Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:07:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21841000 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2005.01.20 csütörtök, 11:38:00 »

A régi oldal service, programozások.
Köszi Angel!
Estleg még más varázslat?
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2005.01.20 csütörtök, 11:39:00 »

Bocs!
Estleg=Esetleg
Még1* bocs!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2005.01.20 csütörtök, 13:50:00 »

Zsoel.
 
Enyémbe vannak mozgás érzékelök, aszem ,akkor az hova van kötve ? mert külön riaszto távirányitó nincs hozzá.
Rewonka!
 
Jó kérdés,passz.Akkor vagy az előző tulaj elmondását fogadod el,vagy elviszed egy villamossági szerelőhöz a kocsit,és ő kideriti.Ha egyik sem,akkor a májusi talin János haverom/ha eljön/biztos megmondja a megoldást.Üdv.Zsoel.
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #353 Dátum: 2005.01.20 csütörtök, 15:18:00 »

Skacok!
Hogy lehet a helyzetjelző izzóját kicserélni? Most vettem észre, hogy kiégett, de fogalmam sincs hogy férek hozzá!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2005.01.20 csütörtök, 15:32:00 »

Sziasztok!
 
Tudna nekem valaki fénymásolni egy magyar nyelvü kezelési utasitást Mondeo III. -hoz?
Laya kérésehez én is csatlakoznék Mondeo III magyar leírás. Legjobb volna valami elektronikus forma. Ha van valakinek elküldené e-mail-en?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2005.01.20 csütörtök, 16:22:00 »

Laya kérésehez én is csatlakoznék Mondeo III magyar leírás. Legjobb volna valami elektronikus forma. Ha van valakinek elküldené e-mail-en?
Els[ vagy hátsó? Valszeg az első. Van két pöcö (fekete), ha az felhúzod, kijön az egész lámpatest, mindenestül. Akkor már hozzáférsz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2005.01.20 csütörtök, 16:34:00 »

Els[ vagy hátsó? Valszeg az első. Van két pöcö (fekete), ha az felhúzod, kijön az egész lámpatest, mindenestül. Akkor már hozzáférsz.
Üdv !  
Sasold meg a mailodat !
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2005.01.21 péntek, 10:06:00 »

Üdv !  
Sasold meg a mailodat !
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2005.01.21 péntek, 10:07:00 »

Els[ vagy hátsó? Valszeg az első. Van két pöcö (fekete), ha az felhúzod, kijön az egész lámpatest, mindenestül. Akkor már hozzáférsz.
A hűtőmaszkot is le kell pattintani! Ugye?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2005.01.21 péntek, 10:20:00 »

Zsoel.
 
Enyémbe vannak mozgás érzékelök, aszem ,akkor az hova van kötve ? mert külön riaszto távirányitó nincs hozzá.
Záráskor az első gombnyomás a központit zárja a másodig a dupla reteszt, és a riasztót, ha van. Ha hosszan nyomod, akkor az ablakokat is felhúzza, illetve nyitáskor lehúzza! És nyitásnál lehet programozni, hogy csak a vezető ajtót nyissa, vagy dupla nyomásnál mind a négyet!
 
 
Tisztelettel!
 
 
Tisztelettel!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2005.01.21 péntek, 10:31:00 »

A hűtőmaszkot is le kell pattintani! Ugye?
Asszem igen. Még nem cseréltem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2005.01.21 péntek, 11:06:00 »

A hűtőmaszkot is le kell pattintani! Ugye?
Igen,elősször a hűtőrácsot kell levenni.Felül találsz jobb és bal oldalon 1-1 müanyag,elforgatható fülecskét,amolyan rögzitő patentocska.Ha azt kiszedted,picit magad felé billentve,és huzva kijön a hűtőrács.Aztán ahogy Angel irta.Rögzitő pöcköket felhuzni,lámpabúrát kompletten kivenni,helyzetjelző izzó foglaltot kicsavarni.Bajonettzárszerűen nyilik.Izzócsere,aztán ugyanez visszafelé.Üdv.Zsoel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2005.01.21 péntek, 11:07:00 »

Záráskor az első gombnyomás a központit zárja a másodig a dupla reteszt, és a riasztót, ha van. Ha hosszan nyomod, akkor az ablakokat is felhúzza, illetve nyitáskor lehúzza! És nyitásnál lehet programozni, hogy csak a vezető ajtót nyissa, vagy dupla nyomásnál mind a négyet!
 
