Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.28 csütörtök, 14:47:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 930 931 932 933 934 935 936 [937] 938 939 940 941 942 943 944 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13202798 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #46800 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 17:43:11 »

Sziasztok!

Hol lehet vásárolni főtengely szíjtárcsa központosító szerszámot?
Fel lett rakva nálam a szíjtácsa, de mintha kicsit imbolyogna.

A felrakásnál a három csavar mellett volt valamellyi holtjáték (kb 1 mm).
Belőttük középre, de talán nem sikerült jól.

Ezért kellene a központosító szerszám.

Üdv,
Józsi.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46801 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 17:48:41 »

Sziasztok!

Hol lehet vásárolni főtengely szíjtárcsa központosító szerszámot?
Fel lett rakva nálam a szíjtácsa, de mintha kicsit imbolyogna.

A felrakásnál a három csavar mellett volt valamellyi holtjáték (kb 1 mm).
Belőttük középre, de talán nem sikerült jól.

Ezért kellene a központosító szerszám.

Üdv,
Józsi.



A főtengelyre ráilleszkedik a szíjtárcsa. Ennél jobban nem fog egy vonalba kerülni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #46802 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 18:54:16 »

Sziasztok!

Hol lehet vásárolni főtengely szíjtárcsa központosító szerszámot?
Fel lett rakva nálam a szíjtácsa, de mintha kicsit imbolyogna.

A felrakásnál a három csavar mellett volt valamellyi holtjáték (kb 1 mm).
Belőttük középre, de talán nem sikerült jól.

Ezért kellene a központosító szerszám.

Üdv,
Józsi.

Dugj át a közepén egy 5-ös vagy 5,5-ös fúrószárat a tömör végével. Amennyire az pontos, jobban nem kell pozícionálni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #46803 Dátum: 2020.01.13 hétfő, 20:58:18 »

Dugj át a közepén egy 5-ös vagy 5,5-ös fúrószárat a tömör végével. Amennyire az pontos, jobban nem kell pozícionálni.

AndyA

Köszönöm  worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #46804 Dátum: 2020.01.15 szerda, 17:41:09 »

Sziasztok Fórumtársak és szakik! Sajnos eljött én hozzám is a p2338 hiba. Kérdésem az lenne,hogy evvel a hibával meg lehet tenni még 100-150 km? check lámpa és villogó malacfarok.Hozzá teszem szerintem minden előjel nélkül jelentkezett a probléma.Olyanra gondok,hogy se fekete vagy fehér füst,se olyan kopogó hang.Nem értek hozzá laikus vagyok.Mit ajánlotok,hogyan tovább? A paripám napi használatban van vagy lenne. 2004 2.0 TDCI 130 Le
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.15 szerda, 17:45:33 írta laza » Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #46805 Dátum: 2020.01.15 szerda, 18:54:38 »

Sziasztok Fórumtársak és szakik! Sajnos eljött én hozzám is a p2338 hiba. Kérdésem az lenne,hogy evvel a hibával meg lehet tenni még 100-150 km? check lámpa és villogó malacfarok.Hozzá teszem szerintem minden előjel nélkül jelentkezett a probléma.Olyanra gondok,hogy se fekete vagy fehér füst,se olyan kopogó hang.Nem értek hozzá laikus vagyok.Mit ajánlotok,hogyan tovább? A paripám napi használatban van vagy lenne. 2004 2.0 TDCI 130 Le

Amennyiben van lehetőséged a 3 hengeredet újra kellene kódolni. Szerencsés esetben ez megoldhatja a gondodat. A kódolás után egy pár kilométerig pilot befecskendezés nélkül működik a rendszer. Ezt követően "simul" ki a járása.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #46806 Dátum: 2020.01.15 szerda, 19:02:28 »

Amennyiben van lehetőséged a 3 hengeredet újra kellene kódolni. Szerencsés esetben ez megoldhatja a gondodat. A kódolás után egy pár kilométerig pilot befecskendezés nélkül működik a rendszer. Ezt követően "simul" ki a járása.
Köszönöm a gyors válaszodat  vigyor3 Közben utol értem a szerelőmet telón. Holnap este megpróbálja az újra kódolást. Szabad vagy nem szabad így vele menni 100-150Km-ert?

