Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:44:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 355 356 357 358 359 360 361 [362] 363 364 365 366 367 368 369 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21872303 alkalommal)
0 Felhasználó és 169 vendég van a témában
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #18050 Dátum: 2009.06.20 szombat, 20:52:59 »

Kösz a gyors reagálást!!
A szívosor és a pillangószelep tisztítását,magam is elvégezhetem?Mert ezekről a folyamatokról infót az oldaon nem találtam!
Vagy vigyem valamillen szakihoz?/az elsö megoldást jobban szeretném/.
Egyébként naggyon faintos az oldal,szinte minden téma érintve volt ahogy végigolvastam a régebbi párbeszédeket!!
Nagyon sok segítséget kap a frissen mondeossá vált user(persze ha tud olvasni)!
Thanks!!!!

ha van hozza  szerszamod idod es amit szetszedel ossze is tudod rakni, akkor HAJRA! wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #18051 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 16:31:07 »

Sziasztok mk3 tulajok!
Hosszú fejtörés után megtaláltam a megoldást egy nagy nagy problémára!!
A legtöbb 3-as mondin mikor nézegettem őket feltűnt,hogy a kartámasznál csúnyány kopik a műanyag rész!!
Mikor meglett a kicsikém,szembesültem a ténnyel -az enyém sem kivétel!!Gyönyörű belső-ocsmány kartámaszhúzó műanyag.
part 1:gondoltam kicseréltetem újra-de utánanéztem nagyon költséges+macera az egész-ti is írtátok
part 2:nekimegyek a legfinomabb csiszolóval és ledarálom róla a réteget(megprószáltam olyan részen ahol nem feltűnő)de sérti a műanyag rész,
és nem férek be a kényeseb részekhez!
part 3:elkeztem a körmömmel lehúzogatni a festégréteget,és faján jött is a cucc róla.alatta talán még szebb árnyalatú müanyag mint a réteg eredeti színe(Istenem miért kellet lefesteni ford?)de ez így naggyon macera!
VÉGSŐ MEGOLDÁS:::::
part 4:végy egy kocka alaku mosogatószivacsot aminek az eggyik fele picit ollan dörzsis,vizezd be lájtossan aztán menj neki
szép finoman körkörös mozdulatokkal!!!NO LÁM!!!!Az a k.. festék elkezd feloldódni eröfeszítés nélkül(nem hittem a szememnek)!!Néha mozsd ki a szivacsot,és felejcsd el
az egész rémálmot!!
EREDMÉNY::::
van 1 szép mondi belsőm gyönyörü kartámaszbehuzó műanyagall!!!!
KÖTSÉGEK::::
1 db mosogatószivacs...........................54 FT+áfa
0.4 dl csapvíz......................................20 ft/m2

Örülünk?Huh??


Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #18052 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 17:01:19 »


EREDMÉNY::::
van 1 szép mondi belsőm gyönyörü kartámaszbehuzó műanyagall!!!!

Grat a felfedezéshez, valakinek biztosan jól jön majd.
Már csak azt nem tudom, hogy mi az a kartámaszbehúzó műanyag.  Undecided Egy (vagy több) kép a folyamatról sokat segítene. Pl. előtte-utána képek.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #18053 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 20:53:17 »

Szerettem volna képet feltenni de nem engedi a rendszer.(tehát nem értek hozzá)
megpróbálom elmagyarázni:
beülsz a gépbe.. becsuknád az ajtót ...NA AZ amit megfogtál ...AZAZ..
A tisztitásnál vigyázni kell az elektrick ablakemelö kapcsolók víztelen maradására!
Nekem krém színü a kárpit és a műanyag is.Na most fekete színnél nem tudom mi van alatta!
Lehet csak a 2001-es gépeknél volt ez tipushiba?De én láttam már 2005-ösnél is lekopva!
Hidjétek el müködick.Próbálja ki valaki akinek kopott!!MEGÉRI!
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #18054 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 21:04:00 »


1 db mosogatószivacs...........................54 FT+áfa
0.4 dl csapvíz......................................20 ft/m2


Hát mit mondjak, szépen felment a víz négyzetméterenkénti ára!  vigyor3 vigyor3

Amúgy köszi a tippet, én biztos kipróbálom!  wave
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #18055 Dátum: 2009.06.21 vasárnap, 21:50:14 »

