Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 09:17:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 284   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0)  (Megtekintve 4661714 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #350 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 13:23:19 »

Szia

A technika, hogy erősen lehúzod a kábelt. Ha mázlid van, akkor csak a kábel ment tönkre, de hogy ilyet tudsz-e vasárnap valahol venni, azt nem tudom. Esetleg a norautóban vagy valami áruházban próbálkoz egy hasonlót keresni. Ugyan ilyet csak ford szaküzletben fogsz kapni.

Gyertyák mikor voltak cserélve?
Nehogy ez hazavágja a vezérlést.


Üdv


Ok.

Köszönök mindent, nm Magyarországon vagyok.
A lakás előtt áll az autó és nem indítom be többet, megrendelem a kábeleket és, majd összerakom.
Gyertyákba 65E van, azt is cseréljek?
Csaba
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Ifju Balázs
Vendég
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 13:25:14 »



Célszerű a gyertyákat a kábelekkel együtt cserélni.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #352 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 13:45:41 »

Ok.

Köszönök mindent, nm Magyarországon vagyok.
A lakás előtt áll az autó és nem indítom be többet, megrendelem a kábeleket és, majd összerakom.
Gyertyákba 65E van, azt is cseréljek?

Szia

Igen szerintem cserélj gyertyákat is. Én mondjuk 40-50eKm-ként szoktam. Szerintem ennyit megér. Mondjuk az ember elmegy 15-20ekm-t egy évben, szóval 3-4 évente szerintem megéri. Te kicsit többet járhatsz el, de jobb erre tervezetten kiadni egy pici lóvét, mint aztán útközben baj érjen.

Üdv
Csaba
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #353 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 15:51:02 »

Nézegetem az E85 átalakító elektronikákat, de a példának felhozott injektor csatlakozók között nem lelem azt amit a kocsiban látok.
Tudtok segíteni nekem abban, hogy ezt a csatit minek is hívják?

(Illetve nektek is ilyen csati van a kocsiban?)

Naplózva
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #354 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 17:13:30 »




Ha jól tudom a gyertyákat 40e km után kell cserélni. ( a szerviz szerint legalábbis )
Ha Te már 65e mentél akkor feltétlenül cseréld ki. ( kevés gyertya bir ennyit )
A gyujtókábelek közül csak azt vedd meg amelyik tönkrement. ( kormos, áthúz )
Magyar szervizekben kb 4000+Áfa/db attol függ melyik? Nem olcsó!!!!
Ez után, ( vagy addig ) pedig reménykeddve nézz az égre, hogy ha gyújtótrafó nem ment tönkre,
ugyanis a tulságosan ''elkopott'' gyertyának megnő az átmeneti ellenállása és ez tönkreteheti a trafót is.
Sok sikert, és minnél kissebb kölcséget az új évre.
 
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #355 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 20:02:44 »


Ha jól tudom a gyertyákat 40e km után kell cserélni. ( a szerviz szerint legalábbis )
Ha Te már 65e mentél akkor feltétlenül cseréld ki. ( kevés gyertya bir ennyit )
A gyujtókábelek közül csak azt vedd meg amelyik tönkrement. ( kormos, áthúz )
Magyar szervizekben kb 4000+Áfa/db attol függ melyik? Nem olcsó!!!!
Ez után, ( vagy addig ) pedig reménykeddve nézz az égre, hogy ha gyújtótrafó nem ment tönkre,
ugyanis a tulságosan ''elkopott'' gyertyának megnő az átmeneti ellenállása és ez tönkreteheti a trafót is.
Sok sikert, és minnél kissebb kölcséget az új évre.
 


Köszönök mindent, megrendeltem a kábeleket és a gyertyákat is.

