Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 13:28:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 [1492] 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19547121 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74550 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 21:08:01 »

Ha így lenne akkor csúszna a klímakuplung és emiatt gyengébb lenne a nyomás ezért állandóan menne a klímakompresszor és nem pedig kikapcsolna!  wave

Ezek szerint még nem találkoztál ilyennel..... wave
Mégis hihetetlennek találod.

Akkor mondok meg valamit.
Azt írtad, hogy akkor is kikapcsol, ha kicsi lesz a nyomás.
Hát ez meg úgy van, hogy ha kicsi a nyomás, akkor el sem indul! Üzem közben nem tud az alá csökkenni a nyomás, amikor már el sem indul a kompresszor. Amúgy a Ford sajnos már kb. 30% hütőközeg mennyiséggel is engedi bekapcsolni a kompresszort, ami nem túl szerencsés....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74551 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 21:27:47 »

Ezek szerint még nem találkoztál ilyennel..... wave
Mégis hihetetlennek találod.

Akkor mondok meg valamit.
Azt írtad, hogy akkor is kikapcsol, ha kicsi lesz a nyomás.
Hát ez meg úgy van, hogy ha kicsi a nyomás, akkor el sem indul! Üzem közben nem tud az alá csökkenni a nyomás, amikor már el sem indul a kompresszor. Amúgy a Ford sajnos már kb. 30% hütőközeg mennyiséggel is engedi bekapcsolni a kompresszort, ami nem túl szerencsés....

Ez sem igaz mert ha egy rendszerben kevés a gáz akkor attól még elindul viszont ha az alacsony kör leesik egy bizonyos nyomáshatár alá akkor a nyomáskapcsoló kikapcsolja a kompresszort aztán kicsivel később amikor kezd kiegyenlítődni a nyomás a két körön akkor újra bekapcsol a nyomáskapcsoló és ezért van az hogy a klímakompresszor be-ki kapcsolgat! Amúgy akkor is ugyanezt csinálja ha túl nagyra fölmegy a rendszerben a nyomás értelemszerűen persze a magas körben!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
istvan1118
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #74552 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 21:42:27 »

Köszi a hozzászolásokat!
És mi a helyzet a szűrő cserével?Le kell engedni hozzá a rendszerből a gázt?
Az alátét kivétel már nem játszik?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74553 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 22:07:06 »

Ez sem igaz mert ha egy rendszerben kevés a gáz akkor attól még elindul viszont ha az alacsony kör leesik egy bizonyos nyomáshatár alá akkor a nyomáskapcsoló kikapcsolja a kompresszort aztán kicsivel később amikor kezd kiegyenlítődni a nyomás a két körön akkor újra bekapcsol a nyomáskapcsoló és ezért van az hogy a klímakompresszor be-ki kapcsolgat! Amúgy akkor is ugyanezt csinálja ha túl nagyra fölmegy a rendszerben a nyomás értelemszerűen persze a magas körben!

Hát persze!  Grin

Az első mondat a hülyeség.
Egy bizonyos nyomás alatt el sem indul. Ez alá hogyan tudna még leesni? Kitágul az egyik cső?  nyes

Na én hagyom ezt, tied a pálya..... wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74554 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 22:21:07 »

Hát persze!  Grin

Az első mondat a hülyeség.
Egy bizonyos nyomás alatt el sem indul. Ez alá hogyan tudna még leesni? Kitágul az egyik cső?  nyes

Na én hagyom ezt, tied a pálya..... wave

Az egész rendszer folyadékból és gázból áll! És mivel a folyadék összenyomhatatlan ezért csak a gáznak lehet nyomása és a klímakompresszor ahogy átnyomja egy fúvókán gáz lesz belőle és minél több a gáz halmazállapotú folyadék a rendszerben értelemszerűen annál kevesebb van benne folyadék állapotban ugyanis a klíma pont emiatt hűt hogy folyadék-gáz-folyadék-gáz.. és így tovább... tehát halmazállapot változás idéz elő lehűlést a rendszer egyik részében és a másikban pedig felmelegedést éppen emiatt ahogy bekapcsolod a klímát máris elindul a hűtőventilátor is! Ha majd egyszer elmész egy klímáshoz akkor nézd meg nála amikor ráköti a rendszerre a kettős óráját és bekapcsolják a klímát az autóban akkor állandóan változik a nyomás mindkét körön ahogy a klímakompresszor keringeti a cuccot a rendszerben! Sőt időjárás függvénye is a nyomás a rendszerben tehát ha a kinti hőmérséklet változik akkor máris változik a nyomás is a rendszerben! Jövő hétvégén klímázni fogunk akkor majd csinálok egy videót róla nektek! Most pedig a részemről is a téma off!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74555 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 23:02:41 »

