Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:24:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 847 848 849 850 851 852 853 [854] 855 856 857 858 859 860 861 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14625030 alkalommal)
0 Felhasználó és 73 vendég van a témában
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #42650 Dátum: 2017.05.23 kedd, 16:53:17 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem:
2.0 tdci 131le (2006)
Elvileg tavaly óta nem volt indítva és most nem is indul.
Elvileg előtte rendben volt.
Van valami bevállt dolog, mi lehet a hiba?
Köszönöm szépen!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #42651 Dátum: 2017.05.23 kedd, 18:11:16 »

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem:
2.0 tdci 131le (2006)
Elvileg tavaly óta nem volt indítva és most nem is indul.
Elvileg előtte rendben volt.
Van valami bevállt dolog, mi lehet a hiba?
Köszönöm szépen!


Az elvileg mondhatni kevés a működéshez. Gyakorlatilag is rendben kell lennie.
Mi lehet a hiba? Szerintem az, hogy nem indul.
A hiba oka pedig lehet az akkumulátortól az önindítón keresztül tovább haladva a gázolajon, majd a gázolajszűrőn eljutva a tüzelőanyag rendszerig, levegősödés és még ott lehet a mechanikus probléma is.
Sajnos ez a monitor mögül senki nem fogja tudni megmondani.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42652 Dátum: 2017.05.23 kedd, 18:18:51 »

Tuningbox hogy mukodik tdci nel? Milyen ertkeket modosit? Nem lehetne vele atverni a nyomaserzekelot hogy ne legyen veszuzem?  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #42653 Dátum: 2017.05.23 kedd, 18:19:12 »

Az elvileg mondhatni kevés a működéshez. Gyakorlatilag is rendben kell lennie.
Mi lehet a hiba? Szerintem az, hogy nem indul.
A hiba oka pedig lehet az akkumulátortól az önindítón keresztül tovább haladva a gázolajon, majd a gázolajszűrőn eljutva a tüzelőanyag rendszerig, levegősödés és még ott lehet a mechanikus probléma is.
Sajnos ez a monitor mögül senki nem fogja tudni megmondani.  Undecided


Szia!
Köszönöm, worship igen én is gondoltam, hogy ez így nem lesz jó kérdés!
De gondoltam hátha van valami bevállt szokás! nyes
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42654 Dátum: 2017.05.23 kedd, 19:34:08 »

Tuningbox hogy mukodik tdci nel? Milyen ertkeket modosit? Nem lehetne vele atverni a nyomaserzekelot hogy ne legyen veszuzem?  vigyor3
alacsonybb rail nyomás jelet közvetít az ecunak.nemlehet átverni,mert már egyszer átverted.... nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42655 Dátum: 2017.05.23 kedd, 19:34:53 »

Az olyan mintha más csinálná  angel
eplus2 eplus2 eplus2 taps eljen hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42656 Dátum: 2017.05.23 kedd, 20:02:21 »

Tuningbox hogy mukodik tdci nel? Milyen ertkeket modosit? Nem lehetne vele atverni a nyomaserzekelot hogy ne legyen veszuzem?  vigyor3

Ha tuningolni akarsz, Bunyeket keresd. Az ilyen tuningboxot meg felejtsd el, de nagyon gyorsan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42657 Dátum: 2017.05.23 kedd, 21:23:03 »

Ha tuningolni akarsz, Bunyeket keresd. Az ilyen tuningboxot meg felejtsd el, de nagyon gyorsan.

AndyA
írták már a kocsiját sásdon vagy 5 éve vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42658 Dátum: 2017.05.23 kedd, 22:52:03 »

alacsonybb rail nyomás jelet közvetít az ecunak.nemlehet átverni,mert már egyszer átverted.... nyes
Na mindegy  vigyor3 ez a terv sem jott be
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42659 Dátum: 2017.05.23 kedd, 22:52:43 »

írták már a kocsiját sásdon vagy 5 éve vigyor3
Meg mikyen jo hogy irtak kulonben sokkal melyebbre kene nyomnom a gazpedalt hogy tudjak palyazni es akkor meg nonstop megallna ez a kotla
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #42660 Dátum: 2017.05.24 szerda, 00:15:36 »