Lenne még egy kérdésem hányas kulcsot kell vennem a gyertya kiszedéshez?
Olyat találtam, hogy :

Sealey S12SP10 Spark Plug Socket 1/2"Sq Drive 10mm Plug

Sealey S38SP14 Spark Plug Socket 3/8"Sq Drive 14mm Plug

Sealey S12SP14 Spark Plug Socket 1/2"Sq Drive 14mm Plug

Köszönöm a válaszokat
 
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #356 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 09:21:03 »


Köszönök mindent, megrendeltem a kábeleket és a gyertyákat is.

Lenne még egy kérdésem hányas kulcsot kell vennem a gyertya kiszedéshez?
Olyat találtam, hogy :

Sealey S12SP10 Spark Plug Socket 1/2"Sq Drive 10mm Plug

Sealey S38SP14 Spark Plug Socket 3/8"Sq Drive 14mm Plug

Sealey S12SP14 Spark Plug Socket 1/2"Sq Drive 14mm Plug

Köszönöm a válaszokat
 
asszem(zaccinál)14es gyertyakulcs volt...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2010.01.06 szerda, 16:35:02 »

Hali Mindenkinek.

Megérkezett az új gyertya, illetve gyújtókábel szett.

Kicseréltem, sajna nem megy a leghosszabb kábelhez tartozó henger.

Kipróbáltam, úgy is, hogy a gyertyát szabadon hagytam és hozzáérintettem a karosszériához és úgy sem szikrázott!

Valami ötlet?Huh?

Arra gondoltam, hogy lehet gyújtó trafó, de nem tudom, hogy a mondeoba minden hengernek külön van e trafója, ha igen hol található, honnan tudom, hogy melyik melyik hengeré?

Az aksit kivettem belőle, hogy az esetleges gyors hiba bejegyzéseket felejtse el.

Nincs ötletem, valakinek? Segítsetek.

Köszönöm!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2010.01.06 szerda, 20:53:56 »

Hali Mindenkinek.

Megérkezett az új gyertya, illetve gyújtókábel szett.

Kicseréltem, sajna nem megy a leghosszabb kábelhez tartozó henger.

Kipróbáltam, úgy is, hogy a gyertyát szabadon hagytam és hozzáérintettem a karosszériához és úgy sem szikrázott!

Valami ötlet?Huh?

Arra gondoltam, hogy lehet gyújtó trafó, de nem tudom, hogy a mondeoba minden hengernek külön van e trafója, ha igen hol található, honnan tudom, hogy melyik melyik hengeré?

Az aksit kivettem belőle, hogy az esetleges gyors hiba bejegyzéseket felejtse el.

Nincs ötletem, valakinek? Segítsetek.

Köszönöm!


Na válaszolok magamnak, mert megoldódott a problémám, a hiba a gyújtás elosztó, amiben elvileg benne van a trafó meg minden, ilyen egybeöntött szerkezet.

Kaptam kölcsön egyet a haverom gépéből és simán jár már az enyém is, holnap veszek egy újat magamnak.


Köszönök minden segítséget
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #359 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 20:40:49 »


Na válaszolok magamnak, mert megoldódott a problémám, a hiba a gyújtás elosztó, amiben elvileg benne van a trafó meg minden, ilyen egybeöntött szerkezet.

Kaptam kölcsön egyet a haverom gépéből és simán jár már az enyém is, holnap veszek egy újat magamnak.


Köszönök minden segítséget

Erröl beszéltem. szomoru1 szomoru1
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #360 Dátum: 2010.01.08 péntek, 08:39:47 »

Erröl beszéltem. szomoru1 szomoru1



Köszi, emlékszem " Nézzek az égre és bízzak, hogy a trafó nem adta meg magát ".



Hali
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #361 Dátum: 2010.01.08 péntek, 11:55:05 »



Köszi, emlékszem " Nézzek az égre és bízzak, hogy a trafó nem adta meg magát ".



