Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:46:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 525 526 527 528 529 530 531 [532] 533 534 535 536 537 538 539 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683629 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26550 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 20:42:20 »

Igen ő nézte meg. Én már eltökélt voltam, hogy ha nem találja mindent leszedetek és átnézetek.
Ők újították fel a szivattyút még mielőtt tönkre ment volna 1,5 éve Bulgárba betankoltam és átszívta a szűrőt és takarítás közben ajánlotta a felújítást (akkor 45 e).
Szabályzószelep 32 e
2db magas résolaj miatt szelep 28 e/db
munkadíj

össz 91e Baráti magyar forint
Mi volt Bulgáriában és mikor?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #26551 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 21:03:36 »

Mi volt Bulgáriában és mikor?
OMV kúton tankoltam sajnos (NEM KELL ÖSSZEHASONLÍTANI A MÁS ORSZÁGOK OMV KÚTJAIVAL) Nesebar-ban bitument v nem tudom mit teljesen fekete mocskot! 50 km után a kocsi el kezdett fűstölni nem húzott akkor még nem a tankolásra gondoltam. Nagyon megemelkedett a fogyasztás is persze szervíz üzem egy kín volt így haza érni. Itthon szűrő ki (pont előtte cseréltem, hogy ne legyen gondom) csupa mocsok tank pucc majd nyírtelek ,mert a haverom sok jót mondott a Kósa Tibiről. Ott teljes rendszer pucc. És ott ajánlotta a szívattyú felújítást ,mert már 200 volt benne(mielőtt a fémreszelék megjelenne).
Naplózva
pietro6923
Vendég
« Új hozzászólás #26552 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 21:36:39 »

Sziasztok. ma kitisztítottam a szívósort az egrt meg a csöveket, és le is dugóztam. a kérdés az lenne hogy jó helyen e? én az egr után raktam. az jó úgy? megnéztem ezt az injektor befecskendezés vezérlőt is, nem sérült, vagy beázott. minden csatit befújtam kontaktsprayal. a vészüzem 130nál még mindig fenn áll. fogyasztás még mindig 5 alatt semmi füst. várom a szerdai diagot, utánna jelentkezem. üdv mindenkinek és köszönöm a tanácsokat
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.26 vasárnap, 22:01:05 írta pietro6923 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26553 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 21:40:34 »

Sziasztok. ma kitisztítottam a szívósort az egrt meg a csöveket, és le is dugóztam. a kérdés az lenne hogy jó helyen e? én az egr után raktam. az jó úgy? megnéztem ezt az injektor befecskendezés vezérlőt is, nem sérült, vagy beázott. minden csatit befújtam kontaktsprayal. a vészüzem 130nál még mindig fenn ál. fogyasztás még midig 5 alatt semmi füst. várom a szerdai diagot, utánna jelentkezem. üdv mindenkinek és köszönöm a tanácsokat
az egr után jobbra(szemben állva)tehát a hűtőcsövet zárad el az egr-től.ugye? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pietro6923
Vendég
« Új hozzászólás #26554 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 21:44:01 »

az egr után jobbra(szemben állva)tehát a hűtőcsövet zárad el az egr-től.ugye? vigyor3
igen. az ott jó ugye?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26555 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 22:13:52 »

igen. az ott jó ugye?
igen.a gáz szempontjából az egr előtt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26556 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 22:55:33 »

Torque-ban -0,5ről indul (tököm tudja miért). Mérsz 1-et, akkor az valójában 1,5 tehát jó.

Na, valami ilyenre gondoltam én is. Bár negatív lehet, mert eleinte, amíg nem indul be a tyurbó, biz depresszió van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26557 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 22:56:55 »

1xű.egyszer átgurulsz,és rámérünk az én cuccommal is.

Ma voltam a pont felétek, kb 10-kor, csak mentünk mi is, úgyhogy majd hétfőn benézek.
Előtte hívlak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26558 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 22:58:35 »

Csatlakozásnál is lehet baj. Smaxin huzogatták, bilincset cseréltek, mégis a csere oldotta meg, azóta száraz a cső...

