Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:02:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 448 449 450 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 461 462 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21890952 alkalommal)
0 Felhasználó és 157 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #22700 Dátum: 2010.05.05 szerda, 16:28:34 »

nézz körbe az utcán és meglátod, hogy a rozzant Transitok még bőven gurulnak.



De azt honnan tudja hogy mi volt benne cserélve? vigyor3 A mondeo is gurul, miután ráköltöttél félmillát. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22701 Dátum: 2010.05.05 szerda, 17:48:21 »

nemrég láttam egy fiat ducatot egy ügyfélnél,gyakorlatilag széthullott teljesen a motorja....1 éves volt, és 280.000km volt benne....és garis.. eplus2
Naplózva
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #22702 Dátum: 2010.05.05 szerda, 18:32:47 »

Hát ahány elemzés, annyi féle, de a legegyszerűbb, ha megkérdezel egy tranzitost(TDDi) hány millio van a motorban nagyjavítás nélkül... vigyor3 wave

Sziasztok!
Azért szolnék hozzá a témához mert kb 4éve transitot hajtok 0km-töl most közel 250e km van benne és tddi semmi baja nem vólt se futómű se motor se elektromos.A cégnél közel 30db van belőle és nem igazán van motorikus bajuk.Ja vannak még mondik is 2tdci-k azokról csak anyit,hogy kb 100000-ig(gari) ki jön a bajuk utánna nagyon sokáig megbizhatóak.A 2.2-es transitokkal sokkal több a bajság.Én ezért döntöttem 2.0 tdci ghia mellett 5éves kuplung,turbó és pcs csere után 160000km-rel. wave
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Nitroboy
Vendég
« Új hozzászólás #22703 Dátum: 2010.05.05 szerda, 20:20:38 »

Sziasztok!
Autóklímával kapcsolatban lenne olyan kérdésem, hogy nektek milyen gyakorisággal kell tölteni a berendezésbe hűtőközeget(gázt)?
Rövid történetem:
Tavaly vettem a verdát, de a klíma nem volt jó benne. Kereskedő megigérte megcsináltatja. Úgy is volt. Mire mentem
érte, tényleg  jólett, hűtött rendesen ahogy kell. Kérdeztem tőle: -mi volt a baja? "Óóóó, csak fel kellett tölteni" mondta.
Na faxa. Gondoltam, ha fel kellett tölteni, akkor az bizony valahol el is szivárog. Idén persze megint nem jó. Irány a szakműhely. Nincs benne 1 szikra gáz se. Nyomáspróbáztuk és egyből halhattuk is a sziszegést a klímahűtö felöl.
Lukas bammeg! szomoru1  Na akkor szedjük ki. Persze a 2 csavar ami a bekötésen kívül magát a klímahűtöt tartja
be volt rohadva rendesen, és csak leflexeléssel lehetett kiszedni a hűtőt. Lukat megkereste, beforrasztotta. Újra nyomáspróba
megint sziszeg, de tőle 5cm-re egy másik helyen. Erre csak annyit mondott oké, ez KUKA! Ez bizony anyaghibás.
Most ott állok, hogy vehetek egy új klímahűtőt, és még korántsem biztos hogy egyéb más helyen nem tömítettlen a
rendszer.
Ez az első klímás autóm, de elég bosszantó hogy ennyire vacak a rendszer. Ezért kérdezem hogy nektek, akik már mondjuk
pár éve használjátok a vasat, milyen a klíma tömitetlenségének, gáz elngedésének gyakorisága?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22704 Dátum: 2010.05.05 szerda, 20:27:50 »

Egy tranzitos véleménye nem nagyon érdekel, ilyen témában a statisztika jelentene valamit, de akkor az nincs ezek szerint.
És a statisztikát hogy csinálják?...nem úgy hogy megkérdezik a "Tranzitost"?...jaj  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #22705 Dátum: 2010.05.05 szerda, 20:50:21 »