Sziasztok,

sajnálatos módon a Béke téren rettenetesen megszívtam ma ebben a viharban, esélyem sem volt menekülni az iszonyatosan növekvő árral szemben... autó leállt, hátsó ülés előtt és az első ülések alatt kb. 5 cm víz gyűlt össze, annak ellenére, hogy az ajtót nem nyitottam ki. Beindítani egyszer próbáltam, mert nem tudtam, hogy a saját hibámból fulladt-e le vagy a víz miatt... minden bizonnyal a víz miatt, önindító nem is tekert már... segítséget hívtam, de sajnos a víz néhány percenként 5-10 cm-vel nőtt odakint, így ablakom menekülve mentettem magamat és a menthetőt, térd fölé érő vízben toltuk a bajtársakkal "partra" az autókat.
Amíg a trélerre vártam, kb. amennyire tudtam belülről kimertem a vizet, itthon félig ki is szárítottam.... akku sarut még a helyszínen amint tudtam leszedtem, légszűrőt megnéztem és eltávolítottam, sajnos nedves volt...
Remélhetőleg holnap fogadnak is szervizben, de minden ötletet, tanácsot szívesen várok.
Nem rég óta van nálam, de annyira tökéletes autó volt, belülről meg újszerű... rinya szomoru1
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #42661 Dátum: 2017.05.24 szerda, 01:20:29 »

Sziasztok,

sajnálatos módon a Béke téren rettenetesen megszívtam ma ebben a viharban, esélyem sem volt menekülni az iszonyatosan növekvő árral szemben... autó leállt, hátsó ülés előtt és az első ülések alatt kb. 5 cm víz gyűlt össze, annak ellenére, hogy az ajtót nem nyitottam ki. Beindítani egyszer próbáltam, mert nem tudtam, hogy a saját hibámból fulladt-e le vagy a víz miatt... minden bizonnyal a víz miatt, önindító nem is tekert már... segítséget hívtam, de sajnos a víz néhány percenként 5-10 cm-vel nőtt odakint, így ablakom menekülve mentettem magamat és a menthetőt, térd fölé érő vízben toltuk a bajtársakkal "partra" az autókat.
Amíg a trélerre vártam, kb. amennyire tudtam belülről kimertem a vizet, itthon félig ki is szárítottam.... akku sarut még a helyszínen amint tudtam leszedtem, légszűrőt megnéztem és eltávolítottam, sajnos nedves volt...
Remélhetőleg holnap fogadnak is szervizben, de minden ötletet, tanácsot szívesen várok.
Nem rég óta van nálam, de annyira tökéletes autó volt, belülről meg újszerű... rinya szomoru1

Sajnos egész mélyről víz kerulhet a szivocsobe csak annyira kanyarog hogy fura hogy fel is tudna szivni. Ha igy lett akkor a legrosszabb esetbsn hajtokar gorbult...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #42662 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 20:05:23 »

Sajnos egész mélyről víz kerulhet a szivocsobe csak annyira kanyarog hogy fura hogy fel is tudna szivni. Ha igy lett akkor a legrosszabb esetbsn hajtokar gorbult...

A belsejéből tegnap mindent kipakoltam és teljesen kitakarítottam, azzal már nem lesz gáz.
Viszont a motorba nem tudom, hogy került-e víz és ha igen, akkor mennyi... Ma elvittem szervizbe, de addig is ver az ideg. Csak szétszedésnél derül ki, hogy görbült-e, vagy ha az izzítógyertya kiszereléses módszerrel meggyőződnek róla, hogy ne legyen víz a hengerben utána van ennek valami jele? Be sem indul?
Köszi Sad
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42663 Dátum: 2017.05.26 péntek, 09:23:16 »

A belsejéből tegnap mindent kipakoltam és teljesen kitakarítottam, azzal már nem lesz gáz.
Viszont a motorba nem tudom, hogy került-e víz és ha igen, akkor mennyi... Ma elvittem szervizbe, de addig is ver az ideg. Csak szétszedésnél derül ki, hogy görbült-e, vagy ha az izzítógyertya kiszereléses módszerrel meggyőződnek róla, hogy ne legyen víz a hengerben utána van ennek valami jele? Be sem indul?
Köszi Sad