Én is erre gondolok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26559 Dátum: 2013.05.26 vasárnap, 23:48:18 »

Na, valami ilyenre gondoltam én is. Bár negatív lehet, mert eleinte, amíg nem indul be a tyurbó, biz depresszió van.
Amikor nálam 1-et mértem, akkor Tomi diagjával megvolt a 1,5. Szóval nem kell aggódj!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26560 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 09:17:56 »

Tisztelt Fórumtársak!
a talira menet mikor leértünk a pályáról egyszer csak elkezdett villogni a izzításjelzőm nem állt egyből vészüzembe csak egy idő után!
akkor leállít újraindít és kb 2km után megint utána megint indít és azóta semmi gond se a pályán hazafelé sem a városban!
a hibakódokat AndyA kiolvasta P1664,P1211,P0180,P0251!
mi lehetett a gond?
köszönöm a segítséget! worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26561 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 11:39:30 »

Tisztelt Fórumtársak!
a talira menet mikor leértünk a pályáról egyszer csak elkezdett villogni a izzításjelzőm nem állt egyből vészüzembe csak egy idő után!
akkor leállít újraindít és kb 2km után megint utána megint indít és azóta semmi gond se a pályán hazafelé sem a városban!
a hibakódokat AndyA kiolvasta P1664,P1211,P0180,P0251!
mi lehetett a gond?
köszönöm a segítséget! worship
üza,szűrő,levegosodes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26562 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 11:47:02 »

üza,szűrő,levegosodes
akkor ne aggódjak? eddig semmi gondom nem volt!mondjuk most volt jól küldve a pályán hogy ne maradjak le!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #26563 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 11:48:45 »

akkor ne aggódjak? eddig semmi gondom nem volt!mondjuk most volt jól küldve a pályán hogy ne maradjak le!
ha azóta semmi,akkor ne
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26564 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 11:55:05 »

ha azóta semmi,akkor ne
köszönöm  worship worship worship worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #26565 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 12:03:46 »

Na, valami ilyenre gondoltam én is. Bár negatív lehet, mert eleinte, amíg nem indul be a tyurbó, biz depresszió van.

Egy másik megoldás a turbónyomás felső értékének megállapítására:    (Intake manifold pressure / 100) - 1

Vagyis, ha az IMP eléri 250-t , akkor a turbónyomás 1,5 Bar.
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #26566 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 19:36:32 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy egy jó erőben lévő motor,jó fogyasztással,menet közben nem láttam még füstölni,miért füstöl hidegen indításkor?
Kb 5-10 mp-ig füstöl,ilyenkor nem jár egyenletesen,de ez 10mp után megszűnik.1 perc járatás után,ha beindítom,jól jár azonnal,és semmi füst.
Egyébként olvastam itt pár hozzászólással előttem,hogy 3.-ban csikkan a kerék,csikkanni még nem hallottam,de 1500-as fordulatnál,kövér gáznál én is tapasztaltam,hogy fogni kell a kormányt,mert váltakozva elhúz valamelyik irányban.
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26567 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 20:03:15 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy egy jó erőben lévő motor,jó fogyasztással,menet közben nem láttam még füstölni,miért füstöl hidegen indításkor?
Kb 5-10 mp-ig füstöl,ilyenkor nem jár egyenletesen,de ez 10mp után megszűnik.1 perc járatás után,ha beindítom,jól jár azonnal,és semmi füst.
Egyébként olvastam itt pár hozzászólással előttem,hogy 3.-ban csikkan a kerék,csikkanni még nem hallottam,de 1500-as fordulatnál,kövér gáznál én is tapasztaltam,hogy fogni kell a kormányt,mert váltakozva elhúz valamelyik irányban.

