Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:52:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
847
848
849
850
851
852
853
[
854
]
855
856
857
858
859
860
861
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14625351 alkalommal)
0 Felhasználó és 57 vendég van a témában
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42650 Dátum:
2017.05.23 kedd, 16:53:17 »
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem:
2.0 tdci 131le (2006)
Elvileg tavaly óta nem volt indítva és most nem is indul.
Elvileg előtte rendben volt.
Van valami bevállt dolog, mi lehet a hiba?
Köszönöm szépen!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42651 Dátum:
2017.05.23 kedd, 18:11:16 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2017.05.23 kedd, 16:53:17
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem:
2.0 tdci 131le (2006)
Elvileg tavaly óta nem volt indítva és most nem is indul.
Elvileg előtte rendben volt.
Van valami bevállt dolog, mi lehet a hiba?
Köszönöm szépen!
Az elvileg mondhatni kevés a működéshez. Gyakorlatilag is rendben kell lennie.
Mi lehet a hiba? Szerintem az, hogy nem indul.
A hiba oka pedig lehet az akkumulátortól az önindítón keresztül tovább haladva a gázolajon, majd a gázolajszűrőn eljutva a tüzelőanyag rendszerig, levegősödés és még ott lehet a mechanikus probléma is.
Sajnos ez a monitor mögül senki nem fogja tudni megmondani.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42652 Dátum:
2017.05.23 kedd, 18:18:51 »
Tuningbox hogy mukodik tdci nel? Milyen ertkeket modosit? Nem lehetne vele atverni a nyomaserzekelot hogy ne legyen veszuzem?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42653 Dátum:
2017.05.23 kedd, 18:19:12 »
Idézetet írta: GSR™ - 2017.05.23 kedd, 18:11:16
Az elvileg mondhatni kevés a működéshez. Gyakorlatilag is rendben kell lennie.
Mi lehet a hiba? Szerintem az, hogy nem indul.
A hiba oka pedig lehet az akkumulátortól az önindítón keresztül tovább haladva a gázolajon, majd a gázolajszűrőn eljutva a tüzelőanyag rendszerig, levegősödés és még ott lehet a mechanikus probléma is.
Sajnos ez a monitor mögül senki nem fogja tudni megmondani.
Szia!
Köszönöm,
igen én is gondoltam, hogy ez így nem lesz jó kérdés!
De gondoltam hátha van valami bevállt szokás!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42654 Dátum:
2017.05.23 kedd, 19:34:08 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.05.23 kedd, 18:18:51
Tuningbox hogy mukodik tdci nel? Milyen ertkeket modosit? Nem lehetne vele atverni a nyomaserzekelot hogy ne legyen veszuzem?
alacsonybb rail nyomás jelet közvetít az ecunak.nemlehet átverni,mert már egyszer átverted....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42655 Dátum:
2017.05.23 kedd, 19:34:53 »
Idézetet írta: tpmportal - 2017.05.23 kedd, 06:02:32
Az olyan mintha más csinálná
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42656 Dátum:
2017.05.23 kedd, 20:02:21 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.05.23 kedd, 18:18:51
Tuningbox hogy mukodik tdci nel? Milyen ertkeket modosit? Nem lehetne vele atverni a nyomaserzekelot hogy ne legyen veszuzem?
Ha tuningolni akarsz, Bunyeket keresd. Az ilyen tuningboxot meg felejtsd el, de nagyon gyorsan.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42657 Dátum:
2017.05.23 kedd, 21:23:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.05.23 kedd, 20:02:21
Ha tuningolni akarsz, Bunyeket keresd. Az ilyen tuningboxot meg felejtsd el, de nagyon gyorsan.
AndyA
írták már a kocsiját sásdon vagy 5 éve
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42658 Dátum:
2017.05.23 kedd, 22:52:03 »
Idézetet írta: alf® - 2017.05.23 kedd, 19:34:08
alacsonybb rail nyomás jelet közvetít az ecunak.nemlehet átverni,mert már egyszer átverted....
