Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:47:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
571
572
573
574
575
576
577
[
578
]
579
580
581
582
583
584
585
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14662454 alkalommal)
0 Felhasználó és 198 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28850 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 22:18:58 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.07 csütörtök, 19:01:42
kivéve azt a mennyiséget,ami egyből a tankágba jut.azt már nem fog a szűrőbe visszakerülni,mert leül a tank aljára,és egy durva szűrő van a tankban is.....és ez a több!
Viszont ami a ezután visszajön a tankból, az is átmegy újra a GO-szűrőn, mielőtt a nagynyomású szivattyúba kerülne.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28851 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 22:32:02 »
Idézetet írta: varanus - 2013.11.07 csütörtök, 22:13:58
Üdv Mindenkinek!
De sürgős ifó kell 2000tdci Mondeóba hány ütemben fecskendez az injektor mert azt tudom, hogy a PDTI az több befecskendezést végez egy robbanás alatt, vajon tudja valaki a választ??
A robbanás....égés, inkább alatt nincs befecskendezés.
Előtte van és bizonyos esetekben utána is.
Alap esetben van egy elő befecskendezés (pilot), majd a főbefecskendezés és ha van akkor utóbefecskendezés.
A konkrét 2.0 tdci-t nem tudom, de a korszerű cr rendszereknél már akár lehet több elő befecskendezés és akár 5 főbefecskendezés is és útoból is több....
A PD sehol nincs a cr-hez képest................. nem véletlenül haltak is ki és váltott a VW konszern is cr-re.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28852 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 22:43:15 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.07 csütörtök, 22:32:02
A robbanás....égés, inkább alatt nincs befecskendezés.
Előtte van és bizonyos esetekben utána is.
Alap esetben van egy elő befecskendezés (pilot), majd a főbefecskendezés és ha van akkor utóbefecskendezés.
A konkrét 2.0 tdci-t nem tudom, de a korszerű cr rendszereknél már akár lehet több elő befecskendezés és akár 5 főbefecskendezés is és útoból is több....
A PD sehol nincs a cr-hez képest................. nem véletlenül haltak is ki és váltott a VW konszern is cr-re.
A pdtdci semmivel sem korszerűtlenebb a a cr-nél. Az is tud több befecskendezési ütemet, sőt a nyomás még nagyobb is lehet.
Egy hátránya van, hogy drágább. Viszont nem halt ki, nagy munkagépeknél most is használják.
A mi tdci-nk talán 3 ütemet tud (vagy inkább csak 2), érdekességképpen ez a motor az első a 2. generációs cr dizlik közül.
Vagyis itt debütált a több ütemes befecs.
Ha jól emlékszem, a tddi is csinál előbefecskendezést.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28853 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 22:47:19 »
Idézetet írta: Angel - 2013.11.07 csütörtök, 22:43:15
A pdtdci semmivel sem korszerűtlenebb a a cr-nél. Az is tud több befecskendezési ütemet, sőt a nyomás még nagyobb is lehet.
Egy hátránya van, hogy drágább. Viszont nem halt ki, nagy munkagépeknél most is használják.
A mi tdci-nk talán 3 ütemet tud (vagy inkább csak 2), érdekességképpen ez a motor az első a 2. generációs cr dizlik közül.
Vagyis itt debütált a több ütemes befecs.
Ha jól emlékszem, a tddi is csinál előbefecskendezést.
Korszerűtlenebb a pd, mint a cr.........a támasztott követelményeket figyelembe véve. Ez tény lett.
Tudom, hogy tud a pd több befecskendezést is. A nyomás nagyobb? Minél? Hdi 2600 bar max!
Kihalt.........személyautó kategóriában vagyunk.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lanjzs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28854 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 22:58:12 »
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni? 2003-as TDCI, alapjárat ingadozik hidegen és melegen egyaránt. Most történt a 4 csúcs felújítása, a nagynyomású szivattyú tisztítása és tömítés cseréje+vezérlés oldali összes görgő,szíjtárcsa és szíj cseréje. Nagyon fájt! Ennek ellenére még most is ingadozik az alapjárat.
