Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:42:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
368
369
370
371
372
373
374
[
375
]
376
377
378
379
380
381
382
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14636852 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18700 Dátum:
2012.06.30 szombat, 20:05:08 »
Idézetet írta: Laca01 - 2012.06.30 szombat, 18:40:32
Ez csak az 1-re jellemző? Mert a többivel nincs gond. Néha érezni lehet, hogy nem veszi be teljesen nem kattan be/össze. Szinte épp hogy hozzáérek és kiugrik sebességből. Ez a nyekkenő hang lehet az olaj miatt? Ja és köszi az infót.
Nekem a régi autóm 5-ik sebességéből dobálta ki, mert az van legfelül. Nem tudom, a mondiban hol van az 1-es.
De most olvasom, ez nem a tipikus sebesség-kidobálás. Nálad be sem ugrott sebességbe. Azt próbáld ki: álló helyzetben üres, kuplung ki, majd kuplung be, és első.
Így könnyebben fogja venni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Laca01
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18701 Dátum:
2012.06.30 szombat, 20:19:37 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.30 szombat, 20:05:08
Nekem a régi autóm 5-ik sebességéből dobálta ki, mert az van legfelül. Nem tudom, a mondiban hol van az 1-es.
De most olvasom, ez nem a tipikus sebesség-kidobálás. Nálad be sem ugrott sebességbe. Azt próbáld ki: álló helyzetben üres, kuplung ki, majd kuplung be, és első.
Így könnyebben fogja venni.
Kipróbálom, de kettes fele szoktam meghúzni, majd egyes valamivel jobb. De valamikor érezhető, hogy határozottan /sajna ritkán/ bekattan. Amúgy 1 hónapja lett cserélve az olaj. Nyekkenésről nincs valami tipped? Gurulok 2-es motorfék, kuplung be-ki be-ki 4*5* nyekken, de ha váltáskor kis gázt adok /kuplung fel kicsi gáz/ nem nyekken. De az olajat megnézem valahogy /külföldön vagyok/. Köszi
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18702 Dátum:
2012.06.30 szombat, 21:17:01 »
A szivattyú 227000 kemény forint
Idézetet írta: Styleair - 2012.06.30 szombat, 08:00:29
Mibe kerül?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18703 Dátum:
2012.06.30 szombat, 21:19:27 »
Köszi de még tegnap este vissza szereltük az új szivattyút.A szerelőmnek gyári szerszáma van ahhoz,hogy a lánc ott maradjon ahol eredetileg meg állt.
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.06.30 szombat, 08:56:59
Bocs elfelejtettem hisz beszéltük. :worship:Vigyázzatok mikor leszeditek nehogy szétugorjon a vezérlés.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18704 Dátum:
2012.06.30 szombat, 21:21:46 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.06.30 szombat, 21:17:01
A szivattyú 227000 kemény forint
Akkor nem lett drágább.Ford-tól van mert nekem onnan lett rendelve ennyiért csak nekem jutott kedvezmény.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18705 Dátum:
2012.06.30 szombat, 21:23:44 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.06.30 szombat, 21:19:27
Köszi de még tegnap este vissza szereltük az új szivattyút.A szerelőmnek gyári szerszáma van ahhoz,hogy a lánc ott maradjon ahol eredetileg meg állt.
Na ezért írtam mert az enyémnek is ez volt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18706 Dátum:
2012.06.30 szombat, 22:18:49 »
Idézetet írta: bandurkandi - 2012.06.30 szombat, 17:22:25
KÖSSSSSZ! Próbálkozni fogok - az ötletekkel meg bombázom majd a szervizeseket...
))) Üdv: bandur k.
Halmai-hoz vitted? Laci-t keresd meg hogy ő nézze meg ő ért legjobban ott kocsikhoz....Pécsi Fordba nehogy bevidd...
Naplózva
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18707 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 20:09:45 »
Sziasztok!Megtudná azt mondani valaki,hogy akkor mi történik,hogy ha a hibakód benn marad a tárolóban?A múlt héten töröltettem,és tegnap megint villogott az izzításjelzőm,leállt a motor,majd indítottam,és mentem vele tovább.Egyébként most is ugyanolyan jó,mint idáig.Most megint töröltessem a kódot,vagy ne?2004 85KW TDCI a mondim.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18708 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 20:12:50 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2012.07.01 vasárnap, 20:09:45
Sziasztok!Megtudná azt mondani valaki,hogy akkor mi történik,hogy ha a hibakód benn marad a tárolóban?A múlt héten töröltettem,és tegnap megint villogott az izzításjelzőm,leállt a motor,majd indítottam,és mentem vele tovább.Egyébként most is ugyanolyan jó,mint idáig.Most megint töröltessem a kódot,vagy ne?2004 85KW TDCI a mondim.