Na mindegy
ez a terv sem jott be
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42659 Dátum:
2017.05.23 kedd, 22:52:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.23 kedd, 21:23:03
írták már a kocsiját sásdon vagy 5 éve
Meg mikyen jo hogy irtak kulonben sokkal melyebbre kene nyomnom a gazpedalt hogy tudjak palyazni es akkor meg nonstop megallna ez a kotla
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42660 Dátum:
2017.05.24 szerda, 00:15:36 »
Sziasztok,
sajnálatos módon a Béke téren rettenetesen megszívtam ma ebben a viharban, esélyem sem volt menekülni az iszonyatosan növekvő árral szemben... autó leállt, hátsó ülés előtt és az első ülések alatt kb. 5 cm víz gyűlt össze, annak ellenére, hogy az ajtót nem nyitottam ki. Beindítani egyszer próbáltam, mert nem tudtam, hogy a saját hibámból fulladt-e le vagy a víz miatt... minden bizonnyal a víz miatt, önindító nem is tekert már... segítséget hívtam, de sajnos a víz néhány percenként 5-10 cm-vel nőtt odakint, így ablakom menekülve mentettem magamat és a menthetőt, térd fölé érő vízben toltuk a bajtársakkal "partra" az autókat.
Amíg a trélerre vártam, kb. amennyire tudtam belülről kimertem a vizet, itthon félig ki is szárítottam.... akku sarut még a helyszínen amint tudtam leszedtem, légszűrőt megnéztem és eltávolítottam, sajnos nedves volt...
Remélhetőleg holnap fogadnak is szervizben, de minden ötletet, tanácsot szívesen várok.
Nem rég óta van nálam, de annyira tökéletes autó volt, belülről meg újszerű...
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42661 Dátum:
2017.05.24 szerda, 01:20:29 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.05.24 szerda, 00:15:36
Sziasztok,
sajnálatos módon a Béke téren rettenetesen megszívtam ma ebben a viharban, esélyem sem volt menekülni az iszonyatosan növekvő árral szemben... autó leállt, hátsó ülés előtt és az első ülések alatt kb. 5 cm víz gyűlt össze, annak ellenére, hogy az ajtót nem nyitottam ki. Beindítani egyszer próbáltam, mert nem tudtam, hogy a saját hibámból fulladt-e le vagy a víz miatt... minden bizonnyal a víz miatt, önindító nem is tekert már... segítséget hívtam, de sajnos a víz néhány percenként 5-10 cm-vel nőtt odakint, így ablakom menekülve mentettem magamat és a menthetőt, térd fölé érő vízben toltuk a bajtársakkal "partra" az autókat.
Amíg a trélerre vártam, kb. amennyire tudtam belülről kimertem a vizet, itthon félig ki is szárítottam.... akku sarut még a helyszínen amint tudtam leszedtem, légszűrőt megnéztem és eltávolítottam, sajnos nedves volt...
Remélhetőleg holnap fogadnak is szervizben, de minden ötletet, tanácsot szívesen várok.
Nem rég óta van nálam, de annyira tökéletes autó volt, belülről meg újszerű...
Sajnos egész mélyről víz kerulhet a szivocsobe csak annyira kanyarog hogy fura hogy fel is tudna szivni. Ha igy lett akkor a legrosszabb esetbsn hajtokar gorbult...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42662 Dátum:
2017.05.25 csütörtök, 20:05:23 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2017.05.24 szerda, 01:20:29
Sajnos egész mélyről víz kerulhet a szivocsobe csak annyira kanyarog hogy fura hogy fel is tudna szivni. Ha igy lett akkor a legrosszabb esetbsn hajtokar gorbult...
A belsejéből tegnap mindent kipakoltam és teljesen kitakarítottam, azzal már nem lesz gáz.
Viszont a motorba nem tudom, hogy került-e víz és ha igen, akkor mennyi... Ma elvittem szervizbe, de addig is ver az ideg. Csak szétszedésnél derül ki, hogy görbült-e, vagy ha az izzítógyertya kiszereléses módszerrel meggyőződnek róla, hogy ne legyen víz a hengerben utána van ennek valami jele? Be sem indul?
Köszi
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42663 Dátum:
2017.05.26 péntek, 09:23:16 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.05.25 csütörtök, 20:05:23
A belsejéből tegnap mindent kipakoltam és teljesen kitakarítottam, azzal már nem lesz gáz.
Viszont a motorba nem tudom, hogy került-e víz és ha igen, akkor mennyi... Ma elvittem szervizbe, de addig is ver az ideg. Csak szétszedésnél derül ki, hogy görbült-e, vagy ha az izzítógyertya kiszereléses módszerrel meggyőződnek róla, hogy ne legyen víz a hengerben utána van ennek valami jele? Be sem indul?
