Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 16:57:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 115 116 117 118 119 120 121 [122] 123 124 125 126 127 128 129 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14681932 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6050 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 16:44:18 »

Ha jólemlékszem múltkor azt írtátok,hogy még nem jó ez a szett mindegyik évjáratú TDCI-re???
asszem csak a 6sebességes gépekre jó az összes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #6051 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 17:19:50 »

...Mert berakom a kulcsot,elfordítom,gyújtás és már villog az izzító jelző,a motor még nem jár...

Ez nekem inkább CMP hibának tűnik.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6052 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 17:54:27 »

Ez nekem inkább CMP hibának tűnik.
Bár úgy legyen,mert nekem nemez volt!!!!!!!!Ez lenne az olcsóbb..
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6053 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 18:35:38 »

Poharazásról jut eszembe, az a visszafolyó dízel mennyiségének a meghatározása?
Tulajdonképpen le kell kapni a visszafolyó csövet és járó motor mellett adott ideig gyűjteni a naftát?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6054 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 18:46:26 »

Poharazásról jut eszembe, az a visszafolyó dízel mennyiségének a meghatározása?
Tulajdonképpen le kell kapni a visszafolyó csövet és járó motor mellett adott ideig gyűjteni a naftát?
Igen és akkor jó ha egyforma az érték.Ha nagyon eltérő akkor belehet padon méretni az a legjobb de ahoz kikell venni és az drágább.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6055 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 18:50:49 »

Poharazásról jut eszembe, az a visszafolyó dízel mennyiségének a meghatározása?
Tulajdonképpen le kell kapni a visszafolyó csövet és járó motor mellett adott ideig gyűjteni a naftát?
Igen!Megvan adva,hogy adott idő alatt menyinek kell lenni a rés olajnak.De ha valaki kéztetést érez vesz bontott résolaj csöveket hozzáköti valamilyen pipettához és elvileg indulhat a poharazás,de ez csak" anyit tudsz meg,hogy melyik lazit a többihez képest némely esetben elég ennyi pl az enyémet igy csinálták elég ügyesen.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6056 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 18:58:18 »

A korábban írt milliliteres adatokra értő kollégák elégedetten hümmögtek, akkor az a jó gondolom. De mennyi idő alatt?
A motor üzemmeleg állapotában kell mérni ugye?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #6057 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 19:00:34 »

Ez nekem inkább CMP hibának tűnik.
a cmp hibával menetközben megáll,vagy egyáltalán nem indul!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #6058 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 19:00:57 »

A korábban írt milliliteres adatokra értő kollégák elégedetten hümmögtek, akkor az a jó gondolom. De mennyi idő alatt?
A motor üzemmeleg állapotában kell mérni ugye?
1 perc.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #6059 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 19:02:49 »

Ha jólemlékszem múltkor azt írtátok,hogy még nem jó ez a szett mindegyik évjáratú TDCI-re???
ha minden igaz csak a 6os váltós mocikra stimmel ez a garnitúra.de lehet, hogy azóta készült már az 5ösre is,ezt nem tudok-Relhistet kellene meginrjúholni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6060 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 19:07:04 »

A korábban írt milliliteres adatokra értő kollégák elégedetten hümmögtek, akkor az a jó gondolom. De mennyi idő alatt?
A motor üzemmeleg állapotában kell mérni ugye?
Én erröl lényegében semmit nem tudok csak anyit láttam,hogy a szerelő ráköti a résolaj csövekhez csatlakoztatott 4 pipetát majd beinditotta a motort 3 tök egyforma menyiséget produkált a negyedik fel lötte a plafonig,azt az egyet cseréltük és jó lett a motor.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6061 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 20:05:10 »

ha minden igaz csak a 6os váltós mocikra stimmel ez a garnitúra.de lehet, hogy azóta készült már az 5ösre is,ezt nem tudok-Relhistet kellene meginrjúholni.
Köszi szépen. worship worship worship
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
krisz73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


« Új hozzászólás #6062 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 20:41:44 »

Sziasztok!

Tudtok nekem segíteni, hogy a poharazás kb.mennyibe kerül?


Köszi
Naplózva

2010.mk4 trend tdci
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6063 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 20:44:36 »

Sziasztok!

Tudtok nekem segíteni, hogy a poharazás kb.mennyibe kerül?


