Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:31:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 535 536 537 538 539 540 541 [542] 543 544 545 546 547 548 549 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14625102 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #27050 Dátum: 2013.06.25 kedd, 22:29:53 »

Tisztelt Tagok!

A következő kérdéssel fordulok hozzátok: van egy Mondeo III 2.0 TDCi-m, az utóbbi időben fel-felvillan, majd kialszik az olajnyomás visszajelző lámpa. Elvittem szerelőhöz, aki mechanikusan megnézte, ill. megmérte az olajnyomást, minden ok, szerinte elektronikai probléma van. Izzításkor a többi lámpával együtt világít, majd a motor beindulásakor velük együtt el is alszik, de kb. 5-10 percen belül párszor bevillan, majd égve marad. Az autóban 300e km van, de minden 10.000-nél gyári olaj + szűrőt cseréltem. Eddig semmi motorügyi probléma nem volt, de most ez nagyon zavar. Van valami ötletetek, hogy mi okozhatja ezt? Előre is nagyon köszönöm! Béci

Ha igaz, amit a szerelő mondott, akkor lehetséges, hogy az olajnyomás gombád diferált le. (cserés)
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27051 Dátum: 2013.06.26 szerda, 20:17:37 »

Az elmúlt 3évben nem sokszor volt hogy 1teljes napig nem indítottam be az autót...ma délután beültem, beindítottam és villogott az izzító meg nem ment de gyilkoltam hátha...de nem! Aztán menet közben leállítottam ujraindítottam és semmi baja...
Padlóztam mint a szart de nem villogott újra! Mi volt vele akkor??
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #27052 Dátum: 2013.06.26 szerda, 20:54:15 »

Az elmúlt 3évben nem sokszor volt hogy 1teljes napig nem indítottam be az autót...ma délután beültem, beindítottam és villogott az izzító meg nem ment de gyilkoltam hátha...de nem! Aztán menet közben leállítottam ujraindítottam és semmi baja...
Padlóztam mint a szart de nem villogott újra! Mi volt vele akkor??
Széna nátha!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
b.virag
Vendég
« Új hozzászólás #27053 Dátum: 2013.06.26 szerda, 21:35:14 »

Ha igaz, amit a szerelő mondott, akkor lehetséges, hogy az olajnyomás gombád diferált le. (cserés)

Ok, köszönöm szépen az ötletet, megpróbálom kicserélni!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27054 Dátum: 2013.06.26 szerda, 21:56:51 »

Széna nátha!  Wink
Akkor az ilyen belefér?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #27055 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 09:40:53 »

Sziasztok a https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220214-toltolevego-huto-cso/398132-toltolevego-huto-cso-ford-mondeo-2002-2007-diesel-bal

turbócs9vemet valami állat kirágta pár helyen van rajta kis  lyuk. Használt is érdekel ha jó. Vagy új jó áron.

Ezt be lehet ragasztani kerékpárgumifolttal?

Ez csak egy ötlet volt.
Köszi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27056 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 09:44:47 »

Sziasztok a https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220214-toltolevego-huto-cso/398132-toltolevego-huto-cso-ford-mondeo-2002-2007-diesel-bal

turbócs9vemet valami állat kirágta pár helyen van rajta kis  lyuk. Használt is érdekel ha jó. Vagy új jó áron.

Ezt be lehet ragasztani kerékpárgumifolttal?

Ez csak egy ötlet volt.
Köszi.

Nekem idővel és türelemmel lesz, de nem tudom, akarsz-e és tudsz-e addig várni.

