Ford Mondeo Club Hungary
2025.11.28 péntek, 13:41:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
MK3 Általános kérdések
Oldalak:
1
...
448
449
450
451
452
453
454
[
455
]
456
457
458
459
460
461
462
...
1559
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: MK3 Általános kérdések (Megtekintve 24628420 alkalommal)
Petya
és 42 vendég van a témában
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22700 Dátum:
2010.05.05 szerda, 16:28:34 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2010.05.05 szerda, 13:31:53
nézz körbe az utcán és meglátod, hogy a rozzant Transitok még bőven gurulnak.
De azt honnan tudja hogy mi volt benne cserélve?
A mondeo is gurul, miután ráköltöttél félmillát.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22701 Dátum:
2010.05.05 szerda, 17:48:21 »
nemrég láttam egy fiat ducatot egy ügyfélnél,gyakorlatilag széthullott teljesen a motorja....1 éves volt, és 280.000km volt benne....
és garis
..
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22702 Dátum:
2010.05.05 szerda, 18:32:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2010.05.05 szerda, 12:11:32
Hát ahány elemzés, annyi féle, de a legegyszerűbb, ha megkérdezel egy tranzitost(TDDi) hány millio van a motorban nagyjavítás nélkül...
Sziasztok!
Azért szolnék hozzá a témához mert kb 4éve transitot hajtok 0km-töl most közel 250e km van benne és tddi semmi baja nem vólt se futómű se motor se elektromos.A cégnél közel 30db van belőle és nem igazán van motorikus bajuk.Ja vannak még mondik is 2tdci-k azokról csak anyit,hogy kb 100000-ig(gari) ki jön a bajuk utánna nagyon sokáig megbizhatóak.A 2.2-es transitokkal sokkal több a bajság.Én ezért döntöttem 2.0 tdci ghia mellett 5éves kuplung,turbó és pcs csere után 160000km-rel.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Nitroboy
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22703 Dátum:
2010.05.05 szerda, 20:20:38 »
Sziasztok!
Autóklímával kapcsolatban lenne olyan kérdésem, hogy nektek milyen gyakorisággal kell tölteni a berendezésbe hűtőközeget(gázt)?
Rövid történetem:
Tavaly vettem a verdát, de a klíma nem volt jó benne. Kereskedő megigérte megcsináltatja. Úgy is volt. Mire mentem
érte, tényleg jólett, hűtött rendesen ahogy kell. Kérdeztem tőle: -mi volt a baja? "Óóóó, csak fel kellett tölteni" mondta.
Na faxa. Gondoltam, ha fel kellett tölteni, akkor az bizony valahol el is szivárog. Idén persze megint nem jó. Irány a szakműhely. Nincs benne 1 szikra gáz se. Nyomáspróbáztuk és egyből halhattuk is a sziszegést a klímahűtö felöl.
Lukas bammeg!
Na akkor szedjük ki. Persze a 2 csavar ami a bekötésen kívül magát a klímahűtöt tartja
be volt rohadva rendesen, és csak leflexeléssel lehetett kiszedni a hűtőt. Lukat megkereste, beforrasztotta. Újra nyomáspróba
megint sziszeg, de tőle 5cm-re egy másik helyen. Erre csak annyit mondott oké, ez KUKA! Ez bizony anyaghibás.
Most ott állok, hogy vehetek egy új klímahűtőt, és még korántsem biztos hogy egyéb más helyen nem tömítettlen a
rendszer.
Ez az első klímás autóm, de elég bosszantó hogy ennyire vacak a rendszer. Ezért kérdezem hogy nektek, akik már mondjuk
pár éve használjátok a vasat, milyen a klíma tömitetlenségének, gáz elngedésének gyakorisága?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22704 Dátum:
2010.05.05 szerda, 20:27:50 »
Idézetet írta: Khelben - 2010.05.05 szerda, 13:15:25
Egy
tranzitos véleménye nem nagyon érdekel, ilyen témában a statisztika jelentene valamit, de akkor az nincs ezek szerint.
És a statisztikát hogy csinálják?...nem úgy hogy megkérdezik a "Tranzitost"?...jaj
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22705 Dátum:
2010.05.05 szerda, 20:50:21 »
Idézetet írta: drhf - 2010.05.05 szerda, 10:47:32
A hibák nagy része nagyon egyszerű és filléres alkatrész cseréjével orvosolható. Csak van aki a fél kocsit kicseréli mire megtalálja. A márkaszervízzel az is előfordul, hogy még akkor se. ilyenek ezek.
