Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 00:27:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
592
593
594
595
596
597
598
[
599
]
600
601
602
603
604
605
606
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14668012 alkalommal)
0 Felhasználó és 67 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29900 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 14:19:24 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.01.13 hétfő, 14:13:45
S.O.S.!!
Kigyulladt alapjáraton az olajnyomás ellenőrző lámpa, ezres fordulatnál már elalszik. Olaj van a motorban.
Nagy a baj?
Ma Bécsbe mennék vele. Vagy csak szerettem volna?
Segítséget, tanácsot kérek!
Gyuri
keress fel egy szerelőt
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29901 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 14:44:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.01.13 hétfő, 14:07:49
A szivattyút tudod hatástalanítani a szíj levételével, de alapvetően nem ez a gondod...
Egy centit se gurulj vele így, tönkre fog menni a kormánygéped! Minden fordításnál tovább tolja ki magából még a maradék folyadékot is, ami kenhetné.
Fél napos móka kiszerelni, és 50 rugó körül van a felújítása. Ennyit tudsz megspórolni, ha idejében megcsinálod a szervócsövet... Bár lehet, már késő.
AndyA
Viszont ha leveszi a szíjat, akkor vízpumpája se lesz.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29902 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 14:45:54 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.13 hétfő, 14:17:54
sokan tudnak segíteni.hol laksz?
Cegléd mellett.
Olyan filléres Bluetooth OBD csatim nekem s van, gondolom nem olyanra gondoltok?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
989Peti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29903 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 14:52:24 »
Kibír még 160 km et?
Bp Ajka
Mert ott van megbizhato szerelo aki mindig csinalja az autot
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29904 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 15:01:53 »
Idézetet írta: 989Peti - 2014.01.13 hétfő, 14:52:24
Kibír még 160 km et?
Bp Ajka
Mert ott van megbizhato szerelo aki mindig csinalja az autot
Én nem kockáztatnám meg, max. tréleren. Még Budapesten belül sem indulnék el így vele...
De te tudod, a te autód.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29905 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 15:03:41 »
Idézetet írta: 989Peti - 2014.01.13 hétfő, 14:03:57
Sziasztok. Elszállt a szervócső. Semmi ereje nincs a sz.kormánynak. kerekezek gurigázok.ez nem baj, de nem nélkúlözhetem az autot. Mit tegyek? Le kell szedni a szijat a szivattyurol? Mert semmi kenese nincs. Minden kifolyt. Vagy kibirja igy a szivattyu. Meddig? Teljesen nem fog beragadni a kormánymű, igaz? Mást is hajt az a szíj, vagy csak a szervót? Egyáltalán levehetem e? Kérlek írjatok mielőbb mert.sürgős a dolog.
Köszönet a válaszolóknak
Miért nem rakod vissza a csövet?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29906 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 15:07:59 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.13 hétfő, 14:19:24
keress fel egy szerelőt
Köszi, erre már gondoltam!
Mi lehet a hiba?
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29907 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 15:10:16 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.01.13 hétfő, 13:57:51
Nem csináltam még diagot... Neked van diagnosztikád, vagy ismer olyat akinek van? Megköszönném a segítséged.
Van saját.....segítek szívesen.
Sok fórumtársnak van egyébként....lehet van olyan aki közel lakik hozzád.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29908 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 15:13:50 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.01.13 hétfő, 14:45:54
Cegléd mellett.
Olyan filléres Bluetooth OBD csatim nekem s van, gondolom nem olyanra gondoltok?
De olyanra gondolunk.....legalábbis nekem olyan (is) van.
Forscan-t használj hozzá....azzal elég jó diagnosztikát tudsz csinálni. Nézz körül a diagnosztika topicba.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29909 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 16:50:22 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.01.13 hétfő, 15:07:59
Köszi, erre már gondoltam!
Mi lehet a hiba?
Gyuri
szia!
telóról nem túl bőbeszédű választ lehet csak adni.
