Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 09:59:57 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 713 714 715 716 717 718 719 [720] 721 722 723 724 725 726 727 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14686557 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #35950 Dátum: 2015.01.07 szerda, 06:10:23 »

A csúcsok tetején van a gázolaj, de nem röffen.
akkor miért biztos,hogy nyitnak?a csúcsok lesznek ott a hunyók.tedd vissza a régieket tesztből.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35951 Dátum: 2015.01.07 szerda, 07:18:27 »

Sziasztok!

Kicseréltem a porlasztókat és azóta nem indul az autó.
P1608-as hibakódom van.
A csúcsokat Németországból rendeltem teljesen felújított mind a négy.
501Z volt a régi és az újak is azok. Új kódok betanítva.
A nyomás megvan, csúcsoknál nyomja az anyagot de nem indul be.
Tegnap azt az információt kaptam, hogy hiába 501Z a régi és az új csúcs is, nem egyforma feszültséggel működnek.
Állítólag ezért nem indul be.
Létezik ez? Még mielőtt visszaraknám a régieket jó lenne ha valaki megerősítené ezt az infót.

Köszi.



Ezt már tavaly is átbeszéltük és arra jutottunk, hogy a befecskendezők amiket vettél feltehetően rosszak.
Nem működnek más feszültséggel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bulba
Vendég
« Új hozzászólás #35952 Dátum: 2015.01.07 szerda, 15:40:28 »

Sziasztok!

Az utóbbi időben (mióta ilyen hideg van) megfigyeltem, hogy kb a vezetőülés alól valami furcsa búgás hallatszik időnként. A szerelő azt mondta, hogy van benne valamiféle állófűtés, ami beindul időnként. Erről tudna valaki adni valamilyen infót? Esetleg ezt lehet "klasszikus" állófűtésként (beprogramozom, hogy reggel, amikor beülök a kocsiba meleg legyen) használni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #35953 Dátum: 2015.01.07 szerda, 15:47:27 »

Ma villogott kicsit kanyarodás közben még hideg motorral, jégre ment az egyik kerék, pont gyorsítottam, úgyhogy leforgott tiltásig, utána elkezdett villogni. Lámpánál gyújtás le, elm be, semmi tárolt hiba, azóta nem villog. Na ez mi lehetett?
nem kellett volna leállítani.Villogó izzításjelzővel meglenne a hibakód....béna.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35954 Dátum: 2015.01.07 szerda, 15:55:12 »

nem kellett volna leállítani.Villogó izzításjelzővel meglenne a hibakód....béna.... eplus2

persze, majd gyújtáson dugdosom bele az ELM-et  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #35955 Dátum: 2015.01.07 szerda, 16:00:16 »

 wilting idiot2 Cheesy
persze, majd gyújtáson dugdosom bele az ELM-et  eplus2
az autóba kell olyankor,nem a valagadba. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35956 Dátum: 2015.01.07 szerda, 16:07:52 »

Ma villogott kicsit kanyarodás közben még hideg motorral, jégre ment az egyik kerék, pont gyorsítottam, úgyhogy leforgott tiltásig, utána elkezdett villogni. Lámpánál gyújtás le, elm be, semmi tárolt hiba, azóta nem villog. Na ez mi lehetett?

Hideg motornál leforgatni tiltásig... Látszik, hogy fűnyírón szocializálódtál...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35957 Dátum: 2015.01.07 szerda, 16:09:31 »

Hideg motornál leforgatni tiltásig... Látszik, hogy fűnyírón szocializálódtál...  hehe

mondom, hogy jégre ment az egyik kerék. mf1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35958 Dátum: 2015.01.07 szerda, 16:11:13 »

persze, majd gyújtáson dugdosom bele az ELM-et  eplus2

Miért, mi lesz ha gyújtáson csatlakoztatod? Semmi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #35959 Dátum: 2015.01.07 szerda, 16:12:12 »

Miért, mi lesz ha gyújtáson csatlakoztatod? Semmi.


azért jobb a biztonság Wink
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35960 Dátum: 2015.01.07 szerda, 16:13:49 »

mondom, hogy jégre ment az egyik kerék. mf1

Így jár, aki fapadot vesz és nincs benne kipörgés gátló.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35961 Dátum: 2015.01.07 szerda, 16:14:20 »

azért jobb a biztonság Wink
Biztonságról akkor beszélünk ha felmerül valami veszélyes dolog.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
edvin911
Vendég
« Új hozzászólás #35962 Dátum: 2015.01.07 szerda, 16:14:35 »