Sziasztok mk3 tulajok!
Hosszú fejtörés után megtaláltam a megoldást egy nagy nagy problémára!!
A legtöbb 3-as mondin mikor nézegettem őket feltűnt,hogy a kartámasznál csúnyány kopik a műanyag rész!!
Mikor meglett a kicsikém,szembesültem a ténnyel -az enyém sem kivétel!!Gyönyörű belső-ocsmány kartámaszhúzó műanyag.
part 1:gondoltam kicseréltetem újra-de utánanéztem nagyon költséges+macera az egész-ti is írtátok
part 2:nekimegyek a legfinomabb csiszolóval és ledarálom róla a réteget(megprószáltam olyan részen ahol nem feltűnő)de sérti a műanyag rész,
és nem férek be a kényeseb részekhez!
part 3:elkeztem a körmömmel lehúzogatni a festégréteget,és faján jött is a cucc róla.alatta talán még szebb árnyalatú müanyag mint a réteg eredeti színe(Istenem miért kellet lefesteni ford?)de ez így naggyon macera!
VÉGSŐ MEGOLDÁS:::::
part 4:végy egy kocka alaku mosogatószivacsot aminek az eggyik fele picit ollan dörzsis,vizezd be lájtossan aztán menj neki
szép finoman körkörös mozdulatokkal!!!NO LÁM!!!!Az a k.. festék elkezd feloldódni eröfeszítés nélkül(nem hittem a szememnek)!!Néha mozsd ki a szivacsot,és felejcsd el
az egész rémálmot!!
EREDMÉNY::::
van 1 szép mondi belsőm gyönyörü kartámaszbehuzó műanyagall!!!!
KÖTSÉGEK::::
1 db mosogatószivacs...........................54 FT+áfa
0.4 dl csapvíz......................................20 ft/m2

Örülünk?Huh??




a fekete is sokkal szebben nez ki utana.  wow1
4 evvel ezelott irtam be hasonlot a regi forumba, talan meg megtalalhato valahol! eplus2
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #18056 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 07:29:41 »

Sziasztok!

Brutálisan elkezdtek csikorogni, nyikorogni az első kerekek. Fékezés nélkül is olyan, mint amikor a vonat megérkezik az állomásra. Egy ideje már érzem, hogy mikor lassítok, "lüktetve" áll meg, amit a rossz tárcsák okoznak, ha jól tudom. A hangoknak is ez lehet az oka? Egyébként nem mindig olyan hangos, valamikor teljesen csöndes, valamikor halkabb. Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy minél többet megyek egyhuzamban, annál rosszabb, aztán másnap indulásnál megint semmi...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18057 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 07:34:20 »

Sziasztok!

Brutálisan elkezdtek csikorogni, nyikorogni az első kerekek. Fékezés nélkül is olyan, mint amikor a vonat megérkezik az állomásra. Egy ideje már érzem, hogy mikor lassítok, "lüktetve" áll meg, amit a rossz tárcsák okoznak, ha jól tudom. A hangoknak is ez lehet az oka? Egyébként nem mindig olyan hangos, valamikor teljesen csöndes, valamikor halkabb. Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy minél többet megyek egyhuzamban, annál rosszabb, aztán másnap indulásnál megint semmi...
Az már elég gáz!
A hangokat a szétment kerékcsapágy is adhatja.De az is lehet,hogy már 0 ferrodol van a betéteken.
Nem ártana megnézetni és megjavíttatni,így életveszély közlekedni! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #18058 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 07:42:01 »

Sziasztok mk3 tulajok!


Örülünk?Huh??




Örülünk! Smiley

Ez többeknek probléma volt és van.
Kb.3 éve régi, lejárt bankkártyával kapargattuk le problémamentesen.
Nem csikar, nem karcol, csak szépen lejön.

De mint látjuk, lehozza a vizes szivacs is! eljen
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18059 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 08:21:46 »

Sziasztok!

Brutálisan elkezdtek csikorogni, nyikorogni az első kerekek. Fékezés nélkül is olyan, mint amikor a vonat megérkezik az állomásra. Egy ideje már érzem, hogy mikor lassítok, "lüktetve" áll meg, amit a rossz tárcsák okoznak, ha jól tudom. A hangoknak is ez lehet az oka? Egyébként nem mindig olyan hangos, valamikor teljesen csöndes, valamikor halkabb. Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy minél többet megyek egyhuzamban, annál rosszabb, aztán másnap indulásnál megint semmi...

