Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 12:20:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 574 575 576 577 578 579 580 [581] 582 583 584 585 586 587 588 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14686968 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #29000 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 08:06:05 »

Sziasztok!

Alapjáraton eléggé beremeg az egész autó, ha felemelem a fordulatot 950-1000 közé, akkor kisimul, semmi rezgés. Ez így a normális rezonancia vagy nem? Áprilisban vettem az autót azóta ilyen.

A másik, hogy alapjáraton és kis fordulaton < kb1400 terhelésnél kopog (kelepel) valami olyan "transitosan".


 thumbup Kettőstömegű lendkerék csere orvosolta ezeket a tüneteket! Végre csendesen, remegésmentesen és kopogásmentesen duruzsol a motor!  thumbup
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #29001 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 08:16:50 »

Sziasztok!

Adott egy 2.0 Tdci mondeo 240.000 km .

Ha a futott km a valós akkor szerintem nincs szükség a vezérlés cserére.

Elképzelhető hogy többet futott már ez a járgány van valakinek konkrét tapasztalata hogy mikor szokták ezeket cserélni 350 nél már pl esedékes?

Ha valaki tud egy ábrát vagy rajzot küldeni a vezérlésről azt megköszönném egyenlőre még nem találtam

Szia!

Mi az az ezeket?
A motor láncos, de természetesen jó pár dolgot lehet azért cserélni.
Naplózva
imre83
Vendég
« Új hozzászólás #29002 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 14:18:06 »

Sziasztok!nem tudja valaki hogy van e külömbség a 2002 es évjáratú 115 loerős tdci motor és a 2002 évjáratú tdci  130 loerős motor között a dugattyú kialakításnál vagy az égéstérnél?
Naplózva
imre83
Vendég
« Új hozzászólás #29003 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 14:22:43 »

Sziasztok!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #29004 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 14:28:43 »

Sziasztok!


Szia! Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
imre83
Vendég
« Új hozzászólás #29005 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 14:33:38 »

Hello temtudsz nekem segiteni a kérdésemben?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #29006 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 14:53:51 »

Hello temtudsz nekem segiteni a kérdésemben?


Ne legyél türelmetlen. Nem mindenki olvassa egyfolytában a listát. Lesz válasz, nyugi.

Mind a kettőben kerek, föl-le járkál, és azt mondja, bumm-bumm, szóval egyformák... Smiley

Amúgy mire gondoltál pontosan?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #29007 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 14:55:04 »

Hello temtudsz nekem segiteni a kérdésemben?


Csak a turbóban van szerintem.
És használd a válasz gombot. Plusz ne aggódj,ha feltettél egy kérdést,előbb-utóbb fogsz választ kapni,ez nem chat,hogy 5percenként rászólj a másikra ha nem reagál  integet2
Naplózva
rugo82
Vendég
« Új hozzászólás #29008 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 16:10:17 »

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy hideg motorral,indulás után ha üresben gurulok,elkezd ingadozni a fordulatszám mérö,900 és 1100as fordulat között kb,ez mitöl lehet? Állo helyzetben visszaáll 900ra,akkor nem ugrál,illetve ha bemelegszik,akkor menet közben sem csinálja már.Ja és ez csak hideg idöben van,nyáron összel nem volt ilyen gond a kocsival. Köszi a segitséget,Tomi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29009 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 16:13:20 »

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,hogy hideg motorral,indulás után ha üresben gurulok,elkezd ingadozni a fordulatszám mérö,900 és 1100as fordulat között kb,ez mitöl lehet? Állo helyzetben visszaáll 900ra,akkor nem ugrál,illetve ha bemelegszik,akkor menet közben sem csinálja már.Ja és ez csak hideg idöben van,nyáron összel nem volt ilyen gond a kocsival. Köszi a segitséget,Tomi!
akku,generátor,töltés,zárlatos izzítógyertya vagy kiegfűtés.ezeket lekell csekkolni mert a generátor emelgetheti a fordulatot.amúgy guruláskor magasabb az alapjárat,és csak álló autónál esik le 900ra,de nem ingadozhat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29010 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 16:34:36 »

Sziasztok!nem tudja valaki hogy van e külömbség a 2002 es évjáratú 115 loerős tdci motor és a 2002 évjáratú tdci  130 loerős motor között a dugattyú kialakításnál vagy az égéstérnél?

