Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:06:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 917 918 919 920 921 922 923 [924] 925 926 927 928 929 930 931 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683509 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46150 Dátum: 2019.03.30 szombat, 15:03:03 »

Nem vagyok egy szaki, de ilyen hülyeséget tudok én is mondani, ha leakarom húzni a nem hozzáértőt
Ha szembe állsz az autóval a jobb oldali a hosszbordás szíj (nagy szíj) , baloldalt meg a szervószivattyú szíj ( kicsi ) egyiknek sincs köze a vezérműlánchoz vezérléshez
a hosszbordásnál 3 görgőt kellet volna cserélni, de az is lehet hogy tönkre ment a feszítő is és az tud adni kerepelős érdekes hangot, főleg meg ha a főtengelyszíjtárcsád is kezd tönkre menni és rángatja a feszítőt
ezt járó motornál tudod magad is ellenőrizni, hogy mennyire kóvályog a szíjtárcsa és a feszítő mennyire rugózik le fel

ha a bal szervő szíjad foszlik, akkor két lehetőség van, nem jól tették rá vagy nem jót tettek rá, más lehetőség nincs

"   Ha szembe állsz az autóval a jobb oldali a hosszbordás szíj (nagy szíj) , baloldalt meg a szervószivattyú szíj ( kicsi ) "
 



Biztos?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46151 Dátum: 2019.03.30 szombat, 15:04:52 »

Köszönöm a hozzászólást  wave.

Na nézzük: a kerregő hangot nem tudtam elcsípni, mert úgy vettem észre, hogy hidegebb időben tovább és hangosabban kerreg, persze most 20 fok van  falbav.
Viszont lementem és szemügyre vettem az általad leírtakat, én két gyanús dolgot láttam (én max a számítógépek nyomogatásához értek, az autószereléshez nem, így csak laikusként):
https://youtu.be/0SQ2b4EyVCQ

A fenti videón az anyósülés előtti szíj látszik. A vezetőülés előtti nekem nem tűnt problémásnak, nincs szíjugrálás.
Kerestem egy robbantott ábrát:
főtengely szíjtárcsád olyat 8asozik videó alapján, hogy öröm nézni. volt már cserélve?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #46152 Dátum: 2019.03.30 szombat, 15:08:44 »

főtengely szíjtárcsád olyat 8asozik videó alapján, hogy öröm nézni. volt már cserélve?

Nálam még nem (az előéletét nem tudom), de akkor te is ezt látod gyanúsnak.

(Eddig a szerelőm jól dolgozott, nem volt probléma a munkájával, de kapásból neki is azt mondtam, hogy a hangja ugyanolyan, mint a Focusnál volt a szíjtácsa cserekor, amit szintén ő cserélt... Undecided)
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46153 Dátum: 2019.03.30 szombat, 15:11:38 »

Nálam még nem (az előéletét nem tudom), de akkor te is ezt látod gyanúsnak.

(Eddig a szerelőm jól dolgozott, nem volt probléma a munkájával, de kapásból neki is azt mondtam, hogy a hangja ugyanolyan, mint a Focusnál volt a szíjtácsa cserekor, amit szintén ő cserélt... Undecided)
én arrafelé indulnék, de levétel után kézbefogva többet lehet mondani.

vezérléshez nem sok köze lesz. amelyik meg ezt mondta, annak nyugodtan töröld a számát:"meglátása szerint vélhetően azért, mert a vezérlés kezdhet tönkremenni, lóghat". ekkora hülyeséget is ritkán hall az ember
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #46154 Dátum: 2019.03.30 szombat, 15:36:31 »

én arrafelé indulnék, de levétel után kézbefogva többet lehet mondani.

vezérléshez nem sok köze lesz. amelyik meg ezt mondta, annak nyugodtan töröld a számát:"meglátása szerint vélhetően azért, mert a vezérlés kezdhet tönkremenni, lóghat". ekkora hülyeséget is ritkán hall az ember
worship
Leegyszerűsítve: ha veszek egy Főtengely szíjtárcsát a Bárdinál (melyik az ajánlott gyártó?) (hmm, a Bárdis árak az asszem 40%ot levonva is drágák egy Cromaxhoz vagy www.autoalkatreszonline24.hu-hoz képest  Undecided ), akkor ez (https://www.youtube.com/watch?v=oPaPFNOOsRM) alapján tárcsa kicsavar és új tárcsa becsavar? A csavarkészletét is kell/célszerű cserélni vagy visszatehető a régi csavar is?
Ha nem maga a tárcsa okozza, akkor gondolom a tengelye lehet még problémás, ami szétszerelés után látható, és itt jön, hogy "levétel után kézbefogva többet lehet mondani".
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46155 Dátum: 2019.03.30 szombat, 18:24:15 »

"   Ha szembe állsz az autóval a jobb oldali a hosszbordás szíj (nagy szíj) , baloldalt meg a szervószivattyú szíj ( kicsi ) "
  



Biztos?  vigyor3

Igen igazad van, már megint bénáztam  falbav, picit felcseréltem a 2 oldalt

de olvastad ott az első mondatomat  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.30 szombat, 18:26:04 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46156 Dátum: 2019.03.30 szombat, 18:30:54 »

Köszönöm a hozzászólást  wave.

