Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 02:14:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 932 933 934 935 936 937 938 [939] 940 941 942 943 944 945 946 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14678227 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46900 Dátum: 2020.02.24 hétfő, 18:20:14 »

Sziasztok,

Egy olyan problemam lenne, hogy a faceliftes 130 LE tdci-m melegen (kb 20 perces ut utan) 2-3-4 masodperces inditozas utan indul csak el. Hidegen nincs ilyen baja. Vegigolvastam par hozzaszolast es nem egyeretelmu mivel lehet gond, illetve tobb az olyan hozzaszolas hogy mi lehet a gond, mint hogy tenylegesen mi volt a gebasz. Utoljara a generator halt be rajta (3 hetig akkurol mentem), kb azota allandosult a hiba.
Az auto eladas elott van, mert mar nem igazan hasznaljuk (van egy majdnem takarekos SUV-unk), de nem szeretnem ugy meghirdetni, hogy nem tudom mi baja, illetve ennyire riaszto problemaja van. A szerelo akihez syokatm vinni, szerel mindent, de nem egy dizel motor guru. Tippelgetett, hogy mivel lehet gond, de nem sok kedvem van szep lassan kicserelni a tippek alapjan a kocsit.

Ti tudtok ajanlani olyan szerelot, aki ert is hozza, de nem koltom ra a jargany ertekenek a felet?
Akiknek nagyon hasonlo problemaja volt, ott mi volt a tenyleges hibaforras? Volt pl, egy hozzaszolas, ahol az onindito volt a ludas (ez szimpatikusabb, mint a porlasztok)
Vagy ti mit tennetek, mit erdemes megvizsgalni, igy is erdemes meghirdetni?

Koszi,
Ujfiju

Ha a generátor halt volna be azt könnyű kideríteni (én jártam igy) melegen mikor a gond szokott lenni, le kell akasztani a hosszbordás szíjat és ugy indítani, ha könnyen beindul, akkor a generátor csapágya ment tönkre és keresztbe feszíti a szíj és annyit tud rajta szorítani, hogy a kocsi nehezen vagy egyáltalán ne induljon be
Nekem annak idején sehogy se indult be
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Kucsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #46901 Dátum: 2020.03.01 vasárnap, 23:49:51 »

Sziasztok!
Esetleg tudna valaki adatokat lekérni alvázszám alapján? Segítséget előre is köszönöm. (WF0WXXGBBW6S68716)
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46902 Dátum: 2020.03.02 hétfő, 06:45:16 »

Sziasztok!
Esetleg tudna valaki adatokat lekérni alvázszám alapján? Segítséget előre is köszönöm. (WF0WXXGBBW6S68716)

PM-be elküldtem
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46903 Dátum: 2020.03.02 hétfő, 07:20:55 »

Sziasztok!
Esetleg tudna valaki adatokat lekérni alvázszám alapján? Segítséget előre is köszönöm. (WF0WXXGBBW6S68716)


A kérdés, hogy milyen adatokat.
Sokféle adat van, valamit lehet és valamit nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46904 Dátum: 2020.03.02 hétfő, 15:14:18 »

Készítettem egy videót az indításról, ezen elég jól látszik, hogyan füstöl és a hangja is hallható...  szomoru1
Eddig nem voltam biztos benne, de a videón most már látom, hogy a vezető ülés alatti részről is jön vmennyi füst... Ez honnan jöhet és miért?   rinya rinya rinya

https://drive.google.com/file/d/1kUrIP8lumRxfMDL9NC917otDd5-lvK6k/view?usp=sharing

Olajcsere óta kb 8000 km-et mentem, nem látszik olajfogyás, éppen a max alatt van a szint.

vélemények, ötletek?




Elvittem végül a Cormax-hoz az autót. Csak egy izzítógyertya van kimenve belőle, azt kicserélik, de valszeg nem oldja meg a problémát..
Ha nem oldja meg, akkor kiszerelnék a porlasztókat és bevizsgálnák... csodákat nem várok 360e km után.

Ha árajánlatot adnak, akkor mi egy ilyen cserének a reális ára mostanában? Ezeket cserélik egyesével, vagy akkor mind csere.. ?