A hibák nagy része nagyon egyszerű és filléres alkatrész cseréjével orvosolható. Csak van aki a fél kocsit kicseréli mire megtalálja. A márkaszervízzel az is előfordul, hogy még akkor se. ilyenek ezek.  worship
Manapság, mikor már  mindent a hibakód alapján javítanak, elveszik az a dolog, hogy gondolkodni és úgy javítani....amit kiír azt cseréljük és kész...a baj csak az hogy miilió oka lehet egy hibának, de hibakód ennek csak töredéke van...na ilyenkor segítene, ha gondolkodnának...de laptop nélkül már az sem megy hehe eplus2
és ezzel nem azt mondom hogy nem jó dolog a diag. mert nagyon is az, csak sok helyen nem ötvözik azzal amit fent írtam, és akkor cserélik a fél autót, mire a P251-ből eljutnak a hiba valódi okáig. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22706 Dátum: 2010.05.05 szerda, 21:09:03 »

Sziasztok!
Autóklímával kapcsolatban lenne olyan kérdésem, hogy nektek milyen gyakorisággal kell tölteni a berendezésbe hűtőközeget(gázt)?
Rövid történetem:
Tavaly vettem a verdát, de a klíma nem volt jó benne. Kereskedő megigérte megcsináltatja. Úgy is volt. Mire mentem
érte, tényleg  jólett, hűtött rendesen ahogy kell. Kérdeztem tőle: -mi volt a baja? "Óóóó, csak fel kellett tölteni" mondta.
Na faxa. Gondoltam, ha fel kellett tölteni, akkor az bizony valahol el is szivárog. Idén persze megint nem jó. Irány a szakműhely. Nincs benne 1 szikra gáz se. Nyomáspróbáztuk és egyből halhattuk is a sziszegést a klímahűtö felöl.
Lukas bammeg! szomoru1  Na akkor szedjük ki. Persze a 2 csavar ami a bekötésen kívül magát a klímahűtöt tartja
be volt rohadva rendesen, és csak leflexeléssel lehetett kiszedni a hűtőt. Lukat megkereste, beforrasztotta. Újra nyomáspróba
megint sziszeg, de tőle 5cm-re egy másik helyen. Erre csak annyit mondott oké, ez KUKA! Ez bizony anyaghibás.
Most ott állok, hogy vehetek egy új klímahűtőt, és még korántsem biztos hogy egyéb más helyen nem tömítettlen a
rendszer.
Ez az első klímás autóm, de elég bosszantó hogy ennyire vacak a rendszer. Ezért kérdezem hogy nektek, akik már mondjuk
pár éve használjátok a vasat, milyen a klíma tömitetlenségének, gáz elngedésének gyakorisága?


Soha nem szoktam töltetni, mert nem kell! Ha töltik, valahol lyukas a rendszer, vagy nem tömített.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #22707 Dátum: 2010.05.05 szerda, 21:12:04 »

Sziasztok!
Autóklímával kapcsolatban lenne olyan kérdésem, hogy nektek milyen gyakorisággal kell tölteni a berendezésbe hűtőközeget(gázt)?
Rövid történetem:
Tavaly vettem a verdát, de a klíma nem volt jó benne. Kereskedő megigérte megcsináltatja. Úgy is volt. Mire mentem
érte, tényleg  jólett, hűtött rendesen ahogy kell. Kérdeztem tőle: -mi volt a baja? "Óóóó, csak fel kellett tölteni" mondta.
Na faxa. Gondoltam, ha fel kellett tölteni, akkor az bizony valahol el is szivárog. Idén persze megint nem jó. Irány a szakműhely. Nincs benne 1 szikra gáz se. Nyomáspróbáztuk és egyből halhattuk is a sziszegést a klímahűtö felöl.
Lukas bammeg! szomoru1  Na akkor szedjük ki. Persze a 2 csavar ami a bekötésen kívül magát a klímahűtöt tartja
be volt rohadva rendesen, és csak leflexeléssel lehetett kiszedni a hűtőt. Lukat megkereste, beforrasztotta. Újra nyomáspróba
megint sziszeg, de tőle 5cm-re egy másik helyen. Erre csak annyit mondott oké, ez KUKA! Ez bizony anyaghibás.
Most ott állok, hogy vehetek egy új klímahűtőt, és még korántsem biztos hogy egyéb más helyen nem tömítettlen a
rendszer.
Ez az első klímás autóm, de elég bosszantó hogy ennyire vacak a rendszer. Ezért kérdezem hogy nektek, akik már mondjuk
pár éve használjátok a vasat, milyen a klíma tömitetlenségének, gáz elngedésének gyakorisága?