Köszi
Attol függ,hogy hol csináltatod!
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6064 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 20:45:41 »

Sziasztok!

Tudtok nekem segíteni, hogy a poharazás kb.mennyibe kerül?


Köszi
Szerintem normális esetben 2000ft-nál nem kérhetnek többet érte,hiszen párperces művelet.Kivéve a szakszerviz ahol munkalap stb..... integet2
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
krisz73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


« Új hozzászólás #6065 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 20:49:41 »

tud valaki megbízható embert a mérésre?
Jó tudom, hogy akkor jó ha az értékek közel azonos értékűek?
Naplózva

2010.mk4 trend tdci
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6066 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 20:51:04 »

tud valaki megbízható embert a mérésre?
Jó tudom, hogy akkor jó ha az értékek közel azonos értékűek?

Hova valósi vagy?Huh???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6067 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 20:51:49 »

tud valaki megbízható embert a mérésre?
Jó tudom, hogy akkor jó ha az értékek közel azonos értékűek?

Eger környékén tudok. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
krisz73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


« Új hozzászólás #6068 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 20:52:31 »

Bp
Naplózva

2010.mk4 trend tdci
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6069 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 20:54:33 »

Bp
Német Viktor Könyves Kálmán Autó Fort.De más is tud valakit segít.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6070 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 21:01:41 »

Köszi szépen. worship worship worship
mike1 rakott fel 5-ös váltóshoz, asszem, hogy 1 csövet nem tudott hasznosítani a szettből, a többi passzolt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6071 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 21:04:04 »

mike1 rakott fel 5-ös váltóshoz, asszem, hogy 1 csövet nem tudott hasznosítani a szettből, a többi passzolt
Neked is köszönöm,Hálaistennek még nem kell!!!Különben mivel dicséritek egyre jobban tetszik.Így legalább tudom ha kell majd erről is lehet szó. worship eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #6072 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 21:05:20 »

én is. Nincs sok infó róla a TIS-ben sem, csak az, hogy hogy kell ki-be szerelni. De mi vezérli?
Benne van a kapcsolási rajza.
Naplózva
krisz73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


« Új hozzászólás #6073 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 21:06:48 »

 worship worship worship worship worship worship
Naplózva

2010.mk4 trend tdci
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6074 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 22:06:10 »

Benne van a kapcsolási rajza.
automata. Külső hőmérséklet+töltés+gem.
De vajon minek van rákötve a diagnosztikai csatlakozóra külön....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6075 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 22:31:04 »

Na megvolt a 140e-es szerviz. Szerintem mindenfajta szűrőt cseréltünk most benne, viszont a szerelő aki barátunk és régóta ismerjük(csak nem hazudik Cheesy) azt mondta hogy ebben a kocsiban biztos nem volt meg a 120e-es szervíz...mocskos szopadék kereskedők, legalább mondták volna meg mert így utólag is sajnálom szegény autót hogy olyan olajjal kellett mennie 40e-et...így lehet megbízni akárkiben. Az lehetséges hogy olajcsere után halkabb lesz a kocsi? mert igencsak finom hangja lett most. Amúgy mindenból a gyárit kapta asszem az olaj nem volt az, de nem is tudom milyen csak hogy 5W30. Ma jártam vele egy szépet ebben a kis hóban itt pécs-gödöllő közt Cheesy  vigyor3
Mivel most szervizelték alánéztek és én hallottam valami furcsa hangot amit csak alapjáraton lehet hallani, mintha zörögne a kipuf és mondtam nézzék meg de a kipuf rendben. Mi tud még zörögni olyan fémesen zörögni? azt hallom hogy a motorral együtt rezeg csak azt nemtudom miaz...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6076 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 23:04:28 »

Na megvolt a 140e-es szerviz. Szerintem mindenfajta szűrőt cseréltünk most benne, viszont a szerelő aki barátunk és régóta ismerjük(csak nem hazudik Cheesy) azt mondta hogy ebben a kocsiban biztos nem volt meg a 120e-es szervíz...mocskos ***adék kereskedők, legalább mondták volna meg mert így utólag is sajnálom szegény autót hogy olyan olajjal kellett mennie 40e-et...így lehet megbízni akárkiben. Az lehetséges hogy olajcsere után halkabb lesz a kocsi? mert igencsak finom hangja lett most. Amúgy mindenból a gyárit kapta asszem az olaj nem volt az, de nem is tudom milyen csak hogy 5W30. Ma jártam vele egy szépet ebben a kis hóban itt pécs-gödöllő közt Cheesy  vigyor3
Mivel most szervizelték alánéztek és én hallottam valami furcsa hangot amit csak alapjáraton lehet hallani, mintha zörögne a kipuf és mondtam nézzék meg de a kipuf rendben. Mi tud még zörögni olyan fémesen zörögni? azt hallom hogy a motorral együtt rezeg csak azt nemtudom miaz...