Az egész rendszer folyadékból és gázból áll! És mivel a folyadék összenyomhatatlan ezért csak a gáznak lehet nyomása és a klímakompresszor ahogy átnyomja egy fúvókán gáz lesz belőle és minél több a gáz halmazállapotú folyadék a rendszerben értelemszerűen annál kevesebb van benne folyadék állapotban ugyanis a klíma pont emiatt hűt hogy folyadék-gáz-folyadék-gáz.. és így tovább... tehát halmazállapot változás idéz elő lehűlést a rendszer egyik részében és a másikban pedig felmelegedést éppen emiatt ahogy bekapcsolod a klímát máris elindul a hűtőventilátor is! Ha majd egyszer elmész egy klímáshoz akkor nézd meg nála amikor ráköti a rendszerre a kettős óráját és bekapcsolják a klímát az autóban akkor állandóan változik a nyomás mindkét körön ahogy a klímakompresszor keringeti a cuccot a rendszerben! Sőt időjárás függvénye is a nyomás a rendszerben tehát ha a kinti hőmérséklet változik akkor máris változik a nyomás is a rendszerben! Jövő hétvégén klímázni fogunk akkor majd csinálok egy videót róla nektek! Most pedig a részemről is a téma off!  worship

Megint tévedés.....
Jó, majd tükörbe nézek!

Taníccs mééég.... nem jég van benne és azért hideg?  hehe

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #74556 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 08:41:43 »

Sziasztok. Feltűnt hogy nem kapcsol be a hűtőventillátor, belépve a serviz menübe 107 fokos a viz de a ventilátor nem kapcsol be.klimaval megy a ventillator szóval az tuti jó.mit kéne atnezni, esetleg valaki talalkozott ezzel a hibaval?

A hűtőrendszer nyomás alatt van, simán lehet 100 fok fölött a folyadék hőmérséklete anélkül, hogy forrni kezdene.

A másik, hogy az autó saját hőmérője (műszerpanel teszt) nem közvetlenül a vízhőmérsékletet méri. Az a hőmérő a hengerfejen van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #74557 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 09:10:51 »

Sziasztok.
Olyan gondom lett, hogy egyik pillanatról a másikra kormány tekerésnél erős morgást hallok.
Minél jobban eltekerem a kormányt, annál erősebb, és picit ráz is.
Gondolom a szervónál van valami bibi.
Van olaj is rendesen a motornál.
Képek:
https://1drv.ms/f/s!AvJumXRLpCrUhz3HuAJXOm0cMH5k

Van ötletetek hogy mi lehet a gond, és hogy szerelőig elmehetek-e vele?
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74558 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 09:27:08 »

A hűtőrendszer nyomás alatt van, simán lehet 100 fok fölött a folyadék hőmérséklete anélkül, hogy forrni kezdene.

A másik, hogy az autó saját hőmérője (műszerpanel teszt) nem közvetlenül a vízhőmérsékletet méri. Az a hőmérő a hengerfejen van.

AndyA

Még mindig benzines és még mindig a hűtőfolyadék hőmérsékletét méri KÖZVETLENÜL.  wave
.....és még csak nem is a hengerfejben van a hőmérséklet mérő szenzor.  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.11 hétfő, 09:29:55 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #74559 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 09:57:33 »

Még mindig benzines és még mindig a hűtőfolyadék hőmérsékletét méri KÖZVETLENÜL.  wave
.....és még csak nem is a hengerfejben van a hőmérséklet mérő szenzor.  vigyor3

Bazz... Miért nem a benzinmotoros témában érdeklődik, akinek benzinmotoros problémája van...  falbav falbav falbav falbav falbav

Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74560 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 10:13:10 »

Bazz... Miért nem a benzinmotoros témában érdeklődik, akinek benzinmotoros problémája van...  falbav falbav falbav falbav falbav

