Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 02:09:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
932
933
934
935
936
937
938
[
939
]
940
941
942
943
944
945
946
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14678189 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46900 Dátum:
2020.02.24 hétfő, 18:20:14 »
Idézetet írta: ujfiju - 2020.02.24 hétfő, 10:44:18
Sziasztok,
Egy olyan problemam lenne, hogy a faceliftes 130 LE tdci-m melegen (kb 20 perces ut utan) 2-3-4 masodperces inditozas utan indul csak el. Hidegen nincs ilyen baja. Vegigolvastam par hozzaszolast es nem egyeretelmu mivel lehet gond, illetve tobb az olyan hozzaszolas hogy mi lehet a gond, mint hogy tenylegesen mi volt a gebasz. Utoljara a generator halt be rajta (3 hetig akkurol mentem), kb azota allandosult a hiba.
Az auto eladas elott van, mert mar nem igazan hasznaljuk (van egy majdnem takarekos SUV-unk), de nem szeretnem ugy meghirdetni, hogy nem tudom mi baja, illetve ennyire riaszto problemaja van. A szerelo akihez syokatm vinni, szerel mindent, de nem egy dizel motor guru. Tippelgetett, hogy mivel lehet gond, de nem sok kedvem van szep lassan kicserelni a tippek alapjan a kocsit.
Ti tudtok ajanlani olyan szerelot, aki ert is hozza, de nem koltom ra a jargany ertekenek a felet?
Akiknek nagyon hasonlo problemaja volt, ott mi volt a tenyleges hibaforras? Volt pl, egy hozzaszolas, ahol az onindito volt a ludas (ez szimpatikusabb, mint a porlasztok)
Vagy ti mit tennetek, mit erdemes megvizsgalni, igy is erdemes meghirdetni?
Koszi,
Ujfiju
Ha a generátor halt volna be azt könnyű kideríteni (én jártam igy) melegen mikor a gond szokott lenni, le kell akasztani a hosszbordás szíjat és ugy indítani, ha könnyen beindul, akkor a generátor csapágya ment tönkre és keresztbe feszíti a szíj és annyit tud rajta szorítani, hogy a kocsi nehezen vagy egyáltalán ne induljon be
Nekem annak idején sehogy se indult be
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Kucsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46901 Dátum:
2020.03.01 vasárnap, 23:49:51 »
Sziasztok!
Esetleg tudna valaki adatokat lekérni alvázszám alapján? Segítséget előre is köszönöm. (WF0WXXGBBW6S68716)
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46902 Dátum:
2020.03.02 hétfő, 06:45:16 »
Idézetet írta: Kucsi - 2020.03.01 vasárnap, 23:49:51
Sziasztok!
Esetleg tudna valaki adatokat lekérni alvázszám alapján? Segítséget előre is köszönöm. (WF0WXXGBBW6S68716)
PM-be elküldtem
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46903 Dátum:
2020.03.02 hétfő, 07:20:55 »
Idézetet írta: Kucsi - 2020.03.01 vasárnap, 23:49:51
Sziasztok!
Esetleg tudna valaki adatokat lekérni alvázszám alapján? Segítséget előre is köszönöm. (WF0WXXGBBW6S68716)
A kérdés, hogy milyen adatokat.
Sokféle adat van, valamit lehet és valamit nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46904 Dátum:
2020.03.02 hétfő, 15:14:18 »
Idézetet írta: Levis - 2020.01.25 szombat, 23:55:38
Készítettem egy videót az indításról, ezen elég jól látszik, hogyan füstöl és a hangja is hallható...
Eddig nem voltam biztos benne, de a videón most már látom, hogy a vezető ülés alatti részről is jön vmennyi füst... Ez honnan jöhet és miért?
https://drive.google.com/file/d/1kUrIP8lumRxfMDL9NC917otDd5-lvK6k/view?usp=sharing
Olajcsere óta kb 8000 km-et mentem, nem látszik olajfogyás, éppen a max alatt van a szint.
vélemények, ötletek?
Elvittem végül a Cormax-hoz az autót. Csak egy izzítógyertya van kimenve belőle, azt kicserélik, de valszeg nem oldja meg a problémát..
Ha nem oldja meg, akkor kiszerelnék a porlasztókat és bevizsgálnák... csodákat nem várok 360e km után.
Ha árajánlatot adnak, akkor mi egy ilyen cserének a reális ára mostanában? Ezeket cserélik egyesével, vagy akkor mind csere.. ?
Indításkori rövid füstön kívül amúgy semmi gond az autóval. Lehet érdemesebb várni még a cserével míg komolyabb bajok nem lesznek?
