Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:32:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Benzinmotorok (1.8, 2.0)
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
284
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Benzinmotorok (1.8, 2.0) (Megtekintve 4652292 alkalommal)
0 Felhasználó és 26 vendég van a témában
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #350 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 13:23:19 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.01.03 vasárnap, 13:10:06
Szia
A technika, hogy erősen lehúzod a kábelt. Ha mázlid van, akkor csak a kábel ment tönkre, de hogy ilyet tudsz-e vasárnap valahol venni, azt nem tudom. Esetleg a norautóban vagy valami áruházban próbálkoz egy hasonlót keresni. Ugyan ilyet csak ford szaküzletben fogsz kapni.
Gyertyák mikor voltak cserélve?
Nehogy ez hazavágja a vezérlést.
Üdv
Ok.
Köszönök mindent, nm Magyarországon vagyok.
A lakás előtt áll az autó és nem indítom be többet, megrendelem a kábeleket és, majd összerakom.
Gyertyákba 65E van, azt is cseréljek?
Csaba
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Ifju Balázs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #351 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 13:25:14 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.01.03 vasárnap, 13:23:19
Célszerű a gyertyákat a kábelekkel együtt cserélni.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #352 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 13:45:41 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.01.03 vasárnap, 13:23:19
Ok.
Köszönök mindent, nm Magyarországon vagyok.
A lakás előtt áll az autó és nem indítom be többet, megrendelem a kábeleket és, majd összerakom.
Gyertyákba 65E van, azt is cseréljek?
Szia
Igen szerintem cserélj gyertyákat is. Én mondjuk 40-50eKm-ként szoktam. Szerintem ennyit megér. Mondjuk az ember elmegy 15-20ekm-t egy évben, szóval 3-4 évente szerintem megéri. Te kicsit többet járhatsz el, de jobb erre tervezetten kiadni egy pici lóvét, mint aztán útközben baj érjen.
Üdv
Csaba
Naplózva
KIZS
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 277
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #353 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 15:51:02 »
Nézegetem az E85 átalakító elektronikákat, de a példának felhozott injektor csatlakozók között nem lelem azt amit a kocsiban látok.
Tudtok segíteni nekem abban, hogy ezt a csatit minek is hívják?
(Illetve nektek is ilyen csati van a kocsiban?)
Naplózva
KIR-ály
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #354 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 17:13:30 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.01.03 vasárnap, 13:23:19
Ha jól tudom a gyertyákat 40e km után kell cserélni. ( a szerviz szerint legalábbis )
Ha Te már 65e mentél akkor feltétlenül cseréld ki. ( kevés gyertya bir ennyit )
A gyujtókábelek közül csak azt vedd meg amelyik tönkrement. ( kormos, áthúz )
Magyar szervizekben kb 4000+Áfa/db attol függ melyik? Nem olcsó!!!!
Ez után, ( vagy addig ) pedig reménykeddve nézz az égre, hogy ha gyújtótrafó nem ment tönkre,
ugyanis a tulságosan ''elkopott'' gyertyának megnő az átmeneti ellenállása és ez tönkreteheti a trafót is.
Sok sikert, és minnél kissebb kölcséget az új évre.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 1.8 Trend 125LE 2006.05. 5 ajtós
Tel:+36309684939
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #355 Dátum:
2010.01.03 vasárnap, 20:02:44 »
Idézetet írta: KIR-ály - 2010.01.03 vasárnap, 17:13:30
Ha jól tudom a gyertyákat 40e km után kell cserélni. ( a szerviz szerint legalábbis )
Ha Te már 65e mentél akkor feltétlenül cseréld ki. ( kevés gyertya bir ennyit )
A gyujtókábelek közül csak azt vedd meg amelyik tönkrement. ( kormos, áthúz )
Magyar szervizekben kb 4000+Áfa/db attol függ melyik? Nem olcsó!!!!
Ez után, ( vagy addig ) pedig reménykeddve nézz az égre, hogy ha gyújtótrafó nem ment tönkre,
ugyanis a tulságosan ''elkopott'' gyertyának megnő az átmeneti ellenállása és ez tönkreteheti a trafót is.
Sok sikert, és minnél kissebb kölcséget az új évre.
Köszönök mindent, megrendeltem a kábeleket és a gyertyákat is.