Sziasztok! Még új vagyok az oldalon és egy kis segítségért fordulnék hozzátok! 2002-es mondeom 2.0TDCI 131LE sajnos a porlasztós lett ami nem egy meglepő jelenség. Arra lennék kíváncsi hogy aki járt már hasonló cipőben hogyan orvosolta ezt a problémát (tudom hogy szervíz kell hozzá) Feltétlen muszáj szivattyút,tankot mosatni stb. ahhoz hogy még 200,000 km-t tudjak vele megtenni? rettentő összegért csinálják meg és kiváncsi lennék hátha van valami egyéb alternatíva. Előre is köszönöm a segítséget
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #35963 Dátum: 2015.01.07 szerda, 16:35:34 »

Sziasztok! Még új vagyok az oldalon és egy kis segítségért fordulnék hozzátok! 2002-es mondeom 2.0TDCI 131LE sajnos a porlasztós lett ami nem egy meglepő jelenség. Arra lennék kíváncsi hogy aki járt már hasonló cipőben hogyan orvosolta ezt a problémát (tudom hogy szervíz kell hozzá) Feltétlen muszáj szivattyút,tankot mosatni stb. ahhoz hogy még 200,000 km-t tudjak vele megtenni? rettentő összegért csinálják meg és kiváncsi lennék hátha van valami egyéb alternatíva. Előre is köszönöm a segítséget

Mivel a nagynyomású miatta szarik be a csúcs, így annak felújítása elkerülhetetlen. Ha nem így teszel hamarosan újra kezdheted. A tank tisztításáról az a tapasztalatom, hogy felesleges. Én egy mágnest tettem a tankba és az megoldotta ezt a kérdést. Sok sikert.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #35964 Dátum: 2015.01.07 szerda, 16:37:04 »

azért jobb a biztonság Wink
ilyen nincs.bármikor csatlakoztathatod.gyogyó. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #35965 Dátum: 2015.01.07 szerda, 16:56:18 »

Sziasztok! Még új vagyok az oldalon és egy kis segítségért fordulnék hozzátok! 2002-es mondeom 2.0TDCI 131LE sajnos a porlasztós lett ami nem egy meglepő jelenség. Arra lennék kíváncsi hogy aki járt már hasonló cipőben hogyan orvosolta ezt a problémát (tudom hogy szervíz kell hozzá) Feltétlen muszáj szivattyút,tankot mosatni stb. ahhoz hogy még 200,000 km-t tudjak vele megtenni? rettentő összegért csinálják meg és kiváncsi lennék hátha van valami egyéb alternatíva. Előre is köszönöm a segítséget
A hiba függvénye a javítás. A porlasztók cseréjénél a gyári előírás a gázolaj szűrő, a resolajcső és s porlasztó előtti fém csövek cseréje.
Ha a porlasztók a szivattyú kopása miatt az abból leváló fémreszelék miatt mentek tönkre, a nagynyomásút is javitani kell. Ha a nagynyomású pumpa az eltomődött üzemanyag rendszer miatti száraz futás miatt halt meg, át kell mosni az egész rendszert.
A porlasztók nem mindig a szivattyú miatt mennek tönkre.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #35966 Dátum: 2015.01.07 szerda, 17:40:08 »

Üdv!

A lyukas EGR cső miatt előfordulhat, hogy megtorpan az autó gázadáskor? ( nem mindig, csak néha-néha) ekkor a malacfarok elkezd villogni.

Illetve az is lehetséges, hogy a koszos üzemanyagszűrő okoz ilyen hibát? mert sajnos a szűrő nagyon koszos  Undecided

Várom megtisztelő válaszotokat!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #35967 Dátum: 2015.01.07 szerda, 18:20:38 »

Üdv!

A lyukas EGR cső miatt előfordulhat, hogy megtorpan az autó gázadáskor? ( nem mindig, csak néha-néha) ekkor a malacfarok elkezd villogni.