Hali

Nem ertem, mit parazol ennyire ? Egy trafo meg mindig olcsobb, mint egy pcsucs  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #362 Dátum: 2010.01.08 péntek, 12:03:29 »

Nem ertem, mit parazol ennyire ? Egy trafo meg mindig olcsobb, mint egy pcsucs  vigyor3
nem sokkal.akár rakhatnál a tiédbe is,hogy jobban menjen és kevesebbet fogyizzon! eplus2 eplus2 eplus2 Wink wave hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #363 Dátum: 2010.01.08 péntek, 12:09:18 »

nem sokkal.akár rakhatnál a tiédbe is,hogy jobban menjen és kevesebbet fogyizzon! eplus2 eplus2 eplus2 Wink wave hehe

 duhos2 Wink
Naplózva

blah blah blah
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2010.01.08 péntek, 13:17:29 »

Nem ertem, mit parazol ennyire ? Egy trafo meg mindig olcsobb, mint egy pcsucs  vigyor3


Nincs Para!!!  Csak ugye míg kiderült mi a baja az volt idő inkább mint pénz.
A Pcsúcs az marad a diesel-eseknek ( mert hát nekik van pénzük ) :-) taps
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
bonisz
Vendég
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2010.01.09 szombat, 20:32:49 »

Szevasztok!

Szakszervizben csinálnak motordiagnosztikát?Milyen szinten merülnek el benne,vagy inkább érdemes egy olcsóbb szakihoz vinni?
Egyébként márkaszervizben tudnak mondani valamit az autóm előéletéről esetleg(nyilván ha volt mo.-i szerviz)?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #366 Dátum: 2010.01.09 szombat, 21:07:21 »



A Pcsúcs az marad a diesel-eseknek ( mert hát nekik van pénzük ) :-) taps

Nyilván!Abban van az erő!Vagyishogy velünk van! nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Joao
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 482


« Új hozzászólás #367 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 06:43:04 »

Abban van az erő!

meg a vitamin  eplus2 eplus2
Naplózva
pider
Vendég
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2010.01.15 péntek, 12:01:33 »

Üdv Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni:van egy 2001-es 2.0 Mondim,és az a problémám,hogy üzemmelegen alapjáraton kopogó hang hallatszik,és az utastérben remegés érződik.Hideg motornál nincs ilyen probléma.Valakinek volt hasonló gondja?
Előre is köszönöm a segíséget worship
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #369 Dátum: 2010.01.15 péntek, 12:25:20 »

Üdv Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni:van egy 2001-es 2.0 Mondim,és az a problémám,hogy üzemmelegen alapjáraton kopogó hang hallatszik,és az utastérben remegés érződik.Hideg motornál nincs ilyen probléma.Valakinek volt hasonló gondja?
Előre is köszönöm a segíséget worship
Zacci-t keresd...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
dre
Vendég
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2010.01.15 péntek, 18:06:52 »

sziasztok,

1.8-as mondeom alapjáraton (hidegen és melegen is) hallható módon ütemes csikorgás-súrlódás szerű hangot produkál a motor felől.  Huh? kb fél másodperces ütemmel, ha a motorházzal szemben állok, akkor valahonnan baloldalt felülről. más hibajelenséget nem vettem észre. ilyen ocsmányságot utoljára a 10 éves, 300e-ret futott suzukimból hallottam, amikor megette olajat. itt olaj ellenőrizve, 2000 km-el ezelőtt cserélte márkaszervíz, a max szint közelében van. mi a bánat lehet ez?

Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2010.01.15 péntek, 18:41:16 »

sziasztok,

1.8-as mondeom alapjáraton (hidegen és melegen is) hallható módon ütemes csikorgás-súrlódás szerű hangot produkál a motor felől.  Huh? kb fél másodperces ütemmel, ha a motorházzal szemben állok, akkor valahonnan baloldalt felülről. más hibajelenséget nem vettem észre. ilyen ocsmányságot utoljára a 10 éves, 300e-ret futott suzukimból hallottam, amikor megette olajat. itt olaj ellenőrizve, 2000 km-el ezelőtt cserélte márkaszervíz, a max szint közelében van. mi a bánat lehet ez?