A félrehúzás az elsőkerékhajtás + nagy nyomaték következménye. Indítás utáni füstölés, rázkódás lehet porlasztó is. Most vetted? Kereskedés? Vidd vissza, hogy javítsák meg.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #26568 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 20:05:22 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy egy jó erőben lévő motor,jó fogyasztással,menet közben nem láttam még füstölni,miért füstöl hidegen indításkor?
Kb 5-10 mp-ig füstöl,ilyenkor nem jár egyenletesen,de ez 10mp után megszűnik.1 perc járatás után,ha beindítom,jól jár azonnal,és semmi füst.
Egyébként olvastam itt pár hozzászólással előttem,hogy 3.-ban csikkan a kerék,csikkanni még nem hallottam,de 1500-as fordulatnál,kövér gáznál én is tapasztaltam,hogy fogni kell a kormányt,mert váltakozva elhúz valamelyik irányban.


Nekem is ugyan ezt csinálja reggel hideg indításnál.
Nekem is 2.2-em van.
Én még azt is észrevettem h, párás hűvös reggeleken csinálja leginkább... rinya
Várom az ötleteket én is...  
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26569 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 20:06:24 »


Nekem is ugyan ezt csinálja reggel hideg indításnál.
Nekem is 2.2-em van.
Én még azt is észrevettem h, párás hűvös reggeleken csinálja leginkább... rinya
Várom az ötleteket én is...  

Indítás után füstól, majd abbahagyja, az leggyakrabban porlasztócsúcs.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #26570 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 20:09:53 »

Indítás után füstól, majd abbahagyja, az leggyakrabban porlasztócsúcs.

AndyA


Hogyan lehetne tutira kideríteni h, porlasztócsúcs-é vagy valami más?
És nem gáz így használni?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #26571 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 20:16:15 »

Indítás után füstól, majd abbahagyja, az leggyakrabban porlasztócsúcs.

AndyA
Azt elfelejtettem leírni,hogy cseréltem szíjakat,EGR-t tisztítottam,meg a szívósort is,le volt véve az akku,és első indításra nem füstölt.Hibakód ELM szerint nincs.
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #26572 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 20:38:46 »

Na haza hoztam a Mondeomat a szerelőtől! Megnézte mitől lehet a probléma az indítással mikor meleg a motor. Azt mondta hogy valószínű porlasztók gyengültek le. Mondta (megvoltam lepődve őszíntén)  hogy addig míg ennyi a baj vele ne piszkáljuk, mert hibakód nincs egyáltalán. De azt is hozzá tette hogy nem lenne olcsó mulatság, meg hogy egyáltalán nekem ér-e annyit Kb 300-500e forint, ha szívattyú is ***. Mondta azt is hogy maga a bevizsgálás ahol megnézik, hogy tényleg mennyire rosszak a porlasztók,csövek, tank meg a szívattyú az kb 70e forint és még akkor nincs cserélve semmi se. Tényleg ilyen húzosak az ilyen bajok? Úgy hogy most nagy gondolkodásba vagyok, hogy tényleg ér nekem annyit?
Szia
Jó árak vannak az biztos de minden attól függ hogy hol csináltatod és új vagy felújítást csináltatsz.Egy ford szervizben valószínűleg ilyen árak vannak de mint itt sokat ajánlott szerviz a filep diesel az a feléből is megcsinálja.
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26573 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 20:42:15 »

Szia
Jó árak vannak az biztos de minden attól függ hogy hol csináltatod és új vagy felújítást csináltatsz.Egy ford szervizben valószínűleg ilyen árak vannak de mint itt sokat ajánlott szerviz a filep diesel az a feléből is megcsinálja.

A független javítókat, köztük a Filep-et sem kötelezi/kötelezheti a gyár a gyári javítási technológia betartására. Így kimarad sok minden.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #26574 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 21:03:42 »

Filep diesel arról már olvastam, ők tényleg jól megtudják csinálni? úgy értve nem volt panasz még?
Nekem is ök csinálták Fehérváron ,értenek hozzá,kérés nélkül adnak számlát+6ho garit ,nyugodtan vidd hozzájuk.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26575 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 21:46:43 »

Mondta azt is hogy maga a bevizsgálás ahol megnézik, hogy tényleg mennyire rosszak a porlasztók,csövek, tank meg a szívattyú az kb 70e forint és még akkor nincs cserélve semmi se. Tényleg ilyen húzosak az ilyen bajok? Úgy hogy most nagy gondolkodásba vagyok, hogy tényleg ér nekem annyit?