Ha a hibakódot törölték akkor az el is tünt. Az hogy visszajön az valaminek az oka. Ha tudod mi volt a törölt kód és mi jött vissza akkor kb. meg lehet becsülni hogy mibe fog ez fájni.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18709 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 20:13:08 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2012.07.01 vasárnap, 20:09:45
Sziasztok!Megtudná azt mondani valaki,hogy akkor mi történik,hogy ha a hibakód benn marad a tárolóban?A múlt héten töröltettem,és tegnap megint villogott az izzításjelzőm,leállt a motor,majd indítottam,és mentem vele tovább.Egyébként most is ugyanolyan jó,mint idáig.Most megint töröltessem a kódot,vagy ne?2004 85KW TDCI a mondim.
semmi.
de a hiba sem szűnik meg.majd egyszer csak ott hagy az út szélén,csak akkor ne csodálkozz....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18710 Dátum:
2012.07.01 vasárnap, 20:22:12 »
Köszi a választ!Majd megint kiolvastatom,hogy ismét azt írja e ki!
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18711 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 10:43:58 »
Sziasztok!
2004.12. havi Tdci kombim van ( 115 LE ). 240.000 km-t futott ( 100.000 km-nél vettem, Németo-ból azóta én használom ) eddig gond nélkül.
Tegnap este azt vettem észre, hogy dadog a motor. Egy-egy pillanatra mindha kihagyna. Alapjárat jó, hiba jelzés nincs. 1500-2000 fordulatszám között étzem, hogy meg-meg torpan. A tankban kevés az üzemanyag. Akkor kezdődött ajelenség amikor már kezdett világítani az üzemanyagszint jelző lámpa.
csináltassak egy üzemanyagszűrő cserét elsőkörben? ( már rég volt cserélve).
Mindig rosszkor jön a hiba, de pont most készülök vele Horvátországba.
Egyébként pont előtte dicsértem az autót, hogy nagyon jól fogyaszt és szépen ketyeg.
Remélem nem lesz komolyabb baj!
Várom segítő javaslataitokat!
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18712 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 10:55:12 »
Idézetet írta: tamas - 2012.07.02 hétfő, 10:43:58
Sziasztok!
2004.12. havi Tdci kombim van ( 115 LE ). 240.000 km-t futott ( 100.000 km-nél vettem, Németo-ból azóta én használom ) eddig gond nélkül.
Tegnap este azt vettem észre, hogy dadog a motor. Egy-egy pillanatra mindha kihagyna. Alapjárat jó, hiba jelzés nincs. 1500-2000 fordulatszám között étzem, hogy meg-meg torpan. A tankban kevés az üzemanyag. Akkor kezdődött ajelenség amikor már kezdett világítani az üzemanyagszint jelző lámpa.
csináltassak egy üzemanyagszűrő cserét elsőkörben? ( már rég volt cserélve).
Mindig rosszkor jön a hiba, de pont most készülök vele Horvátországba.
Egyébként pont előtte dicsértem az autót, hogy nagyon jól fogyaszt és szépen ketyeg.
Remélem nem lesz komolyabb baj!
Várom segítő javaslataitokat!
gázolajszűrő csere, EGR és szívósor pucolás, mert amiatt is tud rángatni 2500 alatt.
Tank- és alacsony nyomású üzemanyag rendszer szakasz (tank->szivattyú) tiszítást is érdemes.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18713 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 11:54:57 »
Idézetet írta: zsozso68 - 2012.06.29 péntek, 19:08:13
Sziasztok!Honnét lehet tudni,hogy izzítógyertyát kell cserélni?2004-es 115LE TDCI Mondim van. Előre is köszi a válaszotokat!
Hidegben indításkor nagyot pöffent, esetleg még utána is pár másodpercig, és eleinte picit darabosan jár. 30 fokban nem tudod lefülelni a bűnöst...