Szóval,miután alapjáraton kigyullad,fordulaton meg elalszik,az azt jelenti,hogy nem egyszerű kábelszakadás van vagy kontakthiba,hanem valószínűleg helyesen mér a nyomásgoba,tehát alacsony olyankor az olajnyomás.Nem véletlenül írtam,hogy minél előbb hanem azonnal az első utad a szerelőhöz vigyen,de még az sem hülyeség,hogy tréleren.Ha nincs megfelelő olajzása a motornak,visszafordíthatatlan kárt tesz a motor fő alkatrészeiben.Főtengely csapágyazás,stb.
Nem tudom volt-e mostanában olacsere?Milyen olaj került bele?Szint rendben van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29910 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 17:19:50 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.13 hétfő, 16:50:22
szia!
telóról nem túl bőbeszédű választ lehet csak adni.
Szóval,miután alapjáraton kigyullad,fordulaton meg elalszik,az azt jelenti,hogy nem egyszerű kábelszakadás van vagy kontakthiba,hanem valószínűleg helyesen mér a nyomásgoba,tehát alacsony olyankor az olajnyomás.Nem véletlenül írtam,hogy minél előbb hanem azonnal az első utad a szerelőhöz vigyen,de még az sem hülyeség,hogy tréleren.Ha nincs megfelelő olajzása a motornak,visszafordíthatatlan kárt tesz a motor fő alkatrészeiben.Főtengely csapágyazás,stb.
Nem tudom volt-e mostanában olacsere?Milyen olaj került bele?Szint rendben van?
Gyorsan bele kellene nézni akár a szelepfedél alá is, hátha a nemrég közzétett cikkben említett ócska olaj került bele, és túrósodik. A turbo is bele tud halni hamar, az sem jó ötlet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29911 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 18:09:53 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.13 hétfő, 15:13:50
De olyanra gondolunk.....legalábbis nekem olyan (is) van.
Forscan-t használj hozzá....azzal elég jó diagnosztikát tudsz csinálni. Nézz körül a diagnosztika topicba.
Megvan, beizítottam a BT OBDmet, sikerült összhangba hozni a Forscannal. Milyen PIDeket töltsek be a diagnosztikához? Mit nézzek menetközben a P0251 kódnál?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29912 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 18:57:20 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.01.13 hétfő, 18:09:53
Megvan, beizítottam a BT OBDmet, sikerült összhangba hozni a Forscannal. Milyen PIDeket töltsek be a diagnosztikához? Mit nézzek menetközben a P0251 kódnál?
A PCM modul a p0251es hibakódot tárolja?Törölni tudod?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29913 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 19:21:56 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.13 hétfő, 18:57:20
A PCM modul a p0251es hibakódot tárolja?Törölni tudod?
Tárolta, igen. Kitöröltem. Mi a következő lépés?
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29914 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 19:59:05 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.01.13 hétfő, 19:21:56
Tárolta, igen. Kitöröltem. Mi a következő lépés?
ha tudtad törölni,és a következő kiolvasásnál nem jön(persze közben használtad az autót),akkor semmi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29915 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 20:35:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.01.13 hétfő, 17:19:50
Gyorsan bele kellene nézni akár a szelepfedél alá is, hátha a nemrég közzétett cikkben említett ócska olaj került bele, és túrósodik. A turbo is bele tud halni hamar, az sem jó ötlet.
AndyA
Melyik cikkben? Lemaradtam róla.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29916 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 21:02:48 »
Idézetet írta: Mad-V - 2014.01.13 hétfő, 20:35:34
Melyik cikkben? Lemaradtam róla.
Ez:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/01/10/olajhamisitas_bajban_az_autoszerelok/
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29917 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 21:47:50 »
Hello mindenkinek!!
Segítséget szeretnék kérni abban,hogy mitől lehet az,hogy a motorblokk tetején olajfolt jelent meg. (vagy üzemanyag)
A befecskendezők tövénél jelent meg ez a dolog.