Szerintem semmi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rugo82
Vendég
« Új hozzászólás #29011 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 16:51:28 »

akku,generátor,töltés,zárlatos izzítógyertya vagy kiegfűtés.ezeket lekell csekkolni mert a generátor emelgetheti a fordulatot.amúgy guruláskor magasabb az alapjárat,és csak álló autónál esik le 900ra,de nem ingadozhat.

Köszi! Guruláskor ezres fordulaton szokott pörögni a motor normál esetben,az szerintem oké is,csak amig nem melegszik be a motor addig szokott ingadozni kicsit.Akkor majd megnézetem,mi lehet a gondja,köszi a segitséget!
Naplózva
imre83
Vendég
« Új hozzászólás #29012 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 18:47:27 »

Pontossan az a kérdésem van e külömbség
 a két dugattyú kialakításban?
Naplózva
Zoza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #29013 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 18:54:57 »

thumbup Kettőstömegű lendkerék csere orvosolta ezeket a tüneteket! Végre csendesen, remegésmentesen és kopogásmentesen duruzsol a motor!  thumbup


nálam ugyanezek a tünetek vannak,már készülök is elvinni a doktor bácsihoz:)néha annyira remeg,hogy az utasaim is rákérdeznek,hogy most mi történik:)
Naplózva

Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #29014 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 18:56:21 »

Pontossan az a kérdésem van e külömbség
 a két dugattyú kialakításban?

Használd a válasz gombot!!  integet2

A motorok között,mint már írtam,az a különbség,hogy a 115 lóerősön fix geometriás turbó van,míg a 130 lóerősön változó geometriás.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29015 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:40:27 »

Pontossan az a kérdésem van e külömbség
 a két dugattyú kialakításban?
Biztosan nincs.
Az alapblokk ugyanaz. Szerintem a hengerfej is.
Befecskendező és motorvezérlő szoftver a különbség, esetleg turbó vezérlése.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29016 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:51:00 »

A fentieket olvasva ezek szerint az en automban vakumos valtozo geometriaju turbo van.
Egyedul erdemes nekiesni,pucolni?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29017 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 19:55:16 »

A fentieket olvasva ezek szerint az en automban vakumos valtozo geometriaju turbo van.
Egyedul erdemes nekiesni,pucolni?
az attól függ milyen ügyes vagy.....amúgy meg 2 ember nem fér hozzá.... vigyor3

nem tudom,hogy Ervin hogy szedi le,de én az öntvénnyel együtt venném le,mert satupadon sokkal könnyebb kezelni a turbót a tisztításhoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29018 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:01:39 »

az attól függ milyen ügyes vagy.....amúgy meg 2 ember nem fér hozzá.... vigyor3

nem tudom,hogy Ervin hogy szedi le,de én az öntvénnyel együtt venném le,mert satupadon sokkal könnyebb kezelni a turbót a tisztításhoz.
Ertem,a turbo leszerelese nelkul lathato-e vagy kitapogathato-e hogy nincs valami rendben?
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29019 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:05:17 »

Ja es egy erdekesseg,amiota kicsereltem a melegitogyertyakat nem poccre gyujt reggel (-3 fok) de teljesen fustmentes lett.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29020 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:12:59 »

Ertem,a turbo leszerelese nelkul lathato-e vagy kitapogathato-e hogy nincs valami rendben?
ha lekötöd a tudazatot a turbó karjáról,akkor könnyen kell járnia a két véghelyzet között.ha akad vagy szorul,akkor neki is állhatsz a pucolásnak.ha nem,akkor nem érdemes bojgatni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29021 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:14:07 »