Nem a rendszer vacak,hanem valszeg átvágtak.A kereskedő martalékává váltál.Összedobálták neked bontott xarokból biztos...... Roll Eyes
6odik éve nincs gondom  a klímával.
Az,ha ereszt valahol azt meg kell csinálni!Ha tömített a rendszer,akkor nagyon sokáig problémamentes!
A baj,hogy most ezt neked kell megoldanod-és kifizetned..... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22708 Dátum: 2010.05.05 szerda, 21:23:32 »

Nem árt minden évben ellenőrizni a klimagázt és a nyomást,mert bizony mindegyik ereszthet picit.....+/-20g a megengedett aszem mondinál,ha több hiányzik azt pótolni kell,főleg aki sokat klimázik.....gyakorlatilag 2perc az egész.
Ha ereszt a rendszer,megkell festeni a klimaolajat és megnézni UV lámpával hol ereszt....
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #22709 Dátum: 2010.05.05 szerda, 22:31:36 »

7 éves az autó, még nem kellett utánatölteni. Nyáron mindig használom a klímát.

Sz.G.


Sziasztok!
Autóklímával kapcsolatban lenne olyan kérdésem, hogy nektek milyen gyakorisággal kell tölteni a berendezésbe hűtőközeget(gázt)?
Rövid történetem:
Tavaly vettem a verdát, de a klíma nem volt jó benne. Kereskedő megigérte megcsináltatja. Úgy is volt. Mire mentem
érte, tényleg  jólett, hűtött rendesen ahogy kell. Kérdeztem tőle: -mi volt a baja? "Óóóó, csak fel kellett tölteni" mondta.
Na faxa. Gondoltam, ha fel kellett tölteni, akkor az bizony valahol el is szivárog. Idén persze megint nem jó. Irány a szakműhely. Nincs benne 1 szikra gáz se. Nyomáspróbáztuk és egyből halhattuk is a sziszegést a klímahűtö felöl.
Lukas bammeg! szomoru1  Na akkor szedjük ki. Persze a 2 csavar ami a bekötésen kívül magát a klímahűtöt tartja
be volt rohadva rendesen, és csak leflexeléssel lehetett kiszedni a hűtőt. Lukat megkereste, beforrasztotta. Újra nyomáspróba
megint sziszeg, de tőle 5cm-re egy másik helyen. Erre csak annyit mondott oké, ez KUKA! Ez bizony anyaghibás.
Most ott állok, hogy vehetek egy új klímahűtőt, és még korántsem biztos hogy egyéb más helyen nem tömítettlen a
rendszer.
Ez az első klímás autóm, de elég bosszantó hogy ennyire vacak a rendszer. Ezért kérdezem hogy nektek, akik már mondjuk
pár éve használjátok a vasat, milyen a klíma tömitetlenségének, gáz elngedésének gyakorisága?

Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22710 Dátum: 2010.05.05 szerda, 22:41:14 »

és honnan tudod hogy nem kellett tölteni? gondolom akkor volt ellenőrizve...
ERESZTHET!   aszem ezt irtam... wow1
Naplózva
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #22711 Dátum: 2010.05.05 szerda, 22:47:09 »

7 éves az autó, még nem kellett utánatölteni. Nyáron mindig használom a klímát.
Sz.G.

Azt mondják az "okosok", hogy azért 4 évente érdemes az olajat-gázt és szárító szűrőt cserélni. Sok hiba a szárító szűrő nem cserélése miatt jött már elő. (olvastam, nem tudom igaz-e?)

Itt érdemes körülnézni: http://autoklima.mbit.hu/forum/index.php
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #22712 Dátum: 2010.05.05 szerda, 22:50:23 »

Sziasztok!
Autóklímával kapcsolatban lenne olyan kérdésem, hogy nektek milyen gyakorisággal kell tölteni a berendezésbe hűtőközeget(gázt)?
Rövid történetem:
...

Szevasz Nitro!

Első körben: a jó bü... k...a a...át az összes rohadék neppernek.
Másodszor: 2000. évjáratú 1.4 Focus, abszolúte problémamentes klíma, soha nem volt hozzányúlva, télen is használva (ezt mondjuk a kezelési könyv is írja)
                2005. évjáratú 2.0 Mondeo  ua.

Mindkettő jéghideg levegőt fúj, a Focus rendszerét egyszer tisztítottam autósboltban kapható spray-vel, kb. két éve.