Illetve az is lehetséges, hogy a koszos üzemanyagszűrő okoz ilyen hibát? mert sajnos a szűrő nagyon koszos  Undecided

Várom megtisztelő válaszotokat!

Ha lyukas az EGR-cső, elszökik a turbonyomás. Nyilván torpanhat emiatt, hiszen elmegy az erő belőle.

Üzemanyagszűrő dettó: kéne a nafta, de nem jön, csak csordogál-csepereg. Alapjáraton, városban OK, de amikor menni kéne, akkor nincs mivel.

Mindkettőt orvosold hamarjában, nem jó sokáig így hagyni őket.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #35968 Dátum: 2015.01.07 szerda, 20:37:58 »

Üdv!

A lyukas EGR cső miatt előfordulhat, hogy megtorpan az autó gázadáskor? ( nem mindig, csak néha-néha) ekkor a malacfarok elkezd villogni.

Illetve az is lehetséges, hogy a koszos üzemanyagszűrő okoz ilyen hibát? mert sajnos a szűrő nagyon koszos  Undecided

Várom megtisztelő válaszotokat!
igen,igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #35969 Dátum: 2015.01.07 szerda, 21:10:50 »

Na megtörtént az izzítók cseréje  nyes Hát az egyes henger meg a hármas lazán kijött de a kettes meg a négyes szépen kikezdett velem, de sikerült csomó csavarlazítóval   eljen helyükre Bosch került. Lecseréltem az olajat is úgyhogy tiszta lappal kezdjük a 2015-öt Smiley

kiscsaszi
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #35970 Dátum: 2015.01.07 szerda, 22:28:28 »

Jó estét!

Ma vettem észre, hogy második porlasztó mellett gyöngyözik a go.
Alapjáraton néztem akkor nem volt semmi.
70 km kímélő menet után a porlasztó környéke go-s volt.
Hibaüzenet nincs.
Volt már valakinek ilyen jellegű tapasztalata?
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #35971 Dátum: 2015.01.07 szerda, 22:33:39 »

Jó estét!

Ma vettem észre, hogy második porlasztó mellett gyöngyözik a go.
Alapjáraton néztem akkor nem volt semmi.
70 km kímélő menet után a porlasztó környéke go-s volt.
Hibaüzenet nincs.
Volt már valakinek ilyen jellegű tapasztalata?

Nézd meg, pontosan honnan jön, de alighanem oda a tömítés. Valami pár ezer Ft darabja, állítólag nem nagy ügy kicserélni sem.

Ha a nagynyomású részből jön, az már nagyobb gond.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bmate
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


E-mail
« Új hozzászólás #35972 Dátum: 2015.01.07 szerda, 23:51:39 »

Nézd meg, pontosan honnan jön, de alighanem oda a tömítés. Valami pár ezer Ft darabja, állítólag nem nagy ügy kicserélni sem.

Ha a nagynyomású részből jön, az már nagyobb gond.

AndyA

Köszi a gyors választ!
Naplózva

MK3 Kombi 2004 2.0 TDCI 116LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35973 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 10:13:00 »

Üdv!

A lyukas EGR cső miatt előfordulhat, hogy megtorpan az autó gázadáskor? ( nem mindig, csak néha-néha) ekkor a malacfarok elkezd villogni.

Illetve az is lehetséges, hogy a koszos üzemanyagszűrő okoz ilyen hibát? mert sajnos a szűrő nagyon koszos  Undecided

Várom megtisztelő válaszotokat!

Ha nem, nem a válasz, akkor hagyod a lukas csövet és a koszos szűrőt az autóban?  falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #35974 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 10:55:07 »

Ha nem, nem a válasz, akkor hagyod a lukas csövet és a koszos szűrőt az autóban?  falbav

Akkor még "ráér". Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #35975 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 11:22:18 »

Ha nem, nem a válasz, akkor hagyod a lukas csövet és a koszos szűrőt az autóban?  falbav

Természetesen nem!
Azonban akkor megvárnám a szerelőt, hogy hazaérjen a nyaralásból. Ha nem ér rá, akkor elviszem máshoz.

