HENE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
|
|
« Új hozzászólás #46550 Dátum: 2019.09.27 péntek, 10:55:54 » |
|
Sziasztok!
EGR szelep csere volt a Mondeom-on (2006-os, 2.0 TDCI), de a hibatörlés után továbbra is jelzi hibát. (új szelep került beépítésre). A szerelőm azt mondta, hogy lehet, hogy újra kell programozni a gyári műszerrel (vagy a vezérlőegység hibás) Budapesten kihez lenne érdemes ezzel fordulnom? (akár márkaszervíz, akár más)
Előre is köszönöm a tanácsokat.
|
|
|
Naplózva
|
2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #46551 Dátum: 2019.09.27 péntek, 11:41:24 » |
|
Sziasztok!
EGR szelep csere volt a Mondeom-on (2006-os, 2.0 TDCI), de a hibatörlés után továbbra is jelzi hibát. (új szelep került beépítésre). A szerelőm azt mondta, hogy lehet, hogy újra kell programozni a gyári műszerrel (vagy a vezérlőegység hibás) Budapesten kihez lenne érdemes ezzel fordulnom? (akár márkaszervíz, akár más)
Előre is köszönöm a tanácsokat.
ugy tudom pluy&play
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HENE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
|
|
« Új hozzászólás #46552 Dátum: 2019.09.27 péntek, 12:11:43 » |
|
ugy tudom pluy&play
Ezzel együtt még is ott a hibakód. Ez mire utalhat? Nem jó az EGR szelep? Vagy tényleg vezérlő hiba? Hol tudnék utána járni?
|
|
|
Naplózva
|
2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #46553 Dátum: 2019.09.27 péntek, 13:00:26 » |
|
Ezzel együtt még is ott a hibakód. Ez mire utalhat? Nem jó az EGR szelep? Vagy tényleg vezérlő hiba? Hol tudnék utána járni?
mi a pontos hibakod?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Tamás1988
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
|
|
« Új hozzászólás #46554 Dátum: 2019.09.27 péntek, 22:57:35 » |
|
Sziasztok! Van egy 2003as évjáratú 2.0 tdci 131le autóm, új porlasztót és új magasnyomásút kapott de az a hibajelenség jött hogy beindítás után egy fél percel letilt az autó, tank le lett szedve tisztítás céljából, ki lettek tisztítva az üzemanyagot szállíto csövek is, szerelő szerint légtelenítve lett. Van valkinek valami ötlete hogy mi lehet a gond? Esetleg valakivel fordult már elő ilyen?
Sziasztok! A hibakód olvasásnál nem volt tárolt hiba de viszont közben megoldódott a hiba, motormosáskor beázott egy csatlakozó, száradás után tökéletesen múködik! Köszönöm a segítségeket!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HENE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
|
|
« Új hozzászólás #46555 Dátum: 2019.09.28 szombat, 16:12:22 » |
|
mi a pontos hibakod?
P0405 és P0401
|
|
|
Naplózva
|
2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #46556 Dátum: 2019.09.28 szombat, 17:24:36 » |
|
P0405 és P0401
P0401 A kipufogógáz-visszaáramlás kevés visszaáramlás P0405 A kipufogógáz-visszavezetés érzékelő áramköre alacsony A vezetékelését kellene ellenőrizni, nincs-e szakadásban, illetve diaggal kellene előadatokat nézni. Miért cseréltetek egr-t? Lehet az se volt rosz,csak egy nyest elrágta a vezetékekeket...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HENE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
|
|
« Új hozzászólás #46557 Dátum: 2019.09.28 szombat, 18:38:53 » |
|
P0401 A kipufogógáz-visszaáramlás kevés visszaáramlás P0405 A kipufogógáz-visszavezetés érzékelő áramköre alacsony A vezetékelését kellene ellenőrizni, nincs-e szakadásban, illetve diaggal kellene előadatokat nézni. Miért cseréltetek egr-t? Lehet az se volt rosz,csak egy nyest elrágta a vezetékekeket... A csatlakozót ellenőrizte, a vezetéket valószínűleg nem. Ezek után nem vinném vissza hozzá. A kérdés továbbra is, az hogy Budapesten kihez tudom elvinni, aki megbízható és meg tudja nézni.
