Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 17:05:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
923
924
925
926
927
928
929
[
930
]
931
932
933
934
935
936
937
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14682014 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Vezérműlánc
«
Új hozzászólás #46450 Dátum:
2019.07.10 szerda, 11:28:32 »
Idézetet írta: wmatyas - 2019.07.10 szerda, 09:14:02
Nem kopog, ez a kereplés is elmúlik hamar és csak hidegen csinálja.
Nekem hidegen nem csinálja csak melegen és szintén általában csak pár másodperc vagy mikor tovább csinálná akkor egy kis gázzal megoldom. Most lesz olajam cserélve, mert már bőven a max felett van, kíváncsi vagyok, hogy nem e az olaj viszkozitás miatt nem feszít a feszítő eléggé!?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Vezérműlánc
«
Új hozzászólás #46451 Dátum:
2019.07.15 hétfő, 11:19:36 »
Köszi,
ez a hang már régóta megvan.Mire számíthatok ? Mennyi az esélye, h elszakad ( 210.000 KM ) ?
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.10 szerda, 09:48:40
Szhar a láncfeszítő patron, csere... és akkor már a láncszett.
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: Vezérműlánc
«
Új hozzászólás #46452 Dátum:
2019.07.15 hétfő, 21:32:55 »
Idézetet írta: wmatyas - 2019.07.09 kedd, 10:13:24
Köszönöm, ha meghallgatjátok, kb 2 mp csinálja a kereplő hangot, aztán abbahagyja.
A szervízben a vezérműláncra gyanakodnak...
http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=179b1716a1b53c4bfd9375e55932e63d&file=MK3.mp4
Nekem is ugyanilyen...
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Vezérműlánc
«
Új hozzászólás #46453 Dátum:
2019.07.15 hétfő, 21:50:49 »
Idézetet írta: wmatyas - 2019.07.15 hétfő, 11:19:36
Köszi,
ez a hang már régóta megvan.Mire számíthatok ? Mennyi az esélye, h elszakad ( 210.000 KM ) ?
Nem szakad el, átugrik....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46454 Dátum:
2019.07.16 kedd, 19:31:39 »
Sziasztok,
Ez melyik tárcsa, és pontosan milyen alkatrészekkel együtt kell cserélni? Gondolom nem egészséges, hogy így csámpázik
https://drive.google.com/file/d/1u9IUzFfy_NxyeDnyRv1tmXQCSnkn-inm/view?usp=drivesdk
Köszi!
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.16 kedd, 19:50:06 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46455 Dátum:
2019.07.16 kedd, 19:38:21 »
Idézetet írta: bari012 - 2019.07.16 kedd, 19:31:39
Sziasztok,
Ez melyik tárcsa, és pontosan milyen alkatrészekkel együtt kell cserélni? Gondolom nem egészséges, hogy így csámpázik
https://doc-0s-6c-docs.googleusercontent.com/docs/securesc/mri84fspgrddviqcqdkflvubhd3ri5ia/52ddskbtclri9gkb86aog3e9ci4rdn88/1563292800000/17801084278979028978/17801084278979028978/1u9IUzFfy_NxyeDnyRv1tmXQCSnkn-inm?e=download&nonce=lm7ashe61nems&user=17801084278979028978&hash=qj7e7hekb2ekcrm2uvp14vg3vmgf1t3c
Köszi!
"You don't have authorization to view this page."
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46456 Dátum:
2019.07.16 kedd, 19:50:41 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.07.16 kedd, 19:38:21
"You don't have authorization to view this page."
Sorry, javítottam
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46457 Dátum:
2019.07.16 kedd, 21:14:42 »
Sziasztok!
9 év után elváltak közös útjaink a Mondival. Nagyon köszönöm mindenkinek az évek során az itt nyújtott segítséget.
Naplózva
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46458 Dátum:
2019.07.17 szerda, 06:26:25 »
Idézetet írta: bari012 - 2019.07.16 kedd, 19:31:39
Sziasztok,
Ez melyik tárcsa, és pontosan milyen alkatrészekkel együtt kell cserélni? Gondolom nem egészséges, hogy így csámpázik
https://drive.google.com/file/d/1u9IUzFfy_NxyeDnyRv1tmXQCSnkn-inm/view?usp=drivesdk
Köszi!
