Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 02:04:26
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
525
526
527
528
529
530
531
[
532
]
533
534
535
536
537
538
539
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684281 alkalommal)
0 Felhasználó és 104 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26550 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 20:42:20 »
Idézetet írta: roberto76 - 2013.05.26 vasárnap, 20:32:41
Igen ő nézte meg. Én már eltökélt voltam, hogy ha nem találja mindent leszedetek és átnézetek.
Ők újították fel a szivattyút még mielőtt tönkre ment volna 1,5 éve Bulgárba betankoltam és átszívta a szűrőt és takarítás közben ajánlotta a felújítást (akkor 45 e).
Szabályzószelep 32 e
2db magas résolaj miatt szelep 28 e/db
munkadíj
össz 91e Baráti magyar forint
Mi volt Bulgáriában és mikor?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26551 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 21:03:36 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.05.26 vasárnap, 20:42:20
Mi volt Bulgáriában és mikor?
OMV kúton tankoltam sajnos (NEM KELL ÖSSZEHASONLÍTANI A MÁS ORSZÁGOK OMV KÚTJAIVAL) Nesebar-ban bitument v nem tudom mit teljesen fekete mocskot! 50 km után a kocsi el kezdett fűstölni nem húzott akkor még nem a tankolásra gondoltam. Nagyon megemelkedett a fogyasztás is persze szervíz üzem egy kín volt így haza érni. Itthon szűrő ki (pont előtte cseréltem, hogy ne legyen gondom) csupa mocsok tank pucc majd nyírtelek ,mert a haverom sok jót mondott a Kósa Tibiről. Ott teljes rendszer pucc. És ott ajánlotta a szívattyú felújítást ,mert már 200 volt benne(mielőtt a fémreszelék megjelenne).
Naplózva
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26552 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 21:36:39 »
Sziasztok. ma kitisztítottam a szívósort az egrt meg a csöveket, és le is dugóztam. a kérdés az lenne hogy jó helyen e? én az egr után raktam. az jó úgy? megnéztem ezt az injektor befecskendezés vezérlőt is, nem sérült, vagy beázott. minden csatit befújtam kontaktsprayal. a vészüzem 130nál még mindig fenn áll. fogyasztás még mindig 5 alatt semmi füst. várom a szerdai diagot, utánna jelentkezem. üdv mindenkinek és köszönöm a tanácsokat
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.26 vasárnap, 22:01:05 írta pietro6923
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26553 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 21:40:34 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.05.26 vasárnap, 21:36:39
Sziasztok. ma kitisztítottam a szívósort az egrt meg a csöveket, és le is dugóztam. a kérdés az lenne hogy jó helyen e? én az egr után raktam. az jó úgy? megnéztem ezt az injektor befecskendezés vezérlőt is, nem sérült, vagy beázott. minden csatit befújtam kontaktsprayal. a vészüzem 130nál még mindig fenn ál. fogyasztás még midig 5 alatt semmi füst. várom a szerdai diagot, utánna jelentkezem. üdv mindenkinek és köszönöm a tanácsokat
az egr után jobbra(szemben állva)tehát a hűtőcsövet zárad el az egr-től.ugye?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26554 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 21:44:01 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.26 vasárnap, 21:40:34
az egr után jobbra(szemben állva)tehát a hűtőcsövet zárad el az egr-től.ugye?
igen. az ott jó ugye?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26555 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 22:13:52 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.05.26 vasárnap, 21:44:01
igen. az ott jó ugye?
igen.a gáz szempontjából az egr előtt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26556 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 22:55:33 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.05.26 vasárnap, 16:23:59
Torque-ban -0,5ről indul (tököm tudja miért). Mérsz 1-et, akkor az valójában 1,5 tehát jó.
Na, valami ilyenre gondoltam én is. Bár negatív lehet, mert eleinte, amíg nem indul be a tyurbó, biz depresszió van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26557 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 22:56:55 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.26 vasárnap, 12:13:59
1xű.egyszer átgurulsz,és rámérünk az én cuccommal is.
Ma voltam a pont felétek, kb 10-kor, csak mentünk mi is, úgyhogy majd hétfőn benézek.
Előtte hívlak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26558 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 22:58:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.26 vasárnap, 09:30:03
Csatlakozásnál is lehet baj. Smaxin huzogatták, bilincset cseréltek, mégis a csere oldotta meg, azóta száraz a cső...
