Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:55:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 925 926 927 928 929 930 931 [932] 933 934 935 936 937 938 939 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14624598 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #46550 Dátum: 2019.09.27 péntek, 10:55:54 »

Sziasztok!

EGR szelep csere volt a Mondeom-on (2006-os, 2.0 TDCI), de a hibatörlés után továbbra is jelzi hibát. (új szelep került beépítésre). A szerelőm azt mondta, hogy lehet, hogy újra kell programozni a gyári műszerrel (vagy a vezérlőegység hibás)
Budapesten kihez lenne érdemes ezzel fordulnom? (akár márkaszervíz, akár más)

Előre is köszönöm a tanácsokat.
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46551 Dátum: 2019.09.27 péntek, 11:41:24 »

Sziasztok!

EGR szelep csere volt a Mondeom-on (2006-os, 2.0 TDCI), de a hibatörlés után továbbra is jelzi hibát. (új szelep került beépítésre). A szerelőm azt mondta, hogy lehet, hogy újra kell programozni a gyári műszerrel (vagy a vezérlőegység hibás)
Budapesten kihez lenne érdemes ezzel fordulnom? (akár márkaszervíz, akár más)

Előre is köszönöm a tanácsokat.
ugy tudom pluy&play
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #46552 Dátum: 2019.09.27 péntek, 12:11:43 »

ugy tudom pluy&play
Ezzel együtt még is ott a hibakód. Ez mire utalhat? Nem jó az EGR szelep? Vagy tényleg vezérlő hiba? Hol tudnék utána járni?
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46553 Dátum: 2019.09.27 péntek, 13:00:26 »

Ezzel együtt még is ott a hibakód. Ez mire utalhat? Nem jó az EGR szelep? Vagy tényleg vezérlő hiba? Hol tudnék utána járni?
mi a pontos hibakod?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tamás1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #46554 Dátum: 2019.09.27 péntek, 22:57:35 »

Sziasztok! Van egy 2003as évjáratú 2.0 tdci 131le autóm,  új porlasztót és új magasnyomásút kapott de az a hibajelenség jött hogy beindítás után egy fél percel letilt az autó,  tank le lett szedve tisztítás céljából, ki lettek tisztítva az üzemanyagot szállíto csövek is, szerelő szerint légtelenítve lett. Van valkinek valami ötlete hogy mi lehet a gond? Esetleg valakivel fordult már elő ilyen?
Sziasztok!
A hibakód olvasásnál nem volt tárolt hiba de viszont közben megoldódott a hiba, motormosáskor beázott egy csatlakozó, száradás után tökéletesen múködik!
Köszönöm a segítségeket!
Naplózva
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #46555 Dátum: 2019.09.28 szombat, 16:12:22 »

mi a pontos hibakod?
P0405 és P0401
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46556 Dátum: 2019.09.28 szombat, 17:24:36 »

P0405 és P0401
P0401 A kipufogógáz-visszaáramlás kevés visszaáramlás
P0405 A kipufogógáz-visszavezetés érzékelő áramköre alacsony

A vezetékelését kellene ellenőrizni, nincs-e szakadásban, illetve diaggal kellene előadatokat nézni.
Miért cseréltetek egr-t? Lehet az se volt rosz,csak egy nyest elrágta a vezetékekeket... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #46557 Dátum: 2019.09.28 szombat, 18:38:53 »

P0401 A kipufogógáz-visszaáramlás kevés visszaáramlás
P0405 A kipufogógáz-visszavezetés érzékelő áramköre alacsony

A vezetékelését kellene ellenőrizni, nincs-e szakadásban, illetve diaggal kellene előadatokat nézni.
Miért cseréltetek egr-t? Lehet az se volt rosz,csak egy nyest elrágta a vezetékekeket... Roll Eyes

A csatlakozót ellenőrizte, a vezetéket valószínűleg nem. Ezek után nem vinném vissza hozzá.  A kérdés továbbra is, az hogy Budapesten kihez tudom elvinni, aki megbízható és meg tudja nézni.
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46558 Dátum: 2019.09.28 szombat, 19:16:43 »

A csatlakozót ellenőrizte, a vezetéket valószínűleg nem. Ezek után nem vinném vissza hozzá.  A kérdés továbbra is, az hogy Budapesten kihez tudom elvinni, aki megbízható és meg tudja nézni.
Vik,Autofort,KK-körút
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #46559 Dátum: 2019.09.28 szombat, 19:52:57 »

Vik,Autofort,KK-körút
köszönöm, elvileg megvan a száma (ha azóta nem változott meg) Jövő héten hívom.
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #46560 Dátum: 2019.10.01 kedd, 18:33:58 »

köszönöm, elvileg megvan a száma (ha azóta nem változott meg) Jövő héten hívom.

