Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 16:50:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14681903 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1250 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 21:02:47 »

Megkövetlek! Megtaláltam a légbeőmlőt az ülés alatt! Eddig ott nem sokat kuthászkodtam, ahhoz a helyhez én már egy kicsit vén vagyok, meghagyom az ifjuságnak. De ha abból a lyukból meleget akarsz csiholni, akkor előröl el kell venni a középre és felfelé fújó meleget. kipróbáltam 2 órai kocsikázással egy odatámasztott megfagyott ásványvízzel semmi nem történt, még kiolvadni sem kezdett! wave
hát soxart tényleg nem ér. Ma a párom is panaszkodott rá (mostanágan hátul ül a kicsifiunkkal Smiley  ) Lehet van a légjátarban valami.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #1251 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 21:27:34 »

hát soxart tényleg nem ér. Ma a párom is panaszkodott rá (mostanágan hátul ül a kicsifiunkkal Smiley  ) Lehet van a légjátarban valami.


Ha csak lábra fujatssz max ventillátor fordulattal akkor vamenyire érezhető hátul is. Ma probálgattam! integet2
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1252 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 22:09:35 »

Megkövetlek! Megtaláltam a légbeőmlőt az ülés alatt! Eddig ott nem sokat kuthászkodtam, ahhoz a helyhez én már egy kicsit vén vagyok, meghagyom az ifjuságnak. De ha abból a lyukból meleget akarsz csiholni, akkor előröl el kell venni a középre és felfelé fújó meleget. kipróbáltam 2 órai kocsikázással egy odatámasztott megfagyott ásványvízzel semmi nem történt, még kiolvadni sem kezdett! wave
Én is csak onnan vettem észre hogy egyszer beesett egy pendrive a zsebemből az ülés alá, akkor csodálkoztam rá hogy mik nem vannak alul.
Hát nem egy kiolvasztó kemence, és az is igaz hogy lábra kell állítani a fűtést ha valamit érezni akarsz, de a semminél több  wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1253 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 22:13:28 »

Az a CMP jeladó rosszalkodik, cseréld ki nem nagy összeg (5e körül), ha utána is rosszalkodik, akkor hibakód olvasás.
Nem jellemző a ma kapható gázolajokra, hogy ledermednének....a gázolajszűrő viszont eltömődhet kosszal-vízzel ha rég cserélted...ha 20ezernél többet ment cseréld ki, szerintem TDCi-nél ez az egészséges.Persze gyári, vagy Bosch szűrőre. wave
60ekm-ként kell cseréltetni a gázolajszűrőket gyári előírás szerint
Naplózva
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #1254 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 22:21:11 »

Mély tiszteletem!!!

Olyat már próbált valaki, hogy akár kartonlappal betakarná a hűtő legalább
felé? Már mint, hogy segítene-e a gyorsabb bemelegedésbe, meg a melegen tartésban?

Köszi, Bandi!
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1255 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 22:51:11 »

Mély tiszteletem!!!

Olyat már próbált valaki, hogy akár kartonlappal betakarná a hűtő legalább
felé? Már mint, hogy segítene-e a gyorsabb bemelegedésbe, meg a melegen tartésban?

Köszi, Bandi!

Tegnap kiveséztük egy másik topikban a témát: http://mondeo.hu/index.php?topic=2.0
Olvass vissza kicsit. integet2
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1256 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 22:54:02 »

60ekm-ként kell cseréltetni a gázolajszűrőket gyári előírás szerint
Kénmentes gázolaj használata esetén?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
octavia1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



E-mail
« Új hozzászólás #1257 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 23:14:50 »

Tegnap kiveséztük egy másik topikban a témát: http://mondeo.hu/index.php?topic=2.0
Olvass vissza kicsit. integet2

Annyi a topik!
Nekem meg olyan kevés az időm!
Köszönöm szépen a lyukraigazítás, és bocsi.

Üdv Bandi!
Naplózva

2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1258 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 23:22:21 »

Annyi a topik!
Nekem meg olyan kevés az időm!
Köszönöm szépen a lyukraigazítás, és bocsi.

