Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.26 péntek, 09:18:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
1518
1519
1520
1521
1522
1523
1524
[
1525
]
1526
1527
1528
1529
1530
1531
1532
...
1557
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 19743253 alkalommal)
edk
és 15 vendég van a témában
predatormz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76200 Dátum:
2019.10.17 csütörtök, 17:08:25 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.17 csütörtök, 16:57:57
Nem a tömítés anyaga az eldöntendő, hanem a szelepfedél anyaga. A régiek (talán -2003) alu szelepfedéllel voltak szerelve, míg az újak (2003-) műanyaggal.
Rém egyszerű, meg kell nézni milyen van a motoron és ahhoz venni a tömítést.
ugye nekem 2001. évjárat, a szerelő nézte
köszönöm a segítséget
nekem gumit adtak hozzá, itt a unixban
Naplózva
2001-es 1.8 benzin 92kW
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76201 Dátum:
2019.10.17 csütörtök, 17:44:37 »
Idézetet írta: predatormz - 2019.10.17 csütörtök, 17:08:25
ugye nekem 2001. évjárat, a szerelő nézte
köszönöm a segítséget
nekem gumit adtak hozzá, itt a unixban
Mert mindegyik gumi tömítés!
Az szinte biztosan alu szelepfedéllel szerelt. Ahhoz kell tömítést venni.
Alu fedél:
Műanyag fedél:
A tömítés anyaga minden esetben gumi, de eltérő a tömítés forma valamiben a kétféle fedélhez.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.17 csütörtök, 17:50:26 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
predatormz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76202 Dátum:
2019.10.18 péntek, 14:41:53 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.17 csütörtök, 17:44:37
Mert mindegyik gumi tömítés!
Az szinte biztosan alu szelepfedéllel szerelt. Ahhoz kell tömítést venni.
Alu fedél:
[img]https://talkford.com/community/uploads/monthly_09_2010/post-33011-1283709734006.jpg
Műanyag fedél:
[img]https://www.c-f-m.com/performanceparts/pc/catalog/4s4z6582dt1_163_detail.jpg
na így már teljesen érthető
köszönöm szépen mégegyszer
A tömítés anyaga minden esetben gumi, de eltérő a tömítés forma valamiben a kétféle fedélhez.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.19 szombat, 18:51:48 írta alf®
»
Naplózva
2001-es 1.8 benzin 92kW
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76203 Dátum:
2019.10.19 szombat, 18:20:43 »
Kedves márkatársak,
Ha valaki hátsó kipufogódob vásárláson gondolkodik, a Marix nevű utángyártott vastól óvom!
Csak egy kicsivel kisebb a cső, mint a kipu eredeti mérete, de az pont elég a több órás szíváshoz.
Nagyon érdemes az utángyártottakat személyesen megvenni, mert az átvétel előtt még van esély visszakozni az átvételtől. Megéri nagyon pontosan lemérni az eredeti csövet és a reménybeli újat.
A méret a lényeg!
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
predatormz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76204 Dátum:
2019.10.20 vasárnap, 15:42:19 »
Sziasztok
Beütött a világvege xd párom szerint menet közben minden műszer elszállt de előtte az akksi jelző villant ki párszor ....de o ment tovább... kigyulladt az olajnyomas lámpa, majd később az akkumulátor jelző is újra, majd lefulladt a kocsi....
Kimentem beindult nekem többszöri indítására és ment...megálltam vele, és újra nem indul csak villog az töltöttség jelző... ez volt tegnap xd (olaj van benne néztem)
Tippek mi lehet a gond? Generátor? Szenkefe?
Ma kimentem, mondom ránézek... beindult, de csak 3 henger, semmi hibajelzo nem ég xd
Viszem hetfon szerelohoz, de érdekelne, hogy ti mire tudtok tippelni, mi lehet ez....
Naplózva
2001-es 1.8 benzin 92kW
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76205 Dátum:
2019.10.20 vasárnap, 16:22:22 »
Idézetet írta: predatormz - 2019.10.20 vasárnap, 15:42:19
Sziasztok
Beütött a világvege xd párom szerint menet közben minden műszer elszállt de előtte az akksi jelző villant ki párszor ....de o ment tovább... kigyulladt az olajnyomas lámpa, majd később az akkumulátor jelző is újra, majd lefulladt a kocsi....
Kimentem beindult nekem többszöri indítására és ment...megálltam vele, és újra nem indul csak villog az töltöttség jelző... ez volt tegnap xd (olaj van benne néztem)
Tippek mi lehet a gond? Generátor? Szenkefe?
Ma kimentem, mondom ránézek... beindult, de csak 3 henger, semmi hibajelzo nem ég xd
Viszem hetfon szerelohoz, de érdekelne, hogy ti mire tudtok tippelni, mi lehet ez....
