Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:44:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 887 888 889 890 891 892 893 [894] 895 896 897 898 899 900 901 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14636883 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44650 Dátum: 2018.03.27 kedd, 18:13:20 »

legyen. vigyor3

Egy ideje nézegetem a fogasztást olyan helyeken, ahol nem autópálya 130 van. Az a tapasztalatom, hogy a közhiedelemmel ellentétben nem akkor fogyaszt kevesebbet a dizli, amikor alig forog, hanem akkor, ha éppen a turbo fújásának a kezdetén forgatom a motort. Ha négyesben 1500-at forgatva tudok valahol 50 körül haladni, akkor jobb a fogyi, ha hármasban 1800-1900 körül forgatom inkább. Amikor fújni kezd a turbo, akármilyen kicsit is, hirtelen javul a hatásfok.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #44651 Dátum: 2018.03.27 kedd, 19:08:02 »

a 2000alatti fordulatot kellene kerülni,hiszen 1800után érkezik meg a maxi turbónyomás,így azon a határon feleslegeen kínzod a mocit.

A hideg alapjárati ingadozás lehet, akkutól ha kicsit levan merülve,izzító gyertyáktól ha zárlatos valamelyik,és a generátortól is.Ezeket érdemes ellenőrizni.
Inkább 100 legyen az.

AndyA
Igazatok van.  Wink
Viszont a rázkódás eddig nem volt tapasztalható, úgyhogy semmiképpen sem normális.
Alapjárattal kapcsolatban pedig mindent ellenőriztem és cseréltem amit javasoltatok korábban, úgyhogy jövőhéten csütörtökön viszem Vikhez az autót, hátha ő rájön erre is, arra is.
Köszi mindenkinek!
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.27 kedd, 19:10:30 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44652 Dátum: 2018.03.27 kedd, 20:00:44 »

Egy ideje nézegetem a fogasztást olyan helyeken, ahol nem autópálya 130 van. Az a tapasztalatom, hogy a közhiedelemmel ellentétben nem akkor fogyaszt kevesebbet a dizli, amikor alig forog, hanem akkor, ha éppen a turbo fújásának a kezdetén forgatom a motort. Ha négyesben 1500-at forgatva tudok valahol 50 körül haladni, akkor jobb a fogyi, ha hármasban 1800-1900 körül forgatom inkább. Amikor fújni kezd a turbo, akármilyen kicsit is, hirtelen javul a hatásfok.

AndyA

Ezt én is észrevettem, hogy 5.-ben 90nél kevesebbet fogyaszt mintha 6.-ban lennék, pillanatfogyasztáson látom. És ha 5.-ből gyorsítok nem ugrik fel a fogyasztás mintha 6.-ban gyorsítanék 90-ről.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44653 Dátum: 2018.03.27 kedd, 20:01:13 »

Ezt én is észrevettem, hogy 5.-ben 90nél kevesebbet fogyaszt mintha 6.-ban lennék, pillanatfogyasztáson látom. És ha 5.-ből gyorsítok nem ugrik fel a fogyasztás mintha 6.-ban gyorsítanék 90-ről.
így van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44654 Dátum: 2018.03.27 kedd, 20:03:33 »

Ezt én is észrevettem, hogy 5.-ben 90nél kevesebbet fogyaszt mintha 6.-ban lennék, pillanatfogyasztáson látom. És ha 5.-ből gyorsítok nem ugrik fel a fogyasztás mintha 6.-ban gyorsítanék 90-ről.

Végülis... Működik a fizika. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #44655 Dátum: 2018.03.28 szerda, 20:10:39 »

Sziasztok,

Olyan kérdésem lenne, hogy a 2,2 es mocival mik lettek az üzemeltetési tapasztalatok az évek során?
Témánál maradva, mennyivel mások mint a 2.0 130 pacis dízelek?
Porlaszto csúcsok, magas nyomásu szivattyu, EGR?
Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44656 Dátum: 2018.03.28 szerda, 20:28:51 »

Sziasztok,

Olyan kérdésem lenne, hogy a 2,2 es mocival mik lettek az üzemeltetési tapasztalatok az évek során?
Témánál maradva, mennyivel mások mint a 2.0 130 pacis dízelek?
Porlaszto csúcsok, magas nyomásu szivattyu, EGR?

