Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:49:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
713
714
715
716
717
718
719
[
720
]
721
722
723
724
725
726
727
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14658661 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35950 Dátum:
2015.01.07 szerda, 06:10:23 »
Idézetet írta: Viló - 2015.01.06 kedd, 21:33:51
A csúcsok tetején van a gázolaj, de nem röffen.
akkor miért biztos,hogy nyitnak?a csúcsok lesznek ott a hunyók.tedd vissza a régieket tesztből.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35951 Dátum:
2015.01.07 szerda, 07:18:27 »
Idézetet írta: Viló - 2015.01.06 kedd, 13:05:13
Sziasztok!
Kicseréltem a porlasztókat és azóta nem indul az autó.
P1608-as hibakódom van.
A csúcsokat Németországból rendeltem teljesen felújított mind a négy.
501Z volt a régi és az újak is azok. Új kódok betanítva.
A nyomás megvan, csúcsoknál nyomja az anyagot de nem indul be.
Tegnap azt az információt kaptam, hogy hiába 501Z a régi és az új csúcs is, nem egyforma feszültséggel működnek.
Állítólag ezért nem indul be.
Létezik ez? Még mielőtt visszaraknám a régieket jó lenne ha valaki megerősítené ezt az infót.
Köszi.
Ezt már tavaly is átbeszéltük és arra jutottunk, hogy a befecskendezők amiket vettél feltehetően rosszak.
Nem működnek más feszültséggel.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bulba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35952 Dátum:
2015.01.07 szerda, 15:40:28 »
Sziasztok!
Az utóbbi időben (mióta ilyen hideg van) megfigyeltem, hogy kb a vezetőülés alól valami furcsa búgás hallatszik időnként. A szerelő azt mondta, hogy van benne valamiféle állófűtés, ami beindul időnként. Erről tudna valaki adni valamilyen infót? Esetleg ezt lehet "klasszikus" állófűtésként (beprogramozom, hogy reggel, amikor beülök a kocsiba meleg legyen) használni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35953 Dátum:
2015.01.07 szerda, 15:47:27 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.06 kedd, 23:12:24
Ma villogott kicsit kanyarodás közben még hideg motorral, jégre ment az egyik kerék, pont gyorsítottam, úgyhogy leforgott tiltásig, utána elkezdett villogni. Lámpánál gyújtás le, elm be, semmi tárolt hiba, azóta nem villog. Na ez mi lehetett?
nem kellett volna leállítani.Villogó izzításjelzővel meglenne a hibakód....béna....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35954 Dátum:
2015.01.07 szerda, 15:55:12 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.07 szerda, 15:47:27
nem kellett volna leállítani.Villogó izzításjelzővel meglenne a hibakód....béna....
persze, majd gyújtáson dugdosom bele az ELM-et
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35955 Dátum:
2015.01.07 szerda, 16:00:16 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.07 szerda, 15:55:12
persze, majd gyújtáson dugdosom bele az ELM-et
az autóba kell olyankor,nem a valagadba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35956 Dátum:
2015.01.07 szerda, 16:07:52 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.06 kedd, 23:12:24
Ma villogott kicsit kanyarodás közben még hideg motorral, jégre ment az egyik kerék, pont gyorsítottam, úgyhogy leforgott tiltásig, utána elkezdett villogni. Lámpánál gyújtás le, elm be, semmi tárolt hiba, azóta nem villog. Na ez mi lehetett?
Hideg motornál leforgatni tiltásig... Látszik, hogy fűnyírón szocializálódtál...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35957 Dátum:
2015.01.07 szerda, 16:09:31 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.07 szerda, 16:07:52
Hideg motornál leforgatni tiltásig... Látszik, hogy fűnyírón szocializálódtál...
mondom, hogy jégre ment az egyik kerék.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35958 Dátum:
2015.01.07 szerda, 16:11:13 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.07 szerda, 15:55:12
persze, majd gyújtáson dugdosom bele az ELM-et
Miért, mi lesz ha gyújtáson csatlakoztatod? Semmi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35959 Dátum:
2015.01.07 szerda, 16:12:12 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.07 szerda, 16:11:13
Miért, mi lesz ha gyújtáson csatlakoztatod? Semmi.
azért jobb a biztonság
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35960 Dátum:
2015.01.07 szerda, 16:13:49 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.07 szerda, 16:09:31
mondom, hogy jégre ment az egyik kerék.
