Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 09:03:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
941
942
943
944
945
946
947
[
948
]
949
950
951
952
953
954
955
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14674290 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47350 Dátum:
2021.01.07 csütörtök, 21:13:23 »
Kiváncsiságból megnéztem a két videót.
A szivattyú felújítást a 3. percnél kapcsoltam ki, amikor elkezdett pattogni minden az asztalon, miöközben a szivattyúba püfölte bele a csapágyat egy dugókulcs segítségével. Mindezt tette egy alapvetően "rugalmas" felületen. Nekem ennyi elég is volt a "szakszerűségből".
Az inektor tisztítás már az elején kisütötte a szememet, földön gugolva, térdelve, koszos cipővel a kulcson..., de a végén végképp nem értettem, hogy miért kell a nagy gondossággal kipucolt injektort egy koszos folyadékkal(gázolaj talán) teli vödörben megfüröszteni...
Azzal meg végképp nem tudok azonosulni, hogy egy iparost, mesteret, szerelőt (a megnevezés mindegy) azzal mérettetünk meg, hogy van-e youtube videója...
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47351 Dátum:
2021.01.07 csütörtök, 21:30:06 »
Idézetet írta: Ferqo - 2021.01.07 csütörtök, 21:13:23
Kiváncsiságból megnéztem a két videót.
A szivattyú felújítást a 3. percnél kapcsoltam ki, amikor elkezdett pattogni minden az asztalon, miöközben a szivattyúba püfölte bele a csapágyat egy dugókulcs segítségével. Mindezt tette egy alapvetően "rugalmas" felületen. Nekem ennyi elég is volt a "szakszerűségből".
Az inektor tisztítás már az elején kisütötte a szememet, földön gugolva, térdelve, koszos cipővel a kulcson..., de a végén végképp nem értettem, hogy miért kell a nagy gondossággal kipucolt injektort egy koszos folyadékkal(gázolaj talán) teli vödörben megfüröszteni...
Azzal meg végképp nem tudok azonosulni, hogy egy iparost, mesteret, szerelőt (a megnevezés mindegy) azzal mérettetünk meg, hogy van-e youtube videója...
az a steril injector taposó cipő. hol a link a csapágyashoz?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47352 Dátum:
2021.01.08 péntek, 05:08:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.01.07 csütörtök, 21:30:06
az a steril injector taposó cipő. hol a link a csapágyashoz?
https://www.youtube.com/watch?v=q2tqAiL4DAo
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47353 Dátum:
2021.01.08 péntek, 09:16:18 »
Idézetet írta: Ferqo - 2021.01.07 csütörtök, 21:13:23
Kiváncsiságból megnéztem a két videót.
A szivattyú felújítást a 3. percnél kapcsoltam ki, amikor elkezdett pattogni minden az asztalon, miöközben a szivattyúba püfölte bele a csapágyat egy dugókulcs segítségével. Mindezt tette egy alapvetően "rugalmas" felületen. Nekem ennyi elég is volt a "szakszerűségből".
Az inektor tisztítás már az elején kisütötte a szememet, földön gugolva, térdelve, koszos cipővel a kulcson..., de a végén végképp nem értettem, hogy miért kell a nagy gondossággal kipucolt injektort egy koszos folyadékkal(gázolaj talán) teli vödörben megfüröszteni...
Azzal meg végképp nem tudok azonosulni, hogy egy iparost, mesteret, szerelőt (a megnevezés mindegy) azzal mérettetünk meg, hogy van-e youtube videója...
Ezekkel a videókkal csak azt akarták a mesterek demonstrálni, hogy mennyire semmi szükség a steril körülményekre, hogy szó szerint akárki otthon meg tudja csinálni. :-)
Ami ettől még kár igaz is lehet, de így nehéz annyira azonosulni a dologgal, hogy bátran belevágjon az ember...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47354 Dátum:
2021.01.08 péntek, 12:20:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.01.08 péntek, 09:16:18
Ezekkel a videókkal csak azt akarták a mesterek demonstrálni, hogy mennyire semmi szükség a steril körülményekre, hogy szó szerint akárki otthon meg tudja csinálni. :-)
Ami ettől még kár igaz is lehet, de így nehéz annyira azonosulni a dologgal, hogy bátran belevágjon az ember...
AndyA
végülis tényleg nem kell a 80-100mft-os pad, a 30-40mft-os műhely, csak ki kell rakni egy táblát, hogy "lábtörlő használata kötelező"
az meg végleg bűn, hogy amit ebbe belefektetnek azt szeretnék "visszakeresni" meg talán még megélni se ártana valamiből. érdekes, a szobafestőt meg a péket soha senki nem szidja...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47355 Dátum:
2021.01.08 péntek, 14:20:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.01.08 péntek, 12:20:41
végülis tényleg nem kell a 80-100mft-os pad, a 30-40mft-os műhely, csak ki kell rakni egy táblát, hogy "lábtörlő használata kötelező"
az meg végleg bűn, hogy amit ebbe belefektetnek azt szeretnék "visszakeresni" meg talán még megélni se ártana valamiből. érdekes, a szobafestőt meg a péket soha senki nem szidja...