Fékbetétek elkoptak, és belemart a tárcsádba. Sad Mostmár a tárcsa is kuka.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #18060 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 09:16:28 »

Fékbetétek elkoptak, és belemart a tárcsádba. Sad Mostmár a tárcsa is kuka.

A fékbetét szerintem nem lehet, kb 5-10e km-el ezelőtt lett cserélve. Előtte 50ezret bírt.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18061 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 09:28:59 »

A fékbetét szerintem nem lehet, kb 5-10e km-el ezelőtt lett cserélve. Előtte 50ezret bírt.
....csapágy lesz az.........,de komolyan át kell nézetni,mert ha ráz fékezéskor,akkor már 8as van a tárcsában-az úgy is csere lesz-és az új betéteidet is megzabálja! wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #18062 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 09:33:49 »

....csapágy lesz az.........,de komolyan át kell nézetni,mert ha ráz fékezéskor,akkor már 8as van a tárcsában-az úgy is csere lesz-és az új betéteidet is megzabálja! wave

Köszi, holnap reggel viszem szervízbe.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18063 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 11:33:43 »

Lenyitod a napszemüvegtartót és így szabaddá válik a keret hátsó (csomitartó felőli) része belülröl. Ott tartja kettő pöcök. Könnyen megismered, mert a világos színű keretben szemetszúrnak a fekete pöckök. Ha azok kijöttek, akkor már lehet kétoldalon jobbra-balra feszegetve kipattintani az oldalsó akasztókat. Ezek után meghúzod a tetővel párhuzamosan hátrafelé és az első része egyszerűen lecsúszik a tetőkárpitról.  wave

Köszönöm szépen még egyszer, valóban könnyű volt leszedni.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #18064 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 12:07:33 »

Szerettem volna képet feltenni de nem engedi a rendszer.(tehát nem értek hozzá)
megpróbálom elmagyarázni:
beülsz a gépbe.. becsuknád az ajtót ...NA AZ amit megfogtál ...AZAZ..
A tisztitásnál vigyázni kell az elektrick ablakemelö kapcsolók víztelen maradására!
Nekem krém színü a kárpit és a műanyag is.Na most fekete színnél nem tudom mi van alatta!
Lehet csak a 2001-es gépeknél volt ez tipushiba?De én láttam már 2005-ösnél is lekopva!
Hidjétek el müködick.Próbálja ki valaki akinek kopott!!MEGÉRI!

Jah, én azt csak simán ajtóbehúzó fogantyúnak szoktam hívni. De így már értem miről van szó. Arraól lassan nekem is kopik le a réteg. Nekem is világos bézs a belső. Majd akkor kicsit én is megkapargatom, hátha jobb lesz.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #18065 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 13:02:41 »

Jah, én azt csak simán ajtóbehúzó fogantyúnak szoktam hívni. De így már értem miről van szó. Arraól lassan nekem is kopik le a réteg. Nekem is világos bézs a belső. Majd akkor kicsit én is megkapargatom, hátha jobb lesz.

Az enyém is bézs belső volt, nyomhatod neki nyogodtan.
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #18066 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 14:43:22 »

Jah, én azt csak simán ajtóbehúzó fogantyúnak szoktam hívni. De így már értem miről van szó. Arraól lassan nekem is kopik le a réteg. Nekem is világos bézs a belső. Majd akkor kicsit én is megkapargatom, hátha jobb lesz.

na akkor legalább ezzel se vagyok egyedül...azt hittem, hogy az enyém előző tulaja volt olyan igénytelen, hogy valahogy valamivel mindig koptatta ezt a dolgot...mert fater régi mondiján nem láttam ilyet...
mindenhol szépen lejön? nem lesz olyan ahol nagyon fog? én is új vásárlásán gondolkodtam, de ha ezzel is szép eredményt lehet elérni akkor lehet nekivágok én is...
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #18067 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 14:45:50 »

Lökhárító témában:

Hátsó lökhárító kőfelverődés védő alsó fekete részt egy-az-egyben ki lehet cserélni f1-ről az f2-esen lévő szoknyás-macskaszemes gyári-részre? Vagy csinált már valaki olyat, hogy ebbe az f1-esbe vágott rést, s pl cromaxos macskaszemtartót, s macskaszemet tett bele?