Talán az aksi, vagy testkábel,és vagy töltés és generátorhiba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
predatormz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76206 Dátum:
2019.10.21 hétfő, 08:40:45 »
Idézetet írta: alf® - 2019.10.20 vasárnap, 16:22:22
Talán az aksi, vagy testkábel,és vagy töltés és generátorhiba.
Már szerelonel van, de azért nekem is ugyanezt játszotta xd
Jól indul, jól megy, majd elszáll minden, 3 henger és megáll...
Naplózva
2001-es 1.8 benzin 92kW
Nándi80
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76207 Dátum:
2019.10.24 csütörtök, 08:22:15 »
Sziasztok sorstársak!
Olaj kérdésben szeretnék tanácsot kérni. 2l HE 2003.
A specifikációkban lehet találni 0w20,és 5w30-as ajánlást is. A motor gyakorlatilag 1 dl-t eszik meg 15E km alatt. Vajon a vékonyabb olajjal milyen változásokat tapasztalhatok, ha kipróbálom?
Illetve a castrol mindenféle csodát ír a magnetic fantázianevű kenőcsről, hogy feltapad, az indítás pillanatától kezdve védelmet nyújt... van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Üdv,
Nándi
«
Utoljára szerkesztve: 2019.10.24 csütörtök, 08:30:04 írta Nándi80
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76208 Dátum:
2019.10.24 csütörtök, 08:38:54 »
Idézetet írta: Nándi80 - 2019.10.24 csütörtök, 08:22:15
Sziasztok sorstársak!
Olaj kérdésben szeretnék tanácsot kérni. 2l HE 2003.
A specifikációkban lehet találni 0w20,és 5w30-as ajánlást is. A motor gyakorlatilag 1 dl-t eszik meg 15E km alatt. Vajon a vékonyabb olajjal milyen változásokat tapasztalhatok, ha kipróbálom?
Illetve a castrol mindenféle csodát ír a magnetic fantázianevű kenőcsről, hogy feltapad, az indítás pillanatától kezdve védelmet nyújt... van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Üdv,
Nándi
5W30 tökéletes.Az ha nem eszi, pedig kiváltság.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TuningWorld96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76209 Dátum:
2019.10.24 csütörtök, 09:16:28 »
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy adott egy 2001-es benzines Mondeo 2 literes motorral. Gázadáskor 2-3000-es fordulat között minden fokozatban, de főleg emelkedőn ilyen gyors kerregő hangot hallok az autó bal elejéből, mintha a váltótól jönne a hang.
Valaki találkozott már ilyennel?
Naplózva
2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76210 Dátum:
2019.10.24 csütörtök, 09:34:17 »
Idézetet írta: TuningWorld96 - 2019.10.24 csütörtök, 09:16:28
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy adott egy 2001-es benzines Mondeo 2 literes motorral. Gázadáskor 2-3000-es fordulat között minden fokozatban, de főleg emelkedőn ilyen gyors kerregő hangot hallok az autó bal elejéből, mintha a váltótól jönne a hang.
Valaki találkozott már ilyennel?
ezt próbáltad már?
https://www.youtube.com/watch?v=3hVM6mv09js
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TuningWorld96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76211 Dátum:
2019.10.24 csütörtök, 10:20:06 »
Idézetet írta: alf® - 2019.10.24 csütörtök, 09:34:17
ezt próbáltad már?
https://www.youtube.com/watch?v=3hVM6mv09js
Új a szívósorom, szóval nem lehet az.
Naplózva
2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76212 Dátum:
2019.10.24 csütörtök, 10:29:57 »
Idézetet írta: TuningWorld96 - 2019.10.24 csütörtök, 09:16:28
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy adott egy 2001-es benzines Mondeo 2 literes motorral. Gázadáskor 2-3000-es fordulat között minden fokozatban, de főleg emelkedőn ilyen gyors kerregő hangot hallok az autó bal elejéből, mintha a váltótól jönne a hang.
Valaki találkozott már ilyennel?
Biztos a bal elejéből?
Nem a motorból inkább?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TuningWorld96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76213 Dátum:
2019.10.25 péntek, 07:31:51 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.24 csütörtök, 10:29:57
Biztos a bal elejéből?
Nem a motorból inkább?
Hallgattam, de nekem teljesen úgy tűnik, hogy az autó bal elejéből hallom, úgy a váltó részről.
Motornál mi lehetne esetleg?
Naplózva
2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76214 Dátum:
2019.10.25 péntek, 07:42:17 »
Idézetet írta: TuningWorld96 - 2019.10.25 péntek, 07:31:51
Hallgattam, de nekem teljesen úgy tűnik, hogy az autó bal elejéből hallom, úgy a váltó részről.
Motornál mi lehetne esetleg?