Dehogynem!
Csak nem ezen a fórumon. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47356 Dátum:
2021.01.28 csütörtök, 16:51:37 »
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abban, hogy miket nézzünk még meg mert ingadozik a nyomás. Porlasztó , magasnyomású felújítva, nyomásszabájzó szelrp új.
Az autó csak fékrisztítóval indul. Gázadásra tartja a 6xx bart majd gázvisszavételnél visszaesok 140 barra és leáll. Alacsony nyomás hibakóddal.
A szerelő is tàrgytalan. Azt mondja autovillamosság lesz szerinte és hazahozza trélerrel az autót.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47357 Dátum:
2021.01.28 csütörtök, 16:58:04 »
Idézetet írta: KPicur - 2021.01.28 csütörtök, 16:51:37
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abban, hogy miket nézzünk még meg mert ingadozik a nyomás. Porlasztó , magasnyomású felújítva, nyomásszabájzó szelrp új.
Az autó csak fékrisztítóval indul. Gázadásra tartja a 6xx bart majd gázvisszavételnél visszaesok 140 barra és leáll. Alacsony nyomás hibakóddal.
A szerelő is tàrgytalan. Azt mondja autovillamosság lesz szerinte és hazahozza trélerrel az autót.
Most akkor a nagynyomású szivattyúba levő hozamszabályzó lett újra cserélve vagy a közös nyomócsőben levő nyomás szabályzó ?
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47358 Dátum:
2021.01.28 csütörtök, 17:00:12 »
Idézetet írta: KPicur - 2021.01.28 csütörtök, 16:51:37
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abban, hogy miket nézzünk még meg mert ingadozik a nyomás. Porlasztó , magasnyomású felújítva, nyomásszabájzó szelrp új.
Az autó csak fékrisztítóval indul. Gázadásra tartja a 6xx bart majd gázvisszavételnél visszaesok 140 barra és leáll. Alacsony nyomás hibakóddal.
A szerelő is tàrgytalan. Azt mondja autovillamosság lesz szerinte és hazahozza trélerrel az autót.
A féktisztítózást felejtsd el. Azzal csak agyonvágni tudod az autódat...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47359 Dátum:
2021.01.28 csütörtök, 18:26:57 »
Idézetet írta: rstwingo - 2021.01.28 csütörtök, 16:58:04
Most akkor a nagynyomású szivattyúba levő hozamszabályzó lett újra cserélve vagy a közös nyomócsőben levő nyomás szabályzó ?
A nyomócsőben lévőt cserélte a szerelő. A másikat is kellene?
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47360 Dátum:
2021.01.29 péntek, 06:08:54 »
Idézetet írta: KPicur - 2021.01.28 csütörtök, 18:26:57
A nyomócsőben lévőt cserélte a szerelő. A másikat is kellene?
Ha nem volt cserélve , akkor igen azt inkább kellet volna, mert a kopástól nem zárhat rendesen +
átnézném újra a csőrendszert ,főleg a csatlakozásokat hogy épek-e, az O gyűrűk nincsenek-e elcsípve véletlen,
volt-e GO szűrő cserélve nem-e az rossz (MANN vagy Bosch a jó)
«
Utoljára szerkesztve: 2021.01.29 péntek, 06:15:29 írta rstwingo
»
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47361 Dátum:
2021.01.29 péntek, 08:41:25 »
Idézetet írta: rstwingo - 2021.01.29 péntek, 06:08:54
Ha nem volt cserélve , akkor igen azt inkább kellet volna, mert a kopástól nem zárhat rendesen +
átnézném újra a csőrendszert ,főleg a csatlakozásokat hogy épek-e, az O gyűrűk nincsenek-e elcsípve véletlen,
volt-e GO szűrő cserélve nem-e az rossz (MANN vagy Bosch a jó)
Köszi! Annak a cseréje akkor még okozhat meglepetést
A tömítések (o gyűrűk) cserélve lettek a gázolajszűrővel együtt.
Naplózva
Ticián1998
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47362 Dátum:
2021.01.31 vasárnap, 15:27:44 »
Sziasztok
Adott egy Mondeo 2003 2.0 TDCI a következő tünetekkel . Porlasztók fel lettek újitva vissza lettek téve mindegyik ahonnan ki lett szedve. Viszont az autó nem indul. Be lett rakva be indult feheren fustölt es max 1400 engedte a fordulatot. Utanna mar be sem indult. Rá lett dugva gépre ezeket a hibakat dobta ki.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47363 Dátum:
2021.01.31 vasárnap, 15:33:13 »
Idézetet írta: Ticián1998 - 2021.01.31 vasárnap, 15:27:44
Sziasztok
Adott egy Mondeo 2003 2.0 TDCI a következő tünetekkel . Porlasztók fel lettek újitva vissza lettek téve mindegyik ahonnan ki lett szedve. Viszont az autó nem indul. Be lett rakva be indult feheren fustölt es max 1400 engedte a fordulatot. Utanna mar be sem indult. Rá lett dugva gépre ezeket a hibakat dobta ki.