Üdv Bandi!
Hát igen, sok a topik, de van fent egy kereső. Ilyen esetekben hasznos tud lenni.
Szívesen, remélem, megtalálsz mindent ami érdekel a témában!
Üdv!
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1259 Dátum: 2009.12.22 kedd, 08:09:47 »

Kénmentes gázolaj használata esetén?
Magyarországon 2005 óta gyakorlatilag az összes kereskedelmi forgalomban megvásárolható üzemanyag go alacsony kéntartalmúnak számít. Ha a kérdés az lett volna hoyg prémiunm gázolaj-e akkor nem. Azt csak akkor szoktam amikor tartosan -20 környékén van (a premium go-nak átlagban 10 fokkal jobb a dermedés pontja).
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #1260 Dátum: 2009.12.22 kedd, 09:00:05 »

Magyarországon 2005 óta gyakorlatilag az összes kereskedelmi forgalomban megvásárolható üzemanyag go alacsony kéntartalmúnak számít. Ha a kérdés az lett volna hoyg prémiunm gázolaj-e akkor nem. Azt csak akkor szoktam amikor tartosan -20 környékén van (a premium go-nak átlagban 10 fokkal jobb a dermedés pontja).
Ezt nem is tudtam. Szóval, akkor elég ha mondjuk 2-3 olajcsere periódusonként (nálam 20 ezrenként) cserélek üzemanyag szűrőt?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1261 Dátum: 2009.12.22 kedd, 09:24:38 »

Válasz
Nem jellemző a ma kapható gázolajokra, hogy ledermednének....

méghogy nem...ezzel a retkes szemét gázolajjal tényleg vigyázzatok, tegyetek bele valami adalékot nekem a spuri bevált:
faterom 1.6D je tegnap reggel -10 ben nem idult be..illetve beindult azonnal 1 izzitás után majd 2 percig pöförgött olyan éppenhogy alapjáraton aztán leállt aztán nem idult be...a go szűrő elött van egy átlátszó előszűrő nahát ott a sárga gázolaj helyett inkább ilyen opálos fehéres nemtommi(még folyékony) volt...bettetük a tank alá a hősugárzót meg kapott egy 20 ast spuris anyagot pár órát állt a garázsban(kb. 0-1fok lehet bennt) majd utána is nehezen, de beindult, mentünk vele, átjárta az adalékolt anyag utána este sem volt gond pedig-15 volt...szoval ennyit a királyi magyar téli gázolajról...vedd meg az alpesi dieselt plusz 30 forintér azzal majd beindul...mocskos egy ország...

Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1262 Dátum: 2009.12.22 kedd, 09:42:20 »

méghogy nem...ezzel a retkes szemét gázolajjal tényleg vigyázzatok, tegyetek bele valami adalékot nekem a spuri bevált:
faterom 1.6D je tegnap reggel -10 ben nem idult be..illetve beindult azonnal 1 izzitás után majd 2 percig pöförgött olyan éppenhogy alapjáraton aztán leállt aztán nem idult be...a go szűrő elött van egy átlátszó előszűrő nahát ott a sárga gázolaj helyett inkább ilyen opálos fehéres nemtommi(még folyékony) volt...bettetük a tank alá a hősugárzót meg kapott egy 20 ast spuris anyagot pár órát állt a garázsban(kb. 0-1fok lehet bennt) majd utána is nehezen, de beindult, mentünk vele, átjárta az adalékolt anyag utána este sem volt gond pedig-15 volt...szoval ennyit a királyi magyar téli gázolajról...vedd meg az alpesi dieselt plusz 30 forintér azzal majd beindul...mocskos egy ország...



Most nem köetekedés képpen, de ha egy 1.6 d-ről beszélünk, hát ott nem a legkoreszerűbb, makulátlan állapotú motorról ejtünk pár szót...