Nekem ennyiért csináltak meg 1 db porlasztót. Ebben benne van a computeres bevizsgálás, a ki-beszerelés, az alkatrész (kapcsolószelep és a porlasztócsúcs). Ideadták a porlasztó kódját is.  Március elején csinálták és azóta sincs vele gondom (kop-kop-kop). Azóta mentem vele kb 5-6e km-t.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26576 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 22:08:30 »

Nekem is csinálták, 50 ezret elmentem vele gond nélkül, most egyik megint rosszalkodik, de már nem is csoda..

Nekem ennyiért csináltak meg 1 db porlasztót. Ebben benne van a computeres bevizsgálás, a ki-beszerelés, az alkatrész (kapcsolószelep és a porlasztócsúcs). Ideadták a porlasztó kódját is.  Március elején csinálták és azóta sincs vele gondom (kop-kop-kop). Azóta mentem vele kb 5-6e km-t.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26577 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 22:19:39 »

Nekem is csinálták, 50 ezret elmentem vele gond nélkül, most egyik megint rosszalkodik, de már nem is csoda..


Én már beszereztem 4 db kevés km-es porlasztót tartalékba.  vigyor3
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26578 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 22:20:05 »

Én már beszereztem 4 db kevés km-es porlasztót tartalékba.  vigyor3
Mennyi volt?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kiscsaszi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 162


Mondejóóm


WWW
« Új hozzászólás #26579 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 22:32:06 »

Nekem is csinálták, 50 ezret elmentem vele gond nélkül, most egyik megint rosszalkodik, de már nem is csoda..


50e km? az nem kevés km és már baj van?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi (Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26580 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 22:32:40 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy egy jó erőben lévő motor,jó fogyasztással,menet közben nem láttam még füstölni,miért füstöl hidegen indításkor?
Kb 5-10 mp-ig füstöl,ilyenkor nem jár egyenletesen,de ez 10mp után megszűnik.1 perc járatás után,ha beindítom,jól jár azonnal,és semmi füst.
Egyébként olvastam itt pár hozzászólással előttem,hogy 3.-ban csikkan a kerék,csikkanni még nem hallottam,de 1500-as fordulatnál,kövér gáznál én is tapasztaltam,hogy fogni kell a kormányt,mert váltakozva elhúz valamelyik irányban.
izzítás volt nézve?

nem fog csikkanni 3. ban, ne is várd  nyes

azért húz erre-arra mert futómű problémád van. vszínűleg az első lengőkar hátsó szilentjei kivannak.  jó futóművest kellene keresned.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26581 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 22:37:02 »

Mennyi volt?

7 db Szt. István/4 db. 57e mérföld van bennük. Az orrom előtt szedte ki a motorból, ami még benne volt a kocsiban.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.27 hétfő, 22:38:50 írta Lacika71 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26582 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 22:39:07 »

7 db Szt. István.

Na....ezért hiányoznak a Szt. Istvány szobrok.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26583 Dátum: 2013.05.27 hétfő, 22:42:13 »

Na....ezért hiányoznak a Szt. Istvány szobrok.....  eplus2

Nem én vótam.  eplus2
Naplózva
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26584 Dátum: 2013.05.28 kedd, 07:16:33 »

Én már beszereztem 4 db kevés km-es porlasztót tartalékba.  vigyor3
Csak ami nem működik annak egy idő után kapa van nyes
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26585 Dátum: 2013.05.28 kedd, 08:03:00 »

Csak ami nem működik annak egy idő után kapa van nyes

A megfelelő tárolásban rejlik a lényeg. Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26586 Dátum: 2013.05.28 kedd, 08:06:52 »

A megfelelő tárolásban rejlik a lényeg. Cool
Bővebben?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26587 Dátum: 2013.05.28 kedd, 08:27:47 »

Bővebben?