Első körben feszítők vagy valamelyik csapágy ( generátor )

Más ötletem így nem nagyon van
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
pider
Vendég
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2010.01.15 péntek, 22:57:57 »

Zacci-t keresd...

Köszönöm a tanácsot. Megkerestem mailben,de sajnos a nagy távolság miatt (300 km),nem tudom elvinni hozzá a verdát.
Arra lennék kíváncsi,hogy valakinek volt-e hasonló gondja,és hogy orvosolta azt.Kérem aki tud segítsen! worship
Előre is köszönöm.
Naplózva
oszi
Vendég
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 12:39:49 »

Nem az automata váltót érzem (persze érzem azt is, de régóta automatázom és ismerem).
Szerintem üresben ha gázt adok a motornak, akkor annak rögtön fel kell pörögnie, nem szabad várnia. De menet közben is érzem, mert minden elindulás olyan, mintha egy gödör aljáról akarnák feljönni... Illetve kis gázas elindulásnál ez nem gond, de nagy gázadásnál már dühítő. Úgy képzeld el, hogy állsz a lámpánál, melletted egy 1.6 szívódízel transporter. Zöldre kilőttök és ő pont egy autóhosznyit rádver, amíg te elindulsz. Ez nem dinamika egy 2 literes benzines motortól. A Mondeo becsuklik, majd a fordulat növekedésével szép lassan kezd magához térni.

Légszűrő, gyertya, meg minden ilyesmi csere megvolt 100 ezernél (és most 115). Előtte is ilyen volt, utána sem változott semmit.

Van más dühítő dolog is, de ezt betudom az automata váltó ócskaságának (bár nehéz megmagyarázni): autópályán, padlógázas gyorsításnál 160 körül véget ér a "lendület", onnan *** lassan még felkúszik 180-ig, és ott megáll mint a szög. 181-el még sose sikerült mennem.
De 160-ről 180-ig pont leérek Kecskemétre és közben 1.4-es Opel Astrák tolnak le.

Ezért gondoltam chiptuningra, de nem sikerült. Pedig úgy vágyom már egy kis dinamizmusra...

Biztos jól használod az autómataváltót?

Városban ha igazán gyorsulni szeretnél,akkor nyugodtan használd az 1-es fokozatot,aztán kapcsolhatsz 2-be,majd D fokozatba,ha meg nem állít egy lámpa,vagy rendőr!
Autópályán is egyszerű a dolog,mert a váltó oldalán megnyomod a gombot és a motort,addig engedi pörgetni,míg le nem tilt!Meglásd kevés ellenfél lesz!
Naplózva
dre
Vendég
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2010.01.17 vasárnap, 12:42:58 »

Első körben feszítők vagy valamelyik csapágy ( generátor )

Más ötletem így nem nagyon van

köszi a tippeket, én is a generátorra gondolok. készítettem egy nagyszerű hangfelvételt, esetleg ez alapján?

klikk

budapesten, lehetőleg óbudán, tud valaki jó generátorost? más baja is van (hullámzik a világítás - gondolom szénkefe lsd a cikk a címlapon), de én nem nyúlnék bele inkább.

Naplózva
pider
Vendég
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 19:39:35 »

Üdv Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni:van egy 2001-es 2.0 Mondim,és az a problémám,hogy üzemmelegen alapjáraton kopogó hang hallatszik,és az utastérben remegés érződik.Hideg motornál nincs ilyen probléma.Valakinek volt hasonló gondja?
Előre is köszönöm a segíséget worship

Senki nem tud nekem segíteni? rinya rinya rinya
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #376 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 19:47:58 »

Senki nem tud nekem segíteni? rinya rinya rinya

szerintem a kipufogo rendszered er bele valahol a karosszeriaba
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #377 Dátum: 2010.01.23 szombat, 15:08:43 »

Sziasztok!