Be lehet ragasztani, de magában semeddig nem fog tartani. Smiley

Ha ideiglenesen meg kell javítani, akkor ragaszd be, hogy légmentesen zárjon, majd tekerj rá szövet anyagú szigetelőszalagot (az nem nyúlik, nem enged a nyomásnak). Bandázsold be kétszer, ellenkező irányba tekerve rajta a szövetszalagot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27057 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 10:03:44 »

Az elmúlt 3évben nem sokszor volt hogy 1teljes napig nem indítottam be az autót...ma délután beültem, beindítottam és villogott az izzító meg nem ment de gyilkoltam hátha...de nem! Aztán menet közben leállítottam ujraindítottam és semmi baja...
Padlóztam mint a szart de nem villogott újra! Mi volt vele akkor??
nem fér bele. Vélhetően levegősödik a szivattyú előtti rész vagy sz@r gázolajat tankoltál.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27058 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 10:24:46 »

nem fér bele. Vélhetően levegősödik a szivattyú előtti rész vagy sz@r gázolajat tankoltál.
Ezek akkor azok a csövek lehetnek ami a tanktól megy a motortér felé? Ott levegősödhet?
Mindig kúton tankolok! Vagy magánkúton ami asszem mol-os vagy lukoilon! Ezenkívül soha máshol! Ha nekik *** a gázolajuk akkor az ellen sajnos nem tehetek!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27059 Dátum: 2013.06.28 péntek, 09:45:06 »

FElejstős ragasztani, de van itt valaki fórumos aki fémből csinált turbócsövet, nagyon patent!

Akkor az ilyen belefér?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27060 Dátum: 2013.06.28 péntek, 09:47:24 »

Sziasztok a https://cromax.hu/110000000-motor/111220000-levego-rendszer/111220214-toltolevego-huto-cso/398132-toltolevego-huto-cso-ford-mondeo-2002-2007-diesel-bal

turbócs9vemet valami állat kirágta pár helyen van rajta kis  lyuk. Használt is érdekel ha jó. Vagy új jó áron.

Ezt be lehet ragasztani kerékpárgumifolttal?

Ez csak egy ötlet volt.
Köszi.
3eft-ért van, ha kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #27061 Dátum: 2013.06.28 péntek, 10:55:34 »

nem fér bele. Vélhetően levegősödik a szivattyú előtti rész vagy sz@r gázolajat tankoltál.
Valami tényleg nem oké met kezd nagyon csúny hangja lenni a motornak (igen még ennél is szarabb)
De még mindig tudok menni padlón minden sebességben akár szabályzásig is nem történik semmi rendellenes!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gaborp
Vendég
« Új hozzászólás #27062 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 13:46:58 »

Tisztelt Fórumozók!
Segítséget szeretnék kérni, talán van valaki aki már végigküzdötte magát a nálam jelentkező problémával. MK3 2002 TDCi 2.0 járgányom a következő hibát produkálta:
1.) Indulás után (hidegen, gurulva) villogó indításjelző, erőtlen motor. Leállítás, izzitás indítás után indul, hibátlan.
2.) 2 héttel később: Menet közben, autópálya után melegen (piros lámpánál alapjáraton) leállt. Ezután izzítás, elindul. Hibátlanul húz.
Ekkor már kezdtem megijedni, felkerestem a Cromax szervizet, ahol eddig jó tapasztalataim vannak.
Hibakódot olvastak, kettő volt: a) befecskendező szivattyú vezérlés hiba, b) befecskendező vezérlő egység hiba
Hibát törölték, mondták hogy a központi vezérlő egység rossz jelet adott. Frissítették a szoftvert. NE aggódjak, figyeljek. Ha előjön a hiba akkor majd komolyabban megnézik.
Ma reggel (előtte semmi hiba kb. 3 hétig) próbáltam indítani, de hallottam a hangján hogy nem fog indulni. A két kijelzőn szaggatott vonal látszódott. Azután a sokadik indításra hibátlanul elindult és ment mint a rakéta. Semmi hiba nem érződik.
Vajon tud valaki segíteni mi lehet a hiba?
Előre is köszönöm!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #27063 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 20:14:48 »