Így jár, aki fapadot vesz és nincs benne kipörgés gátló.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35961 Dátum:
2015.01.07 szerda, 16:14:20 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.07 szerda, 16:12:12
azért jobb a biztonság
Biztonságról akkor beszélünk ha felmerül valami veszélyes dolog.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
edvin911
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35962 Dátum:
2015.01.07 szerda, 16:14:35 »
Sziasztok! Még új vagyok az oldalon és egy kis segítségért fordulnék hozzátok! 2002-es mondeom 2.0TDCI 131LE sajnos a porlasztós lett ami nem egy meglepő jelenség. Arra lennék kíváncsi hogy aki járt már hasonló cipőben hogyan orvosolta ezt a problémát (tudom hogy szervíz kell hozzá) Feltétlen muszáj szivattyút,tankot mosatni stb. ahhoz hogy még 200,000 km-t tudjak vele megtenni? rettentő összegért csinálják meg és kiváncsi lennék hátha van valami egyéb alternatíva. Előre is köszönöm a segítséget
Naplózva
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35963 Dátum:
2015.01.07 szerda, 16:35:34 »
Idézetet írta: edvin911 - 2015.01.07 szerda, 16:14:35
Sziasztok! Még új vagyok az oldalon és egy kis segítségért fordulnék hozzátok! 2002-es mondeom 2.0TDCI 131LE sajnos a porlasztós lett ami nem egy meglepő jelenség. Arra lennék kíváncsi hogy aki járt már hasonló cipőben hogyan orvosolta ezt a problémát (tudom hogy szervíz kell hozzá) Feltétlen muszáj szivattyút,tankot mosatni stb. ahhoz hogy még 200,000 km-t tudjak vele megtenni? rettentő összegért csinálják meg és kiváncsi lennék hátha van valami egyéb alternatíva. Előre is köszönöm a segítséget
Mivel a nagynyomású miatta szarik be a csúcs, így annak felújítása elkerülhetetlen. Ha nem így teszel hamarosan újra kezdheted. A tank tisztításáról az a tapasztalatom, hogy felesleges. Én egy mágnest tettem a tankba és az megoldotta ezt a kérdést. Sok sikert.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35964 Dátum:
2015.01.07 szerda, 16:37:04 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.07 szerda, 16:12:12
azért jobb a biztonság
ilyen nincs.bármikor csatlakoztathatod.gyogyó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35965 Dátum:
2015.01.07 szerda, 16:56:18 »
Idézetet írta: edvin911 - 2015.01.07 szerda, 16:14:35
Sziasztok! Még új vagyok az oldalon és egy kis segítségért fordulnék hozzátok! 2002-es mondeom 2.0TDCI 131LE sajnos a porlasztós lett ami nem egy meglepő jelenség. Arra lennék kíváncsi hogy aki járt már hasonló cipőben hogyan orvosolta ezt a problémát (tudom hogy szervíz kell hozzá) Feltétlen muszáj szivattyút,tankot mosatni stb. ahhoz hogy még 200,000 km-t tudjak vele megtenni? rettentő összegért csinálják meg és kiváncsi lennék hátha van valami egyéb alternatíva. Előre is köszönöm a segítséget
A hiba függvénye a javítás. A porlasztók cseréjénél a gyári előírás a gázolaj szűrő, a resolajcső és s porlasztó előtti fém csövek cseréje.