Érdekelne mindkét megoldás, sztem jobban néz ki azokkal a kiegészítős kis piros macskaszemekkel...miaúúúúú  smile
Naplózva
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #18068 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 16:05:16 »

Köszönöm szépen még egyszer, valóban könnyű volt leszedni.

Szívesen!  wave
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #18069 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 16:26:35 »

Lökhárító témában:

Hátsó lökhárító kőfelverődés védő alsó fekete részt egy-az-egyben ki lehet cserélni f1-ről az f2-esen lévő szoknyás-macskaszemes gyári-részre? Vagy csinált már valaki olyat, hogy ebbe az f1-esbe vágott rést, s pl cromaxos macskaszemtartót, s macskaszemet tett bele?

Érdekelne mindkét megoldás, sztem jobban néz ki azokkal a kiegészítős kis piros macskaszemekkel...miaúúúúú  smile

első kérdéseder válaszolva: egy az egyben passzol.
második kérdésedre: SSanya már vágta bele F1-be.

 integet2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #18070 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 20:13:20 »

na akkor legalább ezzel se vagyok egyedül...azt hittem, hogy az enyém előző tulaja volt olyan igénytelen, hogy valahogy valamivel mindig koptatta ezt a dolgot...mert fater régi mondiján nem láttam ilyet...
mindenhol szépen lejön? nem lesz olyan ahol nagyon fog? én is új vásárlásán gondolkodtam, de ha ezzel is szép eredményt lehet elérni akkor lehet nekivágok én is...
Patent lessz ne parázz!!
Szebb mint új korába!!!
A víz le fogja oldani a festéket,használhatsz ronygyot is,
vagy kisméretü szőröskutyát.Tök mindeggy.
Még szerencse,hogy ezt a *** minőségű festéket csak az autó ezen részén használták!!!
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #18071 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 21:58:40 »

első kérdéseder válaszolva: egy az egyben passzol.
második kérdésedre: SSanya már vágta bele F1-be.

 integet2

hmmm, ezek jó hírek!
Gondolom, hogy a kicserélésnél sima műanyagot adnának, amit még fényre kell fújni ugye?
Cromaxnál nem nagyon találtam egy-az-egyben ilyet, mennyibe kerül kb?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18072 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 22:21:23 »

hmmm, ezek jó hírek!
Gondolom, hogy a kicserélésnél sima műanyagot adnának, amit még fényre kell fújni ugye?
Cromaxnál nem nagyon találtam egy-az-egyben ilyet, mennyibe kerül kb?

Keresd meg Wyctort a nagyautós topicban. Én vettem tőle színrefújtat... pont stimmel az autómhoz.
Ja, még valami. A kipuff nem fog stimmelni, azt egy kicsit le kell görbíteni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #18073 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 22:51:26 »

Keresd meg Wyctort a nagyautós topicban. Én vettem tőle színrefújtat... pont stimmel az autómhoz.
Ja, még valami. A kipuff nem fog stimmelni, azt egy kicsit le kell görbíteni.

Görbíteni? mármint a kipufnak csak azt a végét ami amugy is lefelé hajlik?
köszi
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18074 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 23:04:26 »

Görbíteni? mármint a kipufnak csak azt a végét ami amugy is lefelé hajlik?
köszi

Igen. Egyébként megolvasztja a műanyagot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Petya78
Vendég
« Új hozzászólás #18075 Dátum: 2009.06.22 hétfő, 23:23:13 »

Sziasztok!

Nem túl rég vagyok a tulajdonosa egy III-as benzines 5 ajtósnak. Minden kafa, és jól műkszik, és álom. Viszont olykor észreveszek bizonytalanságot az elektromos rendszer eltérő részein. A következőkre gondolok:
-Az automatikus ajtózár nem 3km felett kapcsol be, hanem indításkor.
-Nem tudom ugyanezt az én oldalamon lévő záró karral működtetni, hogy az összes ajtó reagáljon. (oldás az összes ajtóra)
-Nem működik az ablakmosó az első szélvédőre.

Eddig ilyesmiket tapasztaltam. Az ablakmosós eset már többször is előfordult a többivel még csak egyszer-egyszer találkoztam.
Az eseteket leszámítva hibátlanul működnek az észrevételem tárgyai.
Van vmi ötletetek, vagy tapasztalat ezekre a jelenségekre?