Múlt héten lettem Mondeó tulajdonos integet2

A következő problémám van.Mikor beindítom a motort valami furcsa han halatszik a motorból. :falbav:Olyan hangot képzeljetek el mint amikor a kipufogó beremeg és hozzáér az alvázhoz.Addig addig nézegettük hogy rájöttünk arra hogy ha a kuplungot 1cm-t benyomom akkor megszűnik a hang.Ez mi lehet?Nagyon köszönöm előre is a hozzászolásokat!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #378 Dátum: 2010.01.23 szombat, 16:46:16 »

Sziasztok!

Múlt héten lettem Mondeó tulajdonos integet2

A következő problémám van.Mikor beindítom a motort valami furcsa han halatszik a motorból. :falbav:Olyan hangot képzeljetek el mint amikor a kipufogó beremeg és hozzáér az alvázhoz.Addig addig nézegettük hogy rájöttünk arra hogy ha a kuplungot 1cm-t benyomom akkor megszűnik a hang.Ez mi lehet?Nagyon köszönöm előre is a hozzászolásokat!!
Mennyi idős,és km?
kinyomócsapágy,lendkerék? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #379 Dátum: 2010.01.23 szombat, 16:52:25 »

Mennyi idős,és km?
kinyomócsapágy,lendkerék? Roll Eyes

2001 07     145000km  2000cm 146LE 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #380 Dátum: 2010.01.23 szombat, 16:58:15 »

2001 07     145000km  2000cm 146LE 
Így a gép előtt ülve bármi lehet....... Roll Eyes vigyor3
De Zaccinak is ilyen korú a gépe-ugyan ez-és ő már túl van a lendkerék cserén....... Roll Eyes  Talán kérdezd őt. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szulczerarnold
Vendég
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2010.01.23 szombat, 17:07:43 »

Rendben.Köszönöm.amugy mennyi lenne a lendkerék csre hozzávetőlegesen?
Naplózva
Árpi
Vendég
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2010.01.26 kedd, 02:37:40 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne, kinek mennyi olajat eszik a benzinese? Ugyanis nálam kicsit nagy az étvágya. 1-2dl/1000km és ha meghajtom (180-190km/h) még több. Mérettem már kompressziót is 14-14.5 (a szaki szerint tökéletes). Zöldkártyán az emelt fordulati co érték is magas volt (5.Cool. Azonban azt mondták, hogy a co. nem függ össze az olajfogyasztással.

Az autó 2001, 1.8, 125le, óra szerint 170ezer és 5w30 olajat használok? Szerintetek a motor a halálán van?

Ja, és szivósort nem rég cseréltettem.....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #383 Dátum: 2010.01.26 kedd, 11:22:21 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne, kinek mennyi olajat eszik a benzinese? Ugyanis nálam kicsit nagy az étvágya. 1-2dl/1000km és ha meghajtom (180-190km/h) még több. Mérettem már kompressziót is 14-14.5 (a szaki szerint tökéletes). Zöldkártyán az emelt fordulati co érték is magas volt (5.Cool. Azonban azt mondták, hogy a co. nem függ össze az olajfogyasztással.

Az autó 2001, 1.8, 125le, óra szerint 170ezer és 5w30 olajat használok? Szerintetek a motor a halálán van?

Ja, és szivósort nem rég cseréltettem.....

A motor nem is, de remelm a ford igen...legalabb nem gyartana tobb ilyen hulladekot  wave
Nalam is eszi az olajat. Tolts utana, legalabb mindig friss olaj lesz benne  :vigyor3:Es egyebkent is xard le...ford is ezt csinalja  wave
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #384 Dátum: 2010.01.26 kedd, 11:24:50 »