Smiley

AndyA

Mert egy hűtéssel kapcsolatos probléma.....általános?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #74561 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 10:31:38 »

Mert egy hűtéssel kapcsolatos probléma.....általános?  Roll Eyes

Láthatóan eléggé benzines-specifikus a probléma. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74562 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 12:18:12 »

Láthatóan eléggé benzines-specifikus a probléma. Smiley

AndyA

Mondod te.
A napokban volt itt(valahol) egy dízel és képzeld, szintén túlmelegedés problémával! Hihetetlen, nem?  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #74563 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 14:31:36 »

Mondod te.
A napokban volt itt(valahol) egy dízel és képzeld, szintén túlmelegedés problémával! Hihetetlen, nem?  Roll Eyes

Azt meg a dízelmotoros fórumtémában kellett volna megbeszélni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74564 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 14:52:12 »

Azt meg a dízelmotoros fórumtémában kellett volna megbeszélni. Smiley

AndyA

A hűtés általános, mert minden fajtaféle autónál van, így probléma is lehet.
A ventilátor/hűtés (vagy fűtés) mindegy milyen motorral kapcsolatos. Ha hibát kell keresni, akkor lesznek az eltérések..... de attól még nem benzines vagy dízel a hűtés!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #74565 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 16:39:05 »

Sziasztok! Olyan gondom van két napja hogy menet közbe kigyulladt az akksi lámpa. Leállitottam ujrainditottam és kialudt. Hibakód olvasót rátettem nem hozott semmit.
Generátor 160e km lett cserélve gyári újra, igaz most 394e km van benne
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74566 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 16:42:48 »

Sziasztok! Olyan gondom van két napja hogy menet közbe kigyulladt az akksi lámpa. Leállitottam ujrainditottam és kialudt. Hibakód olvasót rátettem nem hozott semmit.
Generátor 160e km lett cserélve gyári újra, igaz most 394e km van benne


Ne hibakódot olvass (úgysem biztos, hogy van ilyenkor), hanem töltőfeszültséget mérj.
Ha az nincs megfelelő, akkor generátor hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #74567 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 17:11:19 »

Sziasztok.
Olyan gondom lett, hogy egyik pillanatról a másikra kormány tekerésnél erős morgást hallok.
Minél jobban eltekerem a kormányt, annál erősebb, és picit ráz is.
Gondolom a szervónál van valami bibi.
Van olaj is rendesen a motornál.
Képek:
https://1drv.ms/f/s!AvJumXRLpCrUhz3HuAJXOm0cMH5k

Van ötletetek hogy mi lehet a gond, és hogy szerelőig elmehetek-e vele?


Senkinek nincs ötlete?
Elégé kétségbe vagyok esve.
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #74568 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 17:21:08 »

Senkinek nincs ötlete?
Elégé kétségbe vagyok esve.

Én letakarítanám a szivattyút és ami a környékén olajos, aztán beindítva forgatnám a kormányt, közben figyelve hogy pontosan honnan jön az olaj. Lehet a hollander, lehet hogy a szivattyú tengelye, vagy valamelyik cső. A képeket nézve elég esélyes a csere.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74569 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 17:45:04 »

Ez bizony a nagynyomású csőnél szivárog, ahol a hollander van.
Lemosás után újra meg lehet róla bizonyosodni róla.
Azért fura a kormány, mert nincs rásegítés.

Ha olajat öntesz a tartályba és nem pillanatok alatt nyomja ki, akkor elbattyoghatsz vele a szerelőig. Remélem nem 500 km-re van.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #74570 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 18:05:26 »


Ne hibakódot olvass (úgysem biztos, hogy van ilyenkor), hanem töltőfeszültséget mérj.
Ha az nincs megfelelő, akkor generátor hiba.

Most jöttem vele és füstöt láttam égett gumi szagott éreztem ékszíj felől jött. Fél éve cseréltem ékszíjat feszítő görgőt és rugós feszítőt. Szorulna az ékszíj túl feszes?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74571 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 18:12:33 »

Most jöttem vele és füstöt láttam égett gumi szagott éreztem ékszíj felől jött. Fél éve cseréltem ékszíjat feszítő görgőt és rugós feszítőt. Szorulna az ékszíj túl feszes?

