Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 00:46:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 592 593 594 595 596 597 598 [599] 600 601 602 603 604 605 606 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14668169 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29900 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 14:19:24 »

S.O.S.!!

Kigyulladt alapjáraton az olajnyomás ellenőrző lámpa, ezres fordulatnál már elalszik. Olaj van a motorban.
Nagy a baj?
Ma Bécsbe mennék vele. Vagy csak szerettem volna?
Segítséget, tanácsot kérek!

   Gyuri
keress fel egy szerelőt
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #29901 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 14:44:59 »

A szivattyút tudod hatástalanítani a szíj levételével, de alapvetően nem ez a gondod...

Egy centit se gurulj vele így, tönkre fog menni a kormánygéped! Minden fordításnál tovább tolja ki magából még a maradék folyadékot is, ami kenhetné.

Fél napos móka kiszerelni, és 50 rugó körül van a felújítása. Ennyit tudsz megspórolni, ha idejében megcsinálod a szervócsövet... Bár lehet, már késő.

AndyA

Viszont ha leveszi a szíjat, akkor vízpumpája se lesz.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29902 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 14:45:54 »

sokan tudnak segíteni.hol laksz?
Cegléd mellett.
Olyan filléres Bluetooth OBD csatim nekem s van, gondolom nem olyanra gondoltok?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
989Peti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #29903 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 14:52:24 »

Kibír még 160 km et?

Bp Ajka
Mert ott van megbizhato szerelo aki mindig csinalja az autot
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29904 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 15:01:53 »

Kibír még 160 km et?

Bp Ajka
Mert ott van megbizhato szerelo aki mindig csinalja az autot

Én nem kockáztatnám meg, max. tréleren. Még Budapesten belül sem indulnék el így vele...

De te tudod, a te autód.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29905 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 15:03:41 »

Sziasztok. Elszállt a szervócső. Semmi ereje nincs a sz.kormánynak. kerekezek gurigázok.ez nem baj, de nem nélkúlözhetem az autot. Mit tegyek? Le kell szedni a szijat a szivattyurol? Mert semmi kenese nincs. Minden kifolyt. Vagy kibirja igy a szivattyu. Meddig? Teljesen nem fog beragadni a kormánymű, igaz? Mást is hajt az a szíj, vagy csak a szervót? Egyáltalán levehetem e?  Kérlek írjatok mielőbb mert.sürgős a dolog.
Köszönet a válaszolóknak Smiley

Miért nem rakod vissza a csövet?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #29906 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 15:07:59 »

keress fel egy szerelőt

Köszi, erre már gondoltam! Wink
Mi lehet a hiba?

 Gyuri
Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29907 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 15:10:16 »

Nem csináltam még diagot... Neked van diagnosztikád, vagy ismer olyat akinek van? Megköszönném a segítséged.

Van saját.....segítek szívesen.
Sok fórumtársnak van egyébként....lehet van olyan aki közel lakik hozzád.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29908 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 15:13:50 »

Cegléd mellett.
Olyan filléres Bluetooth OBD csatim nekem s van, gondolom nem olyanra gondoltok?

De olyanra gondolunk.....legalábbis nekem olyan (is) van.
Forscan-t használj hozzá....azzal elég jó diagnosztikát tudsz csinálni. Nézz körül a diagnosztika topicba.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29909 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 16:50:22 »

Köszi, erre már gondoltam! Wink
Mi lehet a hiba?

 Gyuri
szia!
telóról nem túl bőbeszédű választ lehet csak adni.

Szóval,miután alapjáraton kigyullad,fordulaton meg elalszik,az azt jelenti,hogy nem egyszerű kábelszakadás van vagy kontakthiba,hanem valószínűleg helyesen mér a nyomásgoba,tehát alacsony olyankor az olajnyomás.Nem véletlenül írtam,hogy minél előbb hanem azonnal az első utad a szerelőhöz vigyen,de még az sem hülyeség,hogy tréleren.Ha nincs megfelelő olajzása a motornak,visszafordíthatatlan kárt tesz a motor fő alkatrészeiben.Főtengely csapágyazás,stb.

Nem tudom volt-e mostanában olacsere?Milyen olaj került bele?Szint rendben van?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29910 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 17:19:50 »

szia!
telóról nem túl bőbeszédű választ lehet csak adni.