Ennyi idő alatt a szívócsőből aligha párolgott el, ha belement a víz. Hamar meg fogják találni, ha ott van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42664 Dátum: 2017.05.26 péntek, 09:32:37 »

A belsejéből tegnap mindent kipakoltam és teljesen kitakarítottam, azzal már nem lesz gáz.
Viszont a motorba nem tudom, hogy került-e víz és ha igen, akkor mennyi... Ma elvittem szervizbe, de addig is ver az ideg. Csak szétszedésnél derül ki, hogy görbült-e, vagy ha az izzítógyertya kiszereléses módszerrel meggyőződnek róla, hogy ne legyen víz a hengerben utána van ennek valami jele? Be sem indul?
Köszi Sad
felső holtpontokat lehet megnézni motorbontás nélkül
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #42665 Dátum: 2017.05.26 péntek, 09:33:35 »

felső holtpontokat lehet megnézni motorbontás nélkül
Teljesen szintben kell lennie?
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42666 Dátum: 2017.05.26 péntek, 09:37:05 »

Teljesen szintben kell lennie?
mivel?

amúgy ha csak fél decit szívott fel már akkor is van esély a hajtókar görbülésre. a nem tekert többet is arra utal, hogy összeakadt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #42667 Dátum: 2017.05.26 péntek, 09:42:56 »

mivel?

amúgy ha csak fél decit szívott fel már akkor is van esély a hajtókar görbülésre. a nem tekert többet is arra utal, hogy összeakadt
A blokk tetejével, vagy nem tudom hogy hívjták azt a részt. Vagy van egy érték, hogy mennyi hely lehet a hengerek tetejétől? Bocs a kérdések miatt, próbélom pontosan megérteni.
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42668 Dátum: 2017.05.26 péntek, 09:51:34 »

A blokk tetejével, vagy nem tudom hogy hívjták azt a részt. Vagy van egy érték, hogy mennyi hely lehet a hengerek tetejétől? Bocs a kérdések miatt, próbélom pontosan megérteni.
egymáshoz lehet hasonlítani. akkor van ciki, ha mind egyformán görbült, de arra elég kicsi az esély
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #42669 Dátum: 2017.05.26 péntek, 10:17:11 »

egymáshoz lehet hasonlítani. akkor van ciki, ha mind egyformán görbült, de arra elég kicsi az esély
Értem, tehát csövek le, cooler le, kiszárítani, izzító gyertya ki, indítózás, és utána csekkolni, hogy görbült-e.
Hát, nem remélem sok jót rinya
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42670 Dátum: 2017.05.26 péntek, 10:20:09 »

Értem, tehát csövek le, cooler le, kiszárítani, izzító gyertya ki, indítózás, és utána csekkolni, hogy görbült-e.
Hát, nem remélem sok jót rinya
kb. a rosszabra rákészülve a jóhír még mindig jobban esik, mintha beleéled magad, hogy úgyse lett baja és aztán jön a valós kép...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #42671 Dátum: 2017.05.26 péntek, 11:41:09 »

Sziasztok!

Mennyiből lehet megúszni most egy komplett üzemanyagrendszer felújítást?
2.0tdci 131le
köszönöm
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42672 Dátum: 2017.05.26 péntek, 12:15:52 »

Sziasztok!

Mennyiből lehet megúszni most egy komplett üzemanyagrendszer felújítást?
2.0tdci 131le
köszönöm


Sokból... Smiley

40-45-50 ezer a porlasztók komplett felújítása, 80-150 között áll meg valahol a CR-szivattyú felújítás attól függően, mennyire kell hozzányúlni, plusz a teljes rendszer tisztítása, esetleg csövek cseréje (elvileg kellene), plusz a szerelgetés. Az árak nyilván attól is függnek valamennyire, hogy ki csinálja, de nagyságrendileg helyesek. Ha nincs szerencséd, közelebb lehet a fél misihez, mint a 400-hoz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #42673 Dátum: 2017.05.26 péntek, 12:40:25 »

Sokból... Smiley

40-45-50 ezer a porlasztók komplett felújítása, 80-150 között áll meg valahol a CR-szivattyú felújítás attól függően, mennyire kell hozzányúlni, plusz a teljes rendszer tisztítása, esetleg csövek cseréje (elvileg kellene), plusz a szerelgetés. Az árak nyilván attól is függnek valamennyire, hogy ki csinálja, de nagyságrendileg helyesek. Ha nincs szerencséd, közelebb lehet a fél misihez, mint a 400-hoz.