Amúgy sajnos nem tudom 100-osan kijelenteni, hogy lyukas a cső!
Azonban elég olajos a cső az illesztésnél (bilincsnél) és végig látni lerakódott olajat. Ebből következtetek arra, hogy enged.
( remélem az én autómban ott van az EGR cső, ahol az ablakmosó folyadékot töltöm be, ott majdnem az alatt megy lefelé  vigyor3 ( remélem érthetően írtam azért)

És az autó nem áll meg, csak villog a jelző. És még talán az ereje is megmarad...csak városban megnyomom a gázpedált, érzem, hogy megtorpan...és elkezd villogni. Ez utoljára október elején lehetett kb...majd ha újraindítom a gépet, minden ok.  Undecided Embarrassed
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35976 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 11:27:39 »

Természetesen nem!
Azonban akkor megvárnám a szerelőt, hogy hazaérjen a nyaralásból. Ha nem ér rá, akkor elviszem máshoz.

Amúgy sajnos nem tudom 100-osan kijelenteni, hogy lyukas a cső!
Azonban elég olajos a cső az illesztésnél (bilincsnél) és végig látni lerakódott olajat. Ebből következtetek arra, hogy enged.
( remélem az én autómban ott van az EGR cső, ahol az ablakmosó folyadékot töltöm be, ott majdnem az alatt megy lefelé  vigyor3 ( remélem érthetően írtam azért)

És az autó nem áll meg, csak villog a jelző. És még talán az ereje is megmarad...csak városban megnyomom a gázpedált, érzem, hogy megtorpan...és elkezd villogni. Ez utoljára október elején lehetett kb...majd ha újraindítom a gépet, minden ok.  Undecided Embarrassed


Október eleje óta húzni egy go szűrő cserét? A cső valószínű nem repedt csak utána kell húzni, mindkettőt érdemes mihamarabb elintézni. Nem kell hozzá nagy tudás... Szóval bármelyik szerelő...

És bízzunk benne, hogy a villogás megszűnik.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #35977 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 12:14:03 »

Október eleje óta húzni egy go szűrő cserét? A cső valószínű nem repedt csak utána kell húzni, mindkettőt érdemes mihamarabb elintézni. Nem kell hozzá nagy tudás... Szóval bármelyik szerelő...

És bízzunk benne, hogy a villogás megszűnik.

Köszönöm gyors válaszod!
A go szűrő az a gázolajszűrő akar lenni?  smile ( bocs a tudatlanságért)
Az aminek a teteje 3 ágú? Smiley

hétvégén elviszem és megcsináltatom. nagyon remélem, hogy ez a baja. Sad

Ha komolyabb baja lenne, akkor mindig előjönne a hiba nem?! ( gondolok a porlasztókra...)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #35978 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 12:21:09 »

Köszönöm gyors válaszod!
A go szűrő az a gázolajszűrő akar lenni?  smile ( bocs a tudatlanságért)
Az aminek a teteje 3 ágú? Smiley

hétvégén elviszem és megcsináltatom. nagyon remélem, hogy ez a baja. Sad

Ha komolyabb baja lenne, akkor mindig előjönne a hiba nem?! ( gondolok a porlasztókra...)


Olvastass hibakódot is, amikor villog. Ha tényleg bármikor reprodukálható, akkor ez sima ügy. Attól is okosabb leszel, hogy mije fáj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #35979 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 12:29:23 »

Sziasztok!

A második utángyártott termosztátot raktam be és a vizem 60-70 közt ingadozik.Gyárit vettem ki az tökéletes volt mielőtt tönkrement.Rakjak bele megint gyári termosztátot?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35980 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 12:37:33 »

Sziasztok!

A második utángyártott termosztátot raktam be és a vizem 60-70 közt ingadozik.Gyárit vettem ki az tökéletes volt mielőtt tönkrement.Rakjak bele megint gyári termosztátot?

Általában minden jól működik mielőtt tönkremegy.  vigyor3
Sokszor a gyári termosztátot ajánljuk. Nyilván azzal is lehet gond, de jelentősen kevesebb, mint az utángyártottaknál.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.08 csütörtök, 12:52:22 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #35981 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 12:49:59 »

Általában minden jól működik mielőtt tönkremegy.  vigyor3
Sokszor a gyári termosztátot ajánljuk. Nyilván azzal is lehet gond, de jelentősen kevesebb az utángyártottaknál.