|
|
|
Naplózva
|
2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #46558 Dátum: 2019.09.28 szombat, 19:16:43 » |
|
A csatlakozót ellenőrizte, a vezetéket valószínűleg nem. Ezek után nem vinném vissza hozzá. A kérdés továbbra is, az hogy Budapesten kihez tudom elvinni, aki megbízható és meg tudja nézni.
Vik,Autofort,KK-körút
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HENE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
|
|
« Új hozzászólás #46559 Dátum: 2019.09.28 szombat, 19:52:57 » |
|
Vik,Autofort,KK-körút
köszönöm, elvileg megvan a száma (ha azóta nem változott meg) Jövő héten hívom.
|
|
|
Naplózva
|
2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
|
|
|
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #46560 Dátum: 2019.10.01 kedd, 18:33:58 » |
|
köszönöm, elvileg megvan a száma (ha azóta nem változott meg) Jövő héten hívom.
Szia! Nekem múlt héten október 30-át mondott Vik első szabad időpontra.
|
|
|
Naplózva
|
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
|
|
|
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #46561 Dátum: 2019.10.01 kedd, 18:36:45 » |
|
Sziasztok!
2.2 TDCI vákuumos turbót keresek. 5s7q-6k682-ac
Ha esetleg van valakinek ne tartsa magába.
Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #46562 Dátum: 2019.10.01 kedd, 19:14:51 » |
|
Sziasztok!
2.2 TDCI vákuumos turbót keresek. 5s7q-6k682-ac
Ha esetleg van valakinek ne tartsa magába.
Köszönöm
A turbót?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #46563 Dátum: 2019.10.01 kedd, 19:18:35 » |
|
A turbót? Azt. Kivéve téged, te tartsad csak magadban
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Iqtamas
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
|
|
« Új hozzászólás #46564 Dátum: 2019.10.01 kedd, 20:20:54 » |
|
Azt. Kivéve téged, te tartsad csak magadban Nekem mind, hogy honnan szedi elő, csak legyen.
|
|
|
Naplózva
|
2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
|
|
|
Umbro75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
|
|
« Új hozzászólás #46565 Dátum: 2019.10.01 kedd, 20:59:12 » |
|
Sziasztok!
Hidegen nehezen indul az autó, melegen könnyen(2005 N7BA 2.0 tdci).
Hibakódok: P0191, P2288
Mi lehet a hiba, mit cseréltessek?
Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
etekefiloz
|
|
« Új hozzászólás #46566 Dátum: 2019.10.03 csütörtök, 21:33:25 » |
|
köszönöm, elvileg megvan a száma (ha azóta nem változott meg) Jövő héten hívom.
Ha nem tudsz várni, akkor Budatétényben meg tudom nézni. Privátban írj.
|
|
|
Naplózva
|
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #46567 Dátum: 2019.10.04 péntek, 23:28:32 » |
|
P0405 és P0401
Szerintem a solenoid szeleped letapadt. Húzd le róla stekkert, indítst be a motort, majd dugd vissza a stekkert. Persze saját felelősségedre csinálod. Nekem egyszer volt ilyen s véletlenül, alakult ez a műveletsor, de ez lett a megoldás. Én is cseréletem EGR-t, de valójában annak semmi baja nem volt. EGR le van dugózva?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Lacko1984
|
|
« Új hozzászólás #46568 Dátum: 2019.10.06 vasárnap, 18:36:07 » |
|
Sziasztok! Tudtok valakit aki kitudja írni szoftveresen a dpf-t?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #46569 Dátum: 2019.10.07 hétfő, 23:38:10 » |
|
Sziasztok! Tudtok valakit aki kitudja írni szoftveresen a dpf-t?