Köszi
Ennyi idő alatt a szívócsőből aligha párolgott el, ha belement a víz. Hamar meg fogják találni, ha ott van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42664 Dátum:
2017.05.26 péntek, 09:32:37 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.05.25 csütörtök, 20:05:23
A belsejéből tegnap mindent kipakoltam és teljesen kitakarítottam, azzal már nem lesz gáz.
Viszont a motorba nem tudom, hogy került-e víz és ha igen, akkor mennyi... Ma elvittem szervizbe, de addig is ver az ideg. Csak szétszedésnél derül ki, hogy görbült-e, vagy ha az izzítógyertya kiszereléses módszerrel meggyőződnek róla, hogy ne legyen víz a hengerben utána van ennek valami jele? Be sem indul?
Köszi
felső holtpontokat lehet megnézni motorbontás nélkül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42665 Dátum:
2017.05.26 péntek, 09:33:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.26 péntek, 09:32:37
felső holtpontokat lehet megnézni motorbontás nélkül
Teljesen szintben kell lennie?
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42666 Dátum:
2017.05.26 péntek, 09:37:05 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.05.26 péntek, 09:33:35
Teljesen szintben kell lennie?
mivel?
amúgy ha csak fél decit szívott fel már akkor is van esély a hajtókar görbülésre. a nem tekert többet is arra utal, hogy összeakadt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42667 Dátum:
2017.05.26 péntek, 09:42:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.26 péntek, 09:37:05
mivel?
amúgy ha csak fél decit szívott fel már akkor is van esély a hajtókar görbülésre. a nem tekert többet is arra utal, hogy összeakadt
A blokk tetejével, vagy nem tudom hogy hívjták azt a részt. Vagy van egy érték, hogy mennyi hely lehet a hengerek tetejétől? Bocs a kérdések miatt, próbélom pontosan megérteni.
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42668 Dátum:
2017.05.26 péntek, 09:51:34 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.05.26 péntek, 09:42:56
A blokk tetejével, vagy nem tudom hogy hívjták azt a részt. Vagy van egy érték, hogy mennyi hely lehet a hengerek tetejétől? Bocs a kérdések miatt, próbélom pontosan megérteni.
egymáshoz lehet hasonlítani. akkor van ciki, ha mind egyformán görbült, de arra elég kicsi az esély
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42669 Dátum:
2017.05.26 péntek, 10:17:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.26 péntek, 09:51:34
egymáshoz lehet hasonlítani. akkor van ciki, ha mind egyformán görbült, de arra elég kicsi az esély
Értem, tehát csövek le, cooler le, kiszárítani, izzító gyertya ki, indítózás, és utána csekkolni, hogy görbült-e.
Hát, nem remélem sok jót
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42670 Dátum:
2017.05.26 péntek, 10:20:09 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.05.26 péntek, 10:17:11
Értem, tehát csövek le, cooler le, kiszárítani, izzító gyertya ki, indítózás, és utána csekkolni, hogy görbült-e.
Hát, nem remélem sok jót
kb. a rosszabra rákészülve a jóhír még mindig jobban esik, mintha beleéled magad, hogy úgyse lett baja és aztán jön a valós kép...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42671 Dátum:
2017.05.26 péntek, 11:41:09 »
Sziasztok!
Mennyiből lehet megúszni most egy komplett üzemanyagrendszer felújítást?
2.0tdci 131le
köszönöm
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42672 Dátum:
2017.05.26 péntek, 12:15:52 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2017.05.26 péntek, 11:41:09
Sziasztok!
Mennyiből lehet megúszni most egy komplett üzemanyagrendszer felújítást?
2.0tdci 131le
köszönöm
Sokból...
40-45-50 ezer a porlasztók komplett felújítása, 80-150 között áll meg valahol a CR-szivattyú felújítás attól függően, mennyire kell hozzányúlni, plusz a teljes rendszer tisztítása, esetleg csövek cseréje (elvileg kellene), plusz a szerelgetés. Az árak nyilván attól is függnek valamennyire, hogy ki csinálja, de nagyságrendileg helyesek. Ha nincs szerencséd, közelebb lehet a fél misihez, mint a 400-hoz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42673 Dátum:
2017.05.26 péntek, 12:40:25 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.05.26 péntek, 12:15:52
Sokból...