A motor nem is, de remelm a ford igen...legalabb nem gyartana tobb ilyen hulladekot  wave
Nalam is eszi az olajat. Tolts utana, legalabb mindig friss olaj lesz benne  :vigyor3:Es egyebkent is xard le...ford is ezt csinalja  wave
ejnye1 a dizil mondi nem zabálja az olajat! beka3 duhos2 Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #385 Dátum: 2010.01.26 kedd, 11:28:48 »

ejnye1 a dizil mondi nem zabálja az olajat! beka3 duhos2 Grin

annak mind1...olaj-gazolaj  vigyor3 Ott inkabb higul az olaj...korommal  vigyor3 Az meg potolja a veszteseget  Cheesy Wink wave worship
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #386 Dátum: 2010.01.26 kedd, 12:12:35 »

annak mind1...olaj-gazolaj  vigyor3 Ott inkabb higul az olaj...korommal  vigyor3 Az meg potolja a veszteseget  Cheesy Wink wave worship
látom visszatértél újult erővel! taps taps Wink integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #387 Dátum: 2010.01.26 kedd, 12:23:51 »

látom visszatértél újult erővel! taps taps Wink integet2

 vigyor3 Wink wave
Naplózva

blah blah blah
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2010.01.26 kedd, 14:48:08 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne, kinek mennyi olajat eszik a benzinese? Ugyanis nálam kicsit nagy az étvágya. 1-2dl/1000km és ha meghajtom (180-190km/h) még több. Mérettem már kompressziót is 14-14.5 (a szaki szerint tökéletes). Zöldkártyán az emelt fordulati co érték is magas volt (5.Cool. Azonban azt mondták, hogy a co. nem függ össze az olajfogyasztással.

Az autó 2001, 1.8, 125le, óra szerint 170ezer és 5w30 olajat használok? Szerintetek a motor a halálán van?

Ja, és szivósort nem rég cseréltettem.....



Nem kell aggódnod, nézhetsz távolabb is a fordtol, ( wolks,aud,ope.) ( direkt nem írtam végig a másrkákat) ha nem kis kategóriájú autót nézel mindegyik eszi az olajat!!! A kezelő könyvük szerint is szükségük van az olajra benzin mellé!
Ne kérdezd miért!!!!
Ez van!

Viszont nekem 160E van az enyémbe 1,8  és nem eszik egy dekát sem! ( még :-) )
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #389 Dátum: 2010.01.26 kedd, 15:29:03 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne, kinek mennyi olajat eszik a benzinese? Ugyanis nálam kicsit nagy az étvágya. 1-2dl/1000km és ha meghajtom (180-190km/h) még több. Mérettem már kompressziót is 14-14.5 (a szaki szerint tökéletes). Zöldkártyán az emelt fordulati co érték is magas volt (5.Cool. Azonban azt mondták, hogy a co. nem függ össze az olajfogyasztással.

Az autó 2001, 1.8, 125le, óra szerint 170ezer és 5w30 olajat használok? Szerintetek a motor a halálán van?

Ja, és szivósort nem rég cseréltettem.....

10e-ként 1-1,5l olaj? Az nem fogyasztás még. A tuti az lenne, ha 0 lenne ez az érték, de ez kb min-max közti csökkenést jelenti, ami még elfogadható...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #390 Dátum: 2010.01.26 kedd, 15:34:04 »



Nem kell aggódnod, nézhetsz távolabb is a fordtol, ( wolks,aud,ope.) ( direkt nem írtam végig a másrkákat) ha nem kis kategóriájú autót nézel mindegyik eszi az olajat!!! A kezelő könyvük szerint is szükségük van az olajra benzin mellé!
Ne kérdezd miért!!!!
Ez van!