Van esetleg tapasztalata valakinek ez ügyben, vagy tudnátok segíteni, mi lehet az ok?
Vagy egyszerűen keressek egy gyufát és.......
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28855 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 22:59:09 »
Idézetet írta: GSR - 2013.11.07 csütörtök, 22:47:19
Korszerűtlenebb a pd, mint a cr.........a támasztott követelményeket figyelembe véve. Ez tény lett.
Tudom, hogy tud a pd több befecskendezést is. A nyomás nagyobb? Minél? Hdi 2600 bar max!
Kihalt.........személyautó kategóriában vagyunk.
Nem attól drágább, hogy eleve drágább, hanem hogy nem vették át az autógyárak. Kisebb példányszámban készült.
Személyautó... a cr sem a személyautók világában jelent meg először.
Nagyobb nyomást tud. A cr-nek van egy kis problémája, hogy vannak benne lengéshullámok.
Ahogy nő a nyomás, és csökken a lyuk, úgy lesz egyre problémásabb. A pd-nél nincs ilyen.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28856 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 23:00:38 »
Idézetet írta: Lanjzs - 2013.11.07 csütörtök, 22:58:12
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni? 2003-as TDCI, alapjárat ingadozik hidegen és melegen egyaránt. Most történt a 4 csúcs felújítása, a nagynyomású szivattyú tisztítása és tömítés cseréje+vezérlés oldali összes görgő,szíjtárcsa és szíj cseréje. Nagyon fájt! Ennek ellenére még most is ingadozik az alapjárat.
Van esetleg tapasztalata valakinek ez ügyben, vagy tudnátok segíteni, mi lehet az ok?
Vagy egyszerűen keressek egy gyufát és.......
Gyengélkedő generátor is okozhat ilyet. Meg MAF tisztítást is érdemes megpróbálni.
Naplózva
Lanjzs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28857 Dátum:
2013.11.07 csütörtök, 23:08:28 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.07 csütörtök, 23:00:38
Gyengélkedő generátor is okozhat ilyet. Meg MAF tisztítást is érdemes megpróbálni.
A generátor kb fél éve lett cserélve. A MAF-ot merre találom?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28858 Dátum:
2013.11.08 péntek, 00:44:27 »
Idézetet írta: Lanjzs - 2013.11.07 csütörtök, 23:08:28
A generátor kb fél éve lett cserélve. A MAF-ot merre találom?
Légszűrő és turbó között. Van valahol egy cikk itt róla, talán FAQ-ban. Óvatosan nagyon vele!
Naplózva
Lanjzs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28859 Dátum:
2013.11.08 péntek, 08:55:06 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.08 péntek, 00:44:27
Légszűrő és turbó között. Van valahol egy cikk itt róla, talán FAQ-ban. Óvatosan nagyon vele!
Köszi, megnézem!
Naplózva
bedocs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28860 Dátum:
2013.11.08 péntek, 15:17:35 »
Sziasztok!
Megvolt a diagnosztika... semmi nem mutatott ki a gép csak annyit hogy gyenge az aksi. Annyit mondott a szerelő hogy hidegen kellene megnéznie az indulási probléma miatt.
A fűtés bekapcsolásából adódó csattogást a generátor okozza. Azt mondta hogy szabadonfutóvá kell alakítani a generátoromat és akkor megszűnik a csattogás rángatás. mindezt 16ezer + óradíjért megcsinálja. Korrekt ez így?
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28861 Dátum:
2013.11.08 péntek, 15:27:59 »
Idézetet írta: bedocs - 2013.11.08 péntek, 15:17:35
Sziasztok!
Megvolt a diagnosztika... semmi nem mutatott ki a gép csak annyit hogy gyenge az aksi. Annyit mondott a szerelő hogy hidegen kellene megnéznie az indulási probléma miatt.