Üdv: István
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29918 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 22:12:19 »
Idézetet írta: pere - 2014.01.13 hétfő, 21:47:50
Hello mindenkinek!!
Segítséget szeretnék kérni abban,hogy mitől lehet az,hogy a motorblokk tetején olajfolt jelent meg. (vagy üzemanyag)
A befecskendezők tövénél jelent meg ez a dolog.
Üdv: István
Húzd meg a szelepfedél csavarokat, lehet hogy csak azok lazultak fel.
Kiderült, hogy baromság. Lépj tovább egyet!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.13 hétfő, 22:16:27 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29919 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 22:13:13 »
Idézetet írta: pere - 2014.01.13 hétfő, 21:47:50
Hello mindenkinek!!
Segítséget szeretnék kérni abban,hogy mitől lehet az,hogy a motorblokk tetején olajfolt jelent meg. (vagy üzemanyag)
A befecskendezők tövénél jelent meg ez a dolog.
Üdv: István
Azt azonnal megkell szüntetni.Van ott O gyürü az ereszthet.Nézz utána
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29920 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 22:13:29 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.01.13 hétfő, 22:12:19
Húzd meg a szelepfedél csavarokat, lehet hogy csak azok lazultak fel.
Üzemanyag a pcsúcsok tövében szelefedél miatt?
Killerstifler!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29921 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 22:14:20 »
Idézetet írta: Mad-V - 2014.01.13 hétfő, 20:35:34
Melyik cikkben? Lemaradtam róla.
Totalcaron volt hamisított olajokról 1-2 cikk mostanában.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29922 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 22:15:46 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.13 hétfő, 22:13:29
Üzemanyag a pcsúcsok tövében szelefedél miatt?
Killerstifler!
Csak Tibiset játszom, a magam módján!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29923 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 22:16:41 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.01.13 hétfő, 22:15:46
Csak Tibiset játszom, a magam módján!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29924 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 22:17:10 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.01.13 hétfő, 22:15:46
Csak Tibiset játszom, a magam módján!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
pere
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 156
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29925 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 23:09:15 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2014.01.13 hétfő, 22:13:13
Azt azonnal megkell szüntetni.Van ott O gyürü az ereszthet.Nézz utána
[/quote
Az O gyűrű megvizsgálásához csak le kell tekerni a porlasztócsúcs tetején lévő anyát??Éa akkor abban kell leni-e a gyűrűnek??
Köszi szépen az eddigi segítséged.
Naplózva
2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
2002 / 4ajtós / Ford Mondeo 2.0 Benzines
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29926 Dátum:
2014.01.13 hétfő, 23:20:28 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.13 hétfő, 21:02:48
Ez:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/01/10/olajhamisitas_bajban_az_autoszerelok/
Dankjú!
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29927 Dátum:
2014.01.14 kedd, 00:24:01 »
Sziasztok!
Lassan egy éve küzdök egy rejtélyes hibával, remélem végre megtaláltam a megoldást, hogy visszaolvastam a fórumon.
Először autópályán kb. 100-110-es tempónál bekapcsolt tempomatnál jelentkezett dombnak felfele az autó megtorpant, de nem állt le,ment tovább, izzitószál lámpája villog! Leállósávba lehúzódás újraindítás és indulás tovább!
Később egyre gyakrabban visszajött a hiba, mára szinte napi rendszerességgel, ha nem figyelek oda mennyire nyomom a gázpedált. Az izzitószál mindig akkor villan fel, ha legalább 2-3 másodpercig tartósan erősen adok gázt, értsd padló
Arra sikerült már rájönnöm, hogy ha finoman bánok a gázpedállal (nyáron pedig kikapcsolom a klímát) a világból ki tudok menni az autóval mindenféle hibajelzés nélkül. A motor szépen jár nem füstöl, pöccre indul -10 fokban is, hibajelzés megszűnik újraindítással és jó a fogyasztásom is. A kocsiban most 182.000 van ez valós mert végig én használtam 2013.02 FMBA BWY.