Kopogásos égés hangja vagy esetleg mechanikus zaj. Ha mechanikus a zaj, akkor a motor tetejéből vagy aljából. Ezt kell megállapítani.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Caruso
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 907
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76215 Dátum:
2019.10.25 péntek, 08:03:59 »
Idézetet írta: TuningWorld96 - 2019.10.24 csütörtök, 09:16:28
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy adott egy 2001-es benzines Mondeo 2 literes motorral. Gázadáskor 2-3000-es fordulat között minden fokozatban, de főleg emelkedőn ilyen gyors kerregő hangot hallok az autó bal elejéből, mintha a váltótól jönne a hang.
Valaki találkozott már ilyennel?
Én így első olvasásra, kopogásos égésre, "csörgésre" tippelnék.
Kipróbálnám egy OMV, 100-as benzinnel, 2-300 km után is.
Naplózva
Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
TuningWorld96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76216 Dátum:
2019.10.25 péntek, 14:18:14 »
Idézetet írta: Caruso - 2019.10.25 péntek, 08:03:59
Én így első olvasásra, kopogásos égésre, "csörgésre" tippelnék.
Kipróbálnám egy OMV, 100-as benzinnel, 2-300 km után is.
A napokban megpróbálom felvenni a hangot. De nem tudom, olyan, mintha valami fém berezonálna olyankor vagy ehhez hasonló a hang.
Naplózva
2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76217 Dátum:
2019.10.25 péntek, 15:19:10 »
Idézetet írta: TuningWorld96 - 2019.10.25 péntek, 14:18:14
A napokban megpróbálom felvenni a hangot. De nem tudom, olyan, mintha valami fém berezonálna olyankor vagy ehhez hasonló a hang.
Felesleges felvenni.... az nem ugyanaz a hang.
Amikor még hideg a motor, mozgasd meg a kipufogó leömlő fém hővédőjét.
Annak a konzolja is el szokott törni és rezonálhat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TuningWorld96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76218 Dátum:
2019.10.25 péntek, 16:22:49 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.25 péntek, 15:19:10
Felesleges felvenni.... az nem ugyanaz a hang.
Amikor még hideg a motor, mozgasd meg a kipufogó leömlő fém hővédőjét.
Annak a konzolja is el szokott törni és rezonálhat.
De csak 2 és 3000-es fordulat között?
Naplózva
2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76219 Dátum:
2019.10.25 péntek, 16:39:45 »
Idézetet írta: TuningWorld96 - 2019.10.25 péntek, 16:22:49
De csak 2 és 3000-es fordulat között?
Most kérdezz-felelek játékot szeretnél játszani vagy a probléma megoldásában haladni?
A hajtáslánc, működése közben összetett zajhullámokat kelt. Miért ne lehetne (volt is rá már példa, nem véletlenül javasoltam), hogy éppen ott alakul ki egy tartó törése miatt rezonancia?
Szerintem ellenőrizd a javaslatokat, ne csak otthon ülj és várd a varázsigét!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76220 Dátum:
2019.10.26 szombat, 13:47:32 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.25 péntek, 16:39:45
Most kérdezz-felelek játékot szeretnél játszani vagy a probléma megoldásában haladni?
A hajtáslánc, működése közben összetett zajhullámokat kelt. Miért ne lehetne (volt is rá már példa, nem véletlenül javasoltam), hogy éppen ott alakul ki egy tartó törése miatt rezonancia?
Szerintem ellenőrizd a javaslatokat, ne csak otthon ülj és várd a varázsigét!
Nekem pont így volt. Azóta is ott van a kesztyűtartóban a tartókonzol
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
TuningWorld96
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76221 Dátum:
2019.10.27 vasárnap, 00:53:14 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.25 péntek, 16:39:45
Most kérdezz-felelek játékot szeretnél játszani vagy a probléma megoldásában haladni?
A hajtáslánc, működése közben összetett zajhullámokat kelt. Miért ne lehetne (volt is rá már példa, nem véletlenül javasoltam), hogy éppen ott alakul ki egy tartó törése miatt rezonancia?
Szerintem ellenőrizd a javaslatokat, ne csak otthon ülj és várd a varázsigét!
Rendben, ránézek! Köszönöm
Naplózva
2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76222 Dátum:
2019.10.27 vasárnap, 08:59:35 »
Sziasztok!
Valaki tudja, hogy a hátsó dob bemeneti mérete mekkora?
Mármint egy 60/60 dobot ratudok tenni. A dob első része kívül 60mm belseje pedig 56mm, ezt ratudom húzni a csőre?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76223 Dátum:
2019.10.27 vasárnap, 09:03:52 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.10.27 vasárnap, 08:59:35
Sziasztok!
Valaki tudja, hogy a hátsó dob bemeneti mérete mekkora?
Mármint egy 60/60 dobot ratudok tenni. A dob első része kívül 60mm belseje pedig 56mm, ezt ratudom húzni a csőre?
Fogsz egy tolómérőt és leméred.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76224 Dátum:
2019.10.27 vasárnap, 14:52:08 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.27 vasárnap, 09:03:52
Fogsz egy tolómérőt és leméred.