Te most bűncselekményt elkövető embert keresel nyilvánosan?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #46570 Dátum: 2019.10.08 kedd, 09:31:16 » |
|
Te most bűncselekményt elkövető embert keresel nyilvánosan? Csak szabálysértés... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #46571 Dátum: 2019.10.08 kedd, 09:50:47 » |
|
Csak szabálysértés...
AndyA
Nem nem. Itt nem csak az átalakítás történik, hanem a jármű káros anyag kibocsátása is megváltozik, ami komolyabb tétel. Régebben olvastam róla. Ez egyből forgalmi el.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.08 kedd, 10:09:12 írta Meg Győző »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #46572 Dátum: 2019.10.08 kedd, 11:12:56 » |
|
Nem nem. Itt nem csak az átalakítás történik, hanem a jármű káros anyag kibocsátása is megváltozik, ami komolyabb tétel. Régebben olvastam róla. Ez egyből forgalmi el.
Az nem kérdés. De attól szerintem még nem bűncselekmény, hanem szabálysértés. Pénzbírság a max., amit kapni érte, plusz újravizsga stb. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
HENE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
|
|
« Új hozzászólás #46573 Dátum: 2019.10.08 kedd, 16:05:09 » |
|
Szerintem a solenoid szeleped letapadt. Húzd le róla stekkert, indítst be a motort, majd dugd vissza a stekkert. Persze saját felelősségedre csinálod. Nekem egyszer volt ilyen s véletlenül, alakult ez a műveletsor, de ez lett a megoldás. Én is cseréletem EGR-t, de valójában annak semmi baja nem volt. EGR le van dugózva?
Új EGR nél is letapadhat? Mi a kockázat, hogy csak saját felelősségre?
|
|
|
Naplózva
|
2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #46574 Dátum: 2019.10.08 kedd, 19:31:59 » |
|
Új EGR nél is letapadhat? Mi a kockázat, hogy csak saját felelősségre? Nem az EGR-rel van a baj, akkor miért ne tapadhatna le a solenoid szelep, akármelyik EGR-rel? A kockázat annyi, hogy járó motornál nem szokás stekkereket le fel csatlakoztatni. Én is leállítva csináltam, csak egyszer elfelejtettem indítás előtt visszadugni a csatlakozót és már tele volt a tököm a hiba feltárással. Így leszartam, s járó motornál visszadugtam a stekkert. Akkor lett jó! Eltűnt a hiba.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
HENE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
|
|
« Új hozzászólás #46575 Dátum: 2019.10.09 szerda, 18:34:58 » |
|
Nem az EGR-rel van a baj, akkor miért ne tapadhatna le a solenoid szelep, akármelyik EGR-rel? A kockázat annyi, hogy járó motornál nem szokás stekkereket le fel csatlakoztatni. Én is leállítva csináltam, csak egyszer elfelejtettem indítás előtt visszadugni a csatlakozót és már tele volt a tököm a hiba feltárással. Így leszartam, s járó motornál visszadugtam a stekkert. Akkor lett jó! Eltűnt a hiba.
ÖÖÖ én azt hittem, hogy a solenoid szelep az EGR-ben van. Számomra a solenoid szelep egy mágnesszelep, és mintha lenne egy szelep az EGR-ben. Én arra gondoltam, de akkor ezek szerint rosszul. Mi baj lehet, ha járó motornál visszadugom? Elszállhat az ECU?
|
|
|
Naplózva
|
2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #46576 Dátum: 2019.10.09 szerda, 18:37:39 » |
|
ÖÖÖ én azt hittem, hogy a solenoid szelep az EGR-ben van. Számomra a solenoid szelep egy mágnesszelep, és mintha lenne egy szelep az EGR-ben. Én arra gondoltam, de akkor ezek szerint rosszul. Mi baj lehet, ha járó motornál visszadugom? Elszállhat az ECU?