Szóval,miután alapjáraton kigyullad,fordulaton meg elalszik,az azt jelenti,hogy nem egyszerű kábelszakadás van vagy kontakthiba,hanem valószínűleg helyesen mér a nyomásgoba,tehát alacsony olyankor az olajnyomás.Nem véletlenül írtam,hogy minél előbb hanem azonnal az első utad a szerelőhöz vigyen,de még az sem hülyeség,hogy tréleren.Ha nincs megfelelő olajzása a motornak,visszafordíthatatlan kárt tesz a motor fő alkatrészeiben.Főtengely csapágyazás,stb.

Nem tudom volt-e mostanában olacsere?Milyen olaj került bele?Szint rendben van?

Gyorsan bele kellene nézni akár a szelepfedél alá is, hátha a nemrég közzétett cikkben említett ócska olaj került bele, és túrósodik. A turbo is bele tud halni hamar, az sem jó ötlet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29911 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 18:09:53 »

De olyanra gondolunk.....legalábbis nekem olyan (is) van.
Forscan-t használj hozzá....azzal elég jó diagnosztikát tudsz csinálni. Nézz körül a diagnosztika topicba.
Megvan, beizítottam a BT OBDmet, sikerült összhangba hozni a Forscannal. Milyen PIDeket töltsek be a diagnosztikához? Mit nézzek menetközben a P0251 kódnál?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29912 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 18:57:20 »

Megvan, beizítottam a BT OBDmet, sikerült összhangba hozni a Forscannal. Milyen PIDeket töltsek be a diagnosztikához? Mit nézzek menetközben a P0251 kódnál?
A PCM modul a p0251es hibakódot tárolja?Törölni tudod?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29913 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 19:21:56 »

A PCM modul a p0251es hibakódot tárolja?Törölni tudod?
Tárolta, igen. Kitöröltem. Mi a következő lépés?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #29914 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 19:59:05 »

Tárolta, igen. Kitöröltem. Mi a következő lépés?
ha tudtad törölni,és a következő kiolvasásnál nem jön(persze közben használtad az autót),akkor semmi. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #29915 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 20:35:34 »

Gyorsan bele kellene nézni akár a szelepfedél alá is, hátha a nemrég közzétett cikkben említett ócska olaj került bele, és túrósodik. A turbo is bele tud halni hamar, az sem jó ötlet.

AndyA

Melyik cikkben? Lemaradtam róla.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29916 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 21:02:48 »

Melyik cikkben? Lemaradtam róla.

Ez: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/01/10/olajhamisitas_bajban_az_autoszerelok/
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #29917 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 21:47:50 »

Hello mindenkinek!!
Segítséget szeretnék kérni abban,hogy mitől lehet az,hogy a motorblokk tetején olajfolt jelent meg. (vagy üzemanyag)
A befecskendezők tövénél jelent meg ez a dolog.

Üdv: István
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29918 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 22:12:19 »

Hello mindenkinek!!
Segítséget szeretnék kérni abban,hogy mitől lehet az,hogy a motorblokk tetején olajfolt jelent meg. (vagy üzemanyag)
A befecskendezők tövénél jelent meg ez a dolog.

Üdv: István
Húzd meg a szelepfedél csavarokat, lehet hogy csak azok lazultak fel. Wink
Kiderült, hogy baromság. Lépj tovább egyet!  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.13 hétfő, 22:16:27 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29919 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 22:13:13 »

Hello mindenkinek!!
Segítséget szeretnék kérni abban,hogy mitől lehet az,hogy a motorblokk tetején olajfolt jelent meg. (vagy üzemanyag)
A befecskendezők tövénél jelent meg ez a dolog.

Üdv: István
Azt azonnal megkell szüntetni.Van ott O gyürü az ereszthet.Nézz utána
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29920 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 22:13:29 »

Húzd meg a szelepfedél csavarokat, lehet hogy csak azok lazultak fel. Wink

Üzemanyag a pcsúcsok tövében szelefedél miatt?

Killerstifler!  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29921 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 22:14:20 »

Melyik cikkben? Lemaradtam róla.

Totalcaron volt hamisított olajokról 1-2 cikk mostanában.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #29922 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 22:15:46 »

Üzemanyag a pcsúcsok tövében szelefedél miatt?