Most tartok 385 ezer km-nél vele. Smiley

A nagynyomású szivattyúja olyan, hogy a 2.0-hoz van vagy 3 FINIS kód, többféle szivattyú. A 2.2-eshez egyet hoz a mikromacska, ami jó a 2.0-ba is, de a 2.0-soké nem jó a 2.2-be. Általános tapasztalat az, hogy jobban bírják, mint a 2.0-k (értsd: a porlasztó felújítás később jön Smiley). A porlasztók nyilván mások, nagyobb szállításúak. Más a turbo is, 220 ezer körüli max. fordulat a 180 ezer helyett, vagy valami ilyesmi. EGR ugyanaz, dugót bele és kész.

Amúgy meg plusz 20-25 lóerő. Ezen nincs mit magyarázni, önmagáért beszél. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44657 Dátum: 2018.03.28 szerda, 21:15:17 »

Sziasztok!

Turbócsövek lettek levéve kuplungcsere miatt. Minden csőben friss motorolaj. Így gyűjthetek a turbóra?
Picit tengely irányban mozgatható.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44658 Dátum: 2018.03.28 szerda, 21:21:36 »

Sziasztok!

Turbócsövek lettek levéve kuplungcsere miatt. Minden csőben friss motorolaj. Így gyűjthetek a turbóra?
Picit tengely irányban mozgatható.

Mivel a turbót ezen a fordulaton nem lehet golyóscsapágyazni, ezért olajfilmes-csúszócsapágyas a kialakítása. Ott pedig mindig szökik egy egészen kicsi olaj, mindig olajos a turbócső belseje. A kérdés a mennyiség. Ha tényleg csak olajfilm van benne (beletörölsz egy tiszta zsepivel és szürke lesz), akkor semmi ok az aggodalomra. Ha csöpögős, folyós mértékű a dolog, az már inkább aggasztó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44659 Dátum: 2018.03.28 szerda, 21:24:46 »

Sziasztok!

Turbócsövek lettek levéve kuplungcsere miatt. Minden csőben friss motorolaj. Így gyűjthetek a turbóra?
Picit tengely irányban mozgatható.
az olaj normál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44660 Dátum: 2018.03.28 szerda, 21:34:02 »

az olaj normál.

Hát ahogy Andy A írja inkább csöpögős a mennyiség. Nem olyan vékony filmréteg
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Vectron
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 547



E-mail
« Új hozzászólás #44661 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 07:44:22 »

Most tartok 385 ezer km-nél vele. Smiley

A nagynyomású szivattyúja olyan, hogy a 2.0-hoz van vagy 3 FINIS kód, többféle szivattyú. A 2.2-eshez egyet hoz a mikromacska, ami jó a 2.0-ba is, de a 2.0-soké nem jó a 2.2-be. Általános tapasztalat az, hogy jobban bírják, mint a 2.0-k (értsd: a porlasztó felújítás később jön Smiley). A porlasztók nyilván mások, nagyobb szállításúak. Más a turbo is, 220 ezer körüli max. fordulat a 180 ezer helyett, vagy valami ilyesmi. EGR ugyanaz, dugót bele és kész.

Amúgy meg plusz 20-25 lóerő. Ezen nincs mit magyarázni, önmagáért beszél. Cheesy

AndyA
Köszi worship

Naplózva

Ex : MKIII 2.0i
Mondeo MKV, ST Line,  5 ajtó, Metallicious
2.0 TDCi,  Powershift 210 LE, 450Nm
Jelenleg : Ford Mustang Fastback 2020, Lucid Red V8 5.0.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44662 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 10:28:48 »

Hát ahogy Andy A írja inkább csöpögős a mennyiség. Nem olyan vékony filmréteg
nívón látod az extra fogyást? ha nem,akkor az tök normál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44663 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 12:07:58 »

nívón látod az extra fogyást? ha nem,akkor az tök normál.

10e kmenként cserélek olajat, minimálisan van lejebb a szint.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44664 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 12:53:50 »

2T olaj tankolás után beöntve összekeveredik, vagy inkább járjam el a gázolajat, öntsem be és tankoljak rá?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44665 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 14:59:04 »

2T olaj tankolás után beöntve összekeveredik, vagy inkább járjam el a gázolajat, öntsem be és tankoljak rá?
mindegy.feloldódik.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #44666 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 15:00:33 »

 eljen

 wave

mindegy.feloldódik.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44667 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 15:04:59 »

2T olaj tankoládos után beöntve összekeveredik, vagy inkább járjam el a gázolajat, öntsem be és tankoljak rá?
Összekeveredik az. Mindig utólag öntöm bele így tudom kiszámolni mennyi legyem a 2t, 50 literhez 1 dl szoktam.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44668 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 15:26:45 »

Összekeveredik az. Mindig utólag öntöm bele így tudom kiszámolni mennyi legyem a 2t, 50 literhez 1 dl szoktam.