Szia!

Nekem múlt héten október 30-át mondott Vik első szabad időpontra. Sad
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #46561 Dátum: 2019.10.01 kedd, 18:36:45 »

Sziasztok!

2.2 TDCI vákuumos turbót keresek.
5s7q-6k682-ac

Ha esetleg van valakinek ne tartsa magába.

Köszönöm
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46562 Dátum: 2019.10.01 kedd, 19:14:51 »

Sziasztok!

2.2 TDCI vákuumos turbót keresek.
5s7q-6k682-ac

Ha esetleg van valakinek ne tartsa magába.

Köszönöm

A turbót?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46563 Dátum: 2019.10.01 kedd, 19:18:35 »

A turbót?  vigyor3

Azt. Kivéve téged, te tartsad csak magadban  nyes
Naplózva
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #46564 Dátum: 2019.10.01 kedd, 20:20:54 »

Azt. Kivéve téged, te tartsad csak magadban  nyes

Nekem mind, hogy honnan szedi elő, csak legyen. vigyor3
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
Umbro75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #46565 Dátum: 2019.10.01 kedd, 20:59:12 »

Sziasztok!

Hidegen nehezen indul az autó, melegen könnyen(2005 N7BA 2.0 tdci).

Hibakódok:  P0191, P2288

Mi lehet a hiba, mit cseréltessek?

Köszi.
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #46566 Dátum: 2019.10.03 csütörtök, 21:33:25 »

köszönöm, elvileg megvan a száma (ha azóta nem változott meg) Jövő héten hívom.

Ha nem tudsz várni, akkor Budatétényben meg tudom nézni. Privátban írj.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46567 Dátum: 2019.10.04 péntek, 23:28:32 »

P0405 és P0401
Szerintem a solenoid szeleped letapadt. Húzd le róla stekkert, indítst be a motort, majd dugd vissza a stekkert. Persze saját felelősségedre csinálod.
Nekem egyszer volt ilyen s véletlenül, alakult ez a műveletsor, de ez lett a megoldás. Én is cseréletem EGR-t, de valójában annak semmi baja nem volt.
EGR le van dugózva?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46568 Dátum: 2019.10.06 vasárnap, 18:36:07 »

Sziasztok!
Tudtok valakit aki kitudja írni szoftveresen a dpf-t?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46569 Dátum: 2019.10.07 hétfő, 23:38:10 »

Sziasztok!
Tudtok valakit aki kitudja írni szoftveresen a dpf-t?

Te most bűncselekményt elkövető embert keresel nyilvánosan?  zavart2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46570 Dátum: 2019.10.08 kedd, 09:31:16 »

Te most bűncselekményt elkövető embert keresel nyilvánosan?  zavart2

Csak szabálysértés...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46571 Dátum: 2019.10.08 kedd, 09:50:47 »

Csak szabálysértés...

AndyA

Nem nem.
Itt nem csak az átalakítás történik, hanem a jármű káros anyag kibocsátása is megváltozik, ami komolyabb tétel.  Régebben olvastam róla.
Ez egyből forgalmi el.
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.08 kedd, 10:09:12 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46572 Dátum: 2019.10.08 kedd, 11:12:56 »

Nem nem.
Itt nem csak az átalakítás történik, hanem a jármű káros anyag kibocsátása is megváltozik, ami komolyabb tétel.  Régebben olvastam róla.
Ez egyből forgalmi el.

Az nem kérdés. De attól szerintem még nem bűncselekmény, hanem szabálysértés. Pénzbírság a max., amit kapni érte, plusz újravizsga stb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #46573 Dátum: 2019.10.08 kedd, 16:05:09 »

Szerintem a solenoid szeleped letapadt. Húzd le róla stekkert, indítst be a motort, majd dugd vissza a stekkert. Persze saját felelősségedre csinálod.
Nekem egyszer volt ilyen s véletlenül, alakult ez a műveletsor, de ez lett a megoldás. Én is cseréletem EGR-t, de valójában annak semmi baja nem volt.
EGR le van dugózva?
Új EGR nél is letapadhat? Mi a kockázat, hogy csak saját felelősségre?  wow1
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46574 Dátum: 2019.10.08 kedd, 19:31:59 »