Na nézzük: a kerregő hangot nem tudtam elcsípni, mert úgy vettem észre, hogy hidegebb időben tovább és hangosabban kerreg, persze most 20 fok van  falbav.
Viszont lementem és szemügyre vettem az általad leírtakat, én két gyanús dolgot láttam (én max a számítógépek nyomogatásához értek, az autószereléshez nem, így csak laikusként):
https://youtu.be/0SQ2b4EyVCQ

A fenti videón az anyósülés előtti szíj látszik. A vezetőülés előtti nekem nem tűnt problémásnak, nincs szíjugrálás.
Kerestem egy robbantott ábrát: https://ford.7zap.com/hu/car/99/code.3p,2.21224,6.38920/2/1510/15085/65440/
A videón lévőn nekem úgy tűnik, mintha 6-os ékszíjtárcsa és az attól balra fent, a V alakú fémen lévő görgő rezonálna. (Gondolkozom: ha az ékszíjtárcsa rezonál, akkor az rángathatja az előtte lévő görgőt.)

Még egy dolog: ha én szemben állok az autóval, akkor nekem bal oldalt, az anyósülés előtt van a hosszabb szíj, fordítva, mint te írtad (vagy félreértettem, félrenéztem valamit).

Szerk.: találtam egy videót, ami szerintem ugyanaz a hang, mint nálam, csak jóval hangosabb (nem a morgó, hanem a kerregő hang): https://www.youtube.com/watch?v=Vg3VaaSkRpw

És ha jól értelmezem a hozzászólásokat, akkor ékszíjtárcsát írnak többen is.

Szerk2.: a Focusnál le tudom venni a hosszbordás szíjat felülről mindenféle szerelgetés nélkül. Ennél is megoldható ez? Mert akkor legalább azt el tudom dönteni, hogy ebből a körből származik-e a hang.

rosszul írtam az oldalakat elnézésed kérem érte
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #46157 Dátum: 2019.03.30 szombat, 18:34:50 »

rosszul írtam az oldalakat elnézésed kérem érte
Semmi probléma, az üzeneted után mentem le és néztem meg a szíjak rezgését, ami a gyanúsított szíjtárcsához vezetett.
Így köszönöm a segítséget worship.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46158 Dátum: 2019.03.30 szombat, 19:39:17 »

worship
Leegyszerűsítve: ha veszek egy Főtengely szíjtárcsát a Bárdinál (melyik az ajánlott gyártó?) (hmm, a Bárdis árak az asszem 40%ot levonva is drágák egy Cromaxhoz vagy www.autoalkatreszonline24.hu-hoz képest  Undecided ), akkor ez (https://www.youtube.com/watch?v=oPaPFNOOsRM) alapján tárcsa kicsavar és új tárcsa becsavar? A csavarkészletét is kell/célszerű cserélni vagy visszatehető a régi csavar is?
Ha nem maga a tárcsa okozza, akkor gondolom a tengelye lehet még problémás, ami szétszerelés után látható, és itt jön, hogy "levétel után kézbefogva többet lehet mondani".
bárdi vagy unix. egyéb ilyen csaoda webshopokat kerülni, tele van hamisítvánnyal. van ké conti szíjról ami ilyen helyről jött. annyit nem bírt ki, hogy a csáposról kiálljon az autó. cserébe olcsó volt.

gates, conti, stb csak normális márkát keress. egy ilyen szíjtárcsa sose lesz olcsó
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46159 Dátum: 2019.03.30 szombat, 19:40:45 »

worship
Leegyszerűsítve: ha veszek egy Főtengely szíjtárcsát a Bárdinál (melyik az ajánlott gyártó?) (hmm, a Bárdis árak az asszem 40%ot levonva is drágák egy Cromaxhoz vagy www.autoalkatreszonline24.hu-hoz képest  Undecided ), akkor ez (https://www.youtube.com/watch?v=oPaPFNOOsRM) alapján tárcsa kicsavar és új tárcsa becsavar? A csavarkészletét is kell/célszerű cserélni vagy visszatehető a régi csavar is?
Ha nem maga a tárcsa okozza, akkor gondolom a tengelye lehet még problémás, ami szétszerelés után látható, és itt jön, hogy "levétel után kézbefogva többet lehet mondani".
ja volt a kezemben ilyen helyről rendelt skf toronycsapágy szett, köze nem volt az skf-hez ami unixból jött, de legalább olcsó volt meg szép szines dobozban bekerült a polcra dísznek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #46160 Dátum: 2019.03.30 szombat, 21:20:11 »

ja volt a kezemben ilyen helyről rendelt skf toronycsapágy szett, köze nem volt az skf-hez ami unixból jött, de legalább olcsó volt meg szép szines dobozban bekerült a polcra dísznek