Az utángyártottaknál kevesebb a gond?  laugh hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #35982 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 12:52:52 »

Az utángyártottaknál kevesebb a gond?  laugh hehe

Akár ez is igaz lehet, de azért javítottam.......hogy te is ércsed!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #35983 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 13:01:06 »

Olvastass hibakódot is, amikor villog. Ha tényleg bármikor reprodukálható, akkor ez sima ügy. Attól is okosabb leszel, hogy mije fáj.

AndyA

Sajnos pont ez a probléma, hogy nem mindig reprodukálható!
Sőt...3 havonta 1 alkalommal...és tegnap villogott...majd újraindítás után üzem melegre járattam a motort ( mert helyben mentem vele és hideg motornál kezdett el villogni, egy kereszteződés után...) majd meleg motornál elkezdtem húzatni az autót...4500-ös fordulatszámon is jó volt...nem jött elő...és megtorpanás sem volt.
Sajnos arra igen kicsi az esély, hogy villogás alatt olvassam ki  Embarrassed


Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #35984 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 13:07:50 »

Sajnos pont ez a probléma, hogy nem mindig reprodukálható!
Sőt...3 havonta 1 alkalommal...és tegnap villogott...majd újraindítás után üzem melegre járattam a motort ( mert helyben mentem vele és hideg motornál kezdett el villogni, egy kereszteződés után...) majd meleg motornál elkezdtem húzatni az autót...4500-ös fordulatszámon is jó volt...nem jött elő...és megtorpanás sem volt.
Sajnos arra igen kicsi az esély, hogy villogás alatt olvassam ki  Embarrassed

Azzal pedig többre mennél, lehetne tudni, mivel van problémája.

Mindenesetre a GO-szűrőt cseréld/cseréltesd ki, azután úgyis meglátod. Arra ügyelj, nehogy az üres, száraz GO-szűrőre ráindítsák a motort, mert az nem tesz jót a szivattyúnak. Fel kell tölteni előre gázolajjal.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #35985 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 13:27:53 »

Azzal pedig többre mennél, lehetne tudni, mivel van problémája.

Mindenesetre a GO-szűrőt cseréld/cseréltesd ki, azután úgyis meglátod. Arra ügyelj, nehogy az üres, száraz GO-szűrőre ráindítsák a motort, mert az nem tesz jót a szivattyúnak. Fel kell tölteni előre gázolajjal.

AndyA

Köszönöm szépen a tanácsokat, megcsináltatom!

Ezt a szűrőt otthon én mint kezdő, hozzá nem értő is ki tudja cserélni?!
Mert néztem és a pollenszűrőt is ki tudtam cserélni Smiley
hátha ezt is.Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #35986 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 13:57:32 »

Köszönöm szépen a tanácsokat, megcsináltatom!

Ezt a szűrőt otthon én mint kezdő, hozzá nem értő is ki tudja cserélni?!
Mert néztem és a pollenszűrőt is ki tudtam cserélni Smiley
hátha ezt is.Smiley

Biztos, hiszen ott van rögtön mellette (már ha ugyanott van, mint a Mondeóban). Smiley

A generátort takard le egy ronggyal, hogy ha lecsöpög egy kis gázolaj, ne menjen bele. Az Álmoskönyv szerint ez nem jó ómen. A csöveket lehúzod, ugyanabban a sorrendben visszarakod az új szűrőre, rögzíted a helyén és kész. Mint mondtam, az új szűrőt fel kell tölteni gázolajjal, nem szabad üresen ráindítani a motort! A középső csövön jön kifelé belőle a nafta, így az optimális megoldás az, ha azon keresztül egy alkalmas eszközzel addig szivattyúzod, míg meg nem jelenik ott a gázolaj. Erre a szerelők jellemzően egy AC-pumpát szoktak használni, de ilyened aligha lesz elfekvőben otthon.