AndyA


Köszi,
Épp gondolkodom, hogy veszek egy mondit de valami motor baja van, mert nem indul!
Csak gondoltam a legrosszabb esettel számolok, hogy úgy mennyire jönne ki!
Bár lehet esetleg olcsóbb baja is!
csak az a bajom, hogy így a többi FŐ alkatrészre sem lenne rálátásom, mint kettőstömegű, turbó... mivel ugyebár nem indul az autó!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Nody
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Új hozzászólás #42674 Dátum: 2017.05.26 péntek, 15:43:00 »

Értem, tehát csövek le, cooler le, kiszárítani, izzító gyertya ki, indítózás, és utána csekkolni, hogy görbült-e.
Hát, nem remélem sok jót rinya

Hello.
Indítózás helyett én inkább megemelném az egyik első kereket,
váltót be a legmagasabb fokozatba (5,6) és a megemelt kereket forgatva
át lehet forgatni a motort. Így talán kevesebb "plusz" kár keletkezik a motorban..
Üdv, Norbi
Naplózva

MK3 2.0 TDCi 2006 N7BA B4Y INA EGRoff
 R 1 3 5
 └-┼┼┤
    2 4 6
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #42675 Dátum: 2017.05.26 péntek, 18:24:13 »

Hello.
Indítózás helyett én inkább megemelném az egyik első kereket,
váltót be a legmagasabb fokozatba (5,6) és a megemelt kereket forgatva
át lehet forgatni a motort. Így talán kevesebb "plusz" kár keletkezik a motorban..
Üdv, Norbi
Kozben megtortent a folyamat, cooler tele volt, 2-3 hengerben is allt. Viz eltavolitasa utan beindult, es meglepo modon szepen egyenletesen jar... valszeg mert kb alapjaratrol allt le es nem eroskodtem az inditassal... elektromos csatik, generator onindito lecsekkolasa, illetve karbantartasa a kovi lepes. 4-500km utan pedig olajcsere. Van egyeb amit szerintetek elkell vegeznem?
Koszonom!
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.26 péntek, 18:26:02 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
proli24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #42676 Dátum: 2017.05.26 péntek, 18:41:41 »

Sziasztok!
Most lett cserélve az összes injektor (felújított, újra kódolt, bevizsgált). A problémám az hogy nem értem hogy milyen sorrendben kellene feltanítani őket.....Vásároltam egy F-super nevű csodát, ami következőképpen kéri a kódokat:
Injektor 1
Injektor 3
Injektor 4
Injektor 2

Na most, az Injektor 1 a lánc felőli 1es hengernél lévő injektornak felel meg? Illetve az Injektor 3 a 3as hengernek és így tovább??
Ha így van beprogramozva, reggel hidegen nem indul egy henger, fehéren füstöl kb 5 másodpercig, majd egy kis gáz és beáll az alapjárat.
A másik gond, ami nem szűnik meg melegen sem, olyan mintha gyorsításnál az egyik henger kopogna, de csak amikor gázt adok, egyenletes haladásnál nem, illetve üresben sem.
A rossz injektorokkal ezt nem csinálta. Lehetséges hogy hibás az egyik injektor? Az összesről tanúsítványt kaptam, szóval le vannak tesztelve...
Találkozott már valaki ilyennel? szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.26 péntek, 18:44:02 írta proli24 » Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42677 Dátum: 2017.05.26 péntek, 19:29:28 »

Sziasztok!
Most lett cserélve az összes injektor (felújított, újra kódolt, bevizsgált). A problémám az hogy nem értem hogy milyen sorrendben kellene feltanítani őket.....Vásároltam egy F-super nevű csodát, ami következőképpen kéri a kódokat:
Injektor 1
Injektor 3
Injektor 4
Injektor 2