Viszont nekem 160E van az enyémbe 1,8  és nem eszik egy dekát sem! ( még :-) )

dehogynem...csak higul es azert latod ugy, mintha nem fogyna  Wink wave
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #391 Dátum: 2010.01.26 kedd, 15:41:01 »

Nem az automata váltót érzem (persze érzem azt is, de régóta automatázom és ismerem).
Szerintem üresben ha gázt adok a motornak, akkor annak rögtön fel kell pörögnie, nem szabad várnia. De menet közben is érzem, mert minden elindulás olyan, mintha egy gödör aljáról akarnák feljönni... Illetve kis gázas elindulásnál ez nem gond, de nagy gázadásnál már dühítő. Úgy képzeld el, hogy állsz a lámpánál, melletted egy 1.6 szívódízel transporter. Zöldre kilőttök és ő pont egy autóhosznyit rádver, amíg te elindulsz. Ez nem dinamika egy 2 literes benzines motortól. A Mondeo becsuklik, majd a fordulat növekedésével szép lassan kezd magához térni.

Légszűrő, gyertya, meg minden ilyesmi csere megvolt 100 ezernél (és most 115). Előtte is ilyen volt, utána sem változott semmit.

Van más dühítő dolog is, de ezt betudom az automata váltó ócskaságának (bár nehéz megmagyarázni): autópályán, padlógázas gyorsításnál 160 körül véget ér a "lendület", onnan *** lassan még felkúszik 180-ig, és ott megáll mint a szög. 181-el még sose sikerült mennem.
De 160-ről 180-ig pont leérek Kecskemétre és közben 1.4-es Opel Astrák tolnak le.

Ezért gondoltam chiptuningra, de nem sikerült. Pedig úgy vágyom már egy kis dinamizmusra...

Nyugisag, lazasag, nekem ugyan ez a bajom...Fil de diferensz...meg nem talaltam meg a hiba okat...mielott cserelnel barmit is, kerdezz meg elobb engem (jobb ha pu-ben), es megmondom, hogy erdemes kicserelni vagy sem...szal ezt most csak azert irtam, hogy nem vagy egyedul  vigyor3 wave Engem is az 1.4es Astrak tologatnak lefele, pedig az en verdam manual valtos 2.0i... falbav Nem a valto hibaja ! Uzemnmeleg mocinal indulasnal be torpan es ugy megy, mint egy nemistom...szal nem megy...ennek nem ilyennek kell lennie... wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.26 kedd, 15:47:12 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2010.01.26 kedd, 15:45:00 »

Sziasztok!

Múlt héten lettem Mondeó tulajdonos integet2

A következő problémám van.Mikor beindítom a motort valami furcsa han halatszik a motorból. :falbav:Olyan hangot képzeljetek el mint amikor a kipufogó beremeg és hozzáér az alvázhoz.Addig addig nézegettük hogy rájöttünk arra hogy ha a kuplungot 1cm-t benyomom akkor megszűnik a hang.Ez mi lehet?Nagyon köszönöm előre is a hozzászolásokat!!

irtam puket  vigyor3

Majdnem elfelejtettem...Nalam eloferdult azis, hogy a kipufogo leomlonel levo hovedo tartojabol 1 letort. Ecceruen elengedett a heggesztes. 2 ponton van rogzitve (felul) a blokkhoz. Szal letort, es az adott olyan istentelen csattogo, zorgo hangot. Ha felnyitod a motor tetot (vigyazz, mert ha mar faradt a teleszkop es ugye miert ne lenne az, rad fog csapodni a motor teto  vigyor3 ) es a blokk es a tuzfal kozott talalsz majd egy nagy fenyes aluminyium szeru takaro izet...nah azt rangad meg, vagy kopogtasd meg, es ha nagyon zorog akkor lehet az a baj...vagy szovosor, vagy kuplung vagy valto vagy barmi mas  vigyor3 MKIII-nal barmi elofordulhat  vigyor3 wave
Naplózva

blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #393 Dátum: 2010.01.26 kedd, 15:55:34 »

irtam puket  vigyor3


Ismét formádban vagy...  Wink
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2010.01.26 kedd, 16:04:41 »

Ismét formádban vagy...  Wink

hihi  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #395 Dátum: 2010.01.26 kedd, 16:45:23 »