Akkor ellenőrizd az ékszíjtárcsát, lehet kiolvadt a közepe.
Emiatt lehet az is, hogy nem forgatja eléggé a generátort és így nincs töltés. De ilyen esetben klíma sincs.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #74572 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 18:35:55 »

Akkor ellenőrizd az ékszíjtárcsát, lehet kiolvadt a közepe.
Emiatt lehet az is, hogy nem forgatja eléggé a generátort és így nincs töltés. De ilyen esetben klíma sincs.

Klima töltésen 2 napja voltam és azóta csinálja. Van klímám.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #74573 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 18:39:18 »

Most jöttem vele és füstöt láttam égett gumi szagott éreztem ékszíj felől jött. Fél éve cseréltem ékszíjat feszítő görgőt és rugós feszítőt. Szorulna az ékszíj túl feszes?

Füst lehet a kettős tömegű főtengely-szíjtárcsa is, ha átszakadt, és körbeforogva ég a gumi belseje.

Vagy a generátor, ha pechesebb napod van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #74574 Dátum: 2018.06.12 kedd, 10:11:54 »

Volt már valakinek olyan gondja, hogy klíma használatakor a bal oldali két szellőző rostélyon langyos levegőt fúj a rendszer, de a jobb oldali két rostélyon hideg levegőt fúj és mintha a szélvédőre menő levegővel is ez lenne a helyzet. szomoru1

Van ötlete vkinek, hogy mit nézzek meg? help

Ja fontos tudni, mielőtt még valaki poénkodna, hogy NINCS kétzónásítva a klímám! nyes  integet2
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #74575 Dátum: 2018.06.12 kedd, 10:19:14 »

Volt már valakinek olyan gondja, hogy klíma használatakor a bal oldali két szellőző rostélyon langyos levegőt fúj a rendszer, de a jobb oldali két rostélyon hideg levegőt fúj és mintha a szélvédőre menő levegővel is ez lenne a helyzet. szomoru1

Van ötlete vkinek, hogy mit nézzek meg? help

Ja fontos tudni, mielőtt még valaki poénkodna, hogy NINCS kétzónásítva a klímám! nyes  integet2

Döglenek a zsaluid, amik irányítják a levegőt?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74576 Dátum: 2018.06.12 kedd, 10:43:29 »

Volt már valakinek olyan gondja, hogy klíma használatakor a bal oldali két szellőző rostélyon langyos levegőt fúj a rendszer, de a jobb oldali két rostélyon hideg levegőt fúj és mintha a szélvédőre menő levegővel is ez lenne a helyzet. szomoru1

Van ötlete vkinek, hogy mit nézzek meg? help

Ja fontos tudni, mielőtt még valaki poénkodna, hogy NINCS kétzónásítva a klímám! nyes  integet2


Várd meg, amíg áthűl az egész műanyag labirintus. Utána mindenhol közel azonos hőmérsékletet kell fújjon.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #74577 Dátum: 2018.06.12 kedd, 11:56:20 »


Várd meg, amíg áthűl az egész műanyag labirintus. Utána mindenhol közel azonos hőmérsékletet kell fújjon.

Sajna 1 óra használat után is ez a helyzet.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #74578 Dátum: 2018.06.12 kedd, 11:58:32 »

Döglenek a zsaluid, amik irányítják a levegőt?

AndyA

Elvileg nem. Amikor kiválasztok egy bizonyos irányt, akkor csak arra megy.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74579 Dátum: 2018.06.12 kedd, 12:11:24 »

Sajna 1 óra használat után is ez a helyzet.

Akkor kevés hideg "termelődik" a párologtatónál és teljesítmény vesztés van.
Hűtőközeg mennyiség ellenőrzés, szükség szerint feltöltés az előírt mennyiségre. 1st step!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74580 Dátum: 2018.06.12 kedd, 15:50:18 »

Volt már valakinek olyan gondja, hogy klíma használatakor a bal oldali két szellőző rostélyon langyos levegőt fúj a rendszer, de a jobb oldali két rostélyon hideg levegőt fúj és mintha a szélvédőre menő levegővel is ez lenne a helyzet. szomoru1

Van ötlete vkinek, hogy mit nézzek meg? help

Ja fontos tudni, mielőtt még valaki poénkodna, hogy NINCS kétzónásítva a klímám! nyes  integet2