Killerstifler!  eplus2
Csak Tibiset játszom, a magam módján!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29923 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 22:16:41 »

Csak Tibiset játszom, a magam módján!  eplus2
nyes
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #29924 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 22:17:10 »

Csak Tibiset játszom, a magam módján!  eplus2

 taps 2funny
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 156


E-mail
« Új hozzászólás #29925 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 23:09:15 »

Azt azonnal megkell szüntetni.Van ott O gyürü az ereszthet.Nézz utána
[/quote

Az O gyűrű megvizsgálásához csak le kell tekerni a porlasztócsúcs tetején lévő anyát??Éa akkor abban kell leni-e a gyűrűnek??
Köszi szépen az eddigi segítséged. Smiley Smiley
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #29926 Dátum: 2014.01.13 hétfő, 23:20:28 »


Dankjú!  wave
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #29927 Dátum: 2014.01.14 kedd, 00:24:01 »

Sziasztok!

Lassan egy éve küzdök egy rejtélyes hibával, remélem végre megtaláltam a megoldást, hogy visszaolvastam  a fórumon.

Először autópályán kb. 100-110-es tempónál bekapcsolt tempomatnál jelentkezett dombnak felfele az autó megtorpant, de nem állt le,ment tovább, izzitószál lámpája villog! Leállósávba lehúzódás újraindítás és indulás tovább!
Később egyre gyakrabban visszajött a hiba, mára szinte napi rendszerességgel, ha nem figyelek oda mennyire nyomom a gázpedált. Az izzitószál mindig akkor villan fel, ha legalább 2-3 másodpercig tartósan erősen adok gázt, értsd padló Smiley
Arra sikerült már rájönnöm, hogy ha finoman bánok a gázpedállal (nyáron pedig kikapcsolom a klímát) a világból ki tudok menni az autóval mindenféle hibajelzés nélkül. A motor szépen jár nem füstöl, pöccre indul -10 fokban is, hibajelzés megszűnik újraindítással és jó a fogyasztásom is. A kocsiban most 182.000 van ez valós mert végig én használtam 2013.02 FMBA BWY.

GO szűrőt 10e Km-el ezelőtt cseréltem de nem segített. Legutóbb kicseréltettem a csúcsokat is (Ivanics),de a hiba nem szűnt meg, majd olyan cserelistát soroltak fel utána amitől elment a maradék életkedvem is ezért beletörődtem sorsomba és nem foglalkoztam a hibával egészen ma estig.
Amikor is rátaláltam az általatok sokat említett "résolajcsőre" valamint annak szivárgására, fals levegő szívására.

Budapesti szaki segítségét kérném, aki egy gyors szemlevételezéssel meg tudja erősíteni teóriámat, esetleg diagnosztikázni is tudná a kocsit menet közben.

Bizalmam a márkaszervizekben megrendült már, pedig végig vezetett szervizkönyvem van, de az impotencia amivel ott találkoztam kiborított.
Köszönöm a segítséget előre is!
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.14 kedd, 00:25:47 írta clint » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #29928 Dátum: 2014.01.14 kedd, 00:39:41 »

Sziasztok!

Lassan egy éve küzdök egy rejtélyes hibával, remélem végre megtaláltam a megoldást, hogy visszaolvastam  a fórumon.

Először autópályán kb. 100-110-es tempónál bekapcsolt tempomatnál jelentkezett dombnak felfele az autó megtorpant, de nem állt le,ment tovább, izzitószál lámpája villog! Leállósávba lehúzódás újraindítás és indulás tovább!
Később egyre gyakrabban visszajött a hiba, mára szinte napi rendszerességgel, ha nem figyelek oda mennyire nyomom a gázpedált. Az izzitószál mindig akkor villan fel, ha legalább 2-3 másodpercig tartósan erősen adok gázt, értsd padló Smiley
Arra sikerült már rájönnöm, hogy ha finoman bánok a gázpedállal (nyáron pedig kikapcsolom a klímát) a világból ki tudok menni az autóval mindenféle hibajelzés nélkül. A motor szépen jár nem füstöl, pöccre indul -10 fokban is, hibajelzés megszűnik újraindítással és jó a fogyasztásom is. A kocsiban most 182.000 van ez valós mert végig én használtam 2013.02 FMBA BWY.