Indításkori rövid füstön kívül amúgy semmi gond az autóval. Lehet érdemesebb várni még a cserével míg komolyabb bajok nem lesznek?
Mert az autó már azért 15 éves..
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46905 Dátum: 2020.03.02 hétfő, 16:31:31 »


Elvittem végül a Cormax-hoz az autót. Csak egy izzítógyertya van kimenve belőle, azt kicserélik, de valszeg nem oldja meg a problémát..
Ha nem oldja meg, akkor kiszerelnék a porlasztókat és bevizsgálnák... csodákat nem várok 360e km után.

Ha árajánlatot adnak, akkor mi egy ilyen cserének a reális ára mostanában? Ezeket cserélik egyesével, vagy akkor mind csere.. ?

Indításkori rövid füstön kívül amúgy semmi gond az autóval. Lehet érdemesebb várni még a cserével míg komolyabb bajok nem lesznek?
Mert az autó már azért 15 éves..

Az izzítógyertyákat cseréltesd ki és mindet ,egyforma km van bennük, nem egy nagy összeg a 4 db
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Kucsi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #46906 Dátum: 2020.03.02 hétfő, 17:52:37 »

PM-be elküldtem
Köszönöm szépen
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46907 Dátum: 2020.03.03 kedd, 14:16:06 »

Az izzítógyertyákat cseréltesd ki és mindet ,egyforma km van bennük, nem egy nagy összeg a 4 db

persze, igazad van.


Viszont 2.2 TDCi porlasztó cserére tud vki irányárat, esetleg ajánlott szervízt, szerelőt?
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.03 kedd, 23:04:56 írta Levis » Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #46908 Dátum: 2020.03.04 szerda, 18:23:26 »


Viszont 2.2 TDCi porlasztó cserére tud vki irányárat, esetleg ajánlott szervízt, szerelőt?

Mp dieseltől nemrég kapott ajánlatban 192.000 Ft szerepel 4 db felújított porlasztóra, 32.000 Ft a szerelésükre.
Teljes üzemanyagrendszer felújítása pedig 490.000 Ft
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46909 Dátum: 2020.03.04 szerda, 22:19:09 »

Mp dieseltől nemrég kapott ajánlatban 192.000 Ft szerepel 4 db felújított porlasztóra, 32.000 Ft a szerelésükre.
Teljes üzemanyagrendszer felújítása pedig 490.000 Ft

Köszi!
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
gzoli0820
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #46910 Dátum: 2020.03.05 csütörtök, 20:49:52 »

Sziasztok. Van egy 2002 FMBA 2.0tdc-im
Folyton le levegősödik.... Mi lehet a hiba? A nyomásszabájzó hibája előidézhet ilyet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46911 Dátum: 2020.03.05 csütörtök, 21:00:13 »

Sziasztok. Van egy 2002 FMBA 2.0tdc-im
Folyton le levegősödik.... Mi lehet a hiba? A nyomásszabájzó hibája előidézhet ilyet?

Ez most ugye nem komoly kérdés?
Ha egy zárt rendszerbe levegő jut, akkor? Akkor tömítetlen.

Nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46912 Dátum: 2020.03.08 vasárnap, 09:52:11 »

Ez most ugye nem komoly kérdés?
Ha egy zárt rendszerbe levegő jut, akkor? Akkor tömítetlen.

Nem.

Győző,
Te javitassal foglalkozol?
Helyileg merre vagy?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46913 Dátum: 2020.03.09 hétfő, 09:56:25 »

Győző,
Te javitassal foglalkozol?
Helyileg merre vagy?

Igen, hivatalból foglakozik javítással. Szentendrén találod, az ottani, Ford HQ-hoz tartozó szervizben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46914 Dátum: 2020.03.09 hétfő, 10:13:53 »

Igen, hivatalból foglakozik javítással. Szentendrén találod, az ottani, Ford HQ-hoz tartozó szervizben.

AndyA

Köszi, maganrendelese nincs?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #46915 Dátum: 2020.03.09 hétfő, 10:35:42 »

Igen, hivatalból foglakozik javítással. Szentendrén találod, az ottani, Ford HQ-hoz tartozó szervizben.

AndyA
Szerintem a Hovány nem tartozik a Hq hoz, külön telephelyen vannak, igaz egész közel egymáshoz.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46916 Dátum: 2020.03.09 hétfő, 10:55:08 »

Köszi, maganrendelese nincs?