GO szűrőt 10e Km-el ezelőtt cseréltem de nem segített. Legutóbb kicseréltettem a csúcsokat is (Ivanics),de a hiba nem szűnt meg, majd olyan cserelistát soroltak fel utána amitől elment a maradék életkedvem is ezért beletörődtem sorsomba és nem foglalkoztam a hibával egészen ma estig.
Amikor is rátaláltam az általatok sokat említett
"résolajcsőre"
valamint annak szivárgására, fals levegő szívására.
Budapesti szaki segítségét kérném, aki egy gyors szemlevételezéssel meg tudja erősíteni teóriámat, esetleg diagnosztikázni is tudná a kocsit menet közben.
Bizalmam a márkaszervizekben megrendült már, pedig végig vezetett szervizkönyvem van, de az impotencia amivel ott találkoztam kiborított.
Köszönöm a segítséget előre is!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.14 kedd, 00:25:47 írta clint
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29928 Dátum:
2014.01.14 kedd, 00:39:41 »
Idézetet írta: clint - 2014.01.14 kedd, 00:24:01
Sziasztok!
Lassan egy éve küzdök egy rejtélyes hibával, remélem végre megtaláltam a megoldást, hogy visszaolvastam a fórumon.
Először autópályán kb. 100-110-es tempónál bekapcsolt tempomatnál jelentkezett dombnak felfele az autó megtorpant, de nem állt le,ment tovább, izzitószál lámpája villog! Leállósávba lehúzódás újraindítás és indulás tovább!
Később egyre gyakrabban visszajött a hiba, mára szinte napi rendszerességgel, ha nem figyelek oda mennyire nyomom a gázpedált. Az izzitószál mindig akkor villan fel, ha legalább 2-3 másodpercig tartósan erősen adok gázt, értsd padló
Arra sikerült már rájönnöm, hogy ha finoman bánok a gázpedállal (nyáron pedig kikapcsolom a klímát) a világból ki tudok menni az autóval mindenféle hibajelzés nélkül. A motor szépen jár nem füstöl, pöccre indul -10 fokban is, hibajelzés megszűnik újraindítással és jó a fogyasztásom is. A kocsiban most 182.000 van ez valós mert végig én használtam 2013.02 FMBA BWY.
GO szűrőt 10e Km-el ezelőtt cseréltem de nem segített. Legutóbb kicseréltettem a csúcsokat is (Ivanics),de a hiba nem szűnt meg, majd olyan cserelistát soroltak fel utána amitől elment a maradék életkedvem is ezért beletörődtem sorsomba és nem foglalkoztam a hibával egészen ma estig.
Amikor is rátaláltam az általatok sokat említett
"résolajcsőre"
valamint annak szivárgására, fals levegő szívására.
Budapesti szaki segítségét kérném, aki egy gyors szemlevételezéssel meg tudja erősíteni teóriámat, esetleg diagnosztikázni is tudná a kocsit menet közben.
Bizalmam a márkaszervizekben megrendült már, pedig végig vezetett szervizkönyvem van, de az impotencia amivel ott találkoztam kiborított.
Köszönöm a segítséget előre is!
amikor az ivanicsék csúcsot cseréltek, résolajcsövet/fém rail csövet nem cseréltek? mert hogy kellene. Várhatóan a villogás pillanatában p0251-es kódot tárol, amit töröl újraindításnál. HA villog, érdemes kiszállni és benézni a motortérbe, hogy látsz-e valahol a visszafolyó ágon szivárgást.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
clint
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29929 Dátum:
2014.01.14 kedd, 08:21:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2014.01.14 kedd, 00:39:41
amikor az ivanicsék csúcsot cseréltek, résolajcsövet/fém rail csövet nem cseréltek? mert hogy kellene. Várhatóan a villogás pillanatában p0251-es kódot tárol, amit töröl újraindításnál. HA villog, érdemes kiszállni és benézni a motortérbe, hogy látsz-e valahol a visszafolyó ágon szivárgást.