Főtengelyszíjtárcsa
https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2003/2_0/D/motor-es-segedberendezesei/ekszij-hosszbordasszij-es-alkatreszeik/fotengely-szijtarcsa?sid=
Ha mindent cserélnél, akkor ilyesmire van szükséged:
https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2003/2_0/D/motor-es-segedberendezesei/ekszij-hosszbordasszij-es-alkatreszeik/ekszij--hosszbordas-szij-keszlet?sid=
A hozzáértők megmondják, hogy minden feszítőt, görgőt kell-e vagy csak a hibásakat érdemes cserélni.
Ja, a generátoron is lesz egy szítárcsa (vagy mi a neve) vagy szabadonfutó.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46459 Dátum:
2019.07.17 szerda, 06:56:35 »
Idézetet írta: edk - 2019.07.17 szerda, 06:26:25
Főtengelyszíjtárcsa
https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2003/2_0/D/motor-es-segedberendezesei/ekszij-hosszbordasszij-es-alkatreszeik/fotengely-szijtarcsa?sid=
Ha mindent cserélnél, akkor ilyesmire van szükséged:
https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2003/2_0/D/motor-es-segedberendezesei/ekszij-hosszbordasszij-es-alkatreszeik/ekszij--hosszbordas-szij-keszlet?sid=
A hozzáértők megmondják, hogy minden feszítőt, görgőt kell-e vagy csak a hibásakat érdemes cserélni.
Ja, a generátoron is lesz egy szítárcsa (vagy mi a neve) vagy szabadonfutó.
Gyárilag nem szabadonfutós a dízelen a generátor.
Csak egy feszítő van ebben a körben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
doso21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46460 Dátum:
2019.07.17 szerda, 07:05:00 »
Sziasztok Klubtársak,
Sajnos van egy érdekes problémám.
Kész lett ugyebár a kocsi, javított porlasztók és pumpa.
A hideg állapotról 1x-2x volt fura hangja, ez igazából először kb fél perc volt majd egyre kevesebb. Végül nem is vettem észre.
Állt az autó 1-1,5 hetet mert asszonyka kocsijával jártam, hogy kiderüljön az "új" régi autó mennyire van rendben (inkább nálam jöjjön elő hiba, ne amikor a 2 gyerkőcöt viszi)
És most a youtube linken található szaggatás és olyan mintha elektromos érintkezési hiba lenne... vagy nem tudom.
1 tuti régen is hallottam ezt a hangot a 3-as 4-es henger felől....
A porlasztók az eredeti állapothoz képest más hova lettek téve. De a hiba hallhatóan ott maradt. Ez lehet vezeték problem? De az miért csak hidegen?
Autó egyébként jól megy, 5,4 L/100Km a fogyasztás, nem füstöl, csak ez baromi bosszantó. Ja igen és nincs hibakód sem
Eddig hébe hóba volt ilyen de annyira rövid ideig, hogy még levideózni se tudtam pedig a zsebembe van a telefon mindig
Most sajnos már nem csak a reggeli indításnál hanem amikor hideg a motor melóból hazafele is csinálja. Izzító is bekavarhat? De attól a porlasztónak nem lenne hangja, nem?
A magasnyomású csöveket azért fogdosom a videóban mert lehet érezni a 4es hengerbe lévőnél hogy valami rezgés is van a többihez képest amikor a hang is jön.
https://www.youtube.com/watch?v=31RMXb7QZ5c&list=PL3lGM65CXCDkpR8htKnsAukhlzTL_2ZkP
Azért furcsa csak a dolog, mert ami eddig volt ott porlasztó az most a másik hengerben gond nélkül muzsikál.
Lehetséges hogy az kellene hogy venni plusz 1-et felújítani és betenni ez helyére? Vagy ennyi pénzből már akkor egy elektromosság szerelő átnézi a vezetékezést?
Van valakinek hasonló tapasztalata?
Most költöttem több mint 400 rugót a kocsira nem szívesen hagynám megint hetekre a szereldébe.
(és azóta még csak 2 tank üzemanyagot mentem el kb.)
Köszönöm.
Naplózva
MK-III Facelift 2.0 TDCI 96kW 2005.12
doso21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46461 Dátum:
2019.07.17 szerda, 07:06:32 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.17 szerda, 06:56:35
Gyárilag nem szabadonfutós a dízelen a generátor.