Lemaradtak a hibakódok.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47364 Dátum:
2021.01.31 vasárnap, 17:11:52 »
Idézetet írta: Ticián1998 - 2021.01.31 vasárnap, 15:27:44
Sziasztok
Adott egy Mondeo 2003 2.0 TDCI a következő tünetekkel . Porlasztók fel lettek újitva vissza lettek téve mindegyik ahonnan ki lett szedve. Viszont az autó nem indul. Be lett rakva be indult feheren fustölt es max 1400 engedte a fordulatot. Utanna mar be sem indult. Rá lett dugva gépre ezeket a hibakat dobta ki.
a csúcsok fel lettek programozva?Adtak új kódokat is,vagy csak az olcsóbb változat volt?
És a hibakódok is jól jönnek majd.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
KDominik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47365 Dátum:
2021.01.31 vasárnap, 20:54:00 »
A tesója vagyok leírom a hibakódokat.
P2339 Henger 4# Kopogás Küszöbérték Fölött
C1323 Hidraulikus főfékhenger dugattyú mozgásút szenzor 1 jel hiba
P3900 Rejtett hiba (ezt nem találom sehol)
Gondolom itt a legelső hibakód a lényeg de azért le írtam mindet
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47366 Dátum:
2021.01.31 vasárnap, 21:06:43 »
Idézetet írta: KDominik - 2021.01.31 vasárnap, 20:54:00
A tesója vagyok leírom a hibakódokat.
P2339 Henger 4# Kopogás Küszöbérték Fölött
C1323 Hidraulikus főfékhenger dugattyú mozgásút szenzor 1 jel hiba
P3900 Rejtett hiba (ezt nem találom sehol)
Gondolom itt a legelső hibakód a lényeg de azért le írtam mindet
A 4es csúcs valószínű nem volt jó,nem volt tökéletes az égés,ezért a kopogás érzékelő hiba.Gondolom ez a tárolt hiba,és ez után lettek felújítva.
Törölni kell a hibát,és csúcsokat felprogramozni az új kódokkal,vagy újra programozni ha nincs új kód.Ez esetben azonban nem biztos a siker.A felújítás végén a szakműhelynek adnia kell új kódokat a csúcsoknak.Ha ez nincs,akkor a felújítás után nem biztos,hogy tud a csúcs a megfelelő tartományokban helyesen üzemelni,és hamarosan jönni fog ismét a vészüzem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
KDominik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47367 Dátum:
2021.01.31 vasárnap, 21:55:11 »
Próbáltuk törölni a hibát, de nem engedi a porlasztó kódokat is be írtuk, csak elvileg azt járó motornál kellene, de ez be sem indul
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47368 Dátum:
2021.01.31 vasárnap, 21:58:13 »
Idézetet írta: KDominik - 2021.01.31 vasárnap, 21:55:11
Próbáltuk törölni a hibát, de nem engedi a porlasztó kódokat is be írtuk, csak elvileg azt járó motornál kellene, de ez be sem indul
milyen eszközzel?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
KDominik
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47369 Dátum:
2021.01.31 vasárnap, 23:08:39 »
Delphi
Naplózva
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47370 Dátum:
2021.02.01 hétfő, 19:12:20 »
Idézetet írta: KDominik - 2021.01.31 vasárnap, 23:08:39
Delphi
Sajnos az nem tudja felprogramozni. Az írja, hogy az eljárás befejezve, de a más műszerrel visszaolvasod kiderül, hogy nem tanulta meg.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Dorozsma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47371 Dátum:
2021.02.11 csütörtök, 19:20:07 »
Sziasztok!Segítségeteket szeretném kérni.Egy 2004-es 130 lovas dízelem van. A problémám a következő.Menet közben a motor leállt az izzítás jelző villog.Azóta kétszer sikerült beindítani de pár km után ismét leáll és nem tudom beindítani.Első körben üzemanyag szűrő cserélve lett de ugyanúgy nem indul.Esetleg tudtok ajánlani egy jó szakit?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47372 Dátum:
2021.02.11 csütörtök, 20:19:26 »
Idézetet írta: Dorozsma - 2021.02.11 csütörtök, 19:20:07
Sziasztok!Segítségeteket szeretném kérni.Egy 2004-es 130 lovas dízelem van. A problémám a következő.Menet közben a motor leállt az izzítás jelző villog.Azóta kétszer sikerült beindítani de pár km után ismét leáll és nem tudom beindítani.Első körben üzemanyag szűrő cserélve lett de ugyanúgy nem indul.Esetleg tudtok ajánlani egy jó szakit?