Manapság, mikor már mindent a hibakód alapján javítanak, elveszik az a dolog, hogy gondolkodni és úgy javítani....amit kiír azt cseréljük és kész...a baj csak az hogy miilió oka lehet egy hibának, de hibakód ennek csak töredéke van...na ilyenkor segítene, ha gondolkodnának...de laptop nélkül már az sem megy
és ezzel nem azt mondom hogy nem jó dolog a diag. mert nagyon is az, csak sok helyen nem ötvözik azzal amit fent írtam, és akkor cserélik a fél autót, mire a P251-ből eljutnak a hiba valódi okáig.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37309
www.mondeo.hu
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22706 Dátum:
2010.05.05 szerda, 21:09:03 »
Idézetet írta: Nitroboy - 2010.05.05 szerda, 20:20:38
Sziasztok!
Autóklímával kapcsolatban lenne olyan kérdésem, hogy nektek milyen gyakorisággal kell tölteni a berendezésbe hűtőközeget(gázt)?
Rövid történetem:
Tavaly vettem a verdát, de a klíma nem volt jó benne. Kereskedő megigérte megcsináltatja. Úgy is volt. Mire mentem
érte, tényleg jólett, hűtött rendesen ahogy kell. Kérdeztem tőle: -mi volt a baja? "Óóóó, csak fel kellett tölteni" mondta.
Na faxa. Gondoltam, ha fel kellett tölteni, akkor az bizony valahol el is szivárog. Idén persze megint nem jó. Irány a szakműhely. Nincs benne 1 szikra gáz se. Nyomáspróbáztuk és egyből halhattuk is a sziszegést a klímahűtö felöl.
Lukas bammeg!
Na akkor szedjük ki. Persze a 2 csavar ami a bekötésen kívül magát a klímahűtöt tartja
be volt rohadva rendesen, és csak leflexeléssel lehetett kiszedni a hűtőt. Lukat megkereste, beforrasztotta. Újra nyomáspróba
megint sziszeg, de tőle 5cm-re egy másik helyen. Erre csak annyit mondott oké, ez KUKA! Ez bizony anyaghibás.
Most ott állok, hogy vehetek egy új klímahűtőt, és még korántsem biztos hogy egyéb más helyen nem tömítettlen a
rendszer.
Ez az első klímás autóm, de elég bosszantó hogy ennyire vacak a rendszer. Ezért kérdezem hogy nektek, akik már mondjuk
pár éve használjátok a vasat, milyen a klíma tömitetlenségének, gáz elngedésének gyakorisága?
Soha nem szoktam töltetni, mert nem kell! Ha töltik, valahol lyukas a rendszer, vagy nem tömített.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2025
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48618
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22707 Dátum:
2010.05.05 szerda, 21:12:04 »
Idézetet írta: Nitroboy - 2010.05.05 szerda, 20:20:38
Sziasztok!
Autóklímával kapcsolatban lenne olyan kérdésem, hogy nektek milyen gyakorisággal kell tölteni a berendezésbe hűtőközeget(gázt)?
Rövid történetem:
Tavaly vettem a verdát, de a klíma nem volt jó benne. Kereskedő megigérte megcsináltatja. Úgy is volt. Mire mentem
érte, tényleg jólett, hűtött rendesen ahogy kell. Kérdeztem tőle: -mi volt a baja? "Óóóó, csak fel kellett tölteni" mondta.
Na faxa. Gondoltam, ha fel kellett tölteni, akkor az bizony valahol el is szivárog. Idén persze megint nem jó. Irány a szakműhely. Nincs benne 1 szikra gáz se. Nyomáspróbáztuk és egyből halhattuk is a sziszegést a klímahűtö felöl.
Lukas bammeg!
Na akkor szedjük ki. Persze a 2 csavar ami a bekötésen kívül magát a klímahűtöt tartja
be volt rohadva rendesen, és csak leflexeléssel lehetett kiszedni a hűtőt. Lukat megkereste, beforrasztotta. Újra nyomáspróba
megint sziszeg, de tőle 5cm-re egy másik helyen. Erre csak annyit mondott oké, ez KUKA! Ez bizony anyaghibás.
Most ott állok, hogy vehetek egy új klímahűtőt, és még korántsem biztos hogy egyéb más helyen nem tömítettlen a
rendszer.
Ez az első klímás autóm, de elég bosszantó hogy ennyire vacak a rendszer. Ezért kérdezem hogy nektek, akik már mondjuk
pár éve használjátok a vasat, milyen a klíma tömitetlenségének, gáz elngedésének gyakorisága?
Nem a rendszer vacak,hanem valszeg átvágtak.A kereskedő martalékává váltál.Összedobálták neked bontott xarokból biztos......