Szia!

A rezgessel kapcsolatban nezd meg a gazolajszurodet!
Amugy tud halkabb lenni az auto olajcsere utan, de akkor mar tenyleg gyatya volt a regi olaj benne.En a mondeonal nem szoktam hallani, de off autonal igen.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6077 Dátum: 2010.11.28 vasárnap, 23:54:55 »

A go szűrő tényleg okozhatta volna a rezgést mert a 2 pöcökből valaki sikeresen letörte az egyiket de odafogattuk rendesen kábelkötegelővel  taps úgyhogy az valószínüleg most nemtud mozogni. Az a kéttömegű vagy milyen tárcsa az nem fémesen zörög ugye? mert amúgy amikor olyan kedve van akkor nagyon szép a hangja, diesel-hez képest is igen finom  wow1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Asztalos Taki
Vendég
« Új hozzászólás #6078 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 01:50:36 »

Szevasztok!

Volna egy ket kerdesem igaz ket eve vettem a mondeomat de a nem tudom hogy mennyire bizhatok meg az autoban.
Igazabol kopo alkatreszeken kivul nem kellet bele mas(kuplung;fekbetetek .........) ezzel nincs is bajom de sokan irtak itt a porlasztocsucsrol. Ami egy kicsit aggaszt (az en autom egy angol mondi 130 lo 123 000 merfoldel az oraban) semmi jelet nem tapasztalom annak hogy pcsucsos lenne szepn megy jol fogyasz (szinte hihetelen 75m/h tempomattal 4.4 bar ez csak egyszer fordult elo:) . Van benne ero meg minden de neha gondol egyett es baromira tud fostolni (a mogottem jovo siman eltunik a tukorben) probalom kimelni mert jolenne meg 2 evig megtartani. Ha valaki megmondana hogy mennyi az atlag ezeknel a pcsucsoknal az megkoszonnem. Erdekelne van e olyan itt a forumon aki esetleg tudna nekem segiteni ha kezd haldoklani olvastam valami ujra programozasrol is ez minden esetben mukodik?Huh??? Tartok meg egy kicsit a turbotol is,hogy esetleg az miatt fustolhet 10e merfoldenkent cserelem az olajat es a gazolaszurot is. Koszi a segitseget elore is!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #6079 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 19:40:37 »

Szevasztok!

Volna egy ket kerdesem igaz ket eve vettem a mondeomat de a nem tudom hogy mennyire bizhatok meg az autoban.
Igazabol kopo alkatreszeken kivul nem kellet bele mas(kuplung;fekbetetek .........) ezzel nincs is bajom de sokan irtak itt a porlasztocsucsrol. Ami egy kicsit aggaszt (az en autom egy angol mondi 130 lo 123 000 merfoldel az oraban) semmi jelet nem tapasztalom annak hogy pcsucsos lenne szepn megy jol fogyasz (szinte hihetelen 75m/h tempomattal 4.4 bar ez csak egyszer fordult elo:) . Van benne ero meg minden de neha gondol egyett es baromira tud ***tolni (a mogottem jovo siman eltunik a tukorben) probalom kimelni mert jolenne meg 2 evig megtartani. Ha valaki megmondana hogy mennyi az atlag ezeknel a pcsucsoknal az megkoszonnem. Erdekelne van e olyan itt a forumon aki esetleg tudna nekem segiteni ha kezd haldoklani olvastam valami ujra programozasrol is ez minden esetben mukodik?Huh??? Tartok meg egy kicsit a turbotol is,hogy esetleg az miatt fustolhet 10e merfoldenkent cserelem az olajat es a gazolaszurot is. Koszi a segitseget elore is!
le kell zárni az egr szelepet!
Továbbá lehetséges ,hogy a turbócsőrendszerben valamelyik gumicső kivan szakadva és elmegy a töltőlevegőd!
Keress olajpárát a gunicsövek környékén!Ahol találsz,ott valszeg likas.Ha így lesz ,azt cserélni kell!