 
Tisztelettel!
 
 
Tisztelettel!
Profi leírás!Haaaaajjj,ha mindenki igy értene a Mondeóhoz.-:)))Üdv.Zsoel.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2005.01.21 péntek, 11:46:00 »

Asszem igen. Még nem cseréltem.
Én igen! De azért megkérdeztem, hátha felesleges mozdulat volt!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2005.01.21 péntek, 11:47:00 »

Profi leírás!Haaaaajjj,ha mindenki igy értene a Mondeóhoz.-:)))Üdv.Zsoel.
:-)))
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2005.01.22 szombat, 19:31:00 »

Sziasztok!
 
Meg tudna nekem valaki mondani, hogy az MKIII-ban levo intelligens menetstabilizatornak mi a szerepe es ezt menet kozben eszre lehet-e venni? Ha jol tudom akkor ez alapfelszereltseg, igaz?
Koszi falabu
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2005.01.22 szombat, 21:11:00 »

Sziasztok!
 
Meg tudna nekem valaki mondani, hogy az MKIII-ban levo intelligens menetstabilizatornak mi a szerepe es ezt menet kozben eszre lehet-e venni? Ha jol tudom akkor ez alapfelszereltseg, igaz?
Koszi falabu
falabu,
 
nem alapfelszeretség.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #367 Dátum: 2005.01.22 szombat, 21:51:00 »

Scratch,
az enyem 2001 Trend felszereltseg. Nem tudom , hogy van -e benne. Honnan lehet tudni?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2005.01.22 szombat, 22:03:00 »

Scratch,
az enyem 2001 Trend felszereltseg. Nem tudom , hogy van -e benne. Honnan lehet tudni?
falabu!
Ha van kikapcsolója (ESP OFF), akkor benne van.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #369 Dátum: 2005.01.22 szombat, 23:06:00 »

Sziasztok!
 
Meg tudna nekem valaki mondani, hogy az MKIII-ban levo intelligens menetstabilizatornak mi a szerepe es ezt menet kozben eszre lehet-e venni? Ha jol tudom akkor ez alapfelszereltseg, igaz?
Koszi falabu
Nem széria. Csak a 2.5-ösben, ghia esetén.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2005.01.22 szombat, 23:10:00 »

Ezek szerint nincs benne.
Akkor ezert nem vettem eddig eszre, hogy müködne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 05:47:00 »

A hűtőmaszkot is le kell pattintani! Ugye?
Igen, különben nem jön ki a pilács, hiába húzgálod a pöcköket.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 05:50:00 »

Nem széria. Csak a 2.5-ösben, ghia esetén.
Ezt jól megaszontad. 2.5-ösben csak Ghia van
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 09:41:00 »

Ezt jól megaszontad. 2.5-ösben csak Ghia van
Meg ghia x.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 09:52:00 »

Meg ghia x.
Ghia Executivenál nincs 2.5, csak 3.0, ahhoz viszont jár az IVD.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 19:09:00 »

Nem széria. Csak a 2.5-ösben, ghia esetén.
Azt ugy lehet észre venni ,hogy mikor küldöd neki akkor az erre megfellelö piktogram villodzik a müszerfalon Smiley
Rew
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2005.01.23 vasárnap, 22:18:00 »

Ghia Executivenál nincs 2.5, csak 3.0, ahhoz viszont jár az IVD.
Amiről te beszélsz, az a titanium-x. Sima ghia executive valóban nincs 2.5-tel, de van tdci 2,0, 2,2, benzines 1,8 2,0 és 3,0. A 3,0-ához meg NEM jár IVD.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2005.01.24 hétfő, 09:50:00 »