Köszi, nekem 60mm volt
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Gabesz09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76225 Dátum:
2019.10.30 szerda, 20:07:43 »
Sziasztok!
Mivel ki kellett cserélnem az intercooler csövet, így az EGR-t is kipucoltam
Valvoline EGR tisztító spay-el. Szépen fel is oldotta a szutykot.
Viszont azt nem tudom, hogy evvel egy időben-e, de jött
P0488 Szívócsonk-fojtószelep vezérlés v. tartomány hiba.
Ez lehet sérült v. lekötött vákum cső, ill. korom lerakódás ami
megakadályozhatja a fojtó szelep nyitását-Forscan-.
Van egy vákumcsövem amit a felső motorvédő burkolat kicsit
kidörzsölt. de nem tudom, hogy lukas lehet-e. Kép:
https://indafoto.hu/gabeszscuba/image/26547701-e9510fe5/644007
Mindenesetre az új csövet már beszereztem, a hétvégén cserélem.
Konkrétan hol van és hogy néz ki ez a Fojtószelep?
Merre keressem a hibát és hogyan veszem észre?
Előre is köszönöm:Gábor
Naplózva
MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76226 Dátum:
2019.10.30 szerda, 20:26:33 »
Idézetet írta: Gabesz09 - 2019.10.30 szerda, 20:07:43
Sziasztok!
Mivel ki kellett cserélnem az intercooler csövet, így az EGR-t is kipucoltam
Valvoline EGR tisztító spay-el. Szépen fel is oldotta a szutykot.
Viszont azt nem tudom, hogy evvel egy időben-e, de jött
P0488 Szívócsonk-fojtószelep vezérlés v. tartomány hiba.
Ez lehet sérült v. lekötött vákum cső, ill. korom lerakódás ami
megakadályozhatja a fojtó szelep nyitását-Forscan-.
Van egy vákumcsövem amit a felső motorvédő burkolat kicsit
kidörzsölt. de nem tudom, hogy lukas lehet-e. Kép:
https://indafoto.hu/gabeszscuba/image/26547701-e9510fe5/644007
Mindenesetre az új csövet már beszereztem, a hétvégén cserélem.
Konkrétan hol van és hogy néz ki ez a Fojtószelep?
Merre keressem a hibát és hogyan veszem észre?
Előre is köszönöm:Gábor
MK3 dízel Mondeo-ban nincs fojtószelep.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Gabesz09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76227 Dátum:
2019.10.30 szerda, 20:41:55 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.30 szerda, 20:26:33
MK3 dízel Mondeo-ban nincs fojtószelep.
Akkor nem értem, ezt a képet adja a Forscan:
https://indafoto.hu/gabeszscuba/image/26547733-8e6218fd/user
Lehet, hogy csak általánosan vákum problémám valahol?
Remélem annál a csőnél amit cserélni akarok, mert különben
lövésem sincs.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76228 Dátum:
2019.10.30 szerda, 21:07:21 »
Idézetet írta: Gabesz09 - 2019.10.30 szerda, 20:41:55
Akkor nem értem, ezt a képet adja a Forscan:
https://indafoto.hu/gabeszscuba/image/26547733-8e6218fd/user
Lehet, hogy csak általánosan vákum problémám valahol?
Remélem annál a csőnél amit cserélni akarok, mert különben
lövésem sincs.
Javaslom, hogy a sérültnek vélt részt szigetelőszalaggal tekerd be. Ha akkor sem változik a helyzet, akkor nem ott a probléma. A hibakódok jelentése a fordítás során torzulnak. Nem kell szóról szóra értelmezni sok esetben. Jól mondták, nincs fojtószelep ezen a motoron.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76229 Dátum:
2019.10.30 szerda, 21:25:42 »
Idézetet írta: Gabesz09 - 2019.10.30 szerda, 20:41:55
Akkor nem értem, ezt a képet adja a Forscan:
https://indafoto.hu/gabeszscuba/image/26547733-8e6218fd/user
Lehet, hogy csak általánosan vákum problémám valahol?
Remélem annál a csőnél amit cserélni akarok, mert különben
lövésem sincs.
Máshol:
P0488 Kipufogógáz-visszavezetés (EGR), fojtószelepállást szabályozó - áramkör vagy egység hibás működése.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76230 Dátum:
2019.10.31 csütörtök, 06:27:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.10.30 szerda, 21:25:42
Máshol:
P0488 Kipufogógáz-visszavezetés (EGR), fojtószelepállást szabályozó - áramkör vagy egység hibás működése.
AndyA
Ez az egr szelepben lévő pillangó hibája szerintem. Nézd meg, nem e tört el, működik e!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Gabesz09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76231 Dátum:
2019.10.31 csütörtök, 06:29:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.10.30 szerda, 21:25:42
Máshol:
P0488 Kipufogógáz-visszavezetés (EGR), fojtószelepállást szabályozó - áramkör vagy egység hibás működése.