A csúcsok valszeg izzítójel villogással fognak meghalni.Addig no para!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6080 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 20:53:30 »

Szevasztok!

Volna egy ket kerdesem igaz ket eve vettem a mondeomat de a nem tudom hogy mennyire bizhatok meg az autoban.
Igazabol kopo alkatreszeken kivul nem kellet bele mas(kuplung;fekbetetek .........) ezzel nincs is bajom de sokan irtak itt a porlasztocsucsrol. Ami egy kicsit aggaszt (az en autom egy angol mondi 130 lo 123 000 merfoldel az oraban) semmi jelet nem tapasztalom annak hogy pcsucsos lenne szepn megy jol fogyasz (szinte hihetelen 75m/h tempomattal 4.4 bar ez csak egyszer fordult elo:) . Van benne ero meg minden de neha gondol egyett es baromira tud ***tolni (a mogottem jovo siman eltunik a tukorben) probalom kimelni mert jolenne meg 2 evig megtartani. Ha valaki megmondana hogy mennyi az atlag ezeknel a pcsucsoknal az megkoszonnem. Erdekelne van e olyan itt a forumon aki esetleg tudna nekem segiteni ha kezd haldoklani olvastam valami ujra programozasrol is ez minden esetben mukodik?Huh??? Tartok meg egy kicsit a turbotol is,hogy esetleg az miatt fustolhet 10e merfoldenkent cserelem az olajat es a gazolaszurot is. Koszi a segitseget elore is!
Protechel tisztítsad ki a rendszert.Negyed tankhoz öntsd bele és haddszóljon,egykicsit forgasd meg.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #6081 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 21:49:34 »

automata. Külső hőmérséklet+töltés+gem.
De vajon minek van rákötve a diagnosztikai csatlakozóra külön....
Korábban nézegetteam a Webasto és Eberspacher diesel állófűtéseket, azoknak saját vezérlésük és saját diagjuk van. A BMW-sek panaszkodtak, hogy a gyárilag beépített állófűtést a Webasto márkaszerviz sem tudja diagnosztizálni, csak a BMW szerviz.  Szerintem itt is erről van szó. Kérdezd meg Viket!

Naplózva
Viktorius
Vendég
« Új hozzászólás #6082 Dátum: 2010.11.29 hétfő, 23:19:30 »

Sziasztok!

Alig 1,5 hónapja megvettem életem első dízel autóját - MK III 2.0TDCI, Ghia Executive, manuális váltós. Nagyon imádom, január elején lesz 6 éves. Jól megy, jól fogyaszt és minden extra hibátlanul műxik.
Ami furcsa volt eleinte, h kicsivel lassabban melegszik - hasonló köbcentis benzineshez szoktam. Persze ez érthető, hisz dízel (bár fűtésrásegítő van benne).
Mostanság, h bejöttek a hidegek, olyan jelenséget tapasztalok, h városi araszolgatásban nem igen melegszik be teljesen, azaz a mutató valahol a függő és a balra fekvő helyzet közt félúton áll. Ilyenkor is meleget fúj persze, de nem az igazi.
Amint kiérek városból vagy tartósan tempósabb városi szakasz van, felmegy függőlegesig. Ha lakott területen kívül hajtom, hiba nélkül áll függőlegesen, meg se mozdul, se le se fel.
Ez a jelenség ellent mond a termosztát tippemre (hisz nagyobb tempónál nagyobb menetszélnél intenzívebb hűtés miatt nyitott termosztát esetén hűlne vissza).
Valamint azt is észrevettem, hogy több 50-100km után is ilyen 2C fokos időben, ha beérek lakott területre és 1500 ford/perc körül gurulok, szintén visszahűl a moci (mutató szerint).
Próbálkozásaim: vízmennyiség ellenőrzése, fűtés letekerés, klíma kikapcsolás, komplett középkonzoli panel kikapcs,... eredmény semmi. Ami feltűnt, leparkoláskor, mielőtt leállítom a gépet, klímás részt kikapcsolom és utána állítom csak le a mocit, hallom, h a ventilátor megy.
Sőt, innentől figyelve erre, mikor reggel beindítom direkt nem kapcsolom még be a fűtést, de a ventillátor megy.
Ez normális??? Vagy a ventillátor vezérlő kapcsoló xaraxik (netán direktbe kötötték)? Ez viszkós vagy elektromos ventillátoros? Megvallom, még ezt nem csekkoltam.
Van vkinek tippje illetve ilyesféle tapasztalata?
Előre is köszi!
Üdv,
Viktor
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6083 Dátum: 2010.11.30 kedd, 00:00:40 »