Ha a porlasztók a szivattyú kopása miatt az abból leváló fémreszelék miatt mentek tönkre, a nagynyomásút is javitani kell. Ha a nagynyomású pumpa az eltomődött üzemanyag rendszer miatti száraz futás miatt halt meg, át kell mosni az egész rendszert.
A porlasztók nem mindig a szivattyú miatt mennek tönkre.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35966 Dátum:
2015.01.07 szerda, 17:40:08 »
Üdv!
A lyukas EGR cső miatt előfordulhat, hogy megtorpan az autó gázadáskor? ( nem mindig, csak néha-néha) ekkor a malacfarok elkezd villogni.
Illetve az is lehetséges, hogy a koszos üzemanyagszűrő okoz ilyen hibát? mert sajnos a szűrő nagyon koszos
Várom megtisztelő válaszotokat!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35967 Dátum:
2015.01.07 szerda, 18:20:38 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.07 szerda, 17:40:08
Üdv!
A lyukas EGR cső miatt előfordulhat, hogy megtorpan az autó gázadáskor? ( nem mindig, csak néha-néha) ekkor a malacfarok elkezd villogni.
Illetve az is lehetséges, hogy a koszos üzemanyagszűrő okoz ilyen hibát? mert sajnos a szűrő nagyon koszos
Várom megtisztelő válaszotokat!
Ha lyukas az EGR-cső, elszökik a turbonyomás. Nyilván torpanhat emiatt, hiszen elmegy az erő belőle.
Üzemanyagszűrő dettó: kéne a nafta, de nem jön, csak csordogál-csepereg. Alapjáraton, városban OK, de amikor menni kéne, akkor nincs mivel.
Mindkettőt orvosold hamarjában, nem jó sokáig így hagyni őket.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35968 Dátum:
2015.01.07 szerda, 20:37:58 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.07 szerda, 17:40:08
Üdv!
A lyukas EGR cső miatt előfordulhat, hogy megtorpan az autó gázadáskor? ( nem mindig, csak néha-néha) ekkor a malacfarok elkezd villogni.
Illetve az is lehetséges, hogy a koszos üzemanyagszűrő okoz ilyen hibát? mert sajnos a szűrő nagyon koszos
Várom megtisztelő válaszotokat!
igen,igen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kiscsaszi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Mondejóóm
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35969 Dátum:
2015.01.07 szerda, 21:10:50 »
Na megtörtént az izzítók cseréje
Hát az egyes henger meg a hármas lazán kijött de a kettes meg a négyes szépen kikezdett velem, de sikerült csomó csavarlazítóval
helyükre Bosch került. Lecseréltem az olajat is úgyhogy tiszta lappal kezdjük a 2015-öt
kiscsaszi
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.0 TD
Ci
(Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
bmate
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35970 Dátum:
2015.01.07 szerda, 22:28:28 »
Jó estét!
Ma vettem észre, hogy második porlasztó mellett gyöngyözik a go.
Alapjáraton néztem akkor nem volt semmi.
70 km kímélő menet után a porlasztó környéke go-s volt.
Hibaüzenet nincs.
Volt már valakinek ilyen jellegű tapasztalata?
Naplózva
MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35971 Dátum:
2015.01.07 szerda, 22:33:39 »
Idézetet írta: bmate - 2015.01.07 szerda, 22:28:28
Jó estét!
Ma vettem észre, hogy második porlasztó mellett gyöngyözik a go.
Alapjáraton néztem akkor nem volt semmi.
70 km kímélő menet után a porlasztó környéke go-s volt.
Hibaüzenet nincs.
Volt már valakinek ilyen jellegű tapasztalata?
Nézd meg, pontosan honnan jön, de alighanem oda a tömítés. Valami pár ezer Ft darabja, állítólag nem nagy ügy kicserélni sem.
Ha a nagynyomású részből jön, az már nagyobb gond.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bmate
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35972 Dátum:
2015.01.07 szerda, 23:51:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.01.07 szerda, 22:33:39
Nézd meg, pontosan honnan jön, de alighanem oda a tömítés. Valami pár ezer Ft darabja, állítólag nem nagy ügy kicserélni sem.