Mert az autó már azért 15 éves..
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46905 Dátum:
2020.03.02 hétfő, 16:31:31 »
Idézetet írta: Levis - 2020.03.02 hétfő, 15:14:18
Elvittem végül a Cormax-hoz az autót. Csak egy izzítógyertya van kimenve belőle, azt kicserélik, de valszeg nem oldja meg a problémát..
Ha nem oldja meg, akkor kiszerelnék a porlasztókat és bevizsgálnák... csodákat nem várok 360e km után.
Ha árajánlatot adnak, akkor mi egy ilyen cserének a reális ára mostanában? Ezeket cserélik egyesével, vagy akkor mind csere.. ?
Indításkori rövid füstön kívül amúgy semmi gond az autóval. Lehet érdemesebb várni még a cserével míg komolyabb bajok nem lesznek?
Mert az autó már azért 15 éves..
Az izzítógyertyákat cseréltesd ki és mindet ,egyforma km van bennük, nem egy nagy összeg a 4 db
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Kucsi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46906 Dátum:
2020.03.02 hétfő, 17:52:37 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.03.02 hétfő, 06:45:16
PM-be elküldtem
Köszönöm szépen
Naplózva
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46907 Dátum:
2020.03.03 kedd, 14:16:06 »
Idézetet írta: rstwingo - 2020.03.02 hétfő, 16:31:31
Az izzítógyertyákat cseréltesd ki és mindet ,egyforma km van bennük, nem egy nagy összeg a 4 db
persze, igazad van.
Viszont 2.2 TDCi porlasztó cserére tud vki irányárat, esetleg ajánlott szervízt, szerelőt?
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.03 kedd, 23:04:56 írta Levis
»
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46908 Dátum:
2020.03.04 szerda, 18:23:26 »
Idézetet írta: Levis - 2020.03.03 kedd, 14:16:06
Viszont 2.2 TDCi porlasztó cserére tud vki irányárat, esetleg ajánlott szervízt, szerelőt?
Mp dieseltől nemrég kapott ajánlatban 192.000 Ft szerepel 4 db felújított porlasztóra, 32.000 Ft a szerelésükre.
Teljes üzemanyagrendszer felújítása pedig 490.000 Ft
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46909 Dátum:
2020.03.04 szerda, 22:19:09 »
Idézetet írta: bari012 - 2020.03.04 szerda, 18:23:26
Mp dieseltől nemrég kapott ajánlatban 192.000 Ft szerepel 4 db felújított porlasztóra, 32.000 Ft a szerelésükre.
Teljes üzemanyagrendszer felújítása pedig 490.000 Ft
Köszi!
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
gzoli0820
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46910 Dátum:
2020.03.05 csütörtök, 20:49:52 »
Sziasztok. Van egy 2002 FMBA 2.0tdc-im
Folyton le levegősödik.... Mi lehet a hiba? A nyomásszabájzó hibája előidézhet ilyet?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46911 Dátum:
2020.03.05 csütörtök, 21:00:13 »
Idézetet írta: gzoli0820 - 2020.03.05 csütörtök, 20:49:52
Sziasztok. Van egy 2002 FMBA 2.0tdc-im
Folyton le levegősödik.... Mi lehet a hiba? A nyomásszabájzó hibája előidézhet ilyet?
Ez most ugye nem komoly kérdés?
Ha egy zárt rendszerbe levegő jut, akkor? Akkor tömítetlen.
Nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46912 Dátum:
2020.03.08 vasárnap, 09:52:11 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.05 csütörtök, 21:00:13
Ez most ugye nem komoly kérdés?
Ha egy zárt rendszerbe levegő jut, akkor? Akkor tömítetlen.
Nem.
Győző,
Te javitassal foglalkozol?
Helyileg merre vagy?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46913 Dátum:
2020.03.09 hétfő, 09:56:25 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2020.03.08 vasárnap, 09:52:11
Győző,
Te javitassal foglalkozol?
Helyileg merre vagy?
Igen, hivatalból foglakozik javítással. Szentendrén találod, az ottani, Ford HQ-hoz tartozó szervizben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46914 Dátum:
2020.03.09 hétfő, 10:13:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.03.09 hétfő, 09:56:25
Igen, hivatalból foglakozik javítással. Szentendrén találod, az ottani, Ford HQ-hoz tartozó szervizben.
AndyA
Köszi, maganrendelese nincs?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46915 Dátum:
2020.03.09 hétfő, 10:35:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.03.09 hétfő, 09:56:25
Igen, hivatalból foglakozik javítással. Szentendrén találod, az ottani, Ford HQ-hoz tartozó szervizben.