Előre is köszönöm az infót!

Üdv!
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #18076 Dátum: 2009.06.23 kedd, 08:08:19 »

Sziasztok!

Nem túl rég vagyok a tulajdonosa egy III-as benzines 5 ajtósnak. Minden kafa, és jól műkszik, és álom. Viszont olykor észreveszek bizonytalanságot az elektromos rendszer eltérő részein. A következőkre gondolok:
-Nem működik az ablakmosó az első szélvédőre.


Van vmi ötletetek, vagy tapasztalat ezekre a jelenségekre?

Előre is köszönöm az infót!

Üdv!

Hi!

Az ablakmosó motorral lehet a gond, vagy csak eldugult a rendszer. Állítsd le a kocsit, aztán gyújtás mellett próbálj ablakmosózni. Ha hallasz morgást a motortérből, akkor talán jó a mosó, akkor eldugult valami. Ha nem hallasz semmit, akkor először irány a biztosték-doboz. Ha ott is minden rendben, akkor irány az ablakmosó motor. Ott csekkolni a kábelt, nem-e lecsúszott vagy szakadt...
Ha minden f*sza, akkor töknrement a motor --> csere.
Az eredeti mondeo motor az 17 ropi. Nincs belőle utángyártott...
Bontóból nehéz találni, mivel elöl van, és a bontóba nem csilli-villi autókat szoktak vinni --> szinte esélytelen.
Ha olcsóbban akarod megúszni a dolgot, akkor nem Mondeo, hanem Focus-ba való ablakmosó motort veszel...az 7 ropi...beépítési méretek, helyek ugyanazok, cikkszám is ugyanaz, kivéve az utolsó 2 karaktert, ami a csatlakozóját azonosítja. Tehát vagy szerzel a stekkert Focusból, vagy (amit én is csináltam Wink ) ráforrasztasz a motor csatijaira egy-egy kábelt, utána kinyomod sziloplaszttal, aztán a kábelt meg összehozod a Mondeo csatijával...
17 ropi helyett 7 ropi + egy kis bütykölés...és azóta minden fafa Smiley
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18077 Dátum: 2009.06.23 kedd, 09:04:08 »

-Nem tudom ugyanezt az én oldalamon lévő záró karral működtetni, hogy az összes ajtó reagáljon. (oldás az összes ajtóra)


Ez mindenkinek ilyen.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18078 Dátum: 2009.06.23 kedd, 09:19:47 »

Ez mindenkinek ilyen.

Hát dehogynem... a sofőr felén lévő zár oldja az összes ajtóét.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18079 Dátum: 2009.06.23 kedd, 10:17:34 »

Hát dehogynem... a sofőr felén lévő zár oldja az összes ajtóét.

Én is ezt mondom! Smiley Az anyósé viszont nem.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Petya78
Vendég
« Új hozzászólás #18080 Dátum: 2009.06.23 kedd, 14:52:05 »

Hi!

Az ablakmosó motorral lehet a gond, vagy csak eldugult a rendszer. Állítsd le a kocsit, aztán gyújtás mellett próbálj ablakmosózni. Ha hallasz morgást a motortérből, akkor talán jó a mosó, akkor eldugult valami. Ha nem hallasz semmit, akkor először irány a biztosték-doboz. Ha ott is minden rendben, akkor irány az ablakmosó motor. Ott csekkolni a kábelt, nem-e lecsúszott vagy szakadt...
Ha minden f*sza, akkor töknrement a motor --> csere.
Az eredeti mondeo motor az 17 ropi. Nincs belőle utángyártott...
Bontóból nehéz találni, mivel elöl van, és a bontóba nem csilli-villi autókat szoktak vinni --> szinte esélytelen.
Ha olcsóbban akarod megúszni a dolgot, akkor nem Mondeo, hanem Focus-ba való ablakmosó motort veszel...az 7 ropi...beépítési méretek, helyek ugyanazok, cikkszám is ugyanaz, kivéve az utolsó 2 karaktert, ami a csatlakozóját azonosítja. Tehát vagy szerzel a stekkert Focusból, vagy (amit én is csináltam Wink ) ráforrasztasz a motor csatijaira egy-egy kábelt, utána kinyomod sziloplaszttal, aztán a kábelt meg összehozod a Mondeo csatijával...
17 ropi helyett 7 ropi + egy kis bütykölés...és azóta minden fafa Smiley


Köszi az infót, megnézem...  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.23 kedd, 15:00:43 írta Angel » Naplózva
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #18081 Dátum: 2009.06.23 kedd, 21:50:21 »

... vagy tapasztalat ezekre a jelenségekre?