AndyA
Köszi,biztos sz EGR-re utal.
Meg lehet mozgatni az EGR szelepet ha kiszereltem
esetleg 12V-al ,ha igen hova adni a +- t?
Arra gondoltam hogy az még lehetséges a visszaszereléskor
nem húztam elég erősen a visszavezető cső és az EGR
csavarjait.Igy eltér az a mennyiség amennyit szabályozna
az EGR illetve amennyi ténylegesen visszajut.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76232 Dátum:
2019.10.31 csütörtök, 07:39:13 »
Idézetet írta: Gabesz09 - 2019.10.31 csütörtök, 06:29:31
Köszi,biztos sz EGR-re utal.
Meg lehet mozgatni az EGR szelepet ha kiszereltem
esetleg 12V-al ,ha igen hova adni a +- t?
Arra gondoltam hogy az még lehetséges a visszaszereléskor
nem húztam elég erősen a visszavezető cső és az EGR
csavarjait.Igy eltér az a mennyiség amennyit szabályozna
az EGR illetve amennyi ténylegesen visszajut.
A te egr szeleped elektromos egyedül az alján lévő pillangót mozgatja vákuum, azt nézd meg
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Gabesz09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76233 Dátum:
2019.10.31 csütörtök, 12:30:50 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.10.31 csütörtök, 07:39:13
A te egr szeleped elektromos egyedül az alján lévő pillangót mozgatja vákuum, azt nézd meg
Köszi mindenkinek!
Naplózva
MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Gabesz09
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 91
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76234 Dátum:
2019.11.01 péntek, 13:20:48 »
Idézetet írta: Gabesz09 - 2019.10.30 szerda, 20:07:43
Sziasztok!
Mivel ki kellett cserélnem az intercooler csövet, így az EGR-t is kipucoltam
Valvoline EGR tisztító spay-el. Szépen fel is oldotta a szutykot.
Viszont azt nem tudom, hogy evvel egy időben-e, de jött
P0488 Szívócsonk-fojtószelep vezérlés v. tartomány hiba.
Ez lehet sérült v. lekötött vákum cső, ill. korom lerakódás ami
megakadályozhatja a fojtó szelep nyitását-Forscan-.
Van egy vákumcsövem amit a felső motorvédő burkolat kicsit
kidörzsölt. de nem tudom, hogy lukas lehet-e. Kép:
https://indafoto.hu/gabeszscuba/image/26547701-e9510fe5/644007
Mindenesetre az új csövet már beszereztem, a hétvégén cserélem.
Konkrétan hol van és hogy néz ki ez a Fojtószelep?
Merre keressem a hibát és hogyan veszem észre?
Előre is köszönöm:Gábor
Sikerült a hibát kijavítani. A múltkor rosszul raktam vissza az EGR-t és a felső részen a tömítés
kitüremkedett. Most elég volt annyi,hogy kilazítottam a két csavart ami szelepet tartja
és visszaugrott a helyére,a hibakód eltűnt.
Köszi mindenkinek mégegyszer!
Naplózva
MK4 2.0 TDCI DPF, 2012 kombi; TXBA ;BA7 120kW/163LE Titanium
MK4 1,6 benzin 2009 hatchback, RHBA , BA7, 81kW/110LE Ambiente
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76235 Dátum:
2019.11.07 csütörtök, 09:11:46 »
Sziasztok!
Valaki megtudna mondani, hogy a xenon gyári projectornak mekkora a mérete?
Felfogatas, szélesség...
Vagy milyen másik projectort lehet beszerelni?
Köszönöm
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76236 Dátum:
2019.11.07 csütörtök, 10:44:42 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.11.07 csütörtök, 09:11:46
Sziasztok!
Valaki megtudna mondani, hogy a xenon gyári projectornak mekkora a mérete?
Felfogatas, szélesség...
Vagy milyen másik projectort lehet beszerelni?
Köszönöm
Nézz körül a Retrofit Source weboldalán. Nekik van direkt Mondeóba való (ha még van, és nem kukázták régen az egészet, mert túl öreg autók).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabesz72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 18
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76237 Dátum:
2019.11.07 csütörtök, 11:11:52 »
Sziasztok,valaki meg tudná mondani hogy C13D9 hiba kód mit jelent?elöre is köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48449
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76238 Dátum:
2019.11.07 csütörtök, 11:19:43 »
Idézetet írta: gabesz72 - 2019.11.07 csütörtök, 11:11:52
Sziasztok,valaki meg tudná mondani hogy C13D9 hiba kód mit jelent?elöre is köszi
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg1172008#msg1172008
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76239 Dátum:
2019.11.07 csütörtök, 12:39:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.11.07 csütörtök, 10:44:42
Nézz körül a Retrofit Source weboldalán. Nekik van direkt Mondeóba való (ha még van, és nem kukázták régen az egészet, mert túl öreg autók).
AndyA
Köszi, ott nem találtam.