Szóval a gázolaj lehet, hogy nem tutti minőségű, de faterodnál nem csak az okozhatta az indítási probklémát...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1263 Dátum: 2009.12.22 kedd, 11:33:44 »

eztis aláirom az egy tetves 84-es 1.6d DE: tavaly télen is voltak ilyen hidegek spurival pöccre indult reggel -14 ben is(egy izzitásra) ill ha elolvasod aznap este -15 ugynugy pöccre, azóta is ez a helyzet reggel is...dehogy az a fehéres genyó nem odavaló azis biztos, sőt továbbmegyek: TDCI focusos kollégák is panaszkodnak(másik fórum) egyikőjüknek ugy volt hajlandó elindulni hogy forróvízzel nyakonburította a gázolajszűrőt...szoval akkor milyen is ez a tuti GO?
tavaly keresztapám ugyanigy járt 80 nál többet nem akart menni az ótó érezte is hogy gázolajprobléma: (-8fok) hát bemegy egy OMW(!!!) kutra tankolni: látja ám hogy eléggé érdekes szine van a gázolajnak(ugye ott a kis nézőkén) kérdezi miez: mire a kutas: hát ezér van az alpesi diesel +30 forintér ugye...tankolt bele 5 litert h hazaérjen érdekes módon egyből ment az autó... wave
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1264 Dátum: 2009.12.22 kedd, 11:57:40 »

eztis aláirom az egy tetves 84-es 1.6d DE: tavaly télen is voltak ilyen hidegek spurival pöccre indult reggel -14 ben is(egy izzitásra) ill ha elolvasod aznap este -15 ugynugy pöccre, azóta is ez a helyzet reggel is...dehogy az a fehéres genyó nem odavaló azis biztos, sőt továbbmegyek: TDCI focusos kollégák is panaszkodnak(másik fórum) egyikőjüknek ugy volt hajlandó elindulni hogy forróvízzel nyakonburította a gázolajszűrőt...szoval akkor milyen is ez a tuti GO?
tavaly keresztapám ugyanigy járt 80 nál többet nem akart menni az ótó érezte is hogy gázolajprobléma: (-8fok) hát bemegy egy OMW(!!!) kutra tankolni: látja ám hogy eléggé érdekes szine van a gázolajnak(ugye ott a kis nézőkén) kérdezi miez: mire a kutas: hát ezér van az alpesi diesel +30 forintér ugye...tankolt bele 5 litert h hazaérjen érdekes módon egyből ment az autó... wave

Én meg csak Ömv-nél tankolok és csak alap dieselt, és volt, hogy -25 fokban autóztam és még soha nem volt indítási problémám egy dieseles autómmal sem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1265 Dátum: 2009.12.22 kedd, 12:17:34 »

Ezt nem is tudtam. Szóval, akkor elég ha mondjuk 2-3 olajcsere periódusonként (nálam 20 ezrenként) cserélek üzemanyag szűrőt?
Én 60ekm-ként cseréltetem igaz ez mindig egy éven belül van.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1266 Dátum: 2009.12.22 kedd, 12:22:12 »

eztis aláirom az egy tetves 84-es 1.6d DE: tavaly télen is voltak ilyen hidegek spurival pöccre indult reggel -14 ben is(egy izzitásra) ill ha elolvasod aznap este -15 ugynugy pöccre, azóta is ez a helyzet reggel is...dehogy az a fehéres genyó nem odavaló azis biztos, sőt továbbmegyek: TDCI focusos kollégák is panaszkodnak(másik fórum) egyikőjüknek ugy volt hajlandó elindulni hogy forróvízzel nyakonburította a gázolajszűrőt...szoval akkor milyen is ez a tuti GO?
tavaly keresztapám ugyanigy járt 80 nál többet nem akart menni az ótó érezte is hogy gázolajprobléma: (-8fok) hát bemegy egy OMW(!!!) kutra tankolni: látja ám hogy eléggé érdekes szine van a gázolajnak(ugye ott a kis nézőkén) kérdezi miez: mire a kutas: hát ezér van az alpesi diesel +30 forintér ugye...tankolt bele 5 litert h hazaérjen érdekes módon egyből ment az autó... wave
Sajnálom az öreged, de itt keveseknek van gondja 1,6 DE indulásal
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1267 Dátum: 2009.12.22 kedd, 12:24:10 »

...mocskos egy ország...
Te nem vagy az ország része?  Undecided
Nem inkább az öregecske dizel motorral van baj?
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #1268 Dátum: 2009.12.22 kedd, 12:54:33 »

hazafelé tök hidegben (pöccre indulva, füstmentesen) fogta magát és pár km után , illetve izzátásjelző villogtatás után leállt.  Még 3x volt ilyen rövid időn belül, aztán visszatért a lélek bele, már a moci jelkép se világít. kint áll a szekér ebben a veszett időben. Nem lehet a nafta dermedése miatt a probléma?