Előre is köszönöm az infót!

Üdv!

Szevasz Petya!

Amikor még Focus-om volt, akkor nekem is volt olyan hogy nem priccelt a hátsó ablakmosóból a lé,
a megoldás az volt amit Liszti írt az imént, álló motornál nyomatni, nekem megmutatta ez, hogy a
zsanér-átvezetésnél törött el a cső. Mindenhova ment a cucc, csak az ablakra nem.
Némi barkácsolás-ragasztgatás után penge lett.
Ezt az autót most a sógornőm használja, neki is ilyen központi zár problémája volt mint neked.
Kb. két hete akksit cseréltem, azóta minden rendben. Szerintem nézd meg az akkun a gyártási évet, mer' hátha.
A fókában még az eredeti Motorcraft aksi volt, 2000-ben lett gyártva, 43 Ah, 9!!! évet bírt.

Üdv
Sz
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #18082 Dátum: 2009.06.27 szombat, 12:29:49 »

Megvan a nagy csikorgás oka: Teljesen elfogyott a hátsó fékbetétem. Nem sérült a tárcsa, azt mondták, hogy ez olyan kopásjelző hang volt. Hát elég durvára sikerült ez a jelzés...

Egy másik nyikorgás: Teljesen egyszerre elkezdettt mind a 4 ablakom nyikorogni, mikor húzom le, vagy fel. Ezt hogy tudom orvosolni?
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #18083 Dátum: 2009.06.27 szombat, 18:33:21 »

Hali!

Az középkonzolnál az órát mennyi izzó világítja meg? Mert a mutatókat alig látni,viszont egyébként elég egyenletesen világít, nem tünik úgy mintha ki lenne égve. Mennyire egyszerű ennek a cseréje?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #18084 Dátum: 2009.06.27 szombat, 19:09:27 »

Sziasztok!

Brutálisan elkezdtek csikorogni, nyikorogni az első kerekek. Fékezés nélkül is olyan, mint amikor a vonat megérkezik az állomásra. Egy ideje már érzem, hogy mikor lassítok, "lüktetve" áll meg, amit a rossz tárcsák okoznak, ha jól tudom. A hangoknak is ez lehet az oka? Egyébként nem mindig olyan hangos, valamikor teljesen csöndes, valamikor halkabb. Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy minél többet megyek egyhuzamban, annál rosszabb, aztán másnap indulásnál megint semmi...

Nekem is nyikorog az első kerekek felől valami...A féket mondták többen, hogy járassam meg a féknyeregben a dugattyút. Ezt megtettem, de ugyanúgy csinálja.

Ha a kerékcsapágy a baj forrása, akkor azt hogy lehet kiszűrni hogy tuti az-e a gond? Leszedem a kereket és megforgatom, akkor is hallanom kell?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #18085 Dátum: 2009.06.27 szombat, 19:34:44 »

Nekem is nyikorog az első kerekek felől valami...A féket mondták többen, hogy járassam meg a féknyeregben a dugattyút. Ezt megtettem, de ugyanúgy csinálja.

Ha a kerékcsapágy a baj forrása, akkor azt hogy lehet kiszűrni hogy tuti az-e a gond? Leszedem a kereket és megforgatom, akkor is hallanom kell?

A kerékcsapágy nem nyikorog, hanem búg. Kanyarban a terhelésre erősödik a hang. Talán ez a legjellemzőbb rá.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #18086 Dátum: 2009.06.27 szombat, 19:54:02 »

A kerékcsapágy nem nyikorog, hanem búg. Kanyarban a terhelésre erősödik a hang. Talán ez a legjellemzőbb rá.