3ik SKF toronycsapágy szettet cseréljük tavaly november óta egy Mercin. nem mentek az autóval még 10.000km-t az első cserétől. Unix, mind3 SKF volt. Kb 3.000km bírt mindegyik. Ezt most még beleraktuk, ha ez is szahr lesz, valami mást kap majd.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46161 Dátum: 2019.03.30 szombat, 22:41:33 »

3ik SKF toronycsapágy szettet cseréljük tavaly november óta egy Mercin. nem mentek az autóval még 10.000km-t az első cserétől. Unix, mind3 SKF volt. Kb 3.000km bírt mindegyik. Ezt most még beleraktuk, ha ez is szahr lesz, valami mást kap majd.
a minőségi szorás sajna mindig benne van. de innen legalább biztosan eredeti jön. annál az skf feliratot se sikerült egy síkba helyezni.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #46162 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 07:42:12 »

Szasztok! Tudtok otthoni megoldást(spray) a féknyereg visszatérő szorulására?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #46163 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 10:39:54 »

Köszönöm a hozzászólásokat mindenkinek a kerregés ügyében  worship.

Csak nem hagy nyugodni a lánc megnyúlásának kérdése. Akinek volt lánccseréje, milyen hibát, jelenséget tapasztalt, hogy a csere mellett döntött?
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46164 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 13:53:54 »

Köszönöm a hozzászólásokat mindenkinek a kerregés ügyében  worship.

Csak nem hagy nyugodni a lánc megnyúlásának kérdése. Akinek volt lánccseréje, milyen hibát, jelenséget tapasztalt, hogy a csere mellett döntött?

Ha nagyon kiakarod zárni a kerregést és a láncra fogni, akkor akasztasd le a hosszbordásszíjat és ugy indítsd be ha nincs kerregés, akkor az van amit már feljebb írtak
ha van kerregés, akkor lehet a lánc
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46165 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 14:20:43 »

Ha nagyon kiakarod zárni a kerregést és a láncra fogni, akkor akasztasd le a hosszbordásszíjat és ugy indítsd be ha nincs kerregés, akkor az van amit már feljebb írtak
ha van kerregés, akkor lehet a lánc
jó ötlet, főleg, hogy a károsodást megelőzendő eleve nem is lehetne járatni szíj nélkül a 2tömegű szíjtárcsával szerelt motorokat. egyes autóknál ez bele is van ütve a tárcsába
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46166 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 14:22:48 »

Köszönöm a hozzászólásokat mindenkinek a kerregés ügyében  worship.

Csak nem hagy nyugodni a lánc megnyúlásának kérdése. Akinek volt lánccseréje, milyen hibát, jelenséget tapasztalt, hogy a csere mellett döntött?
nem jellemző ezekre a motorokra. le kell venni a vezérlés pajzsot és megnézni mennyire van kint a feszítő ha ennyire aggódsz rajta.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #46167 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 15:47:46 »

Ismét köszönöm a hozzászólásokat rstwingo és HZsolt.

Ma annyi fejlemény van, hogy a kereket és a mögötte lévő dobdarabot levéve megnéztük normálisan megvilágítva és oldalról a szíjtárcsát. Röviden 8as van benne, ahogy HZsolt is írta. Bővebben: 88as.

Jön is a következő kérdésem: hogyan tudok a feszítésen lazítani, hogy a szíjat le tudjam akasztani a szíjtárcsáról és a szíjtárcsa kicserélése után visszatenni?
Van ehhez egy célszerszám, amit a feszítőn lévő négyszög alakú lyukba kell helyezni és azzal meglazítani a szíjat? Ez csak tapogatózás részemről, elnézést, ha egyesek ilyen fejet vágnak a kérdéseimre: Shocked.

jó ötlet, főleg, hogy a károsodást megelőzendő eleve nem is lehetne járatni szíj nélkül a 2tömegű szíjtárcsával szerelt motorokat. egyes autóknál ez bele is van ütve a tárcsába
Hmm, ezt olvasva átgondolom (és valószínűleg el is vetem), hogy szíj nélkül beindítsam-e, mert mint fentebb kérdeztem, nekem is eszembe jutott az rstwingo által ajánlott próba, miszerint szíj levételével tegyek egy próbát a kerregés irányának kiderítésére.