Új EGR nél is letapadhat? Mi a kockázat, hogy csak saját felelősségre?  wow1
Nem az EGR-rel van a baj, akkor miért ne tapadhatna le a solenoid szelep, akármelyik EGR-rel?
A kockázat annyi, hogy járó motornál nem szokás stekkereket le fel csatlakoztatni.
Én is leállítva csináltam, csak egyszer elfelejtettem indítás előtt visszadugni a csatlakozót és már tele volt a tököm a hiba feltárással. Így leszartam, s járó motornál visszadugtam a stekkert. Akkor lett jó! Eltűnt a hiba.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #46575 Dátum: 2019.10.09 szerda, 18:34:58 »

Nem az EGR-rel van a baj, akkor miért ne tapadhatna le a solenoid szelep, akármelyik EGR-rel?
A kockázat annyi, hogy járó motornál nem szokás stekkereket le fel csatlakoztatni.
Én is leállítva csináltam, csak egyszer elfelejtettem indítás előtt visszadugni a csatlakozót és már tele volt a tököm a hiba feltárással. Így leszartam, s járó motornál visszadugtam a stekkert. Akkor lett jó! Eltűnt a hiba.

ÖÖÖ én azt hittem, hogy a solenoid szelep az EGR-ben van. Számomra a solenoid szelep egy mágnesszelep, és mintha lenne egy szelep az EGR-ben. Én arra gondoltam, de akkor ezek szerint rosszul.
Mi baj lehet, ha járó motornál visszadugom? Elszállhat az ECU?
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46576 Dátum: 2019.10.09 szerda, 18:37:39 »

ÖÖÖ én azt hittem, hogy a solenoid szelep az EGR-ben van. Számomra a solenoid szelep egy mágnesszelep, és mintha lenne egy szelep az EGR-ben. Én arra gondoltam, de akkor ezek szerint rosszul.
Mi baj lehet, ha járó motornál visszadugom? Elszállhat az ECU?

Semmi nem száll el. A szolenoid egy mágnes szelep, ha van nem az EGR-ben van.
Az EGR-nél pozíció érzékelő van, ha van szolenoid szelep.


Fényképezd le az EGR szeleped.

Ugyanis többféle van. Van szolenoiddal vezérelt helyzetérzékelős és van egybeépített "motoros" szabályzású EGR szelep.
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.09 szerda, 20:31:40 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46577 Dátum: 2019.10.09 szerda, 20:04:55 »

Nem az EGR-rel van a baj, akkor miért ne tapadhatna le a solenoid szelep, akármelyik EGR-rel?
A kockázat annyi, hogy járó motornál nem szokás stekkereket le fel csatlakoztatni.
Én is leállítva csináltam, csak egyszer elfelejtettem indítás előtt visszadugni a csatlakozót és már tele volt a tököm a hiba feltárással. Így leszartam, s járó motornál visszadugtam a stekkert. Akkor lett jó! Eltűnt a hiba.
Várjunk csak!
Az Ő autója eu4, 2006.
Elektromos az egr ls turbó.

Nincs szolenoidja. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #46578 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 00:29:31 »

Várjunk csak!
Az Ő autója eu4, 2006.
Elektromos az egr ls turbó.

Nincs szolenoidja. vigyor3
Enyém is EU4, csak 2005. Az EGR nálam is (fél) elektromos. Vákum működteti, de a pozíciót elektromosan jelzi.
Turbóm változó geometriás elektromos.
Szerintem külön lesz neki is a szolenoid szelep.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46579 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 06:57:52 »

Enyém is EU4, csak 2005. Az EGR nálam is (fél) elektromos. Vákum működteti, de a pozíciót elektromosan jelzi.
Turbóm változó geometriás elektromos.
Szerintem külön lesz neki is a szolenoid szelep.
tudom,de neki egy évvel fiatalabb,és ott már nem volt asszem csak elektronyos.De majd ő megmondja milye van neki. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46580 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 07:00:36 »

tudom,de neki egy évvel fiatalabb,és ott már nem volt asszem csak elektronyos.De majd ő megmondja milye van neki. vigyor3

Lyally! falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46581 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 07:06:05 »

Lyally! falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
vigyor3 neked j
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #46582 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 09:16:08 »

Semmi nem száll el. A szolenoid egy mágnes szelep, ha van nem az EGR-ben van.
Az EGR-nél pozíció érzékelő van, ha van szolenoid szelep.


Fényképezd le az EGR szeleped.

Ugyanis többféle van. Van szolenoiddal vezérelt helyzetérzékelős és van egybeépített "motoros" szabályzású EGR szelep.