A buta kérdésemre hajnalban meg lett a válasz is. 10 cm se tudtam vele megtenni. 3 rövid indítózás után semmi,4-nél hosszabb indítózás elkapta,és hallom,hogy mintha csak 3 henger menne.Sajnos Gázolaj szagú kékes füst jön kifelé a kipufogón  falbav Tehát újra kódoltatni nem kell, helyette felújítás. Injektorok,magasnyomású+üzemanyagtank tisztítás. rinya
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.16 csütörtök, 16:11:03 írta laza » Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
p4czy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #46807 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 15:04:34 »

Sziasztok,

Sajnos az autómban a porlasztók megadták magukat (mint az előttem szólónak, nekem is különösebb előjel nélkül, igaz 387.000 km). Tud valaki esetleg olcsó felujítót/bontót ajánlani?  Sajnos újat már nem akarok bele venni mert a lendkerék és a turbó is eredeti még az autón, túl sok pénzt kéne rá költeni Sad . Nagynyomású úgy tűnik megúszta.
Naplózva

2006 Fl2 Sedan 2.0 TDCi 96kW Ghia, EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #46808 Dátum: 2020.01.17 péntek, 08:39:18 »

Sziasztok,

Sajnos az autómban a porlasztók megadták magukat (mint az előttem szólónak, nekem is különösebb előjel nélkül, igaz 387.000 km). Tud valaki esetleg olcsó felujítót/bontót ajánlani?  Sajnos újat már nem akarok bele venni mert a lendkerék és a turbó is eredeti még az autón, túl sok pénzt kéne rá költeni Sad . Nagynyomású úgy tűnik megúszta.

Sajnos aligha. A jellemző hiba, amitől meghalnak a porlasztók, hogy spénesedik a nagynyomású. Annak nincs más kenése, mint maga a gázolaj, így erősen érzékeny a minőségre. Hiába teszel bele másik porlasztót, attól még a CR tovább szórja a spént, és azokat is tönkre fogja tenni záros határidőn belül. Szedd ki a GO-szűrődet, és ereszd le belőle a benne lévő olajat egy tiszta tejfölöspohárba. Húzogass egy darab mágnest alatta, és ha az apró fekete szutyok a GO alján szalad a mágnes után, akkor ez a baj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #46809 Dátum: 2020.01.18 szombat, 20:04:13 »

Sziasztok,

Sajnos az autómban a porlasztók megadták magukat (mint az előttem szólónak, nekem is különösebb előjel nélkül, igaz 387.000 km). Tud valaki esetleg olcsó felujítót/bontót ajánlani?  Sajnos újat már nem akarok bele venni mert a lendkerék és a turbó is eredeti még az autón, túl sok pénzt kéne rá költeni Sad . Nagynyomású úgy tűnik megúszta.

Mikós - +36 70 228 2888 - Bp. XVI ker.

Jól dolgozik és viszonylag olcsón.
Viszont valóban a magasnyomsút is el kell vinni hozzá  rinya
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #46810 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 07:29:47 »

Mikós - +36 70 228 2888 - Bp. XVI ker.

Jól dolgozik és viszonylag olcsón.
Viszont valóban a magasnyomsút is el kell vinni hozzá  rinya
Ide dobom a címét,hátha szükség lesz rá. 1163 Budapest, Thököly út 35. Dieselklinika. Lehet,hogy az én szerelőm is ide fogja vinni a paripán cuccait.
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 106


E-mail
« Új hozzászólás #46811 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 10:52:22 »

Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni.Tegnap elkezdett villogni az izzítás jelző.A kocsi ment de mintha nem húzott volna annyira mint szokott.Majd leállítottam és indítás után ismét villog és a motorkontroll lámpa is jelzett.Kicsit megijedtem mert ilyet még nem csinált de haza hozott(90 km).A hangja is fura lett és kopogósabb mint szokott,és nem húz annyira mint előtte de megy.Csak du tudnak hibakódot olvasni de gondoltam addig is valakinek lenne valami gondolata,hogy mire számoljak.2005.tdci 2.0 130le.euro3.EGR dugózva van.Előre is köszönöm
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46812 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 11:08:17 »

Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni.Tegnap elkezdett villogni az izzítás jelző.A kocsi ment de mintha nem húzott volna annyira mint szokott.Majd leállítottam és indítás után ismét villog és a motorkontroll lámpa is jelzett.Kicsit megijedtem mert ilyet még nem csinált de haza hozott(90 km).A hangja is fura lett és kopogósabb mint szokott,és nem húz annyira mint előtte de megy.Csak du tudnak hibakódot olvasni de gondoltam addig is valakinek lenne valami gondolata,hogy mire számoljak.2005.tdci 2.0 130le.euro3.EGR dugózva van.Előre is köszönöm

Kiolvasás után majd okosabb leszel. Ha nem megy rendesen, akkor vészüzemben van. Akár lehet a turbóelektronika hibája is, esetleg a geo állító leragadása.
Naplózva
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 106


E-mail
« Új hozzászólás #46813 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 11:12:20 »

Kiolvasás után majd okosabb leszel. Ha nem megy rendesen, akkor vészüzemben van. Akár lehet a turbóelektronika hibája is, esetleg a geo állító leragadása.
OK köszi.Ez vákumos turbó.Csak gondoltam megnyugtatom magam,hogy nem nagy a gond.Sajna ezen agyalok egész tegnap óta.A motorkontroll lámpa miatt aggódok,hogy az már nem jót jelent.Köszi a választ
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46814 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 11:22:19 »

OK köszi.Ez vákumos turbó.Csak gondoltam megnyugtatom magam,hogy nem nagy a gond.Sajna ezen agyalok egész tegnap óta.A motorkontroll lámpa miatt aggódok,hogy az már nem jót jelent.Köszi a választ

hát ha vákumos a turbó, akkor kevesebb a lehetőség...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #46815 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 11:37:34 »

OK köszi.Ez vákumos turbó.Csak gondoltam megnyugtatom magam,hogy nem nagy a gond.Sajna ezen agyalok egész tegnap óta.A motorkontroll lámpa miatt aggódok,hogy az már nem jót jelent.Köszi a választ
esélyes az üzemanyag rendszeri gond.hibakódolvasásig csak tipp.Motorkontroll a dugózott egr miatt (is) lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 106


E-mail
« Új hozzászólás #46816 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 11:50:14 »

esélyes az üzemanyag rendszeri gond.hibakódolvasásig csak tipp.Motorkontroll a dugózott egr miatt (is) lehet.
De már 2 éve le van dugózva.
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #46817 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 12:16:21 »

De már 2 éve le van dugózva.
az rendbenvan,de euro4es a motor,elvileg egy idő után hibaként dobnia kell(ene).Esetleg turbócső szakadásod van,és vagy a MAP jelét elvesztette.Hibakódolvasás.
A találgatás sem hiszem, hogy megnyugtatna.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46818 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 13:19:45 »

az rendbenvan,de euro4es a motor,elvileg egy idő után hibaként dobnia kell(ene).Esetleg turbócső szakadásod van,és vagy a MAP jelét elvesztette.Hibakódolvasás.
A találgatás sem hiszem, hogy megnyugtatna.

Szerintem az elektromos turbósok az EU4-sek , meg a dpf-s autók
vákuumos turbóval eu3-sok
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #46819 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 13:57:54 »

Szerintem az elektromos turbósok az EU4-sek , meg a dpf-s autók
vákuumos turbóval eu3-sok
szerintem 2005ben már csak euro4 volt.Talán vákumos az egr de elektromos pozíció érzékelős.
Talán a 2.2 esek között volt még euro3 akkor. Roll Eyes

Mi lehet a forgalmijában?
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.19 vasárnap, 14:02:02 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46820 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 14:19:30 »

szerintem 2005ben már csak euro4 volt.Talán vákumos az egr de elektromos pozíció érzékelős.
Talán a 2.2 esek között volt még euro3 akkor. Roll Eyes

Mi lehet a forgalmijában?

még fl2es tddi is volt talán, bármi előfordulhat  nyes
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #46821 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 14:29:44 »

az rendbenvan,de euro4es a motor,elvileg egy idő után hibaként dobnia kell(ene).Esetleg turbócső szakadásod van,és vagy a MAP jelét elvesztette.Hibakódolvasás.
A találgatás sem hiszem, hogy megnyugtatna.