Tisztelt Fórumozók!
Segítséget szeretnék kérni, talán van valaki aki már végigküzdötte magát a nálam jelentkező problémával. MK3 2002 TDCi 2.0 járgányom a következő hibát produkálta:
1.) Indulás után (hidegen, gurulva) villogó indításjelző, erőtlen motor. Leállítás, izzitás indítás után indul, hibátlan.
2.) 2 héttel később: Menet közben, autópálya után melegen (piros lámpánál alapjáraton) leállt. Ezután izzítás, elindul. Hibátlanul húz.
Ekkor már kezdtem megijedni, felkerestem a Cromax szervizet, ahol eddig jó tapasztalataim vannak.
Hibakódot olvastak, kettő volt: a) befecskendező szivattyú vezérlés hiba, b) befecskendező vezérlő egység hiba
Hibát törölték, mondták hogy a központi vezérlő egység rossz jelet adott. Frissítették a szoftvert. NE aggódjak, figyeljek. Ha előjön a hiba akkor majd komolyabban megnézik.
Ma reggel (előtte semmi hiba kb. 3 hétig) próbáltam indítani, de hallottam a hangján hogy nem fog indulni. A két kijelzőn szaggatott vonal látszódott. Azután a sokadik indításra hibátlanul elindult és ment mint a rakéta. Semmi hiba nem érződik.
Vajon tud valaki segíteni mi lehet a hiba?
Előre is köszönöm!
főrelé gond, iDM egység földelési probléma.
Kellene a cromax által törölt két hibakód. (P1664, p1665 ??)
A 2002-es tdci még két vezérlőegységes verzió, a befecskendezés vezérlése a bal első kerékjárti ív előtt van, a földelési pont az akku alatt. Ez az egység tönkre tud menni, ami random hibákat okoz.

P1664 and P0191 - Ignore P1664 initially. Trouble code may have been provoked by the
customer, e.g. the engine was re-started too soon after engine undershooting to a stop. In this
case there would not have been enough time to dissipate the pressure quickly enough, and
P0191 would have been set. Ignore initially and delete them both.
Symptoms:
* P1664 and P0191 re-appear after deleting.
* Long startup times.
* Repeated startup attempts because the engine will not start.
* Engine finally starts after several attempts and after the ignition has been OFF for a longer
period of time.
Cause:
* Powertrain control module (PCM)/injector drive module (IDM) malfunction.
1. First delete the fault memory.
2. Check ground supply / voltage supply).
3. If P1664 is set again, initially install a new supply relay for the IDM (dualmodule)/ PCM (singlemodule)
and delete the fault memory.
4. If P1664 is set again, install a new IDM/PCM.
P1664 and P1665 - P1665 only occurs in addition to other trouble codes. Ignore initially and
delete them.
Symptoms:
* P1664 and P1665 are still present after deleting them both.
Cause:
* A problem in the ground supply (Often between the battery and the body).
Check all ground connections.
* IDM/PCM power supply and ground connection.
* CAN connection to the PCM.
* On Mondeo 2001 (10/2000-) vehicles with the dual-module system it is possible that the wiring
harness may have been damaged in the area of the pollen filter after installing a new windscreen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Pocok0011
Vendég
« Új hozzászólás #27064 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 21:09:23 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne:

Megszólalt a kinyomócsapágyam(csak hidegen lehet jobban hallani,ha bemelegszik,gondolom a tágulások miatt nem szól)ha benyomom a kuplungpedált ciripelő hangot ad.kuplungom jó még ,nem csak fennt fog.Mennyit lehet ezzel így még elmenni?

Komplett kuplung cserénél kell a lendkereket is cserélni?Mennyibe fáj ez?232.000 van a gépben.(2.0TDCI,2006.12)

köszi a válaszotokat,

üdv.

Pocok
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #27065 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 21:14:43 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne:

Megszólalt a kinyomócsapágyam(csak hidegen lehet jobban hallani,ha bemelegszik,gondolom a tágulások miatt nem szól)ha benyomom a kuplungpedált ciripelő hangot ad.kuplungom jó még ,nem csak fennt fog.Mennyit lehet ezzel így még elmenni?

Komplett kuplung cserénél kell a lendkereket is cserélni?Mennyibe fáj ez?232.000 van a gépben.(2.0TDCI,2006.12)

köszi a válaszotokat,

üdv.