Ha van lakatfogós árammérőd, meg kell mérni - teljesen hideg motornál - a gyújtásra felvett áramot az izzítók drótján. Ennek olyan 80A körülinek kell lennie. Ha nincs meg, egyenként lebontva a vezetéket meg lehet keresni, melyikkel lehet a gond. Ha gond van, akkor amúgy célszerű egyszerre cserélni őket, nem kerül lehetetlenül sokba.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18714 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 11:56:06 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.06.30 szombat, 08:58:43
Nekem tavaly Fordtól rendelve 230e helyett kedvezménnyel 200e ft volt.
130-140 körül felújítják a sajátod.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18715 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 11:58:40 »
Idézetet írta: tamas - 2012.07.02 hétfő, 10:43:58
Sziasztok!
2004.12. havi Tdci kombim van ( 115 LE ). 240.000 km-t futott ( 100.000 km-nél vettem, Németo-ból azóta én használom ) eddig gond nélkül.
Tegnap este azt vettem észre, hogy dadog a motor. Egy-egy pillanatra mindha kihagyna. Alapjárat jó, hiba jelzés nincs. 1500-2000 fordulatszám között étzem, hogy meg-meg torpan. A tankban kevés az üzemanyag. Akkor kezdődött ajelenség amikor már kezdett világítani az üzemanyagszint jelző lámpa.
csináltassak egy üzemanyagszűrő cserét elsőkörben? ( már rég volt cserélve).
Mindig rosszkor jön a hiba, de pont most készülök vele Horvátországba.
Egyébként pont előtte dicsértem az autót, hogy nagyon jól fogyaszt és szépen ketyeg.
Remélem nem lesz komolyabb baj!
Várom segítő javaslataitokat!
Kosz, alighanem. Go-szűrő, esetleg tank-ü.a.vezeték pucolás is. Azután meglátjuk...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18716 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 13:13:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.02 hétfő, 11:56:06
130-140 körül felújítják a sajátod.
AndyA
Ha szabad kérdezni a felújítás az mennyire jó? Mennyit bírhat úgy még... Gondolom az új a legjobb de azért egy felújítás ezek szerint mégis félösszeg...
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18717 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 13:16:15 »
Hello.
Nekem van egy idegesítő kopogás a kocsiban, amire azt mondta egy kocsikhoz értő személy hogy az egyik porlasztó haldoklik esetleg... Főleg 1-es, 2-esben indulásnál hallani... Nem tudom, hogy lehetne azt gyorsan és biztosan kideríteni valóban porlasztó bajom lesz-e?
Más kérdés, hogy ha 1 porlasztó döglődik, akkor is mind a 4-et cserélni kell?
Köszi
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
jagxt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18718 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 22:34:46 »
Üdv mindenkinek! Jaguar x Type dizellel kinlodok, rövidcsucsos 2.0 tdci motorral szerelve. Elöször csak volt benne 1 idegesitő kis kopogás, és jol fel kellett huzni, azt hol elindult, hol meg nem (melegen rosszabb), most már csak hosszas inditozásra kb 500 as fordulaton dödörög, gázadásra nem reagál,kicsit meglököm 1be fordszám felugrik azt megy normálisan(alapjárat kb800,gázadásra felpörög) lehet vele közlekedni.Tud vki segiteni Veszprém környékén 1 jo szerelövel, vagy ötlettel (elvileg szerelönek tanultam valaha :-)) köszi elöre is az épitö javaslatokat. M. T.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18719 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 22:43:03 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.02 hétfő, 13:16:15
Hello.
Nekem van egy idegesítő kopogás a kocsiban, amire azt mondta egy kocsikhoz értő személy hogy az egyik porlasztó haldoklik esetleg... Főleg 1-es, 2-esben indulásnál hallani... Nem tudom, hogy lehetne azt gyorsan és biztosan kideríteni valóban porlasztó bajom lesz-e?
Más kérdés, hogy ha 1 porlasztó döglődik, akkor is mind a 4-et cserélni kell?
