 591 592 593 594 595 596 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14665848 alkalommal)
0 Felhasználó és 139 vendég van a témában
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #29400 Dátum: 2013.12.14 szombat, 20:17:03 »

NA látod az már nem biztos !!
Hol vanak ezek pontosan egyet tudok?!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Termoszt%C3%A1tcsere_Mk3_d%C3%ADzelmotorokon
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
zsolti tar
Vendég
« Új hozzászólás #29401 Dátum: 2013.12.14 szombat, 20:36:15 »

Van a főköri (azt cserélted ki), és az olajköri. Kövesd le a csöveket, és meglátod.
Amúgyinkább az olajköri szokott bekrepálni...
akkor valószínű igen az olaj lessz mert a másikat kicseréltem !! KÖszönöm !
Naplózva
zsolti tar
Vendég
« Új hozzászólás #29402 Dátum: 2013.12.14 szombat, 20:40:30 »

akkor valószínű igen az olaj lessz mert a másikat kicseréltem !! KÖszönöm !
De ez az olaj köri hogy befolyásolja a vizet ?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29403 Dátum: 2013.12.14 szombat, 20:44:59 »

De ez az olaj köri hogy befolyásolja a vizet ?

Ez egy olajhűtő, víz hűti az olajat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29404 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 09:08:49 »

Ez egy olajhűtő, víz hűti az olajat.
és vica verza....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sefti
Vendég
« Új hozzászólás #29405 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 09:45:51 »

merre vagy helyileg?

olyankor kéne kódot olvasni, amikor villog

Észak-Ír Belfast.
Tegnap sikerült diagnosztikára tenni,megint kidobta a hibát, és járó motornál a négy porlasztónál nagyok voltak az eltérések. Az első kettőnél 8-as a harmadik és negyedik porlasztónál 22-24.A probléma csak az ,hogy maga a diagnosztika progi megvan de az autodata nincs így nem tudjuk melyik a helyes érték.
A hibakód pedig azt írta a töltőnyomás túl magas/alacsony.
Valakinek esetleg megvan-e az autodata?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29406 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 10:26:04 »

és vica verza....

Az olaj nem hűti a vizet... az olaj a motort hűti.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29407 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 12:20:24 »

Az olaj nem hűti a vizet... az olaj a motort hűti.
mér mondod? a -10 fokos olaj,ha xar az olajkori.akkor igenis huti.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29408 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 14:32:37 »

mér mondod? a -10 fokos olaj,ha xar az olajkori.akkor igenis huti.

Az olaj mindig melegebb, vagy ugyanolyan hőmérsékletű (járó motornál), mint a víz.
Ha az olaj -10 fokos, a víz se melegebb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #29409 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 15:07:24 »

Az olaj mindig melegebb, vagy ugyanolyan hőmérsékletű (járó motornál), mint a víz.
Ha az olaj -10 fokos, a víz se melegebb.

Nekem Off kocsimban van olajhőfok-műszer, de olajhűtő nincs. Olaj mindig lassabban melegszik be, de rendesen üzemmelegen, amikor már minden beállt, 5-10 fokkal melegebb a víznél.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29410 Dátum: 2013.12.15 vasárnap, 15:58:59 »

Az olaj mindig melegebb, vagy ugyanolyan hőmérsékletű (járó motornál), mint a víz.
Ha az olaj -10 fokos, a víz se melegebb.
zöldséget beszélsz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29411 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 15:02:11 »

Jelenleg úgy állok, hogy mind a 4 porlasztóm sajnos javításra szorul. A nagynyomásúról még nem jött válasz de nem reménykedem már. Ha a porlasztók közül maradt volna hibátlan, akkor talán lett volna esély arra is, hogy a szivattyú nem hibásodott meg de így szerintem esélytelen. Elszomorító az egész így, mert ez nagyon sok pénz és nem tudom mi a garancia arra, hogy nem fordul elő a jövőben. szomoru1

Ahogy gondoltam a szivattyú is bevégezte. Minden szétment benne azt állítják, így teljes felújítás kell, ami 150 ezer, a 4 porlasztó 160. Szép érték így karácsonyra. Viszont azt állítják, hogy ez 200 ezer kilométert kibír még a Magyar gázolajjal is, csak ne kannázzak. Ezt azért be merem vállalni. Közben azt állította a felújító, hogy januártól a jelenlegi OMV kutakat átveszi a Lukoil, valakinek tapasztalat esetleg velük?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29412 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 15:58:45 »

... hogy januártól a jelenlegi OMV kutakat átveszi a Lukoil, ...
Jáj, ne már! Shocked
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #29413 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 16:39:06 »

Jáj, ne már! Shocked
               
                   Mi a baj velük, én mindig ott tankolok. Nem kéne? 
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29414 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 16:44:54 »

               
                   Mi a baj velük, én mindig ott tankolok. Nem kéne? 