6odik éve nincs gondom a klímával.
Az,ha ereszt valahol azt meg kell csinálni!Ha tömített a rendszer,akkor nagyon sokáig problémamentes!
A baj,hogy most ezt neked kell megoldanod-és kifizetned.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22708 Dátum:
2010.05.05 szerda, 21:23:32 »
Nem árt minden évben ellenőrizni a klimagázt és a nyomást,mert bizony mindegyik ereszthet picit.....+/-20g a megengedett aszem mondinál,ha több hiányzik azt pótolni kell,főleg aki sokat klimázik.....gyakorlatilag 2perc az egész.
Ha ereszt a rendszer,megkell festeni a klimaolajat és megnézni UV lámpával hol ereszt....
Naplózva
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22709 Dátum:
2010.05.05 szerda, 22:31:36 »
7 éves az autó, még nem kellett utánatölteni. Nyáron mindig használom a klímát.
Sz.G.
Idézetet írta: Nitroboy - 2010.05.05 szerda, 20:20:38
Sziasztok!
Autóklímával kapcsolatban lenne olyan kérdésem, hogy nektek milyen gyakorisággal kell tölteni a berendezésbe hűtőközeget(gázt)?
Rövid történetem:
Tavaly vettem a verdát, de a klíma nem volt jó benne. Kereskedő megigérte megcsináltatja. Úgy is volt. Mire mentem
érte, tényleg jólett, hűtött rendesen ahogy kell. Kérdeztem tőle: -mi volt a baja? "Óóóó, csak fel kellett tölteni" mondta.
Na faxa. Gondoltam, ha fel kellett tölteni, akkor az bizony valahol el is szivárog. Idén persze megint nem jó. Irány a szakműhely. Nincs benne 1 szikra gáz se. Nyomáspróbáztuk és egyből halhattuk is a sziszegést a klímahűtö felöl.
Lukas bammeg!
Na akkor szedjük ki. Persze a 2 csavar ami a bekötésen kívül magát a klímahűtöt tartja
be volt rohadva rendesen, és csak leflexeléssel lehetett kiszedni a hűtőt. Lukat megkereste, beforrasztotta. Újra nyomáspróba
megint sziszeg, de tőle 5cm-re egy másik helyen. Erre csak annyit mondott oké, ez KUKA! Ez bizony anyaghibás.
Most ott állok, hogy vehetek egy új klímahűtőt, és még korántsem biztos hogy egyéb más helyen nem tömítettlen a
rendszer.
Ez az első klímás autóm, de elég bosszantó hogy ennyire vacak a rendszer. Ezért kérdezem hogy nektek, akik már mondjuk
pár éve használjátok a vasat, milyen a klíma tömitetlenségének, gáz elngedésének gyakorisága?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22710 Dátum:
2010.05.05 szerda, 22:41:14 »
és honnan tudod hogy nem kellett tölteni? gondolom akkor volt ellenőrizve...
ERESZTHET! aszem ezt irtam...
Naplózva
ezso
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 232
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22711 Dátum:
2010.05.05 szerda, 22:47:09 »
Idézetet írta: szg - 2010.05.05 szerda, 22:31:36
7 éves az autó, még nem kellett utánatölteni. Nyáron mindig használom a klímát.
Sz.G.
Azt mondják az "okosok", hogy azért 4 évente érdemes az olajat-gázt és szárító szűrőt cserélni. Sok hiba a szárító szűrő nem cserélése miatt jött már elő. (olvastam, nem tudom igaz-e?)
Itt érdemes körülnézni:
http://autoklima.mbit.hu/forum/index.php
Naplózva
Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
Szilo
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22712 Dátum:
2010.05.05 szerda, 22:50:23 »
Idézetet írta: Nitroboy - 2010.05.05 szerda, 20:20:38
Sziasztok!
Autóklímával kapcsolatban lenne olyan kérdésem, hogy nektek milyen gyakorisággal kell tölteni a berendezésbe hűtőközeget(gázt)?
Rövid történetem:
...
Szevasz Nitro!
Első körben: a jó bü... k...a a...át az összes rohadék neppernek.
Másodszor: 2000. évjáratú 1.4 Focus, abszolúte problémamentes klíma, soha nem volt hozzányúlva, télen is használva (ezt mondjuk a kezelési könyv is írja)
2005. évjáratú 2.0 Mondeo ua.
Mindkettő jéghideg levegőt fúj, a Focus rendszerét egyszer tisztítottam autósboltban kapható spray-vel, kb. két éve.