Kevés benne a gáz ez biztos! Már a kettesek is ugyanezt a tünetet produkálták ha vevés volt a rendszerben a gáz! Amúgy a Mondeók alul vannak kalibrálva ezért ha feltölteted akkor 10%-al többet rakass bele! Utántölteni nem fognak bele ezért végig kell csinálni az egész komplett programot és akkor látni fogod hogy mennyit szívott le belőle a klímagép és összehasonlíthatod a gyári értékkel amit az autó elején látni fogsz egy matricán!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #74581 Dátum: 2018.06.12 kedd, 18:00:06 »

Sziasztok!
Az itthoni klímából kimaradt egy fél flakon klíma tisztító hab. Gondoltam befújom a kocsiban is a belső hőcserélőt (van egy kis szaga indításkor). Na de hol van???
MK3 2004-es kombi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #74582 Dátum: 2018.06.12 kedd, 18:05:43 »

Sziasztok!
Az itthoni klímából kimaradt egy fél flakon klíma tisztító hab. Gondoltam befújom a kocsiban is a belső hőcserélőt (van egy kis szaga indításkor). Na de hol van???
MK3 2004-es kombi.
a flakon? mittomén?!! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #74583 Dátum: 2018.06.12 kedd, 18:08:24 »

a flakon? mittomén?!! eplus2

Nagyon vicces... taps
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #74584 Dátum: 2018.06.12 kedd, 18:10:53 »

Nagyon vicces... taps
a pollenszűrőnél tudod befújni a motortérben az anyós előtt a szélvédő alatt közvetlenül   vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74585 Dátum: 2018.06.12 kedd, 18:57:55 »

Sziasztok!
Az itthoni klímából kimaradt egy fél flakon klíma tisztító hab. Gondoltam befújom a kocsiban is a belső hőcserélőt (van egy kis szaga indításkor). Na de hol van???
MK3 2004-es kombi.


Azt párologtatónak hívják. Nem cserél ott hőt semmi.  vigyor3
Azt nem fogod látni/elérni sehonnan.

Valamint a hab elfolyósodik és azt az elektromos alkatrészek nem igazán szeretik, ha belefolyik.
Ha mindenáron tisztogatni akarsz és éppen nincs ózonos géped  Roll Eyes, akkor ezzel:

http://www.loctite.hu/loctite-5411.htm?nodeid=8802634498049
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74586 Dátum: 2018.06.12 kedd, 18:58:33 »

a pollenszűrőnél tudod befújni a motortérben az anyós előtt a szélvédő alatt közvetlenül   vigyor3

Úgy egész pontosan a fűtőmotorba fújja bele.... szerintem nem esne jól a motornak.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 19:01:14 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #74587 Dátum: 2018.06.12 kedd, 19:11:30 »

Sziasztok!
Az itthoni klímából kimaradt egy fél flakon klíma tisztító hab. Gondoltam befújom a kocsiban is a belső hőcserélőt (van egy kis szaga indításkor). Na de hol van???
MK3 2004-es kombi.

A kesztyűtartó alatti ventilátort (3 csavar tartja) kiszerelve be tudod fújni közvetlenül az elpárologtatóra.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74588 Dátum: 2018.06.12 kedd, 19:22:47 »

A kesztyűtartó alatti ventilátort (3 csavar tartja) kiszerelve be tudod fújni közvetlenül az elpárologtatóra.


Nem egészen közvetlenül a párologtatóra, onnan az még messze van. Na meg az egészre úgysem lehetne....

Az általam linkelt spray pedig átjárja mindenhol, még az utasteret is!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #74589 Dátum: 2018.06.12 kedd, 19:27:29 »

Sziasztok!
Az itthoni klímából kimaradt egy fél flakon klíma tisztító hab. Gondoltam befújom a kocsiban is a belső hőcserélőt (van egy kis szaga indításkor). Na de hol van???
MK3 2004-es kombi.

Felejtsd el azt a habot. Használni nem tudsz vele, de ártani annál többet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kendre
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53


« Új hozzászólás #74590 Dátum: 2018.06.12 kedd, 19:43:29 »

Köszönöm mindenkinek!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #74591 Dátum: 2018.06.12 kedd, 20:10:33 »


Nem egészen közvetlenül a párologtatóra, onnan az még messze van. Na meg az egészre úgysem lehetne....