Én is tankoltam ott egy darabig.....a kocsi ugyanúgy ment nem volt semmi rendellenes, olcsóbb. Viszont (nekem!) többet evett a kocsi kb. 0.5l iterrel, mint a mol-os gázolajból (ezt a következtetést nem egy tankolás után vontam le).
Én csak MOL vagy OMW kúton tankolok, ha tehetem.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29415 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 18:44:21 »

               
                   Mi a baj velük, én mindig ott tankolok. Nem kéne? 
Én is OMV-nél. Eztán majd hogy?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29416 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 18:55:51 »

Jáj, ne már! Shocked

Csak nem gondolod... Az OMVhez képest lufax a lukoil...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29417 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 18:56:25 »

Csak nem gondolod... Az OMVhez képest lufax a lukoil...
Ááááááá miért lenne?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29418 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 19:56:56 »

Csak nem gondolod... Az OMVhez képest lufax a lukoil...

Lehet valahol igen, valahol nem.........
Bár putyin nem véletlenül adalékolja prémiummal a normál cuccot........hogy szokj oda.
Persze ha simlis a kutas, akkor az gáz.   Undecided

Én csak Lukoilnál tankolok. Hibátlan benya, no problem. Előtte a kagylósnál (az volt közel).... na ahhoz képest 0.5-1 literrel kevesebb kell lukoilból...... vagyis ennyit csal a kagylós kútfej.  levele
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #29419 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 22:42:26 »

Csak nem gondolod... Az OMVhez képest lufax a lukoil...
Ebben én nem lennék biztos a helyedben:    http://www.lukoil.com/static_6_5id_285_.html
Nagyon erős a háttere.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #29420 Dátum: 2013.12.17 kedd, 09:41:57 »

Ebben én nem lennék biztos a helyedben:    http://www.lukoil.com/static_6_5id_285_.html
Nagyon erős a háttere.

én sose menek omvhez ... csak ha eltévedek. talán még emléxel arra a mérésre amikor új volt a kütyüd, és a befecs nyomás nem épült fel nálam rendesen. azt hozta nekem a omv go. aztán pár tankolással később szinte a gyári adatokat hozta az autó, pedig semmi mást nem tettem csak nem mentem omv kútra.
viselkedésében is lehetett érezni mert menet közben olyan volt mintha 1 másik autót húznék magammal.

5E-s szervízt letudtad már az új autóval??? hehe hehe hehe
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.17 kedd, 09:43:44 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29421 Dátum: 2013.12.17 kedd, 10:15:29 »

Ebben én nem lennék biztos a helyedben:    http://www.lukoil.com/static_6_5id_285_.html
Nagyon erős a háttere.

Majd megkérdezem a "sógor" volt sógoromat...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #29422 Dátum: 2013.12.17 kedd, 10:40:12 »

én sose menek omvhez ... csak ha eltévedek. talán még emléxel arra a mérésre amikor új volt a kütyüd, és a befecs nyomás nem épült fel nálam rendesen. azt hozta nekem a omv go. aztán pár tankolással később szinte a gyári adatokat hozta az autó, pedig semmi mást nem tettem csak nem mentem omv kútra.
viselkedésében is lehetett érezni mert menet közben olyan volt mintha 1 másik autót húznék magammal.