Ehun  a kép a berakottról:
http://keptarhely.eu/view.php?file=20191010v00q0vvmm.jpeg

(ha valaki megosztaná a titkot, hogy kell képet beszúrni, hálás lennél Smiley )
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46583 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 09:19:00 »

Ehun  a kép a berakottról:
http://keptarhely.eu/view.php?file=20191010v00q0vvmm.jpeg

(ha valaki megosztaná a titkot, hogy kell képet beszúrni, hálás lennél Smiley )


Ahogy írtam korábban, ez csak pozíció érzékelős.
Van szolenoid vezérlő szelepe.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46584 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 19:02:22 »

Enyém is EU4, csak 2005. Az EGR nálam is (fél) elektromos. Vákum működteti, de a pozíciót elektromosan jelzi.
Turbóm változó geometriás elektromos.
Szerintem külön lesz neki is a szolenoid szelep.
na. Igazad lett- van. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #46585 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 19:55:33 »

na. Igazad lett- van. wave

A fenti EGR vákuummal vezérelt elektromos pozíció érzékelővel ellátott darab.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
HENE
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


« Új hozzászólás #46586 Dátum: 2019.10.11 péntek, 06:26:52 »

Hatalmas köszönet etekefiloz fórumtársnak, aki tegnap sikeresen elhárította a hiba okát!   worship worship worship

Meg Győzőnek igaza volt, az EGR-hez menő gumicső is le volt dugózva.

Alig lehetett észrevenni, hogy elvágták és a szerelő, aki néhány évvel ezelőtt dugózta az EGR-t, ezt is elzárta. De etekefiloz szerencsére megtalálta! Bátran ajánlom mindenkinek, kiváló szakembert ismertem meg személyében! taps
Naplózva

2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #46587 Dátum: 2019.10.11 péntek, 17:29:24 »

Sziasztok,
Az lehet, hogy két évet sem bírt a két gyári Ford termosztát? László által javasolt módosítást még a cserekor elvégeztem az olajtermosztáton, benne van a megfelelő méretű alátét. Így, hogy hűvösebb az idő, folyamatos 60-as tempónál vissza-vissza konyul a hőfokmutató... megnézem majd Forscannel is, de nemár falbav tavasszal ilyet még nem csinált.
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46588 Dátum: 2019.10.11 péntek, 18:36:24 »

Sziasztok,
Az lehet, hogy két évet sem bírt a két gyári Ford termosztát? László által javasolt módosítást még a cserekor elvégeztem az olajtermosztáton, benne van a megfelelő méretű alátét. Így, hogy hűvösebb az idő, folyamatos 60-as tempónál vissza-vissza konyul a hőfokmutató... megnézem majd Forscannel is, de nemár falbav tavasszal ilyet még nem csinált.

FORD = Fix Or Repair Daily

Simán lehet, hogy eddig bírta, de ha 60al mész nem termel a motor annyi hőt, hogy álljon a mutató mint a cövek
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #46589 Dátum: 2019.10.12 szombat, 10:03:00 »

Sziasztok!
A hidegebb idők beköszöntével megjelent egy nyikorgó hang a hosszbordás szíjrendszer irányából.
Pár km után elhallgat, és amikor délután hazafele indulok, akkor sem jelentkezik.
Ha egy kis vizet permetezek a szíjra, akkor elhallgat, majd természetesen visszatér a hang.
Gondolom görgő csapágy nem okozhatja a problémát, mert akkor a vizezős próbával nem hallgatna el.
A szíj futását én egyenesnek látom, a főtengely szíjtárcsa gyanús, mert mintha ott egy picit kitérne a szíj az egyenes futásból, a feszesség megfelelő.
Csináltam róla egy videót, hátha valaki tippet tudna adni a problémával kapcsolatban:
https://youtu.be/PKiapfOdvFA
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #46590 Dátum: 2019.10.12 szombat, 10:19:18 »

Sziasztok!
A hidegebb idők beköszöntével megjelent egy nyikorgó hang a hosszbordás szíjrendszer irányából.
Pár km után elhallgat, és amikor délután hazafele indulok, akkor sem jelentkezik.
Ha egy kis vizet permetezek a szíjra, akkor elhallgat, majd természetesen visszatér a hang.
Gondolom görgő csapágy nem okozhatja a problémát, mert akkor a vizezős próbával nem hallgatna el.
A szíj futását én egyenesnek látom, a főtengely szíjtárcsa gyanús, mert mintha ott egy picit kitérne a szíj az egyenes futásból, a feszesség megfelelő.
Csináltam róla egy videót, hátha valaki tippet tudna adni a problémával kapcsolatban:
https://youtu.be/PKiapfOdvFA
egészen biztos, hogy valamelyik csapágy(miatt) adja a hangot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
forest
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #46591 Dátum: 2019.10.12 szombat, 13:24:51 »