Amiről te beszélsz, az a titanium-x. Sima ghia executive valóban nincs 2.5-tel, de van tdci 2,0, 2,2, benzines 1,8 2,0 és 3,0. A 3,0-ához meg NEM jár IVD.
Angel!
Lehet, hogy igazad van, én ezt az árlistát néztem: http://www.ford.hu/ie/mondeo/mdo_prices/mdo_pricelist/#
Ebben az áll a Ghia Executivenál, hogy 3.0L/204LE-höz, és csak ahhoz széria az IVD.
Azért mertem beleszólni a témába, mert nekem Ghia Executive van IVD-vel, igaz nem 3.0, csak 2.2 TDCi, és mielőtt megvettem végigböngésztem az árjegyzéket.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2005.01.24 hétfő, 11:59:00 »

Angel!
Lehet, hogy igazad van, én ezt az árlistát néztem: http://www.ford.hu/ie/mondeo/mdo_prices/mdo_pricelist/#
Ebben az áll a Ghia Executivenál, hogy 3.0L/204LE-höz, és csak ahhoz széria az IVD.
Azért mertem beleszólni a témába, mert nekem Ghia Executive van IVD-vel, igaz nem 3.0, csak 2.2 TDCi, és mielőtt megvettem végigböngésztem az árjegyzéket.
Teljesen igazad van. Nem vettem észre a 3.0-ánál a lábjegyzetet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2005.01.24 hétfő, 15:50:00 »

Egy korábbi leirásban szerepelt a tesztüzemmódok között az MKIII ajtóprogramozás.Ezt végrehajtva 3km/h sebesség felett bezárná az ajtókat.Most kipróbáltam,de nekem nem jött össze.1,gyujtás ráadás.2,ajtónyitó kar melletti gombbal 3X egymás után bezárás-kinyitás.3,gyujtás levétele.4,2.es művelet megismétlése,ujra, háromszor.5,gyujtás ráadása./rövid sipolást kellene hallani/6,a gombbal 1x zárjuk be és nyissuk ki az ajtót./hosszú sipolást kellene hallani/ És kész,de nálam nem működik.Valami nem jó a leirásba?Volt már aki próbálta,miért nem működik?Üdv.zsoel.
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2005.01.24 hétfő, 15:56:00 »

Zsoel!
Én megcsináltam, nálam működik. Visszafelé (kikapcsolást) még nem próbáltam.
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2005.01.24 hétfő, 16:13:00 »

Egy korábbi leirásban szerepelt a tesztüzemmódok között az MKIII ajtóprogramozás.Ezt végrehajtva 3km/h sebesség felett bezárná az ajtókat.Most kipróbáltam,de nekem nem jött össze.1,gyujtás ráadás.2,ajtónyitó kar melletti gombbal 3X egymás után bezárás-kinyitás.3,gyujtás levétele.4,2.es művelet megismétlése,ujra, háromszor.5,gyujtás ráadása./rövid sipolást kellene hallani/6,a gombbal 1x zárjuk be és nyissuk ki az ajtót./hosszú sipolást kellene hallani/ És kész,de nálam nem működik.Valami nem jó a leirásba?Volt már aki próbálta,miért nem működik?Üdv.zsoel.
Szia Zsoel!
Én is kipróbáltam az ajtóprogramozást és működik! Igaz, én vissza fogom állítani, mert engem zavar ha elindulok és klattyan egyet. Ha be kell zárnom, hát majd én bezárom!
A #406-ost nézzd meg!
Csá!!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2005.01.24 hétfő, 16:22:00 »

Egy korábbi leirásban szerepelt a tesztüzemmódok között az MKIII ajtóprogramozás.Ezt végrehajtva 3km/h sebesség felett bezárná az ajtókat.Most kipróbáltam,de nekem nem jött össze.1,gyujtás ráadás.2,ajtónyitó kar melletti gombbal 3X egymás után bezárás-kinyitás.3,gyujtás levétele.4,2.es művelet megismétlése,ujra, háromszor.5,gyujtás ráadása./rövid sipolást kellene hallani/6,a gombbal 1x zárjuk be és nyissuk ki az ajtót./hosszú sipolást kellene hallani/ És kész,de nálam nem működik.Valami nem jó a leirásba?Volt már aki próbálta,miért nem működik?Üdv.zsoel.
Majd én megmondom, miért nem. Amikor ráadtad a gyújtást, várj legalább 1 percig, és csak ezután kezdd el a progizást. El kell aludni (majdnem) az összes lámpának.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2005.01.25 kedd, 09:52:00 »