A fűtés bekapcsolásából adódó csattogást a generátor okozza. Azt mondta hogy szabadonfutóvá kell alakítani a generátoromat és akkor megszűnik a csattogás rángatás. mindezt 16ezer + óradíjért megcsinálja. Korrekt ez így?
az ár nem annyira vészes de kérdezd meg milyen a szabadonfutó amit felrak csak minőségit rakass fel mert a gagyi szétmegy 15e allatt!hogy melyiket érdemes felrakatni Relhist fórumtárs megmondja!meg itt ami munkaóra lesz az a generátor le és felszerelés mert a szabadondutósítás kb15 perc ha könnyen adja magát a tárcsa!ha nem akkor 20 perc max!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28862 Dátum:
2013.11.08 péntek, 16:30:55 »
Idézetet írta: bedocs - 2013.11.08 péntek, 15:17:35
Sziasztok!
Megvolt a diagnosztika... semmi nem mutatott ki a gép csak annyit hogy gyenge az aksi. Annyit mondott a szerelő hogy hidegen kellene megnéznie az indulási probléma miatt.
A fűtés bekapcsolásából adódó csattogást a generátor okozza. Azt mondta hogy szabadonfutóvá kell alakítani a generátoromat és akkor megszűnik a csattogás rángatás. mindezt 16ezer + óradíjért megcsinálja. Korrekt ez így?
Rángatást, csattogást nem a generátor okozza (na jó, igen, de nem úgy). Főtengely szíjtárcsa, szíjfeszítő valamelyik része ***, és amiatt rángat meg hangoskodik a generátor által jelentett nagyobb terhelésre. Ha erre a rendszerre ráteszed a szabadonfutót, és a többi részét úgy hagyod, ahogy van, az úgy nem fog szerintem sokáig tartani (főleg, ha valami gyengébb u.gy.).
Naplózva
bedocs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28863 Dátum:
2013.11.08 péntek, 16:37:55 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.11.08 péntek, 15:27:59
az ár nem annyira vészes de kérdezd meg milyen a szabadonfutó amit felrak csak minőségit rakass fel mert a gagyi szétmegy 15e allatt!hogy melyiket érdemes felrakatni Relhist fórumtárs megmondja!meg itt ami munkaóra lesz az a generátor le és felszerelés mert a szabadondutósítás kb15 perc ha könnyen adja magát a tárcsa!ha nem akkor 20 perc max!
s
Elmondása szerint egy chevrolet franc se tudja milyen nevezetű városi terepjáróból alakított át a saját mondeojába is generátort. Azt mondta hogy a komplett átalakítás 3 órát vesz igényben. Kíváncsian várom a szervizt csak egy baj van hogy 2 hét múlva tudja csak fogadni az autót...
Naplózva
bedocs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28864 Dátum:
2013.11.08 péntek, 16:39:49 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.11.08 péntek, 16:30:55
Rángatást, csattogást nem a generátor okozza (na jó, igen, de nem úgy). Főtengely szíjtárcsa, szíjfeszítő valamelyik része ***, és amiatt rángat meg hangoskodik a generátor által jelentett nagyobb terhelésre. Ha erre a rendszerre ráteszed a szabadonfutót, és a többi részét úgy hagyod, ahogy van, az úgy nem fog szerintem sokáig tartani (főleg, ha valami gyengébb u.gy.).
Feszítő + terelő görgő is cserélve lesz. Esetleg még valamit érdemes cserélni?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28865 Dátum:
2013.11.08 péntek, 16:46:05 »
Idézetet írta: bedocs - 2013.11.08 péntek, 16:39:49
Feszítő + terelő görgő is cserélve lesz. Esetleg még valamit érdemes cserélni?
Ha már szét van szedve a rendszer, akkor a főtengely-szíjtárcsa állapotát is érdemes leellenőrizni. 3 csavar és lent van.