Én is erre gondolok.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26559 Dátum:
2013.05.26 vasárnap, 23:48:18 »
Idézetet írta: Angel - 2013.05.26 vasárnap, 22:55:33
Na, valami ilyenre gondoltam én is. Bár negatív lehet, mert eleinte, amíg nem indul be a tyurbó, biz depresszió van.
Amikor nálam 1-et mértem, akkor Tomi diagjával megvolt a 1,5. Szóval nem kell aggódj!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26560 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 09:17:56 »
Tisztelt Fórumtársak!
a talira menet mikor leértünk a pályáról egyszer csak elkezdett villogni a izzításjelzőm nem állt egyből vészüzembe csak egy idő után!
akkor leállít újraindít és kb 2km után megint utána megint indít és azóta semmi gond se a pályán hazafelé sem a városban!
a hibakódokat AndyA kiolvasta P1664,P1211,P0180,P0251!
mi lehetett a gond?
köszönöm a segítséget!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26561 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 11:39:30 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.27 hétfő, 09:17:56
Tisztelt Fórumtársak!
a talira menet mikor leértünk a pályáról egyszer csak elkezdett villogni a izzításjelzőm nem állt egyből vészüzembe csak egy idő után!
akkor leállít újraindít és kb 2km után megint utána megint indít és azóta semmi gond se a pályán hazafelé sem a városban!
a hibakódokat AndyA kiolvasta P1664,P1211,P0180,P0251!
mi lehetett a gond?
köszönöm a segítséget!
üza,szűrő,levegosodes
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26562 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 11:47:02 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.27 hétfő, 11:39:30
üza,szűrő,levegosodes
akkor ne aggódjak? eddig semmi gondom nem volt!mondjuk most volt jól küldve a pályán hogy ne maradjak le!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26563 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 11:48:45 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.05.27 hétfő, 11:47:02
akkor ne aggódjak? eddig semmi gondom nem volt!mondjuk most volt jól küldve a pályán hogy ne maradjak le!
ha azóta semmi,akkor ne
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26564 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 11:55:05 »
Idézetet írta: alf - 2013.05.27 hétfő, 11:48:45
ha azóta semmi,akkor ne
köszönöm
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26565 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 12:03:46 »
Idézetet írta: Angel - 2013.05.26 vasárnap, 22:55:33
Na, valami ilyenre gondoltam én is. Bár negatív lehet, mert eleinte, amíg nem indul be a tyurbó, biz depresszió van.
Egy másik megoldás a turbónyomás felső értékének megállapítására: (Intake manifold pressure / 100) - 1
Vagyis, ha az IMP eléri 250-t , akkor a turbónyomás 1,5 Bar.
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26566 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 19:36:32 »
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy egy jó erőben lévő motor,jó fogyasztással,menet közben nem láttam még füstölni,miért füstöl hidegen indításkor?
Kb 5-10 mp-ig füstöl,ilyenkor nem jár egyenletesen,de ez 10mp után megszűnik.1 perc járatás után,ha beindítom,jól jár azonnal,és semmi füst.
Egyébként olvastam itt pár hozzászólással előttem,hogy 3.-ban csikkan a kerék,csikkanni még nem hallottam,de 1500-as fordulatnál,kövér gáznál én is tapasztaltam,hogy fogni kell a kormányt,mert váltakozva elhúz valamelyik irányban.
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26567 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 20:03:15 »
Idézetet írta: mkisanyi - 2013.05.27 hétfő, 19:36:32
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy egy jó erőben lévő motor,jó fogyasztással,menet közben nem láttam még füstölni,miért füstöl hidegen indításkor?
Kb 5-10 mp-ig füstöl,ilyenkor nem jár egyenletesen,de ez 10mp után megszűnik.1 perc járatás után,ha beindítom,jól jár azonnal,és semmi füst.
Egyébként olvastam itt pár hozzászólással előttem,hogy 3.-ban csikkan a kerék,csikkanni még nem hallottam,de 1500-as fordulatnál,kövér gáznál én is tapasztaltam,hogy fogni kell a kormányt,mert váltakozva elhúz valamelyik irányban.
A félrehúzás az elsőkerékhajtás + nagy nyomaték következménye. Indítás utáni füstölés, rázkódás lehet porlasztó is. Most vetted? Kereskedés? Vidd vissza, hogy javítsák meg.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26568 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 20:05:22 »
Idézetet írta: mkisanyi - 2013.05.27 hétfő, 19:36:32
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy egy jó erőben lévő motor,jó fogyasztással,menet közben nem láttam még füstölni,miért füstöl hidegen indításkor?