Majd én megmondom, miért nem. Amikor ráadtad a gyújtást, várj legalább 1 percig, és csak ezután kezdd el a progizást. El kell aludni (majdnem) az összes lámpának.
Oké,kipróbálom.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2005.01.25 kedd, 13:26:00 »

Sziasztok!
Egy érdekes dologra figyeltem tegnap este fel. MKIII TDDI,digit klimaval: beallitottam a kivant belso hőmerseklet hőfokot és bekapcsoltam automata üzemmódra. És itt jött a meglepetés: a fűtés alig működött.Jó néhány perc eltelt mire magára talált.Ma reggel is ugyanez történt, kb 3-4 perc is eltelt mire rendesen beidult. Manuálisan állítva viszont fűtött rendesen.Ez normális? Összefügghet a motor hőmérsékletével?
 
falab
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2005.01.25 kedd, 15:21:00 »

Majd én megmondom, miért nem. Amikor ráadtad a gyújtást, várj legalább 1 percig, és csak ezután kezdd el a progizást. El kell aludni (majdnem) az összes lámpának.
Angel!
 
Kipróbáltam,de igy sem jó,ugy látszik,ma már semmihez nem szabad nyúlnom.Zsoel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2005.01.25 kedd, 16:03:00 »

Angel!
 
Kipróbáltam,de igy sem jó,ugy látszik,ma már semmihez nem szabad nyúlnom.Zsoel.
Küldtem leírást. Nálam így működik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2005.01.25 kedd, 21:28:00 »

Sziasztok!
Megnéztem a Scratch által feltett MKIII kezelési könyvet( Köszi! ), de így sem lettem okosabb Sad
Kezd zavarni ez a fűtéses probléma.
falabu
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2005.01.26 szerda, 00:03:00 »

Sziasztok!
Megnéztem a Scratch által feltett MKIII kezelési könyvet( Köszi! ), de így sem lettem okosabb Sad
Kezd zavarni ez a fűtéses probléma.
falabu
falabu,
 
én automata módba használom, nekem se jön meleg addig, ameddig a motor be nem melegedett.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2005.01.26 szerda, 00:06:00 »

Sziasztok!
Egy érdekes dologra figyeltem tegnap este fel. MKIII TDDI,digit klimaval: beallitottam a kivant belso hőmerseklet hőfokot és bekapcsoltam automata üzemmódra. És itt jött a meglepetés: a fűtés alig működött.Jó néhány perc eltelt mire magára talált.Ma reggel is ugyanez történt, kb 3-4 perc is eltelt mire rendesen beidult. Manuálisan állítva viszont fűtött rendesen.Ez normális? Összefügghet a motor hőmérsékletével?
 
falab
Hát mindenesetre érdekes a felvetés. A klíma - mint pl a skorpiónál - nem tud fűteni. Sajnos. Pedig nem lett volna bonyolult megoldani. Na mind1. Még egy dolog lehet. Mivel a dízelben van fűtőpatron, az valószínűleg automata üzemmódban nem indul be (vajon mi a fenéért nem?). A megoldás: ha fázol, manuális üzemmód...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2005.01.26 szerda, 01:15:00 »

Sziasztok!
Egy érdekes dologra figyeltem tegnap este fel. MKIII TDDI,digit klimaval: beallitottam a kivant belso hőmerseklet hőfokot és bekapcsoltam automata üzemmódra. És itt jött a meglepetés: a fűtés alig működött.Jó néhány perc eltelt mire magára talált.Ma reggel is ugyanez történt, kb 3-4 perc is eltelt mire rendesen beidult. Manuálisan állítva viszont fűtött rendesen.Ez normális? Összefügghet a motor hőmérsékletével?
 
falab
Ha ez megnyugtat szerintem szenzor kérdése, egyszerűen lassú, nekem MK II.ben is így megy.
 