Esetleg amikor villog, olvasd ki a hibakódot. Rögtön közelebb leszel a megoldáshoz, ha már tudod, hogy egyáltalán mi a hiba.
Valaki biztos van a közeledben, aki tud segíteni, de amúgy pár ezer Ft egy hibakódolvasó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cobra.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47373 Dátum:
2021.02.19 péntek, 18:38:49 »
Én is szívok (megint) a tdci-vel...
Tud valaki adni diagnosztika referenciaértékeket (amit a Forscan adataival össze tudopk hasonlítani)? Railnyomás különböző fordulaton, injektor korrekcióérték (meg hogy a Forscan hogy számozza az injektorokat), VGT nyitás %, MAf érték ami elsősorban érdekelne.
Hibakód nincs, de az őszi nagynyomású pumpa+ 4 injektor felújítás után se lett sokkal jobb az autó, most meg konkrétan valami letérdelt, mert hidegen erősen füstöl szürkén, plusz első elinduláskor még rángat is (meg alapjárat is ingadozik), illetve hidegen 1800 fordulat körül érezhetően rángat.
Olajfogyasztás nincs, turbócsövek elvileg épek, EGR ledugózva, előtte kitisztítva a szívósorral együtt.
Naplózva
https://t.me/pump_upp
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47374 Dátum:
2021.02.19 péntek, 18:46:32 »
Idézetet írta: Cobra. - 2021.02.19 péntek, 18:38:49
Én is szívok (megint) a tdci-vel...
Tud valaki adni diagnosztika referenciaértékeket (amit a Forscan adataival össze tudopk hasonlítani)? Railnyomás különböző fordulaton, injektor korrekcióérték (meg hogy a Forscan hogy számozza az injektorokat), VGT nyitás %, MAf érték ami elsősorban érdekelne.
Hibakód nincs, de az őszi nagynyomású pumpa+ 4 injektor felújítás után se lett sokkal jobb az autó, most meg konkrétan valami letérdelt, mert hidegen erősen füstöl szürkén, plusz első elinduláskor még rángat is (meg alapjárat is ingadozik), illetve hidegen 1800 fordulat körül érezhetően rángat.
Olajfogyasztás nincs, turbócsövek elvileg épek, EGR ledugózva, előtte kitisztítva a szívósorral együtt.
izzítók,generátor,akku rendben van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Cobra.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47375 Dátum:
2021.02.20 szombat, 08:29:52 »
Izzítógyertyákban 60e km van (BERU) és a 10 fokos garázsból indulva is ezt csinálja, akku 1 éves. Töltést nem néztem mostanában.
Tegnapi teszt során 3-as injektorra végig +3,9 ml korrekciót ír a Forscan hidegindításkor, amíg fordulatra nem nullázódik mindegyik.
Naplózva
https://t.me/pump_upp
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47376 Dátum:
2021.02.20 szombat, 08:49:14 »
Idézetet írta: Cobra. - 2021.02.20 szombat, 08:29:52
Izzítógyertyákban 60e km van (BERU) és a 10 fokos garázsból indulva is ezt csinálja, akku 1 éves. Töltést nem néztem mostanában.
Tegnapi teszt során 3-as injektorra végig +3,9 ml korrekciót ír a Forscan hidegindításkor, amíg fordulatra nem nullázódik mindegyik.
Nem az a kérdés,hogy mennyi km van benne,hanem,hogy rendben van e.A töltés is ilyen,és az akku is.Ha kitudod zárni a helytelen működést,akkor lehet majdnem biztos az üzemanyagrendszeri hibában.De ha felujítás után ha nem lett jobb,még nem is biztos,azzal van-volt a gond.Pl nyomás szabályzó szelepet is érdemes lenne tesztre kicserélni...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47377 Dátum:
2021.02.20 szombat, 08:55:56 »
Idézetet írta: Cobra. - 2021.02.20 szombat, 08:29:52
Izzítógyertyákban 60e km van (BERU) és a 10 fokos garázsból indulva is ezt csinálja, akku 1 éves. Töltést nem néztem mostanában.
Tegnapi teszt során 3-as injektorra végig +3,9 ml korrekciót ír a Forscan hidegindításkor, amíg fordulatra nem nullázódik mindegyik.
Nem ez lenne az első történet itt, hogy felújítás után is fhos/megkotlik az üzemanyagrendszer.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47378 Dátum:
2021.02.20 szombat, 10:02:53 »
Idézetet írta: Cobra. - 2021.02.20 szombat, 08:29:52
Izzítógyertyákban 60e km van (BERU) és a 10 fokos garázsból indulva is ezt csinálja, akku 1 éves. Töltést nem néztem mostanában.