Pocok

Nekem 70 ezer km óta ciripel benyomáskor, de mivel úgy igen keveset használom, csak nem akarja megadni magát. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gaborp
Vendég
« Új hozzászólás #27066 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 21:29:36 »

főrelé gond, iDM egység földelési probléma.
Kellene a cromax által törölt két hibakód. (P1664, p1665 ??)
A 2002-es tdci még két vezérlőegységes verzió, a befecskendezés vezérlése a bal első kerékjárti ív előtt van, a földelési pont az akku alatt. Ez az egység tönkre tud menni, ami random hibákat okoz.

P1664 and P0191 - Ignore P1664 initially. Trouble code may have been provoked by the
customer, e.g. the engine was re-started too soon after engine undershooting to a stop. In this
case there would not have been enough time to dissipate the pressure quickly enough, and
P0191 would have been set. Ignore initially and delete them both.
Symptoms:
* P1664 and P0191 re-appear after deleting.
* Long startup times.
* Repeated startup attempts because the engine will not start.
* Engine finally starts after several attempts and after the ignition has been OFF for a longer
period of time.
Cause:
* Powertrain control module (PCM)/injector drive module (IDM) malfunction.
1. First delete the fault memory.
2. Check ground supply / voltage supply).
3. If P1664 is set again, initially install a new supply relay for the IDM (dualmodule)/ PCM (singlemodule)
and delete the fault memory.
4. If P1664 is set again, install a new IDM/PCM.
P1664 and P1665 - P1665 only occurs in addition to other trouble codes. Ignore initially and
delete them.
Symptoms:
* P1664 and P1665 are still present after deleting them both.
Cause:
* A problem in the ground supply (Often between the battery and the body).
Check all ground connections.
* IDM/PCM power supply and ground connection.
* CAN connection to the PCM.
* On Mondeo 2001 (10/2000-) vehicles with the dual-module system it is possible that the wiring
harness may have been damaged in the area of the pollen filter after installing a new windscreen.
Naplózva
gaborp
Vendég
« Új hozzászólás #27067 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 21:39:18 »


Igen, a Cromax a P1664 és P1665 hibakódokat törölte, a befecskendező szivattyú jel és a befecskendező egység vezérlő jel hibát mondtak ezekre a kódokra.
Este kiszereltem az akkut és alatta ellenőriztem a 3 db földelést biztostó kábelt (többet nem láttam). Tiszták voltak, de azért dörzspapírral mindet átdolgoztam.
Akkor mivel kezdjem? Főrelé csere? A másik az IDM  egység a kerékjárati ív előtti biztosítékdobozban (ezt az alkatrészt pontosan hogyan találom meg)? 
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27068 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 22:00:45 »

Igen, a Cromax a P1664 és P1665 hibakódokat törölte, a befecskendező szivattyú jel és a befecskendező egység vezérlő jel hibát mondtak ezekre a kódokra.
Este kiszereltem az akkut és alatta ellenőriztem a 3 db földelést biztostó kábelt (többet nem láttam). Tiszták voltak, de azért dörzspapírral mindet átdolgoztam.
Akkor mivel kezdjem? Főrelé csere? A másik az IDM  egység a kerékjárati ív előtti biztosítékdobozban (ezt az alkatrészt pontosan hogyan találom meg)?  
Köszönöm a segítséget!
kiveszed a dobbetétet a bal első keréknél ott megy a légszűrőnek a csöve az mellet lesz felfogatva egy fekete dobozka (tipp :ha a lökhárítót lecsavarozod bal oldalon akkor és kiakasztod a füleket a lámpa alatt és lehúzod a lököst könnyen hozzáférsz)!vigyázz óvatosan szedd szét ne törd el utána elvileg két hosszú 6os csavarral össze lehet rakni!próbáld meg a csatikat befújni kontakt sprayvel amikor rakod össze tömítsd le a dobozt amennyire tudod mert nagyon szeret beázni! érdemes megjegyezni a számát és egyet beszerválni tartalékba!nekem mindig van egy a csomitérben(mióta ez miatt a nagy esőben megállt, és hívhattam havert aki bevontatott a céghez)!nekem van egy plusszban ami az enyémhez nem jó ha érdekel és egyezik a szám elboltolhatjuk!
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.01 hétfő, 22:06:34 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
gaborp
Vendég
« Új hozzászólás #27069 Dátum: 2013.07.02 kedd, 09:01:39 »