40-45-50 ezer a porlasztók komplett felújítása, 80-150 között áll meg valahol a CR-szivattyú felújítás attól függően, mennyire kell hozzányúlni, plusz a teljes rendszer tisztítása, esetleg csövek cseréje (elvileg kellene), plusz a szerelgetés. Az árak nyilván attól is függnek valamennyire, hogy ki csinálja, de nagyságrendileg helyesek. Ha nincs szerencséd, közelebb lehet a fél misihez, mint a 400-hoz.
AndyA
Köszi,
Épp gondolkodom, hogy veszek egy mondit de valami motor baja van, mert nem indul!
Csak gondoltam a legrosszabb esettel számolok, hogy úgy mennyire jönne ki!
Bár lehet esetleg olcsóbb baja is!
csak az a bajom, hogy így a többi FŐ alkatrészre sem lenne rálátásom, mint kettőstömegű, turbó... mivel ugyebár nem indul az autó!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Nody
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42674 Dátum:
2017.05.26 péntek, 15:43:00 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.05.26 péntek, 10:17:11
Értem, tehát csövek le, cooler le, kiszárítani, izzító gyertya ki, indítózás, és utána csekkolni, hogy görbült-e.
Hát, nem remélem sok jót
Hello.
Indítózás helyett én inkább megemelném az egyik első kereket,
váltót be a legmagasabb fokozatba (5,6) és a megemelt kereket forgatva
át lehet forgatni a motort. Így talán kevesebb "plusz" kár keletkezik a motorban..
Üdv, Norbi
Naplózva
MK3 2.0 TDCi 2006 N7BA B4Y INA EGRoff
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42675 Dátum:
2017.05.26 péntek, 18:24:13 »
Idézetet írta: Nody - 2017.05.26 péntek, 15:43:00
Hello.
Indítózás helyett én inkább megemelném az egyik első kereket,
váltót be a legmagasabb fokozatba (5,6) és a megemelt kereket forgatva
át lehet forgatni a motort. Így talán kevesebb "plusz" kár keletkezik a motorban..
Üdv, Norbi
Kozben megtortent a folyamat, cooler tele volt, 2-3 hengerben is allt. Viz eltavolitasa utan beindult, es meglepo modon szepen egyenletesen jar... valszeg mert kb alapjaratrol allt le es nem eroskodtem az inditassal... elektromos csatik, generator onindito lecsekkolasa, illetve karbantartasa a kovi lepes. 4-500km utan pedig olajcsere. Van egyeb amit szerintetek elkell vegeznem?
Koszonom!
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.26 péntek, 18:26:02 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
proli24
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42676 Dátum:
2017.05.26 péntek, 18:41:41 »
Sziasztok!
Most lett cserélve az összes injektor (felújított, újra kódolt, bevizsgált). A problémám az hogy nem értem hogy milyen sorrendben kellene feltanítani őket.....Vásároltam egy F-super nevű csodát, ami következőképpen kéri a kódokat:
Injektor 1
Injektor 3
Injektor 4
Injektor 2
Na most, az Injektor 1 a lánc felőli 1es hengernél lévő injektornak felel meg? Illetve az Injektor 3 a 3as hengernek és így tovább??
Ha így van beprogramozva, reggel hidegen nem indul egy henger, fehéren füstöl kb 5 másodpercig, majd egy kis gáz és beáll az alapjárat.
A másik gond, ami nem szűnik meg melegen sem, olyan mintha gyorsításnál az egyik henger kopogna, de csak amikor gázt adok, egyenletes haladásnál nem, illetve üresben sem.
A rossz injektorokkal ezt nem csinálta. Lehetséges hogy hibás az egyik injektor? Az összesről tanúsítványt kaptam, szóval le vannak tesztelve...
Találkozott már valaki ilyennel?
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.26 péntek, 18:44:02 írta proli24
»
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42677 Dátum:
2017.05.26 péntek, 19:29:28 »
Idézetet írta: proli24 - 2017.05.26 péntek, 18:41:41
Sziasztok!
Most lett cserélve az összes injektor (felújított, újra kódolt, bevizsgált). A problémám az hogy nem értem hogy milyen sorrendben kellene feltanítani őket.....Vásároltam egy F-super nevű csodát, ami következőképpen kéri a kódokat:
Injektor 1
Injektor 3
Injektor 4
Injektor 2
Na most, az Injektor 1 a lánc felőli 1es hengernél lévő injektornak felel meg? Illetve az Injektor 3 a 3as hengernek és így tovább??