Olyat szoktak itt írni, hogy élére állítod és eldöntöd, akkor nem szabad csattannia. Meg ha lent van a kerék meg a műanyag takaró, akkor beindított motorral (még fent lévő szíjrendszerrel) nagy terhelést ráadva (klíma+sok elektromos fogyasztó) a szíjtárcsa felé hallgatózva is lehet sejteni, hogy milyen állapotban van.
Naplózva
vision
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28866 Dátum:
2013.11.08 péntek, 16:55:25 »
Sziasztok!
Sajnos engem is utolért ma a turbócső repedés...
Az a cső ment szét ami az EGR szelepre megy, cromaxban meg is találtam 23ezerért, érdemes azt megvenni vagy tudtok ajánlani valami jobbat? Mert régebben olvastam, hogy nem a legjobbak a gyári csövek... Esetleg házilag javítható?(érdemes?
)
Naplózva
Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28867 Dátum:
2013.11.08 péntek, 17:04:17 »
Idézetet írta: vision - 2013.11.08 péntek, 16:55:25
Sziasztok!
Sajnos engem is utolért ma a turbócső repedés...
Az a cső ment szét ami az EGR szelepre megy, cromaxban meg is találtam 23ezerért, érdemes azt megvenni vagy tudtok ajánlani valami jobbat? Mert régebben olvastam, hogy nem a legjobbak a gyári csövek... Esetleg házilag javítható?(érdemes?
)
kérdezd meg itt a bontósokat 5-6e-ért szoktak adni!érdemes lebandázsolni (wikiben van leírás)és akkor kisebb az esélye a repedésnek!pár ezerből megvan de akkor az összes csövet meg kell csinálni!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28868 Dátum:
2013.11.08 péntek, 17:24:29 »
Idézetet írta: vision - 2013.11.08 péntek, 16:55:25
Sziasztok!
Sajnos engem is utolért ma a turbócső repedés...
Az a cső ment szét ami az EGR szelepre megy, cromaxban meg is találtam 23ezerért, érdemes azt megvenni vagy tudtok ajánlani valami jobbat? Mert régebben olvastam, hogy nem a legjobbak a gyári csövek... Esetleg házilag javítható?(érdemes?
)
Ez jobb mint a gyári:
http://www.fordalkatreszek.com/content/ford-turb%C3%B3cs%C5%91-0
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28869 Dátum:
2013.11.08 péntek, 17:26:57 »
Idézetet írta: bedocs - 2013.11.08 péntek, 16:37:55
s
Elmondása szerint egy chevrolet franc se tudja milyen nevezetű városi terepjáróból alakított át a saját mondeojába is generátort. Azt mondta hogy a komplett átalakítás 3 órát vesz igényben. Kíváncsian várom a szervizt csak egy baj van hogy 2 hét múlva tudja csak fogadni az autót...
A generátort ne cseréld ki (vagy csak rosszul fogalmaztál?), csak szabadonfutót vegyél Relhisttől. Japán szokott lenni neki 13-15e körül, de pontosat majd ő mond.
Üllőn tudok jó szerelőt.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
bedocs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28870 Dátum:
2013.11.08 péntek, 17:40:12 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.08 péntek, 17:26:57
A generátort ne cseréld ki (vagy csak rosszul fogalmaztál?), csak szabadonfutót vegyél Relhisttől. Japán szokott lenni neki 13-15e körül, de pontosat majd ő mond.
Üllőn tudok jó szerelőt.
Rosszul is fogalmazhattam, igazából nem nagyon értek hozzá
Köszi a segítséget, de Pécs mellett lakok Üllő egy kicsit messze lenne egy szervizért.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28871 Dátum:
2013.11.08 péntek, 17:48:26 »
Idézetet írta: bedocs - 2013.11.08 péntek, 17:40:12
Rosszul is fogalmazhattam, igazából nem nagyon értek hozzá
Köszi a segítséget, de Pécs mellett lakok Üllő egy kicsit messze lenne egy szervizért.
akkor TISLER19 kolléga a te embered szerelő ügyben!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
bedocs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28872 Dátum:
2013.11.08 péntek, 17:57:54 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.11.08 péntek, 17:48:26
akkor TISLER19 kolléga a te embered szerelő ügyben!