Üdv a klubban!
Nekem tegnap csinálta ugyanezt a gépsárkány. -15°C-nál simán beindult, aztán az autópályán erösebb gázadásnál 4x produkálta, hogy az izzításjelzö villog, rángat, kigyullad jobb oldalon a
GO-szivattyú jelzö (utána folyamatosan világított, egészen a hibakód törléséig), aztán leáll a motor. Mikor bemelegedett, semmi baja. Bevittem este Fordékhoz. Tárolt hibakód: "alacsony tüzelöanyag nyomás", bár a hibakód-olvasás közben minden rendben volt. Hogy ez a tápszivattyúra vonatkozik, vagy a CR szivattyúra, azt még nem tudom. A Ford szerint sokminden okozhatja a problémát, (gázolaj-dermedés, GO-szürö, magasnyomású szelep, stb.) ki kellene mérni.
Csak megjegyzem, Ausztriában tankoltam, a BP-nél, az elözö tankolásnál volt benne Protec, most csak egy kis 2T olaj. Az osztrákok november után csak "téliesített" gázolajat árusíthatnak (valszeg hozzákevernek egy kis benzint?).
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1269 Dátum: 2009.12.22 kedd, 15:08:35 »

múlt héten kb 20 autót láttam aminek az üzemanyag rendszerében megdermedt a viz,és mind kúton tankolt csak.....ebbe volt opel,suzuki,stb.... szomoru1
nemis az a baj hogy megdermed,de a sok birka még próbálja eőlteti is járatni a motort merthogy nem indul....és csodálkozik ha kicsit drága buli lessz.
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #1270 Dátum: 2009.12.22 kedd, 15:26:29 »

Válasz
e nem vagy az ország része?  Undecided
Nem inkább az öregecske dizel motorral van baj?
de sajnos én is a része vagyok és elnézést ha a lelkedbe tiportam ezzel a mondatommal SOSE legyen ilyen gondod, de ha figyelmesen olvasod a leírtakat egyértelműen a gázolajjal volt a baj...átjárta az adalékolt anyag és jéééé egyből sárga szine lett az átlátszó szűrőben a gázolajnak és azóta is vigan ketyereg de innentől a téma részemről lezárva csak arra szerettem volna rávilágitani h igenis nem árt bele valami lónyál mert erősen megkérdőjelezhető a magyar gázolaj "téliesítése"...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1271 Dátum: 2009.12.22 kedd, 16:04:56 »

60ekm-ként kell cseréltetni a gázolajszűrőket gyári előírás szerint
A gyár meg tesz rá magasról ha 200 ezernél szétkopott a befecskendező rendszered és vagyonokat költhetsz rá....miközben 20 ezrenként cserélt szűrővel van rá esély hogy sokkal többet elmegy...de valakinek elég a 200ezer is mert általában akkor adják el őket...nekem nem elég(mert már túl vagyok rajta)most van 16e a szűrőmben, de szerintem az ünnepek alatti unalomban beugrik az új! eplus2
Lehet hogy egy éven belül én is eladom..(nem fogom),de mindig úgy használom és úgy tartom karban mintha még 15 évig az enyém lenne..... Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gulu76
Vendég
« Új hozzászólás #1272 Dátum: 2009.12.22 kedd, 18:18:33 »

sziasztok mágusok!