Kb 5-10 mp-ig füstöl,ilyenkor nem jár egyenletesen,de ez 10mp után megszűnik.1 perc járatás után,ha beindítom,jól jár azonnal,és semmi füst.
Egyébként olvastam itt pár hozzászólással előttem,hogy 3.-ban csikkan a kerék,csikkanni még nem hallottam,de 1500-as fordulatnál,kövér gáznál én is tapasztaltam,hogy fogni kell a kormányt,mert váltakozva elhúz valamelyik irányban.
Nekem is ugyan ezt csinálja reggel hideg indításnál.
Nekem is 2.2-em van.
Én még azt is észrevettem h, párás hűvös reggeleken csinálja leginkább...
Várom az ötleteket én is...
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26569 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 20:06:24 »
Idézetet írta: KISPUSI 2.2TD - 2013.05.27 hétfő, 20:05:22
Nekem is ugyan ezt csinálja reggel hideg indításnál.
Nekem is 2.2-em van.
Én még azt is észrevettem h, párás hűvös reggeleken csinálja leginkább...
Várom az ötleteket én is...
Indítás után füstól, majd abbahagyja, az leggyakrabban porlasztócsúcs.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26570 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 20:09:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.27 hétfő, 20:06:24
Indítás után füstól, majd abbahagyja, az leggyakrabban porlasztócsúcs.
AndyA
Hogyan lehetne tutira kideríteni h, porlasztócsúcs-é vagy valami más?
És nem gáz így használni?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26571 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 20:16:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.27 hétfő, 20:06:24
Indítás után füstól, majd abbahagyja, az leggyakrabban porlasztócsúcs.
AndyA
Azt elfelejtettem leírni,hogy cseréltem szíjakat,EGR-t tisztítottam,meg a szívósort is,le volt véve az akku,és első indításra nem füstölt.Hibakód ELM szerint nincs.
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26572 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 20:38:46 »
Idézetet írta: kiscsaszi - 2013.05.27 hétfő, 20:19:36
Na haza hoztam a Mondeomat a szerelőtől! Megnézte mitől lehet a probléma az indítással mikor meleg a motor. Azt mondta hogy valószínű porlasztók gyengültek le. Mondta (megvoltam lepődve őszíntén) hogy addig míg ennyi a baj vele ne piszkáljuk, mert hibakód nincs egyáltalán. De azt is hozzá tette hogy nem lenne olcsó mulatság, meg hogy egyáltalán nekem ér-e annyit Kb 300-500e forint, ha szívattyú is ***. Mondta azt is hogy maga a bevizsgálás ahol megnézik, hogy tényleg mennyire rosszak a porlasztók,csövek, tank meg a szívattyú az kb 70e forint és még akkor nincs cserélve semmi se. Tényleg ilyen húzosak az ilyen bajok? Úgy hogy most nagy gondolkodásba vagyok, hogy tényleg ér nekem annyit?
Szia
Jó árak vannak az biztos de minden attól függ hogy hol csináltatod és új vagy felújítást csináltatsz.Egy ford szervizben valószínűleg ilyen árak vannak de mint itt sokat ajánlott szerviz a filep diesel az a feléből is megcsinálja.
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26573 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 20:42:15 »
Idézetet írta: virag - 2013.05.27 hétfő, 20:38:46
Szia
Jó árak vannak az biztos de minden attól függ hogy hol csináltatod és új vagy felújítást csináltatsz.Egy ford szervizben valószínűleg ilyen árak vannak de mint itt sokat ajánlott szerviz a filep diesel az a feléből is megcsinálja.
A független javítókat, köztük a Filep-et sem kötelezi/kötelezheti a gyár a gyári javítási technológia betartására. Így kimarad sok minden.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26574 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 21:03:42 »
Idézetet írta: kiscsaszi - 2013.05.27 hétfő, 20:43:50
Filep diesel arról már olvastam, ők tényleg jól megtudják csinálni? úgy értve nem volt panasz még?