Akkor mi lehet a hang forrása? Mégiscsak a fék? Az első betéteken milyen szerepe van a "tüskéknek"? Mert a hátsón egyértelmű,hogy beleakadjon a dugattyú, de az elsőn...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18087 Dátum: 2009.06.27 szombat, 20:32:26 »

No!Ma újabb update-en esett át a verda:
1.légszűrőcsere
2.pollenszűrőcsere(nagyon ramaty volt már)
3.Beázás megszüntetése a pollenszűrő felől! taps eljen
4.Szivargyújtó aljzat beszerelése a csomagtartóba-köszönet Scratch-nek az infóért worship eljen
5.riasztókürt megduplázása egy plusz szirénával  beka3
6. ami nem történt meg:go szűrőház rögzítése normálisan-ezt a következő alkalommal! smile Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #18088 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 07:49:17 »

Szia Alf
Fokent tolled kerdeznem meg,h szerinted mitol van az h ha felmelekszik a motor,es vele egyutt a szervo olajam is elkezd a tuzfala alatt levo kormanykazettam kemenyen kopogni mindha valami szelep kopogna,es ha valamerre torom a kormanyt elhalgat,a kormany szepen megy nem kattog nem akad minden ok vele nem erzodok semmi rajta.Ezt a jelenetet hideg motornal nem csinalya,csak meleg motornal.kilehet menve benne valami szimering,vagy cserelyem ki az olajat?
Szerinted mit lehetne megprobalni?Mert nagyon azon gondolkodom h leszerelem,ami ugye bar nem eggy konyu munka en ahogy elneztem.  falbav
Errol beszelek
Es megvalami nekem a pirossal jelolt resze nagyon kotyog,eskikellne azt is cserelyem,nagyon maceras kicserelni?megtudom ithon oldani?

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Tukon ulve varom valaszod  finom
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18089 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 09:29:52 »

Szia Alf
Fokent tolled kerdeznem meg,h szerinted mitol van az h ha felmelekszik a motor,es vele egyutt a szervo olajam is elkezd a tuzfala alatt levo kormanykazettam kemenyen kopogni mindha valami szelep kopogna,es ha valamerre torom a kormanyt elhalgat,a kormany szepen megy nem kattog nem akad minden ok vele nem erzodok semmi rajta.Ezt a jelenetet hideg motornal nem csinalya,csak meleg motornal.kilehet menve benne valami szimering,vagy cserelyem ki az olajat?
Szerinted mit lehetne megprobalni?Mert nagyon azon gondolkodom h leszerelem,ami ugye bar nem eggy konyu munka en ahogy elneztem.  falbav
Errol beszelek
Es megvalami nekem a pirossal jelolt resze nagyon kotyog,eskikellne azt is cserelyem,nagyon maceras kicserelni?megtudom ithon oldani?

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.

Tukon ulve varom valaszod  finom
Szia!
A kormányműben nem tudom milyen szelepek vannak.Egyáltalán vannak-e.
Monduk,ha rég volt olaj cserélve,akkor azt mindenképp tedd meg.
Szerintem leginkább a gömbcsukló kopoghat....azt egy futóműves megmondja ha xar,de te is rájössz,ha megemeled az autót és megrángatod a kereket.Ez még nem is olyan drága,és nem nehéz cserélni.
Ha a fogasléc kopog az már komolyabb.Akkor le kell szedni a kormányművet.Annak már én sem állnék neki,inkább szakemberhez vinném. smile wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #18090 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 14:15:00 »

Az első lökhárítónál elöl a lámpák alatt van 2-2 speckó formájú hosszú fül. Ezek beakadnak valahova és ezáltal részt vesznek a lökhárító rögzítésében?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #18091 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 16:17:07 »

Sziasztok!