AndyA
Szerintem a Hovány nem tartozik a Hq hoz, külön telephelyen vannak, igaz egész közel egymáshoz.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46916 Dátum:
2020.03.09 hétfő, 10:55:08 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2020.03.09 hétfő, 10:13:53
Köszi, maganrendelese nincs?
ElőFORDul.... de úgy dízel motor problémákkal nem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46917 Dátum:
2020.03.09 hétfő, 10:55:36 »
Idézetet írta: Ferqo - 2020.03.09 hétfő, 10:35:42
Szerintem a Hovány nem tartozik a Hq hoz, külön telephelyen vannak, igaz egész közel egymáshoz.
Tudod mi a HQ?
A Hovány az FKKE-hez nem tartozik, de egy telephelyen vannak, ami fel van osztva.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.09 hétfő, 11:22:21 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46918 Dátum:
2020.03.09 hétfő, 11:06:51 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.09 hétfő, 10:55:08
ElőFORDul.... de úgy dízel motor problémákkal nem.
Diesellel tenyleg nem foglalkozol?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46919 Dátum:
2020.03.09 hétfő, 11:17:40 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2020.03.09 hétfő, 11:06:51
Diesellel tenyleg nem foglalkozol?
Nem tudom kinek mit jelent ez
"dízel motor problémákkal nem"
, én annyit akartam írni, hogy dízel motor problémákkal nem rendelek magánban.
Nem éri meg. Sem az idő, sem a munka, sem idegileg..... mindenki szinte ingyen szeretné, normális javítást - technológia- senki nem akar kifizetni, félig csinálni értelmetlen... de garancia az kellene.
Nincs nekem erre időm.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46920 Dátum:
2020.03.09 hétfő, 11:26:48 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.09 hétfő, 10:55:36
Tudod mi a HQ?
A Hovány az FKKE-hez nem tartozik, de egy telephelyen vannak, ami fel van osztva.
Akkor nem tudom mi a Hq, azt gondoltam, hogy a FKKE része vagy egésze, de akkor ezek szerint a Hovány csoport központját jelöli.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46921 Dátum:
2020.03.09 hétfő, 11:31:54 »
Idézetet írta: Ferqo - 2020.03.09 hétfő, 11:26:48
Akkor nem tudom mi a Hq, azt gondoltam, hogy a FKKE része vagy egésze, de akkor ezek szerint a Hovány csoport központját jelöli.
Nem.
Nem is itt van a központ.
AdminA a főhadiszállásra (nincs háború) gondolt, feltehetően. Ami Kecskemét.
Amitől esetleg még HQ lehetne (High Quality), azt Fordéknál Store - ként jelölik.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46922 Dátum:
2020.03.09 hétfő, 11:56:47 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.09 hétfő, 11:31:54
Nem.
Nem is itt van a központ.
AdminA a főhadiszállásra (nincs háború) gondolt, feltehetően. Ami Kecskemét.
Amitől esetleg még HQ lehetne (High Quality), azt Fordéknál Store - ként jelölik.
Pár éve még az volt.
Akkor a már-nem-HQ szentendrei Ford baxás mellett elkülönítetten üzemelő Hovány lerakatban.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46923 Dátum:
2020.03.09 hétfő, 12:13:15 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.09 hétfő, 11:31:54
Nem.
Nem is itt van a központ.
AdminA a főhadiszállásra (nincs háború) gondolt, feltehetően. Ami Kecskemét.
Amitől esetleg még HQ lehetne (High Quality), azt Fordéknál Store - ként jelölik.
Mondandóm lényege az lett volna, hogy a Hoványban dolgozol, nem a FKKE nél, de akkor ezek szerint, nem is Kecskeméten, nem is a Ford Store-ban.
És még háború sincs, habár a készletek felhalmozása megkezdődött
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46924 Dátum:
2020.03.09 hétfő, 12:14:36 »
Idézetet írta: Ferqo - 2020.03.09 hétfő, 12:13:15
Mondandóm lényege az lett volna, hogy a Hoványban dolgozol, nem a FKKE nél, de akkor ezek szerint, nem is Kecskeméten, nem is a Ford Store-ban.
És még háború sincs, habár a készletek felhalmozása megkezdődött
De, Ford Store.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46925 Dátum:
2020.03.09 hétfő, 12:30:59 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.09 hétfő, 11:17:40
Nem tudom kinek mit jelent ez
"dízel motor problémákkal nem"
, én annyit akartam írni, hogy dízel motor problémákkal nem rendelek magánban.