Lenne még egy kérdésem hányas kulcsot kell vennem a gyertya kiszedéshez?
Olyat találtam, hogy :
Sealey S12SP10 Spark Plug Socket 1/2"Sq Drive 10mm Plug
Sealey S38SP14 Spark Plug Socket 3/8"Sq Drive 14mm Plug
Sealey S12SP14 Spark Plug Socket 1/2"Sq Drive 14mm Plug
Köszönöm a válaszokat
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #356 Dátum:
2010.01.04 hétfő, 09:21:03 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.01.03 vasárnap, 20:02:44
Köszönök mindent, megrendeltem a kábeleket és a gyertyákat is.
Lenne még egy kérdésem hányas kulcsot kell vennem a gyertya kiszedéshez?
Olyat találtam, hogy :
Sealey S12SP10 Spark Plug Socket 1/2"Sq Drive 10mm Plug
Sealey S38SP14 Spark Plug Socket 3/8"Sq Drive 14mm Plug
Sealey S12SP14 Spark Plug Socket 1/2"Sq Drive 14mm Plug
Köszönöm a válaszokat
asszem(zaccinál)14es gyertyakulcs volt......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #357 Dátum:
2010.01.06 szerda, 16:35:02 »
Hali Mindenkinek.
Megérkezett az új gyertya, illetve gyújtókábel szett.
Kicseréltem, sajna nem megy a leghosszabb kábelhez tartozó henger.
Kipróbáltam, úgy is, hogy a gyertyát szabadon hagytam és hozzáérintettem a karosszériához és úgy sem szikrázott!
Valami ötlet?
Arra gondoltam, hogy lehet gyújtó trafó, de nem tudom, hogy a mondeoba minden hengernek külön van e trafója, ha igen hol található, honnan tudom, hogy melyik melyik hengeré?
Az aksit kivettem belőle, hogy az esetleges gyors hiba bejegyzéseket felejtse el.
Nincs ötletem, valakinek? Segítsetek.
Köszönöm!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #358 Dátum:
2010.01.06 szerda, 20:53:56 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.01.06 szerda, 16:35:02
Hali Mindenkinek.
Megérkezett az új gyertya, illetve gyújtókábel szett.
Kicseréltem, sajna nem megy a leghosszabb kábelhez tartozó henger.
Kipróbáltam, úgy is, hogy a gyertyát szabadon hagytam és hozzáérintettem a karosszériához és úgy sem szikrázott!
Valami ötlet?
Arra gondoltam, hogy lehet gyújtó trafó, de nem tudom, hogy a mondeoba minden hengernek külön van e trafója, ha igen hol található, honnan tudom, hogy melyik melyik hengeré?
Az aksit kivettem belőle, hogy az esetleges gyors hiba bejegyzéseket felejtse el.
Nincs ötletem, valakinek? Segítsetek.
Köszönöm!
Na válaszolok magamnak, mert megoldódott a problémám, a hiba a gyújtás elosztó, amiben elvileg benne van a trafó meg minden, ilyen egybeöntött szerkezet.
Kaptam kölcsön egyet a haverom gépéből és simán jár már az enyém is, holnap veszek egy újat magamnak.
Köszönök minden segítséget
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
KIR-ály
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #359 Dátum:
2010.01.07 csütörtök, 20:40:49 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.01.06 szerda, 20:53:56
Na válaszolok magamnak, mert megoldódott a problémám, a hiba a gyújtás elosztó, amiben elvileg benne van a trafó meg minden, ilyen egybeöntött szerkezet.
Kaptam kölcsön egyet a haverom gépéből és simán jár már az enyém is, holnap veszek egy újat magamnak.
Köszönök minden segítséget
Erröl beszéltem.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 1.8 Trend 125LE 2006.05. 5 ajtós
Tel:+36309684939
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #360 Dátum:
2010.01.08 péntek, 08:39:47 »
Idézetet írta: KIR-ály - 2010.01.07 csütörtök, 20:40:49
Erröl beszéltem.
Köszi, emlékszem " Nézzek az égre és bízzak, hogy a trafó nem adta meg magát ".
Hali
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #361 Dátum:
2010.01.08 péntek, 11:55:05 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.01.08 péntek, 08:39:47
Köszi, emlékszem " Nézzek az égre és bízzak, hogy a trafó nem adta meg magát ".