Egy újabb kérdésem volna. 5 ajtós radaros Mondin a hátsó lökhárító lebontása hogy megy?
Az ok tegnap Bp-en voltam a családdal, elmentünk az állatkertbe, mert a gyerkőcöknek beígértük. A közelben nem volt hely így elkeveredtem a Munkácsy utcába a Horvát nagykövetséggel pont szemben találtam parkolót. Csendes nyugodt környéknek tűnt. Mikor jövünk vissza látom, hogy a bal hátsó részén megvan húzva az autó. A lökhárítóm kicsit lóg, csálén áll és a fényezés egy része kb tenyérnyi részen karcos illetve elhordva. Csak úgy virít a fekete fényezésen a lökhárító fehér anyaga.  Először wow1 utána  eplus2 eplus2 Tudom hogy lehetne rosszabb is, mert sem  lámpám, sem a lemez felület nem sérült, de akkor is Én nagyon vigyázok erre a gépre!
Ahogy néztem itthon, elengedtek a patentok a lámpa-sárvédő-lökhárító találkozásánál. A csomi nyílásnál lévő, a lámpa melletti csavar rögzítés alatt berepedt a műanyag - ezt vissza kéne hegesztetnem, mert a patent nem tart ez a pont meg kezd elgyöngülni. A csáléság visszaugrott, de még érhet meglepetés a felületek alatt.
Nos a leszedés sorrendje érdekelne. A kerékjáratban 3-3 rögzítést látok, a feneke alatt 4 lemez anyát, a lámpáknál meg 1-1 lemezcsavart. A radar érzékelők stekeressek.
Gondolom radar kikötés, kerékjárat oldás, feneke alatt lemezanyák ki, 2 csavar a lámpánál kihajt. Van esetleg más rögzítési pont? Lesz itt cserélendő alkatrész?
A lógást meg szeretném szüntetni, a fényezés hibájával meg kénytelen leszek együtt élni. Errefelé 20 ezer egy elem fényezése, ami nem is szokott észrevehetetlen lenni.

Kösz minden infót: V.Tamás
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.28 vasárnap, 16:22:17 írta V.Tamás » Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18092 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 17:49:40 »

Sziasztok!
Egy újabb kérdésem volna. 5 ajtós radaros Mondin a hátsó lökhárító lebontása hogy megy?

Ecceruen...Tolass neki egy falnak  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18093 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 17:50:20 »

Na?Mi a helyzet? Huh?

Mi lenne ? Mindenki treler utan szaladgal  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
szbela
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395

Henry-Ford


E-mail
« Új hozzászólás #18094 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 17:51:10 »

Sziasztok!

Egy újabb kérdésem volna. 5 ajtós radaros Mondin a hátsó lökhárító lebontása hogy megy?
Az ok tegnap Bp-en voltam a családdal, elmentünk az állatkertbe, mert a gyerkőcöknek beígértük. A közelben nem volt hely így elkeveredtem a Munkácsy utcába a Horvát nagykövetséggel pont szemben találtam parkolót. Csendes nyugodt környéknek tűnt. Mikor jövünk vissza látom, hogy a bal hátsó részén megvan húzva az autó. A lökhárítóm kicsit lóg, csálén áll és a fényezés egy része kb tenyérnyi részen karcos illetve elhordva. Csak úgy virít a fekete fényezésen a lökhárító fehér anyaga.  Először wow1 utána  eplus2 eplus2 Tudom hogy lehetne rosszabb is, mert sem  lámpám, sem a lemez felület nem sérült, de akkor is Én nagyon vigyázok erre a gépre!


Kösz minden infót: V.Tamás

Szia kb ez lenne a sorrend

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

ES ha van lehuzod a tolato radar csatijat

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Viszarakani meg forditva
Jo munkat  integet2
Naplózva

MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44 Sad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18095 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 17:51:25 »

Ecceruen...Tolass neki egy falnak  vigyor3

Nem hazuttolod önmagad! eplus2
Te is így akartad lecserélni a hátsó sárvédődet? hehe
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18096 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 17:53:14 »

Nem hazuttolod önmagad! eplus2
Te is így akartad lecserélni a hátsó sárvédődet? hehe
 Wink wave

siman  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18097 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 17:53:26 »

Mi lenne ? Mindenki treler utan szaladgal  vigyor3
Gondoltam sasa68 beszámolni akart,hogy mi lett a verdájával,csak elakadt a hsz-e.
Te!A tréler is tréler után szaladgál,mert az is dízli....... hehe beka3 pias Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #18098 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 19:40:29 »

Ecceruen...Tolass neki egy falnak  vigyor3


Valami barátságosabb megoldásban gondolkodom, ilyen módszerrel próbálkoztak és azt szeretném rendbe hozni.

Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #18099 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 19:43:29 »


Szia kb ez lenne a sorrend

Vi***akani meg forditva
Jo munkat  integet2
[/quote]

Kösz, ez egy nagyon korrekt válasz.

Üdv: V.Tamás
Naplózva
Oldalak: 1 ... 355 356 357 358 359 360 361 [362] 363 364 365 366 367 368 369 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.