Nem éri meg. Sem az idő, sem a munka, sem idegileg..... mindenki szinte ingyen szeretné, normális javítást - technológia- senki nem akar kifizetni, félig csinálni értelmetlen... de garancia az kellene.
Nincs nekem erre időm.
Nem bánnám ha megvizsgalnad, nem ingyen szeretném!!
Fizetek többet érte, csak akkor az legyen rendben, nem szeretem a Kókany megoldást
Legyszi adj egy számot PM és felhivlak amikor neked jó.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46926 Dátum:
2020.03.09 hétfő, 13:00:26 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2020.03.09 hétfő, 12:30:59
Nem bánnám ha megvizsgalnad, nem ingyen szeretném!!
Fizetek többet érte, csak akkor az legyen rendben, nem szeretem a Kókany megoldást
Legyszi adj egy számot PM és felhivlak amikor neked jó.
Szerintem rossz néven venné, ha pont akkor hívnád, amikor neki jó...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46927 Dátum:
2020.03.09 hétfő, 13:19:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.03.09 hétfő, 13:00:26
Szerintem rossz néven venné, ha pont akkor hívnád, amikor neki jó...
AndyA
Bármikor hívhatom
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46928 Dátum:
2020.03.10 kedd, 19:11:25 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.09 hétfő, 11:17:40
Nem tudom kinek mit jelent ez
"dízel motor problémákkal nem"
, én annyit akartam írni, hogy dízel motor problémákkal nem rendelek magánban.
Nem éri meg. Sem az idő, sem a munka, sem idegileg..... mindenki szinte ingyen szeretné, normális javítást - technológia- senki nem akar kifizetni, félig csinálni értelmetlen... de garancia az kellene.
Nincs nekem erre időm.
Tényleg keresek minőségben dolgozó, hozzáértőt.
Küldd el legyszi a számod, hogy tudjunk esetleg beszélni róla.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46929 Dátum:
2020.03.11 szerda, 07:25:44 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2020.03.10 kedd, 19:11:25
Tényleg keresek minőségben dolgozó, hozzáértőt.
Küldd el legyszi a számod, hogy tudjunk esetleg beszélni róla.
GSR megrögzött benzines. Nem az a gond, hogy ne értene a dízelekhez, mert ért. Hanem az, hogy nem hajlandó traktort szerelni.
Engedd el, keress valaki mást. Pl. próbáld meg Viket.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46930 Dátum:
2020.03.11 szerda, 08:08:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.03.11 szerda, 07:25:44
GSR megrögzött benzines. Nem az a gond, hogy ne értene a dízelekhez, mert ért. Hanem az, hogy
nem hajlandó traktort szerelni
.
Engedd el, keress valaki mást. Pl. próbáld meg Viket.
AndyA
Én nem ezt írtam, másképp fogalmaztam.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.11 szerda, 08:23:01 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46931 Dátum:
2020.03.14 szombat, 12:51:04 »
Sziasztok!
Tudtok ajánlani TDCI-hez
valóban értő
embert? Két probléma van, és úgy tűnik a szerelők kifogytak az ötletekből.
1. Hidegen recseg, csattog, füstöl, roppant kellemetlen hangja van. Ez kevésbé zavar, mert amint a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása és megy mint a doxa.
2. Ami jobban fáj, hogy meleg motorral is rángat, de nagyon. 1500-2000 ford. között jön elő, elég jól köthető adott forulathoz. Ahogy melegszik, kicsit fentebb tolódik 2k közelébe. Városba ez 50-es tempó környékén van, egy fokozattal fentebb 90-nél, de 110-es tempónál is előfordul.
Amikor 50-nél elkezdi, vagy kicsit elveszem a gázt vagy kicsit többet nyomok, mert ha megtartom, kitépi a futóművet, akkorákat ránt. Automata váltós, ilyenkor ha kézzel visszakapcsolok egyet, magasabb fordulaton simán megy. Magasabb sebességnél nem ennyire erős a rángatás, 110-nél elég ha nyomok kettőt a tempomaton fel vagy le és abbamarad.
2003-as, FMBA motor, 400e km fölött van benne, olajat nem eszi, mindig indul pöccre, érzésre van még ereje, üzemanyagfogyasztásban sem érzek problémát. Nem helyben járkálok vele rövideket (legalábbis nagyon ritkán).
Utóbbi időben az alábbi javítások voltak:
Injektorok, nagynyomású szivattyú ~1éve felújítva, sokat nem ment azóta. Vezérlésben valami himbasort cseréltek, turbó utáni kipufogó szakaszt kellett hegeszteni, mert repedt volt.
m
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.14 szombat, 12:55:02 írta makrobi
»
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46932 Dátum:
2020.03.14 szombat, 13:38:19 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.11 szerda, 08:08:42
Én nem ezt írtam, másképp fogalmaztam.