Üdv:
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2005.01.26 szerda, 09:14:00 »

Sziasztok!
Egy érdekes dologra figyeltem tegnap este fel. MKIII TDDI,digit klimaval: beallitottam a kivant belso hőmerseklet hőfokot és bekapcsoltam automata üzemmódra. És itt jött a meglepetés: a fűtés alig működött.Jó néhány perc eltelt mire magára talált.Ma reggel is ugyanez történt, kb 3-4 perc is eltelt mire rendesen beidult. Manuálisan állítva viszont fűtött rendesen.Ez normális? Összefügghet a motor hőmérsékletével?
 
falab
Csatlakozom. Szintén késik indítás után, én arra gondolok, hogy a motorhőmérséklettől függhet..
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Hovono
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


hovono@axelero.hu
E-mail
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2005.01.26 szerda, 12:27:00 »

Erre a problémára én is felfigyeltem a sajátomnál, és még azzal is kiegészíteném, hogy üzemmeleg motornál, befűtött utastérnél mikor kinyitják az ajtót és hideget kap, autómata üzemmódban lassan reagál a fűtés. Kb.2-3 perc elteltével kezdi újra fűteni az utasteret.  
Üdv:Hovono
Naplózva

MK II. 2000.04  ST200 hatchback. A BeSTia!
Ex: MK II. 1999.06  2.5 V6 Ghia hatchback .
Vendég
« Új hozzászólás #393 Dátum: 2005.01.26 szerda, 13:28:00 »

Hát mindenesetre érdekes a felvetés. A klíma - mint pl a skorpiónál - nem tud fűteni. Sajnos. Pedig nem lett volna bonyolult megoldani. Na mind1. Még egy dolog lehet. Mivel a dízelben van fűtőpatron, az valószínűleg automata üzemmódban nem indul be (vajon mi a fenéért nem?). A megoldás: ha fázol, manuális üzemmód...
Angel!A kezelési utmutató szerint /milyen jó,hogy már nekem is van/27-ik oldalon az van leirva,hogy a kiegészitő fűtés elősegiti a motor és az utastér felmelegedését.A hűtőrendszerbe van beépitve,és járó motornál autómatikusan kapcsol ki/be,a hűtőfolyadék hőmérsékletének függvényében.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2005.01.26 szerda, 13:37:00 »

Angel!A kezelési utmutató szerint /milyen jó,hogy már nekem is van/27-ik oldalon az van leirva,hogy a kiegészitő fűtés elősegiti a motor és az utastér felmelegedését.A hűtőrendszerbe van beépitve,és járó motornál autómatikusan kapcsol ki/be,a hűtőfolyadék hőmérsékletének függvényében.
Hali!
Nem akarok kontárkodni, nekem nincs is ilyen az autómban, de sztem az utastér hőmérséklet érzékelő szenzorjával lehet bibi. Tekintve, hogy Hovononak MKII V6-van így nem feltétlen dízeles a probléma, inkább a digit klíma a ludas. Ha jól tudom egy ventilátor fújja az utastér levegőjét egy szondára, sztem itt lehet a gond.
Üdv Shadow.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2005.01.26 szerda, 15:12:00 »

Sziasztok!
Lehet, hogy kicsit félreérthetően írtam le. Nem az a gondom , hogy a meleg levegőt lassan kezdi el befújni.Amíg hideg a motor addig ez természetes. Azon nyüglődök inkább, hogy a ventillátor erőssége manuálisan kb 7 fokozatú. Én azt vártam volna el hogy automatában bekapcsolva a fűtést legalább 4-s 5-s fokozatban kezdi el nyomni a levegőt ( az elején hideget) addig amig nem kezd melegedni az utastér és utána folyamatosan visszaveszi majd 2-s 3-s erősségre.Ehelyett bekapcsoláskor gondolkodik 2-3-4 percet ( nem tudom mitől függ) s csak ezután kezd el erőteljes(bb)en műküdni a ventillátor. De van hogy csak a 4-s fokozatig jut el.
A manuális üzemmód működik rendesen, de egy ilyen kategóriájú kocsitól nem ezt várná az ember.
Üdv falabu
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2005.01.26 szerda, 15:40:00 »