Köszönöm a választ a láncnyúlás témájában is, ennek ellenőrzése már meghaladja a lehetőségeimet (szakértelem, hely).
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46168 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 15:52:21 »

jó ötlet, főleg, hogy a károsodást megelőzendő eleve nem is lehetne járatni szíj nélkül a 2tömegű szíjtárcsával szerelt motorokat. egyes autóknál ez bele is van ütve a tárcsába

Nem azt irtam hogy járjon vele , hanem csak anélkül halgassa meg.

Egyébként mi köze is van a generátornak és esetleg a klimának a kettős tömegühöz, mi az ami miatt pár perc alatt tönkre is megy a kettős tömegü ha nincs szijösszeköttetés

csak azért kérdem hogy okosodjak,tanuljak


2-3éve a generátor hibát csak szij levétellel tudtuk megállapitani, kizárni és nem ment tönkre mégse semmi
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.31 vasárnap, 15:53:57 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #46169 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 16:03:27 »

2-3éve a generátor hibát csak szij levétellel tudtuk megállapitani, kizárni és nem ment tönkre mégse semmi
Az 1.6TDCi Focusnál szintén generátor probléma és teszt miatt szedtük le a szíjat próba idejére.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46170 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 17:08:03 »

Nem azt irtam hogy járjon vele , hanem csak anélkül halgassa meg.

Egyébként mi köze is van a generátornak és esetleg a klimának a kettős tömegühöz, mi az ami miatt pár perc alatt tönkre is megy a kettős tömegü ha nincs szijösszeköttetés

csak azért kérdem hogy okosodjak,tanuljak


2-3éve a generátor hibát csak szij levétellel tudtuk megállapitani, kizárni és nem ment tönkre mégse semmi

az, hogy nem lett baja nem azt jelenti, hogy nem is lehet.
nem ilyen irányú erőkhöz lett kitalálva, röviden. úgy van megtervezve az egész alkatrész, hogy feszítés alatt dolgozik végig. egy használtnál lehet épp elég, ha amúgy nem is volt baja, akkor ennyi lehet feladja neki.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46171 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 17:10:08 »

Ismét köszönöm a hozzászólásokat rstwingo és HZsolt.

Ma annyi fejlemény van, hogy a kereket és a mögötte lévő dobdarabot levéve megnéztük normálisan megvilágítva és oldalról a szíjtárcsát. Röviden 8as van benne, ahogy HZsolt is írta. Bővebben: 88as.

Jön is a következő kérdésem: hogyan tudok a feszítésen lazítani, hogy a szíjat le tudjam akasztani a szíjtárcsáról és a szíjtárcsa kicserélése után visszatenni?
Van ehhez egy célszerszám, amit a feszítőn lévő négyszög alakú lyukba kell helyezni és azzal meglazítani a szíjat? Ez csak tapogatózás részemről, elnézést, ha egyesek ilyen fejet vágnak a kérdéseimre: Shocked.
Hmm, ezt olvasva átgondolom (és valószínűleg el is vetem), hogy szíj nélkül beindítsam-e, mert mint fentebb kérdeztem, nekem is eszembe jutott az rstwingo által ajánlott próba, miszerint szíj levételével tegyek egy próbát a kerregés irányának kiderítésére.

Köszönöm a választ a láncnyúlás témájában is, ennek ellenőrzése már meghaladja a lehetőségeimet (szakértelem, hely).
wikiben a leírás a szíjlazító szerszámhoz. generátor leszedésére azért készüljetek fel, érdemes már akkor az összes görgőt is kicserélni illetve megnézi a feszítő patron állapotát+ a szilentezését
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46172 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 18:11:04 »

az, hogy nem lett baja nem azt jelenti, hogy nem is lehet.
nem ilyen irányú erőkhöz lett kitalálva, röviden. úgy van megtervezve az egész alkatrész, hogy feszítés alatt dolgozik végig. egy használtnál lehet épp elég, ha amúgy nem is volt baja, akkor ennyi lehet feladja neki.

Ne haragudj , de mit nem nem bír , milyen irányú erőt  wow1  Huh?