Hali
Nem ertem, mit parazol ennyire ? Egy trafo meg mindig olcsobb, mint egy pcsucs
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #362 Dátum:
2010.01.08 péntek, 12:03:29 »
Idézetet írta: zacci - 2010.01.08 péntek, 11:55:05
Nem ertem, mit parazol ennyire ? Egy trafo meg mindig olcsobb, mint egy pcsucs
nem sokkal.akár rakhatnál a tiédbe is,hogy jobban menjen és kevesebbet fogyizzon!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #363 Dátum:
2010.01.08 péntek, 12:09:18 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.08 péntek, 12:03:29
nem sokkal.akár rakhatnál a tiédbe is,hogy jobban menjen és kevesebbet fogyizzon!
Naplózva
blah blah blah
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #364 Dátum:
2010.01.08 péntek, 13:17:29 »
Idézetet írta: zacci - 2010.01.08 péntek, 11:55:05
Nem ertem, mit parazol ennyire ? Egy trafo meg mindig olcsobb, mint egy pcsucs
Nincs Para!!! Csak ugye míg kiderült mi a baja az volt idő inkább mint pénz.
A Pcsúcs az marad a diesel-eseknek ( mert hát nekik van pénzük ) :-)
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
bonisz
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #365 Dátum:
2010.01.09 szombat, 20:32:49 »
Szevasztok!
Szakszervizben csinálnak motordiagnosztikát?Milyen szinten merülnek el benne,vagy inkább érdemes egy olcsóbb szakihoz vinni?
Egyébként márkaszervizben tudnak mondani valamit az autóm előéletéről esetleg(nyilván ha volt mo.-i szerviz)?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #366 Dátum:
2010.01.09 szombat, 21:07:21 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.01.08 péntek, 13:17:29
A Pcsúcs az marad a diesel-eseknek ( mert hát nekik van pénzük ) :-)
Nyilván!Abban van az erő!Vagyishogy velünk van!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Joao
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 482
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #367 Dátum:
2010.01.10 vasárnap, 06:43:04 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.09 szombat, 21:07:21
Abban van az erő!
meg a vitamin
Naplózva
pider
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #368 Dátum:
2010.01.15 péntek, 12:01:33 »
Üdv Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni:van egy 2001-es 2.0 Mondim,és az a problémám,hogy üzemmelegen alapjáraton kopogó hang hallatszik,és az utastérben remegés érződik.Hideg motornál nincs ilyen probléma.Valakinek volt hasonló gondja?
Előre is köszönöm a segíséget
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #369 Dátum:
2010.01.15 péntek, 12:25:20 »
Idézetet írta: pider - 2010.01.15 péntek, 12:01:33
Üdv Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni:van egy 2001-es 2.0 Mondim,és az a problémám,hogy üzemmelegen alapjáraton kopogó hang hallatszik,és az utastérben remegés érződik.Hideg motornál nincs ilyen probléma.Valakinek volt hasonló gondja?
Előre is köszönöm a segíséget
Zacci-t keresd...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
dre
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #370 Dátum:
2010.01.15 péntek, 18:06:52 »
sziasztok,
1.8-as mondeom alapjáraton (hidegen és melegen is) hallható módon ütemes csikorgás-súrlódás szerű hangot produkál a motor felől.
kb fél másodperces ütemmel, ha a motorházzal szemben állok, akkor valahonnan baloldalt felülről. más hibajelenséget nem vettem észre. ilyen ocsmányságot utoljára a 10 éves, 300e-ret futott suzukimból hallottam, amikor megette olajat. itt olaj ellenőrizve, 2000 km-el ezelőtt cserélte márkaszervíz, a max szint közelében van. mi a bánat lehet ez?
Naplózva
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #371 Dátum:
2010.01.15 péntek, 18:41:16 »
Idézetet írta: dre - 2010.01.15 péntek, 18:06:52
sziasztok,
1.8-as mondeom alapjáraton (hidegen és melegen is) hallható módon ütemes csikorgás-súrlódás szerű hangot produkál a motor felől.
kb fél másodperces ütemmel, ha a motorházzal szemben állok, akkor valahonnan baloldalt felülről. más hibajelenséget nem vettem észre. ilyen ocsmányságot utoljára a 10 éves, 300e-ret futott suzukimból hallottam, amikor megette olajat. itt olaj ellenőrizve, 2000 km-el ezelőtt cserélte márkaszervíz, a max szint közelében van. mi a bánat lehet ez?