Üdv
Sz
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22713 Dátum: 2010.05.05 szerda, 23:46:56 »

nemrég láttam egy fiat ducatot egy ügyfélnél,gyakorlatilag széthullott teljesen a motorja....1 éves volt, és 280.000km volt benne....és garis.. eplus2
Bocs, hogy belevau, de nekem van egy jó barátom, aki költöztet és árút fuvaroz olaszoszágból. Na Ő csaxk iveco-t vesz. Áltagban 800eKm felet adja el őket, de a saját autója egy benzines mondeo. Kérdeztem, hogy miért, hiszen a diesel teherautó nagyon bírta. A válasza az volt, hogy a teherautó motor és a személyautó motorja, vezérlése, kipufogó rendszere annyira különbözik, hogy nem tudja neki ugyan azt a km-t garantálni és nem akar rá sokat költeni.

Szóval szerintem kár bármelyik felett pálcát törni.

Üdv
Csaba
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #22714 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 06:29:51 »

nem akartam pálcát törni semmi felett,de szerintem azért az nem olyan rossz teljesitmény......spec én utálom az olasz autókat,és mindent ami olasz.. eplus2
Naplózva
kevino
Vendég
« Új hozzászólás #22715 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 09:35:29 »

Sziasztok!

2004 -es mondeohoz keresek az első lökhárítóba középen krómcsíkos hűtődíszrácsot, amilyen a GHIA kon volt.
Cromaxnál kérdeztem, de ők azt mondták hogy krómos nincs nekik. Kikerestem Mic**cat ban a kódját de az alapján sem találták.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22716 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 09:41:32 »

Sziasztok!

2004 -es mondeohoz keresek az első lökhárítóba középen krómcsíkos hűtődíszrácsot, amilyen a GHIA kon volt.
Cromaxnál kérdeztem, de ők azt mondták hogy krómos nincs nekik. Kikerestem Mic**cat ban a kódját de az alapján sem találták.

próbáld meg a nagyautó-s topikban. (Cromaxosok jó bénák voltak, ha nem találták)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22717 Dátum: 2010.05.06 csütörtök, 13:54:44 »

nem akartam pálcát törni semmi felett,de szerintem azért az nem olyan rossz teljesitmény......spec én utálom az olasz autókat,és mindent ami olasz.. eplus2

Én sem vagyok olasz párti, de az iveco a srácnál tényleg sokat kibír. Költöztetett már engem is és nekem is szokott ezt-azt hozni, amikor kimegy és még soha nem maradt kinn autó probléma miatt.

Ja a példát csak azért hoztam fel, hogy egy tranzit diesel-t én nem hasonlítanék egy személyautó diesel-hez. Tök más, még akkor is, ha alkatrész typusok megegyeznek. Anyagi minősségben is van különbség, nem csak tervezésben.

Üdv
Csaba
Naplózva
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #22718 Dátum: 2010.05.07 péntek, 00:40:23 »

2.5 V6 benzines mondinál ha 1500-1700 rpm alatti tartományban lepadlózom, akkor meglódul ugyan, de ugyanakkor ránt is egy párat, mintha túl sok kraftot kapna a motor túl alacsony fordulaton hirtelen, de utána már megy szépen. Ha nem padlózom, hanem csak normálisan nyomom akkor szépen felgyorsul, nincs ilyen gond. 1800 feletti tartományban pedig  már ez a dolog egyáltalán nem jelentkezik, ha lepadlózom akkor megindul mint az állat és nincs is semmi rángatás.
Kérdés, ez normális jelenség-e, hogy 1500 alatti padlózásnál így reagál a motor, vagy érdemes lenne átnézetni a gyújtást, ill. üzemanyagrendszert az esetleges lerakódásoktól áttisztítani? Vagy az aggodalmam teljesen alaptalan és normális a motor reakciója?
Naplózva
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #22719 Dátum: 2010.05.07 péntek, 07:15:21 »

2.5 V6 benzines mondinál ha 1500-1700 rpm alatti tartományban lepadlózom, akkor meglódul ugyan, de ugyanakkor ránt is egy párat, mintha túl sok kraftot kapna a motor túl alacsony fordulaton hirtelen, de utána már megy szépen. Ha nem padlózom, hanem csak normálisan nyomom akkor szépen felgyorsul, nincs ilyen gond. 1800 feletti tartományban pedig  már ez a dolog egyáltalán nem jelentkezik, ha lepadlózom akkor megindul mint az állat és nincs is semmi rángatás.
Kérdés, ez normális jelenség-e, hogy 1500 alatti padlózásnál így reagál a motor, vagy érdemes lenne átnézetni a gyújtást, ill. üzemanyagrendszert az esetleges lerakódásoktól áttisztítani? Vagy az aggodalmam teljesen alaptalan és normális a motor reakciója?