kiveszed a dobbetétet a bal első keréknél ott megy a légszűrőnek a csöve az mellet lesz felfogatva egy fekete dobozka (tipp :ha a lökhárítót lecsavarozod bal oldalon akkor és kiakasztod a füleket a lámpa alatt és lehúzod a lököst könnyen hozzáférsz)!vigyázz óvatosan szedd szét ne törd el utána elvileg két hosszú 6os csavarral össze lehet rakni!próbáld meg a csatikat befújni kontakt sprayvel amikor rakod össze tömítsd le a dobozt amennyire tudod mert nagyon szeret beázni! érdemes megjegyezni a számát és egyet beszerválni tartalékba!nekem mindig van egy a csomitérben(mióta ez miatt a nagy esőben megállt, és hívhattam havert aki bevontatott a céghez)!nekem van egy plusszban ami az enyémhez nem jó ha érdekel és egyezik a szám elboltolhatjuk!
Kedves madar89!
Akkor ha jól értem, akkor először próbáljam gyógytani a meglévő IDM egységet és ha tovább fennáll a hiba akkor szerezzek be egyet. Megpróbálom szétkapni és megírom a számát.
Köszönöm!
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27070 Dátum: 2013.07.02 kedd, 15:41:04 »

Kedves madar89!
Akkor ha jól értem, akkor először próbáljam gyógytani a meglévő IDM egységet és ha tovább fennáll a hiba akkor szerezzek be egyet. Megpróbálom szétkapni és megírom a számát.
Köszönöm!
igen próbáld meg megcsinálni és ha nem sikerül akkor csere és porlasztó programozás!
a szétszereléshez nem kell különösebb tudás nekem sem valami jó a kézügyességem de mégis meg tudtam csinálni nem ördöngősség!
bármi probléma van segítünk itt a fórumon!
 worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.02 kedd, 15:42:41 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27071 Dátum: 2013.07.02 kedd, 22:55:08 »

Kedves madar89!
Akkor ha jól értem, akkor először próbáljam gyógytani a meglévő IDM egységet és ha tovább fennáll a hiba akkor szerezzek be egyet. Megpróbálom szétkapni és megírom a számát.
Köszönöm!
De előtte cseréld ki a főrelét.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gaborp
Vendég
« Új hozzászólás #27072 Dátum: 2013.07.02 kedd, 23:06:48 »

De előtte cseréld ki a főrelét.
Kedves Tisler19!
A főrelé beazonosításában kellene segítség.
Köszönöm a segítséget!

MK3 2002 TDCi Ghia 5 ajtós
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #27073 Dátum: 2013.07.03 szerda, 16:40:59 »

Sziasztok honnan tudom ha a hidrotőke elszállt a kocsimban.és ha az szállt el akkor hogy tudom megnézni hogy a 16 ból melyik rossz?válaszokat előre is köszönöm.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27074 Dátum: 2013.07.03 szerda, 22:03:11 »

Kedves Tisler19!
A főrelé beazonosításában kellene segítség.
Köszönöm a segítséget!

MK3 2002 TDCi Ghia 5 ajtós

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
K163
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27075 Dátum: 2013.07.03 szerda, 23:10:43 »

Már elküldzem neki,ez nekem megvan magyarul.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #27076 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 00:22:00 »

Már elküldzem neki,ez nekem megvan magyarul.
azt nekem is elküldhetnéd! madar1989@gmail.com
köszönöm  worship worship worship
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #27077 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 08:31:43 »

Már elküldzem neki,ez nekem megvan magyarul.

enis kernem ha lehetne koszi
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27078 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 18:48:46 »

Hűtőventilátor csere mennyire bonyolult művelet, van valakinek ezzel tapasztalata? A miénk besz@rt, az meg nem előnyös ebben a melegben sem a klíma, sem a motor egészsége szempontjából. 2004-es, egyventilátoros kivitel.