A dugós EGR Euro-4-es autónál nem csinál vészüzemet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #46822 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 14:30:19 »

szerintem 2005ben már csak euro4 volt.Talán vákumos az egr de elektromos pozíció érzékelős.
Talán a 2.2 esek között volt még euro3 akkor. Roll Eyes

Mi lehet a forgalmijában?

Így van, az enyém 2005/08, és Euro-3-as.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #46823 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 14:30:34 »

még fl2es tddi is volt talán, bármi előfordulhat  nyes
úgy néztem 130le tdci. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #46824 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 14:30:58 »

Enyém 2005/08, és Euro-3-as.

AndyA
a 2.2es.ezt mondtam.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #46825 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 14:32:14 »

A dugós EGR Euro-4-es autónál nem csinál vészüzemet.

AndyA
de csekkendzsint igen.Olvastad,hogy az is van?
A vészüzem minden valószínűséggel üza gond lesz.A hibakódolvasás majd pontosít.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #46826 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 14:35:17 »

de csekkendzsint igen.Olvastad,hogy az is van?
A vészüzem minden valószínűséggel üza gond lesz.A hibakódolvasás majd pontosít.

Van, de kit zavar? Így megy az autó vagy 30 ezer km óta, hibátlanul.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #46827 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 15:07:51 »

Van, de kit zavar? Így megy az autó vagy 30 ezer km óta, hibátlanul.

AndyA
nyes ez is egy nehéz nap lesz...

http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1175716#msg1175716
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46828 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 15:17:49 »


Nekem a 3 csatis egr van és dobott már malacfarkot egr miatt, mondjuk nem a dugozas miatt
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 106


E-mail
« Új hozzászólás #46829 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 19:16:54 »

Sziasztok.Van hibakód.P2336 és P3600.Reggel kértem segítséget.Ezt írtam reggel.Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni.Tegnap elkezdett villogni az izzítás jelző.A kocsi ment de mintha nem húzott volna annyira mint szokott.Majd leállítottam és indítás után ismét villog és a motorkontroll lámpa is jelzett.Kicsit megijedtem mert ilyet még nem csinált de haza hozott(90 km).A hangja is fura lett és kopogósabb mint szokott,és nem húz annyira mint előtte de megy.Csak du tudnak hibakódot olvasni de gondoltam addig is valakinek lenne valami gondolata,hogy mire számoljak.2005.tdci 2.0 130le.euro3.EGR dugózva van.Előre is köszönöm.
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #46830 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 20:20:15 »

Sziasztok.Van hibakód.P2336 és P3600.Reggel kértem segítséget.Ezt írtam reggel.Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni.Tegnap elkezdett villogni az izzítás jelző.A kocsi ment de mintha nem húzott volna annyira mint szokott.Majd leállítottam és indítás után ismét villog és a motorkontroll lámpa is jelzett.Kicsit megijedtem mert ilyet még nem csinált de haza hozott(90 km).A hangja is fura lett és kopogósabb mint szokott,és nem húz annyira mint előtte de megy.Csak du tudnak hibakódot olvasni de gondoltam addig is valakinek lenne valami gondolata,hogy mire számoljak.2005.tdci 2.0 130le.euro3.EGR dugózva van.Előre is köszönöm.
Üza rendszeri probléma.

P2336 Cylinder #1 Above Knock Threshold
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 106


E-mail
« Új hozzászólás #46831 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 20:28:37 »

Üza rendszeri probléma.