Gyertya csere.
Ha nem jön be, esetleg gyújtótrafó.

Nálam is ez volt - igaz csak 1.8 benya -, de a gyertyák cseréje meggyógyította.
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #22720 Dátum: 2010.05.07 péntek, 08:53:10 »

Gyertya csere.
Ha nem jön be, esetleg gyújtótrafó.

Nálam is ez volt - igaz csak 1.8 benya -, de a gyertyák cseréje meggyógyította.

Esetleg még gyertyakábel is lehet.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22721 Dátum: 2010.05.07 péntek, 10:04:14 »

Esetleg még gyertyakábel is lehet.

Ugyanez volt nekem is. Mindhárom alkatrész cseréje kellett, hogy megjavuljon az autó.
Jó árban vettem őket, igaz a kábelszett meg a trafó utángyártott.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
seekay
Vendég
« Új hozzászólás #22722 Dátum: 2010.05.07 péntek, 10:57:24 »

Köszi srácok, ma megejtem a gyertya cserét, remélem elegendő lesz és meggyógyul tőle.  Sok lenne most a 3 tétel így együtt... wow1
Naplózva
szg
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164


E-mail
« Új hozzászólás #22723 Dátum: 2010.05.07 péntek, 11:13:28 »

Szevasz,

Hol vetted a trafót?
Nekem is rángat, a kábelcserén túl vagyok

Köszönöm
Sz.G.


Ugyanez volt nekem is. Mindhárom alkatrész cseréje kellett, hogy megjavuljon az autó.
Jó árban vettem őket, igaz a kábelszett meg a trafó utángyártott.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #22724 Dátum: 2010.05.07 péntek, 11:34:13 »

Szevasz,

Hol vetted a trafót?
Nekem is rángat, a kábelcserén túl vagyok

Köszönöm
Sz.G.



Gyertyákat is cserélted?
Privi ment.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22725 Dátum: 2010.05.07 péntek, 22:16:49 »

nos beraktam a xenont a kocsiba, nagyon zsír taps, de van vele egy kisebb gond szomoru1 rinya help. mentem vele kb 5 km próbaképpen, majd amikor visszaálltam a garázsba, akkor állítani akartam rajta felfele, és amikor visszakapcsoltam, elment a tompított és a reflektor is szomoru1. motortéri biztit néztem az jó. mit nézzek meg??? help jah és a világításkapcsolón lévő kis csík sem világít gyújtásnál
mit kell még kicserélnem??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22726 Dátum: 2010.05.07 péntek, 22:19:35 »

nos beraktam a xenont a kocsiba, nagyon zsír taps, de van vele egy kisebb gond szomoru1 rinya help. mentem vele kb 5 km próbaképpen, majd amikor visszaálltam a garázsba, akkor állítani akartam rajta felfele, és amikor visszakapcsoltam, elment a tompított és a reflektor is szomoru1. motortéri biztit néztem az jó. mit nézzek meg??? help jah és a világításkapcsolón lévő kis csík sem világít gyújtásnál
mit kell még kicserélnem??
kábelezés nem csúszott szét?
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22727 Dátum: 2010.05.07 péntek, 22:30:21 »

kábelezés nem csúszott szét?
nem, gyári xenon csatiból és halogénes aljból van összeforrasztva, zsugorcsövezve. helytejelző és index is működik szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22728 Dátum: 2010.05.07 péntek, 23:38:44 »

nos beraktam a xenont a kocsiba, nagyon zsír taps, de van vele egy kisebb gond szomoru1 rinya help. mentem vele kb 5 km próbaképpen, majd amikor visszaálltam a garázsba, akkor állítani akartam rajta felfele, és amikor visszakapcsoltam, elment a tompított és a reflektor is szomoru1. motortéri biztit néztem az jó. mit nézzek meg??? help jah és a világításkapcsolón lévő kis csík sem világít gyújtásnál
mit kell még kicserélnem??
utastéri biztosítéktáblát.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22729 Dátum: 2010.05.07 péntek, 23:41:57 »

utastéri biztosítéktáblát.
és ott melyiket?? néztem a 2 refiset és az 1 tompítottat is, de azok is jók
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #22730 Dátum: 2010.05.08 szombat, 22:28:15 »

Sziasztok!