Első körben feszítők vagy valamelyik csapágy ( generátor )
Más ötletem így nem nagyon van
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
pider
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #372 Dátum:
2010.01.15 péntek, 22:57:57 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.15 péntek, 12:25:20
Zacci-t keresd...
Köszönöm a tanácsot. Megkerestem mailben,de sajnos a nagy távolság miatt (300 km),nem tudom elvinni hozzá a verdát.
Arra lennék kíváncsi,hogy valakinek volt-e hasonló gondja,és hogy orvosolta azt.Kérem aki tud segítsen!
Előre is köszönöm.
Naplózva
oszi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #373 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 12:39:49 »
Idézetet írta: KIZS - 2009.11.16 hétfő, 16:39:17
Nem az automata váltót érzem (persze érzem azt is, de régóta automatázom és ismerem).
Szerintem üresben ha gázt adok a motornak, akkor annak rögtön fel kell pörögnie, nem szabad várnia. De menet közben is érzem, mert minden elindulás olyan, mintha egy gödör aljáról akarnák feljönni... Illetve kis gázas elindulásnál ez nem gond, de nagy gázadásnál már dühítő. Úgy képzeld el, hogy állsz a lámpánál, melletted egy 1.6 szívódízel transporter. Zöldre kilőttök és ő pont egy autóhosznyit rádver, amíg te elindulsz. Ez nem dinamika egy 2 literes benzines motortól. A Mondeo becsuklik, majd a fordulat növekedésével szép lassan kezd magához térni.
Légszűrő, gyertya, meg minden ilyesmi csere megvolt 100 ezernél (és most 115). Előtte is ilyen volt, utána sem változott semmit.
Van más dühítő dolog is, de ezt betudom az automata váltó ócskaságának (bár nehéz megmagyarázni): autópályán, padlógázas gyorsításnál 160 körül véget ér a "lendület", onnan *** lassan még felkúszik 180-ig, és ott megáll mint a szög. 181-el még sose sikerült mennem.
De 160-ről 180-ig pont leérek Kecskemétre és közben 1.4-es Opel Astrák tolnak le.
Ezért gondoltam chiptuningra, de nem sikerült. Pedig úgy vágyom már egy kis dinamizmusra...
Biztos jól használod az autómataváltót?
Városban ha igazán gyorsulni szeretnél,akkor nyugodtan használd az 1-es fokozatot,aztán kapcsolhatsz 2-be,majd D fokozatba,ha meg nem állít egy lámpa,vagy rendőr!
Autópályán is egyszerű a dolog,mert a váltó oldalán megnyomod a gombot és a motort,addig engedi pörgetni,míg le nem tilt!Meglásd kevés ellenfél lesz!
Naplózva
dre
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #374 Dátum:
2010.01.17 vasárnap, 12:42:58 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.01.15 péntek, 18:41:16
Első körben feszítők vagy valamelyik csapágy ( generátor )
Más ötletem így nem nagyon van
köszi a tippeket, én is a generátorra gondolok. készítettem egy nagyszerű hangfelvételt, esetleg ez alapján?
klikk
budapesten, lehetőleg óbudán, tud valaki jó generátorost? más baja is van (hullámzik a világítás - gondolom szénkefe lsd a cikk a címlapon), de én nem nyúlnék bele inkább.
Naplózva
pider
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #375 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 19:39:35 »
Idézetet írta: pider - 2010.01.15 péntek, 12:01:33
Üdv Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni:van egy 2001-es 2.0 Mondim,és az a problémám,hogy üzemmelegen alapjáraton kopogó hang hallatszik,és az utastérben remegés érződik.Hideg motornál nincs ilyen probléma.Valakinek volt hasonló gondja?
Előre is köszönöm a segíséget
Senki nem tud nekem segíteni?
Naplózva
gravitydave
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1002
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #376 Dátum:
2010.01.18 hétfő, 19:47:58 »
Idézetet írta: pider - 2010.01.18 hétfő, 19:39:35
Senki nem tud nekem segíteni?
szerintem a kipufogo rendszered er bele valahol a karosszeriaba
Naplózva
2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
szulczerarnold
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #377 Dátum:
2010.01.23 szombat, 15:08:43 »
Sziasztok!