A méreteket hol tudom megnezni?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76240 Dátum:
2019.11.08 péntek, 07:08:36 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.11.07 csütörtök, 12:39:52
Köszi, ott nem találtam.
A méreteket hol tudom megnezni?
Ha szépen megkérsz, előveszem az egyik foncsort a polcról, és megmérem neked.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76241 Dátum:
2019.11.08 péntek, 13:28:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.11.08 péntek, 07:08:36
Ha szépen megkérsz, előveszem az egyik foncsort a polcról, és megmérem neked.
AndyA
Nagyon szépen megkernelek, hogy küld már el legyszi nekem az adatait, hogy tudjak olyat rendelni ami befér és a felfogatásba is passzol.
Szerinted a lencse átmérője befolyásolja a világítást vagy a 2.5 és 3.0" között csak méret eltérés van de mindkettő megfelelő lehet?
Köszönöm szépen
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76242 Dátum:
2019.11.08 péntek, 13:33:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.11.08 péntek, 07:08:36
Ha szépen megkérsz, előveszem az egyik foncsort a polcról, és megmérem neked.
AndyA
Szerinted ez beferne a távolsági helyére?
https://www.theretrofitsource.com/projector-kits/hid-led-projectors/bi-led-profile-hi-lens-led-high-beam.html
Köszönöm még egyszer!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76243 Dátum:
2019.11.08 péntek, 15:56:11 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.11.08 péntek, 13:28:39
Nagyon szépen megkernelek, hogy küld már el legyszi nekem az adatait, hogy tudjak olyat rendelni ami befér és a felfogatásba is passzol.
Szerinted a lencse átmérője befolyásolja a világítást vagy a 2.5 és 3.0" között csak méret eltérés van de mindkettő megfelelő lehet?
Köszönöm szépen
A felerősítési pontok (csavarhelyek) távolsága 86 és 48 mm. A foncsoron mind a négy sarokban van fül, de a fényszóróban csak 3 csavarnak van hely.
"Hátrafelé", az izzó és a foglalat irányában kb. 50 mm hely van a felfogatás síkjától, utána jön a fényszóró kinyitható hátsó fedele, nem lehet tovább terjeszkedni.
Előre nem tudom, mert lencse és a tartója most nincs kéznél, de a gyári méretnél nemigen lehet tovább előre menni, mert a fényszóró külső búrja lesz elég hamar útban.
A Mondeo lencséje 2 zollos, 2,5-es még befér, ha az egység nem hosszabb, mint a gyári.
Ez pl. épp egy Morimoto H1-es beszerelése, bár az éppen nem eleve projektoros lámoába való, hanem sima izzóshoz:
https://www.youtube.com/watch?v=R6rlH2CJYBo
Ez viszont HID-ről HID-re váltáshoz való cucc - persze kérdés, hogy elfér-e:
https://www.youtube.com/watch?v=9ImSktGNpvI
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76244 Dátum:
2019.11.08 péntek, 16:03:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.11.08 péntek, 15:56:11
Ez viszont HID-ről HID-re váltáshoz való cucc - persze kérdés, hogy elfér-e:
https://www.youtube.com/watch?v=9ImSktGNpvI
AndyA
Nehéz HID-ről HID-re váltani?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Radar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76245 Dátum:
2019.11.08 péntek, 19:42:48 »
Sziasztok!
Tanácsotokra lenne szűkségem!!
A helyzet a következő, van egy 2002-es FMBA kódos 2.0 tdci kombi mondeom 338.xxx km-el jelenleg. Napi 80-100km járok vele, minden 10.000km-be cserélem az olajat, szűrőket, az olajat max 1 decit fogyaszt el két olajcsere között de talán annyit se. Két éve vettem, első autóm, régebb is nézegettem őket, tetszett is de sokat olvastam, hogy hajlamos az üzemanyagrendszer a meghibásodásra, lemondtam róla, aztán még is így alakult, hogy csak a birtokomba került egy. Pár hónapig rendbe is volt az autó, majd jött a malacfarok. A porlasztók fel lettek újítva, nem éppen a legjobbra sikerültek, részletekbe nem mennék bele, hogy miért nem vittem vissza ahol "megcsinálták". Tervezem egy másik helyre vinni, hogy végre olyan legyen mint mikor megvettem. Jókat hallottam arról a műhelyről, plusz ott csak akkor vállalják a porlasztó felújítást ha kapnak mellé magasnyomású szivattyút is amit szintén átvizsgálnak és csak így vállalnak garanciát is rá. Viszont most már az üzemanyag csövek és tank takarítása se marad el. A kettős tömegű is kezdi hallatni magát, gondolom a rossz porlasztók miatt. Pár hónap alatt kitudom köhögni ezeknek a cseréjének és javításának az árát, ez mellett még több, apró hiba van vele, generátor szíjfeszítő, főtengely ékszíjtárcsa. Első, hátsó felfüggesztésnél majdnem minden új. Egy szerelő ismerős szerint ha fel is vannak újítva a porlasztók és magasnyomású akkor is 1-2 évet tart. Tehát nem pénztárca kímélő megtartani az autót hosszú távra ebből kiindulva.