Ma sikerült eladni a Focust. Kb másfél hete raktam fel a hírdetést, ma elkelt.
Ehhez mit szóltok?
Hihető? Hogyan lehet a legtutibban leinformálni?
Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #22731 Dátum: 2010.05.08 szombat, 22:30:34 »

Sziasztok!

Ma sikerült eladni a Focust. Kb másfél hete raktam fel a hírdetést, ma elkelt.
Ehhez mit szóltok?
Hihető? Hogyan lehet a legtutibban leinformálni?
gratula... eljen
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Szilo
Vendég
« Új hozzászólás #22732 Dátum: 2010.05.08 szombat, 23:06:29 »

Sziasztok!

Ma sikerült eladni a Focust. Kb másfél hete raktam fel a hírdetést, ma elkelt.
Ehhez mit szóltok?
Hihető? Hogyan lehet a legtutibban leinformálni?
Látszik a gépen, hogy kívül - belül jól ki kiglancolta a NEPPER!!!
Szerintem ennyi és kész.
Olvasgass a TDCI topicban: a magasnyomású rendszer használattól, üa. minőségtől, stb.  függően kb. 150 ... 250 e km-nél
megadja magát. A javítás sok-sok százezerbe kerül. (utána jön a lendkerék -> 150 ... 200e HUF) 
Az autó szintén használattól függően 100e km-ként 6 ... 800e HUF-ot spórol neked egy benzineshez képest. 
Ha külföldről hozták be, akkor 100% visszatekert, ha itthoni a gép akkor csak 75.
Hívd fel, mondd hogy komoly érdeklődő vagy, beszéljen az autóról, és a végén kérdezz rá a rendszámára, mert hogy ki van takarva.
Ha egyáltalán megmondja a *%#ע+! nepper, és nem K eleje vagy J vége, akkor külföldről behozott a gép. Ami nem jelenti hogy okvetlen
sz@r, de benne van a pakliban egy fél milkás szervíz.
Ennyi.
Szerintem 2 millióért kib*szott sokat dolgoztál.

A magyar nepper nem véletlenül jár ám A8-cal...

Ha korrekt az ember, akkor az alvázszámra is kérdezz rá, és ha netalán elmondja, akkor azzal itt a fórumon egy-két ember már tud mit kezdeni.
Inkább azokat hirdetéseket keresd, ahol nem látod hogy "járművek ugyanitt". (mint pl. a Te Focus hirdetésed  eljen vigyor3)

Üdv
Sz
Naplózva
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #22733 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 11:26:39 »

Sziasztok!

Ma sikerült eladni a Focust. Kb másfél hete raktam fel a hírdetést, ma elkelt.
Ehhez mit szóltok?
Hihető? Hogyan lehet a legtutibban leinformálni?

Szia!

Az a lényeg, hogy neked tetsszen.
Kérd el és vidd el egy (márka)szervízbe egy teljes körű átvizslatásra!!! A TDCI topikból mindent megtudsz, hogy főleg mire kell odafigyelned ennél az autónál.
Ha ezt megengedi a nepper az már egy pirospont neki.
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22734 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 13:02:54 »

nos beraktam a xenont a kocsiba, nagyon zsír taps, de van vele egy kisebb gond szomoru1 rinya help. mentem vele kb 5 km próbaképpen, majd amikor visszaálltam a garázsba, akkor állítani akartam rajta felfele, és amikor visszakapcsoltam, elment a tompított és a reflektor is szomoru1. motortéri biztit néztem az jó. mit nézzek meg??? help jah és a világításkapcsolón lévő kis csík sem világít gyújtásnál
mit kell még kicserélnem??
a gyújtás kapcsolóban adta meg magát valami szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22735 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 13:36:28 »

Sziasztok!