ElőFORDul.... de úgy dízel motor problémákkal nem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46917 Dátum: 2020.03.09 hétfő, 10:55:36 »

Szerintem a Hovány nem tartozik a Hq hoz, külön telephelyen vannak, igaz egész közel egymáshoz.

Tudod mi a HQ?

A Hovány az FKKE-hez nem tartozik, de egy telephelyen vannak, ami fel van osztva.
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.09 hétfő, 11:22:21 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46918 Dátum: 2020.03.09 hétfő, 11:06:51 »

ElőFORDul.... de úgy dízel motor problémákkal nem.

Diesellel tenyleg nem foglalkozol?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46919 Dátum: 2020.03.09 hétfő, 11:17:40 »

Diesellel tenyleg nem foglalkozol?

Nem tudom kinek mit jelent ez "dízel motor problémákkal nem", én annyit akartam írni, hogy dízel motor problémákkal nem rendelek magánban.  Roll Eyes
Nem éri meg. Sem az idő, sem a munka, sem idegileg..... mindenki szinte ingyen szeretné, normális javítást - technológia- senki nem akar kifizetni, félig csinálni értelmetlen... de garancia az kellene.
Nincs nekem erre időm.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #46920 Dátum: 2020.03.09 hétfő, 11:26:48 »

Tudod mi a HQ?

A Hovány az FKKE-hez nem tartozik, de egy telephelyen vannak, ami fel van osztva.

Akkor nem tudom mi a Hq, azt gondoltam, hogy a FKKE része vagy egésze, de akkor ezek szerint a Hovány csoport központját jelöli.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46921 Dátum: 2020.03.09 hétfő, 11:31:54 »

Akkor nem tudom mi a Hq, azt gondoltam, hogy a FKKE része vagy egésze, de akkor ezek szerint a Hovány csoport központját jelöli.

Nem.
Nem is itt van a központ.


AdminA a főhadiszállásra (nincs háború) gondolt, feltehetően. Ami Kecskemét.
Amitől esetleg még HQ lehetne (High Quality), azt Fordéknál Store - ként jelölik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46922 Dátum: 2020.03.09 hétfő, 11:56:47 »

Nem.
Nem is itt van a központ.


AdminA a főhadiszállásra (nincs háború) gondolt, feltehetően. Ami Kecskemét.
Amitől esetleg még HQ lehetne (High Quality), azt Fordéknál Store - ként jelölik.

Pár éve még az volt.

Akkor a már-nem-HQ szentendrei Ford baxás mellett elkülönítetten üzemelő Hovány lerakatban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #46923 Dátum: 2020.03.09 hétfő, 12:13:15 »

Nem.
Nem is itt van a központ.


AdminA a főhadiszállásra (nincs háború) gondolt, feltehetően. Ami Kecskemét.
Amitől esetleg még HQ lehetne (High Quality), azt Fordéknál Store - ként jelölik.
Mondandóm lényege az lett volna, hogy a Hoványban dolgozol, nem a FKKE nél, de akkor ezek szerint, nem is Kecskeméten, nem is a Ford Store-ban.
És még háború sincs, habár a készletek felhalmozása megkezdődött  eplus2
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46924 Dátum: 2020.03.09 hétfő, 12:14:36 »

Mondandóm lényege az lett volna, hogy a Hoványban dolgozol, nem a FKKE nél, de akkor ezek szerint, nem is Kecskeméten, nem is a Ford Store-ban.
És még háború sincs, habár a készletek felhalmozása megkezdődött  eplus2
De, Ford Store.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46925 Dátum: 2020.03.09 hétfő, 12:30:59 »

Nem tudom kinek mit jelent ez "dízel motor problémákkal nem", én annyit akartam írni, hogy dízel motor problémákkal nem rendelek magánban.  Roll Eyes
Nem éri meg. Sem az idő, sem a munka, sem idegileg..... mindenki szinte ingyen szeretné, normális javítást - technológia- senki nem akar kifizetni, félig csinálni értelmetlen... de garancia az kellene.
Nincs nekem erre időm.

Nem bánnám ha megvizsgalnad, nem ingyen szeretném!!
Fizetek többet érte, csak akkor az legyen rendben, nem szeretem a Kókany megoldást
Legyszi adj egy számot PM és felhivlak amikor neked jó.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46926 Dátum: 2020.03.09 hétfő, 13:00:26 »

Nem bánnám ha megvizsgalnad, nem ingyen szeretném!!
Fizetek többet érte, csak akkor az legyen rendben, nem szeretem a Kókany megoldást
Legyszi adj egy számot PM és felhivlak amikor neked jó.