Köszi
csinálj 1 videót, enyémnek a csúnya hangjára alf azt mondta hogy a szíjrendszerben szarakodik valami! ugyanígy 1-2elindulásnál csattog!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18720 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 23:10:59 »
Idézetet írta: jagxt - 2012.07.02 hétfő, 22:34:46
Üdv mindenkinek! Jaguar x Type dizellel kinlodok, rövidcsucsos 2.0 tdci motorral szerelve. Elöször csak volt benne 1 idegesitő kis kopogás, és jol fel kellett huzni, azt hol elindult, hol meg nem (melegen rosszabb), most már csak hosszas inditozásra kb 500 as fordulaton dödörög, gázadásra nem reagál,kicsit meglököm 1be fordszám felugrik azt megy normálisan(alapjárat kb800,gázadásra felpörög) lehet vele közlekedni.Tud vki segiteni Veszprém környékén 1 jo szerelövel, vagy ötlettel (elvileg szerelönek tanultam valaha :-)) köszi elöre is az épitö javaslatokat. M. T.
SW frissítés az ECU-n, majd pénzgyűjtés új porlasztókra.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18721 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 23:17:41 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.02 hétfő, 13:16:15
Hello.
Nekem van egy idegesítő kopogás a kocsiban, amire azt mondta egy kocsikhoz értő személy hogy az egyik porlasztó haldoklik esetleg... Főleg 1-es, 2-esben indulásnál hallani... Nem tudom, hogy lehetne azt gyorsan és biztosan kideríteni valóban porlasztó bajom lesz-e?
Más kérdés, hogy ha 1 porlasztó döglődik, akkor is mind a 4-et cserélni kell?
Köszi
Kiindulásnak kellene egy poharazást végezni.Aztán ha még nem biztos kivenni mind a 4-et és padon bevizsgáltatni/4000e ft/db/ az a 100%.Ha nagyon rossz akkor a poharazás is elég nálam elég volt sajnos.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18722 Dátum:
2012.07.02 hétfő, 23:20:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.07.02 hétfő, 11:56:06
130-140 körül felújítják a sajátod.
AndyA
Ezt tudom,de nemvagyok felújítás-utángyártott párti és nincs időm várni 1 perccel sem annál többet mint amennyi a szervizelésre kell várni mert minden percben kell a kocsi.Ezért is és amúgy marad a gyári cucc.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18723 Dátum:
2012.07.03 kedd, 06:28:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.07.02 hétfő, 23:17:41
Kiindulásnak kellene egy poharazást végezni.Aztán ha még nem biztos kivenni mind a 4-et és padon bevizsgáltatni/4000e ft/db/ az a 100%.Ha nagyon rossz akkor a poharazás is elég nálam elég volt sajnos.
Köszi! Már csak az a nagy kérdés hol a fenébe tudok ilyet csináltatni...
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
busto
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18724 Dátum:
2012.07.03 kedd, 11:25:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.29 péntek, 14:24:05
link?? megnéztünk tegnap párat, hátha láttuk
ez nincs hirdetve, nem láthattad sehol még.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18725 Dátum:
2012.07.03 kedd, 11:36:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.07.02 hétfő, 23:10:59
SW frissítés az ECU-n, majd pénzgyűjtés új porlasztókra.
Nem nyomás gond van? Akár szippancs/szelep is lehet, nem?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
jagxt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18726 Dátum:
2012.07.03 kedd, 12:11:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.07.02 hétfő, 23:10:59
SW frissítés az ECU-n, majd pénzgyűjtés új porlasztókra.
Sziasztok! Délelött mértünk résolajat, fél órai járatás után 3 hengernél 150-, 1 hengernél 180 ml.Ezekszerint 1 porlaszto kuka? vagy van vmi türés a porlasztok között? A softverfrissitést Fordos müszerrel meg lehet csinálni a Jaguaron is? üdv T.
Naplózva
jagxt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18727 Dátum:
2012.07.03 kedd, 12:15:05 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.03 kedd, 11:36:13
Nem nyomás gond van? Akár szippancs/szelep is lehet, nem?
Hali, én is inkább vmi nyomásgondra gondolok mivel az önindito fszáma nem elég, ha meg megtolom jobban megforgatja a motort. Hol van az a szippancsszelep? Üdv T.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18728 Dátum:
2012.07.03 kedd, 14:01:36 »
Idézetet írta: jagxt - 2012.07.03 kedd, 12:15:05
Hali, én is inkább vmi nyomásgondra gondolok mivel az önindito fszáma nem elég, ha meg megtolom jobban megforgatja a motort. Hol van az a szippancsszelep? Üdv T.
Jó lenne diaggal megnézni, mekkora a nyomás indítózásnál.