5E-s szervízt letudtad már az új autóval??? hehe hehe hehe

Nekünk meg 400ezer km-nél tart az üzemanyagrendszer 90%-ban OMV nyállal. Inkább az adott kúton vicceskedtek, ahol tankoltál.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29423 Dátum: 2013.12.17 kedd, 12:25:18 »

Nekünk meg 400ezer km-nél tart az üzemanyagrendszer 90%-ban OMV nyállal. Inkább az adott kúton vicceskedtek, ahol tankoltál.
Inkább csaltak, mint vicceskedtek.  szomoru1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #29424 Dátum: 2013.12.17 kedd, 12:30:46 »

Nekünk meg 400ezer km-nél tart az üzemanyagrendszer 90%-ban OMV nyállal. Inkább az adott kúton vicceskedtek, ahol tankoltál.

akkor kb 4-5 omv ugyanazt a viccet mesélte nyes
mind1, én nem vitatom, h másnak/máshol jó de nekem itt miskolcon és környékén nem jött össze. mobil petrollal viszont sose volt gondom.korábban az aralt szerettem, csak ugye ők kivonultak.

amikor áttisztult a rendszerem a szutyoktól olyan nyomásom volt, h a gyár is csak megközelítőleg tudta hozni nyes
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.17 kedd, 12:32:44 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29425 Dátum: 2013.12.17 kedd, 12:35:44 »

akkor kb 4-5 omv ugyanazt a viccet mesélte nyes
mind1, én nem vitatom, h másnak/máshol jó de nekem itt miskolcon és környékén nem jött össze. mobil petrollal viszont sose volt gondom.korábban az aralt szerettem, csak ugye ők kivonultak.

amikor áttisztult a rendszerem a szutyoktól olyan nyomásom volt, h a gyár is csak megközelítőleg tudta hozni nyes
Persze lehetett ugyan az a cég az üzemeltető mind a 4-5 kútnál, vagy ki tudja.
Én is ÖMV-nél tankolok, ugyanott mindig, ugyanannál a kútfejnél. Eddig nincs gond szerencsére.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Villast
Vendég
« Új hozzászólás #29426 Dátum: 2013.12.17 kedd, 12:36:34 »

Sziasztok!

Mi lehet a probléma Ha váltáskor nyüszítő hangot  ad a váltó? Vagyis a kuplung felengedéskor keletkezik a hang. A kuplung nem csúszik.
Előre is köszönöm
Üdv: Tibi falbav

Ja és ALF-nak köszönöm a multkori tanácsát valóban a résolaj vissza vezetésnél levegősödött le  taps  
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #29427 Dátum: 2013.12.17 kedd, 12:45:21 »

Sziasztok!

Mi lehet a probléma Ha váltáskor nyüszítő hangot  ad a váltó? Vagyis a kuplung felengedéskor keletkezik a hang. A kuplung nem csúszik.
Előre is köszönöm
Üdv: Tibi falbav

Ja és ALF-nak köszönöm a multkori tanácsát valóban a résolaj vissza vezetésnél levegősödött le  taps 

monnyuk főtengely végcsapágy.   ... 1 lehetőség.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29428 Dátum: 2013.12.17 kedd, 13:29:11 »

Sziasztok!

Mi lehet a probléma Ha váltáskor nyüszítő hangot  ad a váltó? Vagyis a kuplung felengedéskor keletkezik a hang. A kuplung nem csúszik.
Előre is köszönöm
Üdv: Tibi falbav

Ja és ALF-nak köszönöm a multkori tanácsát valóban a résolaj vissza vezetésnél levegősödött le  taps  
  eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #29429 Dátum: 2013.12.17 kedd, 14:20:20 »

Sziasztok!

Mi lehet a probléma Ha váltáskor nyüszítő hangot  ad a váltó? Vagyis a kuplung felengedéskor keletkezik a hang. A kuplung nem csúszik.
Előre is köszönöm
Üdv: Tibi falbav

Ja és ALF-nak köszönöm a multkori tanácsát valóban a résolaj vissza vezetésnél levegősödött le  taps  

Szia,

Azt szeretném kérdezni, hogy amikor volt a résolaj mizériád és írtad, 4-dikre indult, illetve füstölt, akkor meddig tartott amikor megszűnt a füstölés.
Csak indítást követően, vagy üzemmeleg állapotig volt füst?

A váltóban nem tudok segíteni Undecided

Üdv András
Naplózva
Villast
Vendég
« Új hozzászólás #29430 Dátum: 2013.12.17 kedd, 15:36:28 »

Szia,

Azt szeretném kérdezni, hogy amikor volt a résolaj mizériád és írtad, 4-dikre indult, illetve füstölt, akkor meddig tartott amikor megszűnt a füstölés.
Csak indítást követően, vagy üzemmeleg állapotig volt füst?