A kérdésem az lenne, hogy tényleg ennyire drasztikus fenntartani, hogy 1-2 évente elvisz kb. fél millió forintot?(Feltételezzük, hogy az én porlasztóimmal is olyan jó munkát végeznek mint amit én hallottam a műhelyről, turbó meghibásodát most ne vegyük figyelembe) Vagy csupán én vettem egy betegágyat, amin rengeteg mindent kicseréltem már és újabb hiba esetén amint lehetséges próbálom javítani, cserélni/cseréltetni. Hidegen nem taposom, próbálok ügyelni rá amennyire csak lehet. Jogosan vagyok kétségbe esve, vagy ha normálisan használom és karban tartom nem kell többet költeni rá mint más hasonló kategóriájú és évjáratú autóknál?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.11.09 szombat, 20:06:43 írta Radar
»
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76246 Dátum:
2019.11.08 péntek, 20:07:42 »
Idézetet írta: Radar - 2019.11.08 péntek, 19:42:48
Sziasztok!
Tanácsotokra lenne szűkségem!!
A helyzet a következő, van egy 2002-es FMBA kódos 2.0 tdci kombi mondeom 328.xxx km-el jelenleg. Napi 80-100km járok vele, minden 10.000km-be cserélem az olajat, szűrőket, az olajat max 1 decit fogyaszt el két olajcsere között de talán annyit se. Két éve vettem, első autóm, régebb is nézegettem őket, tetszett is de sokat olvastam, hogy hajlamos az üzemanyagrendszer a meghibásodásra, lemondtam róla, aztán még is így alakult, hogy csak a birtokomba került egy. Pár hónapig rendbe is volt az autó, majd jött a malacfarok. A porlasztók fel lettek újítva, nem éppen a legjobbra sikerültek, részletekbe nem mennék bele, hogy miért nem vittem vissza ahol "megcsinálták". Tervezem egy másik helyre vinni, hogy végre olyan legyen mint mikor megvettem. Jókat hallottam arról a műhelyről, plusz ott csak akkor vállalják a porlasztó felújítást ha kapnak mellé magasnyomású szivattyút is amit szintén átvizsgálnak és csak így vállalnak garanciát is rá. Viszont most már az üzemanyag csövek és tank takarítása se marad el. A kettős tömegű is kezdi hallatni magát, gondolom a rossz porlasztók miatt. Pár hónap alatt kitudom köhögni ezeknek a cseréjének és javításának az árát, ez mellett még több, apró hiba van vele, generátor szíjfeszítő, főtengely ékszíjtárcsa. Első, hátsó felfüggesztésnél majdnem minden új. Egy szerelő ismerős szerint ha fel is vannak újítva a porlasztók és magasnyomású akkor is 1-2 évet tart. Tehát nem pénztárca kímélő megtartani az autót hosszú távra ebből kiindulva.
A kérdésem az lenne, hogy tényleg ennyire drasztikus fenntartani, hogy 1-2 évente elvisz kb. fél millió forintot?(Feltételezzük, hogy az én porlasztóimmal is olyan jó munkát végeznek mint amit én hallottam a műhelyről, turbó meghibásodát most ne vegyük figyelembe) Vagy csupán én vettem egy betegágyat, amin rengeteg mindent kicseréltem már és újabb hiba esetén amint lehetséges próbálom javítani, cserélni/cseréltetni. Hidegen nem taposom, próbálok ügyelni rá amennyire csak lehet. Jogosan vagyok kétségbe esve, vagy ha normálisan használom és karban tartom nem kell többet költeni rá mint más hasonló kategóriájú és évjáratú autóknál?
Szerintem nem betegebb a típus mint bármelyik másik 10-15-20 éves diesel.
Az, hogy a csúcsaid ennyit bírtak felújítás után, az...
Teljes rendszert érdemes ellenőrizni és ha kell akkor felujitani. Nem tudom mennyit költöttem már az enyémre de használom, nem hagyott még az út szélén lassan két év alatt majdnem 50e-et raktam bele. A csúcsok kb 4-5 éve lettek felújítva azota ment már elég sokat de nincs vele baj. Mikor volt egy kis plusz pénzem vettem bele 4 új csúcsot tartalékba, ha kell cserélnem nem fog annyira fájni kifizetni a javítást
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76247 Dátum:
2019.11.08 péntek, 20:08:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.11.08 péntek, 15:56:11
A felerősítési pontok (csavarhelyek) távolsága 86 és 48 mm. A foncsoron mind a négy sarokban van fül, de a fényszóróban csak 3 csavarnak van hely.