Semmi nem száll el. A szolenoid egy mágnes szelep, ha van nem az EGR-ben van. Az EGR-nél pozíció érzékelő van, ha van szolenoid szelep. Fényképezd le az EGR szeleped. Ugyanis többféle van. Van szolenoiddal vezérelt helyzetérzékelős és van egybeépített "motoros" szabályzású EGR szelep.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.09 szerda, 20:31:40 írta Meg Győző »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #46577 Dátum: 2019.10.09 szerda, 20:04:55 » |
|
Nem az EGR-rel van a baj, akkor miért ne tapadhatna le a solenoid szelep, akármelyik EGR-rel? A kockázat annyi, hogy járó motornál nem szokás stekkereket le fel csatlakoztatni. Én is leállítva csináltam, csak egyszer elfelejtettem indítás előtt visszadugni a csatlakozót és már tele volt a tököm a hiba feltárással. Így leszartam, s járó motornál visszadugtam a stekkert. Akkor lett jó! Eltűnt a hiba.
Várjunk csak! Az Ő autója eu4, 2006. Elektromos az egr ls turbó. Nincs szolenoidja.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #46578 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 00:29:31 » |
|
Várjunk csak! Az Ő autója eu4, 2006. Elektromos az egr ls turbó. Nincs szolenoidja. Enyém is EU4, csak 2005. Az EGR nálam is (fél) elektromos. Vákum működteti, de a pozíciót elektromosan jelzi. Turbóm változó geometriás elektromos. Szerintem külön lesz neki is a szolenoid szelep.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #46579 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 06:57:52 » |
|
Enyém is EU4, csak 2005. Az EGR nálam is (fél) elektromos. Vákum működteti, de a pozíciót elektromosan jelzi. Turbóm változó geometriás elektromos. Szerintem külön lesz neki is a szolenoid szelep.
tudom,de neki egy évvel fiatalabb,és ott már nem volt asszem csak elektronyos.De majd ő megmondja milye van neki.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #46580 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 07:00:36 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #46581 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 07:06:05 » |
|
neked j
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HENE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
|
|
« Új hozzászólás #46582 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 09:16:08 » |
|
Semmi nem száll el. A szolenoid egy mágnes szelep, ha van nem az EGR-ben van. Az EGR-nél pozíció érzékelő van, ha van szolenoid szelep.
Fényképezd le az EGR szeleped.
Ugyanis többféle van. Van szolenoiddal vezérelt helyzetérzékelős és van egybeépített "motoros" szabályzású EGR szelep.
Ehun a kép a berakottról: http://keptarhely.eu/view.php?file=20191010v00q0vvmm.jpeg(ha valaki megosztaná a titkot, hogy kell képet beszúrni, hálás lennél )
|
|
|
Naplózva
|
2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #46583 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 09:19:00 » |
|
Ahogy írtam korábban, ez csak pozíció érzékelős. Van szolenoid vezérlő szelepe.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #46584 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 19:02:22 » |
|
Enyém is EU4, csak 2005. Az EGR nálam is (fél) elektromos. Vákum működteti, de a pozíciót elektromosan jelzi. Turbóm változó geometriás elektromos. Szerintem külön lesz neki is a szolenoid szelep.
na. Igazad lett- van.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
etekefiloz
|
|
« Új hozzászólás #46585 Dátum: 2019.10.10 csütörtök, 19:55:33 » |
|
na. Igazad lett- van. A fenti EGR vákuummal vezérelt elektromos pozíció érzékelővel ellátott darab.
|
|
|
Naplózva
|
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
|
|
|
HENE
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
|
|
« Új hozzászólás #46586 Dátum: 2019.10.11 péntek, 06:26:52 » |
|
Hatalmas köszönet etekefiloz fórumtársnak, aki tegnap sikeresen elhárította a hiba okát! Meg Győzőnek igaza volt, az EGR-hez menő gumicső is le volt dugózva. Alig lehetett észrevenni, hogy elvágták és a szerelő, aki néhány évvel ezelőtt dugózta az EGR-t, ezt is elzárta. De etekefiloz szerencsére megtalálta! Bátran ajánlom mindenkinek, kiváló szakembert ismertem meg személyében!