De nagyjából ez a lényeg.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46933 Dátum:
2020.03.14 szombat, 13:39:19 »
Idézetet írta: makrobi - 2020.03.14 szombat, 12:51:04
Sziasztok!
Tudtok ajánlani TDCI-hez
valóban értő
embert? Két probléma van, és úgy tűnik a szerelők kifogytak az ötletekből.
1. Hidegen recseg, csattog, füstöl, roppant kellemetlen hangja van. Ez kevésbé zavar, mert amint a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása és megy mint a doxa.
2. Ami jobban fáj, hogy meleg motorral is rángat, de nagyon. 1500-2000 ford. között jön elő, elég jól köthető adott forulathoz. Ahogy melegszik, kicsit fentebb tolódik 2k közelébe. Városba ez 50-es tempó környékén van, egy fokozattal fentebb 90-nél, de 110-es tempónál is előfordul.
Amikor 50-nél elkezdi, vagy kicsit elveszem a gázt vagy kicsit többet nyomok, mert ha megtartom, kitépi a futóművet, akkorákat ránt. Automata váltós, ilyenkor ha kézzel visszakapcsolok egyet, magasabb fordulaton simán megy. Magasabb sebességnél nem ennyire erős a rángatás, 110-nél elég ha nyomok kettőt a tempomaton fel vagy le és abbamarad.
2003-as, FMBA motor, 400e km fölött van benne, olajat nem eszi, mindig indul pöccre, érzésre van még ereje, üzemanyagfogyasztásban sem érzek problémát. Nem helyben járkálok vele rövideket (legalábbis nagyon ritkán).
Utóbbi időben az alábbi javítások voltak:
Injektorok, nagynyomású szivattyú ~1éve felújítva, sokat nem ment azóta. Vezérlésben valami himbasort cseréltek, turbó utáni kipufogó szakaszt kellett hegeszteni, mert repedt volt.
m
Vik.
Biztos, hogy a motor, nem a váltó rakoncátlankodik?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46934 Dátum:
2020.03.14 szombat, 16:16:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.03.14 szombat, 13:39:19
Vik.
Biztos, hogy a motor, nem a váltó rakoncátlankodik?
AndyA
Azt is jó lenne kizárni, de a hidegen való viselkedése nem váltó problémának tűnik... Habár, én már azon sem csodálkoznék (hidegen valami megszorul a váltóban, és emiatt erőlködik a motor???). 2-3 között hidegen nem szépen vált, de amikor a hőmérő mozdul, ez is kisimul.
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46935 Dátum:
2020.03.14 szombat, 16:26:28 »
Idézetet írta: makrobi - 2020.03.14 szombat, 12:51:04
Sziasztok!
Tudtok ajánlani TDCI-hez
valóban értő
embert? Két probléma van, és úgy tűnik a szerelők kifogytak az ötletekből.
1. Hidegen recseg, csattog, füstöl, roppant kellemetlen hangja van. Ez kevésbé zavar, mert amint a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása és megy mint a doxa.
2. Ami jobban fáj, hogy meleg motorral is rángat, de nagyon. 1500-2000 ford. között jön elő, elég jól köthető adott forulathoz. Ahogy melegszik, kicsit fentebb tolódik 2k közelébe. Városba ez 50-es tempó környékén van, egy fokozattal fentebb 90-nél, de 110-es tempónál is előfordul.
Amikor 50-nél elkezdi, vagy kicsit elveszem a gázt vagy kicsit többet nyomok, mert ha megtartom, kitépi a futóművet, akkorákat ránt. Automata váltós, ilyenkor ha kézzel visszakapcsolok egyet, magasabb fordulaton simán megy. Magasabb sebességnél nem ennyire erős a rángatás, 110-nél elég ha nyomok kettőt a tempomaton fel vagy le és abbamarad.
2003-as, FMBA motor, 400e km fölött van benne, olajat nem eszi, mindig indul pöccre, érzésre van még ereje, üzemanyagfogyasztásban sem érzek problémát. Nem helyben járkálok vele rövideket (legalábbis nagyon ritkán).
Utóbbi időben az alábbi javítások voltak:
Injektorok, nagynyomású szivattyú ~1éve felújítva, sokat nem ment azóta. Vezérlésben valami himbasort cseréltek, turbó utáni kipufogó szakaszt kellett hegeszteni, mert repedt volt.
m
Én egy kis ellentmondás vélek felfedezni....