Szép új Dayco főtengely szíjtárcsa: https://photos.app.goo.gl/j3XLaeLfSULUng4Z6   gun falbav
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46592 Dátum: 2019.10.12 szombat, 14:31:05 »

Szép új Dayco főtengely szíjtárcsa: https://photos.app.goo.gl/j3XLaeLfSULUng4Z6   gun falbav

Az a nagyon pici belefér, az nem kitérés
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
forest
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #46593 Dátum: 2019.10.12 szombat, 14:34:22 »

Az a nagyon pici belefér, az nem kitérés

Csakhogy a régi is kisebbet üt. Most a szíj is jobban remeg.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
micerkoc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #46594 Dátum: 2019.10.13 vasárnap, 20:24:51 »

Hello! érdeklődni szeretnék chiptuningal kapcsolatosan méghozzá azt hogy mennyire éri meg,mivel olvastam azt hogy a hátránya az hogy hamarabb tönkre megy a motor.
De azt is hallottam hogy jót tesz az autónak,és gondoltam megkérdezem itt mert mégis csak hozzáértő emberek vannak.
Ford mondeo mk3 ferdehátú 2.0TDCI 131Lóerős 96kW

Előre is köszönöm szépen a választ.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46595 Dátum: 2019.10.13 vasárnap, 21:25:22 »

Hello! érdeklődni szeretnék chiptuningal kapcsolatosan méghozzá azt hogy mennyire éri meg,mivel olvastam azt hogy a hátránya az hogy hamarabb tönkre megy a motor.
De azt is hallottam hogy jót tesz az autónak,és gondoltam megkérdezem itt mert mégis csak hozzáértő emberek vannak.
Ford mondeo mk3 ferdehátú 2.0TDCI 131Lóerős 96kW

Előre is köszönöm szépen a választ.



Chip tuning nélkül is lehet úgy használni egy motort, hogy jót tesz neki és úgy is, hogy árt....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #46596 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 07:45:17 »

Sziasztok.
A napokban raktuk össze a mondeom motorját.
N7BA
A gond a következő:
Alacsony kompresszió
Gázolaj nem akar feljönni a motorba( szűrőházban ott van)
Nagynyomású lepróbálva OK
Kompresszió volt 25-27 bar most a 2-3 hengerben 15-18 1-2 henger 5-8 bar
Nem valtozott semmi de sokat állt az autó majd 3 honapot.
Ugy veszem eszre kicsit lassan teker.
A légszűrőbe visszafúj ritmikusan.
Mi lehet a baj?

Chip tuning nélkül is lehet úgy használni egy motort, hogy jót tesz neki és úgy is, hogy árt....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46597 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 07:57:11 »

Sziasztok.
A napokban raktuk össze a mondeom motorját.
N7BA
A gond a következő:
Alacsony kompresszió
Gázolaj nem akar feljönni a motorba( szűrőházban ott van)
Nagynyomású lepróbálva OK
Kompresszió volt 25-27 bar most a 2-3 hengerben 15-18 1-2 henger 5-8 bar
Nem valtozott semmi de sokat állt az autó majd 3 honapot.
Ugy veszem eszre kicsit lassan teker.
A légszűrőbe visszafúj ritmikusan.
Mi lehet a baj?

Rosszul lehet összerakva a vezérlés.... Pl.
Ha elérhette a dugattyú a szelepeket, elgörbíti, nem zár...
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.14 hétfő, 08:01:50 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mykrisz39804
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #46598 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 07:59:22 »

Lehet bár autodata szerint van összerakva.
A magasnyomásúnak akkor is fel kellene vinni a gázolajat nem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46599 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 08:03:14 »

Lehet bár autodata szerint van összerakva.
A magasnyomásúnak akkor is fel kellene vinni a gázolajat nem?

Hova fel?

Az egy dolog, hogy az autodata mutatta, de úgy is lett-e jól összerakva.

Ha nem megfelelő a kompresszió, akkor mindegy van-e rali nyomás. Így se, úgy se indul....
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.14 hétfő, 08:06:56 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 925 926 927 928 929 930 931 [932] 933 934 935 936 937 938 939 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.086 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.