Ja es egy erdekesseg,amiota kicsereltem a melegitogyertyakat nem poccre gyujt reggel (-3 fok) de teljesen fustmentes lett.
már ez is valami.de szerintem annak nem sok köze van az induláshoz.inkább a sima járás,hamarabb bemelegszik a hengerfej,és ugye nem füstöl.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vaci78
Vendég
« Új hozzászólás #29022 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:29:35 »

Helló. Segítséget kérek
Ma szabadonfutósítottam a generátort. Az után az autó nehezebben gyújtott, majd egy perc múlva leállt. Azóta nehezen begyújt, majd néhány másodperc múlva leáll. Mi lehet a baj? Valahol levegőt kaphatott az üzemanyag rendszer? Hibakódot nem ír ki az öndiagnosztika.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.21 csütörtök, 20:57:25 írta vaci78 » Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29023 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:30:34 »

ha lekötöd a tudazatot a turbó karjáról,akkor könnyen kell járnia a két véghelyzet között.ha akad vagy szorul,akkor neki is állhatsz a pucolásnak.ha nem,akkor nem érdemes bojgatni....
Koszi,vasarnap belenezek.
Valo igaz szepen dolgozik hidegen semmi dadogas,semmi fust.
Mar a harmadik tartalynal tartok stil 2 T kb 1,5 deci olajat ontok 40 literhez,
halkabb lett,4. sebessegig tokeletes 5.-ben es 6.-ban viszon tovabbra is ovatosan kell a gazt nyomni mert jon a malacfarok.
A fogyasztas tovabbra is max 5.5 lit.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29024 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 20:59:18 »

Helló. Segítséget kérek
Ma szabadonfutósítottam a generátort. Az után az autó nehezebben gyújtott, majd egy perc múlva leállt. Azóta nehezen begyújt, majd néhány másodperc múlva leáll. Mi lehet a baj? Valahol levegőt kaphatott az üzemanyag rendszer? Hibakódot nem ír ki az öndiagnosztika.

Valamit nem jól szereltél vissza...
Légteleníteni kellene az üa rencert. Mondjuk egy AC pumpával megszippantani, a nagynyomású előtt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29025 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:00:56 »

Koszi,vasarnap belenezek.
Valo igaz szepen dolgozik hidegen semmi dadogas,semmi fust.
Mar a harmadik tartalynal tartok stil 2 T kb 1,5 deci olajat ontok 40 literhez,
halkabb lett,4. sebessegig tokeletes 5.-ben es 6.-ban viszon tovabbra is ovatosan kell a gazt nyomni mert jon a malacfarok.
A fogyasztas tovabbra is max 5.5 lit.
hibakod vannak?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29026 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:10:54 »

hibakod vannak?
Sajna nincs mivel es hol kiolvasni.
Januarban megyek haza es szeretnek venni kodolvasot es mivel budapesten leszek nehany napot szeretnem megnezetni az autot hozzaertovel.
Naplózva
vaci78
Vendég
« Új hozzászólás #29027 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:16:03 »

Valamit nem jól szereltél vissza...
Légteleníteni kellene az üa rencert. Mondjuk egy AC pumpával megszippantani, a nagynyomású előtt.
Csak a generátor kábelek voltak leszerelve, és azok vissza lettek szerelve. Amikor nehezen beindul(kb 5-8másodperc)indítózás után, akkor pár másodperc, és újra leáll.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #29028 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:19:31 »

Csak a generátor kábelek voltak leszerelve, és azok vissza lettek szerelve. Amikor nehezen beindul(kb 5-8másodperc)indítózás után, akkor pár másodperc, és újra leáll.