Tegnapi teszt során 3-as injektorra végig +3,9 ml korrekciót ír a Forscan hidegindításkor, amíg fordulatra nem nullázódik mindegyik.
Fordulatra mindig nullázódik, mert olyan a szállítási igény, hogy ahhoz képest +/- pár mg nem oszt, nem szoroz. Ennek csak alapjáraton van értelme, hogy egyenletesen járjon a motor.
Ökölszabály szerint, ha 2 mg fölött van bármelyik irányban, az már nem ígér semmi jót. Talán érdemes lenne visszavinni oda, ahol csinálták, hogy valami nem kerek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cobra.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47379 Dátum:
2021.02.20 szombat, 12:51:08 »
Nyomásszabályozó már egyszer volt cserélve, ezért lenne jó tudni mik a normális nyomás értékek. De szinte biztos, hogy injektorgond, mert nem lett kitakarítva a tank (igaz nem is volt halott a rendszer felújítás előtt, ezért gondoltam azt, hogy nem lehet benne nagyon kopadék).
Vezérműlánc egyébként hogy bírja ezen a motoron? Azt is feldobta a szerelőm, mint lehetséges gond, hogy meg van nyúlva és nem jók emiatt az időzítések. Most lesz valós 300e az autóban.
Naplózva
https://t.me/pump_upp
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47380 Dátum:
2021.02.20 szombat, 13:05:56 »
Idézetet írta: Cobra. - 2021.02.20 szombat, 12:51:08
Nyomásszabályozó már egyszer volt cserélve, ezért lenne jó tudni mik a normális nyomás értékek. De szinte biztos, hogy injektorgond, mert nem lett kitakarítva a tank (igaz nem is volt halott a rendszer felújítás előtt, ezért gondoltam azt, hogy nem lehet benne nagyon kopadék).
Vezérműlánc egyébként hogy bírja ezen a motoron? Azt is feldobta a szerelőm, mint lehetséges gond, hogy meg van nyúlva és nem jók emiatt az időzítések. Most lesz valós 300e az autóban.
Ami a tankból jön, az mindenképpen átmegy előbb a GO-szűrőn. Legfeljebb azt eltömíti, de a porlasztókig nem jut el a szutyok. Ezt amúgy érdemes megnézni, hogy nem mostanában volt cserélve, hogy egy új szűrővel mit csinál. Ha nincs változás, még mindig visszateheted a régit, az újat a próba után meg elteszed későbbre, amikor majd kelleni fog.
Az enyémen 498500 km után még az eredeti lánc volt fenn, nem zörgött, nem csörgött. Persze ez erősen függ a használattól is, olajcsere milyen rendszerességgel történik stb. Nincs előírt csereperiódus se év, se km alapon. Amikor elkezded hallani, hogy már nem az igazi, akkor kell cserélni. 300-nál ez még egyáltalán nem kötelező, de ez már olyan futásérték, ahol nem is lehetetlen, hogy kell.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cobra.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 30
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47381 Dátum:
2021.02.20 szombat, 23:25:20 »
Gázolajszűrő ősszel az injektorfelújítással volt cserélve, de több szerelő is mondta, hogy a szűrő sajnos nem fogja meg a fémreszelékeket. Ami azért vicc, mert így sok értelme nincs az üzemanyagszűrőnek.
Naplózva
https://t.me/pump_upp
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47382 Dátum:
2021.02.21 vasárnap, 09:28:04 »
Idézetet írta: Cobra. - 2021.02.20 szombat, 23:25:20
Gázolajszűrő ősszel az injektorfelújítással volt cserélve, de több szerelő is mondta, hogy a szűrő sajnos nem fogja meg a fémreszelékeket. Ami azért vicc, mert így sok értelme nincs az üzemanyagszűrőnek.
Ezt egy szerelő mondta?Valóban semmi értelme...
A tank felől megfogja.Képes is teljesen eldugulni.Nem (csak) onnan kerül a csúcsokhoz.
A résolaj visszavezetés felől kerül bele.Az már nem megy át a szűrőn csak gyűlik a pohár aljában.A több szerelő meg nem látott még tdci mondeot.
A nagynyomású szivattyú lapátjai kopnak,és a nagynyomású cső belseje,ami közvetlenül a csúcsokba jut,és fejti ki hatását.
A nagyobb kárt a korrózió okozza a kondenzvíz miatt,az egész rendszerben.Ezért kellett volna a tankot is teljesen kipucolni a felújításkor.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47383 Dátum:
2021.02.21 vasárnap, 16:36:53 »
Idézetet írta: Cobra. - 2021.02.20 szombat, 23:25:20
Gázolajszűrő ősszel az injektorfelújítással volt cserélve, de több szerelő is mondta, hogy a szűrő sajnos nem fogja meg a fémreszelékeket. Ami azért vicc, mert így sok értelme nincs az üzemanyagszűrőnek.