"a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása és
megy mint a doxa
."
"meleg motorral is rángat"
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.14 szombat, 16:28:02 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46936 Dátum:
2020.03.14 szombat, 19:23:34 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.14 szombat, 16:26:28
Én egy kis ellentmondás vélek felfedezni....
"a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása és
megy mint a doxa
."
"meleg motorral is rángat"
Akinek kellett értette elsőre is, de akkor, hogy neked se okozzon gondot:
Hidegen mindenhogy x@r, ronda a hangja, füstöl, csúnyán vált, rángatva gyorsít.
Meleg motorral
CSAK EGY ADOTT FORDULATSZÁMON
kezd el rángatni. Ha ez például 75 km/h vagy 157 km/h sebességnél lenne, nem is zavarna annyira. De mint írtam elég népszerű sebességeknél jelentkezik. Ez picit rontja a veztési élményt. "Megy mint a doxa" - na jó, kicsit lehet, hogy túloztam. Arra gondoltam, hogy finoman elindul, szépen vált sebességet, nem füstöl, a hangja is kellemes (ja, nem..), már amennyire egy dízelnek lehet. Szóval egészen úgy viselkedik, mint az autók szoktak.
Így összeáll?
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46937 Dátum:
2020.03.14 szombat, 19:37:47 »
Idézetet írta: makrobi - 2020.03.14 szombat, 19:23:34
Akinek kellett értette elsőre is, de akkor, hogy neked se okozzon gondot:
Hidegen mindenhogy x@r, ronda a hangja, füstöl, csúnyán vált, rángatva gyorsít.
Meleg motorral
CSAK EGY ADOTT FORDULATSZÁMON
kezd el rángatni. Ha ez például 75 km/h vagy 157 km/h sebességnél lenne, nem is zavarna annyira. De mint írtam elég népszerű sebességeknél jelentkezik. Ez picit rontja a veztési élményt. "Megy mint a doxa" - na jó, kicsit lehet, hogy túloztam. Arra gondoltam, hogy finoman elindul, szépen vált sebességet, nem füstöl, a hangja is kellemes (ja, nem..), már amennyire egy dízelnek lehet. Szóval egészen úgy viselkedik, mint az autók szoktak.
Így összeáll?
m
Hm...
Nem okoz gondot.
AndyA-nak kellett?
Arra próbáltam csak rámutatni, hogy ha érthetően nem tudod leírni mi a tünet (neked okoz ez gondot), akkor hogyan vársz bármit?
Meg ugye nem beszélgetni kell róla, attól nem javul meg. Szerviz....
A befecskendezők vizsgálatával érdemes kezdeni, célszerű lenne a nagynyomásúval együtt.
Semmit nem számít, hogy mikor mi volt csinálva...javítva...stb. Most most van.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.14 szombat, 19:40:39 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46938 Dátum:
2020.03.14 szombat, 20:32:17 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.14 szombat, 19:37:47
Hm...
Nem okoz gondot.
AndyA-nak kellett?
Arra próbáltam csak rámutatni, hogy ha érthetően nem tudod leírni mi a tünet (neked okoz ez gondot), akkor hogyan vársz bármit?
Meg ugye nem beszélgetni kell róla, attól nem javul meg. Szerviz....
A befecskendezők vizsgálatával érdemes kezdeni, célszerű lenne a nagynyomásúval együtt.
Semmit nem számít, hogy mikor mi volt csinálva...javítva...stb. Most most van.
Látom szövegértéssel gondok vannak. Feleségem fejlesztő pedagógus, ha gondolod kérek tőle neked feladatlapokat, vannak tök jó gyakorlatok. Igaz gyerekeknek, de hátha menni fog.
Volt egy kérdés: "Tudtok ajánlani TDCI-hez valóban értő embert? "
Jött egy válasz: "Vik"
Ennyi, pont. A többi apróbetűs, csupa érdekes adat, van aki szereti az ilyesmit. Én is.
>A befecskendezők vizsgálatával érdemes kezdeni, célszerű lenne a nagynyomásúval együtt.
Megvolt. Ahogy írtam nemrég volt felújítva, megvan számla, egyéb papírok, talán még garancia időn belül is van még. Pár hete, mikor legutóbb szervízben volt, újra bevizsgálták egyéb dolgok mellett, és minden rendben volt velük. Valami nyilván nem jó, mert ha minden rendben lenne, akkor nem így működne a szekér, de azt érzem, hogy a szervízben elfogyott az ötlet. És nem akarom elkezdeni ezt a kicserélünk valamit - megint nem jó - vissza a szervízbe cilust. A végére akarok járni. Engedd ezt most el, nem kell megfejtened. Megkeresem akit ajánlottatok, és ha kiderül mi volt a baj, megírom. Lesz egy újabb érdekes adat...
peace
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46939 Dátum:
2020.03.14 szombat, 20:45:19 »
Idézetet írta: makrobi - 2020.03.14 szombat, 20:32:17
Látom szövegértéssel gondok vannak. Feleségem fejlesztő pedagógus, ha gondolod kérek tőle neked feladatlapokat, vannak tök jó gyakorlatok. Igaz gyerekeknek, de hátha menni fog.