Nem cserélték, poharas teszt megvolt rendben. Körmendi Sanyi csinálta a műveletet.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29930 Dátum:
2014.01.14 kedd, 09:41:48 »
Idézetet írta: clint - 2014.01.14 kedd, 08:21:14
Nem cserélték, poharas teszt megvolt rendben. Körmendi Sanyi csinálta a műveletet.
ja és arról még nem is beszélve,hogy a tankot is illene kitisztítani ennyi km után egyszer.Mért nem vitted vissza mikor a hiba előjött.?Azért fizettél és elvárható a pontos meló.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29931 Dátum:
2014.01.14 kedd, 09:56:07 »
Idézetet írta: clint - 2014.01.14 kedd, 00:24:01
Sziasztok!
Lassan egy éve küzdök egy rejtélyes hibával, remélem végre megtaláltam a megoldást, hogy visszaolvastam a fórumon.
Először autópályán kb. 100-110-es tempónál bekapcsolt tempomatnál jelentkezett dombnak felfele az autó megtorpant, de nem állt le,ment tovább, izzitószál lámpája villog! Leállósávba lehúzódás újraindítás és indulás tovább!
Később egyre gyakrabban visszajött a hiba, mára szinte napi rendszerességgel, ha nem figyelek oda mennyire nyomom a gázpedált. Az izzitószál mindig akkor villan fel, ha legalább 2-3 másodpercig tartósan erősen adok gázt, értsd padló
Arra sikerült már rájönnöm, hogy ha finoman bánok a gázpedállal (nyáron pedig kikapcsolom a klímát) a világból ki tudok menni az autóval mindenféle hibajelzés nélkül. A motor szépen jár nem füstöl, pöccre indul -10 fokban is, hibajelzés megszűnik újraindítással és jó a fogyasztásom is. A kocsiban most 182.000 van ez valós mert végig én használtam 2013.02 FMBA BWY.
GO szűrőt 10e Km-el ezelőtt cseréltem de nem segített. Legutóbb kicseréltettem a csúcsokat is (Ivanics),de a hiba nem szűnt meg, majd olyan cserelistát soroltak fel utána amitől elment a maradék életkedvem is ezért beletörődtem sorsomba és nem foglalkoztam a hibával egészen ma estig.
Amikor is rátaláltam az általatok sokat említett
"résolajcsőre"
valamint annak szivárgására, fals levegő szívására.
Budapesti szaki segítségét kérném, aki egy gyors szemlevételezéssel meg tudja erősíteni teóriámat, esetleg diagnosztikázni is tudná a kocsit menet közben.
Bizalmam a márkaszervizekben megrendült már, pedig végig vezetett szervizkönyvem van, de az impotencia amivel ott találkoztam kiborított.
Köszönöm a segítséget előre is!
Szerintem vidd el Vikhez ő biztos ért hozzá (nem véletlenül lett 3x is az év Ford szerelője) és nem dolgozik drágán.
Diagban én is tudok segíteni, ha gondolod írj pü-t és megbeszéljük, hogy hol-mikor.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29932 Dátum:
2014.01.14 kedd, 11:17:10 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.01.13 hétfő, 18:09:53
Megvan, beizítottam a BT OBDmet, sikerült összhangba hozni a Forscannal. Milyen PIDeket töltsek be a diagnosztikához? Mit nézzek menetközben a P0251 kódnál?
tehát mégis? Milyen PIDet töltsek be a Forscanbe, ha meg akarom tudni a P0251 okát?
Most nem jött elő, de még kidobhatja ismét.
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29933 Dátum:
2014.01.14 kedd, 11:47:57 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.13 hétfő, 16:50:22
szia!
telóról nem túl bőbeszédű választ lehet csak adni.