Nekem is ök csinálták Fehérváron ,értenek hozzá,kérés nélkül adnak számlát+6ho garit ,nyugodtan vidd hozzájuk.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26575 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 21:46:43 »
Idézetet írta: kiscsaszi - 2013.05.27 hétfő, 20:19:36
Mondta azt is hogy maga a bevizsgálás ahol megnézik, hogy tényleg mennyire rosszak a porlasztók,csövek, tank meg a szívattyú az kb 70e forint és még akkor nincs cserélve semmi se. Tényleg ilyen húzosak az ilyen bajok? Úgy hogy most nagy gondolkodásba vagyok, hogy tényleg ér nekem annyit?
Nekem ennyiért csináltak meg 1 db porlasztót. Ebben benne van a computeres bevizsgálás, a ki-beszerelés, az alkatrész (kapcsolószelep és a porlasztócsúcs). Ideadták a porlasztó kódját is. Március elején csinálták és azóta sincs vele gondom (kop-kop-kop). Azóta mentem vele kb 5-6e km-t.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26576 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 22:08:30 »
Nekem is csinálták, 50 ezret elmentem vele gond nélkül, most egyik megint rosszalkodik, de már nem is csoda..
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.27 hétfő, 21:46:43
Nekem ennyiért csináltak meg 1 db porlasztót. Ebben benne van a computeres bevizsgálás, a ki-beszerelés, az alkatrész (kapcsolószelep és a porlasztócsúcs). Ideadták a porlasztó kódját is. Március elején csinálták és azóta sincs vele gondom (kop-kop-kop). Azóta mentem vele kb 5-6e km-t.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26577 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 22:19:39 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.05.27 hétfő, 22:08:30
Nekem is csinálták, 50 ezret elmentem vele gond nélkül, most egyik megint rosszalkodik, de már nem is csoda..
Én már beszereztem 4 db kevés km-es porlasztót tartalékba.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26578 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 22:20:05 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.27 hétfő, 22:19:39
Én már beszereztem 4 db kevés km-es porlasztót tartalékba.
Mennyi volt?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
kiscsaszi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 162
Mondejóóm
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26579 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 22:32:06 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.05.27 hétfő, 22:08:30
Nekem is csinálták, 50 ezret elmentem vele gond nélkül, most egyik megint rosszalkodik, de már nem is csoda..
50e km? az nem kevés km és már baj van?
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 2.0 TD
Ci
(Mk3 Facelift) 130Le, MMT6 váltó, EGR off, TA-Technix, Recaro, Pioneer, Blaupunkt, JR21, ST, Low...stb imádoom!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26580 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 22:32:40 »
Idézetet írta: mkisanyi - 2013.05.27 hétfő, 19:36:32
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem,hogy egy jó erőben lévő motor,jó fogyasztással,menet közben nem láttam még füstölni,miért füstöl hidegen indításkor?
Kb 5-10 mp-ig füstöl,ilyenkor nem jár egyenletesen,de ez 10mp után megszűnik.1 perc járatás után,ha beindítom,jól jár azonnal,és semmi füst.
Egyébként olvastam itt pár hozzászólással előttem,hogy 3.-ban csikkan a kerék,csikkanni még nem hallottam,de 1500-as fordulatnál,kövér gáznál én is tapasztaltam,hogy fogni kell a kormányt,mert váltakozva elhúz valamelyik irányban.
izzítás volt nézve?
nem fog csikkanni 3. ban, ne is várd
azért húz erre-arra mert futómű problémád van. vszínűleg az első lengőkar hátsó szilentjei kivannak. jó futóművest kellene keresned.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26581 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 22:37:02 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.05.27 hétfő, 22:20:05
Mennyi volt?
7 db Szt. István/4 db. 57e mérföld van bennük. Az orrom előtt szedte ki a motorból, ami még benne volt a kocsiban.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.05.27 hétfő, 22:38:50 írta Lacika71
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26582 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 22:39:07 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.27 hétfő, 22:37:02
7 db Szt. István.
Na....ezért hiányoznak a Szt. Istvány szobrok.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26583 Dátum:
2013.05.27 hétfő, 22:42:13 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.27 hétfő, 22:39:07
Na....ezért hiányoznak a Szt. Istvány szobrok.....
Nem én vótam.
Naplózva
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26584 Dátum:
2013.05.28 kedd, 07:16:33 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.27 hétfő, 22:19:39
Én már beszereztem 4 db kevés km-es porlasztót tartalékba.