Ha 2 mikronnál kisebb, akkor tényleg átmegy... :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Atta20
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47384 Dátum:
2021.02.22 hétfő, 13:43:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2021.02.21 vasárnap, 16:36:53
Ha 2 mikronnál kisebb, akkor tényleg átmegy... :-)
AndyA
És hol lehet olyan üzemanyag szűrőt venni ami biztosan tudja ezt a 2 mikronos szűrést?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2002 1.8 benzin (92kw)
Ford Mondeo ST-Tdci 2006 2.2 diesel (114kw)
Lakhely: Bátonyterenye
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47385 Dátum:
2021.02.22 hétfő, 13:54:04 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.02.22 hétfő, 13:43:44
És hol lehet olyan üzemanyag szűrőt venni ami biztosan tudja ezt a 2 mikronos szűrést?
a Ford gyári szűrői tudják ezt
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47386 Dátum:
2021.02.22 hétfő, 15:49:33 »
Idézetet írta: Ferqo - 2021.02.22 hétfő, 13:54:04
a Ford gyári szűrői tudják ezt
mint ahogy az utangyartottak is. Azokkal az a baj,hogy nincs bennük termosztát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47387 Dátum:
2021.02.22 hétfő, 18:26:13 »
Idézetet írta: alf® - 2021.02.22 hétfő, 15:49:33
mint ahogy az utangyartottak is. Azokkal az a baj,hogy nincs bennük termosztát.
mert a ford magának gyártotta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47388 Dátum:
2021.02.22 hétfő, 18:34:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2021.02.22 hétfő, 18:26:13
mert a ford magának gyártotta
Azt beszélik, hogy maga Henry Ford kézzel gyártja, és éjjelente rakja le az üzemanyagszűrő szállítmányt a Ford alkatrészközpontok portájánál.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47389 Dátum:
2021.02.22 hétfő, 19:11:14 »
Idézetet írta: Atta20 - 2021.02.22 hétfő, 13:43:44
És hol lehet olyan üzemanyag szűrőt venni ami biztosan tudja ezt a 2 mikronos szűrést?
Ford gyári, amit olcsóbban megkapsz, ha Bosch néven veszed, és a Mann, ami qrva drága.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ifjwolfika
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47390 Dátum:
2021.02.27 szombat, 12:05:30 »
Sziasztok. Porlasztó vásárlás után működő autóból.501z
Beraktam de nem indul be vissza a règ indul eggyesèvel raktam az az egy nem ment semmit elektronikát lehúzom róla semmi változás szóval semmit se produkál2.0tdci130le
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47391 Dátum:
2021.02.27 szombat, 12:34:33 »
Idézetet írta: ifjwolfika - 2021.02.27 szombat, 12:05:30
Sziasztok. Porlasztó vásárlás után működő autóból.501z
Beraktam de nem indul be vissza a règ indul eggyesèvel raktam az az egy nem ment semmit elektronikát lehúzom róla semmi változás szóval semmit se produkál2.0tdci130le
Egy kérdést egy topicba írj! Használj írásjeleket,vesszőt,pontot,mert így érthetetlen katyvasz az egész.És így még csak kérdés sincs a hozzászólásodban.
Talán arra vagy kíváncsi,hogy miért nem megy a működő autóból vett csúcs a te autódban?
Biztosan az autódhoz való?
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ifjwolfika
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 3
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47392 Dátum:
2021.02.27 szombat, 14:02:21 »
Idézetet írta: alf® - 2021.02.27 szombat, 12:34:33
Egy kérdést egy topicba írj! Használj írásjeleket,vesszőt,pontot,mert így érthetetlen katyvasz az egész.És így még csak kérdés sincs a hozzászólásodban.
Talán arra vagy kíváncsi,hogy miért nem megy a működő autóból vett csúcs a te autódban?
Biztosan az autódhoz való?
http://mondeo.hu/index.php?topic=19585.0
501 Z van benne, azt is vettem.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47393 Dátum:
2021.02.27 szombat, 15:31:59 »
Idézetet írta: ifjwolfika - 2021.02.27 szombat, 14:02:21
501 Z van benne, azt is vettem.
akkor mégsem jó amit vettél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szigetiantal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47394 Dátum:
2021.03.07 vasárnap, 15:51:21 »
Üdv Mindenkinek!
Olvasgattam a fórumon, de nem jutottam előrébb. A közösség segítségét kérem.
Adott egy 2006.12 havi N7BA motorkódú TDCI Mondeo. Nagyon jó gép, de most szívat :-)
2020: Már többször elszállt a turbó elektronika, így kicseréltettem újra. Egy darabig minden OK volt.