Milyen 2t olajatat használ(sz)tok? Mennyi ideje? Mi az észrevétel?
Milyen arányban?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44669 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 16:09:16 »

Milyen 2t olajatat használ(sz)tok? Mennyi ideje? Mi az észrevétel?
Milyen arányban?
Tisztelt Fórumtárs!
A 2T olaj javasoltan full szintetikus legyen alacsony hamutartalom mellett. Én egy teljes teli tankhoz 1-1.5 dl 2T olajat öntök úgy, hogy előtte azt elkeverem 2-3 dl gázolajban. Több éve használom már minden gond nélkül. Jellegzetesen kisimult, csendesebb lett  a motor hangja. Megszűnt a kellemetlen traktorhang. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.29 csütörtök, 16:11:30 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44670 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 16:24:06 »

Tisztelt Fórumtárs!
A 2T olaj javasoltan full szintetikus legyen alacsony hamutartalom mellett. Én egy teljes teli tankhoz 1-1.5 dl 2T olajat öntök úgy, hogy előtte azt elkeverem 2-3 dl gázolajban. Több éve használom már minden gond nélkül. Jellegzetesen kisimult, csendesebb lett  a motor hangja. Megszűnt a kellemetlen traktorhang. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöü
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44671 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 16:24:55 »

Milyen 2t olajatat használ(sz)tok? Mennyi ideje? Mi az észrevétel?
Milyen arányban?
Milyen 2t olajatat használ(sz)tok? Szintetikus 2t (ki mire esküszik csak ásványi ne legyen nagy fordulatúak a kétütemű motorok jó olaj kell hozzájuk), Mennyi ideje?  amióta megvan a tdci 3 éve mindig használom kivétel ha elfelejtem vagy nincs rá lehetőség, Milyen arányban? megkezdett 10 literenként egy 20 cm3 régi orvosi fecskendövel mérve. Mi az észrevétel? Ez nem egy eszeveszett mennyiség kb 500:1  egy kis segítség az üzemanyagrendszer kenésében,ekkora mennyiségben ártani biztosan nem árt.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44672 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 16:36:09 »

Milyen 2t olajatat használ(sz)tok? Szintetikus 2t (ki mire esküszik csak ásványi ne legyen nagy fordulatúak a kétütemű motorok jó olaj kell hozzájuk), Mennyi ideje?  amióta megvan a tdci 3 éve mindig használom kivétel ha elfelejtem vagy nincs rá lehetőség, Milyen arányban? megkezdett 10 literenként egy 20 cm3 régi orvosi fecskendövel mérve. Mi az észrevétel? Ez nem egy eszeveszett mennyiség kb 500:1  egy kis segítség az üzemanyagrendszer kenésében,ekkora mennyiségben ártani biztosan nem árt.

Köszi! Ez alap vagy prémium üzemyanyaghoz van használva?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #44673 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 16:50:41 »

Köszi! Ez alap vagy prémium üzemyanyaghoz van használva?

Teljesen mindegy jelen esetben az üzemanyag minősége.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44674 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 17:55:24 »

Köszi! Ez alap vagy prémium üzemyanyaghoz van használva?
Nem hiszek a prémium üzemanyagban.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44675 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 18:29:07 »

Teljesen mindegy jelen esetben az üzemanyag minősége.

Üdv: László


Köszi!
Akkor nem prémium üzemanyag adalékolással kiváltható a gyengébb minőség?
Na ezt jól megfogalmaztam
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44676 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 18:29:48 »

Nem hiszek a prémium üzemanyagban.

Akkor te mindig alap üzemanyagot tankolsz és hozzá a 2t olaj?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44677 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 18:54:15 »

Akkor te mindig alap üzemanyagot tankolsz és hozzá a 2t olaj?
én 27év alatt nem tankoltam 2x prémiumot.tökre felesleges.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44678 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 19:59:46 »

Akkor te mindig alap üzemanyagot tankolsz és hozzá a 2t olaj?
Így van! De  csak amióta tdci vel járok  azóta használom a 2t olajat "adalék gyanánt".
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44679 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 20:03:21 »

én 27év alatt nem tankoltam 2x prémiumot.tökre felesleges.