2,2 TDCI gépem van.
Az után nyomozok, hogy lehet a legkönyeben beállítani a lendítőkerék felső holtpontot!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1273 Dátum: 2009.12.22 kedd, 19:10:42 »

Én meg csak Ömv-nél tankolok és csak alap dieselt, és volt, hogy -25 fokban autóztam és még soha nem volt indítási problémám egy dieseles autómmal sem.
Most pár napot állt az autó. A leghidegebb reggelen kellett beröffenteni, mert be kellett bikázni az offost. Sima MOL go. Gond nélkül indult, pedig ---10fok alatt voltunk, és volt ideje belekötni. Na jó a fűtés ventillátor rettenetesen zörgött, mert válószínűleg ráfagyott a pára.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1274 Dátum: 2009.12.22 kedd, 20:28:41 »

méghogy nem...ezzel a retkes szemét gázolajjal tényleg vigyázzatok, tegyetek bele valami adalékot nekem a spuri bevált:
faterom 1.6D je tegnap reggel -10 ben nem idult be..illetve beindult azonnal 1 izzitás után majd 2 percig pöförgött olyan éppenhogy alapjáraton aztán leállt aztán nem idult be...a go szűrő elött van egy átlátszó előszűrő nahát ott a sárga gázolaj helyett inkább ilyen opálos fehéres nemtommi(még folyékony) volt...bettetük a tank alá a hősugárzót meg kapott egy 20 ast spuris anyagot pár órát állt a garázsban(kb. 0-1fok lehet bennt) majd utána is nehezen, de beindult, mentünk vele, átjárta az adalékolt anyag utána este sem volt gond pedig-15 volt...szoval ennyit a királyi magyar téli gázolajról...vedd meg az alpesi dieselt plusz 30 forintér azzal majd beindul...mocskos egy ország...

Az is lehet, hogy már bedugult a szűrőd, és mivel hidegebb, sűrűbb a gázolaj, ezért dugul be.
Ezért célszerű néha cserélni a go szűrőt.
Anno még az 1,6d-nél volt ilyen. Gurultunk haza karácsonyra, és egyre gyengébben ment a verda. Azt hittem, vákum van a tankban, ezért kinyitottam. Semmi változás. Hazaértünk, reggel alig indult be. Vettem másik szűrőt, pöcc-röff...
Aztán mindig tél előtt cseréltem. Nem is volt drága, valami 1-2e.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1275 Dátum: 2009.12.22 kedd, 21:29:20 »

Én 60ekm-ként cseréltetem igaz ez mindig egy éven belül van.
A 2,2-nél 60e? az enyémre még minden 2. revíziót jelzi az etis, azaz 40eKm.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1276 Dátum: 2009.12.22 kedd, 21:32:53 »

méghogy nem...ezzel a retkes szemét gázolajjal tényleg vigyázzatok, tegyetek bele valami adalékot nekem a spuri bevált:
faterom 1.6D je tegnap reggel -10 ben nem idult be..illetve beindult azonnal 1 izzitás után majd 2 percig pöförgött olyan éppenhogy alapjáraton aztán leállt aztán nem idult be...a go szűrő elött van egy átlátszó előszűrő nahát ott a sárga gázolaj helyett inkább ilyen opálos fehéres nemtommi(még folyékony) volt...bettetük a tank alá a hősugárzót meg kapott egy 20 ast spuris anyagot pár órát állt a garázsban(kb. 0-1fok lehet bennt) majd utána is nehezen, de beindult, mentünk vele, átjárta az adalékolt anyag utána este sem volt gond pedig-15 volt...szoval ennyit a királyi magyar téli gázolajról...vedd meg az alpesi dieselt plusz 30 forintér azzal majd beindul...mocskos egy ország...


ne hagyjuk ki az egyenletből a franchise kutak profitéhségét sem, ami gyakorta vizes üzemanyagként materializálódik. A jégkása-gázolaj keverék tényleg nem megy át a szűrőn.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #1277 Dátum: 2009.12.22 kedd, 21:46:58 »

A 2,2-nél 60e? az enyémre még minden 2. revíziót jelzi az etis, azaz 40eKm.
Igen 60ekm
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1278 Dátum: 2009.12.22 kedd, 23:08:05 »

sziasztok mágusok!

2,2 TDCI gépem van.
Az után nyomozok, hogy lehet a legkönyeben beállítani a lendítőkerék felső holtpontot!