Szóval,miután alapjáraton kigyullad,fordulaton meg elalszik,az azt jelenti,hogy nem egyszerű kábelszakadás van vagy kontakthiba,hanem valószínűleg helyesen mér a nyomásgoba,tehát alacsony olyankor az olajnyomás.Nem véletlenül írtam,hogy minél előbb hanem azonnal az első utad a szerelőhöz vigyen,de még az sem hülyeség,hogy tréleren.Ha nincs megfelelő olajzása a motornak,visszafordíthatatlan kárt tesz a motor fő alkatrészeiben.Főtengely csapágyazás,stb.
Nem tudom volt-e mostanában olacsere?Milyen olaj került bele?Szint rendben van?
Szia!
Köszönöm a választ, bár féltem, hogy ilyet kapok!
Olajcsere 10 ezer km-rel ezelőtt volt, nem tudom hirtelen a márkáját, a Cromaxban vettem. Olajat nem eszi, szint rendben, "egyéb" jelenség nincs. Egyedül a szakszerviz vállalta ma délután, hogy megnézi, a párom viszi. Kíváncsian várom az ítéletet, attól tartok, mélyen kell belenyúlnom a bukszába...
Szerintem fogok még érdeklődni az olcsóbb megoldások felől!
Üdv:
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29934 Dátum:
2014.01.14 kedd, 11:51:03 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.01.14 kedd, 11:17:10
tehát mégis? Milyen PIDet töltsek be a Forscanbe, ha meg akarom tudni a P0251 okát?
Most nem jött elő, de még kidobhatja ismét.
Most fejből nem tudom, hogy mik vannak.....
Én minden üzemanyag rendszerrel kapcsolatos pid-et betöltenék....közlekedj a kocsival közben a forscan rögzíti az adatokat, amit később is ki tudsz elemezni. Próbáld ki, hogy pl. haladsz 50-60km/h-val 4.-ben és visszadugod 3.-ba és padló gáz....szerintem itt jönni fog a P0251....utána kitudod elemezni a forscanbe, hogy mi történt abban a pillanatban. Én így kezdenék neki.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
o_tom
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 241
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29935 Dátum:
2014.01.14 kedd, 13:03:09 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.14 kedd, 11:51:03
Most fejből nem tudom, hogy mik vannak.....
Én minden üzemanyag rendszerrel kapcsolatos pid-et betöltenék....közlekedj a kocsival közben a forscan rögzíti az adatokat, amit később is ki tudsz elemezni. Próbáld ki, hogy pl. haladsz 50-60km/h-val 4.-ben és visszadugod 3.-ba és padló gáz....szerintem itt jönni fog a P0251....utána kitudod elemezni a forscanbe, hogy mi történt abban a pillanatban. Én így kezdenék neki.
Kielemezzem? En?
Sokat nem ertek hozza. Igazabol azt sem tudom mik az uzemanyag PIDek.
Naplózva
2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29936 Dátum:
2014.01.14 kedd, 13:50:26 »
Idézetet írta: o_tom - 2014.01.14 kedd, 13:03:09
Kielemezzem? En?
Sokat nem ertek hozza. Igazabol azt sem tudom mik az uzemanyag PIDek.
Akkor szerintem jobban jársz, ha elviszed Vik-hez és csináltatsz vele egy diagot.....ő majd tudja mit kell nézni és a hibát is elhárítja. Viszont ez pénzbe kerül (nem dolgozik drágán), de hosszútávon biztos ez a legjobb megoldás.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
clint
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29937 Dátum:
2014.01.15 szerda, 09:19:40 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.01.14 kedd, 09:56:07
Szerintem vidd el Vikhez ő biztos ért hozzá (nem véletlenül lett 3x is az év Ford szerelője) és nem dolgozik drágán.
Diagban én is tudok segíteni, ha gondolod írj pü-t és megbeszéljük, hogy hol-mikor.
Írtam neki privátot két napja de nem válaszolt még, esetleg valaki át tudná küldeni az elérhetőségét?
Köszönöm
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29938 Dátum:
2014.01.15 szerda, 09:38:24 »
Idézetet írta: clint - 2014.01.15 szerda, 09:19:40
Írtam neki privátot két napja de nem válaszolt még, esetleg valaki át tudná küldeni az elérhetőségét?