Üdv
Sz
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22713 Dátum:
2010.05.05 szerda, 23:46:56 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.05 szerda, 17:48:21
nemrég láttam egy fiat ducatot egy ügyfélnél,gyakorlatilag széthullott teljesen a motorja....1 éves volt, és 280.000km volt benne....
és garis
..
Bocs, hogy belevau, de nekem van egy jó barátom, aki költöztet és árút fuvaroz olaszoszágból. Na Ő csaxk iveco-t vesz. Áltagban 800eKm felet adja el őket, de a saját autója egy benzines mondeo. Kérdeztem, hogy miért, hiszen a diesel teherautó nagyon bírta. A válasza az volt, hogy a teherautó motor és a személyautó motorja, vezérlése, kipufogó rendszere annyira különbözik, hogy nem tudja neki ugyan azt a km-t garantálni és nem akar rá sokat költeni.
Szóval szerintem kár bármelyik felett pálcát törni.
Üdv
Csaba
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22714 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 06:29:51 »
nem akartam pálcát törni semmi felett,de szerintem azért az nem olyan rossz teljesitmény......spec én utálom az olasz autókat,és mindent ami olasz..
Naplózva
kevino
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22715 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 09:35:29 »
Sziasztok!
2004 -es mondeohoz keresek az első lökhárítóba középen krómcsíkos hűtődíszrácsot, amilyen a GHIA kon volt.
Cromaxnál kérdeztem, de ők azt mondták hogy krómos nincs nekik. Kikerestem Mic**cat ban a kódját de az alapján sem találták.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26713
Phinabubus, filematológus
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22716 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 09:41:32 »
Idézetet írta: kevino - 2010.05.06 csütörtök, 09:35:29
Sziasztok!
2004 -es mondeohoz keresek az első lökhárítóba középen krómcsíkos hűtődíszrácsot, amilyen a GHIA kon volt.
Cromaxnál kérdeztem, de ők azt mondták hogy krómos nincs nekik. Kikerestem Mic**cat ban a kódját de az alapján sem találták.
próbáld meg a nagyautó-s topikban. (Cromaxosok jó bénák voltak, ha nem találták)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22717 Dátum:
2010.05.06 csütörtök, 13:54:44 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.05.06 csütörtök, 06:29:51
nem akartam pálcát törni semmi felett,de szerintem azért az nem olyan rossz teljesitmény......spec én utálom az olasz autókat,és mindent ami olasz..
Én sem vagyok olasz párti, de az iveco a srácnál tényleg sokat kibír. Költöztetett már engem is és nekem is szokott ezt-azt hozni, amikor kimegy és még soha nem maradt kinn autó probléma miatt.
Ja a példát csak azért hoztam fel, hogy egy tranzit diesel-t én nem hasonlítanék egy személyautó diesel-hez. Tök más, még akkor is, ha alkatrész typusok megegyeznek. Anyagi minősségben is van különbség, nem csak tervezésben.
Üdv
Csaba
Naplózva
seekay
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22718 Dátum:
2010.05.07 péntek, 00:40:23 »
2.5 V6 benzines mondinál ha 1500-1700 rpm alatti tartományban lepadlózom, akkor meglódul ugyan, de ugyanakkor ránt is egy párat, mintha túl sok kraftot kapna a motor túl alacsony fordulaton hirtelen, de utána már megy szépen. Ha nem padlózom, hanem csak normálisan nyomom akkor szépen felgyorsul, nincs ilyen gond. 1800 feletti tartományban pedig már ez a dolog egyáltalán nem jelentkezik, ha lepadlózom akkor megindul mint az állat és nincs is semmi rángatás.
Kérdés, ez normális jelenség-e, hogy 1500 alatti padlózásnál így reagál a motor, vagy érdemes lenne átnézetni a gyújtást, ill. üzemanyagrendszert az esetleges lerakódásoktól áttisztítani? Vagy az aggodalmam teljesen alaptalan és normális a motor reakciója?
Naplózva
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22719 Dátum:
2010.05.07 péntek, 07:15:21 »
Idézetet írta: seekay - 2010.05.07 péntek, 00:40:23
2.5 V6 benzines mondinál ha 1500-1700 rpm alatti tartományban lepadlózom, akkor meglódul ugyan, de ugyanakkor ránt is egy párat, mintha túl sok kraftot kapna a motor túl alacsony fordulaton hirtelen, de utána már megy szépen. Ha nem padlózom, hanem csak normálisan nyomom akkor szépen felgyorsul, nincs ilyen gond. 1800 feletti tartományban pedig már ez a dolog egyáltalán nem jelentkezik, ha lepadlózom akkor megindul mint az állat és nincs is semmi rángatás.