Na most, az Injektor 1 a lánc felőli 1es hengernél lévő injektornak felel meg? Illetve az Injektor 3 a 3as hengernek és így tovább??
Ha így van beprogramozva, reggel hidegen nem indul egy henger, fehéren füstöl kb 5 másodpercig, majd egy kis gáz és beáll az alapjárat.
A másik gond, ami nem szűnik meg melegen sem, olyan mintha gyorsításnál az egyik henger kopogna, de csak amikor gázt adok, egyenletes haladásnál nem, illetve üresben sem.
A rossz injektorokkal ezt nem csinálta. Lehetséges hogy hibás az egyik injektor? Az összesről tanúsítványt kaptam, szóval le vannak tesztelve...
Találkozott már valaki ilyennel? szomoru1

Én úgy tudom hogy nem hengerszámozás alapján kell betanítani őket, hanem gyújtás sorrend alapján.
Forscannel csináld szerintem, ott van ábra is.
http://www.***/images/hdd1/2017/05/26/367Porlaszt_sz_moz_s.jpg
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
proli24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #42678 Dátum: 2017.05.26 péntek, 19:39:56 »

Én úgy tudom hogy nem hengerszámozás alapján kell betanítani őket, hanem gyújtás sorrend alapján.
Forscannel csináld szerintem, ott van ábra is.
http://www.***/images/hdd1/2017/05/26/367Porlaszt_sz_moz_s.jpg

Sajnos Forscannel tudomásom szerint nem megy az F-super diag. De akkor megpróbálom úgy ahogy mondtad Wink
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42679 Dátum: 2017.05.26 péntek, 19:53:01 »

Én úgy tudom hogy nem hengerszámozás alapján kell betanítani őket, hanem gyújtás sorrend alapján.
Forscannel csináld szerintem, ott van ábra is.
http://www.***/images/hdd1/2017/05/26/367Porlaszt_sz_moz_s.jpg

Az a "gyújtási" (ami befecskendezési) sorrend, amit ő is beírt. 1-3-4-2. Pont ebben a sorrendben kéri az F super is. A Forscanban is ebben a sorrendben van felsorolva a porlasztók korrekciós kódja.
Naplózva
proli24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #42680 Dátum: 2017.05.26 péntek, 22:01:32 »

Az a "gyújtási" (ami befecskendezési) sorrend, amit ő is beírt. 1-3-4-2. Pont ebben a sorrendben kéri az F super is. A Forscanban is ebben a sorrendben van felsorolva a porlasztók korrekciós kódja.

Na átírtam a kódokat ahogy mondtátok, de a kopogás ugyan úgy megmaradt....először arra tippeltem hogy a pilot befecskendezés nem megy még, mert azt olvastam hogy 20-30 percet kell menni mire beáll. Én mentem most 1 órát folyamatosan országúton, városban vegyesen, de megmaradt....
Esetleg az számít hogy a programozáskor nem volt teljesen hideg a motor?
Kíváncsi vagyok, hogy reggel indul-e mind a 4 henger...   vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.26 péntek, 23:19:01 írta proli24 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #42681 Dátum: 2017.05.27 szombat, 06:36:17 »

Kozben megtortent a folyamat, cooler tele volt, 2-3 hengerben is allt. Viz eltavolitasa utan beindult, es meglepo modon szepen egyenletesen jar... valszeg mert kb alapjaratrol allt le es nem eroskodtem az inditassal... elektromos csatik, generator onindito lecsekkolasa, illetve karbantartasa a kovi lepes. 4-500km utan pedig olajcsere. Van egyeb amit szerintetek elkell vegeznem?
Koszonom!