GO szűrőt 10e Km-el ezelőtt cseréltem de nem segített. Legutóbb kicseréltettem a csúcsokat is (Ivanics),de a hiba nem szűnt meg, majd olyan cserelistát soroltak fel utána amitől elment a maradék életkedvem is ezért beletörődtem sorsomba és nem foglalkoztam a hibával egészen ma estig.
Amikor is rátaláltam az általatok sokat említett "résolajcsőre" valamint annak szivárgására, fals levegő szívására.

Budapesti szaki segítségét kérném, aki egy gyors szemlevételezéssel meg tudja erősíteni teóriámat, esetleg diagnosztikázni is tudná a kocsit menet közben.

Bizalmam a márkaszervizekben megrendült már, pedig végig vezetett szervizkönyvem van, de az impotencia amivel ott találkoztam kiborított.
Köszönöm a segítséget előre is!
amikor az ivanicsék csúcsot cseréltek, résolajcsövet/fém rail csövet nem cseréltek? mert hogy kellene. Várhatóan a villogás pillanatában p0251-es kódot tárol, amit töröl újraindításnál. HA villog, érdemes kiszállni és benézni a motortérbe, hogy látsz-e valahol a visszafolyó ágon szivárgást.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
clint
Vendég
« Új hozzászólás #29929 Dátum: 2014.01.14 kedd, 08:21:14 »

amikor az ivanicsék csúcsot cseréltek, résolajcsövet/fém rail csövet nem cseréltek? mert hogy kellene. Várhatóan a villogás pillanatában p0251-es kódot tárol, amit töröl újraindításnál. HA villog, érdemes kiszállni és benézni a motortérbe, hogy látsz-e valahol a visszafolyó ágon szivárgást.

Nem cserélték, poharas teszt megvolt rendben. Körmendi Sanyi csinálta a műveletet.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29930 Dátum: 2014.01.14 kedd, 09:41:48 »

Nem cserélték, poharas teszt megvolt rendben. Körmendi Sanyi csinálta a műveletet.
ja és arról még nem is beszélve,hogy a tankot is illene kitisztítani ennyi km után egyszer.Mért nem vitted vissza mikor a hiba előjött.?Azért fizettél és elvárható a pontos meló.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29931 Dátum: 2014.01.14 kedd, 09:56:07 »

Sziasztok!

Lassan egy éve küzdök egy rejtélyes hibával, remélem végre megtaláltam a megoldást, hogy visszaolvastam  a fórumon.

Először autópályán kb. 100-110-es tempónál bekapcsolt tempomatnál jelentkezett dombnak felfele az autó megtorpant, de nem állt le,ment tovább, izzitószál lámpája villog! Leállósávba lehúzódás újraindítás és indulás tovább!
Később egyre gyakrabban visszajött a hiba, mára szinte napi rendszerességgel, ha nem figyelek oda mennyire nyomom a gázpedált. Az izzitószál mindig akkor villan fel, ha legalább 2-3 másodpercig tartósan erősen adok gázt, értsd padló Smiley
Arra sikerült már rájönnöm, hogy ha finoman bánok a gázpedállal (nyáron pedig kikapcsolom a klímát) a világból ki tudok menni az autóval mindenféle hibajelzés nélkül. A motor szépen jár nem füstöl, pöccre indul -10 fokban is, hibajelzés megszűnik újraindítással és jó a fogyasztásom is. A kocsiban most 182.000 van ez valós mert végig én használtam 2013.02 FMBA BWY.

GO szűrőt 10e Km-el ezelőtt cseréltem de nem segített. Legutóbb kicseréltettem a csúcsokat is (Ivanics),de a hiba nem szűnt meg, majd olyan cserelistát soroltak fel utána amitől elment a maradék életkedvem is ezért beletörődtem sorsomba és nem foglalkoztam a hibával egészen ma estig.
Amikor is rátaláltam az általatok sokat említett "résolajcsőre" valamint annak szivárgására, fals levegő szívására.

Budapesti szaki segítségét kérném, aki egy gyors szemlevételezéssel meg tudja erősíteni teóriámat, esetleg diagnosztikázni is tudná a kocsit menet közben.