Kérdés, ez normális jelenség-e, hogy 1500 alatti padlózásnál így reagál a motor, vagy érdemes lenne átnézetni a gyújtást, ill. üzemanyagrendszert az esetleges lerakódásoktól áttisztítani? Vagy az aggodalmam teljesen alaptalan és normális a motor reakciója?
Gyertya csere.
Ha nem jön be, esetleg gyújtótrafó.
Nálam is ez volt - igaz csak 1.8 benya -, de a gyertyák cseréje meggyógyította.
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22720 Dátum:
2010.05.07 péntek, 08:53:10 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2010.05.07 péntek, 07:15:21
Gyertya csere.
Ha nem jön be, esetleg gyújtótrafó.
Nálam is ez volt - igaz csak 1.8 benya -, de a gyertyák cseréje meggyógyította.
Esetleg még gyertyakábel is lehet.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22721 Dátum:
2010.05.07 péntek, 10:04:14 »
Idézetet írta: Khelben - 2010.05.07 péntek, 08:53:10
Esetleg még gyertyakábel is lehet.
Ugyanez volt nekem is. Mindhárom alkatrész cseréje kellett, hogy megjavuljon az autó.
Jó árban vettem őket, igaz a kábelszett meg a trafó utángyártott.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
seekay
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22722 Dátum:
2010.05.07 péntek, 10:57:24 »
Köszi srácok, ma megejtem a gyertya cserét, remélem elegendő lesz és meggyógyul tőle. Sok lenne most a 3 tétel így együtt...
Naplózva
szg
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 164
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22723 Dátum:
2010.05.07 péntek, 11:13:28 »
Szevasz,
Hol vetted a trafót?
Nekem is rángat, a kábelcserén túl vagyok
Köszönöm
Sz.G.
Idézetet írta: ultio - 2010.05.07 péntek, 10:04:14
Ugyanez volt nekem is. Mindhárom alkatrész cseréje kellett, hogy megjavuljon az autó.
Jó árban vettem őket, igaz a kábelszett meg a trafó utángyártott.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22724 Dátum:
2010.05.07 péntek, 11:34:13 »
Idézetet írta: szg - 2010.05.07 péntek, 11:13:28
Szevasz,
Hol vetted a trafót?
Nekem is rángat, a kábelcserén túl vagyok
Köszönöm
Sz.G.
Gyertyákat is cserélted?
Privi ment.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22725 Dátum:
2010.05.07 péntek, 22:16:49 »
nos beraktam a xenont a kocsiba, nagyon zsír
, de van vele egy kisebb gond
. mentem vele kb 5 km próbaképpen, majd amikor visszaálltam a garázsba, akkor állítani akartam rajta felfele, és amikor visszakapcsoltam, elment a tompított és a reflektor is
. motortéri biztit néztem az jó. mit nézzek meg???
jah és a világításkapcsolón lévő kis csík sem világít gyújtásnál
mit kell még kicserélnem??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22726 Dátum:
2010.05.07 péntek, 22:19:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.07 péntek, 22:16:49
nos beraktam a xenont a kocsiba, nagyon zsír
, de van vele egy kisebb gond
. mentem vele kb 5 km próbaképpen, majd amikor visszaálltam a garázsba, akkor állítani akartam rajta felfele, és amikor visszakapcsoltam, elment a tompított és a reflektor is
. motortéri biztit néztem az jó. mit nézzek meg???
jah és a világításkapcsolón lévő kis csík sem világít gyújtásnál
mit kell még kicserélnem??
kábelezés nem csúszott szét?
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22727 Dátum:
2010.05.07 péntek, 22:30:21 »
Idézetet írta: Benedek - 2010.05.07 péntek, 22:19:35
kábelezés nem csúszott szét?
nem, gyári xenon csatiból és halogénes aljból van összeforrasztva, zsugorcsövezve. helytejelző és index is működik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22728 Dátum:
2010.05.07 péntek, 23:38:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.07 péntek, 22:16:49
nos beraktam a xenont a kocsiba, nagyon zsír
, de van vele egy kisebb gond
. mentem vele kb 5 km próbaképpen, majd amikor visszaálltam a garázsba, akkor állítani akartam rajta felfele, és amikor visszakapcsoltam, elment a tompított és a reflektor is
. motortéri biztit néztem az jó. mit nézzek meg???
jah és a világításkapcsolón lévő kis csík sem világít gyújtásnál
mit kell még kicserélnem??
utastéri biztosítéktáblát.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22729 Dátum:
2010.05.07 péntek, 23:41:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.07 péntek, 23:38:44
utastéri biztosítéktáblát.