Múlt héten lettem Mondeó tulajdonos
A következő problémám van.Mikor beindítom a motort valami furcsa han halatszik a motorból. :falbav:Olyan hangot képzeljetek el mint amikor a kipufogó beremeg és hozzáér az alvázhoz.Addig addig nézegettük hogy rájöttünk arra hogy ha a kuplungot 1cm-t benyomom akkor megszűnik a hang.Ez mi lehet?Nagyon köszönöm előre is a hozzászolásokat!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #378 Dátum:
2010.01.23 szombat, 16:46:16 »
Idézetet írta: szulczerarnold - 2010.01.23 szombat, 15:08:43
Sziasztok!
Múlt héten lettem Mondeó tulajdonos
A következő problémám van.Mikor beindítom a motort valami furcsa han halatszik a motorból. :falbav:Olyan hangot képzeljetek el mint amikor a kipufogó beremeg és hozzáér az alvázhoz.Addig addig nézegettük hogy rájöttünk arra hogy ha a kuplungot 1cm-t benyomom akkor megszűnik a hang.Ez mi lehet?Nagyon köszönöm előre is a hozzászolásokat!!
Mennyi idős,és km?
kinyomócsapágy,lendkerék?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szulczerarnold
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #379 Dátum:
2010.01.23 szombat, 16:52:25 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.23 szombat, 16:46:16
Mennyi idős,és km?
kinyomócsapágy,lendkerék?
2001 07 145000km 2000cm 146LE
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #380 Dátum:
2010.01.23 szombat, 16:58:15 »
Idézetet írta: szulczerarnold - 2010.01.23 szombat, 16:52:25
2001 07 145000km 2000cm 146LE
Így a gép előtt ülve bármi lehet.......
De Zaccinak is ilyen korú a gépe-ugyan ez-és ő már túl van a lendkerék cserén.......
Talán kérdezd őt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szulczerarnold
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #381 Dátum:
2010.01.23 szombat, 17:07:43 »
Rendben.Köszönöm.amugy mennyi lenne a lendkerék csre hozzávetőlegesen?
Naplózva
Árpi
Vendég
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #382 Dátum:
2010.01.26 kedd, 02:37:40 »
Sziasztok!
Kérdésem lenne, kinek mennyi olajat eszik a benzinese? Ugyanis nálam kicsit nagy az étvágya. 1-2dl/1000km és ha meghajtom (180-190km/h) még több. Mérettem már kompressziót is 14-14.5 (a szaki szerint tökéletes). Zöldkártyán az emelt fordulati co érték is magas volt (5.
. Azonban azt mondták, hogy a co. nem függ össze az olajfogyasztással.
Az autó 2001, 1.8, 125le, óra szerint 170ezer és 5w30 olajat használok? Szerintetek a motor a halálán van?
Ja, és szivósort nem rég cseréltettem.....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #383 Dátum:
2010.01.26 kedd, 11:22:21 »
Idézetet írta: Árpi - 2010.01.26 kedd, 02:37:40
Sziasztok!
Kérdésem lenne, kinek mennyi olajat eszik a benzinese? Ugyanis nálam kicsit nagy az étvágya. 1-2dl/1000km és ha meghajtom (180-190km/h) még több. Mérettem már kompressziót is 14-14.5 (a szaki szerint tökéletes). Zöldkártyán az emelt fordulati co érték is magas volt (5.
. Azonban azt mondták, hogy a co. nem függ össze az olajfogyasztással.
Az autó 2001, 1.8, 125le, óra szerint 170ezer és 5w30 olajat használok? Szerintetek a motor a halálán van?
Ja, és szivósort nem rég cseréltettem.....