Ha a nagynyomású részből jön, az már nagyobb gond.
AndyA
Köszi a gyors választ!
Naplózva
MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35973 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 10:13:00 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.07 szerda, 17:40:08
Üdv!
A lyukas EGR cső miatt előfordulhat, hogy megtorpan az autó gázadáskor? ( nem mindig, csak néha-néha) ekkor a malacfarok elkezd villogni.
Illetve az is lehetséges, hogy a koszos üzemanyagszűrő okoz ilyen hibát? mert sajnos a szűrő nagyon koszos
Várom megtisztelő válaszotokat!
Ha nem, nem a válasz, akkor hagyod a lukas csövet és a koszos szűrőt az autóban?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35974 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 10:55:07 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.08 csütörtök, 10:13:00
Ha nem, nem a válasz, akkor hagyod a lukas csövet és a koszos szűrőt az autóban?
Akkor még "ráér".
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35975 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 11:22:18 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.08 csütörtök, 10:13:00
Ha nem, nem a válasz, akkor hagyod a lukas csövet és a koszos szűrőt az autóban?
Természetesen nem!
Azonban akkor megvárnám a szerelőt, hogy hazaérjen a nyaralásból. Ha nem ér rá, akkor elviszem máshoz.
Amúgy sajnos nem tudom 100-osan kijelenteni, hogy lyukas a cső!
Azonban elég olajos a cső az illesztésnél (bilincsnél) és végig látni lerakódott olajat. Ebből következtetek arra, hogy enged.
( remélem az én autómban ott van az EGR cső, ahol az ablakmosó folyadékot töltöm be, ott majdnem az alatt megy lefelé
( remélem érthetően írtam azért)
És az autó nem áll meg, csak villog a jelző. És még talán az ereje is megmarad...csak városban megnyomom a gázpedált, érzem, hogy megtorpan...és elkezd villogni. Ez utoljára október elején lehetett kb...majd ha újraindítom a gépet, minden ok.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35976 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 11:27:39 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.08 csütörtök, 11:22:18
Természetesen nem!
Azonban akkor megvárnám a szerelőt, hogy hazaérjen a nyaralásból. Ha nem ér rá, akkor elviszem máshoz.
Amúgy sajnos nem tudom 100-osan kijelenteni, hogy lyukas a cső!
Azonban elég olajos a cső az illesztésnél (bilincsnél) és végig látni lerakódott olajat. Ebből következtetek arra, hogy enged.
( remélem az én autómban ott van az EGR cső, ahol az ablakmosó folyadékot töltöm be, ott majdnem az alatt megy lefelé
( remélem érthetően írtam azért)
És az autó nem áll meg, csak villog a jelző. És még talán az ereje is megmarad...csak városban megnyomom a gázpedált, érzem, hogy megtorpan...és elkezd villogni. Ez utoljára október elején lehetett kb...majd ha újraindítom a gépet, minden ok.
Október eleje óta húzni egy go szűrő cserét? A cső valószínű nem repedt csak utána kell húzni, mindkettőt érdemes mihamarabb elintézni. Nem kell hozzá nagy tudás... Szóval bármelyik szerelő...
És bízzunk benne, hogy a villogás megszűnik.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35977 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 12:14:03 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.08 csütörtök, 11:27:39
Október eleje óta húzni egy go szűrő cserét? A cső valószínű nem repedt csak utána kell húzni, mindkettőt érdemes mihamarabb elintézni. Nem kell hozzá nagy tudás... Szóval bármelyik szerelő...
És bízzunk benne, hogy a villogás megszűnik.
Köszönöm gyors válaszod!
A go szűrő az a gázolajszűrő akar lenni?
( bocs a tudatlanságért)
Az aminek a teteje 3 ágú?
hétvégén elviszem és megcsináltatom. nagyon remélem, hogy ez a baja.