A szivattyún van egy szelep, ami beállítja a kívánt nyomást.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18729 Dátum:
2012.07.03 kedd, 14:22:03 »
Idézetet írta: jagxt - 2012.07.03 kedd, 12:15:05
Hali, én is inkább vmi nyomásgondra gondolok mivel az önindito fszáma nem elég, ha meg megtolom jobban megforgatja a motort. Hol van az a szippancsszelep? Üdv T.
Nyomásgond van, igen. De nem úgy, ahogy te gondolod.
A TDCi motornál az ECU fix és előre programozott nyomásra állítja be az üzemanyag rendszert az indításhoz. Az alacsony (<750) alapjárat azt jelenti, hogy ez a nyomásérték a nem elégséges az alapjárat eléréséhez. Ennek oka általában a porlasztók állapotában keresendő, az elkoszolódott/kopott porlasztókban a zárótű képes a letapadásra, ami miatt a motor 3 hengerrel indul, egyenetlenül jár.
A hatástalan gázpedál azért van, mert míg az alapjárat nincs meg, nincs lehetőség üzemanyag rendszeri "felhasználói" beavatkozásra sem.
Az önindító fordulatszámának ehhez szvsz semmi köze, a feladata csak annyi, hogy a motort átforgassa annyira, hogy az öngyulladás bekövetkezzen.
Ha a szivattyú szabályozószelepével lenne gond, az ecu által előírt nyomás nem lenne beállítható, ami viszont hibajelzést okozna (izzításjelző), tekintve hogy az üzemanyag rendszer nyomás az egyik kritikus paraméter.
Az alacsony indítás utáni alapjárat mögött 3 ok lehet elvileg:
- gyenge akksi, ami miatt az injektorvezérléshez nincs meg a szükséges feszültség (control modul voltage)
- a porlasztók állapotához képest alacsony indítási nyomás: a Ford emelt a nyomáson, így az ECU sw frissítése után elvileg már nagyobb nyomáson indít.
- porlasztó hiba: letapad a tű, ez extrém magas visszafolyás értékben jelentkezik, de csak indítózás alatt/után, míg el nem éri az alapjáratot a motor.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18730 Dátum:
2012.07.03 kedd, 14:22:32 »
Idézetet írta: jagxt - 2012.07.03 kedd, 12:15:05
.. ha meg megtolom jobban megforgatja a motort...
ez mit jelent? hogy tolod meg?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18731 Dátum:
2012.07.03 kedd, 14:25:06 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.03 kedd, 11:36:13
Nem nyomás gond van? Akár szippancs/szelep is lehet, nem?
Azért olyan nehezen elképzelhető, hogy egy szivattyú ne tudjon előállítani 230bar nyomást az indítózásnál, de utána az 1600-ig terjedő tartományban meg jó (mert hogy az autó megy elvileg).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
jagxt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18732 Dátum:
2012.07.03 kedd, 14:41:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.07.03 kedd, 14:22:03
Nyomásgond van, igen. De nem úgy, ahogy te gondolod.
A TDCi motornál az ECU fix és előre programozott nyomásra állítja be az üzemanyag rendszert az indításhoz. Az alacsony (<750) alapjárat azt jelenti, hogy ez a nyomásérték a nem elégséges az alapjárat eléréséhez. Ennek oka általában a porlasztók állapotában keresendő, az elkoszolódott/kopott porlasztókban a zárótű képes a letapadásra, ami miatt a motor 3 hengerrel indul, egyenetlenül jár.
A hatástalan gázpedál azért van, mert míg az alapjárat nincs meg, nincs lehetőség üzemanyag rendszeri "felhasználói" beavatkozásra sem.
Az önindító fordulatszámának ehhez szvsz semmi köze, a feladata csak annyi, hogy a motort átforgassa annyira, hogy az öngyulladás bekövetkezzen.
Ha a szivattyú szabályozószelepével lenne gond, az ecu által előírt nyomás nem lenne beállítható, ami viszont hibajelzést okozna (izzításjelző), tekintve hogy az üzemanyag rendszer nyomás az egyik kritikus paraméter.
Az alacsony indítás utáni alapjárat mögött 3 ok lehet elvileg:
- gyenge akksi, ami miatt az injektorvezérléshez nincs meg a szükséges feszültség (control modul voltage)
- a porlasztók állapotához képest alacsony indítási nyomás: a Ford emelt a nyomáson, így az ECU sw frissítése után elvileg már nagyobb nyomáson indít.