Üdv.

Enyém ugyanezt csinálja, de csinálta melegebb időben is csak akkor nem ment annyira vissza a hőmérő. Rendszeresen autópályázok és csakis ott melegszik fel 90 fokra, mikor lassítok egy kicsit is visszamegy a hőmérő, igaz nekem nincs a ventillátoros dolog, de a visszahűlésre itt nekem azt tanácsolták hogy termosztát. Nem lett még cserélve igaz, a többit meg majd elmondják a hozzáértők.
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Asztalos Taki
Vendég
« Új hozzászólás #6084 Dátum: 2010.11.30 kedd, 01:11:04 »

le kell zárni az egr szelepet!
Továbbá lehetséges ,hogy a turbócsőrendszerben valamelyik gumicső kivan szakadva és elmegy a töltőlevegőd!
Keress olajpárát a gunicsövek környékén!Ahol találsz,ott valszeg likas.Ha így lesz ,azt cserélni kell!

A csúcsok valszeg izzítójel villogással fognak meghalni.Addig no para!

Koszi a segitseget igyekszem akkor minnel hamarabb megnezni a csoveket az egr szelepet meg ledugozni.
De ha mar itt tartunk ezt a ledugozast megtudom en is csinalni vagy bizzam szerelore?Huh???
Idekint keves a hozzaerto azt tapasztalom ha valami gond van akkor csere mindent.
Mar mondtak azt is hogy csereljem ki a mocit ugy ahogy van es megszunk minden bajom:)
Naplózva
Asztalos Taki
Vendég
« Új hozzászólás #6085 Dátum: 2010.11.30 kedd, 01:13:33 »

Protechel tisztítsad ki a rendszert.Negyed tankhoz öntsd bele és haddszóljon,egykicsit forgasd meg.

Hello koszi a hozzaszolast,az a helyzet atlagba kethavonta teszek bele fuvoka tisztito adalekot azt a feket elotyit bocs a nevet nem tudom:)
Ez a Protec ez valami speci cucc? Hol lehet venni??? Mert akkor megvennem es kiprobalnam hatha az jobb.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6086 Dátum: 2010.11.30 kedd, 08:42:15 »

Sziasztok!

Alig 1,5 hónapja megvettem életem első dízel autóját - MK III 2.0TDCI, Ghia Executive, manuális váltós. Nagyon imádom, január elején lesz 6 éves. Jól megy, jól fogyaszt és minden extra hibátlanul műxik.
Ami furcsa volt eleinte, h kicsivel lassabban melegszik - hasonló köbcentis benzineshez szoktam. Persze ez érthető, hisz dízel (bár fűtésrásegítő van benne).
Mostanság, h bejöttek a hidegek, olyan jelenséget tapasztalok, h városi araszolgatásban nem igen melegszik be teljesen, azaz a mutató valahol a függő és a balra fekvő helyzet közt félúton áll. Ilyenkor is meleget fúj persze, de nem az igazi.
Amint kiérek városból vagy tartósan tempósabb városi szakasz van, felmegy függőlegesig. Ha lakott területen kívül hajtom, hiba nélkül áll függőlegesen, meg se mozdul, se le se fel.
Ez a jelenség ellent mond a termosztát tippemre (hisz nagyobb tempónál nagyobb menetszélnél intenzívebb hűtés miatt nyitott termosztát esetén hűlne vissza).
Valamint azt is észrevettem, hogy több 50-100km után is ilyen 2C fokos időben, ha beérek lakott területre és 1500 ford/perc körül gurulok, szintén visszahűl a moci (mutató szerint).
Próbálkozásaim: vízmennyiség ellenőrzése, fűtés letekerés, klíma kikapcsolás, komplett középkonzoli panel kikapcs,... eredmény semmi. Ami feltűnt, leparkoláskor, mielőtt leállítom a gépet, klímás részt kikapcsolom és utána állítom csak le a mocit, hallom, h a ventilátor megy.
Sőt, innentől figyelve erre, mikor reggel beindítom direkt nem kapcsolom még be a fűtést, de a ventillátor megy.
Ez normális??? Vagy a ventillátor vezérlő kapcsoló xaraxik (netán direktbe kötötték)? Ez viszkós vagy elektromos ventillátoros? Megvallom, még ezt nem csekkoltam.
Van vkinek tippje illetve ilyesféle tapasztalata?
Előre is köszi!
Üdv,
Viktor
grat a kocsihoz.