A régi szűrőt se dobd el azonnal. A benne lévő pár deci gázolaj kiváló, ha le kell mosni valami olajos-koszos alkatrészt, tedd el egy flakonba. Ha a csövein keresztül leöntötted a nagyját, a szűrő alján kicsavarod a leeresztőt, és fehér (pl. tejfölös) pohárba engeded az "alját", a megfogott szutyok sűrűjét. Utána fogsz egy erősebb mágnest, és megnézed, van-e az üledékben, amit visz magával, ha kívülről mozgatod alatta. Ha van, pláne, ha sok, az nem nagyon jó jel. Ez a CR-szivattyúból a spén, ami a tönkremenésének első jele. Ez a spén koptatja el belülről a porlasztócsúcsokat, mert szűrni csak a csúcsoktól visszatérő ágban lehet a gázolajat. A csúcsok előtti 1600 barra nem lehet szűrőt tervezni, méretezni. A te esetedben az elmondottak alapján ezt a tesztet nagyon is javasolt elvégezni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #35987 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 14:55:29 »

Biztos, hiszen ott van rögtön mellette (már ha ugyanott van, mint a Mondeóban). Smiley

A generátort takard le egy ronggyal, hogy ha lecsöpög egy kis gázolaj, ne menjen bele. Az Álmoskönyv szerint ez nem jó ómen. A csöveket lehúzod, ugyanabban a sorrendben visszarakod az új szűrőre, rögzíted a helyén és kész. Mint mondtam, az új szűrőt fel kell tölteni gázolajjal, nem szabad üresen ráindítani a motort! A középső csövön jön kifelé belőle a nafta, így az optimális megoldás az, ha azon keresztül egy alkalmas eszközzel addig szivattyúzod, míg meg nem jelenik ott a gázolaj. Erre a szerelők jellemzően egy AC-pumpát szoktak használni, de ilyened aligha lesz elfekvőben otthon.

A régi szűrőt se dobd el azonnal. A benne lévő pár deci gázolaj kiváló, ha le kell mosni valami olajos-koszos alkatrészt, tedd el egy flakonba. Ha a csövein keresztül leöntötted a nagyját, a szűrő alján kicsavarod a leeresztőt, és fehér (pl. tejfölös) pohárba engeded az "alját", a megfogott szutyok sűrűjét. Utána fogsz egy erősebb mágnest, és megnézed, van-e az üledékben, amit visz magával, ha kívülről mozgatod alatta. Ha van, pláne, ha sok, az nem nagyon jó jel. Ez a CR-szivattyúból a spén, ami a tönkremenésének első jele. Ez a spén koptatja el belülről a porlasztócsúcsokat, mert szűrni csak a csúcsoktól visszatérő ágban lehet a gázolajat. A csúcsok előtti 1600 barra nem lehet szűrőt tervezni, méretezni. A te esetedben az elmondottak alapján ezt a tesztet nagyon is javasolt elvégezni.

AndyA


Nagyon szépen köszönöm kimerítő válaszod!!!
Ezt így fogom csinálni ahogy leírtad!
jövő héten kedden tudok nekiállni. Smiley
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #35988 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 14:59:51 »

Nagyon szépen köszönöm kimerítő válaszod!!!
Ezt így fogom csinálni ahogy leírtad!
jövő héten kedden tudok nekiállni. Smiley

Ez milyen lehet véleményed szerint?

Elég olcsó...bár a márkáját nem ismerem, megéri beruházni?
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/motorikus_alkatresz/szuro_tomites/uj_tecnocar_gazolajszuro_tdci_crdi_ford_jaguar_kia_2022629063.html
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #35989 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 15:06:38 »

Ránézésre jónak jó, de a go szűrő elég fontos alkatrész, így ebből nem vennék ilyen akármilyen utángyártottat. Csak Bosch, vagy gyári (ami jó esélllyel szintén Bosch).
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #35990 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 16:13:25 »

Ránézésre jónak jó, de a go szűrő elég fontos alkatrész, így ebből nem vennék ilyen akármilyen utángyártottat. Csak Bosch, vagy gyári (ami jó esélllyel szintén Bosch).
2400ft os a beruházás? Roll Eyes Tongue
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #35991 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 16:16:16 »

2400ft os a beruházás? Roll Eyes Tongue
Épp azt mondom, hogy ebből inkább gyárit vennék, nem 2400-as utángyártottat.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #35992 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 16:22:56 »

Épp azt mondom, hogy ebből inkább gyárit vennék, nem 2400-as utángyártottat.
én a mértékén csodálkozom a beruházásnak.....szóval a nagyságrendekkel rendesen baj lehet...... Lips Sealed
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #35993 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 16:53:27 »

én a mértékén csodálkozom a beruházásnak.....szóval a nagyságrendekkel rendesen baj lehet...... Lips Sealed
Most miért? Jaguarra van pénz, go szűrőre nincs Cheesy