A motor nem is, de remelm a ford igen...legalabb nem gyartana tobb ilyen hulladekot
Nalam is eszi az olajat. Tolts utana, legalabb mindig friss olaj lesz benne :vigyor3:Es egyebkent is xard le...ford is ezt csinalja
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #384 Dátum:
2010.01.26 kedd, 11:24:50 »
Idézetet írta: zacci - 2010.01.26 kedd, 11:22:21
A motor nem is, de remelm a ford igen...legalabb nem gyartana tobb ilyen hulladekot
Nalam is eszi az olajat. Tolts utana, legalabb mindig friss olaj lesz benne :vigyor3:Es egyebkent is xard le...ford is ezt csinalja
a dizil mondi nem zabálja az olajat!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #385 Dátum:
2010.01.26 kedd, 11:28:48 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.26 kedd, 11:24:50
a dizil mondi nem zabálja az olajat!
annak mind1...olaj-gazolaj
Ott inkabb higul az olaj...korommal
Az meg potolja a veszteseget
Naplózva
blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #386 Dátum:
2010.01.26 kedd, 12:12:35 »
Idézetet írta: zacci - 2010.01.26 kedd, 11:28:48
annak mind1...olaj-gazolaj
Ott inkabb higul az olaj...korommal
Az meg potolja a veszteseget
látom visszatértél újult erővel!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #387 Dátum:
2010.01.26 kedd, 12:23:51 »
Idézetet írta: alf - 2010.01.26 kedd, 12:12:35
látom visszatértél újult erővel!
Naplózva
blah blah blah
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #388 Dátum:
2010.01.26 kedd, 14:48:08 »
Idézetet írta: Árpi - 2010.01.26 kedd, 02:37:40
Sziasztok!
Kérdésem lenne, kinek mennyi olajat eszik a benzinese? Ugyanis nálam kicsit nagy az étvágya. 1-2dl/1000km és ha meghajtom (180-190km/h) még több. Mérettem már kompressziót is 14-14.5 (a szaki szerint tökéletes). Zöldkártyán az emelt fordulati co érték is magas volt (5.
. Azonban azt mondták, hogy a co. nem függ össze az olajfogyasztással.
Az autó 2001, 1.8, 125le, óra szerint 170ezer és 5w30 olajat használok? Szerintetek a motor a halálán van?
Ja, és szivósort nem rég cseréltettem.....
Nem kell aggódnod, nézhetsz távolabb is a fordtol, ( wolks,aud,ope.) ( direkt nem írtam végig a másrkákat) ha nem kis kategóriájú autót nézel mindegyik eszi az olajat!!! A kezelő könyvük szerint is szükségük van az olajra benzin mellé!
Ne kérdezd miért!!!!
Ez van!
Viszont nekem 160E van az enyémbe 1,8 és nem eszik egy dekát sem! ( még :-) )
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #389 Dátum:
2010.01.26 kedd, 15:29:03 »
Idézetet írta: Árpi - 2010.01.26 kedd, 02:37:40
Sziasztok!
Kérdésem lenne, kinek mennyi olajat eszik a benzinese? Ugyanis nálam kicsit nagy az étvágya. 1-2dl/1000km és ha meghajtom (180-190km/h) még több. Mérettem már kompressziót is 14-14.5 (a szaki szerint tökéletes). Zöldkártyán az emelt fordulati co érték is magas volt (5.
. Azonban azt mondták, hogy a co. nem függ össze az olajfogyasztással.
Az autó 2001, 1.8, 125le, óra szerint 170ezer és 5w30 olajat használok? Szerintetek a motor a halálán van?
Ja, és szivósort nem rég cseréltettem.....
10e-ként 1-1,5l olaj? Az nem fogyasztás még. A tuti az lenne, ha 0 lenne ez az érték, de ez kb min-max közti csökkenést jelenti, ami még elfogadható...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #390 Dátum:
2010.01.26 kedd, 15:34:04 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.01.26 kedd, 14:48:08
Nem kell aggódnod, nézhetsz távolabb is a fordtol, ( wolks,aud,ope.) ( direkt nem írtam végig a másrkákat) ha nem kis kategóriájú autót nézel mindegyik eszi az olajat!!! A kezelő könyvük szerint is szükségük van az olajra benzin mellé!
Ne kérdezd miért!!!!
Ez van!
Viszont nekem 160E van az enyémbe 1,8 és nem eszik egy dekát sem! ( még :-) )
dehogynem...csak higul es azert latod ugy, mintha nem fogyna
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #391 Dátum:
2010.01.26 kedd, 15:41:01 »
Idézetet írta: KIZS - 2009.11.16 hétfő, 16:39:17
Nem az automata váltót érzem (persze érzem azt is, de régóta automatázom és ismerem).