Nyugisag, lazasag, nekem ugyan ez a bajom...Fil de diferensz...meg nem talaltam meg a hiba okat...mielott cserelnel barmit is, kerdezz meg elobb engem (jobb ha pu-ben), es megmondom, hogy erdemes kicserelni vagy sem...szal ezt most csak azert irtam, hogy nem vagy egyedul  vigyor3 wave Engem is az 1.4es Astrak tologatnak lefele, pedig az en verdam manual valtos 2.0i... falbav Nem a valto hibaja ! Uzemnmeleg mocinal indulasnal be torpan es ugy megy, mint egy nemistom...szal nem megy...ennek nem ilyennek kell lennie... wave

KIZS problémája sztem a váltó áttételére vezethető vissza. Teljesen normális. Ilyennel is, és olyannal is gyártották a Mondeokat, gondolom, hogy különféle országokba.
Az enyém ugyan MKI volt ugye, de ugyan ilyen idegesítően hosszú volt a váltója. Cserébe simán ment az 1,8 GPS szerint is 200 fölé, így 120-140 fölött már nagyon sok autóval versenybe tudtam lépni, míg a rövid váltós, ugrós változatok 160 körül meghaltak...
Madarason próbálgattuk majdnem vigyor3 eleget. nyes
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2010.01.26 kedd, 17:07:55 »

KIZS problémája sztem a váltó áttételére vezethető vissza. Teljesen normális. Ilyennel is, és olyannal is gyártották a Mondeokat, gondolom, hogy különféle országokba.
Az enyém ugyan MKI volt ugye, de ugyan ilyen idegesítően hosszú volt a váltója. Cserébe simán ment az 1,8 GPS szerint is 200 fölé, így 120-140 fölött már nagyon sok autóval versenybe tudtam lépni, míg a rövid váltós, ugrós változatok 160 körül meghaltak...
Madarason próbálgattuk majdnem vigyor3 eleget. nyes

Ennek semmi koze a valtohoz. Ha jobban bele gondolsz, ra fox jonni, hogy ha a valto attetelezes lenne a tiktok nyitja, akkor 200 felett kene tepernie. Itt nem ez a helyzet.
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2010.01.27 szerda, 08:32:18 »

Ennek semmi koze a valtohoz. Ha jobban bele gondolsz, ra fox jonni, hogy ha a valto attetelezes lenne a tiktok nyitja, akkor 200 felett kene tepernie. Itt nem ez a helyzet.

Igaz! A végét nem vettem figyelembe! wave
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #398 Dátum: 2010.01.29 péntek, 08:41:37 »

Sziasztok! Egy hónapja vettem egy 1995-ös Ford Mondeót, 1.8-as benzines.Sok kocsim volt már,de ford még nem. Féltem is tőle,de nagyon tetszett! falbavEddig semmi gond,leszámítva,hogy néha rángatott de mindig magától abbahagyta.Tegnap még gyönyörűen ment,este letettem ,ma reggel meg se kép se hang! help helpAz aksi oké de meg se nyikkan.Tudtokk valamit hozzászólni vagy hivjak szerelőt? Vagy csak Ford szervízbe vigyem? Hallottam valami olyanról is hogy letilthat a motor x-km után. Tényleg van benne ilyen? SOS szomoru1


Ez szerintem még mk2  mondeo.

AZ egy másik topi, de  a lényeg, gyújtás van lámpák világítanak, az önindító forgat, csak nem indul be?
Én nem tudok arról, hogy lenne benne olyan védelem, hogy bizonyos km után letiltana!
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #399 Dátum: 2010.01.29 péntek, 08:51:45 »


Ez szerintem még mk2  mondeo.

AZ egy másik topi, de  a lényeg, gyújtás van lámpák világítanak, az önindító forgat, csak nem indul be?
Én nem tudok arról, hogy lenne benne olyan védelem, hogy bizonyos km után letiltana!

Ha lenne ilyen, akkor a magyarországi tdci-k 90%-a letiltana...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 ... 284   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.