Bizalmam a márkaszervizekben megrendült már, pedig végig vezetett szervizkönyvem van, de az impotencia amivel ott találkoztam kiborított.
Köszönöm a segítséget előre is!

Szerintem vidd el Vikhez ő biztos ért hozzá (nem véletlenül lett 3x is az év Ford szerelője) és nem dolgozik drágán.
Diagban én is tudok segíteni, ha gondolod írj pü-t és megbeszéljük, hogy hol-mikor. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29932 Dátum: 2014.01.14 kedd, 11:17:10 »

Megvan, beizítottam a BT OBDmet, sikerült összhangba hozni a Forscannal. Milyen PIDeket töltsek be a diagnosztikához? Mit nézzek menetközben a P0251 kódnál?
tehát mégis? Milyen PIDet töltsek be a Forscanbe, ha meg akarom tudni a P0251 okát?
Most nem jött elő, de még kidobhatja ismét.
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #29933 Dátum: 2014.01.14 kedd, 11:47:57 »

szia!
telóról nem túl bőbeszédű választ lehet csak adni.

Szóval,miután alapjáraton kigyullad,fordulaton meg elalszik,az azt jelenti,hogy nem egyszerű kábelszakadás van vagy kontakthiba,hanem valószínűleg helyesen mér a nyomásgoba,tehát alacsony olyankor az olajnyomás.Nem véletlenül írtam,hogy minél előbb hanem azonnal az első utad a szerelőhöz vigyen,de még az sem hülyeség,hogy tréleren.Ha nincs megfelelő olajzása a motornak,visszafordíthatatlan kárt tesz a motor fő alkatrészeiben.Főtengely csapágyazás,stb.

Nem tudom volt-e mostanában olacsere?Milyen olaj került bele?Szint rendben van?

Szia!

Köszönöm a választ, bár féltem, hogy ilyet kapok! rinya
Olajcsere 10 ezer km-rel ezelőtt volt, nem tudom hirtelen a márkáját, a Cromaxban vettem. Olajat nem eszi, szint rendben, "egyéb" jelenség nincs. Egyedül a szakszerviz vállalta ma délután, hogy megnézi, a párom viszi. Kíváncsian várom az ítéletet, attól tartok, mélyen kell belenyúlnom a bukszába... szomoru1
Szerintem fogok még érdeklődni az olcsóbb megoldások felől!

Üdv:
       Gyuri
Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29934 Dátum: 2014.01.14 kedd, 11:51:03 »

tehát mégis? Milyen PIDet töltsek be a Forscanbe, ha meg akarom tudni a P0251 okát?
Most nem jött elő, de még kidobhatja ismét.

Most fejből nem tudom, hogy mik vannak.....
Én minden üzemanyag rendszerrel kapcsolatos pid-et betöltenék....közlekedj a kocsival közben a forscan rögzíti az adatokat, amit később is ki tudsz elemezni. Próbáld ki, hogy pl. haladsz 50-60km/h-val 4.-ben és visszadugod 3.-ba és padló gáz....szerintem itt jönni fog a P0251....utána kitudod elemezni a forscanbe, hogy mi történt abban a pillanatban. Én így kezdenék neki.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29935 Dátum: 2014.01.14 kedd, 13:03:09 »

Most fejből nem tudom, hogy mik vannak.....
Én minden üzemanyag rendszerrel kapcsolatos pid-et betöltenék....közlekedj a kocsival közben a forscan rögzíti az adatokat, amit később is ki tudsz elemezni. Próbáld ki, hogy pl. haladsz 50-60km/h-val 4.-ben és visszadugod 3.-ba és padló gáz....szerintem itt jönni fog a P0251....utána kitudod elemezni a forscanbe, hogy mi történt abban a pillanatban. Én így kezdenék neki.
Kielemezzem? En? Smiley
Sokat nem ertek hozza. Igazabol azt sem tudom mik az uzemanyag PIDek.
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29936 Dátum: 2014.01.14 kedd, 13:50:26 »

Kielemezzem? En? Smiley
Sokat nem ertek hozza. Igazabol azt sem tudom mik az uzemanyag PIDek.