Csak egy feszítő van ebben a körben.
Én szabadon futósítottam az enyém. Jó dolog. A fórumos leírás alapján levágtam a generátorról a peremet és simán fel lehetett tenni a szabadon futót
Naplózva
MK-III Facelift 2.0 TDCI 96kW 2005.12
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46462 Dátum:
2019.07.17 szerda, 07:35:01 »
Idézetet írta: doso21 - 2019.07.17 szerda, 07:05:00
Sziasztok Klubtársak,
Sajnos van egy érdekes problémám.
Kész lett ugyebár a kocsi, javított porlasztók és pumpa.
A hideg állapotról 1x-2x volt fura hangja, ez igazából először kb fél perc volt majd egyre kevesebb. Végül nem is vettem észre.
Állt az autó 1-1,5 hetet mert asszonyka kocsijával jártam, hogy kiderüljön az "új" régi autó mennyire van rendben (inkább nálam jöjjön elő hiba, ne amikor a 2 gyerkőcöt viszi)
És most a youtube linken található szaggatás és olyan mintha elektromos érintkezési hiba lenne... vagy nem tudom.
1 tuti régen is hallottam ezt a hangot a 3-as 4-es henger felől....
A porlasztók az eredeti állapothoz képest más hova lettek téve. De a hiba hallhatóan ott maradt. Ez lehet vezeték problem? De az miért csak hidegen?
Autó egyébként jól megy, 5,4 L/100Km a fogyasztás, nem füstöl, csak ez baromi bosszantó. Ja igen és nincs hibakód sem
Eddig hébe hóba volt ilyen de annyira rövid ideig, hogy még levideózni se tudtam pedig a zsebembe van a telefon mindig
Most sajnos már nem csak a reggeli indításnál hanem amikor hideg a motor melóból hazafele is csinálja. Izzító is bekavarhat? De attól a porlasztónak nem lenne hangja, nem?
A magasnyomású csöveket azért fogdosom a videóban mert lehet érezni a 4es hengerbe lévőnél hogy valami rezgés is van a többihez képest amikor a hang is jön.
https://www.youtube.com/watch?v=31RMXb7QZ5c&list=PL3lGM65CXCDkpR8htKnsAukhlzTL_2ZkP
Azért furcsa csak a dolog, mert ami
eddig volt ott porlasztó az most a másik hengerben gond nélkül muzsikál.
Lehetséges hogy az kellene hogy venni plusz 1-et felújítani és betenni ez helyére? Vagy ennyi pénzből már akkor egy elektromosság szerelő átnézi a vezetékezést?
Van valakinek hasonló tapasztalata?
Most költöttem több mint 400 rugót a kocsira nem szívesen hagynám megint hetekre a szereldébe.
(és azóta még csak 2 tank üzemanyagot mentem el kb.)
Köszönöm.
Talán, mert mechanikus probléma lehet a motorban...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
doso21
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46463 Dátum:
2019.07.17 szerda, 07:50:36 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.17 szerda, 07:35:01
Talán, mert mechanikus probléma lehet a motorban...
Erre tudok már csak én is gondolni. A felújítással ennyi idő alatt nem lehet gond. Valamint a jobbik porlasztó is lett oda téve. Ami eddig nem csinált ilyet.
Még arra is gondoltam hogy mivel csak hideg üzemben állás után jelentkezik lehet az izzítóval lenne gond...
úgy érzem ennek megint hosszú állás lesz a vége mire meg lesz a hiba.
Vagy valami komolyabb dologra kell gondolni?
Naplózva
MK-III Facelift 2.0 TDCI 96kW 2005.12
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46464 Dátum:
2019.07.17 szerda, 13:29:27 »
Idézetet írta: doso21 - 2019.07.17 szerda, 07:50:36
Erre tudok már csak én is gondolni. A felújítással ennyi idő alatt nem lehet gond. Valamint a jobbik porlasztó is lett oda téve. Ami eddig nem csinált ilyet.
Még arra is gondoltam hogy mivel csak hideg üzemben állás után jelentkezik lehet az izzítóval lenne gond...
úgy érzem ennek megint hosszú állás lesz a vége mire meg lesz a hiba.
Vagy valami komolyabb dologra kell gondolni?