Ha így van beprogramozva, reggel hidegen nem indul egy henger, fehéren füstöl kb 5 másodpercig, majd egy kis gáz és beáll az alapjárat.
A másik gond, ami nem szűnik meg melegen sem, olyan mintha gyorsításnál az egyik henger kopogna, de csak amikor gázt adok, egyenletes haladásnál nem, illetve üresben sem.
A rossz injektorokkal ezt nem csinálta. Lehetséges hogy hibás az egyik injektor? Az összesről tanúsítványt kaptam, szóval le vannak tesztelve...
Találkozott már valaki ilyennel?
Én úgy tudom hogy nem hengerszámozás alapján kell betanítani őket, hanem gyújtás sorrend alapján.
Forscannel csináld szerintem, ott van ábra is.
http://www.***/images/hdd1/2017/05/26/367Porlaszt_sz_moz_s.jpg
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
proli24
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42678 Dátum:
2017.05.26 péntek, 19:39:56 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.05.26 péntek, 19:29:28
Én úgy tudom hogy nem hengerszámozás alapján kell betanítani őket, hanem gyújtás sorrend alapján.
Forscannel csináld szerintem, ott van ábra is.
http://www.***/images/hdd1/2017/05/26/367Porlaszt_sz_moz_s.jpg
Sajnos Forscannel tudomásom szerint nem megy az F-super diag. De akkor megpróbálom úgy ahogy mondtad
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42679 Dátum:
2017.05.26 péntek, 19:53:01 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.05.26 péntek, 19:29:28
Én úgy tudom hogy nem hengerszámozás alapján kell betanítani őket, hanem gyújtás sorrend alapján.
Forscannel csináld szerintem, ott van ábra is.
http://www.***/images/hdd1/2017/05/26/367Porlaszt_sz_moz_s.jpg
Az a "gyújtási" (ami befecskendezési) sorrend, amit ő is beírt. 1-3-4-2. Pont ebben a sorrendben kéri az F super is. A Forscanban is ebben a sorrendben van felsorolva a porlasztók korrekciós kódja.
Naplózva
proli24
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42680 Dátum:
2017.05.26 péntek, 22:01:32 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2017.05.26 péntek, 19:53:01
Az a "gyújtási" (ami befecskendezési) sorrend, amit ő is beírt. 1-3-4-2. Pont ebben a sorrendben kéri az F super is. A Forscanban is ebben a sorrendben van felsorolva a porlasztók korrekciós kódja.
Na átírtam a kódokat ahogy mondtátok, de a kopogás ugyan úgy megmaradt....először arra tippeltem hogy a pilot befecskendezés nem megy még, mert azt olvastam hogy 20-30 percet kell menni mire beáll. Én mentem most 1 órát folyamatosan országúton, városban vegyesen, de megmaradt....
Esetleg az számít hogy a programozáskor nem volt teljesen hideg a motor?
Kíváncsi vagyok, hogy reggel indul-e mind a 4 henger...
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.26 péntek, 23:19:01 írta proli24
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42681 Dátum:
2017.05.27 szombat, 06:36:17 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.05.26 péntek, 18:24:13
Kozben megtortent a folyamat, cooler tele volt, 2-3 hengerben is allt. Viz eltavolitasa utan beindult, es meglepo modon szepen egyenletesen jar... valszeg mert kb alapjaratrol allt le es nem eroskodtem az inditassal... elektromos csatik, generator onindito lecsekkolasa, illetve karbantartasa a kovi lepes. 4-500km utan pedig olajcsere. Van egyeb amit szerintetek elkell vegeznem?
Koszonom!
Kompressziómérés. Abból minden kiderül.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42682 Dátum:
2017.05.27 szombat, 08:08:51 »
Idézetet írta: proli24 - 2017.05.26 péntek, 22:01:32
Na átírtam a kódokat ahogy mondtátok, de a kopogás ugyan úgy megmaradt....először arra tippeltem hogy a pilot befecskendezés nem megy még, mert azt olvastam hogy 20-30 percet kell menni mire beáll. Én mentem most 1 órát folyamatosan országúton, városban vegyesen, de megmaradt....
Esetleg az számít hogy a programozáskor nem volt teljesen hideg a motor?
Kíváncsi vagyok, hogy reggel indul-e mind a 4 henger...