Volt egy kérdés: "Tudtok ajánlani TDCI-hez valóban értő embert? "
Jött egy válasz: "Vik"
Ennyi, pont. A többi apróbetűs, csupa érdekes adat, van aki szereti az ilyesmit. Én is.
>A befecskendezők vizsgálatával érdemes kezdeni, célszerű lenne a nagynyomásúval együtt.
Megvolt. Ahogy írtam nemrég volt felújítva, megvan számla, egyéb papírok, talán még garancia időn belül is van még. Pár hete, mikor legutóbb szervízben volt, újra bevizsgálták egyéb dolgok mellett, és minden rendben volt velük. Valami nyilván nem jó, mert ha minden rendben lenne, akkor nem így működne a szekér, de azt érzem, hogy a szervízben elfogyott az ötlet. És nem akarom elkezdeni ezt a kicserélünk valamit - megint nem jó - vissza a szervízbe cilust. A végére akarok járni. Engedd ezt most el, nem kell megfejtened. Megkeresem akit ajánlottatok, és ha kiderül mi volt a baj, megírom. Lesz egy újabb érdekes adat...
peace
m
Akkor már csak szövegíróhoz kell menned!
Mi volt meg?
Ez?
"Injektorok, nagynyomású szivattyú ~1éve felújítva"
1 éve?
Na jó....
Eszem ágában sincs megfejteni, főleg nem látatlanban.
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.14 szombat, 20:48:38 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TonySpark
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46940 Dátum:
2020.03.17 kedd, 12:17:15 »
Sziasztok.
Pár hete felfigyeltem egy egyre erősödő "puffogó" hangra a motortérből.
Körülnéztem és a légszűrőházból, vagyis a turbó szívó oldalából jön a hang. Videó:
https://photos.app.goo.gl/38fBzKpq7xhuyex2A
Követem a fórumot és most végig és olvastam volt-e valakinek hasonló.
Volt akinek motorfelújítás után nem jól rakták össze a vezérlést (hidrotőke) és az okozta a hangot, Nálam viszont a vezérlés még nem volt bántva mióta nálam van (5 éve).
Nem nagyon tudom elképzelni mi okozhatja illetve hogy így mennyire lehet menni vele.
Hibakód nincs, egr tiszta és működik, nincs ledugózva. Turbonyomás van, ereje van, hidegen nagyobb gázadásoknál vagy emelkedőknél van azért füstje de mióta nálam van az ilyen.
Lehúztam egyenként a befecskendezőket de egyiknél sem hagyta abba, így gondolom nem a porlasztókkal van a baj. Azok amúgy 2013-ban voltak cserélve.
Ha van ötlet szívesen fogadom.
Naplózva
2005 MKIII Fehér Ghia / 2.0 TD
CI
FMBA
130Le
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46941 Dátum:
2020.03.19 csütörtök, 13:22:19 »
SOS segítséget kérnék!
Nem indul az autóm 2004 2.2. TDCi, és itt ragadtam az M3-as Praktikernél.
Tekeri, de nem indul be és elkezd villogni az izzítás lámpa.
Nemrég cseréltek benne egy izzítógyertyát, mert eléggé füstölt indítaskor. Azóta kevésbe füstöl. Viszont egyszer lefulladt és villogott az izzítás lámpa. De akkor egyből újraindult. Azóta mentem vele kb. 500 km-t gond nélkül.
Most meg nem indul.
Vkinek vmi sos ötlet?
«
Utoljára szerkesztve: 2020.03.19 csütörtök, 13:24:01 írta Levis
»
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46942 Dátum:
2020.03.19 csütörtök, 13:25:58 »
Idézetet írta: Levis - 2020.03.19 csütörtök, 13:22:19
SOS segítséget kérnék!
Nem indul az autóm 2004 2.2. TDCi, és itt ragadtam az M3-as Praktikernél.
Tekeri, de nem indul be és elkezd villogni az izzítás lámpa.