és ott melyiket?? néztem a 2 refiset és az 1 tompítottat is, de azok is jók
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gabor77
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22730 Dátum:
2010.05.08 szombat, 22:28:15 »
Sziasztok!
Ma sikerült eladni a Focust. Kb másfél hete raktam fel a hírdetést, ma elkelt.
Ehhez mit szóltok?
Hihető? Hogyan lehet a legtutibban leinformálni?
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22731 Dátum:
2010.05.08 szombat, 22:30:34 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.08 szombat, 22:28:15
Sziasztok!
Ma sikerült eladni a Focust. Kb másfél hete raktam fel a hírdetést, ma elkelt.
Ehhez mit szóltok?
Hihető? Hogyan lehet a legtutibban leinformálni?
gratula...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Szilo
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22732 Dátum:
2010.05.08 szombat, 23:06:29 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.08 szombat, 22:28:15
Sziasztok!
Ma sikerült eladni a Focust. Kb másfél hete raktam fel a hírdetést, ma elkelt.
Ehhez mit szóltok?
Hihető? Hogyan lehet a legtutibban leinformálni?
Látszik a gépen, hogy kívül - belül jól ki kiglancolta a
NEPPER!!!
Szerintem ennyi és kész.
Olvasgass a TDCI topicban: a magasnyomású rendszer használattól, üa. minőségtől, stb. függően kb. 150 ... 250 e km-nél
megadja magát. A javítás sok-sok százezerbe kerül. (utána jön a lendkerék -> 150 ... 200e HUF)
Az autó szintén használattól függően
100e km
-ként 6 ... 800e HUF-ot spórol neked egy benzineshez képest.
Ha külföldről hozták be, akkor 100% visszatekert, ha itthoni a gép akkor csak 75.
Hívd fel, mondd hogy komoly érdeklődő vagy, beszéljen az autóról, és a végén kérdezz rá a rendszámára, mert hogy ki van takarva.
Ha egyáltalán megmondja a *%#ע+! nepper, és nem K eleje vagy J vége, akkor külföldről behozott a gép. Ami nem jelenti hogy okvetlen
sz@r, de benne van a pakliban egy fél milkás szervíz.
Ennyi.
Szerintem 2 millióért kib*szott sokat dolgoztál.
A magyar nepper nem véletlenül jár ám A8-cal...
Ha korrekt az ember, akkor az alvázszámra is kérdezz rá, és ha netalán elmondja, akkor azzal itt a fórumon egy-két ember már tud mit kezdeni.
Inkább azokat hirdetéseket keresd, ahol nem látod hogy "járművek ugyanitt". (mint pl. a Te Focus hirdetésed
)
Üdv
Sz
Naplózva
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22733 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 11:26:39 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.08 szombat, 22:28:15
Sziasztok!
Ma sikerült eladni a Focust. Kb másfél hete raktam fel a hírdetést, ma elkelt.
Ehhez mit szóltok?
Hihető? Hogyan lehet a legtutibban leinformálni?
Szia!
Az a lényeg, hogy neked tetsszen.
Kérd el és vidd el egy (márka)szervízbe egy teljes körű átvizslatásra!!! A TDCI topikból mindent megtudsz, hogy főleg mire kell odafigyelned ennél az autónál.
Ha ezt megengedi a nepper az már egy pirospont neki.
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22734 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 13:02:54 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.07 péntek, 22:16:49
nos beraktam a xenont a kocsiba, nagyon zsír
, de van vele egy kisebb gond
. mentem vele kb 5 km próbaképpen, majd amikor visszaálltam a garázsba, akkor állítani akartam rajta felfele, és amikor visszakapcsoltam, elment a tompított és a reflektor is
. motortéri biztit néztem az jó. mit nézzek meg???
jah és a világításkapcsolón lévő kis csík sem világít gyújtásnál
mit kell még kicserélnem??
a gyújtás kapcsolóban adta meg magát valami
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22735 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 13:36:28 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.08 szombat, 22:28:15
Sziasztok!
Ma sikerült eladni a Focust. Kb másfél hete raktam fel a hírdetést, ma elkelt.
Ehhez mit szóltok?
Hihető? Hogyan lehet a legtutibban leinformálni?
nem ghia, mert annak "faberakásos" a belseje szerintem. A tempomat utólagosnak néz ki (ami nem baj)
Nincs benne ESP
Nincs benne első szélvédő fűtés
A 88eKm kevés 5 éves dízelhez (annál fényesebb a kormánya).
Tehát pontatlan a hirdetés.