Ez komoly? Akkor tök feleslegesen tankolok maxmotion-t 400-ért?
Tankoljak alap go-t és adalékoljaü inkább?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44680 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 20:03:54 »

Így van! De  csak amióta tdci vel járok  azóta használom a 2t olajat "adalék gyanánt".

Milyen olajat nyomsz?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44681 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 20:40:24 »

Milyen olajat nyomsz?
Most ilyen van itthon:
http://www.re-cord.hu/termek/re-cord-2t-full-synthetic-100ml
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44682 Dátum: 2018.03.29 csütörtök, 22:10:25 »

Ez komoly? Akkor tök feleslegesen tankolok maxmotion-t 400-ért?
Tankoljak alap go-t és adalékoljaü inkább?
ezt neked kell eldöntened,senki nem mondja mit csinálj... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44683 Dátum: 2018.03.30 péntek, 08:01:14 »

ezt neked kell eldöntened,senki nem mondja mit csinálj... Cheesy

Tudom, nekem kell eldöntenem.
Csak én sokkal inkább hallgatok az eszemre meg a Ti tapasztalaitokra mint a marketing hülye dumákra!

Ui.: beszerzek akkor valami olajat és megpróbálom úgy, max ha a dpf gyorsabban töltődik vagy bármi füstöt felfedezek akkor leállok vagy váltok más olajra.
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.30 péntek, 08:03:13 írta Lacko1984 » Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44684 Dátum: 2018.03.30 péntek, 09:35:17 »

Tudom, nekem kell eldöntenem.
Csak én sokkal inkább hallgatok az eszemre meg a Ti tapasztalaitokra mint a marketing hülye dumákra!

Ui.: beszerzek akkor valami olajat és megpróbálom úgy, max ha a dpf gyorsabban töltődik vagy bármi füstöt felfedezek akkor leállok vagy váltok más olajra.
500:1 "keverék" -től nem fog füstölni vagy ha füstöl az nem nem ettől olajtól van.  nyes A kétütemű teljes kenése 50:1 ha nem csak rövidtávra használod  melegen az se füstöl. Ezt inkább kenésrásegítőnek nevezném.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44685 Dátum: 2018.03.30 péntek, 18:53:02 »

Tudom, nekem kell eldöntenem.
Csak én sokkal inkább hallgatok az eszemre meg a Ti tapasztalaitokra mint a marketing hülye dumákra!

Ui.: beszerzek akkor valami olajat és megpróbálom úgy, max ha a dpf gyorsabban töltődik vagy bármi füstöt felfedezek akkor leállok vagy váltok más olajra.
Tisztelt Fórumtárs!
Ne "valami", hanem full szintetikus 2 T robogóba való olajat(Pl: Repsol) szerezz be. Az alkalmazott olajadaléktól a DPF-ed nem fog rövid időn belül nyűglődni. Már évek óta használom minden gond nélkül. Hidd el, hogy senki nem akar átverni. Ha rám hallgatsz viszont azt teszel bele amit jónak látsz! wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44686 Dátum: 2018.03.30 péntek, 20:15:26 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ne "valami", hanem full szintetikus 2 T robogóba való olajat(Pl: Repsol) szerezz be. Az alkalmazott olajadaléktól a DPF-ed nem fog rövid időn belül nyűglődni. Már évek óta használom minden gond nélkül. Hidd el, hogy senki nem akar átverni. Ha rám hallgatsz viszont azt teszel bele amit jónak látsz! wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm szépen!
Tudom, hogy senki nem akar átvágni! wave
A motul 2t olajat néztem vagy ehhez hasonló minőséget.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44687 Dátum: 2018.03.31 szombat, 08:34:10 »