Sziasztok!
Lehet, hogy kicsit félreérthetően írtam le. Nem az a gondom , hogy a meleg levegőt lassan kezdi el befújni.Amíg hideg a motor addig ez természetes. Azon nyüglődök inkább, hogy a ventillátor erőssége manuálisan kb 7 fokozatú. Én azt vártam volna el hogy automatában bekapcsolva a fűtést legalább 4-s 5-s fokozatban kezdi el nyomni a levegőt ( az elején hideget) addig amig nem kezd melegedni az utastér és utána folyamatosan visszaveszi majd 2-s 3-s erősségre.Ehelyett bekapcsoláskor gondolkodik 2-3-4 percet ( nem tudom mitől függ) s csak ezután kezd el erőteljes(bb)en műküdni a ventillátor. De van hogy csak a 4-s fokozatig jut el.
A manuális üzemmód működik rendesen, de egy ilyen kategóriájú kocsitól nem ezt várná az ember.
Üdv falabu
Falábú! Ez viszont jól van kitalálva. Azeért van benne ez a késleltetés, mert ha kinyitod az ajtót, az érzékelőt megcsapja a hideg, becsukod, utasítja a fűtést, hogy fűccsön, mint az állat, és mire eljut hozzá, hogy már nincs is hideg, addigra legőzölte a szőrt a lábadról. Na mármost, ha te nő vagy, biztos buknál az ilyesmire, de ha nem, akkor ez nem jó. Ugyanígy a benzinszintmérőneknek (vagy gázolaj) is van egy jó adag késleltetése, hogy ne mutassa a lötyögést. Nagyjából ennyi. Én egyébként beállítottam a hőmérsékletet 19,5 fokra, a ventilátor 2-esen van, és nyárig ez így is marad. Klímánál már szoktam használni az automata fúját, de ott meg az a lényeg, hogy az utasteret nem azonnal, bármi áron kell lehűteni, hanem lassan, fokozatosan, mer különben kaphacc egy jó kis tüdőgyuszit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2005.01.26 szerda, 17:00:00 »

Oké, meggyőztél. Pedig már készítettem a kisbaltát a finom hangoláshoz.
 
Üdv falabu
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2005.01.26 szerda, 19:03:00 »

Sziasztok!
Lehet, hogy kicsit félreérthetően írtam le. Nem az a gondom , hogy a meleg levegőt lassan kezdi el befújni.Amíg hideg a motor addig ez természetes. Azon nyüglődök inkább, hogy a ventillátor erőssége manuálisan kb 7 fokozatú. Én azt vártam volna el hogy automatában bekapcsolva a fűtést legalább 4-s 5-s fokozatban kezdi el nyomni a levegőt ( az elején hideget) addig amig nem kezd melegedni az utastér és utána folyamatosan visszaveszi majd 2-s 3-s erősségre.Ehelyett bekapcsoláskor gondolkodik 2-3-4 percet ( nem tudom mitől függ) s csak ezután kezd el erőteljes(bb)en műküdni a ventillátor. De van hogy csak a 4-s fokozatig jut el.
A manuális üzemmód működik rendesen, de egy ilyen kategóriájú kocsitól nem ezt várná az ember.
Üdv falabu
falabu,
 
kapcsold be a belső levegő keringetést, egyből gyorsabban fogja fújni a levegőt, és hamarabb is fog meleg jönni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2005.01.27 csütörtök, 09:06:00 »

Falábú! Ez viszont jól van kitalálva. Azeért van benne ez a késleltetés, mert ha kinyitod az ajtót, az érzékelőt megcsapja a hideg, becsukod, utasítja a fűtést, hogy fűccsön, mint az állat, és mire eljut hozzá, hogy már nincs is hideg, addigra legőzölte a szőrt a lábadról. Na mármost, ha te nő vagy, biztos buknál az ilyesmire, de ha nem, akkor ez nem jó. Ugyanígy a benzinszintmérőneknek (vagy gázolaj) is van egy jó adag késleltetése, hogy ne mutassa a lötyögést. Nagyjából ennyi. Én egyébként beállítottam a hőmérsékletet 19,5 fokra, a ventilátor 2-esen van, és nyárig ez így is marad. Klímánál már szoktam használni az automata fúját, de ott meg az a lényeg, hogy az utasteret nem azonnal, bármi áron kell lehűteni, hanem lassan, fokozatosan, mer különben kaphacc egy jó kis tüdőgyuszit.
Én is ugy csinálom,mint Angel,annyi különbséggel,hogy 24 fokra van állitva,automatán,megvárom mig csizmán keresztül leégeti a szőrt a lábamról,,és utána veszem le a ventillátort 2-3 fokozatra.Üdv.zsoel.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.