Fel fogom venni vele a kapcsolatot, köszönöm a segítséget!
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28873 Dátum:
2013.11.09 szombat, 13:16:17 »
Hali!
Az lenne a kérdésem, hogy a mindenki által elismert munkát végző Filep Diesel-nél volt olyan, aki felújíttatta a csúcsokat, és utána rövid időn belül megint kuka lett?
Nagy vonalakban mennyibe kerül 4 csúcs felújítása.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28874 Dátum:
2013.11.09 szombat, 19:27:25 »
Idézetet írta: zolas - 2013.11.09 szombat, 13:16:17
Hali!
Az lenne a kérdésem, hogy a mindenki által elismert munkát végző Filep Diesel-nél volt olyan, aki felújíttatta a csúcsokat, és utána rövid időn belül megint kuka lett?
Nagy vonalakban mennyibe kerül 4 csúcs felújítása.
Előre is köszönöm a válaszokat!
:wow1:Nekem 2 éve ök csinálták mind a 4-et 205pénz volt idáig 30000km semmi gond nincs velük,adtak rá 6-ho garit.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28875 Dátum:
2013.11.09 szombat, 22:09:17 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.11.09 szombat, 19:27:25
:wow1:Nekem 2 éve ök csinálták mind a 4-et 205pénz volt idáig 30000km semmi gond nincs velük,adtak rá 6-ho garit.
Jo estet.
A 205 penz az menyi eur?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28876 Dátum:
2013.11.09 szombat, 22:10:36 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.11.09 szombat, 22:09:17
Jo estet.
A 205 penz az menyi eur?
Neked 1000.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28877 Dátum:
2013.11.09 szombat, 22:13:53 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.11.09 szombat, 22:09:17
Jo estet.
A 205 penz az menyi eur?
205000 Ft = kb. 691 EUR
Ez volt a kérdés?
Milyen az idő Kazanban? Röpködnek már a mínuszok?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.09 szombat, 22:17:52 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28878 Dátum:
2013.11.09 szombat, 22:16:53 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.11.09 szombat, 19:27:25
:wow1:Nekem 2 éve ök csinálták mind a 4-et 205pénz volt idáig 30000km semmi gond nincs velük,adtak rá 6-ho garit.
köszönöm szépen
jól hangzik.
Idézetet írta: Arpad - 2013.11.09 szombat, 22:09:17
Jo estet.
A 205 penz az menyi eur?
693 €
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
vision
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28879 Dátum:
2013.11.10 vasárnap, 00:13:40 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.08 péntek, 17:24:29
Ez jobb mint a gyári:
http://www.fordalkatreszek.com/content/ford-turb%C3%B3cs%C5%91-0
Köszi a gyors választ!
madar89 neked is Köszönöm!
Naplózva
Mk3 2.0tdci 130le 2004 10. ghia limusin
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28880 Dátum:
2013.11.10 vasárnap, 16:24:01 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.09 szombat, 22:13:53
205000 Ft = kb. 691 EUR
Ez volt a kérdés?
Milyen az idő Kazanban? Röpködnek már a mínuszok?
Jo estet,nem semmi 700 eur.
Meg sem merem kerdezni menyibe kerulnek az ujjak.
Kazanyban erdekes aa osz. Tavaj ijenkor mar nagy ho volt meg rendes -
Az iden +10 korul rengeteg esovel.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28881 Dátum:
2013.11.10 vasárnap, 17:47:38 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.11.10 vasárnap, 16:24:01
Jo estet,nem semmi 700 eur.
Meg sem merem kerdezni menyibe kerulnek az ujjak.
Kazanyban erdekes aa osz. Tavaj ijenkor mar nagy ho volt meg rendes -
Az iden +10 korul rengeteg esovel.