- porlasztó hiba: letapad a tű, ez extrém magas visszafolyás értékben jelentkezik, de csak indítózás alatt/után, míg el nem éri az alapjáratot a motor.
Még 1 info, lehet fontos: az auto kb fél évet állt (törötten vettem) most lett kész , Domi klubbtársunk népitéletben irta: "beszáradtak a befecskendezöi sok állás után" most olvastam lehet ez a hiba nálam is? van e vmi megoldás a porlasztocserén kivül? köszi t.
Naplózva
jagxt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18733 Dátum:
2012.07.03 kedd, 14:45:05 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.07.03 kedd, 14:22:32
ez mit jelent? hogy tolod meg?
Ez ugy nézett ki: motor dödörög 500on semmi gázreakcio, vki kézzel kicsit megtolja (nem kell nagyon) 1esbe kupplung fel , fordszám fel és már megy is rendesen a motor.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18734 Dátum:
2012.07.03 kedd, 15:09:23 »
Idézetet írta: jagxt - 2012.07.03 kedd, 14:41:38
Még 1 info, lehet fontos: az auto kb fél évet állt (törötten vettem) most lett kész , Domi klubbtársunk népitéletben irta: "beszáradtak a befecskendezöi sok állás után" most olvastam lehet ez a hiba nálam is? van e vmi megoldás a porlasztocserén kivül? köszi t.
kiszerelés, ultrahangos tisztítás, ellenőrzés és kalibrálás kell nekik, majd a kalibrációs kód programozása az ecu-ben.
Fél év állás nagy idő, főleg ha rossz minőségű gázolaj van benne.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18735 Dátum:
2012.07.03 kedd, 15:09:52 »
Idézetet írta: jagxt - 2012.07.03 kedd, 14:45:05
Ez ugy nézett ki: motor dödörög 500on semmi gázreakcio, vki kézzel kicsit megtolja (nem kell nagyon) 1esbe kupplung fel , fordszám fel és már megy is rendesen a motor.
aha. lefulladásgátló rászabályoz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
bandurkandi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18736 Dátum:
2012.07.03 kedd, 16:31:12 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.30 szombat, 17:29:26
A jobb felső saroban van a válasz gomb. Ha azt megnyomod, a beidézett szöveg alá írd a mondanivalód (a fenti szöveget ne töröld ki), és akkor tudjuk, kinek válaszolsz.
Ahááá! Ez itten egy próbaszöveg- köszi, ismét tanultam...üdv: bandur k.
Naplózva
bandurkandi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18737 Dátum:
2012.07.03 kedd, 16:34:11 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.06.30 szombat, 22:18:49
Halmai-hoz vitted? Laci-t keresd meg hogy ő nézze meg ő ért legjobban ott kocsikhoz....Pécsi Fordba nehogy bevidd...
Szia ! - igen !!! Ezek szerint jó volt a választás /?/ üdv: bandur k.
Naplózva
jagxt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18738 Dátum:
2012.07.03 kedd, 16:42:43 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.07.03 kedd, 15:09:23
kiszerelés, ultrahangos tisztítás, ellenőrzés és kalibrálás kell nekik, majd a kalibrációs kód programozása az ecu-ben.
Fél év állás nagy idő, főleg ha rossz minőségű gázolaj van benne.
Hol csinálnak ilyet, és mennyibe kerül?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18739 Dátum:
2012.07.03 kedd, 17:25:03 »
Idézetet írta: jagxt - 2012.07.03 kedd, 16:42:43
Hol csinálnak ilyet, és mennyibe kerül?
pl. Filep Diesel
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18740 Dátum:
2012.07.03 kedd, 21:19:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.07.02 hétfő, 10:55:12
gázolajszűrő csere, EGR és szívósor pucolás, mert amiatt is tud rángatni 2500 alatt.
Tank- és alacsony nyomású üzemanyag rendszer szakasz (tank->szivattyú) tiszítást is érdemes.
Sziasztok! Már megvettem az üzemanyag szűrőt (Nagyautó-nál), de még nincs kicserélve. Ma teletankoltam az autót. Hál' Istennek: nem dadog. Hülyeség volt teletankolni, mert az üzemanyag rendszer tisztításához ( gondolom ) le kell engedni. De ezt majd a szaki megoldja. Csütörtökön viszem szervízbe.