ELőször az állandóan járó hűtőventilátort kell rendezni. Ezekben az előtét ellenállás vagy a csatlakozó szokott átégni/összegéni, ami az alacsony fordulatszám hiányát és/vagy állandó működést eredményez. Az ellenállás a ventilátorházon található valahol.

HA ettől nem jön rendbe, érdemes cserélni mindkét termosztátot, főkörit a blokk oldalán és az olajkörit az olajszivattyú környékén, a szívósor alatt (minden szervizes híresztelés ellenére a tdci-ben 2db termosztát van a hűtőkörben).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6087 Dátum: 2010.11.30 kedd, 08:42:46 »

Korábban nézegetteam a Webasto és Eberspacher diesel állófűtéseket, azoknak saját vezérlésük és saját diagjuk van. A BMW-sek panaszkodtak, hogy a gyárilag beépített állófűtést a Webasto márkaszerviz sem tudja diagnosztizálni, csak a BMW szerviz.  Szerintem itt is erről van szó. Kérdezd meg Viket!


f@sza.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #6088 Dátum: 2010.11.30 kedd, 11:41:38 »

Sziasztok!

Alig 1,5 hónapja megvettem életem első dízel autóját - MK III 2.0TDCI, Ghia Executive, manuális váltós. Nagyon imádom, január elején lesz 6 éves. Jól megy, jól fogyaszt és minden extra hibátlanul műxik.
Ami furcsa volt eleinte, h kicsivel lassabban melegszik - hasonló köbcentis benzineshez szoktam. Persze ez érthető, hisz dízel (bár fűtésrásegítő van benne).
Mostanság, h bejöttek a hidegek, olyan jelenséget tapasztalok, h városi araszolgatásban nem igen melegszik be teljesen, azaz a mutató valahol a függő és a balra fekvő helyzet közt félúton áll. Ilyenkor is meleget fúj persze, de nem az igazi.
Amint kiérek városból vagy tartósan tempósabb városi szakasz van, felmegy függőlegesig. Ha lakott területen kívül hajtom, hiba nélkül áll függőlegesen, meg se mozdul, se le se fel.
Ez a jelenség ellent mond a termosztát tippemre (hisz nagyobb tempónál nagyobb menetszélnél intenzívebb hűtés miatt nyitott termosztát esetén hűlne vissza).
Valamint azt is észrevettem, hogy több 50-100km után is ilyen 2C fokos időben, ha beérek lakott területre és 1500 ford/perc körül gurulok, szintén visszahűl a moci (mutató szerint).
Próbálkozásaim: vízmennyiség ellenőrzése, fűtés letekerés, klíma kikapcsolás, komplett középkonzoli panel kikapcs,... eredmény semmi. Ami feltűnt, leparkoláskor, mielőtt leállítom a gépet, klímás részt kikapcsolom és utána állítom csak le a mocit, hallom, h a ventilátor megy.
Sőt, innentől figyelve erre, mikor reggel beindítom direkt nem kapcsolom még be a fűtést, de a ventillátor megy.
Ez normális??? Vagy a ventillátor vezérlő kapcsoló xaraxik (netán direktbe kötötték)? Ez viszkós vagy elektromos ventillátoros? Megvallom, még ezt nem csekkoltam.
Van vkinek tippje illetve ilyesféle tapasztalata?
Előre is köszi!
Üdv,
Viktor
Nekem is valami hasonló gondom van. Volt már rossz termosztátos autóm és ott úgy volt hogy negyobb temponál hűlt vissza a hűtővíz nem pedig városban. És benzines volt. Én úgy gondolnám, hogy dízelnél is hűlni kéne(szerintem még inkább mint benzinesnél). Szóval akkor mi va?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #6089 Dátum: 2010.11.30 kedd, 12:49:41 »

Kísérletezz!