Ennyibe
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28882 Dátum:
2013.11.10 vasárnap, 22:02:07 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.11.10 vasárnap, 16:24:01
Jo estet,nem semmi 700 eur.
Meg sem merem kerdezni menyibe kerulnek az ujjak.
Kazanyban erdekes aa osz. Tavaj ijenkor mar nagy ho volt meg rendes -
Az iden +10 korul rengeteg esovel.
Hát igen, drága. Itt is (Budapest) enyhe volt eddig.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28883 Dátum:
2013.11.10 vasárnap, 22:03:16 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.11.10 vasárnap, 16:24:01
Jo estet,nem semmi 700 eur.
Meg sem merem kerdezni menyibe kerulnek az ujjak.
Kazanyban erdekes aa osz. Tavaj ijenkor mar nagy ho volt meg rendes -
Az iden +10 korul rengeteg esovel.
a Fordnál múltkor rákérdeztem mennyibe kerül az, hogy nyugodtan szívvel bármikor letaposhassam és biztos nem fog előjönni a malacfarok jó ideig?
550.000 körüli ajánlatott kaptam. amiben benne van a 4 új porlasztó, új naftapumpa, új üzemanyagcsövek, tankmosás.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28884 Dátum:
2013.11.10 vasárnap, 22:20:52 »
Idézetet írta: zolas - 2013.11.10 vasárnap, 22:03:16
a Fordnál múltkor rákérdeztem mennyibe kerül az, hogy nyugodtan szívvel bármikor letaposhassam és biztos nem fog előjönni a malacfarok jó ideig?
550.000 körüli ajánlatott kaptam. amiben benne van a 4 új porlasztó, új naftapumpa, új üzemanyagcsövek, tankmosás.
2011-ben nekem tőlük ennyi volt,ebből egy kis kedvezményt kaptam a szerelőm által
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szuszu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28885 Dátum:
2013.11.11 hétfő, 14:38:06 »
Sziasztok,
a napokban enyhébb gyorsításkor kisebb rángást, megtorpanást érzek. Ha erőteljesebben taposom a gázpedált, ez nem jelentkezik. Mi lehet ez?
Naplózva
MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
bedocs
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28886 Dátum:
2013.11.12 kedd, 08:34:05 »
Sziasztok!
Megoldódott az indításproblémám. Kicseréltem a gyári aksit és rendesen indul az autó. Nincs lefulladás nem kell a gázzal játszanom hogy ne fulladjon le. Már csak egy probléma van hogy ingadozik az alapjáratok és egy kicsit dadog az autó. Viszont kiderült hogy kb 1 éve voltak felújítva a prolasztók. Azóta elment kb 30-40 ezret lehet hogy ennyit ért a felújítás?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28887 Dátum:
2013.11.12 kedd, 22:47:42 »
Idézetet írta: bedocs - 2013.11.12 kedd, 08:34:05
Sziasztok!
Megoldódott az indításproblémám. Kicseréltem a gyári aksit és rendesen indul az autó. Nincs lefulladás nem kell a gázzal játszanom hogy ne fulladjon le. Már csak egy probléma van hogy ingadozik az alapjáratok és egy kicsit dadog az autó. Viszont kiderült hogy kb 1 éve voltak felújítva a prolasztók. Azóta elment kb 30-40 ezret lehet hogy ennyit ért a felújítás?
Azért mielőtt neki állsz költségekbe verni magad nézesd meg a generátort.meg pucold ki a légtömegmérődet.Mind a 2 okozhatja az alapjárat ingadozást.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28888 Dátum:
2013.11.12 kedd, 23:08:12 »
Idézetet írta: Laca88 - 2013.11.07 csütörtök, 09:55:35
Sziasztok!
Kedves fórumtársak, nem olyan rég olvasgattam valahol az MK3-as mondeok gyártási éveknek megfelelő porlasztócsúcs típusairól, mármint pl: EJDR00301Z, EJDR00504Z, és sok más fajta.