Köszönöm szépen!
Tudom, hogy senki nem akar átvágni! wave
A motul 2t olajat néztem vagy ehhez hasonló minőséget.
Tisztelt Fórumtárs!
A Motul is megfelelő minőség. eljen A full szintetikus olajaknak igen csekély a hamutartalma ami a mi esetünkben nem elhanyagolandó. Már ebben  a topikban  írtam de ismételten leírom. Én még alkalmazom a 2T olajjal egyetemben a Kleen-Flo Canadai gyártmányú diesel adalékot. 1 dl egy teljes tankhoz(www.kleen-flo.hu). Télen és nyáron egyaránt használom. Soha még nem volt gondom télen az üzemanyaggal. Az adalék javítja az üzemanyag jellemzőit és megakadályozza a téli üzemanyag dermedést. Ezt az adalékot is hozzáadom az előzőekben ismertetett keverékhez. Jellemzően jól húz a gépsárkány, minden évszakban pöcre indul és az adalékolás miatt még nem tapasztaltam semmilyen problémát, pedig vagy 5 éve biztosan használom. Én elégedett vagyok a gép működésével és csak ajánlani tudom az adalék alkalmazását. Tudom megoszlanak a vélemények ez ügyben. Szerencsére nem vagyunk egyformák és mindenki saját maga dönti el, hogy mi az ami neki megfelelő! wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44688 Dátum: 2018.03.31 szombat, 09:53:48 »

Tisztelt Fórumtárs!
A Motul is megfelelő minőség. eljen A full szintetikus olajaknak igen csekély a hamutartalma ami a mi esetünkben nem elhanyagolandó. Már ebben  a topikban  írtam de ismételten leírom. Én még alkalmazom a 2T olajjal egyetemben a Kleen-Flo Canadai gyártmányú diesel adalékot. 1 dl egy teljes tankhoz(www.kleen-flo.hu). Télen és nyáron egyaránt használom. Soha még nem volt gondom télen az üzemanyaggal. Az adalék javítja az üzemanyag jellemzőit és megakadályozza a téli üzemanyag dermedést. Ezt az adalékot is hozzáadom az előzőekben ismertetett keverékhez. Jellemzően jól húz a gépsárkány, minden évszakban pöcre indul és az adalékolás miatt még nem tapasztaltam semmilyen problémát, pedig vagy 5 éve biztosan használom. Én elégedett vagyok a gép működésével és csak ajánlani tudom az adalék alkalmazását. Tudom megoszlanak a vélemények ez ügyben. Szerencsére nem vagyunk egyformák és mindenki saját maga dönti el, hogy mi az ami neki megfelelő! wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!
Néztem 2t ls a keen-flo égési tesztet.
Arról mi a véleményed, hogy a keen-flo sokkal több égésterméket hagyott maga után,mint a 2t olaj?
Köszi
Lackó
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44689 Dátum: 2018.03.31 szombat, 14:26:47 »

Kedves László!
Néztem 2t ls a keen-flo égési tesztet.
Arról mi a véleményed, hogy a keen-flo sokkal több égésterméket hagyott maga után,mint a 2t olaj?
Köszi
Lackó
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem csináltam se a 2t olajjal se a Kleen-Flo adalékkal égéstesztet. Így semmilyen tapasztalatom ez irányban nincs. Viszont a gépsárkányom soha nem füstölt se adalékkal se anélkül. Szerintem a motor a visszavezetett kipufogó gáztól, és a leválasztótank nélküli kartergáztól, bőven több kokszot kormot és szennyező anyagot éget el mint az adalékolással. Messze nem olyan probléma ez mint ahogy gondolod. Summa summarum, én elégedett vagyok és bárki bármit mond a motor hangján észrevehetően csendesebb az alapjárati és a terhelt motor hangja. Közel 200 ezer Km van a gépsárkányban és még egy hibakódot sem dobot soha. Remélem így is marad hosszútávon. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.31 szombat, 14:28:29 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44690 Dátum: 2018.03.31 szombat, 14:40:23 »

Kedves László!
Néztem 2t ls a keen-flo égési tesztet.
Arról mi a véleményed, hogy a keen-flo sokkal több égésterméket hagyott maga után,mint a 2t olaj?
Köszi
Lackó

Mármint kiraktad egy pixisbe és meggyújtottad?

Azért az úgy ám nem pontosan azonos körülmények között történt, mint az égéstérben... Smiley