Még a tanuló fázisban van a vezérlő. Kell neki egy kis idő. Ha nem szűnik meg, egy poharazást érdemes csináltatni. Abból minden kiderül. Az is lehet, hogy más ott a probléma. Szépen sorjában kell végigmenni. Azt is csinálhatod, hogy keresel valakit, akinek van ELM327+forscan-ja és azzal is ránéztek kódbeírás szempontjából.
Naplózva
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42683 Dátum:
2017.05.27 szombat, 20:19:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.05.27 szombat, 06:36:17
Kompressziómérés. Abból minden kiderül.
AndyA
Köszi, az is meglesz akkor.
Ma már mentem vele a környéken 150 km-t, az önindító egyszer furcsa hangod adott és meg sem mozdult, de erre számítottam, szóval a generátorral együtt fel lesz újítva, vagy cserélve. (Melyik éri meg jobban?)
Ezen kívül mindennek teljesen ugyanolyan a hangja és működése mint eddig
Úgy fest, hogy megúsztam ennyivel...kopkop...
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.27 szombat, 20:21:56 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42684 Dátum:
2017.05.28 vasárnap, 10:13:32 »
Idézetet írta: bari012 - 2017.05.27 szombat, 20:19:03
Köszi, az is meglesz akkor.
Ma már mentem vele a környéken 150 km-t, az önindító egyszer furcsa hangod adott és meg sem mozdult, de erre számítottam, szóval a generátorral együtt fel lesz újítva, vagy cserélve.
(Melyik éri meg jobban?)
Ezen kívül mindennek teljesen ugyanolyan a hangja és működése mint eddig
Úgy fest, hogy megúsztam ennyivel...kopkop...
Az attól függ, hogy mit kell javítani.
Naplózva
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42685 Dátum:
2017.05.28 vasárnap, 22:35:40 »
Sziasztok mondeomba 325 ezer van elkezdte zabálni az olajat 200km 1 liter olaj. Füstölni nem füstöl megy és indul is szépen. Turbo nem rég lett cserélve . Valakinek hasonló gondja volt már 2.0 tdci 115 hp 2005 évjárat szelepszár szimering?? Motor szétkopott??
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42686 Dátum:
2017.05.28 vasárnap, 22:43:03 »
Idézetet írta: istvantt - 2017.05.28 vasárnap, 22:35:40
Sziasztok mondeomba 325 ezer van elkezdte zabálni az olajat 200km 1 liter olaj. Füstölni nem füstöl megy és indul is szépen. Turbo nem rég lett cserélve . Valakinek hasonló gondja volt már 2.0 tdci 115 hp 2005 évjárat szelepszár szimering?? Motor szétkopott??
Inkább az új turbó.
Naplózva
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42687 Dátum:
2017.05.28 vasárnap, 23:30:42 »
Szarúl lett volna felújitva??? Vagy vmi tőmités a turbon belül??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42688 Dátum:
2017.05.28 vasárnap, 23:31:57 »
Idézetet írta: istvantt - 2017.05.28 vasárnap, 23:30:42
Szarúl lett volna felújitva??? Vagy vmi tőmités a turbon belül??
és ezek kombinációja. nincs itthon rendes turbos szaki, aki gyári szintre tud felújítani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42689 Dátum:
2017.05.28 vasárnap, 23:35:27 »
Hát ez most lehangol. 100 ezer akkor kidobtam a kukába fasza...
mit tudok tenni?? Bontott turbo??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42690 Dátum:
2017.05.28 vasárnap, 23:47:08 »
Idézetet írta: istvantt - 2017.05.28 vasárnap, 23:35:27
Hát ez most lehangol. 100 ezer akkor kidobtam a kukába fasza...
mit tudok tenni?? Bontott turbo??
bontott jóállapotú beszerlési garival 50körül megy
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42691 Dátum:
2017.05.28 vasárnap, 23:49:52 »
Ugye kartergáz minimális ...... indulni pöc röff csak én is erre tudok gondolni nem tudom ha a motor lenne szétkopva mik lennének a tünetek meg ez sztem nagyon drasztikus olajfogyasztás
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42692 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 15:43:05 »
Idézetet írta: istvantt - 2017.05.28 vasárnap, 23:49:52
Ugye kartergáz minimális ...... indulni pöc röff csak én is erre tudok gondolni nem tudom ha a motor lenne szétkopva mik lennének a tünetek meg ez sztem nagyon drasztikus olajfogyasztás
És ez?