Nekem egy 2002.12 havi gyártósorról lefutott 2.0 TDCI 130LE kombim van. A Kérdésem az lenne, hogy legyenek kedvesek mondják meg nekem a szakik, hogy én ugy néztem ebbe a EJDR00301Z típusú pcs kell, ez így van vagy tévedek? Azt is tudom hogy legjobb inkább alvázszám alakján megtudni, csak azt nem tudom hogy hol lehet!
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv.
Laca
Olvasd el ezt:
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Common_Rail_Injector_Types
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
csicsin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28889 Dátum:
2013.11.13 szerda, 10:00:58 »
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet a gondja az autómnak?
Az előizzítást visszajelző állandóan villog és az autóban nincs erő, mintha a turbó nem kapcsolna be!
Köszönöm: Gábor
Ford Mondeo 2003 2.0
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.13 szerda, 12:24:59 írta csicsin
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28890 Dátum:
2013.11.13 szerda, 10:15:28 »
Idézetet írta: csicsin - 2013.11.13 szerda, 10:00:58
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet a gondja az autómnak?
Az előizzítást visszajelző állandóan villog és az autó nincs erő, mintha a turbó nem kapcsolna be!
Köszönöm: Gábor
Ford Mondeo 2003 2.0
Kár lenne felsorolni a listát és találgatni.
Ki kell vizsgálni. Műszeres vizsgálat, hibatároló kiolvasás és ezt követően mérésekkel alátámasztani és/vagy megvizsgálni a lehetséges hibát okozó alkatrészeket.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28891 Dátum:
2013.11.13 szerda, 12:55:52 »
Idézetet írta: csicsin - 2013.11.13 szerda, 10:00:58
Sziasztok!
Szerintetek mi lehet a gondja az autómnak?
Az előizzítást visszajelző állandóan villog és az autóban nincs erő, mintha a turbó nem kapcsolna be!
Köszönöm: Gábor
Ford Mondeo 2003 2.0
vészüzemben van!
Az oka csak diaggal deríthető ki.
Ha pesti vagy,tudunk segíteni ebben-többen....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28892 Dátum:
2013.11.13 szerda, 12:58:17 »
Hali!
SOS kellene regenerálni és adaptáció visszaállítani egy 2006 os TDCI Mondeon! Budapest XIV be vagyok de Pesten bárhova elmegyek!!!!! Tud valaki VDS gépet valakinek / elérhetőséggel/!!!
A veszélyekkel tisztában vagyok, már regenerátam pár kocsit, de a ford nem megy a saját géppel!
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
pivi91
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28893 Dátum:
2013.11.13 szerda, 13:48:37 »
Sziasztok!
Egy új tag vagyok éppen ma regisztráltam az oldalra, bár nagyon régóta olvasgatom a forumot.
Egyből kérdéssel kezdenék: Nem rég vásároltam egy 2.0 tdci 131 Le mondeot és van vele egy olyan gondom, hogy beindítom az autót és kb 500as fordulatszámon pörög a motor kb 2-3 legfeljebb 5 másodpercig, ez idő alatt világít az akkumulátor vissza jelző és az ESP vissza jelző, majd röffen egyet a motor és beáll alapjáratra ami kb 800as fordulatszámot jelent! Ez a jelenség tök természetes vagy valami gondja van a gépnek?!
Előre is köszönöm a válaszotokat!
Üdv Nektek!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28894 Dátum:
2013.11.13 szerda, 13:55:20 »
Idézetet írta: pivi91 - 2013.11.13 szerda, 13:48:37
Sziasztok!
Egy új tag vagyok éppen ma regisztráltam az oldalra, bár nagyon régóta olvasgatom a forumot.
Egyből kérdéssel kezdenék: Nem rég vásároltam egy 2.0 tdci 131 Le mondeot és van vele egy olyan gondom, hogy beindítom az autót és kb 500as fordulatszámon pörög a motor kb 2-3 legfeljebb 5 másodpercig, ez idő alatt világít az akkumulátor vissza jelző és az ESP vissza jelző, majd röffen egyet a motor és beáll alapjáratra ami kb 800as fordulatszámot jelent! Ez a jelenség tök természetes vagy valami gondja van a gépnek?!