Kompressziómérés. Abból minden kiderül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42682 Dátum: 2017.05.27 szombat, 08:08:51 »

Na átírtam a kódokat ahogy mondtátok, de a kopogás ugyan úgy megmaradt....először arra tippeltem hogy a pilot befecskendezés nem megy még, mert azt olvastam hogy 20-30 percet kell menni mire beáll. Én mentem most 1 órát folyamatosan országúton, városban vegyesen, de megmaradt....
Esetleg az számít hogy a programozáskor nem volt teljesen hideg a motor?
Kíváncsi vagyok, hogy reggel indul-e mind a 4 henger...   vigyor3

Még a tanuló fázisban van a vezérlő. Kell neki egy kis idő. Ha nem szűnik meg, egy poharazást érdemes csináltatni. Abból minden kiderül. Az is lehet, hogy más ott a probléma. Szépen sorjában kell végigmenni. Azt is csinálhatod, hogy keresel valakit, akinek van ELM327+forscan-ja és azzal is ránéztek kódbeírás szempontjából.
Naplózva
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #42683 Dátum: 2017.05.27 szombat, 20:19:03 »

Kompressziómérés. Abból minden kiderül.

AndyA
Köszi, az is meglesz akkor.
Ma már mentem vele a környéken 150 km-t, az önindító egyszer furcsa hangod adott és meg sem mozdult, de erre számítottam, szóval a generátorral együtt fel lesz újítva, vagy cserélve. (Melyik éri meg jobban?)
Ezen kívül mindennek teljesen ugyanolyan a hangja és működése mint eddig angel
Úgy fest, hogy megúsztam ennyivel...kopkop... wow1
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.27 szombat, 20:21:56 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #42684 Dátum: 2017.05.28 vasárnap, 10:13:32 »

Köszi, az is meglesz akkor.
Ma már mentem vele a környéken 150 km-t, az önindító egyszer furcsa hangod adott és meg sem mozdult, de erre számítottam, szóval a generátorral együtt fel lesz újítva, vagy cserélve. (Melyik éri meg jobban?)
Ezen kívül mindennek teljesen ugyanolyan a hangja és működése mint eddig angel
Úgy fest, hogy megúsztam ennyivel...kopkop... wow1

Az attól függ, hogy mit kell javítani.
Naplózva
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42685 Dátum: 2017.05.28 vasárnap, 22:35:40 »

Sziasztok mondeomba 325 ezer van elkezdte zabálni az olajat 200km 1 liter olaj. Füstölni nem füstöl megy és indul is szépen. Turbo  nem rég lett cserélve . Valakinek hasonló gondja volt már 2.0 tdci 115  hp 2005 évjárat szelepszár szimering?? Motor szétkopott??
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42686 Dátum: 2017.05.28 vasárnap, 22:43:03 »

Sziasztok mondeomba 325 ezer van elkezdte zabálni az olajat 200km 1 liter olaj. Füstölni nem füstöl megy és indul is szépen. Turbo  nem rég lett cserélve . Valakinek hasonló gondja volt már 2.0 tdci 115  hp 2005 évjárat szelepszár szimering?? Motor szétkopott??

Inkább az új turbó.
Naplózva
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42687 Dátum: 2017.05.28 vasárnap, 23:30:42 »

Szarúl lett volna felújitva??? Vagy vmi tőmités a turbon belül??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42688 Dátum: 2017.05.28 vasárnap, 23:31:57 »

Szarúl lett volna felújitva??? Vagy vmi tőmités a turbon belül??
és ezek kombinációja. nincs itthon rendes turbos szaki, aki gyári szintre tud felújítani
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42689 Dátum: 2017.05.28 vasárnap, 23:35:27 »

Hát ez most lehangol. 100 ezer akkor kidobtam a kukába fasza... duhos2 mit tudok tenni?? Bontott turbo??
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42690 Dátum: 2017.05.28 vasárnap, 23:47:08 »

Hát ez most lehangol. 100 ezer akkor kidobtam a kukába fasza... duhos2 mit tudok tenni?? Bontott turbo??
bontott jóállapotú beszerlési garival 50körül megy
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42691 Dátum: 2017.05.28 vasárnap, 23:49:52 »

Ugye kartergáz minimális ...... indulni pöc röff csak én is erre tudok gondolni nem tudom ha a motor lenne szétkopva mik lennének a tünetek meg ez sztem nagyon drasztikus olajfogyasztás
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #42692 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 15:43:05 »

Ugye kartergáz minimális ...... indulni pöc röff csak én is erre tudok gondolni nem tudom ha a motor lenne szétkopva mik lennének a tünetek meg ez sztem nagyon drasztikus olajfogyasztás