A távszerviz kb. eddig működött. Innen add át egy olyannak, aki szét is tudja szedni és bele tud nézni...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46465 Dátum:
2019.07.17 szerda, 13:30:57 »
Nekem a szivattyú adott ilyen hangot felújítás előtt.
Idézetet írta: doso21 - 2019.07.17 szerda, 07:50:36
Erre tudok már csak én is gondolni. A felújítással ennyi idő alatt nem lehet gond. Valamint a jobbik porlasztó is lett oda téve. Ami eddig nem csinált ilyet.
Még arra is gondoltam hogy mivel csak hideg üzemben állás után jelentkezik lehet az izzítóval lenne gond...
úgy érzem ennek megint hosszú állás lesz a vége mire meg lesz a hiba.
Vagy valami komolyabb dologra kell gondolni?
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46466 Dátum:
2019.07.17 szerda, 19:58:21 »
Idézetet írta: doso21 - 2019.07.17 szerda, 07:50:36
Erre tudok már csak én is gondolni. A felújítással ennyi idő alatt nem lehet gond. Valamint a jobbik porlasztó is lett oda téve. Ami eddig nem csinált ilyet.
Még arra is gondoltam hogy mivel csak hideg üzemben állás után jelentkezik lehet az izzítóval lenne gond...
úgy érzem ennek megint hosszú állás lesz a vége mire meg lesz a hiba.
Vagy valami komolyabb dologra kell gondolni?
Húzd le a turbó elektronikáról a csatit és meg fog szűnni a hang....1000%, de nem annak van baja, csak amikor megtorpan a motor egyenletes járása hirtelen elkezd kompenzálni és akkor nyüsszög. (és a főtengelyszíjtárcsád is morog...
)
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46467 Dátum:
2019.07.17 szerda, 20:03:08 »
Idézetet írta: Ervin - 2019.07.17 szerda, 19:58:21
Húzd le a turbó elektronikáról a csatit és meg fog szűnni a hang....1000%, de nem annak van baja, csak amikor megtorpan a motor egyenletes járása hirtelen elkezd kompenzálni és akkor nyüsszög. (és a főtengelyszíjtárcsád is morog...
)
A videó sajátja, azon pedig vákuumos geometria állítás látható.
Most az 1000% kevés lesz.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46468 Dátum:
2019.07.17 szerda, 21:09:50 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.17 szerda, 20:03:08
A videó sajátja, azon pedig vákuumos geometria állítás látható.
Most az 1000% kevés lesz.
akkor igen
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46469 Dátum:
2019.07.21 vasárnap, 19:48:32 »
Udv!
Ma picit becsorgott a motor es fust hatul...
Leallitottam azota nem indul....
Mire szamitsak fiuk??
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46470 Dátum:
2019.07.21 vasárnap, 19:52:01 »
Idézetet írta: balko - 2019.07.21 vasárnap, 19:48:32
Udv!
Ma picit becsorgott a motor es fust hatul...
Leallitottam azota nem indul....
Mire szamitsak fiuk??
diagnosztikara. Üzemanyag rendszeri hiba lehet...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46471 Dátum:
2019.07.21 vasárnap, 20:49:59 »
Idézetet írta: balko - 2019.07.21 vasárnap, 19:48:32
Udv!
Ma picit becsorgott a motor es fust hatul...
Leallitottam azota nem indul....
Mire szamitsak fiuk??
Pénzköltésre.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
makrobi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 110
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46472 Dátum:
2019.07.22 hétfő, 13:14:24 »
Sziasztok!
Épp hasonló problémát készültem leírni, mint doso21 kolléga. Nálam nem kell hosszú állás hozzá, hidegen előadja bármikor. Beindítom, kb. tökmindegy mennyit melegítem, mert állóhelyben rohadt lassan (leginkább sehogy sem) éri el az üzemi hőfokot. Elindulok, és gyorsítás közben kezdi az enyhe szaggatást, eközben recsegős, kemény hangja lesz és füstöl is. Amint annyira felmelegszik, hogy a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása, onnantól mint a doxa...