Takard le a hűtőt. Ha tempónál nem hűl vissza, akkor a termosztát a rossz, nem zár le.
HA a városi tötymörgésnél nem melegszik be, az a dízelnél előfordulhat, az nem kazán, hanem auto.

Nekem is valami hasonló gondom van. Volt már rossz termosztátos autóm és ott úgy volt hogy negyobb temponál hűlt vissza a hűtővíz nem pedig városban. És benzines volt. Én úgy gondolnám, hogy dízelnél is hűlni kéne(szerintem még inkább mint benzinesnél). Szóval akkor mi va?
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #6090 Dátum: 2010.11.30 kedd, 14:38:51 »

Nekem is valami hasonló gondom van. Volt már rossz termosztátos autóm és ott úgy volt hogy negyobb temponál hűlt vissza a hűtővíz nem pedig városban. És benzines volt. Én úgy gondolnám, hogy dízelnél is hűlni kéne(szerintem még inkább mint benzinesnél). Szóval akkor mi va?

Szia!

Mivel a mondiban 2 db termosztát is van, így az olajköri is beleszól a játékban. Nálam mikor ilyen gond volt, talán 2 éve télen vettem észre, akkor az olajköri termosztát cseréje megoldotta a problémát. Lehet, hogy itt is csak ezzel van gond.
Naplózva
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #6091 Dátum: 2010.11.30 kedd, 14:56:10 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék a Szakiktól! Úgy néz ki, hogy szeretett tdci-m(2002 tdci 130 ló, 262 000km) egyik porlasztója feladta nemrégiben. Azért gondolom, mert indításkor nem indul és villog az izzítás lámpa. 3-szor gyújtás 4-ére indít és megy, viszont az alapjárat katasztrofális, ingadozik és össze-vissza jár. Menet közben max nyomatéknál 4.-5.-ben vészüzemmód, majd 1-2 mp múlva leáll. Újra törlés és megy tovább a következő komolyabb gázadásig majd leáll. Szóval ha valóban porlasztó lesz megéri-e felújítani mert 25 ropiért hallottam ezt a variációt darabonként, vagy mennyibe fáj egy új bele?Gondolom először is diagnosztika kellene, na de az kb. mennyibe kerül?Szerencsére először kell hozzányúlnom 110 000 közösen megtett csodálatos km után.  help
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #6092 Dátum: 2010.11.30 kedd, 16:13:49 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék a Szakiktól! Úgy néz ki, hogy szeretett tdci-m(2002 tdci 130 ló, 262 000km) egyik porlasztója feladta nemrégiben. Azért gondolom, mert indításkor nem indul és villog az izzítás lámpa. 3-szor gyújtás 4-ére indít és megy, viszont az alapjárat katasztrofális, ingadozik és össze-vissza jár. Menet közben max nyomatéknál 4.-5.-ben vészüzemmód, majd 1-2 mp múlva leáll. Újra törlés és megy tovább a következő komolyabb gázadásig majd leáll. Szóval ha valóban porlasztó lesz megéri-e felújítani mert 25 ropiért hallottam ezt a variációt darabonként, vagy mennyibe fáj egy új bele?Gondolom először is diagnosztika kellene, na de az kb. mennyibe kerül?Szerencsére először kell hozzányúlnom 110 000 közösen megtett csodálatos km után.  help
Indítás közbeni izzítóvillogást csak CMP hiba miatt láttam... A többi tünet valóban injektorhibára utal. A felújítást kétféleképpen végzik:

1. csak a porlasztócsúcsot cserélik
2. porlasztócsúcsot és vezérlőszelepet cserélnek

Az 1. gányolás. A 2. megoldás esetén gyakorlatilag minden illesztett, kopó alkatrészt kicserélnek, csak a fém ház és a tekercs marad meg. Ez lényegében gyári állapotra hozza az injektort.
Mindkét módszer után megváltozik az injektor jelleggörbéje, újra kell kalibrálni és az új kalibrációs kódot be kell programozni az ECU-ba.