|
|
|
Naplózva
|
2006. 2.0 TDCI 130 LE M6 kombi
|
|
|
bari012
|
|
« Új hozzászólás #46587 Dátum: 2019.10.11 péntek, 17:29:24 » |
|
Sziasztok, Az lehet, hogy két évet sem bírt a két gyári Ford termosztát? László által javasolt módosítást még a cserekor elvégeztem az olajtermosztáton, benne van a megfelelő méretű alátét. Így, hogy hűvösebb az idő, folyamatos 60-as tempónál vissza-vissza konyul a hőfokmutató... megnézem majd Forscannel is, de nemár tavasszal ilyet még nem csinált.
|
|
|
Naplózva
|
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
|
|
|
vzoli
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #46588 Dátum: 2019.10.11 péntek, 18:36:24 » |
|
Sziasztok, Az lehet, hogy két évet sem bírt a két gyári Ford termosztát? László által javasolt módosítást még a cserekor elvégeztem az olajtermosztáton, benne van a megfelelő méretű alátét. Így, hogy hűvösebb az idő, folyamatos 60-as tempónál vissza-vissza konyul a hőfokmutató... megnézem majd Forscannel is, de nemár tavasszal ilyet még nem csinált. FORD = Fix Or Repair Daily Simán lehet, hogy eddig bírta, de ha 60al mész nem termel a motor annyi hőt, hogy álljon a mutató mint a cövek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
xrobe
|
|
« Új hozzászólás #46589 Dátum: 2019.10.12 szombat, 10:03:00 » |
|
Sziasztok! A hidegebb idők beköszöntével megjelent egy nyikorgó hang a hosszbordás szíjrendszer irányából. Pár km után elhallgat, és amikor délután hazafele indulok, akkor sem jelentkezik. Ha egy kis vizet permetezek a szíjra, akkor elhallgat, majd természetesen visszatér a hang. Gondolom görgő csapágy nem okozhatja a problémát, mert akkor a vizezős próbával nem hallgatna el. A szíj futását én egyenesnek látom, a főtengely szíjtárcsa gyanús, mert mintha ott egy picit kitérne a szíj az egyenes futásból, a feszesség megfelelő. Csináltam róla egy videót, hátha valaki tippet tudna adni a problémával kapcsolatban: https://youtu.be/PKiapfOdvFA
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #46590 Dátum: 2019.10.12 szombat, 10:19:18 » |
|
Sziasztok! A hidegebb idők beköszöntével megjelent egy nyikorgó hang a hosszbordás szíjrendszer irányából. Pár km után elhallgat, és amikor délután hazafele indulok, akkor sem jelentkezik. Ha egy kis vizet permetezek a szíjra, akkor elhallgat, majd természetesen visszatér a hang. Gondolom görgő csapágy nem okozhatja a problémát, mert akkor a vizezős próbával nem hallgatna el. A szíj futását én egyenesnek látom, a főtengely szíjtárcsa gyanús, mert mintha ott egy picit kitérne a szíj az egyenes futásból, a feszesség megfelelő. Csináltam róla egy videót, hátha valaki tippet tudna adni a problémával kapcsolatban: https://youtu.be/PKiapfOdvFAegészen biztos, hogy valamelyik csapágy(miatt) adja a hangot.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
forest
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
|
|
« Új hozzászólás #46591 Dátum: 2019.10.12 szombat, 13:24:51 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
|
|
|
rstwingo
|
|
« Új hozzászólás #46592 Dátum: 2019.10.12 szombat, 14:31:05 » |
|
Az a nagyon pici belefér, az nem kitérés
|
|
|
Naplózva
|
2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés 2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
|
|
|
forest
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 38
|
|
« Új hozzászólás #46593 Dátum: 2019.10.12 szombat, 14:34:22 » |
|
Az a nagyon pici belefér, az nem kitérés