Ez miért kell megkérdezhetem?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1279 Dátum: 2009.12.23 szerda, 09:07:24 »

Ez miért kell megkérdezhetem?
bennem is ez a kérdés merült fel...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1280 Dátum: 2009.12.23 szerda, 09:46:57 »

bennem is ez a kérdés merült fel...
Ha vezérlést állítottam, akkor kerestem 0-át....
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1281 Dátum: 2009.12.23 szerda, 10:16:21 »

Ha vezérlést állítottam, akkor kerestem 0-át....

Annak mi köze a lendkerékhez? anak fix a felfogatási helye.
Max lánccserénél tudnám elképzelni vagy ha elment a vezérlés....
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1282 Dátum: 2009.12.23 szerda, 10:28:35 »

Annak mi köze a lendkerékhez? anak fix a felfogatási helye.
Max lánccserénél tudnám elképzelni vagy ha elment a vezérlés....
Hú...most erre mit írjak.....
Vezérlés állításnál, lánc vagy szíj cserekor alap hogy 0-ra állítod a lendkereket(1-es henger felső holtponton)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1283 Dátum: 2009.12.23 szerda, 10:32:17 »

Hú...most erre mit írjak.....
Vezérlés állításnál, lánc vagy szíj cserekor alap hogy 0-ra állítod a lendkereket(1-es henger felső holtponton)

ezt irtam,nem?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1284 Dátum: 2009.12.23 szerda, 10:50:31 »

ezt irtam,nem?
Bocs worship...csak feltetted azt a kérdést hogy,"Annak mi köze a lendkerékhez".. eplus2 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1285 Dátum: 2009.12.23 szerda, 14:01:57 »

Bocs worship...csak feltetted azt a kérdést hogy,"Annak mi köze a lendkerékhez".. eplus2 wave

a lendkerék nullát kérdeztem, mert azt nem értettem, és arra irtam hogy az fix felfogatású és megvan az alap csavarja...
a vezérműtengelyt teszik jelre,vagy 0-ra mint ahogy irtad és utánna cserélik a szijjat,láncot, szerintem....
de ha az a kérdés hogy a lendkeréknek mi a nullája akkor szerintem ez lehet max amire gondolt....de ha elszakad a lánc vagy átfordult és annyira elment a vezérlés,és azt hogy állitják hozzá azt nem tudom megmondom őszintén ennyire nem vágom énse  nemtudom....de megtudom kérdezni max....
Naplózva
gulu76
Vendég
« Új hozzászólás #1286 Dátum: 2009.12.23 szerda, 14:19:11 »

a lendkerék nullát kérdeztem, mert azt nem értettem, és arra irtam hogy az fix felfogatású és megvan az alap csavarja...
a vezérműtengelyt teszik jelre,vagy 0-ra mint ahogy irtad és utánna cserélik a szijjat,láncot, szerintem....
de ha az a kérdés hogy a lendkeréknek mi a nullája akkor szerintem ez lehet max amire gondolt....de ha elszakad a lánc vagy átfordult és annyira elment a vezérlés,és azt hogy állitják hozzá azt nem tudom megmondom őszintén ennyire nem vágom énse  nemtudom....de megtudom kérdezni max....


Sziasztok!!!!
Elkészült a gép!
Előzmények:
előzéskor erő elment, motorlámpa, izzítás világít........
Hibakód:üzemanyagnyomás alacsony.Hiba törlés ment mint a szél.2 napig............
Utána leállítás után már nem is idult.
Szerelő haverhoz huzatás.Porlasztók ki, magasnyomású pumpa leszerel.
Csúcsok cserélve, új programkódok, pumpa penge.! Smiley
A "delfi" mágusok javasolták, hogy 1 tank naftázoz 1 dl kétütemű motorolajat ne sajnáljunk!!!!!!
Összeszerel.
De mivel a pumpa is lentvolt a vezérlésre mindenképp rá kell nézni, mert a szívó tengely könnyen elugrik.
És elugrott nálunk is.
Fordulat jeladónál nehéz megtalálni az OT jelet mert elég tré a poziciója.De megoldottuk!
Vezárlés jelre tesz, új kódok, vezérműburkolat vissza tesz.(nem piti meló)
Új szíj, új feszítő, görgők.
Olajcsere, szűrők cserlve.
Most értem vele haza!Eszméletlen szépen muzsikál!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1287 Dátum: 2009.12.23 szerda, 14:27:49 »

[quote :
Gratula!!!!