Az általam linkelt spray pedig átjárja mindenhol, még az utasteret is!  wave


Ahhoz elég közel van hogy rá tudd fújni a habot. Egyszer még endoszkóp kamerával is megnéztem hogy mennyire szutykos. vigyor3

Nekem az ilyen spray után mindig büdös volt, ellenben az előbb vázolt habos megoldással.

De mindenki azt csinál amit akar. wave
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74592 Dátum: 2018.06.12 kedd, 20:20:11 »

Ahhoz elég közel van hogy rá tudd fújni a habot. Egyszer még endoszkóp kamerával is megnéztem hogy mennyire szutykos. vigyor3

Nekem az ilyen spray után mindig büdös volt, ellenben az előbb vázolt habos megoldással.

De mindenki azt csinál amit akar. wave

Akkor valamit nem jól csinálsz a spray-el, vagy gagyit vettél.  vigyor3
Na de mitől lenne szutykos a párologtató? Ja, ha nincs benne pollenszűrő vagy rosszul van a helyén.....

Szóval a párologtató előtt nagyon kicsi hely, ott szakkörözni a sprayhab-al.... hát furcsa fétised van!  eplus2

Nekem nem büdös, mert használom egész évben a klímát. Ettől még a fertőtlenítés nem rossz, mert az ülések, szövetek is tisztulnak....az ózonostól.  wave


« Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 20:25:35 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1639



« Új hozzászólás #74593 Dátum: 2018.06.12 kedd, 20:29:58 »

Akkor valamit nem jól csinálsz a spray-el, vagy gagyit vettél.  vigyor3
Na de mitől lenne szutykos a párologtató? Ja, ha nincs benne pollenszűrő vagy rosszul van a helyén.....

Szóval a párologtató előtt nagyon kicsi hely, ott szakkörözni a sprayhab-al.... hát furcsa fétised van!  eplus2

Nekem nem büdös, mert használom egész évben a klímát. Ettől még a fertőtlenítés nem rossz, mert az ülések, szövetek is tisztulnak....az ózonostól.  wave




Szegény autónak kivan a bele  wow1 wow1
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #74594 Dátum: 2018.06.13 szerda, 17:43:13 »


Na, most lehet kijelenteni, hogy ez rendben!
Mérni kellene benzin nyomást.

Hello.

Meg volt a benzin nyomás mérés 4 bar stabilan.Viszont most nem produkálta a hibát.Kb.15-20 percig volt rajta az óra.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74595 Dátum: 2018.06.13 szerda, 18:47:45 »

Hello.

Meg volt a benzin nyomás mérés 4 bar stabilan.Viszont most nem produkálta a hibát.Kb.15-20 percig volt rajta az óra.

Az rendben van.  eljen
Akkor be is melegedett üzemi hőmérsékletre.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #74596 Dátum: 2018.06.13 szerda, 19:05:44 »

Az rendben van.  eljen
Akkor be is melegedett üzemi hőmérsékletre.

Igen bemelegedet.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #74597 Dátum: 2018.06.13 szerda, 19:50:19 »

Az rendben van.  eljen
Akkor be is melegedett üzemi hőmérsékletre.

Fektisztititoval végig fújt mindent alulról és felülről is.Alapjarati motort beraktunk egy ujjat és csinált egy alapbeallitast,ezután koroztem egy felorat.Masra most nem volt ideje a szerelonek majd jovoheten kell vissza vinni de semmi ötlete.A trafot kábeleket kicsereltem de az sem segített.Lehetseges a comjuterrel van a baj?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #74598 Dátum: 2018.06.13 szerda, 21:00:12 »

Fektisztititoval végig fújt mindent alulról és felülről is.Alapjarati motort beraktunk egy ujjat és csinált egy alapbeallitast,ezután koroztem egy felorat.Masra most nem volt ideje a szerelonek majd jovoheten kell vissza vinni de semmi ötlete.A trafot kábeleket kicsereltem de az sem segített.Lehetseges a comjuterrel van a baj?


Minden lehetséges, de nagyon ritka. Én még nem arra gyanakodnék....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #74599 Dátum: 2018.06.13 szerda, 21:44:38 »


Minden lehetséges, de nagyon ritka. Én még nem arra gyanakodnék....

Hanem?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Oldalak: 1 ... 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 [1492] 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.