Ha komolyabb baja lenne, akkor mindig előjönne a hiba nem?! ( gondolok a porlasztókra...)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35978 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 12:21:09 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.08 csütörtök, 12:14:03
Köszönöm gyors válaszod!
A go szűrő az a gázolajszűrő akar lenni?
( bocs a tudatlanságért)
Az aminek a teteje 3 ágú?
hétvégén elviszem és megcsináltatom. nagyon remélem, hogy ez a baja.
Ha komolyabb baja lenne, akkor mindig előjönne a hiba nem?! ( gondolok a porlasztókra...)
Olvastass hibakódot is, amikor villog. Ha tényleg bármikor reprodukálható, akkor ez sima ügy. Attól is okosabb leszel, hogy mije fáj.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35979 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 12:29:23 »
Sziasztok!
A második utángyártott termosztátot raktam be és a vizem 60-70 közt ingadozik.Gyárit vettem ki az tökéletes volt mielőtt tönkrement.Rakjak bele megint gyári termosztátot?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35980 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 12:37:33 »
Idézetet írta: Bali - 2015.01.08 csütörtök, 12:29:23
Sziasztok!
A második utángyártott termosztátot raktam be és a vizem 60-70 közt ingadozik.Gyárit vettem ki az tökéletes volt mielőtt tönkrement.Rakjak bele megint gyári termosztátot?
Általában minden jól működik mielőtt tönkremegy.
Sokszor a gyári termosztátot ajánljuk. Nyilván azzal is lehet gond, de jelentősen kevesebb, mint az utángyártottaknál.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.08 csütörtök, 12:52:22 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35981 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 12:49:59 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.08 csütörtök, 12:37:33
Általában minden jól működik mielőtt tönkremegy.
Sokszor a gyári termosztátot ajánljuk. Nyilván azzal is lehet gond, de jelentősen kevesebb az utángyártottaknál.
Az utángyártottaknál kevesebb a gond?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35982 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 12:52:52 »
Idézetet írta: BT - 2015.01.08 csütörtök, 12:49:59
Az utángyártottaknál kevesebb a gond?
Akár ez is igaz lehet, de azért javítottam.......hogy te is ércsed!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35983 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 13:01:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.01.08 csütörtök, 12:21:09
Olvastass hibakódot is, amikor villog. Ha tényleg bármikor reprodukálható, akkor ez sima ügy. Attól is okosabb leszel, hogy mije fáj.
AndyA
Sajnos pont ez a probléma, hogy nem mindig reprodukálható!
Sőt...3 havonta 1 alkalommal...és tegnap villogott...majd újraindítás után üzem melegre járattam a motort ( mert helyben mentem vele és hideg motornál kezdett el villogni, egy kereszteződés után...) majd meleg motornál elkezdtem húzatni az autót...4500-ös fordulatszámon is jó volt...nem jött elő...és megtorpanás sem volt.
Sajnos arra igen kicsi az esély, hogy villogás alatt olvassam ki
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35984 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 13:07:50 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.08 csütörtök, 13:01:06
Sajnos pont ez a probléma, hogy nem mindig reprodukálható!
Sőt...3 havonta 1 alkalommal...és tegnap villogott...majd újraindítás után üzem melegre járattam a motort ( mert helyben mentem vele és hideg motornál kezdett el villogni, egy kereszteződés után...) majd meleg motornál elkezdtem húzatni az autót...4500-ös fordulatszámon is jó volt...nem jött elő...és megtorpanás sem volt.
Sajnos arra igen kicsi az esély, hogy villogás alatt olvassam ki
Azzal pedig többre mennél, lehetne tudni, mivel van problémája.
Mindenesetre a GO-szűrőt cseréld/cseréltesd ki, azután úgyis meglátod. Arra ügyelj, nehogy az üres, száraz GO-szűrőre ráindítsák a motort, mert az nem tesz jót a szivattyúnak. Fel kell tölteni előre gázolajjal.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35985 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 13:27:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.01.08 csütörtök, 13:07:50
Azzal pedig többre mennél, lehetne tudni, mivel van problémája.