A 2. módszer szerinti felújítás és kalibrációs kód generálás 43k Ft a Filep dieselnél.
Felújított injektor a Cromaxnál ~53k Ft.
Új injektor a Cromaxnál ~93k Ft.

Ki- beszerelés, programozás szervízfüggő.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6093 Dátum: 2010.11.30 kedd, 16:17:01 »

Koszi a segitseget igyekszem akkor minnel hamarabb megnezni a csoveket az egr szelepet meg ledugozni.
De ha mar itt tartunk ezt a ledugozast megtudom en is csinalni vagy bizzam szerelore?Huh???
Idekint keves a hozzaerto azt tapasztalom ha valami gond van akkor csere mindent.
Mar mondtak azt is hogy csereljem ki a mocit ugy ahogy van es megszunk minden bajom:)
le tudod magad is dugózni, nem kell hozzá szaki.
ami kell hozzá:
1. 8-as és 10-es dugókulcs
2. tenyérnyi saválló lemez
3. valamilyen vágóeszköz, amivel méretre tudod vágni
4. fúró, amivel tudsz 2 lyukat fúrni rá

ha a szívósort is takarítod(érdemes)
5. 8db tömítőkarika a motorblokk felől
6. sok-sok rongy
7. gázolaj/benzin/más oldószer, ami leoldja a lerakódott olajos kormot a szívósór és az egr szelep oldaláról

(ha kihagytam valamit, akkor bővítsétek a listát worship)
« Utoljára szerkesztve: 2010.11.30 kedd, 16:19:19 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
poliver
Vendég
« Új hozzászólás #6094 Dátum: 2010.11.30 kedd, 16:31:17 »

Az Egr ledugózását nem érzékeli a computer hibának?
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6095 Dátum: 2010.11.30 kedd, 16:36:32 »

le tudod magad is dugózni, nem kell hozzá szaki.
ami kell hozzá:
1. 8-as és 10-es dugókulcs
2. tenyérnyi saválló lemez
3. valamilyen vágóeszköz, amivel méretre tudod vágni
4. fúró, amivel tudsz 2 lyukat fúrni rá

ha a szívósort is takarítod(érdemes)
5. 8db tömítőkarika a motorblokk felől
6. sok-sok rongy
7. gázolaj/benzin/más oldószer, ami leoldja a lerakódott olajos kormot a szívósór és az egr szelep oldaláról

(ha kihagytam valamit, akkor bővítsétek a listát worship)

GUMIKESZTYU
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #6096 Dátum: 2010.11.30 kedd, 16:43:46 »

Az Egr ledugózását nem érzékeli a computer hibának?
Csak az Euro IV-es.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #6097 Dátum: 2010.11.30 kedd, 16:44:42 »

Az Egr ledugózását nem érzékeli a computer hibának?

Ha EURO4-s a motorod akkor világítani fog a MIL lámpa(sárga hibajelző) a műszerfalon. Ezt lehet törölni egyszerű hibakódolvasóval, vagy hagyod had világítson. Hogy euro4 a motorod azt a forgalmiból vagy abból tudod kideríteni, hogy az EGR szelepen lesz elektromos csati is, akár a vákumocső mellett. Az enyém is ilyen és kb 130km után gyúladt ki a MIL lámpám.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6098 Dátum: 2010.11.30 kedd, 16:47:05 »

Ha EURO4-s a motorod akkor világítani fog a MIL lámpa(sárga hibajelző) a műszerfalon. Ezt lehet törölni egyszerű hibakódolvasóval, vagy hagyod had világítson. Hogy euro4 a motorod azt a forgalmiból vagy abból tudod kideríteni, hogy az EGR szelepen lesz elektromos csati is, akár a vákumocső mellett. Az enyém is ilyen és kb 130km után gyúladt ki a MIL lámpám.
nekem eur3-as, van elektromos csati és vákumcső rajta, és nem dob hibát wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #6099 Dátum: 2010.11.30 kedd, 16:48:03 »

nekem eur3-as, van elektromos csati és vákumcső rajta, és nem dob hibát wave

Jó neked, sajna az enyém Euro4 és jön az a fánya hiba rinya falbav
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Oldalak: 1 ... 115 116 117 118 119 120 121 [122] 123 124 125 126 127 128 129 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.