Szerintem rossz néven venné, ha pont akkor hívnád, amikor neki jó...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46927 Dátum: 2020.03.09 hétfő, 13:19:56 »

Szerintem rossz néven venné, ha pont akkor hívnád, amikor neki jó...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Bármikor hívhatom Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46928 Dátum: 2020.03.10 kedd, 19:11:25 »

Nem tudom kinek mit jelent ez "dízel motor problémákkal nem", én annyit akartam írni, hogy dízel motor problémákkal nem rendelek magánban.  Roll Eyes
Nem éri meg. Sem az idő, sem a munka, sem idegileg..... mindenki szinte ingyen szeretné, normális javítást - technológia- senki nem akar kifizetni, félig csinálni értelmetlen... de garancia az kellene.
Nincs nekem erre időm.

Tényleg keresek minőségben dolgozó, hozzáértőt.
Küldd el legyszi a számod, hogy tudjunk esetleg beszélni róla.

Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46929 Dátum: 2020.03.11 szerda, 07:25:44 »

Tényleg keresek minőségben dolgozó, hozzáértőt.
Küldd el legyszi a számod, hogy tudjunk esetleg beszélni róla.

GSR megrögzött benzines. Nem az a gond, hogy ne értene a dízelekhez, mert ért. Hanem az, hogy nem hajlandó traktort szerelni. Smiley

Engedd el, keress valaki mást. Pl. próbáld meg Viket.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46930 Dátum: 2020.03.11 szerda, 08:08:42 »

GSR megrögzött benzines. Nem az a gond, hogy ne értene a dízelekhez, mert ért. Hanem az, hogy nem hajlandó traktort szerelni. Smiley

Engedd el, keress valaki mást. Pl. próbáld meg Viket.

AndyA

Én nem ezt írtam, másképp fogalmaztam.
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.11 szerda, 08:23:01 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #46931 Dátum: 2020.03.14 szombat, 12:51:04 »

Sziasztok!

Tudtok ajánlani TDCI-hez valóban értő embert? Két probléma van, és úgy tűnik a szerelők kifogytak az ötletekből.
1. Hidegen recseg, csattog, füstöl, roppant kellemetlen hangja van. Ez kevésbé zavar, mert amint a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása és megy mint a doxa.
2. Ami jobban fáj, hogy meleg motorral is rángat, de nagyon. 1500-2000 ford. között jön elő, elég jól köthető adott forulathoz. Ahogy melegszik, kicsit fentebb tolódik 2k közelébe. Városba ez 50-es tempó környékén van, egy fokozattal fentebb 90-nél, de 110-es tempónál is előfordul.
Amikor 50-nél elkezdi, vagy kicsit elveszem a gázt vagy kicsit többet nyomok, mert ha megtartom, kitépi a futóművet, akkorákat ránt. Automata váltós, ilyenkor ha kézzel visszakapcsolok egyet, magasabb fordulaton simán megy. Magasabb sebességnél nem ennyire erős a rángatás, 110-nél elég ha nyomok kettőt a tempomaton fel vagy le és abbamarad.

2003-as, FMBA motor, 400e km fölött van benne, olajat nem eszi, mindig indul pöccre, érzésre van még ereje, üzemanyagfogyasztásban sem érzek problémát. Nem helyben járkálok vele rövideket (legalábbis nagyon ritkán).
Utóbbi időben az alábbi javítások voltak:
Injektorok, nagynyomású szivattyú ~1éve felújítva, sokat nem ment azóta. Vezérlésben valami himbasort cseréltek, turbó utáni kipufogó szakaszt kellett hegeszteni, mert repedt volt.

m
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.14 szombat, 12:55:02 írta makrobi » Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46932 Dátum: 2020.03.14 szombat, 13:38:19 »

Én nem ezt írtam, másképp fogalmaztam.

De nagyjából ez a lényeg. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46933 Dátum: 2020.03.14 szombat, 13:39:19 »

Sziasztok!