Csakhogy a régi is kisebbet üt. Most a szíj is jobban remeg.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
|
|
|
micerkoc
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Új hozzászólás #46594 Dátum: 2019.10.13 vasárnap, 20:24:51 » |
|
Hello! érdeklődni szeretnék chiptuningal kapcsolatosan méghozzá azt hogy mennyire éri meg,mivel olvastam azt hogy a hátránya az hogy hamarabb tönkre megy a motor. De azt is hallottam hogy jót tesz az autónak,és gondoltam megkérdezem itt mert mégis csak hozzáértő emberek vannak. Ford mondeo mk3 ferdehátú 2.0TDCI 131Lóerős 96kW
Előre is köszönöm szépen a választ.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #46595 Dátum: 2019.10.13 vasárnap, 21:25:22 » |
|
Hello! érdeklődni szeretnék chiptuningal kapcsolatosan méghozzá azt hogy mennyire éri meg,mivel olvastam azt hogy a hátránya az hogy hamarabb tönkre megy a motor. De azt is hallottam hogy jót tesz az autónak,és gondoltam megkérdezem itt mert mégis csak hozzáértő emberek vannak. Ford mondeo mk3 ferdehátú 2.0TDCI 131Lóerős 96kW
Előre is köszönöm szépen a választ.
Chip tuning nélkül is lehet úgy használni egy motort, hogy jót tesz neki és úgy is, hogy árt....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
|
|
« Új hozzászólás #46596 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 07:45:17 » |
|
Sziasztok. A napokban raktuk össze a mondeom motorját. N7BA A gond a következő: Alacsony kompresszió Gázolaj nem akar feljönni a motorba( szűrőházban ott van) Nagynyomású lepróbálva OK Kompresszió volt 25-27 bar most a 2-3 hengerben 15-18 1-2 henger 5-8 bar Nem valtozott semmi de sokat állt az autó majd 3 honapot. Ugy veszem eszre kicsit lassan teker. A légszűrőbe visszafúj ritmikusan. Mi lehet a baj? Chip tuning nélkül is lehet úgy használni egy motort, hogy jót tesz neki és úgy is, hogy árt....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #46597 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 07:57:11 » |
|
Sziasztok. A napokban raktuk össze a mondeom motorját. N7BA A gond a következő: Alacsony kompresszió Gázolaj nem akar feljönni a motorba( szűrőházban ott van) Nagynyomású lepróbálva OK Kompresszió volt 25-27 bar most a 2-3 hengerben 15-18 1-2 henger 5-8 bar Nem valtozott semmi de sokat állt az autó majd 3 honapot. Ugy veszem eszre kicsit lassan teker. A légszűrőbe visszafúj ritmikusan. Mi lehet a baj?
Rosszul lehet összerakva a vezérlés.... Pl. Ha elérhette a dugattyú a szelepeket, elgörbíti, nem zár...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.14 hétfő, 08:01:50 írta Meg Győző »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Mykrisz39804
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37
|
|
« Új hozzászólás #46598 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 07:59:22 » |
|
Lehet bár autodata szerint van összerakva. A magasnyomásúnak akkor is fel kellene vinni a gázolajat nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #46599 Dátum: 2019.10.14 hétfő, 08:03:14 » |
|
Lehet bár autodata szerint van összerakva. A magasnyomásúnak akkor is fel kellene vinni a gázolajat nem?
Hova fel? Az egy dolog, hogy az autodata mutatta, de úgy is lett-e jól összerakva. Ha nem megfelelő a kompresszió, akkor mindegy van-e rali nyomás. Így se, úgy se indul....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.14 hétfő, 08:06:56 írta Meg Győző »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
|