2021: Mivel folyamatosan villogó izzításjelző volt, Legyen turbó csere, Teljes felújítás, elektronika ellenőrzés újból. A turbóra azt mondták gatya, jót tesz neki a felújítás (Wizard turbo)
A hiba maradt. Legyen akkor porlasztó csúcs. Mivel mindenki riogatott, hogy fémrészecskeígy meg ógy, direkt olyan helyre vittem, hogy csak akkorjavíttatom, ha fémrészecskéket talál. Nem talált, a csócsok pedig alapjáraton nem szállítottak semit.
4 csúcs vissza, programozás, pár nap boldogság
2021.március. Most ugyanaz a hiba. Vészüzemmód, villogó izzításjelző.
Fura, mert ki lett olvasva, a hibakódok törölve, s utána jó is lett. Megint vagy 1 napig. Aztán megint ugyanaz előlről.
Help! Újíttassam fel a nagynyomásút is? (tanktisztítás és minden egyéb nyalánksággal?) Attól jó lesz? Kételkedem.
Ötleteket szeretnék, hogy gyári szoftver mondhatna-e valami okosabbat? (nekem delphi van - legál!) Vagy volt már valakinek hasonló hibája?
A hibakódok:
P132B - Turbótültő töltésvezérlés pozíció érzékelő áramkör
P132B - Turbótültő töltésvezérlés pozíció érzékelő áramkör
C1313 - Jobb első kerék fék hidraulika nyomás jelátalakító jel hiba
P2B13 - Unknown fault code
P2B00 - Unknown fault code
Már így is GTK a kocsi, de mindenképp jó lenne rendbe rakni.
Köszi
Tony
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47395 Dátum:
2021.03.07 vasárnap, 18:25:12 »
Idézetet írta: szigetiantal - 2021.03.07 vasárnap, 15:51:21
Üdv Mindenkinek!
Olvasgattam a fórumon, de nem jutottam előrébb. A közösség segítségét kérem.
Adott egy 2006.12 havi N7BA motorkódú TDCI Mondeo. Nagyon jó gép, de most szívat :-)
2020: Már többször elszállt a turbó elektronika, így kicseréltettem újra. Egy darabig minden OK volt.
2021: Mivel folyamatosan villogó izzításjelző volt, Legyen turbó csere, Teljes felújítás, elektronika ellenőrzés újból. A turbóra azt mondták gatya, jót tesz neki a felújítás (Wizard turbo)
A hiba maradt. Legyen akkor porlasztó csúcs. Mivel mindenki riogatott, hogy fémrészecskeígy meg ógy, direkt olyan helyre vittem, hogy csak akkorjavíttatom, ha fémrészecskéket talál. Nem talált, a csócsok pedig alapjáraton nem szállítottak semit.
4 csúcs vissza, programozás, pár nap boldogság
2021.március. Most ugyanaz a hiba. Vészüzemmód, villogó izzításjelző.
Fura, mert ki lett olvasva, a hibakódok törölve, s utána jó is lett. Megint vagy 1 napig. Aztán megint ugyanaz előlről.
Help! Újíttassam fel a nagynyomásút is? (tanktisztítás és minden egyéb nyalánksággal?) Attól jó lesz? Kételkedem.
Ötleteket szeretnék, hogy gyári szoftver mondhatna-e valami okosabbat? (nekem delphi van - legál!) Vagy volt már valakinek hasonló hibája?
A hibakódok:
P132B - Turbótültő töltésvezérlés pozíció érzékelő áramkör
P132B - Turbótültő töltésvezérlés pozíció érzékelő áramkör
C1313 - Jobb első kerék fék hidraulika nyomás jelátalakító jel hiba
P2B13 - Unknown fault code
P2B00 - Unknown fault code
Már így is GTK a kocsi, de mindenképp jó lenne rendbe rakni.
Köszi
Tony
Minden valószínűség szerint a csúcsok folyamatosan lekormolják a turbó geometria lapátjait,ezért szorul,és jön a vészüzem.
Ha megszűnik a korom,megszűnik a jövőben a turbó lapátok szorulása-természetesen tisztítani kell a javítás során,mert magától nem lesz tiszta.
Tehát a csúcsokat próbapadon méretni,szükség esetén javítani,és a geometriát tisztítani a turbón.Éredemes az egr szelepet tiztítani,majd lezárni.Csökkenni fog a korom a kipufogó oldalon.Max törölgeted a hibát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szigetiantal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47396 Dátum:
2021.03.08 hétfő, 07:26:34 »
Idézetet írta: alf® - 2021.03.07 vasárnap, 18:25:12
Minden valószínűség szerint a csúcsok folyamatosan lekormolják a turbó geometria lapátjait,ezért szorul,és jön a vészüzem.
Ha megszűnik a korom,megszűnik a jövőben a turbó lapátok szorulása-természetesen tisztítani kell a javítás során,mert magától nem lesz tiszta.