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2006/2_0/D/kipufogorendszer-turbo/turbo-alkatreszek/turbo-kozepresz
Kedvezménnyel nem rossz ár. Gondolom a geometrián kívül ezt újítják fel, a középrész miatt eheti az olajat is.
Igaz ez 130LE N7BA-hoz valósi
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42693 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 15:45:33 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2017.05.29 hétfő, 15:43:05
És ez?
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2006/2_0/D/kipufogorendszer-turbo/turbo-alkatreszek/turbo-kozepresz
Kedvezménnyel nem rossz ár. Gondolom a geometrián kívül ezt újítják fel, a középrész miatt eheti az olajat is.
Igaz ez 130LE N7BA-hoz valósi
Én inkább keresnék egy jó bontott gyárit.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42694 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 17:00:45 »
Idézetet írta: istvantt - 2017.05.28 vasárnap, 23:49:52
Ugye kartergáz minimális ...... indulni pöc röff csak én is erre tudok gondolni nem tudom ha a motor lenne szétkopva mik lennének a tünetek meg ez sztem nagyon drasztikus olajfogyasztás
Azért talán lenne még egy fontos alkatrész,amit ilyenkor cserélni szoktak.
Ez a turbótól visszatérő olajcső.Ugyanis van benne 1pici szűrő.Ez szűri a tengelyen megégett olajból a kormot.Ha ez eldugul,az olaj nem tud visszafolyni az olajtérbe,így a nyomással érkező motorolaj a tengely és a siklócsapágy között bejut a szívó oldalra.Így gyakorlatilag felzabálja a motorolajat a turbón keresztül.
Turbócserekor Ford előírás ennek a cseréje.Nem olcsó,ellenben jó drága.De kapható.
Amit tudsz tenni,hogy utánajársz,hogy azt cserélték-e,illetve ha nem,akkor azt te most megteszed.
Ilyesmi:
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/turbofeltolto_alkatreszei/turbo_olajvisszavezeto_cso_ford_transit_2000-2002_2_2tdci_22742
«
Utoljára szerkesztve: 2017.05.29 hétfő, 17:04:43 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42695 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 17:28:32 »
Idézetet írta: alf® - 2017.05.29 hétfő, 17:00:45
Azért talán lenne még egy fontos alkatrész,amit ilyenkor cserélni szoktak.
Ez a turbótól visszatérő olajcső.Ugyanis van benne 1pici szűrő.Ez szűri a tengelyen megégett olajból a kormot.Ha ez eldugul,az olaj nem tud visszafolyni az olajtérbe,így a nyomással érkező motorolaj a tengely és a siklócsapágy között bejut a szívó oldalra.Így gyakorlatilag felzabálja a motorolajat a turbón keresztül.
Turbócserekor Ford előírás ennek a cseréje.Nem olcsó,ellenben jó drága.De kapható.
Amit tudsz tenni,hogy utánajársz,hogy azt cserélték-e,illetve ha nem,akkor azt te most megteszed.
Ilyesmi:
https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/turbofeltolto_alkatreszei/turbo_olajvisszavezeto_cso_ford_transit_2000-2002_2_2tdci_22742
mk3 csövében nincs szűrő
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
istvantt
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42696 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 17:52:12 »
Elvileg a szerelőm szerint a középrészt vadi újnak látja külsőleg ☺☺☺ Belsőleg meg kitudja. Am nyiregyen újitoták föl.!!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42697 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 18:18:14 »
Idézetet írta: istvantt - 2017.05.29 hétfő, 17:52:12
Elvileg a szerelőm szerint a középrészt vadi újnak látja külsőleg ☺☺☺ Belsőleg meg kitudja. Am nyiregyen újitoták föl.!!
Vidd vissza. Tegyenek újra egy próbát...
Gondolom számla és gari van
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42698 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 20:57:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.05.29 hétfő, 17:28:32
mk3 csövében nincs szűrő
nekem pont az mk3nál kellett ezt cserélnem ezt a csövet a turbóval,és a szűrő is bnne volt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #42699 Dátum:
2017.05.29 hétfő, 21:02:21 »
Idézetet írta: alf® - 2017.05.29 hétfő, 20:57:52
nekem pont az mk3nál kellett ezt cserélnem ezt a csövet a turbóval,és a szűrő is bnne volt.
én láttam már vagy 15 ilyen csövet, mindenféle évjáraton, egyikbe sem volt szűrő gyárilag
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
847
848
849
850
851
852
853
[
854
]
855
856
857
858
859
860
861
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