P2336 Cylinder #1 Above Knock Threshold

És valami javaslat,hogy merre induljak??Mit ellenőrizzek,cseréljek??Kopogás érzékelő nem lehet a gond??
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.19 vasárnap, 20:40:02 írta uzoli70 » Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #46832 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 20:44:50 »

És valami javaslat,hogy merre induljak??Mit ellenőrizzek,cseréljek??Kopogás érzékelő nem lehet a gond??

Sajnos nem sok jót jelent. Az egyes henger porlasztóval van baj. Egy újra kódolás meg lehet próbálni, de nem sok sikerrel kecsegtet. Érik neked a csúcs csere, üza rendszer rendbetétel.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 106


E-mail
« Új hozzászólás #46833 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 21:03:40 »

Sajnos nem sok jót jelent. Az egyes henger porlasztóval van baj. Egy újra kódolás meg lehet próbálni, de nem sok sikerrel kecsegtet. Érik neked a csúcs csere, üza rendszer rendbetétel.
Köszönöm a választ.Egy utolsó kérdés.Ezzel a gondal kb még mennyit tudok menni,hogy ne legyen nagyobb gond??100 km?500 km??
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46834 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 21:31:31 »

Köszönöm a választ.Egy utolsó kérdés.Ezzel a gondal kb még mennyit tudok menni,hogy ne legyen nagyobb gond??100 km?500 km??

Elromolhat úgy a csúcs, hogy teleokádja gázolajjal a hengert, majd mivel a gázolaj nem összenyomható, kimegy a hajtókar a blokk oldalán...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46835 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 21:36:42 »

Elromolhat úgy a csúcs, hogy teleokádja gázolajjal a hengert, majd mivel a gázolaj nem összenyomható, kimegy a hajtókar a blokk oldalán...


Ez azért menet közben (VZoli: járó motornál) nem tud előfordulni, mert előbb áll le a motor (megszűnik a rail nyomás) és töltéscserénél is kinyomja magából. Meg többnyire a hajtórúd görbül "csak".
Inkább átlyukad a dugattyú teteje....
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.19 vasárnap, 21:38:44 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46836 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 21:37:28 »


Ez azért menet közben nem tud előfordulni, mert előbb áll le a motor (megszűnik a rail nyomás) és töltéscserénél is kinyomja magából. Meg többnyire a hajtórúd görbül "csak".
Inkább átlyukad a dugattyú teteje....
Írtam én hogy menet közben Huh?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46837 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 21:38:07 »

Írtam én hogy menet közben Huh?

Máskor mikor?  Álló motornál?  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46838 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 21:53:00 »

Máskor mikor?  Álló motornál?  nyes

mondjuk indításnál, kombinálva egy hibás izzítógyertyával Huh?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46839 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 22:06:27 »

mondjuk indításnál, kombinálva egy hibás izzítógyertyával Huh?

Ahogy írtam, ha annyira folyatna.....akkor ki sem alakul a rail nyomás.
Ergo nem indul a többi henger sem és az izzítógyertya ha hibás, akkor még úgyse történik semmi.  vigyor3
De nem hibás izzítógyertyánál sem lesz baj.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #46840 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 22:21:32 »

Ahogy írtam, ha annyira folyatna.....akkor ki sem alakul a rail nyomás.
Ergo nem indul a többi henger sem és az izzítógyertya ha hibás, akkor még úgyse történik semmi.  vigyor3
De nem hibás izzítógyertyánál sem lesz baj.
Pedig szokott néha. Meg hajtókar görbülni.
Naplózva
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 106


E-mail
« Új hozzászólás #46841 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 06:27:20 »

Ahogy írtam, ha annyira folyatna.....akkor ki sem alakul a rail nyomás.
Ergo nem indul a többi henger sem és az izzítógyertya ha hibás, akkor még úgyse történik semmi.  vigyor3
De nem hibás izzítógyertyánál sem lesz baj.
Az izzítógyertya az jó,2 hónapja cseréltem.Tegnap este kicsit nehezebben indult mint szokott de elindult és szépen járt.Ha folyatna a porlasztó akkor nem lenne egyenletes az alapjárat az elején,jól tudom??A kopogás érzékelő nem lehet hibás,hogy rossz jelet ad a vezérlőnek??
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46842 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 07:36:41 »

Az izzítógyertya az jó,2 hónapja cseréltem.Tegnap este kicsit nehezebben indult mint szokott de elindult és szépen járt.Ha folyatna a porlasztó akkor nem lenne egyenletes az alapjárat az elején,jól tudom??A kopogás érzékelő nem lehet hibás,hogy rossz jelet ad a vezérlőnek??