A váltóban nem tudok segíteni Undecided

Üdv András


Szia!

Amíg apapjáraton járt addíg füstölt mikor elindúlt abbamaradt a füstölés.

Mondjuk én még kitakarítottam az EGR szelepet is. Tiszta korom volt és csak félig nyitott ki.

Üdv.:Tibi
Naplózva
andras2
Vendég
« Új hozzászólás #29431 Dátum: 2013.12.17 kedd, 17:31:46 »


Szia!

Amíg apapjáraton járt addíg füstölt mikor elindúlt abbamaradt a füstölés.

Mondjuk én még kitakarítottam az EGR szelepet is. Tiszta korom volt és csak félig nyitott ki.

Üdv.:Tibi

Értem,  nem akartad ledugózni az egr-t? sokáig jártál így, mert akkor turbót is kell takarítanod.

Üdv, András
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #29432 Dátum: 2013.12.17 kedd, 18:35:29 »

Ma volt egy motorcsere tdci-ben 2003-as ki, 2007-es be...2 éve állt a motor pöccre indult résolajcső törött volt úgy...és egy betű kód nem volt irogatva ecu-ba....15 perc sem volt kisimult és gyönyörűen járt...ennyit a kódolásról.

Termosztát jó vagy nemjó:

Kideritéséhez bemész műszertesztbe, elnyomkodod a vizhőfokig, kb 50-60foknál elkezded nyomni a gázt ha elindul lefele a hőmérséklet akkor rossz az egyik vagy mindkettő(célszerű amugy is egyszerre cserélni)...ennyi.
Naplózva
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #29433 Dátum: 2013.12.17 kedd, 20:01:19 »

Ma volt egy motorcsere tdci-ben 2003-as ki, 2007-es be...2 éve állt a motor pöccre indult résolajcső törött volt úgy...és egy betű kód nem volt irogatva ecu-ba....15 perc sem volt kisimult és gyönyörűen járt...ennyit a kódolásról.


Mennyi volt a 2007-es motor és mennyi idő volt a csere? Bennem is megfordult, hogy nem az üza.rendszert újítom fel hanem motorcsere.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29434 Dátum: 2013.12.17 kedd, 20:08:44 »

Mennyi volt a 2007-es motor és mennyi idő volt a csere? Bennem is megfordult, hogy nem az üza.rendszert újítom fel hanem motorcsere.

Egy bontott motorhoz nem minden esetben tartoznak hozzá a perifériák.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29435 Dátum: 2013.12.17 kedd, 20:47:56 »

Termosztát jó vagy nemjó:

Kideritéséhez bemész műszertesztbe, elnyomkodod a vizhőfokig, kb 50-60foknál elkezded nyomni a gázt ha elindul lefele a hőmérséklet akkor rossz az egyik vagy mindkettő(célszerű amugy is egyszerre cserélni)...ennyi.

Közel nem ilyen egyszerű. Az első, hogy hány fokban próbáljam? Mondjuk nyáron? Na ugye. A másik, hogy ha rossz is a termosztát, simán melegedhet.

A termosztátokat egyértelműen meg tudod állapítani, hogy jó vagy rossz. Hideg motorral indulva, ha elérte az 50 fokot, kimenni, és megnézni mindkét csövet, egyik-másik termosztátról jövőt. Akármelyik meleg (a főköri tetején van egy kis áramlás), azt cserélni kell.
Én nem értek egyet azzal, hogy akkor is cseréljük, ha jó. Általában az új termosztát rosszabb minőségű, mint a gyári.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
BRYCE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #29436 Dátum: 2013.12.17 kedd, 22:31:08 »

2006 TDCI 130LE
Nagy gazadásnál/gyorsításnál  elkezd villogni az izzításjelző és nagyon megtorpan a kocsi alig megy, de ha leállítom  és újra beindítom elalszik es tökéletesen megy addig meg meg nem ismétlem a nagy gazadást.
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat eloreis köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.17 kedd, 22:36:21 írta BRYCE » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29437 Dátum: 2013.12.17 kedd, 22:38:57 »

2006 TDCI 130LE
Nagy gazadásnál/gyorsításnál  elkezd villogni az izzításjelző és nagyon megtorpan a kocsi alig megy, de ha leállítom  és újra beindítom elalszik es tökéletesen megy addig meg meg nem ismétlem a nagy gazadást.
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat eloreis köszönöm.