Véletlenül se lettek a g.o szűrőn a csövek meglökdösve vagy ilyesmi?
Naplózva
vaci78
Vendég
« Új hozzászólás #29029 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:22:38 »

Véletlenül se lettek a g.o szűrőn a csövek meglökdösve vagy ilyesmi?
Bocsi mi az a g.o szűrő? Üzemanyag?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29030 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:23:45 »

Bocsi mi az a g.o szűrő? Üzemanyag?
Gázolajszűrő... azt le kellett venni, nem?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vaci78
Vendég
« Új hozzászólás #29031 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:26:22 »

Gázolajszűrő... azt le kellett venni, nem?
Nem lett levéve alulról vettem ki a generátort. Bár a csöveken kellett egy kicsit feszíteni a szíj visszarakásakor.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #29032 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:38:47 »

Nem lett levéve alulról vettem ki a generátort. Bár a csöveken kellett egy kicsit feszíteni a szíj visszarakásakor.

Szerintem akkor azoknál a csöveknél kell kezdeni a vizsgálódást.
Naplózva
vaci78
Vendég
« Új hozzászólás #29033 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 21:58:52 »

Szerintem akkor azoknál a csöveknél kell kezdeni a vizsgálódást.
Én is arra gondoltam, hogy ott kezdem, de ha nem ott a gond akkor nincsen tippem.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #29034 Dátum: 2013.11.21 csütörtök, 22:43:11 »

Koszi,vasarnap belenezek.
Valo igaz szepen dolgozik hidegen semmi dadogas,semmi fust.
Mar a harmadik tartalynal tartok stil 2 T kb 1,5 deci olajat ontok 40 literhez,
halkabb lett,4. sebessegig tokeletes 5.-ben es 6.-ban viszon tovabbra is ovatosan kell a gazt nyomni mert jon a malacfarok.
A fogyasztas tovabbra is max 5.5 lit.
Ha már ez többször volt akkor neked van tárolt hiba.A turbód ha elektromos akkor szorulhat az elektronika a turbo koszosságától.Minnél előbb nézz utána de ahogy ALF mondta HIBAKÓD OLVASÁS! wave
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29035 Dátum: 2013.11.22 péntek, 17:27:36 »

Ha már ez többször volt akkor neked van tárolt hiba.A turbód ha elektromos akkor szorulhat az elektronika a turbo koszosságától.Minnél előbb nézz utána de ahogy ALF mondta HIBAKÓD OLVASÁS! wave
Ha jol neztem vakumos a turbo.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #29036 Dátum: 2013.11.22 péntek, 20:18:14 »

Ha jol neztem vakumos a turbo.
akkor több mint esélyes,hogy üza rendszeri hiba miatt áll ki vészüzemre a verda....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jancsikajuliska
Vendég
« Új hozzászólás #29037 Dátum: 2013.11.23 szombat, 16:54:34 »

Üdv mindenkinek! Nemrég vásároltunk egy TDCi mondeót olyan problémám van vele hogy P2337-es hibakódot olvastunk ki belőle ami ugye a kopogási bizbaszt jelenti a második hengernél! Olyan kérdésem lenne ezzel kapcsolatban ,hogy meddig lehet ezt így használni, elég ha csak ezt az egyet cseréljük/felújítjuk vagy kell mind a négyet, mi a legésszerűbb és pénztárca kímélő megoldás ebben az esetben. conf
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29038 Dátum: 2013.11.23 szombat, 17:02:23 »

Üdv mindenkinek! Nemrég vásároltunk egy TDCi mondeót olyan problémám van vele hogy P2337-es hibakódot olvastunk ki belőle ami ugye a kopogási bizbaszt jelenti a második hengernél! Olyan kérdésem lenne ezzel kapcsolatban ,hogy meddig lehet ezt így használni, elég ha csak ezt az egyet cseréljük/felújítjuk vagy kell mind a négyet, mi a legésszerűbb és pénztárca kímélő megoldás ebben az esetben. conf

Szerintem akkor jártok a legjobban, ha visszacsináljátok a bótot... akár százezrekbe is kerülhet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
jancsikajuliska
Vendég
« Új hozzászólás #29039 Dátum: 2013.11.23 szombat, 18:10:42 »

Szerintem akkor jártok a legjobban, ha visszacsináljátok a bótot... akár százezrekbe is kerülhet.
     