Tudtok ajánlani TDCI-hez valóban értő embert? Két probléma van, és úgy tűnik a szerelők kifogytak az ötletekből.
1. Hidegen recseg, csattog, füstöl, roppant kellemetlen hangja van. Ez kevésbé zavar, mert amint a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása és megy mint a doxa.
2. Ami jobban fáj, hogy meleg motorral is rángat, de nagyon. 1500-2000 ford. között jön elő, elég jól köthető adott forulathoz. Ahogy melegszik, kicsit fentebb tolódik 2k közelébe. Városba ez 50-es tempó környékén van, egy fokozattal fentebb 90-nél, de 110-es tempónál is előfordul.
Amikor 50-nél elkezdi, vagy kicsit elveszem a gázt vagy kicsit többet nyomok, mert ha megtartom, kitépi a futóművet, akkorákat ránt. Automata váltós, ilyenkor ha kézzel visszakapcsolok egyet, magasabb fordulaton simán megy. Magasabb sebességnél nem ennyire erős a rángatás, 110-nél elég ha nyomok kettőt a tempomaton fel vagy le és abbamarad.

2003-as, FMBA motor, 400e km fölött van benne, olajat nem eszi, mindig indul pöccre, érzésre van még ereje, üzemanyagfogyasztásban sem érzek problémát. Nem helyben járkálok vele rövideket (legalábbis nagyon ritkán).
Utóbbi időben az alábbi javítások voltak:
Injektorok, nagynyomású szivattyú ~1éve felújítva, sokat nem ment azóta. Vezérlésben valami himbasort cseréltek, turbó utáni kipufogó szakaszt kellett hegeszteni, mert repedt volt.

m

Vik.

Biztos, hogy a motor, nem a váltó rakoncátlankodik?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #46934 Dátum: 2020.03.14 szombat, 16:16:57 »

Vik.

Biztos, hogy a motor, nem a váltó rakoncátlankodik?

AndyA

Azt is jó lenne kizárni, de a hidegen való viselkedése nem váltó problémának tűnik... Habár, én már azon sem csodálkoznék (hidegen valami megszorul a váltóban, és emiatt erőlködik a motor???). 2-3 között hidegen nem szépen vált, de amikor a hőmérő mozdul, ez is kisimul.

m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46935 Dátum: 2020.03.14 szombat, 16:26:28 »

Sziasztok!

Tudtok ajánlani TDCI-hez valóban értő embert? Két probléma van, és úgy tűnik a szerelők kifogytak az ötletekből.
1. Hidegen recseg, csattog, füstöl, roppant kellemetlen hangja van. Ez kevésbé zavar, mert amint a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása és megy mint a doxa.
2. Ami jobban fáj, hogy meleg motorral is rángat, de nagyon. 1500-2000 ford. között jön elő, elég jól köthető adott forulathoz. Ahogy melegszik, kicsit fentebb tolódik 2k közelébe. Városba ez 50-es tempó környékén van, egy fokozattal fentebb 90-nél, de 110-es tempónál is előfordul.
Amikor 50-nél elkezdi, vagy kicsit elveszem a gázt vagy kicsit többet nyomok, mert ha megtartom, kitépi a futóművet, akkorákat ránt. Automata váltós, ilyenkor ha kézzel visszakapcsolok egyet, magasabb fordulaton simán megy. Magasabb sebességnél nem ennyire erős a rángatás, 110-nél elég ha nyomok kettőt a tempomaton fel vagy le és abbamarad.

2003-as, FMBA motor, 400e km fölött van benne, olajat nem eszi, mindig indul pöccre, érzésre van még ereje, üzemanyagfogyasztásban sem érzek problémát. Nem helyben járkálok vele rövideket (legalábbis nagyon ritkán).
Utóbbi időben az alábbi javítások voltak:
Injektorok, nagynyomású szivattyú ~1éve felújítva, sokat nem ment azóta. Vezérlésben valami himbasort cseréltek, turbó utáni kipufogó szakaszt kellett hegeszteni, mert repedt volt.

m

Én egy kis ellentmondás vélek felfedezni....

"a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása és megy mint a doxa."
"meleg motorral is rángat"


 fejvakaras

« Utoljára szerkesztve: 2020.03.14 szombat, 16:28:02 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #46936 Dátum: 2020.03.14 szombat, 19:23:34 »

Én egy kis ellentmondás vélek felfedezni....