Ha elektromos szabályzású a turbód, akkor az szorul és/vagy még a turbó elektronika is rossz lehet.
« Utoljára szerkesztve: 2013.12.17 kedd, 22:51:17 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #29438 Dátum: 2013.12.17 kedd, 23:11:26 »

2006 TDCI 130LE
Nagy gazadásnál/gyorsításnál  elkezd villogni az izzításjelző és nagyon megtorpan a kocsi alig megy, de ha leállítom  és újra beindítom elalszik es tökéletesen megy addig meg meg nem ismétlem a nagy gazadást.
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat eloreis köszönöm.


" CMP (DTC P0340)

A vezérműtengely-jeladó meghibásodása azonnali motorleállást illetve be nem indulást okoz. Ami rossz hír, hogy ez a hiba nagy forgalomban is előjön, ilyenkor se fék, se szervó, illetve hol jó, hol nem, a jó hír viszont, hogy sanszos, hogy a motor újbóli beindítására megjavul, illetve házilag is cserélhető fillérekből. (2009. augusztus 5000Ft) "
      <<<  forrás MondeoWiki.

annyival kiegészíteném, h nem minden esetben áll le, inkább csak megtorpan mintha 1 másik autót húznál magad mögött. szervíz többnyire nem tudja olvasni utólag a hibakódot, mert felejti a comp.
korai még eltemetni azt a turbót Smiley
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29439 Dátum: 2013.12.18 szerda, 07:30:49 »


" CMP (DTC P0340)

A vezérműtengely-jeladó meghibásodása azonnali motorleállást illetve be nem indulást okoz. Ami rossz hír, hogy ez a hiba nagy forgalomban is előjön, ilyenkor se fék, se szervó, illetve hol jó, hol nem, a jó hír viszont, hogy sanszos, hogy a motor újbóli beindítására megjavul, illetve házilag is cserélhető fillérekből. (2009. augusztus 5000Ft) "
      <<<  forrás MondeoWiki.

annyival kiegészíteném, h nem minden esetben áll le, inkább csak megtorpan mintha 1 másik autót húznál magad mögött. szervíz többnyire nem tudja olvasni utólag a hibakódot, mert felejti a comp.
korai még eltemetni azt a turbót Smiley
Nincs eltemetve a turbó. Amikor korlátoz ,eg kell nézni, hogy hogyan áll a turbón a mozgató kar.
Persze hibatároló olvasás az első.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #29440 Dátum: 2013.12.18 szerda, 09:35:52 »

Nincs eltemetve a turbó. Amikor korlátoz ,eg kell nézni, hogy hogyan áll a turbón a mozgató kar.
Persze hibatároló olvasás az első.

ha jól tudom/emléxek a turbo elektronika hibája tárolt hibakód, vagyis nem alszik el újraindítástól az izzításjelző.
a CMP viszont nyomtalanul múlik el. másrészt jellemzőbb hiba erre a jelenségre a CMP ... de persze lehet még 20 - 30 más is.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29441 Dátum: 2013.12.18 szerda, 13:33:55 »

Újra jól melegszik az autó motorja.  eljen Olajköri termosztát volt a ludas.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29442 Dátum: 2013.12.18 szerda, 13:39:02 »

Újra jól melegszik az autó motorja.  eljen Olajköri termosztát volt a ludas.

Húúú de meleg...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29443 Dátum: 2013.12.18 szerda, 13:44:03 »

Újra jól melegszik az autó motorja.  eljen Olajköri termosztát volt a ludas.
ugyememmondtam.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #29444 Dátum: 2013.12.18 szerda, 13:49:10 »

Újra jól melegszik az autó motorja.  eljen Olajköri termosztát volt a ludas.
Tisztelt Fórumtárs!
No meg azért, mert van agy nagyon profi elektromos kiegészítő fűtésed, vagy mi a kő. nyes
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
attilahun
Vendég
« Új hozzászólás #29445 Dátum: 2013.12.18 szerda, 16:06:24 »