Előre is köszönöm a válaszotokat!
Üdv Nektek!
Szerinted normális? Aligha, különben nem kérdeznéd. Nem is az: fel kellene pörögjön kb. 1000-ig, és onnan 1-2-3 másodperc alatt szigorúan csak lefelé mozogva beállni a 800-as alapjáratnak.
Elsőre nézd meg, mikori az akksid és mennyire van még elemében. Ha az rendben lévőnek tűnik, akkor az akksi doboz alatt lévő földelés csatlakozót nézd meg. Ha az is OK, akkor lehet még generátor-töltés gond is.
A többit meg majd sorolják a többiek, van még pár lehetőség.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28895 Dátum:
2013.11.13 szerda, 14:18:10 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2013.11.13 szerda, 12:58:17
Hali!
SOS kellene regenerálni és adaptáció visszaállítani egy 2006 os TDCI Mondeon! Budapest XIV be vagyok de Pesten bárhova elmegyek!!!!! Tud valaki VDS gépet valakinek / elérhetőséggel/!!!
A veszélyekkel tisztában vagyok, már regenerátam pár kocsit, de a ford nem megy a saját géppel!
ha GSR cucca nem tudja,akkor markaszerviz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
csicsin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28896 Dátum:
2013.11.13 szerda, 19:07:05 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.13 szerda, 12:55:52
vészüzemben van!
Az oka csak diaggal deríthető ki.
Ha pesti vagy,tudunk segíteni ebben-többen....
Köszi szépen a válaszokat.
Igazából kiolvastattam a hibát: Az egyes hengerben a kopogás küszöbérték fellett (P3337)!
Ezt dobta ki a gép. Sajnos akinél voltam Ő nem tudott mit kezdeni vele. Most várnom kell egy másik szerelőre, mert Ő meg el van havazva.
Igazából kiváncsiságból kérdeztem meg hátha vki talalkozott ilyen hibával.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28897 Dátum:
2013.11.13 szerda, 19:58:51 »
Idézetet írta: csicsin - 2013.11.13 szerda, 19:07:05
Köszi szépen a válaszokat.
Igazából kiolvastattam a hibát: Az egyes hengerben a kopogás küszöbérték fellett (P3337)!
Ezt dobta ki a gép. Sajnos akinél voltam Ő nem tudott mit kezdeni vele. Most várnom kell egy másik szerelőre, mert Ő meg el van havazva.
Igazából kiváncsiságból kérdeztem meg hátha vki talalkozott ilyen hibával.
hát igen.az egyes henger porlasztója valami oknál fogva roszkor porlaszt vagy rosszul.a robbanás kopogást okoz,ezt a hibát tárolja az ecu.
egy porlasztó újraprogramozás valamennyit javítana a helyzeten,de a megoldást a csúcsok felülvizsgálata,és az alapján a felújítása hozna valószínűleg.
nem jó hír.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pisti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 33
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28898 Dátum:
2013.11.13 szerda, 21:09:22 »
Sziasztok! A következő a kérdésem most hogy hűvösebb lett az időjárás a víz hőfok jelzőm csak a 60-as feletti jelzésig megy fel, de városban beáll középre gondolom ez nem normális?
Naplózva
2.0 TDCI 130 Le 2004 kombi
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28899 Dátum:
2013.11.13 szerda, 21:15:02 »
Idézetet írta: Pisti - 2013.11.13 szerda, 21:09:22
Sziasztok! A következő a kérdésem most hogy hűvösebb lett az időjárás a víz hőfok jelzőm csak a 60-as feletti jelzésig megy fel, de városban beáll középre gondolom ez nem normális?
Valamelyik termosztát lehet. 2db van benne.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
Oldalak:
1
...
571
572
573
574
575
576
577
[
578
]
579
580
581
582
583
584
585
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