Ma sikerült eladni a Focust. Kb másfél hete raktam fel a hírdetést, ma elkelt.
Ehhez mit szóltok?
Hihető? Hogyan lehet a legtutibban leinformálni?
nem ghia, mert annak "faberakásos" a belseje szerintem. A tempomat utólagosnak néz ki (ami nem baj)
Nincs benne ESP
Nincs benne első szélvédő fűtés
A 88eKm kevés 5 éves dízelhez (annál fényesebb a kormánya).

Tehát pontatlan a hirdetés.
Mivel TDCi, alaposan át kell nézetni. Ha ford szervizben szervizeltették, utána tudsz kérdezni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Khelben
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 648



E-mail
« Új hozzászólás #22736 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 16:55:26 »

Ha egyáltalán megmondja a *%#ע+! nepper, és nem K eleje vagy J vége, akkor külföldről behozott a gép. Ami nem jelenti hogy okvetlen

Ezzel azért vigyázni kell, nekem se stimmel a rendszámom az évjárattal, mert az előző tulajnál egyedi rendszáma volt a kocsinak és azt megtartotta.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #22737 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 18:03:02 »

Sziasztok!

Ma sikerült eladni a Focust. Kb másfél hete raktam fel a hírdetést, ma elkelt.
Ehhez mit szóltok?
Hihető? Hogyan lehet a legtutibban leinformálni?
Rosszul tagoljátok a mondatok. FORD MONDEO 2.0 TDCi (vessző!) Ghia Executive ALUKERÉK   Wink Mint Gyurcsány annak idején: "nem lesz gáz, áremelés!"  eplus2
Mert ez egy sima Trend. A felni az valóban Ghia felni. Katalógus a főoldalon!  nezze
Ja és a legfontosabb: a neppernek azt sem szabad elhinni amit kérdez!
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #22738 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 19:03:30 »

Figyeld az apróságokat,kormány kopás,pedálok kopotsága,ülések állapota,váltógomb ajzónál a kartámasz ezek árulkodnak a kocsi korárol,s tényleges állapotárol integet2
Ja és a motorháztető alatt nézd meg a gyári cimkéket a csöveken,kábeleken,gyári bilincseket a csöveken,ha mind
megvan,klappol minden,nincsennek lesarkalt csavarok,s nincsen patyolat tiszta motortér(mosott)akkor oké minden
na sok sikert,ha vásárlás lessz a vége smile smile
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #22739 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 19:53:18 »

nem ghia, mert annak "faberakásos" a belseje szerintem. A tempomat utólagosnak néz ki (ami nem baj)
Nincs benne ESP
Nincs benne első szélvédő fűtés
A 88eKm kevés 5 éves dízelhez (annál fényesebb a kormánya).

Tehát pontatlan a hirdetés.
Mivel TDCi, alaposan át kell nézetni. Ha ford szervizben szervizeltették, utána tudsz kérdezni.

ez?? vagy ez??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #22740 Dátum: 2010.05.09 vasárnap, 20:02:47 »


Mindkettő gyönyörű!  wow1
A fekete nekem jobban tetszik!  vigyor3
De ebben ki is merült a tudományom...  vigyor3
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
wandor
Vendég
« Új hozzászólás #22741 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 11:45:05 »

Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal, hogy 2002-es TDCI motor megy, aztán elkezd villogni az izzitó lámpa a műszerfalon (ekkor azt hittem porlasztócsúcs), de az autó meg is áll, nem indul (amikor csúcs volt, akkor azért ment, csak tudjuk, hogy). Percekig próbálom nem indul. Hagyom 5-10 percig állni, beindul, és mintha mi sem történt volna, megy mint az őrült. Többször is leállitom, elinditom, semmi baja. Másnap elindulok, megint megy egy ideig, aztán leáll, villog. Hagyom pár percig, és megint elindul, megy tovább. Most itt tartok. Előzmény annyi volt (nem tudom ide vonatkozik-e), hogy 5-ösbe, 6-osba kb. 1500-as fordulaton ha megyek egyenletesen, berángat, mintha nem kapna üzemanyagot, aztán megy tovább. Ha kicsit nagyonn a fordulat, már nincs baja, ha rálépek a gázra nincs baj.
Valakinek esetleg ötlete?
Köszi.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22742 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 11:59:06 »

Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal, hogy 2002-es TDCI motor megy, aztán elkezd villogni az izzitó lámpa a műszerfalon (ekkor azt hittem porlasztócsúcs), de az autó meg is áll, nem indul (amikor csúcs volt, akkor azért ment, csak tudjuk, hogy). Percekig próbálom nem indul. Hagyom 5-10 percig állni, beindul, és mintha mi sem történt volna, megy mint az őrült. Többször is leállitom, elinditom, semmi baja. Másnap elindulok, megint megy egy ideig, aztán leáll, villog. Hagyom pár percig, és megint elindul, megy tovább. Most itt tartok. Előzmény annyi volt (nem tudom ide vonatkozik-e), hogy 5-ösbe, 6-osba kb. 1500-as fordulaton ha megyek egyenletesen, berángat, mintha nem kapna üzemanyagot, aztán megy tovább. Ha kicsit nagyonn a fordulat, már nincs baja, ha rálépek a gázra nincs baj.
Valakinek esetleg ötlete?
Köszi.
CMP jeladó, CMP-CKP szinkron probléma.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
wandor
Vendég
« Új hozzászólás #22743 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 12:07:21 »

CMP jeladó, CMP-CKP szinkron probléma.
Köszi a választ.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22744 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 12:17:23 »

Köszi a választ.
CMP jeladó a szívósor alatt van, kb. 5000Ft, 10 perc a csere, 1 db 10-es csavar tartja.
Hibakód alapján eldől a dolog.
Továbbá ha fekete színű a jeladó, érdemes cserélni, az újak már szürkék.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Gabor77
Vendég
« Új hozzászólás #22745 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 23:21:09 »

Sziasztok!

Asszem letettem a tdci-ről, félek tőle.
Most van egy ilyen friss hirdetés.
Vegyes használatban kb mennyit fogyaszthat ez?
Illetve a benzines automata váltója mennyire tartós?
Illetve a benzin/gáz kettős üzem mennyire jöhet szóba? Van erről tapasztalatotok?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22746 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 23:42:48 »

Sziasztok!

Asszem letettem a tdci-ről, félek tőle.
Most van egy ilyen friss hirdetés.
Vegyes használatban kb mennyit fogyaszthat ez?
Illetve a benzines automata váltója mennyire tartós?
Illetve a benzin/gáz kettős üzem mennyire jöhet szóba? Van erről tapasztalatotok?
akár...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #22747 Dátum: 2010.05.11 kedd, 00:04:05 »

Sziasztok!

Asszem letettem a tdci-ről, félek tőle.
Most van egy ilyen friss hirdetés.
Vegyes használatban kb mennyit fogyaszthat ez?
Illetve a benzines automata váltója mennyire tartós?
Illetve a benzin/gáz kettős üzem mennyire jöhet szóba? Van erről tapasztalatotok?

Szerintem 7.x lesz a fogyasztása.
Szerintem 300eKm-ig nem lesz vele gond. én nagyon szeretem a ford automatáját és eddig nem hallottam róla rosszat. Olajat kell benne cserélgetni, hogy tartós legyen. A 90eKm-t annyira én nem hiszem, de nézd meg a szervízkönyvét. Ha gázos, akkor szerintem nem 90e van benne és nem lesz szervízkönyve.
nekem nincs tapasztalatom, de emlékeim szerint a gázos topicban erről már csevegtünk. Nekem az volt a véleményem, hogy a gáz kb 300-400 fokkal magasabb hőmérsékletet hoz létre és szerintem nem erre tervezték az autót viszont olcsóbb.

Üdv
Csaba
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #22748 Dátum: 2010.05.11 kedd, 07:28:44 »

Szerintem 7.x lesz a fogyasztása.

Hány km-en?  wow1
Maradjunk a realitások talaján: 10.x Klikk a linkre: http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?esearch=1&fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2001&constyear_e=2006&gearing=2
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #22749 Dátum: 2010.05.11 kedd, 08:14:34 »

Off téma: kollégám golf 4-es pd tdi autójában villog az izzításjelző, de nem produkál semmilyen hibát, nem változott az autó viselkedése.
Csak annyi lenne a kérdésem, hogy tud valaki hibakódot olvasni ennél az autónál vagy valakit tanácsolni esetleg, Köszi, T.  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Oldalak: 1 ... 448 449 450 451 452 453 454 [455] 456 457 458 459 460 461 462 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.