És ez? http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2006/2_0/D/kipufogorendszer-turbo/turbo-alkatreszek/turbo-kozepresz
Kedvezménnyel nem rossz ár. Gondolom a geometrián kívül ezt újítják fel, a középrész miatt eheti az olajat is.
Igaz ez 130LE N7BA-hoz valósi
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #42693 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 15:45:33 »

És ez? http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2006/2_0/D/kipufogorendszer-turbo/turbo-alkatreszek/turbo-kozepresz
Kedvezménnyel nem rossz ár. Gondolom a geometrián kívül ezt újítják fel, a középrész miatt eheti az olajat is.
Igaz ez 130LE N7BA-hoz valósi

Én inkább keresnék egy jó bontott gyárit.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42694 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 17:00:45 »

Ugye kartergáz minimális ...... indulni pöc röff csak én is erre tudok gondolni nem tudom ha a motor lenne szétkopva mik lennének a tünetek meg ez sztem nagyon drasztikus olajfogyasztás
Azért talán lenne még egy fontos alkatrész,amit ilyenkor cserélni szoktak.
Ez a turbótól visszatérő olajcső.Ugyanis van benne 1pici szűrő.Ez szűri a tengelyen megégett olajból a kormot.Ha ez eldugul,az olaj nem tud visszafolyni az olajtérbe,így a nyomással érkező motorolaj a tengely és a siklócsapágy között bejut a szívó oldalra.Így gyakorlatilag felzabálja a motorolajat a turbón keresztül.
Turbócserekor Ford előírás ennek a cseréje.Nem olcsó,ellenben jó drága.De kapható.

Amit tudsz tenni,hogy utánajársz,hogy azt cserélték-e,illetve ha nem,akkor azt te most megteszed. Wink


Ilyesmi: https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/turbofeltolto_alkatreszei/turbo_olajvisszavezeto_cso_ford_transit_2000-2002_2_2tdci_22742
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.29 hétfő, 17:04:43 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42695 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 17:28:32 »

Azért talán lenne még egy fontos alkatrész,amit ilyenkor cserélni szoktak.
Ez a turbótól visszatérő olajcső.Ugyanis van benne 1pici szűrő.Ez szűri a tengelyen megégett olajból a kormot.Ha ez eldugul,az olaj nem tud visszafolyni az olajtérbe,így a nyomással érkező motorolaj a tengely és a siklócsapágy között bejut a szívó oldalra.Így gyakorlatilag felzabálja a motorolajat a turbón keresztül.
Turbócserekor Ford előírás ennek a cseréje.Nem olcsó,ellenben jó drága.De kapható.

Amit tudsz tenni,hogy utánajársz,hogy azt cserélték-e,illetve ha nem,akkor azt te most megteszed. Wink


Ilyesmi: https://cromax.hu/motor/levego_rendszer/turbofeltolto_alkatreszei/turbo_olajvisszavezeto_cso_ford_transit_2000-2002_2_2tdci_22742
mk3 csövében nincs szűrő
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
istvantt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #42696 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 17:52:12 »

Elvileg a szerelőm szerint a középrészt vadi újnak látja külsőleg ☺☺☺ Belsőleg meg kitudja. Am nyiregyen újitoták föl.!!
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #42697 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 18:18:14 »

Elvileg a szerelőm szerint a középrészt vadi újnak látja külsőleg ☺☺☺ Belsőleg meg kitudja. Am nyiregyen újitoták föl.!!

Vidd vissza. Tegyenek újra egy próbát...
Gondolom számla és gari van  Roll Eyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #42698 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 20:57:52 »

mk3 csövében nincs szűrő
nekem pont az mk3nál kellett ezt cserélnem ezt a csövet a turbóval,és a szűrő is bnne volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #42699 Dátum: 2017.05.29 hétfő, 21:02:21 »

nekem pont az mk3nál kellett ezt cserélnem ezt a csövet a turbóval,és a szűrő is bnne volt.
én láttam már vagy 15 ilyen csövet, mindenféle évjáraton, egyikbe sem volt szűrő gyárilag
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 847 848 849 850 851 852 853 [854] 855 856 857 858 859 860 861 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.