Értem de ,ár több mint 5 hónapja nálunk van az autó !
Naplózva
jancsikajuliska
Vendég
« Új hozzászólás #29040 Dátum: 2013.11.23 szombat, 18:11:20 »

     

Értem de már több mint 5 hónapja nálunk van az autó !
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29041 Dátum: 2013.11.23 szombat, 18:26:03 »

     

Értem de ,ár több mint 5 hónapja nálunk van az autó !

Értem... az a baj, hogy itt szokott zsebbenyúlóssá válni a dolog - de ne legyen igazam.
Én a helyedben felkeresném Vic nevezetű szerelőt. Elég jól ért hozzá, valaki majd megírja az elérhetőségét.
A felújított csúcs... van vele jó és rossz tapasztalat is.
Hogy mennyit kell cserélni? Lehet hogy csak 1-et, de az is lehet, hogy mind a 4-et.
Sokszor egyet kicserélnek, majd utána jön a többi. Mint a nyomtatómnál... kiírja, a sárga tinta lejárt...
Veszek egy sárga tintát, majd kiírja, lejárt a bíbor is... ekkor merészen kicseréltem mind.
Nem biztos, hogy igaz. A ti tdci-tek elég korai, ezeknél volt, hogy a szippancsban levált valami.
Ami azért baj, hogy lehet, hogy az új csúcsokat is tönkre fogja vágni.
De az is lehet, hogy egy sima újraprogramozás megoldja gondot (egy ideig).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #29042 Dátum: 2013.11.23 szombat, 18:47:40 »

Sziasztok
A szivattyúm már nem az igazi. A szerelő szerint tavasszal csere. A miatt lehet kicsivel több fogyasztás, hogy már nem dolgozik rendesen?
Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #29043 Dátum: 2013.11.23 szombat, 19:46:14 »

Sziasztok
A szivattyúm már nem az igazi. A szerelő szerint tavasszal csere. A miatt lehet kicsivel több fogyasztás, hogy már nem dolgozik rendesen?

Érdekes diagnózis.

Hát egy nagynyomású szivattyú "nem az igazi" ?  Tudja, amit kell (nyomást) vagy nem tudja. Igen vagy nem. Jó vagy rossz.
A pumpa tudja szerinted, hogy tavaszig jónak kell lennie?
Ha nem tudja előállítani a meghatározott időn belül a kívánt nyomást úgy, hogy a szabályzása rendben, akkor a pumpa rossz.
Ha tudja, akkor meg jós tehetség az aki tavaszig adott neki haladékot.

A fogyasztáshoz semmi köze.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.23 szombat, 21:32:57 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #29044 Dátum: 2013.11.23 szombat, 21:25:27 »

akkor több mint esélyes,hogy üza rendszeri hiba miatt áll ki vészüzemre a verda....
Igen sajnos a nyaron belorusiaban elszamoltam magam es tankolnom kellet egy gyanus kuton es nemsokara ra kezdodott a malacfarok.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29045 Dátum: 2013.11.23 szombat, 21:29:29 »

Igen sajnos a nyaron belorusiaban elszamoltam magam es tankolnom kellet egy gyanus kuton es nemsokara ra kezdodott a malacfarok.