Nehogy azt mond már nekem, hogy a kettőstömegüre kisebb erő,nyomaték hat elindulásnál vagy mikor jó sportosan vezet valaki és hirtelen engedi ki a kuplungot egy jó húzatás után, mint
kinyomott kuplungnál beinditásnál és utána 800-s alapjáraton , naaaa ezt nem veszem be

azt elhiszem, hogy vannak olyan autók, de szerintem ez nem az  Wink
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #46173 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 18:14:26 »

wikiben a leírás a szíjlazító szerszámhoz. generátor leszedésére azért készüljetek fel, érdemes már akkor az összes görgőt is kicserélni illetve megnézi a feszítő patron állapotát+ a szilentezését
Köszönöm a segítséget  worship worship worship
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46174 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 18:20:13 »

Köszönöm a segítséget  worship worship worship

van attól egyszerűbb is a szerelők azt szeretik is, fogsz egy félcolos vakdugót aminek a közepén kocka kiálás van levágod a menetet róla és egy 50x4-5-s laposvasra felhegeszted és már kész is
csak a vakdugó beállításra kell vigyázni, hogy ha beteszed a feszítőbe függőlegesen álljon a laposvas

« Utoljára szerkesztve: 2019.03.31 vasárnap, 18:22:03 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46175 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 19:15:51 »

Ne haragudj , de mit nem nem bír , milyen irányú erőt  wow1  Huh?

Nehogy azt mond már nekem, hogy a kettőstömegüre kisebb erő,nyomaték hat elindulásnál vagy mikor jó sportosan vezet valaki és hirtelen engedi ki a kuplungot egy jó húzatás után, mint
kinyomott kuplungnál beinditásnál és utána 800-s alapjáraton , naaaa ezt nem veszem be

azt elhiszem, hogy vannak olyan autók, de szerintem ez nem az  Wink

Csak tisztázni szeretném, mert nem vagyok benne biztos. Te most a kettőstömegű lendkerékről beszélsz, vagy a kettős tömegű főtengely szíjtárcsáról?
Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #46176 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 19:44:59 »

van attól egyszerűbb is a szerelők azt szeretik is, fogsz egy félcolos vakdugót aminek a közepén kocka kiálás van levágod a menetet róla és egy 50x4-5-s laposvasra felhegeszted és már kész is
csak a vakdugó beállításra kell vigyázni, hogy ha beteszed a feszítőbe függőlegesen álljon a laposvas
Aham, azt hiszem, megtaláltam, köszönöm: https://www.youtube.com/watch?v=jo93fvIpfkk
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.31 vasárnap, 19:59:08 írta edk » Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46177 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 19:45:50 »

Csak tisztázni szeretném, mert nem vagyok benne biztos. Te most a kettőstömegű lendkerékről beszélsz, vagy a kettős tömegű főtengely szíjtárcsáról?

kettőstömegű lendkerékről
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46178 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 21:17:38 »

kettőstömegű lendkerékről

Akkor jó, mert ő meg a szíjtárcsáról  Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46179 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 21:46:32 »

Ne haragudj , de mit nem nem bír , milyen irányú erőt  wow1  Huh?

Nehogy azt mond már nekem, hogy a kettőstömegüre kisebb erő,nyomaték hat elindulásnál vagy mikor jó sportosan vezet valaki és hirtelen engedi ki a kuplungot egy jó húzatás után, mint
kinyomott kuplungnál beinditásnál és utána 800-s alapjáraton , naaaa ezt nem veszem be

azt elhiszem, hogy vannak olyan autók, de szerintem ez nem az  Wink
ja, hogy szerinted csak a lendkerék lehet 2tömegű? én kérek elnézést, olyannal végképp nincs időm vitázni akinek nincs ezekről fogalma
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46180 Dátum: 2019.03.31 vasárnap, 21:47:46 »

Akkor jó, mert ő meg a szíjtárcsáról  Cheesy
de még le is írtam, nem csak utaltam rá, most nézem falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
loranger
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


E-mail
« Új hozzászólás #46181 Dátum: 2019.04.01 hétfő, 13:40:58 »

Helló, kis segítséget kérhetek, p0191 hiba az mit takar pontosan?
Naplózva

Ford MK3  2003/03,130LE 2.0 TDCI, 6 gang
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #46182 Dátum: 2019.04.01 hétfő, 16:46:41 »

Helló, kis segítséget kérhetek, p0191 hiba az mit takar pontosan?

Hali! A közös nyomócső nyomásérzékelő áramkörének vagy egységének hibás működését jelenti.
Naplózva
Gent
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #46183 Dátum: 2019.04.01 hétfő, 19:27:21 »

Sziasztok!  

A hűvös idő beálltával indításkor fehér füst és 3-4 másodperces egyenetlen alapjárat (mintha nem menne minden henger) volt a jelenség, -6 fokban is könnyen indult.

Izzítógyertya lett cserélve, igaz csak most a napokban. A gyertyákon egy kivételével motorolaj ráégés és motorolaj volt. A fehér füst maradt, de csak pici igaz most melegebb volt.