Mindenesetre a GO-szűrőt cseréld/cseréltesd ki, azután úgyis meglátod. Arra ügyelj, nehogy az üres, száraz GO-szűrőre ráindítsák a motort, mert az nem tesz jót a szivattyúnak. Fel kell tölteni előre gázolajjal.
AndyA
Köszönöm szépen a tanácsokat, megcsináltatom!
Ezt a szűrőt otthon én mint kezdő, hozzá nem értő is ki tudja cserélni?!
Mert néztem és a pollenszűrőt is ki tudtam cserélni
hátha ezt is.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35986 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 13:57:32 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.08 csütörtök, 13:27:53
Köszönöm szépen a tanácsokat, megcsináltatom!
Ezt a szűrőt otthon én mint kezdő, hozzá nem értő is ki tudja cserélni?!
Mert néztem és a pollenszűrőt is ki tudtam cserélni
hátha ezt is.
Biztos, hiszen ott van rögtön mellette (már ha ugyanott van, mint a Mondeóban).
A generátort takard le egy ronggyal, hogy ha lecsöpög egy kis gázolaj, ne menjen bele. Az Álmoskönyv szerint ez nem jó ómen. A csöveket lehúzod, ugyanabban a sorrendben visszarakod az új szűrőre, rögzíted a helyén és kész. Mint mondtam, az
új szűrőt fel kell tölteni gázolajjal
, nem szabad üresen ráindítani a motort! A középső csövön jön kifelé belőle a nafta, így az optimális megoldás az, ha azon keresztül egy alkalmas eszközzel addig szivattyúzod, míg meg nem jelenik ott a gázolaj. Erre a szerelők jellemzően egy AC-pumpát szoktak használni, de ilyened aligha lesz elfekvőben otthon.
A régi szűrőt se dobd el azonnal. A benne lévő pár deci gázolaj kiváló, ha le kell mosni valami olajos-koszos alkatrészt, tedd el egy flakonba. Ha a csövein keresztül leöntötted a nagyját, a szűrő alján kicsavarod a leeresztőt, és fehér (pl. tejfölös) pohárba engeded az "alját", a megfogott szutyok sűrűjét. Utána fogsz egy erősebb mágnest, és megnézed, van-e az üledékben, amit visz magával, ha kívülről mozgatod alatta. Ha van, pláne, ha sok, az nem nagyon jó jel. Ez a CR-szivattyúból a spén, ami a tönkremenésének első jele. Ez a spén koptatja el belülről a porlasztócsúcsokat, mert szűrni csak a csúcsoktól visszatérő ágban lehet a gázolajat. A csúcsok előtti 1600 barra nem lehet szűrőt tervezni, méretezni. A te esetedben az elmondottak alapján ezt a tesztet nagyon is javasolt elvégezni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35987 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 14:55:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.01.08 csütörtök, 13:57:32
Biztos, hiszen ott van rögtön mellette (már ha ugyanott van, mint a Mondeóban).
A generátort takard le egy ronggyal, hogy ha lecsöpög egy kis gázolaj, ne menjen bele. Az Álmoskönyv szerint ez nem jó ómen. A csöveket lehúzod, ugyanabban a sorrendben visszarakod az új szűrőre, rögzíted a helyén és kész. Mint mondtam, az
új szűrőt fel kell tölteni gázolajjal
, nem szabad üresen ráindítani a motort! A középső csövön jön kifelé belőle a nafta, így az optimális megoldás az, ha azon keresztül egy alkalmas eszközzel addig szivattyúzod, míg meg nem jelenik ott a gázolaj. Erre a szerelők jellemzően egy AC-pumpát szoktak használni, de ilyened aligha lesz elfekvőben otthon.