Itt nincs szerepe az izzítógyertyának.
Nem jól tudod, egy alapjáraton jól működő befecskendező még lehet hibás fordulaton és fordítva is.
A kopogás érzékelő igen, hibás jelet ad. Mert kopogás os égés történik. Ezen nem véletlen dolgok....

Kár találgatni, hiszen ott a hiba amin el lehet indulni.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
p4czy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #46843 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 08:23:51 »

Ide dobom a címét,hátha szükség lesz rá. 1163 Budapest, Thököly út 35. Dieselklinika. Lehet,hogy az én szerelőm is ide fogja vinni a paripán cuccait.

Köszi, az infót mindkettőtöknek. Valószínűleg szükség lesz rá Smiley
Naplózva

2006 Fl2 Sedan 2.0 TDCi 96kW Ghia, EGR off
p4czy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



E-mail
« Új hozzászólás #46844 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 08:31:18 »

Sajnos aligha. A jellemző hiba, amitől meghalnak a porlasztók, hogy spénesedik a nagynyomású. Annak nincs más kenése, mint maga a gázolaj, így erősen érzékeny a minőségre. Hiába teszel bele másik porlasztót, attól még a CR tovább szórja a spént, és azokat is tönkre fogja tenni záros határidőn belül. Szedd ki a GO-szűrődet, és ereszd le belőle a benne lévő olajat egy tiszta tejfölöspohárba. Húzogass egy darab mágnest alatta, és ha az apró fekete szutyok a GO alján szalad a mágnes után, akkor ez a baj.

AndyA

Ez jó ötlet, megpróbálok egy tesztet szervezni rá. Sajnos aránytalanul sokat nem akarok bele invesztálni, mert a turbó és lendkerék sincs jó állapotban, nem egy jó befektetés most.
Naplózva

2006 Fl2 Sedan 2.0 TDCi 96kW Ghia, EGR off
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #46845 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 16:16:05 »

Hű mennyi 2004-5ös TDCi nyekken meg mostanában.... Sad
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 106


E-mail
« Új hozzászólás #46846 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 19:32:54 »

Hű mennyi 2004-5ös TDCi nyekken meg mostanában.... Sad
Előbb utóbb mindegyiket eléri a porlasztó betegség.Nekem 290 ezer km kellett.
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
laza
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



E-mail
« Új hozzászólás #46847 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 20:21:46 »

Hű mennyi 2004-5ös TDCi nyekken meg mostanában.... Sad
Az enyém Kb.320000-nél adta meg magát.Múlt héten  rinya
Naplózva

2004 Ford Mondeo 2,0 tdci bvy kombi 6 seb. 130 Le Machine Silver (met) EGR off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26957


E-mail
« Új hozzászólás #46848 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 20:57:18 »

Előbb utóbb mindegyiket eléri a porlasztó betegség.Nekem 290 ezer km kellett.

485000 km, gyári, érintetlen... És nem fog meghalni soha. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #46849 Dátum: 2020.01.21 kedd, 08:16:01 »

485000 km, gyári, érintetlen... És nem fog meghalni soha. Cheesy

AndyA
Ez a 2.2-es? Nekem 337000 km-nél jár. Napi első hidegindításnál nyom egy fehéres füstpamacsot (2-3mp), azon kívül még nincs baja. Jó lenne, ha elmenne 400000 km-t ez is.  vigyor3
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Oldalak: 1 ... 930 931 932 933 934 935 936 [937] 938 939 940 941 942 943 944 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.