Ha a nyomásszabályzó rossz, akkor is ilyet csinál.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
jancsikajuliska
Vendég
« Új hozzászólás #29046 Dátum: 2013.11.23 szombat, 22:24:47 »

Értem... az a baj, hogy itt szokott zsebbenyúlóssá válni a dolog - de ne legyen igazam.
Én a helyedben felkeresném Vic nevezetű szerelőt. Elég jól ért hozzá, valaki majd megírja az elérhetőségét.
A felújított csúcs... van vele jó és rossz tapasztalat is.
Hogy mennyit kell cserélni? Lehet hogy csak 1-et, de az is lehet, hogy mind a 4-et.
Sokszor egyet kicserélnek, majd utána jön a többi. Mint a nyomtatómnál... kiírja, a sárga tinta lejárt...
Veszek egy sárga tintát, majd kiírja, lejárt a bíbor is... ekkor merészen kicseréltem mind.
Nem biztos, hogy igaz. A ti tdci-tek elég korai, ezeknél volt, hogy a szippancsban levált valami.
Ami azért baj, hogy lehet, hogy az új csúcsokat is tönkre fogja vágni.
De az is lehet, hogy egy sima újraprogramozás megoldja gondot (egy ideig).
Köszönöm a segítséget de ezzel a zsebbenyúlással számoltunk /csak nem ilyen hamar/ ezért döntöttünk a mondeó mellett a Vic nevezetű szerelőről olvastam már csak ha jól tudom ő Budapesten praktizál mi meg oda 100km-re nem a távolság zavar hanem az hogy így neki merjek e indulni vagy trélerrel kellene ami meg megint nem ocsó! A szippancs alatt a szivatyút kell érteni, és mi az ellenszere a leválásoknak? Az újra programozást milyen szaki tudja elvégezni? Bocsi hogy ennyit kérdezek de "sajnos" ebben még nem vagyok jártas  miaz help
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #29047 Dátum: 2013.11.23 szombat, 23:03:30 »

Köszönöm a segítséget de ezzel a zsebbenyúlással számoltunk /csak nem ilyen hamar/ ezért döntöttünk a mondeó mellett a Vic nevezetű szerelőről olvastam már csak ha jól tudom ő Budapesten praktizál mi meg oda 100km-re nem a távolság zavar hanem az hogy így neki merjek e indulni vagy trélerrel kellene ami meg megint nem ocsó! A szippancs alatt a szivatyút kell érteni, és mi az ellenszere a leválásoknak? Az újra programozást milyen szaki tudja elvégezni? Bocsi hogy ennyit kérdezek de "sajnos" ebben még nem vagyok jártas  miaz help

Én a legrosszabb forgatókönyvet írtam.
Így le tudsz menni akár 5000 kilométert is - valószínűleg - szóval simán neki lehet vágni.
A szippancs a magasnyomású szivattyú, a javítási módszer a csere.
Az újraprogramozást bármelyik márkaszerviz meg tudja csinálni, de az csak a probléma elrejtése.
A Vic-ket keresd meg, nem fog becsapni, és baromira ért hozzá.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #29048 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 15:33:05 »

Sziasztok!

Különös dolgot kezdett el müvelni a 130 Le-s TDCi mondeom. Amikor este garázsban áll (elég jól szigetelt) reggel inításkor az izzitásvisszajelző villogni kezd és szívódizelkénkt müködik az autó. 5 km után ha leállítom és újraindítom az autót a hibajelenség megszünik újra turbodizel az autó.

Érdekes, hogy amikor nem járok be a garázsba, csillaggarázsban áll nem produkálja a hibát.

Lenne valakinek ötlete, mi lehet a gond?

Üdv:
Laci
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #29049 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 16:45:43 »

Sziasztok!

Különös dolgot kezdett el müvelni a 130 Le-s TDCi mondeom. Amikor este garázsban áll (elég jól szigetelt) reggel inításkor az izzitásvisszajelző villogni kezd és szívódizelkénkt müködik az autó. 5 km után ha leállítom és újraindítom az autót a hibajelenség megszünik újra turbodizel az autó.

Érdekes, hogy amikor nem járok be a garázsba, csillaggarázsban áll nem produkálja a hibát.

Lenne valakinek ötlete, mi lehet a gond?

Üdv:
Laci
évjárat?

helyileg merre vagy?

diagnosztikára kell rakni az autót
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 574 575 576 577 578 579 580 [581] 582 583 584 585 586 587 588 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.