"a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása és megy mint a doxa."
"meleg motorral is rángat"


 fejvakaras



Akinek kellett értette elsőre is, de akkor, hogy neked se okozzon gondot:
Hidegen mindenhogy x@r, ronda a hangja, füstöl, csúnyán vált, rángatva gyorsít.
Meleg motorral CSAK EGY ADOTT FORDULATSZÁMON kezd el rángatni. Ha ez például 75 km/h vagy 157 km/h sebességnél lenne, nem is zavarna annyira. De mint írtam elég népszerű sebességeknél jelentkezik. Ez picit rontja a veztési élményt. "Megy mint a doxa" - na jó, kicsit lehet, hogy túloztam. Arra gondoltam, hogy finoman elindul, szépen vált sebességet, nem füstöl, a hangja is kellemes (ja, nem..), már amennyire egy dízelnek lehet. Szóval egészen úgy viselkedik, mint az autók szoktak.

Így összeáll?

m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46937 Dátum: 2020.03.14 szombat, 19:37:47 »

Akinek kellett értette elsőre is, de akkor, hogy neked se okozzon gondot:
Hidegen mindenhogy x@r, ronda a hangja, füstöl, csúnyán vált, rángatva gyorsít.
Meleg motorral CSAK EGY ADOTT FORDULATSZÁMON kezd el rángatni. Ha ez például 75 km/h vagy 157 km/h sebességnél lenne, nem is zavarna annyira. De mint írtam elég népszerű sebességeknél jelentkezik. Ez picit rontja a veztési élményt. "Megy mint a doxa" - na jó, kicsit lehet, hogy túloztam. Arra gondoltam, hogy finoman elindul, szépen vált sebességet, nem füstöl, a hangja is kellemes (ja, nem..), már amennyire egy dízelnek lehet. Szóval egészen úgy viselkedik, mint az autók szoktak.

Így összeáll?

m

Hm...
Nem okoz gondot.  laugh
AndyA-nak kellett?  vigyor3
Arra próbáltam csak rámutatni, hogy ha érthetően nem tudod leírni mi a tünet (neked okoz ez gondot), akkor hogyan vársz bármit?
Meg ugye nem beszélgetni kell róla, attól nem javul meg. Szerviz....

A befecskendezők vizsgálatával érdemes kezdeni, célszerű lenne a nagynyomásúval együtt.
Semmit nem számít, hogy mikor mi volt csinálva...javítva...stb.  Most most van.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.14 szombat, 19:40:39 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #46938 Dátum: 2020.03.14 szombat, 20:32:17 »

Hm...
Nem okoz gondot.  laugh
AndyA-nak kellett?  vigyor3
Arra próbáltam csak rámutatni, hogy ha érthetően nem tudod leírni mi a tünet (neked okoz ez gondot), akkor hogyan vársz bármit?
Meg ugye nem beszélgetni kell róla, attól nem javul meg. Szerviz....

A befecskendezők vizsgálatával érdemes kezdeni, célszerű lenne a nagynyomásúval együtt.
Semmit nem számít, hogy mikor mi volt csinálva...javítva...stb.  Most most van.  wave

Látom szövegértéssel gondok vannak. Feleségem fejlesztő pedagógus, ha gondolod kérek tőle neked feladatlapokat, vannak tök jó gyakorlatok. Igaz gyerekeknek, de hátha menni fog.

Volt egy kérdés: "Tudtok ajánlani TDCI-hez valóban értő embert? "
Jött egy válasz: "Vik"

Ennyi, pont. A többi apróbetűs, csupa érdekes adat, van aki szereti az ilyesmit. Én is.

>A befecskendezők vizsgálatával érdemes kezdeni, célszerű lenne a nagynyomásúval együtt.
Megvolt. Ahogy írtam nemrég volt felújítva, megvan számla, egyéb papírok, talán még garancia időn belül is van még. Pár hete, mikor legutóbb szervízben volt, újra bevizsgálták egyéb dolgok mellett, és minden rendben volt velük. Valami nyilván nem jó, mert ha minden rendben lenne, akkor nem így működne a szekér, de azt érzem, hogy a szervízben elfogyott az ötlet. És nem akarom elkezdeni ezt a kicserélünk valamit - megint nem jó - vissza a szervízbe cilust. A végére akarok járni. Engedd ezt most el, nem kell megfejtened. Megkeresem akit ajánlottatok, és ha kiderül mi volt a baj, megírom. Lesz egy újabb érdekes adat... Smiley

peace  eljen
m

Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46939 Dátum: 2020.03.14 szombat, 20:45:19 »

Látom szövegértéssel gondok vannak. Feleségem fejlesztő pedagógus, ha gondolod kérek tőle neked feladatlapokat, vannak tök jó gyakorlatok. Igaz gyerekeknek, de hátha menni fog.