Jó sok kilométert......





[/quote] nyes nyes
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1288 Dátum: 2009.12.23 szerda, 15:39:58 »

Sziasztok!!!!
Elkészült a gép!
Átírhatod a nickedet guru76 ra! Wink eljen wave
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.23 szerda, 16:29:52 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1289 Dátum: 2009.12.23 szerda, 15:47:42 »


Sziasztok!!!!
Elkészült a gép!
Előzmények:
előzéskor erő elment, motorlámpa, izzítás világít........
Hibakód:üzemanyagnyomás alacsony.Hiba törlés ment mint a szél.2 napig............
Utána leállítás után már nem is idult.
Szerelő haverhoz huzatás.Porlasztók ki, magasnyomású pumpa leszerel.
Csúcsok cserélve, új programkódok, pumpa penge.! Smiley
A "delfi" mágusok javasolták, hogy 1 tank naftázoz 1 dl kétütemű motorolajat ne sajnáljunk!!!!!!
Összeszerel.
De mivel a pumpa is lentvolt a vezérlésre mindenképp rá kell nézni, mert a szívó tengely könnyen elugrik.
És elugrott nálunk is.
Fordulat jeladónál nehéz megtalálni az OT jelet mert elég tré a poziciója.De megoldottuk!
Vezárlés jelre tesz, új kódok, vezérműburkolat vissza tesz.(nem piti meló)
Új szíj, új feszítő, görgők.
Olajcsere, szűrők cserlve.
Most értem vele haza!Eszméletlen szépen muzsikál!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Remélhetőleg jó soká nem lesz ilyen gondod! wave
Jól sejtettem, hogy a vezérlés miatt kerestétek a O-át smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1290 Dátum: 2009.12.23 szerda, 16:26:12 »


Sziasztok!!!!
Elkészült a gép!
Előzmények:
előzéskor erő elment, motorlámpa, izzítás világít........
Hibakód:üzemanyagnyomás alacsony.Hiba törlés ment mint a szél.2 napig............
Utána leállítás után már nem is idult.
Szerelő haverhoz huzatás.Porlasztók ki, magasnyomású pumpa leszerel.
Csúcsok cserélve, új programkódok, pumpa penge.! Smiley
A "delfi" mágusok javasolták, hogy 1 tank naftázoz 1 dl kétütemű motorolajat ne sajnáljunk!!!!!!
Összeszerel.
De mivel a pumpa is lentvolt a vezérlésre mindenképp rá kell nézni, mert a szívó tengely könnyen elugrik.
És elugrott nálunk is.
Fordulat jeladónál nehéz megtalálni az OT jelet mert elég tré a poziciója.De megoldottuk!
Vezárlés jelre tesz, új kódok, vezérműburkolat vissza tesz.(nem piti meló)
Új szíj, új feszítő, görgők.
Olajcsere, szűrők cserlve.
Most értem vele haza!Eszméletlen szépen muzsikál!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


valami ilyenre tippeltem énis, és ebből a csavarból próbáltam kihozni énis a lendkerék nullát miért akarod.... eplus2
2.2-nél több ilyet is hallottam hogy elment a vezérlés.... szomoru1
2T olaj meg tényleg mehet.... eljen szeretik. abból is full szintit csak.
ahogy olvasom majdnem mindent kicsréltél rajta.... eplus2  pumpa felújitott,vagy uj lett?
lényeg hogy előjött a ménes és megy..... eljen
Naplózva
gulu76
Vendég
« Új hozzászólás #1291 Dátum: 2009.12.23 szerda, 17:13:20 »

Remélhetőleg jó soká nem lesz ilyen gondod! wave
Jól sejtettem, hogy a vezérlés miatt kerestétek a O-át smile

igen.
ez miatt kuttatam!
nem volt egy egyszerű művelet.
de a masina parádéssan viselkedik a "műtét" óta.
remélem így marad."jézuska" előt nem jött jól a pénztárcámnak........
ráadásul az asszonykám tegnap "kutya ütő" lett és az ő fordján meg a lökhárító amortizálódott! Sad

sz élet nem Hollywood!!!!