A régi szűrőt se dobd el azonnal. A benne lévő pár deci gázolaj kiváló, ha le kell mosni valami olajos-koszos alkatrészt, tedd el egy flakonba. Ha a csövein keresztül leöntötted a nagyját, a szűrő alján kicsavarod a leeresztőt, és fehér (pl. tejfölös) pohárba engeded az "alját", a megfogott szutyok sűrűjét. Utána fogsz egy erősebb mágnest, és megnézed, van-e az üledékben, amit visz magával, ha kívülről mozgatod alatta. Ha van, pláne, ha sok, az nem nagyon jó jel. Ez a CR-szivattyúból a spén, ami a tönkremenésének első jele. Ez a spén koptatja el belülről a porlasztócsúcsokat, mert szűrni csak a csúcsoktól visszatérő ágban lehet a gázolajat. A csúcsok előtti 1600 barra nem lehet szűrőt tervezni, méretezni. A te esetedben az elmondottak alapján ezt a tesztet nagyon is javasolt elvégezni.
AndyA
Nagyon szépen köszönöm kimerítő válaszod!!!
Ezt így fogom csinálni ahogy leírtad!
jövő héten kedden tudok nekiállni.
Naplózva
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35988 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 14:59:51 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.08 csütörtök, 14:55:29
Nagyon szépen köszönöm kimerítő válaszod!!!
Ezt így fogom csinálni ahogy leírtad!
jövő héten kedden tudok nekiállni.
Ez milyen lehet véleményed szerint?
Elég olcsó...bár a márkáját nem ismerem, megéri beruházni?
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/motorikus_alkatresz/szuro_tomites/uj_tecnocar_gazolajszuro_tdci_crdi_ford_jaguar_kia_2022629063.html
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35989 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 15:06:38 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.08 csütörtök, 14:59:51
Ez milyen lehet véleményed szerint?
Elég olcsó...bár a márkáját nem ismerem, megéri beruházni?
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/motorikus_alkatresz/szuro_tomites/uj_tecnocar_gazolajszuro_tdci_crdi_ford_jaguar_kia_2022629063.html
Ránézésre jónak jó, de a go szűrő elég fontos alkatrész, így ebből nem vennék ilyen akármilyen utángyártottat. Csak Bosch, vagy gyári (ami jó esélllyel szintén Bosch).
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35990 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 16:13:25 »
Idézetet írta: Domi - 2015.01.08 csütörtök, 15:06:38
Ránézésre jónak jó, de a go szűrő elég fontos alkatrész, így ebből nem vennék ilyen akármilyen utángyártottat. Csak Bosch, vagy gyári (ami jó esélllyel szintén Bosch).
2400ft os a beruházás?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35991 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 16:16:16 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.08 csütörtök, 16:13:25
2400ft os a beruházás?
Épp azt mondom, hogy ebből inkább gyárit vennék, nem 2400-as utángyártottat.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35992 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 16:22:56 »
Idézetet írta: Domi - 2015.01.08 csütörtök, 16:16:16
Épp azt mondom, hogy ebből inkább gyárit vennék, nem 2400-as utángyártottat.
én a mértékén csodálkozom a beruházásnak.....szóval a nagyságrendekkel rendesen baj lehet......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35993 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 16:53:27 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.08 csütörtök, 16:22:56
én a mértékén csodálkozom a beruházásnak.....szóval a nagyságrendekkel rendesen baj lehet......
Most miért? Jaguarra van pénz, go szűrőre nincs
De ha ugyanaz kell bele, mint a Mondeo-ba (gondolom igen), akkor Cromax szerint, Bosch 9700, gyári Ford 9800. De van "német" is, 2391-ért
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35994 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 17:15:27 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.08 csütörtök, 14:59:51
Ez milyen lehet véleményed szerint?
Elég olcsó...bár a márkáját nem ismerem, megéri beruházni?