Volt egy kérdés: "Tudtok ajánlani TDCI-hez valóban értő embert? "
Jött egy válasz: "Vik"

Ennyi, pont. A többi apróbetűs, csupa érdekes adat, van aki szereti az ilyesmit. Én is.

>A befecskendezők vizsgálatával érdemes kezdeni, célszerű lenne a nagynyomásúval együtt.
Megvolt. Ahogy írtam nemrég volt felújítva, megvan számla, egyéb papírok, talán még garancia időn belül is van még. Pár hete, mikor legutóbb szervízben volt, újra bevizsgálták egyéb dolgok mellett, és minden rendben volt velük. Valami nyilván nem jó, mert ha minden rendben lenne, akkor nem így működne a szekér, de azt érzem, hogy a szervízben elfogyott az ötlet. És nem akarom elkezdeni ezt a kicserélünk valamit - megint nem jó - vissza a szervízbe cilust. A végére akarok járni. Engedd ezt most el, nem kell megfejtened. Megkeresem akit ajánlottatok, és ha kiderül mi volt a baj, megírom. Lesz egy újabb érdekes adat... Smiley

peace  eljen
m




 nyes
Akkor már csak szövegíróhoz kell menned!  taps

Mi volt meg?
Ez?

"Injektorok, nagynyomású szivattyú ~1éve felújítva"  
1 éve?   nyes

Na jó....   wave
Eszem ágában sincs megfejteni, főleg nem látatlanban.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.14 szombat, 20:48:38 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TonySpark
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #46940 Dátum: 2020.03.17 kedd, 12:17:15 »

Sziasztok.

Pár hete felfigyeltem egy egyre erősödő "puffogó" hangra a motortérből.
Körülnéztem és a légszűrőházból, vagyis a turbó szívó oldalából jön a hang. Videó: https://photos.app.goo.gl/38fBzKpq7xhuyex2A
Követem a fórumot és most végig és olvastam volt-e valakinek hasonló.
Volt akinek motorfelújítás után nem jól rakták össze a vezérlést (hidrotőke) és az okozta a hangot, Nálam viszont a vezérlés még nem volt bántva mióta nálam van (5 éve).
Nem nagyon tudom elképzelni mi okozhatja illetve hogy így mennyire lehet menni vele.
Hibakód nincs, egr tiszta és működik, nincs ledugózva. Turbonyomás van, ereje van, hidegen nagyobb gázadásoknál vagy emelkedőknél van azért füstje de mióta nálam van az ilyen.
Lehúztam egyenként a befecskendezőket de egyiknél sem hagyta abba, így gondolom nem a porlasztókkal van a baj. Azok amúgy 2013-ban voltak cserélve.
Ha van ötlet szívesen fogadom.  worship
Naplózva

2005 MKIII Fehér Ghia / 2.0 TDCI FMBA 130Le
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46941 Dátum: 2020.03.19 csütörtök, 13:22:19 »

SOS segítséget kérnék!

Nem indul az autóm 2004 2.2. TDCi, és itt ragadtam az M3-as Praktikernél.
Tekeri, de nem indul be és elkezd villogni az izzítás lámpa.

Nemrég cseréltek benne egy izzítógyertyát, mert eléggé füstölt indítaskor. Azóta kevésbe füstöl. Viszont egyszer lefulladt és villogott az izzítás lámpa. De akkor egyből újraindult. Azóta mentem vele kb. 500 km-t gond nélkül.
Most meg nem indul.
Vkinek vmi sos ötlet?
 
« Utoljára szerkesztve: 2020.03.19 csütörtök, 13:24:01 írta Levis » Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46942 Dátum: 2020.03.19 csütörtök, 13:25:58 »

SOS segítséget kérnék!

Nem indul az autóm 2004 2.2. TDCi, és itt ragadtam az M3-as Praktikernél.
Tekeri, de nem indul be és elkezd villogni az izzítás lámpa.