Tehát a csúcsokat próbapadon méretni,szükség esetén javítani,és a geometriát tisztítani a turbón.Éredemes az egr szelepet tiztítani,majd lezárni.Csökkenni fog a korom a kipufogó oldalon.Max törölgeted a hibát.
Köszönöm! A korom dolgot értem, meg is nzem az EGR selepet. Viszont az nem tuszta, hogy ez miként lehetséges, hoszen 2 hetes a turbó és egy hetesek az injektorok. S az autó max 100 km-t ment azóta.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47397 Dátum:
2021.03.08 hétfő, 08:58:59 »
Idézetet írta: szigetiantal - 2021.03.08 hétfő, 07:26:34
Köszönöm! A korom dolgot értem, meg is nzem az EGR selepet. Viszont az nem tuszta, hogy ez miként lehetséges, hoszen 2 hetes a turbó és egy hetesek az injektorok. S az autó max 100 km-t ment azóta.
a csúcsok kaptak új kódokat is?Ha nem,akkor csak alkatrészt cseréltek benne...vagy csak tisztogatták...Milyenek most a korrekciós értékeik?
A korom az üza rendszer hibás működés miatt vagy a turbórendszer hibás működése miatt van-sok. Turbó nyomást mértél?Diaggal 2,5bar a csúcsnyomás,de csak terhelésen-menet közben.Ha pár tizeddel kissebb,már lehet is a hibát keresni a turbócső rendszerben is.De a turbólapátokat már tisztítani kell mindenképp.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szigetiantal
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47398 Dátum:
2021.03.08 hétfő, 12:05:10 »
Idézetet írta: alf® - 2021.03.08 hétfő, 08:58:59
a csúcsok kaptak új kódokat is?Ha nem,akkor csak alkatrészt cseréltek benne...vagy csak tisztogatták...Milyenek most a korrekciós értékeik?
A korom az üza rendszer hibás működés miatt vagy a turbórendszer hibás működése miatt van-sok. Turbó nyomást mértél?Diaggal 2,5bar a csúcsnyomás,de csak terhelésen-menet közben.Ha pár tizeddel kissebb,már lehet is a hibát keresni a turbócső rendszerben is.De a turbólapátokat már tisztítani kell mindenképp.
Hello! Új kódokat kaptak és fel is lettek tanítva (jól mondom remélem).Turbónyomást nem mértem még, vagy elsiklottam felette :-( Viszont a sok korom füsttel is járna nem? Amióta a turbót és az injektorokat cseréltem olyan tisztán jár mint egy elektromos kocsi :-) Tényleg semmi füst. Ellenben vészüzemben füstöl, de ez gondolom természetes.
Nem ez a szakmám, csak próbálkozom magam megtenni amit tudok :-) Remélem ma meg tudom mérni a turbónyomást (gondolom benne van a Deplhi programban ez is) Ha ez nem stimmel mivel lehet tisztítani a rendszert? A turbócső rendszeren az összes csövet érted? Ha ott valamelyik enged, szakadt, akkor is vészüzem van? vagy csak teljesítmény csökkenés?
Nagyon köszi az ötleteket és a választ!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47399 Dátum:
2021.03.08 hétfő, 12:34:51 »
Idézetet írta: szigetiantal - 2021.03.08 hétfő, 12:05:10
Hello! Új kódokat kaptak és fel is lettek tanítva (jól mondom remélem).Turbónyomást nem mértem még, vagy elsiklottam felette :-( Viszont a sok korom füsttel is járna nem? Amióta a turbót és az injektorokat cseréltem olyan tisztán jár mint egy elektromos kocsi :-) Tényleg semmi füst. Ellenben vészüzemben füstöl, de ez gondolom természetes.
Nem ez a szakmám, csak próbálkozom magam megtenni amit tudok :-) Remélem ma meg tudom mérni a turbónyomást (gondolom benne van a Deplhi programban ez is) Ha ez nem stimmel mivel lehet tisztítani a rendszert? A turbócső rendszeren az összes csövet érted? Ha ott valamelyik enged, szakadt, akkor is vészüzem van? vagy csak teljesítmény csökkenés?
Nagyon köszi az ötleteket és a választ!
Vészüzemben nem megy a turbó,azért van füst.Korom sok lehet úgy is,hogy nem érzékeled.Egszerűen lerakódik a turbó lapátjaira a kipufogó oldalon,elkezd szorulni,és letilt az PCM.Ez történik most neked.Megkell tisztítani a turbó geometriáját,és a koromképződést normál szintre nyomni.Egr dugózás segít,turbócső rendszer tömtettsége fontos,és az injektorok jó működése.
A csúcsokon mérj korrekciós értékeket.2alatti tartománban kell működniük alapjáraton.4fölött már valami bajra utalhat.Hiába javították őket...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
941
942
943
944
945
946
947
[
948
]
949
950
951
952
953
954
955
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