Szerintetek honnan kerülhet a gyertyákra az olaj? Esetleg szelepszár szimering, vagy az injektor alsó tömítése vagy máshonnan? Az olaj ráfolyás befolyásolhatja az izzítás hatásfokát?

Javaslatotokra a generátor szabadonfutóztatva, nagy kör feszítővel görgőkkel cserélve. Csend lett. Futómű rendbe téve, itt is csend honol jól megy nem füstöl.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv
Gent
« Utoljára szerkesztve: 2019.04.01 hétfő, 19:36:12 írta Gent » Naplózva

Gent MK3. 2.2 TDCI Ghia 2004. QJBA.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #46184 Dátum: 2019.04.02 kedd, 07:37:52 »

Sziasztok!  

A hűvös idő beálltával indításkor fehér füst és 3-4 másodperces egyenetlen alapjárat (mintha nem menne minden henger) volt a jelenség, -6 fokban is könnyen indult.

Izzítógyertya lett cserélve, igaz csak most a napokban. A gyertyákon egy kivételével motorolaj ráégés és motorolaj volt. A fehér füst maradt, de csak pici igaz most melegebb volt.

Szerintetek honnan kerülhet a gyertyákra az olaj? Esetleg szelepszár szimering, vagy az injektor alsó tömítése vagy máshonnan? Az olaj ráfolyás befolyásolhatja az izzítás hatásfokát?

Javaslatotokra a generátor szabadonfutóztatva, nagy kör feszítővel görgőkkel cserélve. Csend lett. Futómű rendbe téve, itt is csend honol jól megy nem füstöl.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv
Gent

azok a gyertyák nem működtek. ha jók, leég róla minden.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gent
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #46185 Dátum: 2019.04.03 szerda, 19:23:40 »

azok a gyertyák nem működtek. ha jók, leég róla minden.

Köszi a választ, de leginkább az érdekelne, hogy honnan kerülhet a gyertyák szárára a motorolaj és a pápa választáson kívül mitől lehet a fehér füst, meg az egyenetlen alapjárat?
« Utoljára szerkesztve: 2019.04.03 szerda, 19:51:57 írta Gent » Naplózva

Gent MK3. 2.2 TDCI Ghia 2004. QJBA.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #46186 Dátum: 2019.04.03 szerda, 21:00:17 »

Köszi a választ, de leginkább az érdekelne, hogy honnan kerülhet a gyertyák szárára a motorolaj és a pápa választáson kívül mitől lehet a fehér füst, meg az egyenetlen alapjárat?
a tűzkarika hibája miatt lehet olajos....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #46187 Dátum: 2019.04.04 csütörtök, 17:55:17 »

Köszi a választ, de leginkább az érdekelne, hogy honnan kerülhet a gyertyák szárára a motorolaj és a pápa választáson kívül mitől lehet a fehér füst, meg az egyenetlen alapjárat?

Fehér füst általában az izzítógyertyák miatt keletkezik. De azért nézz át minden turbócsövet, mert meg tud ám tréfálni egy Mondeo... Cheesy
Naplózva
Gent
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #46188 Dátum: 2019.04.04 csütörtök, 19:59:08 »

a tűzkarika hibája miatt lehet olajos....

Köszönöm a választ!  worship

Az injektor alatt lévő tömítésre gondolsz? Nem találok robbantott ábrát és nem értem, hogy kerülhet az izzítógyertya szárára motorolaj?

Vagy teljesen rossz felé gondolkodom?
« Utoljára szerkesztve: 2019.04.04 csütörtök, 20:50:12 írta Gent » Naplózva

Gent MK3. 2.2 TDCI Ghia 2004. QJBA.
Gent
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #46189 Dátum: 2019.04.04 csütörtök, 20:12:16 »

Fehér füst általában az izzítógyertyák miatt keletkezik. De azért nézz át minden turbócsövet, mert meg tud ám tréfálni egy Mondeo... Cheesy

Szia köszi a választ!

A turbócsövek már át lettek nézve, a töltőlevegő hűtőcsövet kellett cserélni. Az izzítógyertyák most voltak cserélve múlt héten.
Félek hogy az injektorokkal lesz baj, amik állítólag és papír szerint is fel voltak újítva az előző tulajnál Delphi szakszervizben 2017 januárjában. Teszt papírok és munkalap van róla.


Naplózva

Gent MK3. 2.2 TDCI Ghia 2004. QJBA.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #46190 Dátum: 2019.04.04 csütörtök, 20:44:06 »

Szia köszi a választ!