Nemrég cseréltek benne egy izzítógyertyát, mert eléggé füstölt indítaskor. Azóta kevésbe füstöl. Viszont egyszer lefulladt és villogott az izzítás lámpa. De akkor egyből újraindult. Azóta mentem vele kb. 500 km-t gond nélkül.
Most meg nem indul.
Vkinek vmi sos ötlet?
Tüzelőanyagrendszeri hiba lesz, feltehetően.
Ki kell olvasni a hibatárolót.
Távolról ennyi a maximum.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46943 Dátum:
2020.03.19 csütörtök, 13:54:08 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2020.03.19 csütörtök, 13:25:58
Tüzelőanyagrendszeri hiba lesz, feltehetően.
Ki kell olvasni a hibatárolót.
Távolról ennyi a maximum.
UPDATE :
sikerült beindítani, miután kicsit felnyitottam a motorháztetőt, és megmozgattam pár csatit. Nembtom mi oldotta meg.. egyelőre..
Hazaérve újraindult.
Szal most majd hibakiolvasás és meglátjuk.
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46944 Dátum:
2020.03.19 csütörtök, 14:52:25 »
Idézetet írta: Levis - 2020.03.19 csütörtök, 13:54:08
UPDATE :
sikerült beindítani, miután kicsit felnyitottam a motorháztetőt, és megmozgattam pár csatit. Nembtom mi oldotta meg.. egyelőre..
Hazaérve újraindult.
Szal most majd hibakiolvasás és meglátjuk.
Melyik csatlakozót piszkáltad meg, azt még tudod?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46945 Dátum:
2020.03.19 csütörtök, 19:16:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2020.03.19 csütörtök, 14:52:25
Melyik csatlakozót piszkáltad meg, azt még tudod?
AndyA
a nyomócső végi csatit próbáltam mozgatni, de le se húztam, csak a helyén mozgattam rajta picit.
Szal nem tom, hogy az segített-e, vagy hogy a nyitott motorháztető miatt picit hűlt a motortér, vagy a bolygók állása jobb lett 5-10 perc alatt és azért indult be...
ugyanitt keresek vkit, aki a 16 kerben olvasna nekem egy hibakódot, mert most nagyon nem merek elindulni, nehogy ott hagyjon vhol...
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46946 Dátum:
2020.03.19 csütörtök, 21:32:34 »
Idézetet írta: Levis - 2020.03.19 csütörtök, 13:22:19
Nem indul az autóm 2004 2.2. TDCi, és itt ragadtam az M3-as Praktikernél.
Tekeri, de nem indul be és elkezd villogni az izzítás lámpa.
Ez jutott eszembe:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg1131403#msg1131403
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46947 Dátum:
2020.03.22 vasárnap, 18:00:58 »
Idézetet írta: edk - 2020.03.19 csütörtök, 21:32:34
Ez jutott eszembe:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg1131403#msg1131403
Köszi, lehet benne vmi... muszáj lesz megnéznem mindent, mert a hibatároló üres...
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46948 Dátum:
2020.03.22 vasárnap, 18:03:29 »
Idézetet írta: Levis - 2020.03.19 csütörtök, 19:16:37
a nyomócső végi csatit próbáltam mozgatni, de le se húztam, csak a helyén mozgattam rajta picit.
Szal nem tom, hogy az segített-e, vagy hogy a nyitott motorháztető miatt picit hűlt a motortér, vagy a bolygók állása jobb lett 5-10 perc alatt és azért indult be...
ugyanitt keresek vkit, aki a 16 kerben olvasna nekem egy hibakódot, mert most nagyon nem merek elindulni, nehogy ott hagyjon vhol...
Kiolvastam a hibakódot, vagyis olvastam volna..
merthogy tök üres volt
... Így azért nehezebb kitalálni, hogy mi a baj. Mondjuk azóta megint indul simán...
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46949 Dátum:
2020.03.23 hétfő, 20:18:11 »
Idézetet írta: Levis - 2020.03.19 csütörtök, 19:16:37
a nyomócső végi csatit próbáltam mozgatni, de le se húztam, csak a helyén mozgattam rajta picit.
Szal nem tom, hogy az segített-e, vagy hogy a nyitott motorháztető miatt picit hűlt a motortér, vagy a bolygók állása jobb lett 5-10 perc alatt és azért indult be...
ugyanitt keresek vkit, aki a 16 kerben olvasna nekem egy hibakódot, mert most nagyon nem merek elindulni, nehogy ott hagyjon vhol...
Nekem ilyen bizonytalan elindulás és leállás és nem indulás a gázolajszűrő miatt volt!
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Oldalak:
1
...
932
933
934
935
936
937
938
[
939
]
940
941
942
943
944
945
946
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