Előre is köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27079 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 19:28:16 »

Hűtőventilátor csere mennyire bonyolult művelet, van valakinek ezzel tapasztalata? A miénk besz@rt, az meg nem előnyös ebben a melegben sem a klíma, sem a motor egészsége szempontjából. 2004-es, egyventilátoros kivitel.

Előre is köszönöm!

Nem vészes, mondhatni könnyű.

Az meg relatív, hogy kinek mi a nehéz és/vagy bonyolult.  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.04 csütörtök, 19:32:46 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27080 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 19:50:33 »

Nem vészes, mondhatni könnyű.

Az meg relatív, hogy kinek mi a nehéz és/vagy bonyolult.  vigyor3

Hogyan van rögzítve? A két oldalán lévő füleknél, és annyi az egész, vagy azért ennyire nem könnyű?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27081 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 19:54:30 »

Hogyan van rögzítve? A két oldalán lévő füleknél, és annyi az egész, vagy azért ennyire nem könnyű?

Alsó burkolatok le, hűtőtartó fülek leköt, hogy előremozduljon kicsit a hűtősor.... (dróttal fel kell kötni) csati lehúz és jön le a kerettel együtt.
De felfele is ki lehet venni....
Ha van offline TIS-ed, abban is benne van szerintem a gyári javaslat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27082 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 20:05:39 »

Alsó burkolatok le, hűtőtartó fülek leköt, hogy előremozduljon kicsit a hűtősor.... (dróttal fel kell kötni) csati lehúz és jön le a kerettel együtt.
De felfele is ki lehet venni....
Ha van offline TIS-ed, abban is benne van szerintem a gyári javaslat.


 worship

TIS éppen van, csak 32 bites oprendszert futtató gép nincs  Sad
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27083 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 20:28:41 »

Hűtőventilátor csere mennyire bonyolult művelet, van valakinek ezzel tapasztalata? A miénk besz@rt, az meg nem előnyös ebben a melegben sem a klíma, sem a motor egészsége szempontjából. 2004-es, egyventilátoros kivitel.

Előre is köszönöm!

Nem is derült ki, hogy a benzinesen kell cserélni vagy az olajkályhán?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27084 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 20:35:08 »

Nem is derült ki, hogy a benzinesen kell cserélni vagy az olajkályhán?

Dizlin. Ahogy közeledik a 400ezer, lassan minden héten tartogat valami apró meglepetést (néha egy ilyen nagyobbat is)  hehe
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27085 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 20:37:16 »

Dizlin. Ahogy közeledik a 400ezer, lassan minden héten tartogat valami apró meglepetést (néha egy ilyen nagyobbat is)  hehe

MTX váltós ugye?
Ha nagyon nem akarnak kijönni a csavarok a hűtőtartókból, akkor próbálkozz felfelé... nekem sikerült már tddi-ből felfelé...azonos gondok miatt.
Sőt a V6-ból is felfelé vettem ki....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27086 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 21:01:06 »

MTX váltós ugye?
Ha nagyon nem akarnak kijönni a csavarok a hűtőtartókból, akkor próbálkozz felfelé... nekem sikerült már tddi-ből felfelé...azonos gondok miatt.
Sőt a V6-ból is felfelé vettem ki....

MMT6. 2003 környékétől ezzel adták a a 130 lovasokat. Majd kiderül mennyire ragaszkodnak a csavarok.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #27087 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 21:02:50 »

MMT6. 2003 környékétől ezzel adták a a 130 lovasokat. Majd kiderül mennyire ragaszkodnak a csavarok.