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/motorikus_alkatresz/szuro_tomites/uj_tecnocar_gazolajszuro_tdci_crdi_ford_jaguar_kia_2022629063.html
Felejtsd el. Háromféle szűrőt szabad az autóinkba tenni, ami igazából kettő: Bosch (Ford címkével másfélszeres áron adják) és Man (alapból x2 a Bosch-hoz képest). Ezek biztosan tudják azt a szűrést, ami kell. Minden más lehet olcsó, de mindig lutri lesz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35995 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 17:16:04 »
Idézetet írta: Domi - 2015.01.08 csütörtök, 16:53:27
Most miért? Jaguarra van pénz, go szűrőre nincs
De ha ugyanaz kell bele, mint a Mondeo-ba (gondolom igen), akkor Cromax szerint, Bosch 9700, gyári Ford 9800. De van "német" is, 2391-ért
Nem is ott kell venni drágáért...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35996 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 20:39:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.01.08 csütörtök, 17:15:27
Felejtsd el. Háromféle szűrőt szabad az autóinkba tenni, ami igazából kettő: Bosch (Ford címkével másfélszeres áron adják) és Man (alapból x2 a Bosch-hoz képest). Ezek biztosan tudják azt a szűrést, ami kell. Minden más lehet olcsó, de mindig lutri lesz.
AndyA
Csak ez a kettő? a francba mindig hibázok...
Nem baj továbbra sem ezeket teszem bele...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35997 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 20:52:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.01.08 csütörtök, 20:39:10
Csak ez a kettő? a francba mindig hibázok...
Nem baj továbbra sem ezeket teszem bele...
TDDI-be papírzsepiből is hajtogathatsz magadnak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35998 Dátum:
2015.01.08 csütörtök, 21:57:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.01.08 csütörtök, 20:52:09
TDDI-be papírzsepiből is hajtogathatsz magadnak.
AndyA
Nemis izgulok hogy besz@rik mint egy TDCI
De én adok az autómra, ezért rakok bele mást....és nem bosch-t
Naplózva
szergej1985
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 83
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #35999 Dátum:
2015.01.09 péntek, 00:29:51 »
Sziasztok,
Ez a P0200-as hibakód folyamatosan beíródik azóta is, de nem tapasztalom, hogy egyéb porlasztó csúcsra utaló tünet lenne (nincs malacfarok, nem erőtlen a motor). Szerintetek, hagyjam figyelmen kívül vagy poharaztassam, diagoztassam Viknél?
Köszönöm előre is segítségetek.
Szergej
Idézetet írta: szergej1985 - 2014.11.30 vasárnap, 18:13:35
Sziasztok,
Ma indulás előtt olvastam egy hibakódot, mert hazafelé mintha a műszerfalon a számok ugrottak volna, először azt hittem csak fáradt vagyok. A P0200-as hibakód volt tárolva, töröltem. Visszafelé ismét furán viselkedtek a műszerfalon a számok, gondoltam olvasok ismét hibakódot és megint le volt tárolva a P0200. Namost a kérdésem az lenne mivel az alább leírt múltkori eset után Vik mondta, hogy furcsa, mert a P1664 és P2288 ritkán jár együtt, ő eddig csak TDDi-ben látott ilyet.
Mondjuk, most hogy így hidegebb idő van az alapjárat indítás után hideg motornál 1050 körül van, gondoltam ez normális. Néztem Forscannel F_INJ_A,B,C,D gramm mértékeket és hideg motornál alapjáraton (1050) A: 3, B: -2,1, C:1,5, D:-2,4 is volt, MAP.OBDII, gramm pedig 17.04 volt. Meleg motornál (750) alapjáraton ugyanez A:0,3 B:-0,9 C:0,33 D:0,26 MAP.OBDII gramm pedig 11 és 13 között mozgott. Lehet tényleg valami zárlatos és az dobálja? Lehet CMP jeladó vagy MAP szenzor csinál ilyen PCM hibát? Vagy tényleg most már vigyem a csúcsokat nézettetni?
Köszi előre is az építő hozzászólásokat.
üdv
Szergej
Naplózva
Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
Oldalak:
1
...
713
714
715
716
717
718
719
[
720
]
721
722
723
724
725
726
727
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