Ha megpróbálnád ugyanezt mondjuk a hajókon használt nehéz tüzelőolajjal, azt konkrétan meggyújtani sem tudnád, de alkalmasint még kiönteni sem egy edénybe. A hajók mégis elég jól elüzemelnek vele.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2018.03.31 szombat, 15:20:59 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44691 Dátum: 2018.03.31 szombat, 15:11:27 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én nem csináltam se a 2t olajjal se a Kleen-Flo adalékkal égéstesztet. Így semmilyen tapasztalatom ez irányban nincs. Viszont a gépsárkányom soha nem füstölt se adalékkal se anélkül. Szerintem a motor a visszavezetett kipufogó gáztól, és a leválasztótank nélküli kartergáztól, bőven több kokszot kormot és szennyező anyagot éget el mint az adalékolással. Messze nem olyan probléma ez mint ahogy gondolod. Summa summarum, én elégedett vagyok és bárki bármit mond a motor hangján észrevehetően csendesebb az alapjárati és a terhelt motor hangja. Közel 200 ezer Km van a gépsárkányban és még egy hibakódot sem dobot soha. Remélem így is marad hosszútávon. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm szépen!
Átállok az e féle "adalékolásra".
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44692 Dátum: 2018.03.31 szombat, 15:14:18 »

Mármint kiraktad egy pixisbe és meggyújtottad?

Azért az úgy ám nem pontosan azonos körülmények között történt, mint az égétérben... Smiley

Ha megpróbálnád ugyanezt mondjuk a hajókon használt nehéz tüzelőolajjal, azt konkrétan meggyújtani sem tudnád, de alkalmasint még kiönteni sem egy edénybe. A hajók mégis elég jól elüzemelnek vele.

AndyA

Nem én probáltam ki.
Youtube tele van ilyesféle videokkal, ott láttam, hogy a 2t olaj az égése során kevesebb "piszkot" hagy maga után, mint pl. a keen-flo.
Hozzáteszem, hogy igazad van ezek nem üzemszerű körülmények csak kíváncsi voltam a véleményekre!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44693 Dátum: 2018.03.31 szombat, 15:22:09 »

Nem én probáltam ki.
Youtube tele van ilyesféle videokkal, ott láttam, hogy a 2t olaj az égése során kevesebb "piszkot" hagy maga után, mint pl. a keen-flo.
Hozzáteszem, hogy igazad van ezek nem üzemszerű körülmények csak kíváncsi voltam a véleményekre!

Na ja. Egy darab fa sima kályhában rendes hamut tud hagyni maga után, miközben ugyanaz a darab fa egy faelgázosítás elvén működő kazánban fél kanál hamut se nagyon hagyna.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44694 Dátum: 2018.03.31 szombat, 17:28:46 »

Köszönöm szépen!
Átállok az e féle "adalékolásra".
Tisztelt Fórumtárs!
Örülök a döntésednek. eljen eljen eljen Meglátod nem fogod megbánni. Még annyit. Soha nem tankoltam prémium gázolajat, és amióta nálunk (5 éve) megnyílt az Auchan kút én azóta ott tankolok, minden gond nélkül. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44695 Dátum: 2018.03.31 szombat, 18:29:17 »

Sziasztok!

2.2-es Tdci turbója átrakható 2.0-ás motorra?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44696 Dátum: 2018.03.31 szombat, 19:00:36 »

Sziasztok!

2.2-es Tdci turbója átrakható 2.0-ás motorra?

Simán. Csak az számít, hogy villanyos vagy vákuumos a geo állítás. Fordítva is működni fog, de a 2.0 turbója nem tud eleget fújni, hogy mind a 150/155 paci kijöjjön a 2.2-ből.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44697 Dátum: 2018.03.31 szombat, 19:04:53 »

Simán. Csak az számít, hogy villanyos vagy vákuumos a geo állítás. Fordítva is működni fog, de a 2.0 turbója nem tud eleget fújni, hogy mind a 150/155 paci kijöjjön a 2.2-ből.

AndyA

Igen ugyanúgy elektromos mint az enyém. Annyit látok hogy a kompresszor kereke mintha dupla soros lenne. De akkor ez nem gond visszafelé
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44698 Dátum: 2018.03.31 szombat, 19:11:43 »

Igen ugyanúgy elektromos mint az enyém. Annyit látok hogy a kompresszor kereke mintha dupla soros lenne. De akkor ez nem gond visszafelé

Igen, kétsoros a turbina lapátsora. A 2.2-es valami 220 ezret pörög, a 2.0-é csak 180-at. De a 2.0-ra éppen jó lesz az.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44699 Dátum: 2018.03.31 szombat, 19:12:52 »

Igen, kétsoros a turbina lapátsora. A 2.2-es valami 220 ezret pörög, a 2.0-é csak 180-at. De a 2.0-ra éppen jó lesz az.

AndyA
Akkor az lesz.

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Oldalak: 1 ... 887 888 889 890 891 892 893 [894] 895 896 897 898 899 900 901 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.