Akkor szerintem jobban jársz, ha elviszed Vik-hez és csináltatsz vele egy diagot.....ő majd tudja mit kell nézni és a hibát is elhárítja. Viszont ez pénzbe kerül (nem dolgozik drágán), de hosszútávon biztos ez a legjobb megoldás.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
clint
Vendég
« Új hozzászólás #29937 Dátum: 2014.01.15 szerda, 09:19:40 »

Szerintem vidd el Vikhez ő biztos ért hozzá (nem véletlenül lett 3x is az év Ford szerelője) és nem dolgozik drágán.
Diagban én is tudok segíteni, ha gondolod írj pü-t és megbeszéljük, hogy hol-mikor. 

Írtam neki privátot két napja de nem válaszolt még, esetleg valaki át tudná küldeni az elérhetőségét?
Köszönöm
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #29938 Dátum: 2014.01.15 szerda, 09:38:24 »

Írtam neki privátot két napja de nem válaszolt még, esetleg valaki át tudná küldeni az elérhetőségét?
Köszönöm

Elküldtem privátba.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #29939 Dátum: 2014.01.15 szerda, 10:00:56 »

Szia!

Köszönöm a választ, bár féltem, hogy ilyet kapok! rinya
Olajcsere 10 ezer km-rel ezelőtt volt, nem tudom hirtelen a márkáját, a Cromaxban vettem. Olajat nem eszi, szint rendben, "egyéb" jelenség nincs. Egyedül a szakszerviz vállalta ma délután, hogy megnézi, a párom viszi. Kíváncsian várom az ítéletet, attól tartok, mélyen kell belenyúlnom a bukszába... szomoru1
Szerintem fogok még érdeklődni az olcsóbb megoldások felől!

Üdv:
       Gyuri
Nekem ugyan ilyen problémám volt. A vezérműtengely jeladó csere volt a megoldás! Nem nagy összeg és egy próbát megér.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #29940 Dátum: 2014.01.15 szerda, 10:56:45 »

Tisztelt Fórumtársak!
mostanában észrevettem hogy tankolásnál mikor veszem le a tanksapkát picit feszül és meglazításkor meg levegő vagy mi jön ki belőle de nem a szokásoss mennyiség!
eddig ilyen nem volt!
kell ezzel foglalkozni?
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #29941 Dátum: 2014.01.15 szerda, 11:50:36 »

Nekem ugyan ilyen problémám volt. A vezérműtengely jeladó csere volt a megoldás! Nem nagy összeg és egy próbát megér.

Minden megoldás érdekelne! Viszont nem tudom, mi köze lehet az olajnyomásnak a fordulatszámmérő jeladóhoz? Elhiszem, hogy ez segített, de mi az összefüggés?
Egyik szerelő azonnal szétszerelte volna a motort, a másik azonnali olajcserét ajánlott (10 ezer km-rel ezelőtt volt), a szakszervíz nem talált hibát (!).
Teljesen tanácstalan vagyok, de elkezdem az olajcserével, lehet, igaza van AndyA-nak. Este többet tudok.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.15 szerda, 11:52:37 írta gyuri01 » Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29942 Dátum: 2014.01.15 szerda, 12:21:41 »

Minden megoldás érdekelne! Viszont nem tudom, mi köze lehet az olajnyomásnak a fordulatszámmérő jeladóhoz? Elhiszem, hogy ez segített, de mi az összefüggés?
Egyik szerelő azonnal szétszerelte volna a motort, a másik azonnali olajcserét ajánlott (10 ezer km-rel ezelőtt volt), a szakszervíz nem talált hibát (!).
Teljesen tanácstalan vagyok, de elkezdem az olajcserével, lehet, igaza van AndyA-nak. Este többet tudok.

Elsőre ne cseréld, hanem nézz bele a motorba a legegyszerűbb módon: az olajtöltő nyíláson át, zseblámpával. Ha ott látsz valami gyanúsat, akkor szelepfedelet le és megnézni közelebbről. Ha a TotalCar cikkben látható módon olajsáros minden, akkor már csak vontatva/tréleren a szervizig...