Köszönöm
Elküldtem privátba.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29939 Dátum:
2014.01.15 szerda, 10:00:56 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.01.14 kedd, 11:47:57
Szia!
Köszönöm a választ, bár féltem, hogy ilyet kapok!
Olajcsere 10 ezer km-rel ezelőtt volt, nem tudom hirtelen a márkáját, a Cromaxban vettem. Olajat nem eszi, szint rendben, "egyéb" jelenség nincs. Egyedül a szakszerviz vállalta ma délután, hogy megnézi, a párom viszi. Kíváncsian várom az ítéletet, attól tartok, mélyen kell belenyúlnom a bukszába...
Szerintem fogok még érdeklődni az olcsóbb megoldások felől!
Üdv:
Gyuri
Nekem ugyan ilyen problémám volt. A vezérműtengely jeladó csere volt a megoldás! Nem nagy összeg és egy próbát megér.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29940 Dátum:
2014.01.15 szerda, 10:56:45 »
Tisztelt Fórumtársak!
mostanában észrevettem hogy tankolásnál mikor veszem le a tanksapkát picit feszül és meglazításkor meg levegő vagy mi jön ki belőle de nem a szokásoss mennyiség!
eddig ilyen nem volt!
kell ezzel foglalkozni?
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29941 Dátum:
2014.01.15 szerda, 11:50:36 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2014.01.15 szerda, 10:00:56
Nekem ugyan ilyen problémám volt. A vezérműtengely jeladó csere volt a megoldás! Nem nagy összeg és egy próbát megér.
Minden megoldás érdekelne! Viszont nem tudom, mi köze lehet az olajnyomásnak a fordulatszámmérő jeladóhoz? Elhiszem, hogy ez segített, de mi az összefüggés?
Egyik szerelő azonnal szétszerelte volna a motort, a másik azonnali olajcserét ajánlott (10 ezer km-rel ezelőtt volt), a szakszervíz nem talált hibát (!).
Teljesen tanácstalan vagyok, de elkezdem az olajcserével, lehet, igaza van AndyA-nak. Este többet tudok.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.15 szerda, 11:52:37 írta gyuri01
»
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29942 Dátum:
2014.01.15 szerda, 12:21:41 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.01.15 szerda, 11:50:36
Minden megoldás érdekelne! Viszont nem tudom, mi köze lehet az olajnyomásnak a fordulatszámmérő jeladóhoz? Elhiszem, hogy ez segített, de mi az összefüggés?
Egyik szerelő azonnal szétszerelte volna a motort, a másik azonnali olajcserét ajánlott (10 ezer km-rel ezelőtt volt), a szakszervíz nem talált hibát (!).
Teljesen tanácstalan vagyok, de elkezdem az olajcserével, lehet, igaza van AndyA-nak. Este többet tudok.
Elsőre ne cseréld, hanem nézz bele a motorba a legegyszerűbb módon: az olajtöltő nyíláson át, zseblámpával. Ha ott látsz valami gyanúsat, akkor szelepfedelet le és megnézni közelebbről. Ha a TotalCar cikkben látható módon olajsáros minden, akkor már csak vontatva/tréleren a szervizig...
Ha ott nincs gond, akkor lehet olajcserével próbálkozni (kivett szűrőt jól megnézni ott is!). És persze csak "tiszta forrásból", még ha úgy kicsit drágább is lesz az új olaj.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29943 Dátum:
2014.01.15 szerda, 12:52:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.01.15 szerda, 12:21:41
Elsőre ne cseréld, hanem nézz bele a motorba a legegyszerűbb módon: az olajtöltő nyíláson át, zseblámpával. Ha ott látsz valami gyanúsat, akkor szelepfedelet le és megnézni közelebbről. Ha a TotalCar cikkben látható módon olajsáros minden, akkor már csak vontatva/tréleren a szervizig...