Szerintem üresben ha gázt adok a motornak, akkor annak rögtön fel kell pörögnie, nem szabad várnia. De menet közben is érzem, mert minden elindulás olyan, mintha egy gödör aljáról akarnák feljönni... Illetve kis gázas elindulásnál ez nem gond, de nagy gázadásnál már dühítő. Úgy képzeld el, hogy állsz a lámpánál, melletted egy 1.6 szívódízel transporter. Zöldre kilőttök és ő pont egy autóhosznyit rádver, amíg te elindulsz. Ez nem dinamika egy 2 literes benzines motortól. A Mondeo becsuklik, majd a fordulat növekedésével szép lassan kezd magához térni.
Légszűrő, gyertya, meg minden ilyesmi csere megvolt 100 ezernél (és most 115). Előtte is ilyen volt, utána sem változott semmit.
Van más dühítő dolog is, de ezt betudom az automata váltó ócskaságának (bár nehéz megmagyarázni): autópályán, padlógázas gyorsításnál 160 körül véget ér a "lendület", onnan *** lassan még felkúszik 180-ig, és ott megáll mint a szög. 181-el még sose sikerült mennem.
De 160-ről 180-ig pont leérek Kecskemétre és közben 1.4-es Opel Astrák tolnak le.
Ezért gondoltam chiptuningra, de nem sikerült. Pedig úgy vágyom már egy kis dinamizmusra...
Nyugisag, lazasag, nekem ugyan ez a bajom...Fil de diferensz...meg nem talaltam meg a hiba okat...mielott cserelnel barmit is, kerdezz meg elobb engem (jobb ha pu-ben), es megmondom, hogy erdemes kicserelni vagy sem...szal ezt most csak azert irtam, hogy nem vagy egyedul
Engem is az 1.4es Astrak tologatnak lefele, pedig az en verdam manual valtos 2.0i...
Nem a valto hibaja ! Uzemnmeleg mocinal indulasnal be torpan es ugy megy, mint egy nemistom...szal nem megy...ennek nem ilyennek kell lennie...
«
Utoljára szerkesztve: 2010.01.26 kedd, 15:47:12 írta zacci
»
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #392 Dátum:
2010.01.26 kedd, 15:45:00 »
Idézetet írta: szulczerarnold - 2010.01.23 szombat, 15:08:43
Sziasztok!
Múlt héten lettem Mondeó tulajdonos
A következő problémám van.Mikor beindítom a motort valami furcsa han halatszik a motorból. :falbav:Olyan hangot képzeljetek el mint amikor a kipufogó beremeg és hozzáér az alvázhoz.Addig addig nézegettük hogy rájöttünk arra hogy ha a kuplungot 1cm-t benyomom akkor megszűnik a hang.Ez mi lehet?Nagyon köszönöm előre is a hozzászolásokat!!
irtam puket
Majdnem elfelejtettem...Nalam eloferdult azis, hogy a kipufogo leomlonel levo hovedo tartojabol 1 letort. Ecceruen elengedett a heggesztes. 2 ponton van rogzitve (felul) a blokkhoz. Szal letort, es az adott olyan istentelen csattogo, zorgo hangot. Ha felnyitod a motor tetot (vigyazz, mert ha mar faradt a teleszkop es ugye miert ne lenne az, rad fog csapodni a motor teto
) es a blokk es a tuzfal kozott talalsz majd egy nagy fenyes aluminyium szeru takaro izet...nah azt rangad meg, vagy kopogtasd meg, es ha nagyon zorog akkor lehet az a baj...vagy szovosor, vagy kuplung vagy valto vagy barmi mas
MKIII-nal barmi elofordulhat
Naplózva
blah blah blah
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #393 Dátum:
2010.01.26 kedd, 15:55:34 »
Idézetet írta: zacci - 2010.01.26 kedd, 15:45:00
irtam puket
Ismét formádban vagy...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #394 Dátum:
2010.01.26 kedd, 16:04:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.01.26 kedd, 15:55:34
Ismét formádban vagy...
hihi
Naplózva
blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #395 Dátum:
2010.01.26 kedd, 16:45:23 »
Idézetet írta: zacci - 2010.01.26 kedd, 15:41:01
Nyugisag, lazasag, nekem ugyan ez a bajom...Fil de diferensz...meg nem talaltam meg a hiba okat...mielott cserelnel barmit is, kerdezz meg elobb engem (jobb ha pu-ben), es megmondom, hogy erdemes kicserelni vagy sem...szal ezt most csak azert irtam, hogy nem vagy egyedul
Engem is az 1.4es Astrak tologatnak lefele, pedig az en verdam manual valtos 2.0i...