A turbócsövek már át lettek nézve, a töltőlevegő hűtőcsövet kellett cserélni. Az izzítógyertyák most voltak cserélve múlt héten.
Félek hogy az injektorokkal lesz baj, amik állítólag és papír szerint is fel voltak újítva az előző tulajnál Delphi szakszervizben 2017 januárjában. Teszt papírok és munkalap van róla.



fehér füst lehet levegősödéstől is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gent
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #46191 Dátum: 2019.04.04 csütörtök, 21:05:22 »

fehér füst lehet levegősödéstől is.

Biztos nem vetted észre mert agyalok és keresgélek  : ezért még egyszer a párral fentebbi:

Köszönöm a választ!  worship

Az injektor alatt lévő tömítésre gondolsz? (tűzkarika) Nem találok robbantott ábrát és nem értem, hogy kerülhet az izzítógyertya szárára motorolaj?

Vagy teljesen rossz felé gondolkodom?
 
Levegősödés miből fakadhat?

Bocs de borzasztóan bosszant, hogy nem tudom merre keresgéljek.   falbav
« Utoljára szerkesztve: 2019.04.04 csütörtök, 21:18:00 írta Gent » Naplózva

Gent MK3. 2.2 TDCI Ghia 2004. QJBA.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #46192 Dátum: 2019.04.04 csütörtök, 21:13:36 »

Biztos nem vetted észre mert agyalok és keresgélek  falbav ezért még egyszer a párral fentebbi:

Köszönöm a választ!  worship

Az injektor alatt lévő tömítésre gondolsz? (tűzkarika) Nem találok robbantott ábrát és nem értem, hogy kerülhet az izzítógyertya szárára motorolaj?

Vagy teljesen rossz felé gondolkodom?
 
Levegősödés miből fakadhat?

Bocs de borzasztóan bosszant, hogy nem tudom merre keresgéljek.
Biztos motorolaj? Az izzítóra kerülhetett olaj a szívósorról ha tömítetlen a hengerfejnél. (a tűzkarikánál  szivároghat motorolaj,csak akkor már úszna az egész az olajban, ha onnan lenne olajos a gyertya,szóval az inkább kizárt).A turbórendszer szállít motorolajat-résolajat.

Levegősödés.Az üza rendszerbe kerülhet fals levegő,apró buborékok, ha tömítetlen a rendszer.Pl go szűrő csatlakozóinál vagy a résolaj visszavezetés csatlakozóinál a csúcsoknál.Az okozhat fehér füstöt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gent
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #46193 Dátum: 2019.04.04 csütörtök, 21:20:15 »

Biztos motorolaj? Az izzítóra kerülhetett olaj a szívósorról ha tömítetlen a hengerfejnél. (a tűzkarikánál  szivároghat motorolaj,csak akkor már úszna az egész az olajban, ha onnan lenne olajos a gyertya,szóval az inkább kizárt).A turbórendszer szállít motorolajat-résolajat.

Levegősödés.Az üza rendszerbe kerülhet fals levegő,apró buborékok, ha tömítetlen a rendszer.Pl go szűrő csatlakozóinál vagy a résolaj visszavezetés csatlakozóinál a csúcsoknál.Az okozhat fehér füstöt.


 worship Köszi!

Igen láttam a gyertyákat megszagoltam megfogtam 99,999999%, hogy motorolaj. 5500 km után a nívó felére csökkent az olaj.

Mindez csak indításkor?

Szívósor tömítések cserélve az izzitócsréknél a múlt héten, nem tudom mennyire lett a szívósor kipucolva.
« Utoljára szerkesztve: 2019.04.04 csütörtök, 21:31:23 írta Gent » Naplózva

Gent MK3. 2.2 TDCI Ghia 2004. QJBA.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #46194 Dátum: 2019.04.05 péntek, 07:08:13 »

Biztos motorolaj? Az izzítóra kerülhetett olaj a szívósorról ha tömítetlen a hengerfejnél. (a tűzkarikánál  szivároghat motorolaj,csak akkor már úszna az egész az olajban, ha onnan lenne olajos a gyertya,szóval az inkább kizárt).A turbórendszer szállít motorolajat-résolajat.

Levegősödés.Az üza rendszerbe kerülhet fals levegő,apró buborékok, ha tömítetlen a rendszer.Pl go szűrő csatlakozóinál vagy a résolaj visszavezetés csatlakozóinál a csúcsoknál.Az okozhat fehér füstöt.


A turborendszer, résolajat? WTF...?!?!  wow1

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #46195 Dátum: 2019.04.05 péntek, 07:16:35 »

A turborendszer, résolajat? WTF...?!?!  wow1

AndyA
Igen B+.Csodálkozol?WTF...?!?!  wow1

A turbó tengelye siklócsapágyas, oda a motorolajszivattyú tolja nyomással a kenőolajat.A tengelynél keletkező résolajat szállítja a turbórendszer a teljes szakaszban.Így a szívósor alatti olajszivárgás a tömítéseknél is ez(ha van). Mntha nem tudnád...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #46196 Dátum: 2019.04.05 péntek, 07:20:38 »

worship Köszi!