6-osnál pár kábelcsatlakozóval többet kell alul oldani...talán.... sőt ha van a motor mellett doboz (modul) azt még ki is kell bújtatni a keretből....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27088 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 21:06:33 »

6-osnál pár kábelcsatlakozóval többet kell alul oldani...talán.... sőt ha van a motor mellett doboz (modul) azt még ki is kell bújtatni a keretből....

 worship
Amúgy ilyen: http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-2-0-TDCi-RADIATOR-SINGLE-FAN-MODULE-2001-2005-/230996654626?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35c8793a22
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #27089 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 22:10:09 »

Dizlin. Ahogy közeledik a 400ezer, lassan minden héten tartogat valami apró meglepetést (néha egy ilyen nagyobbat is)  hehe
felfele simán kijön, oldalt van 1-1 csavar
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #27090 Dátum: 2013.07.05 péntek, 09:16:06 »

Már elküldzem neki,ez nekem megvan magyarul.

koszonom worship
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
GERYKE
Vendég
« Új hozzászólás #27091 Dátum: 2013.07.05 péntek, 15:24:09 »

Ma megint rendetlenkedik a verda.

Hibakódok:




mire számítsak mit nézzek meg mielőtt szervízhez fordulok?? fél évesek a csúcsok benne.

előre is köszi
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27092 Dátum: 2013.07.05 péntek, 17:41:25 »

nekem is ilyen van
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #27093 Dátum: 2013.07.05 péntek, 17:53:48 »

Ma megint rendetlenkedik a verda.

Hibakódok:

[img width=800 height=449]http://kepfeltoltes.hu/130705/hibak_dok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[img width=800 height=449]http://kepfeltoltes.hu/130705/hibak_dok2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

mire számítsak mit nézzek meg mielőtt szervízhez fordulok?? fél évesek a csúcsok benne.

előre is köszi
semmi jóra....bár ez még nem jelent közvetlen hibát.ezt okozhatja egy eldugult üza szűrő is....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #27094 Dátum: 2013.07.05 péntek, 18:14:10 »

Ma megint rendetlenkedik a verda.

Hibakódok:

http://kepfeltoltes.hu/130705/hibak_dok_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130705/hibak_dok2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

mire számítsak mit nézzek meg mielőtt szervízhez fordulok?? fél évesek a csúcsok benne.

előre is köszi

P0251-re van egy szép hosszú hibakereséses ford tsb, talán párszor be volt itt linkelve meg másolva, okozhatja egy rakás dolog.
Naplózva
GERYKE
Vendég
« Új hozzászólás #27095 Dátum: 2013.07.05 péntek, 18:52:59 »

semmi jóra....bár ez még nem jelent közvetlen hibát.ezt okozhatja egy eldugult üza szűrő is....

Azt 10000 kilométerrel ezelőtt cseréltem , és nem gagyit használok Sad(
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #27096 Dátum: 2013.07.05 péntek, 20:46:12 »

Azt 10000 kilométerrel ezelőtt cseréltem , és nem gagyit használok Sad(
nem csak  a gagyi dugul el .pontosabban a gagyi nem dugul el és kinyirja a rendszert.ez üzemanyagtól  függnnem a kilométertől.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #27097 Dátum: 2013.07.05 péntek, 22:24:02 »

Sziasztok
Nekem olyan problémám van hogy reggelente ( első inditásnál ) ingadozik az alapjáratom,  de nem mindig !
Nem jár egyenletesen  rinya

Mi lehet a probléma és a megoldás ?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #27098 Dátum: 2013.07.05 péntek, 23:09:59 »

Sziasztok
Nekem olyan problémám van hogy reggelente ( első inditásnál ) ingadozik az alapjáratom,  de nem mindig !
Nem jár egyenletesen  rinya

Mi lehet a probléma és a megoldás ?
Ha van maf/légtömegmérő/szenzorod akkor egy pucolás segíteni szokott.Kezdésnek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #27099 Dátum: 2013.07.06 szombat, 11:00:56 »

rámijesztett ez a kotla.  villogó izzításjelző. nyomtam neki de nem padlón és nem is emelkedőn, és mintha valaki elvette volna a gázt 1 pillanatra, majd villogott. de nem állt le. leállítottam és utána semmi.   itthon megkergettem 1-2-3-ban padlón de nem csinálta. szétszedve nem volt mostanában.  mi lesz ez?
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.06 szombat, 11:05:29 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 535 536 537 538 539 540 541 [542] 543 544 545 546 547 548 549 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.