Nem a valto hibaja ! Uzemnmeleg mocinal indulasnal be torpan es ugy megy, mint egy nemistom...szal nem megy...ennek nem ilyennek kell lennie...
KIZS problémája sztem a váltó áttételére vezethető vissza. Teljesen normális. Ilyennel is, és olyannal is gyártották a Mondeokat, gondolom, hogy különféle országokba.
Az enyém ugyan MKI volt ugye, de ugyan ilyen idegesítően hosszú volt a váltója. Cserébe simán ment az 1,8 GPS szerint is 200 fölé, így 120-140 fölött már nagyon sok autóval versenybe tudtam lépni, míg a rövid váltós, ugrós változatok 160 körül meghaltak...
Madarason próbálgattuk majdnem
eleget.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #396 Dátum:
2010.01.26 kedd, 17:07:55 »
Idézetet írta: Joe - 2010.01.26 kedd, 16:45:23
KIZS problémája sztem a váltó áttételére vezethető vissza. Teljesen normális. Ilyennel is, és olyannal is gyártották a Mondeokat, gondolom, hogy különféle országokba.
Az enyém ugyan MKI volt ugye, de ugyan ilyen idegesítően hosszú volt a váltója. Cserébe simán ment az 1,8 GPS szerint is 200 fölé, így 120-140 fölött már nagyon sok autóval versenybe tudtam lépni, míg a rövid váltós, ugrós változatok 160 körül meghaltak...
Madarason próbálgattuk majdnem
eleget.
Ennek semmi koze a valtohoz. Ha jobban bele gondolsz, ra fox jonni, hogy ha a valto attetelezes lenne a tiktok nyitja, akkor 200 felett kene tepernie. Itt nem ez a helyzet.
Naplózva
blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #397 Dátum:
2010.01.27 szerda, 08:32:18 »
Idézetet írta: zacci - 2010.01.26 kedd, 17:07:55
Ennek semmi koze a valtohoz. Ha jobban bele gondolsz, ra fox jonni, hogy ha a valto attetelezes lenne a tiktok nyitja, akkor 200 felett kene tepernie. Itt nem ez a helyzet.
Igaz! A végét nem vettem figyelembe!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
szeszka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 284
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #398 Dátum:
2010.01.29 péntek, 08:41:37 »
Idézetet írta: varhelyi - 2010.01.28 csütörtök, 23:14:50
Sziasztok! Egy hónapja vettem egy 1995-ös Ford Mondeót, 1.8-as benzines.Sok kocsim volt már,de ford még nem. Féltem is tőle,de nagyon tetszett!
Eddig semmi gond,leszámítva,hogy néha rángatott de mindig magától abbahagyta.Tegnap még gyönyörűen ment,este letettem ,ma reggel meg se kép se hang!
Az aksi oké de meg se nyikkan.Tudtokk valamit hozzászólni vagy hivjak szerelőt? Vagy csak Ford szervízbe vigyem? Hallottam valami olyanról is hogy letilthat a motor x-km után. Tényleg van benne ilyen? SOS
Ez szerintem még mk2 mondeo.
AZ egy másik topi, de a lényeg, gyújtás van lámpák világítanak, az önindító forgat, csak nem indul be?
Én nem tudok arról, hogy lenne benne olyan védelem, hogy bizonyos km után letiltana!
Naplózva
2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Benzinmotorok (1.8, 2.0)
«
Új hozzászólás #399 Dátum:
2010.01.29 péntek, 08:51:45 »
Idézetet írta: szeszka - 2010.01.29 péntek, 08:41:37
Ez szerintem még mk2 mondeo.
AZ egy másik topi, de a lényeg, gyújtás van lámpák világítanak, az önindító forgat, csak nem indul be?
Én nem tudok arról, hogy lenne benne olyan védelem, hogy bizonyos km után letiltana!
Ha lenne ilyen, akkor a magyarországi tdci-k 90%-a letiltana...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
...
284
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