Naplózva
gulu76
Vendég
« Új hozzászólás #1292 Dátum: 2009.12.23 szerda, 17:16:37 »

valami ilyenre tippeltem énis, és ebből a csavarból próbáltam kihozni énis a lendkerék nullát miért akarod.... eplus2
2.2-nél több ilyet is hallottam hogy elment a vezérlés.... szomoru1
2T olaj meg tényleg mehet.... eljen szeretik. abból is full szintit csak.
ahogy olvasom majdnem mindent kicsréltél rajta.... eplus2  pumpa felújitott,vagy uj lett?
lényeg hogy előjött a ménes és megy..... eljen

a pumpa tökéletes volt.Hála isten........
azt csak átnézték a "mágusok".
azt monták inkább azt is megnézik, nehogy utána az adja be az unalmast.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1293 Dátum: 2009.12.23 szerda, 20:54:04 »

és igen, ismét nincs turbónyomásom.  help
2 hétig bírta a múltkori műtét után. Most kereshetem megint a hibás csőszakaszt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #1294 Dátum: 2009.12.23 szerda, 20:56:17 »

és igen, ismét nincs turbónyomásom.  help
2 hétig bírta a múltkori műtét után. Most kereshetem megint a hibás csőszakaszt.
Fehérváron tudok manuszt, mindent lehajtogat fémcsőből. Csak rövid toldások vannak gumiból.... Érdekel?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1295 Dátum: 2009.12.23 szerda, 22:32:45 »

Fehérváron tudok manuszt, mindent lehajtogat fémcsőből. Csak rövid toldások vannak gumiból.... Érdekel?

ezen énis agyalok hogy megcsináltatom...hogyért dolgozik lehet tudni?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #1296 Dátum: 2009.12.23 szerda, 22:36:34 »

ezen énis agyalok hogy megcsináltatom...hogyért dolgozik lehet tudni?
Sajna nem... Telefonszámot tudok adni...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1297 Dátum: 2009.12.24 csütörtök, 01:00:22 »

Fehérváron tudok manuszt, mindent lehajtogat fémcsőből. Csak rövid toldások vannak gumiból.... Érdekel?
Annyira nem, inkább megvárom az angolok szilikonos kitjét.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #1298 Dátum: 2009.12.24 csütörtök, 09:41:11 »

Annyira nem, inkább megvárom az angolok szilikonos kitjét.

Erről már dumáltunk,ha lesz infó,jöhet! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tengelyi
Vendég
« Új hozzászólás #1299 Dátum: 2009.12.24 csütörtök, 10:11:59 »

Annyira nem, inkább megvárom az angolok szilikonos kitjét.


Szia! Bocs, kicsit off leszek.. Remélem a turbócsővel fogsz tudni boldogulni.
Azért írok mert Alf említette, hogy Neked is volt problémád a hideg alapjárattal. Remélem jól tudom.
Nekem most olyan gondom van, hogy a motorom teljesen tökéletes, azonban a reggeli (jég)hidegindításkor az első 5 percben egy henger mintha egyenetlenül járna. Összességében a fordulatszám stabil, nem füstöl, és ha elindulok akkor sem rángat. Csak mintha az első 5 perc alapjáratában terhelés nélkül egy-egy "aritmiás dobbanása" lenne, mondaná egy szívorvos. De ezt sem minden alkalommal csinálja, és ha csinálja is, akkor sem folyamatosan. Az első 5 percen belül néha elkezdi aztán abbahagyja. De ha temperálódik a motor, már tökéletes, üzemi hőmérsékleten pedig csodálatos.
Állítólag csúcsokat cseréltetett az előző tulaj, a szerviz szerint az izzítógyertyák nem okozhatják. Van esetleg ötleted, vagy hasonlít ez a Te tapasztalatodhoz? Egyébként egy 2004-es 115 LE-s TDCI. Előre is köszönöm!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.