Csak ami nem működik annak egy idő után kapa van
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26585 Dátum:
2013.05.28 kedd, 08:03:00 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.28 kedd, 07:16:33
Csak ami nem működik annak egy idő után kapa van
A megfelelő tárolásban rejlik a lényeg.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26586 Dátum:
2013.05.28 kedd, 08:06:52 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.28 kedd, 08:03:00
A megfelelő tárolásban rejlik a lényeg.
Bővebben?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26587 Dátum:
2013.05.28 kedd, 08:27:47 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.05.28 kedd, 08:06:52
Bővebben?
Gondolom gázolajban kell tárolni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26588 Dátum:
2013.05.28 kedd, 08:29:28 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.28 kedd, 08:27:47
Gondolom gázolajban kell tárolni.
Nem.
Ha láttatok már eredeti csomagolásban komplett befecskendezőt, akkor tudjátok.
Én bontottam már ki sokat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26589 Dátum:
2013.05.28 kedd, 08:40:56 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.28 kedd, 08:29:28
Nem.
Ha láttatok már eredeti csomagolásban komplett befecskendezőt, akkor tudjátok.
Én bontottam már ki sokat.
Légmentesen csukva érkezik, és megkockáztatom, hogy talán nem is levegő van a csomagolásban, hanem mondjuk tiszta nitrogén.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26590 Dátum:
2013.05.28 kedd, 08:42:41 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.28 kedd, 08:29:28
Nem.
Ha láttatok már eredeti csomagolásban komplett befecskendezőt, akkor tudjátok.
Én bontottam már ki sokat.
ezt vagy ne irtad volna, vagy ha már beirtad írd be azt is h hogy kell tárolni. Biztos mindenki vett már eredeti zsír új porlasztot..Vagy csak az volt a lényeg, h Te sok porlasztot csereltel?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26591 Dátum:
2013.05.28 kedd, 08:50:24 »
A tanulság az hogy akkor vegyél bontott porlasztott amikor kell
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26592 Dátum:
2013.05.28 kedd, 09:08:08 »
Idézetet írta: GSR - 2013.05.28 kedd, 08:29:28
Nem.
Ha láttatok már eredeti csomagolásban komplett befecskendezőt, akkor tudjátok.
Én bontottam már ki sokat.
Jössz te még az én utcámba...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26593 Dátum:
2013.05.28 kedd, 09:14:27 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.28 kedd, 09:08:08
Jössz te még az én utcámba...
...porlasztót cserélni?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26594 Dátum:
2013.05.28 kedd, 10:43:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.28 kedd, 09:08:08
Jössz te még az én utcámba...
Merre laksz?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26595 Dátum:
2013.05.28 kedd, 10:44:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.05.28 kedd, 09:14:27
...porlasztót cserélni?
AndyA
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26596 Dátum:
2013.05.28 kedd, 12:30:26 »
Idézetet írta: kis zeller - 2013.05.28 kedd, 07:16:33
Csak ami nem működik annak egy idő után kapa van
Ahogy ki lett szedve, olyan olajosan ment bele egy zárható tasakba. Mitől menne tönkre? Nyilván beszerelés előtt szétszed, kipucol, összerak. Nem úgy lesz majd berakva, hogy zacskóból kiszed beszerel. Ilyenkor szoktak jönni azok a mondatok, amikor megadja magát a porlasztó, hogy nekem pont van egy garnitúra jópézé. De majd beleállítom egy üveg motorolajjal kevert gázolajba.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26597 Dátum:
2013.05.28 kedd, 12:41:03 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.05.28 kedd, 12:30:26
De majd beleállítom egy üveg motorolajjal kevert gázolajba.
De éveként azért cseréld az olajat...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26598 Dátum:
2013.05.28 kedd, 12:42:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.05.28 kedd, 12:41:03
De éveként azért cseréld az olajat...
Majd 15 ezrenként.
Naplózva
mk3sanyi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26599 Dátum:
2013.05.28 kedd, 19:05:00 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.05.27 hétfő, 22:32:40
izzítás volt nézve?
nem fog csikkanni 3. ban, ne is várd
azért húz erre-arra mert futómű problémád van. vszínűleg az első lengőkar hátsó szilentjei kivannak. jó futóművest kellene keresned.
Futómű jó,minden sebességnél rezzenéstelenül teszi a dolgát,a jelenség csak kemény gázadásra van.Én is az izzításra gondoltam,már csak azért is,mert ezt úsznám meg legolcsóbban.
Naplózva
2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Oldalak:
1
...
525
526
527
528
529
530
531
[
532
]
533
534
535
536
537
538
539
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