Mivel TDCi, alaposan át kell nézetni. Ha ford szervizben szervizeltették, utána tudsz kérdezni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Khelben
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 648
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22736 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 16:55:26 »
Idézetet írta: Szilo - 2010.05.08 szombat, 23:06:29
Ha egyáltalán megmondja a *%#ע+! nepper, és nem K eleje vagy J vége, akkor külföldről behozott a gép. Ami nem jelenti hogy okvetlen
Ezzel azért vigyázni kell, nekem se stimmel a rendszámom az évjárattal, mert az előző tulajnál egyedi rendszáma volt a kocsinak és azt megtartotta.
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.5 V6 24V Ghia 2004. - Sopron
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22737 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 18:03:02 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.08 szombat, 22:28:15
Sziasztok!
Ma sikerült eladni a Focust. Kb másfél hete raktam fel a hírdetést, ma elkelt.
Ehhez mit szóltok?
Hihető? Hogyan lehet a legtutibban leinformálni?
Rosszul tagoljátok a mondatok. FORD MONDEO 2.0 TDCi (vessző!) Ghia Executive ALUKERÉK
Mint Gyurcsány annak idején: "nem lesz gáz, áremelés!"
Mert ez egy sima Trend. A felni az valóban Ghia felni. Katalógus a főoldalon!
Ja és a legfontosabb: a neppernek azt sem szabad elhinni amit kérdez!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
rizsa83
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22738 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 19:03:30 »
Figyeld az apróságokat,kormány kopás,pedálok kopotsága,ülések állapota,váltógomb ajzónál a kartámasz ezek árulkodnak a kocsi korárol,s tényleges állapotárol
Ja és a motorháztető alatt nézd meg a gyári cimkéket a csöveken,kábeleken,gyári bilincseket a csöveken,ha mind
megvan,klappol minden,nincsennek lesarkalt csavarok,s nincsen patyolat tiszta motortér(mosott)akkor oké minden
na sok sikert,ha vásárlás lessz a vége
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23848
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22739 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 19:53:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.09 vasárnap, 13:36:28
nem ghia, mert annak "faberakásos" a belseje szerintem. A tempomat utólagosnak néz ki (ami nem baj)
Nincs benne ESP
Nincs benne első szélvédő fűtés
A 88eKm kevés 5 éves dízelhez (annál fényesebb a kormánya).
Tehát pontatlan a hirdetés.
Mivel TDCi, alaposan át kell nézetni. Ha ford szervizben szervizeltették, utána tudsz kérdezni.
ez??
vagy
ez??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22740 Dátum:
2010.05.09 vasárnap, 20:02:47 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2010.05.09 vasárnap, 19:53:18
ez??
vagy
ez??
Mindkettő gyönyörű!
A fekete nekem jobban tetszik!
De ebben ki is merült a tudományom...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
wandor
Vendég
MK3 TDCI
«
Új hozzászólás #22741 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 11:45:05 »
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal, hogy 2002-es TDCI motor megy, aztán elkezd villogni az izzitó lámpa a műszerfalon (ekkor azt hittem porlasztócsúcs), de az autó meg is áll, nem indul (amikor csúcs volt, akkor azért ment, csak tudjuk, hogy). Percekig próbálom nem indul. Hagyom 5-10 percig állni, beindul, és mintha mi sem történt volna, megy mint az őrült. Többször is leállitom, elinditom, semmi baja. Másnap elindulok, megint megy egy ideig, aztán leáll, villog. Hagyom pár percig, és megint elindul, megy tovább. Most itt tartok. Előzmény annyi volt (nem tudom ide vonatkozik-e), hogy 5-ösbe, 6-osba kb. 1500-as fordulaton ha megyek egyenletesen, berángat, mintha nem kapna üzemanyagot, aztán megy tovább. Ha kicsit nagyonn a fordulat, már nincs baja, ha rálépek a gázra nincs baj.
Valakinek esetleg ötlete?
Köszi.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 TDCI
«
Új hozzászólás #22742 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 11:59:06 »
Idézetet írta: wandor - 2010.05.10 hétfő, 11:45:05
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal, hogy 2002-es TDCI motor megy, aztán elkezd villogni az izzitó lámpa a műszerfalon (ekkor azt hittem porlasztócsúcs), de az autó meg is áll, nem indul (amikor csúcs volt, akkor azért ment, csak tudjuk, hogy). Percekig próbálom nem indul. Hagyom 5-10 percig állni, beindul, és mintha mi sem történt volna, megy mint az őrült. Többször is leállitom, elinditom, semmi baja. Másnap elindulok, megint megy egy ideig, aztán leáll, villog. Hagyom pár percig, és megint elindul, megy tovább. Most itt tartok. Előzmény annyi volt (nem tudom ide vonatkozik-e), hogy 5-ösbe, 6-osba kb. 1500-as fordulaton ha megyek egyenletesen, berángat, mintha nem kapna üzemanyagot, aztán megy tovább. Ha kicsit nagyonn a fordulat, már nincs baja, ha rálépek a gázra nincs baj.