Sziasztok! Tapasztalatlan, újdonsült Mondeo tulajdonos vagyok. Egy 2.0 TDCI, automata kombit vettem másfél hónapja. Az autó pöccre indult, habár előtte sokat állt. Kicserélgettem a szükséges dolgokat (többek közt a gázolajszűrőt is). Ahogy hűlni kezdett a levegő, egyre kevésbé akart beindulni. Jelenleg (-1 C fok) nem indul. A műszerfalon nem villog az izzítógyertya lámpája (és semmi más hiba-lámpa sem), így feltételezem, hogy jó. Hidegindító sray-vel sem indul. Néha olyan, mintha elkapná - de mégsem! Elképzelésem sincs, mi lehet a gond. Ha valaki tud segíteni, azt rettentően szívesen fogadnám. Előre is köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29446 Dátum: 2013.12.18 szerda, 16:20:07 »

Sziasztok! Tapasztalatlan, újdonsült Mondeo tulajdonos vagyok. Egy 2.0 TDCI, automata kombit vettem másfél hónapja. Az autó pöccre indult, habár előtte sokat állt. Kicserélgettem a szükséges dolgokat (többek közt a gázolajszűrőt is). Ahogy hűlni kezdett a levegő, egyre kevésbé akart beindulni. Jelenleg (-1 C fok) nem indul. A műszerfalon nem villog az izzítógyertya lámpája (és semmi más hiba-lámpa sem), így feltételezem, hogy jó. Hidegindító sray-vel sem indul. Néha olyan, mintha elkapná - de mégsem! Elképzelésem sincs, mi lehet a gond. Ha valaki tud segíteni, azt rettentően szívesen fogadnám. Előre is köszi!
szia!
levegősödik a go rendszer.

Keress olajfolyást a csúcsok körül,vagy a szűrőcsatlakozásoknál.ezeket megkell szüntetni.amíg szivárog,ott falsot szív a szopattyú.
rendszerint a résolajvisszavezetés felől jön a hiba.nézd át....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attilahun
Vendég
« Új hozzászólás #29447 Dátum: 2013.12.18 szerda, 16:25:05 »

szia!
levegősödik a go rendszer.

Keress olajfolyást a csúcsok körül,vagy a szűrőcsatlakozásoknál.ezeket megkell szüntetni.amíg szivárog,ott falsot szív a szopattyú.
rendszerint a résolajvisszavezetés felől jön a hiba.nézd át....

Köszönöm a gyors választ - bár kicsit kínaiul van. A résolajvisszavezetést hol találom? Mit kell keressek pontosan?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29448 Dátum: 2013.12.18 szerda, 16:28:56 »

Köszönöm a gyors választ - bár kicsit kínaiul van. A résolajvisszavezetést hol találom? Mit kell keressek pontosan?
uh.így nehéz lesz....
A csúcsok megvannak?na a résolajvisszavezetés mindről jön egy-egy kb 8mmes fekete gumicsövön.azok a csövek egy műanyag csonkra csatlakoznak.ezekbe a csonkokba van 1 Ó gyűrű.ott szokott folyatni.az Ó gyűrű cseréje megszűntati a hibát.Vigyázat!Könnyen törik és drága pótolni.
Aztán a csúcsokra menő csövek hollandi kötése alól is szivároghat.Meghúzással megszűnik a szivárgás.
Aztán a szűrő csatlakozásaiban is vannak Ó gyűrűk.Ha ott szivárog,azokat kell cserélni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attilahun
Vendég
« Új hozzászólás #29449 Dátum: 2013.12.18 szerda, 16:38:04 »

uh.így nehéz lesz....
A csúcsok megvannak?na a résolajvisszavezetés mindről jön egy-egy kb 8mmes fekete gumicsövön.azok a csövek egy műanyag csonkra csatlakoznak.ezekbe a csonkokba van 1 Ó gyűrű.ott szokott folyatni.az Ó gyűrű cseréje megszűntati a hibát.Vigyázat!Könnyen törik és drága pótolni.
Aztán a csúcsokra menő csövek hollandi kötése alól is szivároghat.Meghúzással megszűnik a szivárgás.
Aztán a szűrő csatlakozásaiban is vannak Ó gyűrűk.Ha ott szivárog,azokat kell cserélni.
Köszönöm! Ez így már meg lesz! Köszi!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 582 583 584 585 586 587 588 [589] 590 591 592 593 594 595 596 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.