Gondolom gázolajban kell tárolni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26588 Dátum: 2013.05.28 kedd, 08:29:28 »

Gondolom gázolajban kell tárolni.
Nem.
Ha láttatok már eredeti csomagolásban komplett befecskendezőt, akkor tudjátok.  Smiley
Én bontottam már ki sokat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26589 Dátum: 2013.05.28 kedd, 08:40:56 »

Nem.
Ha láttatok már eredeti csomagolásban komplett befecskendezőt, akkor tudjátok.  Smiley
Én bontottam már ki sokat.

Légmentesen csukva érkezik, és megkockáztatom, hogy talán nem is levegő van a csomagolásban, hanem mondjuk tiszta nitrogén.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26590 Dátum: 2013.05.28 kedd, 08:42:41 »

Nem.
Ha láttatok már eredeti csomagolásban komplett befecskendezőt, akkor tudjátok.  Smiley
Én bontottam már ki sokat.
ezt vagy ne irtad volna, vagy ha már beirtad írd be azt is h hogy kell  tárolni.  Biztos mindenki vett már eredeti zsír új porlasztot..Vagy csak az volt a lényeg, h Te sok porlasztot csereltel? 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26591 Dátum: 2013.05.28 kedd, 08:50:24 »

A tanulság az hogy akkor vegyél bontott porlasztott amikor kell  beka3
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26592 Dátum: 2013.05.28 kedd, 09:08:08 »

Nem.
Ha láttatok már eredeti csomagolásban komplett befecskendezőt, akkor tudjátok.  Smiley
Én bontottam már ki sokat.

Jössz te még az én utcámba... vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #26593 Dátum: 2013.05.28 kedd, 09:14:27 »

Jössz te még az én utcámba... vigyor3


...porlasztót cserélni? wow1

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26594 Dátum: 2013.05.28 kedd, 10:43:53 »

Jössz te még az én utcámba... vigyor3


Merre laksz?  vigyor3  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #26595 Dátum: 2013.05.28 kedd, 10:44:18 »

...porlasztót cserélni? wow1

AndyA

 2funny
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26596 Dátum: 2013.05.28 kedd, 12:30:26 »

Csak ami nem működik annak egy idő után kapa van nyes

Ahogy ki lett szedve, olyan olajosan ment bele egy zárható tasakba. Mitől menne tönkre? Nyilván beszerelés előtt szétszed, kipucol, összerak. Nem úgy lesz majd berakva, hogy zacskóból kiszed beszerel. Ilyenkor szoktak jönni azok a mondatok, amikor megadja magát a porlasztó, hogy nekem pont van egy garnitúra jópézé. De majd beleállítom egy üveg motorolajjal kevert gázolajba.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26597 Dátum: 2013.05.28 kedd, 12:41:03 »

De majd beleállítom egy üveg motorolajjal kevert gázolajba.

De éveként azért cseréld az olajat... nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26598 Dátum: 2013.05.28 kedd, 12:42:08 »

De éveként azért cseréld az olajat... nyes

Majd 15 ezrenként.  nyes
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #26599 Dátum: 2013.05.28 kedd, 19:05:00 »

izzítás volt nézve?

nem fog csikkanni 3. ban, ne is várd  nyes

azért húz erre-arra mert futómű problémád van. vszínűleg az első lengőkar hátsó szilentjei kivannak.  jó futóművest kellene keresned.
Futómű jó,minden sebességnél rezzenéstelenül teszi a dolgát,a jelenség csak kemény gázadásra van.Én is az izzításra gondoltam,már csak azért is,mert ezt úsznám meg legolcsóbban. Wink
Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Oldalak: 1 ... 525 526 527 528 529 530 531 [532] 533 534 535 536 537 538 539 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.