Valakinek esetleg ötlete?
Köszi.
CMP jeladó, CMP-CKP szinkron probléma.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
wandor
Vendég
Válasz: MK3 TDCI
«
Új hozzászólás #22743 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 12:07:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.05.10 hétfő, 11:59:06
CMP jeladó, CMP-CKP szinkron probléma.
Köszi a választ.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 TDCI
«
Új hozzászólás #22744 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 12:17:23 »
Idézetet írta: wandor - 2010.05.10 hétfő, 12:07:21
Köszi a választ.
CMP jeladó a szívósor alatt van, kb. 5000Ft, 10 perc a csere, 1 db 10-es csavar tartja.
Hibakód alapján eldől a dolog.
Továbbá ha fekete színű a jeladó, érdemes cserélni, az újak már szürkék.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Gabor77
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22745 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 23:21:09 »
Sziasztok!
Asszem letettem a tdci-ről, félek tőle.
Most van egy ilyen friss hirdetés.
Vegyes használatban kb mennyit fogyaszthat ez?
Illetve a benzines automata váltója mennyire tartós?
Illetve a benzin/gáz kettős üzem mennyire jöhet szóba? Van erről tapasztalatotok?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22746 Dátum:
2010.05.10 hétfő, 23:42:48 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.10 hétfő, 23:21:09
Sziasztok!
Asszem letettem a tdci-ről, félek tőle.
Most van egy ilyen friss hirdetés.
Vegyes használatban kb mennyit fogyaszthat ez?
Illetve a benzines automata váltója mennyire tartós?
Illetve a benzin/gáz kettős üzem mennyire jöhet szóba? Van erről tapasztalatotok?
akár...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kotta_cs
Vendég
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22747 Dátum:
2010.05.11 kedd, 00:04:05 »
Idézetet írta: Gabor77 - 2010.05.10 hétfő, 23:21:09
Sziasztok!
Asszem letettem a tdci-ről, félek tőle.
Most van egy ilyen friss hirdetés.
Vegyes használatban kb mennyit fogyaszthat ez?
Illetve a benzines automata váltója mennyire tartós?
Illetve a benzin/gáz kettős üzem mennyire jöhet szóba? Van erről tapasztalatotok?
Szerintem 7.x lesz a fogyasztása.
Szerintem 300eKm-ig nem lesz vele gond. én nagyon szeretem a ford automatáját és eddig nem hallottam róla rosszat. Olajat kell benne cserélgetni, hogy tartós legyen. A 90eKm-t annyira én nem hiszem, de nézd meg a szervízkönyvét. Ha gázos, akkor szerintem nem 90e van benne és nem lesz szervízkönyve.
nekem nincs tapasztalatom, de emlékeim szerint a gázos topicban erről már csevegtünk. Nekem az volt a véleményem, hogy a gáz kb 300-400 fokkal magasabb hőmérsékletet hoz létre és szerintem nem erre tervezték az autót viszont olcsóbb.
Üdv
Csaba
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4971
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22748 Dátum:
2010.05.11 kedd, 07:28:44 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2010.05.11 kedd, 00:04:05
Szerintem 7.x lesz a fogyasztása.
Hány km-en?
Maradjunk a realitások talaján: 10.x Klikk a linkre:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?esearch=1&fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2001&constyear_e=2006&gearing=2
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1695
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: MK3 Általános kérdések
«
Új hozzászólás #22749 Dátum:
2010.05.11 kedd, 08:14:34 »
Off téma: kollégám golf 4-es pd tdi autójában villog az izzításjelző, de nem produkál semmilyen hibát, nem változott az autó viselkedése.
Csak annyi lenne a kérdésem, hogy tud valaki hibakódot olvasni ennél az autónál vagy valakit tanácsolni esetleg, Köszi, T.
Naplózva
08 Mondi 2.2TDCi M6
07 S-max 2.5T M6
08 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/480Nm
05 Audi S4 Avant V8 M6
02 BMW E-46 330 cab M5
Ex: Mondi Mk3 2.0-2.2 Tdci, Galaxy 2.0 Tdci
Oldalak:
1
...
448
449
450
451
452
453
454
[
455
]
456
457
458
459
460
461
462
...
1559
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