Ja, az normális, hogy 60 liter gázolajat tudtam a hivatalosan 58,5 literes tankba tölteni?
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18741 Dátum:
2012.07.03 kedd, 21:31:43 »
Idézetet írta: tamas - 2012.07.03 kedd, 21:19:40
Ja, az normális, hogy 60 liter gázolajat tudtam a hivatalosan 58,5 literes tankba tölteni?
Szerintem igen, én is a minap tankoltam 60at
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18742 Dátum:
2012.07.03 kedd, 21:44:59 »
Idézetet írta: tamas - 2012.07.03 kedd, 21:19:40
Sziasztok! Már megvettem az üzemanyag szűrőt (Nagyautó-nál), de még nincs kicserélve. Ma teletankoltam az autót. Hál' Istennek: nem dadog. Hülyeség volt teletankolni, mert az üzemanyag rendszer tisztításához ( gondolom ) le kell engedni. De ezt majd a szaki megoldja. Csütörtökön viszem szervízbe.
Ja, az normális, hogy 60 liter gázolajat tudtam a hivatalosan 58,5 literes tankba tölteni?
Elő szokott fordulni. Nem érdemes kiüríteni a tankot. Azért ahogy jártál, meg túl sokba kerül tele tankolni
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18743 Dátum:
2012.07.03 kedd, 21:56:07 »
Idézetet írta: Doby - 2012.07.03 kedd, 06:28:55
Köszi! Már csak az a nagy kérdés hol a fenébe tudok ilyet csináltatni...
Győrben
http://www.turbo-tec.eu/hu/index.php?page=contact,vagy
Fehérvár Filep Diesel(nekem ott csinálták)
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18744 Dátum:
2012.07.03 kedd, 22:09:48 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.07.03 kedd, 21:56:07
Győrben
http://www.turbo-tec.eu/hu/index.php?page=contact,vagy
Fehérvár Filep Diesel(nekem ott csinálták)
Kösz Mindenkinek!
Rákérdezek!
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18745 Dátum:
2012.07.03 kedd, 23:21:19 »
Idézetet írta: zolas - 2012.07.03 kedd, 21:31:43
Szerintem igen, én is a minap tankoltam 60at
Ez a mennyiség majdnem minden tankolásnál megvan.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18746 Dátum:
2012.07.04 szerda, 06:41:30 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.07.03 kedd, 23:21:19
Ez a mennyiség majdnem minden tankolásnál megvan.
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a tankot szinig öntöd akkor a 60 litert is meghaladja. Mivel még nincs fedélzeti computerem, ezért mindig a tankolásnál szinig öntöm, és ebből számolom a fogyasztást.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18747 Dátum:
2012.07.04 szerda, 10:29:57 »
Az én rekordom 61,5 liter. Már vagy 20 kilométert mentem el úgy, hogy a szgép 0-át írt ki, és a tanksapkáig tankoltam.
De nem okos dolog ennyire teletankolni, mert tönkremegy a szénszűrő. Max a 2. kattanásig szabad tankolni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18748 Dátum:
2012.07.04 szerda, 11:39:30 »
Idézetet írta: László - 2012.07.04 szerda, 06:41:30
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a tankot szinig öntöd akkor a 60 litert is meghaladja. Mivel még nincs fedélzeti computerem, ezért mindig a tankolásnál szinig öntöm, és ebből számolom a fogyasztást.
Tisztelettel László!
köszönöm mindenkinek a választ!
Beszámolok róla, hogy tényleg az üzemanyagszűrő volt-e a főbűnös ( remélem igen ).
Tamás
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18749 Dátum:
2012.07.04 szerda, 12:24:48 »
Idézetet írta: Angel - 2012.07.04 szerda, 10:29:57
Az én rekordom 61,5 liter. Már vagy 20 kilométert mentem el úgy, hogy a szgép 0-át írt ki, és a tanksapkáig tankoltam.
De nem okos dolog ennyire teletankolni, mert tönkremegy a szénszűrő. Max a 2. kattanásig szabad tankolni.
Nekem MKII nél lett nagyon megtankolva, és a hőtágulásnak köszönhetően kinyomta a betöltönél lévő tömítést a helyéről és csöpögött a benzin.
Tank le, tömítés visszaigazítása a helyré, tank vissza. Azóta első, max második kattanásig tankolok.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
368
369
370
371
372
373
374
[
375
]
376
377
378
379
380
381
382
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