Ha ott nincs gond, akkor lehet olajcserével próbálkozni (kivett szűrőt jól megnézni ott is!). És persze csak "tiszta forrásból", még ha úgy kicsit drágább is lesz az új olaj.
AndyA
Sajnos külföldön vagyok, a kocsit a párom intézi. Aggódik is szegény. Remélem, nem vágják át az olajcserével. Viszont nem értem, miért nem mért senki olajnyomást elsőre?! Én biztos azzal kezdeném. Diaggal ilyen hiba nem mutatható ki?
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29944 Dátum:
2014.01.15 szerda, 12:55:03 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.01.15 szerda, 12:52:20
Sajnos külföldön vagyok, a kocsit a párom intézi. Aggódik is szegény. Remélem, nem vágják át az olajcserével. Viszont nem értem, miért nem mért senki olajnyomást elsőre?! Én biztos azzal kezdeném. Diaggal ilyen hiba nem mutatható ki?
Gyuri
Azzal max. az, amit a gomba mond az olajnyomásról, de azt nem, hogy tényleg mennyi is az. Azt meg látod anélkül is a világító lámpán.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29945 Dátum:
2014.01.15 szerda, 12:57:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.01.15 szerda, 12:55:03
Azzal max. az, amit a gomba mond az olajnyomásról, de azt nem, hogy tényleg mennyi is az. Azt meg látod anélkül is a világító lámpán.
AndyA
Ha nem jön be az olajcsere, akkor nagygenerál? Fötengely köszörülés, csapágyak cseréje? Ez nagyon fáj, ugye?
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29946 Dátum:
2014.01.15 szerda, 13:04:41 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.01.15 szerda, 12:57:57
Ha nem jön be az olajcsere, akkor nagygenerál? Fötengely köszörülés, csapágyak cseréje? Ez nagyon fáj, ugye?
Gyuri
Akkor el kell vinni hozzáértőhöz, aki megmondja, mi a baja. Pl. valóban meg kell mérni az olajnyomást, mert akár maga a gomba is xarakodhat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29947 Dátum:
2014.01.15 szerda, 13:12:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.01.15 szerda, 13:04:41
Akkor el kell vinni hozzáértőhöz, aki megmondja, mi a baja. Pl. valóban meg kell mérni az olajnyomást, mert akár maga a gomba is xarakodhat.
AndyA
Köszönöm!
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29948 Dátum:
2014.01.15 szerda, 14:03:29 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2014.01.14 kedd, 11:47:57
Szia!
Köszönöm a választ, bár féltem, hogy ilyet kapok!
Olajcsere 10 ezer km-rel ezelőtt volt, nem tudom hirtelen a márkáját, a Cromaxban vettem. Olajat nem eszi, szint rendben, "egyéb" jelenség nincs. Egyedül a szakszerviz vállalta ma délután, hogy megnézi, a párom viszi. Kíváncsian várom az ítéletet, attól tartok, mélyen kell belenyúlnom a bukszába...
Szerintem fogok még érdeklődni az olcsóbb megoldások felől!
Üdv:
Gyuri
egy 10ekm-es *** olaj miatt simán lehet ilyen. ha olajsár nem látszik, akkor a lehető leghamarabb olajcsere valami normális olajra. liqui molly, mobil1, stb... azt meg valahogy keresd elő hogy milyet vettél előtte és soha többé ne vegyél olyat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29949 Dátum:
2014.01.15 szerda, 14:09:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2014.01.15 szerda, 14:03:29
egy 10ekm-es *** olaj miatt simán lehet ilyen. ha olajsár nem látszik, akkor a lehető leghamarabb olajcsere valami normális olajra. liqui molly, mobil1, stb... azt meg valahogy keresd elő hogy milyet vettél előtte és soha többé ne vegyél olyat
És/vagy ne vegyél semmilyen olajat _ott_, ahol a legutóbbit...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
592
593
594
595
596
597
598
[
599
]
600
601
602
603
604
605
606
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