Igen láttam a gyertyákat megszagoltam megfogtam 99,999999%, hogy motorolaj. 5500 km után a nívó felére csökkent az olaj.

Mindez csak indításkor?


A motorolaj fogyhat, ha a turbó tengelye megvan kopva, és több a résolaj,amit a moci megzabál.Miután a turbó tengelyén nincs klasszikus tömítés a kenőolajnak.

Persze, indításkor még lehetnek apró légbuborékok a go rendszerben, amit később kidolgozik magából.Repedt,szakadt Ó gyűrű okozhat ilyet a csatlakozókban.Megtalálni csak a csere alkalmával lehet,mert amit kiszedsz, már nem érdemes visszatenni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #46197 Dátum: 2019.04.06 szombat, 10:44:40 »

Főtengely szíjtárcsa kérdés:
Kivettük az autóból a tárcsát, de hogy hibás-e, abban segítséget kérnék.
Képek: https://photos.app.goo.gl/zG1WAztMyH7PbbBPA
Ami feltűnt: az egyik képen látható A és B távolság szemmel láthatóan nem egyforma. Ez okozhatja a videókon látható szíjrángatást és a kerregő hangot? Így a súlypont változik a forgás során.
Másik kérdés: ahol a kéz fogja a tárcsát, azon a képen látható a tárcsa két része között egy váll, amiben van valami 2,5-3 cm méretű valami. Az a valami a kialakított vállrészen nem középen van, hanem 80-20% arányban el van tolódva a vállrész egyik vége felé. Ez a normális helyzete?
A szíjtárcsa működés közben oldalról nézve még szembetűnőbben írja a 8-asokat.
A fentieken kívül semmi törést, repedést, hibát nem véltünk felfedezni.
Ja igen: a generátor elvileg szabadonfutósítva van.
Köszönöm a válaszokat.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #46198 Dátum: 2019.04.06 szombat, 16:44:38 »

Főtengely szíjtárcsa kérdés:
Kivettük az autóból a tárcsát, de hogy hibás-e, abban segítséget kérnék.
Képek: https://photos.app.goo.gl/zG1WAztMyH7PbbBPA
Ami feltűnt: az egyik képen látható A és B távolság szemmel láthatóan nem egyforma. Ez okozhatja a videókon látható szíjrángatást és a kerregő hangot? Így a súlypont változik a forgás során.
Másik kérdés: ahol a kéz fogja a tárcsát, azon a képen látható a tárcsa két része között egy váll, amiben van valami 2,5-3 cm méretű valami. Az a valami a kialakított vállrészen nem középen van, hanem 80-20% arányban el van tolódva a vállrész egyik vége felé. Ez a normális helyzete?
A szíjtárcsa működés közben oldalról nézve még szembetűnőbben írja a 8-asokat.
A fentieken kívül semmi törést, repedést, hibát nem véltünk felfedezni.
Ja igen: a generátor elvileg szabadonfutósítva van.
Köszönöm a válaszokat.

Ez kuka! Ne tedd vissza.

Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #46199 Dátum: 2019.04.06 szombat, 19:19:19 »

Főtengely szíjtárcsa kérdés:
Kivettük az autóból a tárcsát, de hogy hibás-e, abban segítséget kérnék.
Képek: https://photos.app.goo.gl/zG1WAztMyH7PbbBPA
Ami feltűnt: az egyik képen látható A és B távolság szemmel láthatóan nem egyforma. Ez okozhatja a videókon látható szíjrángatást és a kerregő hangot? Így a súlypont változik a forgás során.
Másik kérdés: ahol a kéz fogja a tárcsát, azon a képen látható a tárcsa két része között egy váll, amiben van valami 2,5-3 cm méretű valami. Az a valami a kialakított vállrészen nem középen van, hanem 80-20% arányban el van tolódva a vállrész egyik vége felé. Ez a normális helyzete?
A szíjtárcsa működés közben oldalról nézve még szembetűnőbben írja a 8-asokat.
A fentieken kívül semmi törést, repedést, hibát nem véltünk felfedezni.
Ja igen: a generátor elvileg szabadonfutósítva van.
Köszönöm a válaszokat.

Ez tényleg az, ne tedd vissza. Cromax a megoldás! Én is most vettem onnan féltengely csuklót... Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 917 918 919 920 921 922 923 [924] 925 926 927 928 929 930 931 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.