"Hátrafelé", az izzó és a foglalat irányában kb. 50 mm hely van a felfogatás síkjától, utána jön a fényszóró kinyitható hátsó fedele, nem lehet tovább terjeszkedni.
Előre nem tudom, mert lencse és a tartója most nincs kéznél, de a gyári méretnél nemigen lehet tovább előre menni, mert a fényszóró külső búrja lesz elég hamar útban.
A Mondeo lencséje 2 zollos, 2,5-es még befér, ha az egység nem hosszabb, mint a gyári.
Ez pl. épp egy Morimoto H1-es beszerelése, bár az éppen nem eleve projektoros lámoába való, hanem sima izzóshoz:
https://www.youtube.com/watch?v=R6rlH2CJYBo
Ez viszont HID-ről HID-re váltáshoz való cucc - persze kérdés, hogy elfér-e:
https://www.youtube.com/watch?v=9ImSktGNpvI
AndyA
Nagyon köszönöm!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76248 Dátum:
2019.11.09 szombat, 10:08:21 »
Idézetet írta: Radar - 2019.11.08 péntek, 19:42:48
Sziasztok!
Tanácsotokra lenne szűkségem!!
A helyzet a következő, van egy 2002-es FMBA kódos 2.0 tdci kombi mondeom 328.xxx km-el jelenleg. Napi 80-100km járok vele, minden 10.000km-be cserélem az olajat, szűrőket, az olajat max 1 decit fogyaszt el két olajcsere között de talán annyit se. Két éve vettem, első autóm, régebb is nézegettem őket, tetszett is de sokat olvastam, hogy hajlamos az üzemanyagrendszer a meghibásodásra, lemondtam róla, aztán még is így alakult, hogy csak a birtokomba került egy. Pár hónapig rendbe is volt az autó, majd jött a malacfarok. A porlasztók fel lettek újítva, nem éppen a legjobbra sikerültek, részletekbe nem mennék bele, hogy miért nem vittem vissza ahol "megcsinálták". Tervezem egy másik helyre vinni, hogy végre olyan legyen mint mikor megvettem. Jókat hallottam arról a műhelyről, plusz ott csak akkor vállalják a porlasztó felújítást ha kapnak mellé magasnyomású szivattyút is amit szintén átvizsgálnak és csak így vállalnak garanciát is rá. Viszont most már az üzemanyag csövek és tank takarítása se marad el. A kettős tömegű is kezdi hallatni magát, gondolom a rossz porlasztók miatt. Pár hónap alatt kitudom köhögni ezeknek a cseréjének és javításának az árát, ez mellett még több, apró hiba van vele, generátor szíjfeszítő, főtengely ékszíjtárcsa. Első, hátsó felfüggesztésnél majdnem minden új. Egy szerelő ismerős szerint ha fel is vannak újítva a porlasztók és magasnyomású akkor is 1-2 évet tart. Tehát nem pénztárca kímélő megtartani az autót hosszú távra ebből kiindulva.
A kérdésem az lenne, hogy tényleg ennyire drasztikus fenntartani, hogy 1-2 évente elvisz kb. fél millió forintot?(Feltételezzük, hogy az én porlasztóimmal is olyan jó munkát végeznek mint amit én hallottam a műhelyről, turbó meghibásodát most ne vegyük figyelembe) Vagy csupán én vettem egy betegágyat, amin rengeteg mindent kicseréltem már és újabb hiba esetén amint lehetséges próbálom javítani, cserélni/cseréltetni. Hidegen nem taposom, próbálok ügyelni rá amennyire csak lehet. Jogosan vagyok kétségbe esve, vagy ha normálisan használom és karban tartom nem kell többet költeni rá mint más hasonló kategóriájú és évjáratú autóknál?
A generátor szíjkör nem nagy varázslat, a titka annak is az, hogy mindent egyben újíts fel, és akkor nincs gond a következő 100 ezer km-re.
Üzemanyagrendszer detto: hiába újítod fel a porlasztókat, ha a CR-szivattyú nyomja a spént, hamar el fogja koptatni őket újra. Plusz persze a rendszertisztítás se jó, ha elmarad. Ha rendesen, hozzáértők újítják fel, nem igaz, hogy 1-2 év lesz az élete, közel lesz a várható élettartam az újéhoz.
Kuplung, kettős tömegű: egyszer megcsináltatod, és ebben az életben nem lesz vele többé bajod. Előbb fog porrá rozsdálni alattad az autó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Radar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #76249 Dátum:
2019.11.12 kedd, 19:30:19 »
Remélem az én esetembe is így lesz, köszönöm a válaszokat! Nem szeretnék át állani a VW csoporthoz, mert hogy jobban azok, szerelőm szerint. Nem is tetszenek egyébként. Mellesleg minden második autó az ami szembe jön az úton.
Naplózva
Oldalak:
1
...
1518
1519
1520
1521
1522
1523
1524
[
1525
]
1526
1527
1528
1529
1530
1531
1532
...
1557
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