Ha ott nincs gond, akkor lehet olajcserével próbálkozni (kivett szűrőt jól megnézni ott is!). És persze csak "tiszta forrásból", még ha úgy kicsit drágább is lesz az új olaj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #29943 Dátum: 2014.01.15 szerda, 12:52:20 »

Elsőre ne cseréld, hanem nézz bele a motorba a legegyszerűbb módon: az olajtöltő nyíláson át, zseblámpával. Ha ott látsz valami gyanúsat, akkor szelepfedelet le és megnézni közelebbről. Ha a TotalCar cikkben látható módon olajsáros minden, akkor már csak vontatva/tréleren a szervizig...

Ha ott nincs gond, akkor lehet olajcserével próbálkozni (kivett szűrőt jól megnézni ott is!). És persze csak "tiszta forrásból", még ha úgy kicsit drágább is lesz az új olaj.

AndyA

Sajnos külföldön vagyok, a kocsit a párom intézi. Aggódik is szegény. Remélem, nem vágják át az olajcserével. Viszont nem értem, miért nem mért senki olajnyomást elsőre?! Én biztos azzal kezdeném. Diaggal ilyen hiba nem mutatható ki?

Gyuri
Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29944 Dátum: 2014.01.15 szerda, 12:55:03 »

Sajnos külföldön vagyok, a kocsit a párom intézi. Aggódik is szegény. Remélem, nem vágják át az olajcserével. Viszont nem értem, miért nem mért senki olajnyomást elsőre?! Én biztos azzal kezdeném. Diaggal ilyen hiba nem mutatható ki?

Gyuri

Azzal max. az, amit a gomba mond az olajnyomásról, de azt nem, hogy tényleg mennyi is az. Azt meg látod anélkül is a világító lámpán.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #29945 Dátum: 2014.01.15 szerda, 12:57:57 »

Azzal max. az, amit a gomba mond az olajnyomásról, de azt nem, hogy tényleg mennyi is az. Azt meg látod anélkül is a világító lámpán.

AndyA

Ha nem jön be az olajcsere, akkor nagygenerál? Fötengely köszörülés, csapágyak cseréje? Ez nagyon fáj, ugye?

Gyuri
Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29946 Dátum: 2014.01.15 szerda, 13:04:41 »

Ha nem jön be az olajcsere, akkor nagygenerál? Fötengely köszörülés, csapágyak cseréje? Ez nagyon fáj, ugye?

Gyuri

Akkor el kell vinni hozzáértőhöz, aki megmondja, mi a baja. Pl. valóban meg kell mérni az olajnyomást, mert akár maga a gomba is xarakodhat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gyuri01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



« Új hozzászólás #29947 Dátum: 2014.01.15 szerda, 13:12:27 »

Akkor el kell vinni hozzáértőhöz, aki megmondja, mi a baja. Pl. valóban meg kell mérni az olajnyomást, mert akár maga a gomba is xarakodhat.

AndyA
Köszönöm!

  Gyuri
Naplózva

2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29948 Dátum: 2014.01.15 szerda, 14:03:29 »

Szia!

Köszönöm a választ, bár féltem, hogy ilyet kapok! rinya
Olajcsere 10 ezer km-rel ezelőtt volt, nem tudom hirtelen a márkáját, a Cromaxban vettem. Olajat nem eszi, szint rendben, "egyéb" jelenség nincs. Egyedül a szakszerviz vállalta ma délután, hogy megnézi, a párom viszi. Kíváncsian várom az ítéletet, attól tartok, mélyen kell belenyúlnom a bukszába... szomoru1
Szerintem fogok még érdeklődni az olcsóbb megoldások felől!

Üdv:
       Gyuri
egy 10ekm-es *** olaj miatt simán lehet ilyen. ha olajsár nem látszik, akkor a lehető leghamarabb olajcsere valami normális olajra. liqui molly, mobil1, stb... azt meg valahogy keresd elő hogy milyet vettél előtte és soha többé ne vegyél olyat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #29949 Dátum: 2014.01.15 szerda, 14:09:00 »

egy 10ekm-es *** olaj miatt simán lehet ilyen. ha olajsár nem látszik, akkor a lehető leghamarabb olajcsere valami normális olajra. liqui molly, mobil1, stb... azt meg valahogy keresd elő hogy milyet vettél előtte és soha többé ne vegyél olyat

És/vagy ne vegyél semmilyen olajat _ott_, ahol a legutóbbit... Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 592 593 594 595 596 597 598 [599] 600 601 602 603 604 605 606 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.