De ha ugyanaz kell bele, mint a Mondeo-ba (gondolom igen), akkor Cromax szerint, Bosch 9700, gyári Ford 9800. De van "német" is, 2391-ért Cheesy
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #35994 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 17:15:27 »


Felejtsd el. Háromféle szűrőt szabad az autóinkba tenni, ami igazából kettő: Bosch (Ford címkével másfélszeres áron adják) és Man (alapból x2 a Bosch-hoz képest). Ezek biztosan tudják azt a szűrést, ami kell. Minden más lehet olcsó, de mindig lutri lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #35995 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 17:16:04 »

Most miért? Jaguarra van pénz, go szűrőre nincs Cheesy

De ha ugyanaz kell bele, mint a Mondeo-ba (gondolom igen), akkor Cromax szerint, Bosch 9700, gyári Ford 9800. De van "német" is, 2391-ért Cheesy

Nem is ott kell venni drágáért... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #35996 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 20:39:10 »

Felejtsd el. Háromféle szűrőt szabad az autóinkba tenni, ami igazából kettő: Bosch (Ford címkével másfélszeres áron adják) és Man (alapból x2 a Bosch-hoz képest). Ezek biztosan tudják azt a szűrést, ami kell. Minden más lehet olcsó, de mindig lutri lesz.

AndyA

Csak ez a kettő? a francba mindig hibázok... falbav
Nem baj továbbra sem ezeket teszem bele... eplus2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #35997 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 20:52:09 »

Csak ez a kettő? a francba mindig hibázok... falbav
Nem baj továbbra sem ezeket teszem bele... eplus2

TDDI-be papírzsepiből is hajtogathatsz magadnak. eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #35998 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 21:57:01 »

TDDI-be papírzsepiből is hajtogathatsz magadnak. eplus2

AndyA

Nemis izgulok hogy besz@rik mint egy TDCI eplus2
De én adok az autómra, ezért rakok bele mást....és nem bosch-t eplus2
Naplózva
szergej1985
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Új hozzászólás #35999 Dátum: 2015.01.09 péntek, 00:29:51 »

Sziasztok,

Ez a P0200-as hibakód folyamatosan beíródik azóta is, de nem tapasztalom, hogy egyéb porlasztó csúcsra utaló tünet lenne (nincs malacfarok, nem erőtlen a motor). Szerintetek, hagyjam figyelmen kívül vagy poharaztassam, diagoztassam Viknél?

Köszönöm előre is segítségetek.  worship
Szergej

Sziasztok,

Ma indulás előtt olvastam egy hibakódot, mert hazafelé mintha a műszerfalon a számok ugrottak volna, először azt hittem csak fáradt vagyok. A P0200-as hibakód volt tárolva, töröltem. Visszafelé ismét furán viselkedtek a műszerfalon a számok, gondoltam olvasok ismét hibakódot és megint le volt tárolva a P0200. Namost a kérdésem az lenne mivel az alább leírt múltkori eset után Vik mondta, hogy furcsa, mert a P1664 és P2288 ritkán jár együtt, ő eddig csak TDDi-ben látott ilyet.
Mondjuk, most hogy így hidegebb idő van az alapjárat indítás után hideg motornál 1050 körül van, gondoltam ez normális. Néztem Forscannel F_INJ_A,B,C,D gramm mértékeket és hideg motornál alapjáraton (1050) A: 3, B: -2,1, C:1,5, D:-2,4 is volt, MAP.OBDII, gramm pedig 17.04 volt. Meleg motornál (750) alapjáraton ugyanez A:0,3 B:-0,9 C:0,33 D:0,26 MAP.OBDII gramm pedig 11 és 13 között mozgott.  Lehet tényleg valami zárlatos és az dobálja? Lehet CMP jeladó vagy MAP szenzor csinál ilyen PCM hibát? Vagy tényleg most már vigyem a csúcsokat nézettetni?


Köszi előre is az építő hozzászólásokat.

üdv
Szergej

Naplózva

Ford Mondeo MKIII TDCi 2.0 130Le MMT6 2003.03 5 ajtós
Oldalak: 1 ... 713 714 715 716 717 718 719 [720] 721 722 723 724 725 726 727 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.