Nemrég cseréltek benne egy izzítógyertyát, mert eléggé füstölt indítaskor. Azóta kevésbe füstöl. Viszont egyszer lefulladt és villogott az izzítás lámpa. De akkor egyből újraindult. Azóta mentem vele kb. 500 km-t gond nélkül.
Most meg nem indul.
Vkinek vmi sos ötlet?
 

Tüzelőanyagrendszeri hiba lesz, feltehetően.
Ki kell olvasni a hibatárolót.

Távolról ennyi a maximum.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46943 Dátum: 2020.03.19 csütörtök, 13:54:08 »

Tüzelőanyagrendszeri hiba lesz, feltehetően.
Ki kell olvasni a hibatárolót.

Távolról ennyi a maximum.


UPDATE :
sikerült beindítani, miután kicsit felnyitottam a motorháztetőt, és megmozgattam pár csatit. Nembtom mi oldotta meg.. egyelőre..
Hazaérve újraindult.
Szal most majd hibakiolvasás és meglátjuk.
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #46944 Dátum: 2020.03.19 csütörtök, 14:52:25 »


UPDATE :
sikerült beindítani, miután kicsit felnyitottam a motorháztetőt, és megmozgattam pár csatit. Nembtom mi oldotta meg.. egyelőre..
Hazaérve újraindult.
Szal most majd hibakiolvasás és meglátjuk.

Melyik csatlakozót piszkáltad meg, azt még tudod?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46945 Dátum: 2020.03.19 csütörtök, 19:16:37 »

Melyik csatlakozót piszkáltad meg, azt még tudod?

AndyA


a nyomócső végi csatit próbáltam mozgatni, de le se húztam, csak a helyén mozgattam rajta picit.
Szal nem tom, hogy az segített-e, vagy hogy a nyitott motorháztető miatt picit hűlt a motortér, vagy a bolygók állása jobb lett 5-10 perc alatt és azért indult be...  falbav

 help    ugyanitt keresek vkit, aki a 16 kerben olvasna nekem egy hibakódot, mert most nagyon nem merek elindulni, nehogy ott hagyjon vhol...   help
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #46946 Dátum: 2020.03.19 csütörtök, 21:32:34 »

Nem indul az autóm 2004 2.2. TDCi, és itt ragadtam az M3-as Praktikernél.
Tekeri, de nem indul be és elkezd villogni az izzítás lámpa.

Ez jutott eszembe: http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg1131403#msg1131403
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46947 Dátum: 2020.03.22 vasárnap, 18:00:58 »


Köszi, lehet benne vmi... muszáj lesz megnéznem mindent, mert a hibatároló üres...  falbav falbav falbav
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46948 Dátum: 2020.03.22 vasárnap, 18:03:29 »


a nyomócső végi csatit próbáltam mozgatni, de le se húztam, csak a helyén mozgattam rajta picit.
Szal nem tom, hogy az segített-e, vagy hogy a nyitott motorháztető miatt picit hűlt a motortér, vagy a bolygók állása jobb lett 5-10 perc alatt és azért indult be...  falbav

 help    ugyanitt keresek vkit, aki a 16 kerben olvasna nekem egy hibakódot, mert most nagyon nem merek elindulni, nehogy ott hagyjon vhol...   help

Kiolvastam a hibakódot, vagyis olvastam volna.. merthogy tök üres volt... Így azért nehezebb kitalálni, hogy mi a baj. Mondjuk azóta megint indul simán...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #46949 Dátum: 2020.03.23 hétfő, 20:18:11 »


a nyomócső végi csatit próbáltam mozgatni, de le se húztam, csak a helyén mozgattam rajta picit.
Szal nem tom, hogy az segített-e, vagy hogy a nyitott motorháztető miatt picit hűlt a motortér, vagy a bolygók állása jobb lett 5-10 perc alatt és azért indult be...  falbav

 help    ugyanitt keresek vkit, aki a 16 kerben olvasna nekem egy hibakódot, mert most nagyon nem merek elindulni, nehogy ott hagyjon vhol...   help

Nekem ilyen bizonytalan elindulás és leállás és nem indulás a gázolajszűrő miatt volt!
Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Oldalak: 1 ... 932 933 934 935 936 937 938 [939] 940 941 942 943 944 945 946 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.