Olajat nem eszi, hidegben is pöcc-röff, fogyasztás rendben. Még nem jöttem rá mi a gyíkja...
m
Naplózva
Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46473 Dátum:
2019.07.24 szerda, 17:23:59 »
Idézetet írta: bari012 - 2019.07.16 kedd, 19:31:39
Sziasztok,
Ez melyik tárcsa, és pontosan milyen alkatrészekkel együtt kell cserélni? Gondolom nem egészséges, hogy így csámpázik
https://drive.google.com/file/d/1u9IUzFfy_NxyeDnyRv1tmXQCSnkn-inm/view?usp=drivesdk
Köszi!
Na, jól megállapítottam, hogy kancsal a szíjtárcsa, eddig bírta valami a szíjkörön. Előszőr klíma, majd a töltés szállt el... Ránézésre néha megszorul valami, kb 30 km-t kellene mennem a szerelőhöz, mehetek tovább, aztán majd elszakad, és töltés nélkül kibir annyit, vagy mást is szétbarmolna?
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46474 Dátum:
2019.07.24 szerda, 21:28:41 »
Idézetet írta: bari012 - 2019.07.24 szerda, 17:23:59
Na, jól megállapítottam, hogy kancsal a szíjtárcsa, eddig bírta valami a szíjkörön. Előszőr klíma, majd a töltés szállt el... Ránézésre néha megszorul valami, kb 30 km-t kellene mennem a szerelőhöz, mehetek tovább, aztán majd elszakad, és töltés nélkül kibir annyit, vagy mást is szétbarmolna?
Nem szakad el..nem lesz töltésed. Érdemes mindent cserélni, nekem 140eft volt
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46475 Dátum:
2019.07.24 szerda, 21:33:58 »
Idézetet írta: wofer - 2019.07.24 szerda, 21:28:41
Nem szakad el..nem lesz töltésed. Érdemes mindent cserélni, nekem 140eft volt
Annyira megszorult, hogy füstölt
Cserélni fogom persze, csak a szervizig elkell jutnom
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46476 Dátum:
2019.07.24 szerda, 21:37:39 »
Idézetet írta: bari012 - 2019.07.24 szerda, 21:33:58
Annyira megszorult, hogy füstölt
Cserélni fogom persze, csak a szervizig elkell jutnom
Annak már milyen hangja lehetett? Enyémem még a csapágyak is elmentek volna...a legkisebb hangra lett cserélve.
A-z-ig még a szabadonfutó is...
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46477 Dátum:
2019.07.24 szerda, 21:38:53 »
Idézetet írta: bari012 - 2019.07.24 szerda, 17:23:59
Na, jól megállapítottam, hogy kancsal a szíjtárcsa, eddig bírta valami a szíjkörön. Előszőr klíma, majd a töltés szállt el... Ránézésre néha megszorul valami, kb 30 km-t kellene mennem a szerelőhöz, mehetek tovább, aztán majd elszakad, és töltés nélkül kibir annyit, vagy mást is szétbarmolna?
Töltés nélkül felesleges fogyasztókat lekapcsolva, jó akkuval sima ügy a 30 km. Én annó Adonyból fordultam vissza BP-re.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46478 Dátum:
2019.07.24 szerda, 21:40:58 »
Idézetet írta: wofer - 2019.07.24 szerda, 21:37:39
Annak már milyen hangja lehetett? Enyémem még a csapágyak is elmentek volna...a legkisebb hangra lett cserélve.
A-z-ig még a szabadonfutó is...
A szabadonfutó nem gyári tartozék. Akinek nincs az nem tudja/annak nem kell cserélni.
Domi MK3-asán sem volt soha szabadonfutó, 260e+ km alatt egyszer cseréltem szíjat és szíjrendszeri elemeket. Egy felkapott dolog lett ez, ha kellett volna gyárilag, raktak volna rá.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46479 Dátum:
2019.07.24 szerda, 21:55:34 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.24 szerda, 21:40:58
A szabadonfutó nem gyári tartozék. Akinek nincs az nem tudja/annak nem kell cserélni.
Domi MK3-asán sem volt soha szabadonfutó, 260e+ km alatt egyszer cseréltem szíjat és szíjrendszeri elemeket. Egy felkapott dolog lett ez, ha kellett volna gyárilag, raktak volna rá.
Abban mi lehet a logika, hogy a benzinesekre raktak, a dízelre nem?
Btw, MK4-en van?
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46480 Dátum:
2019.07.24 szerda, 21:59:59 »
Idézetet írta: wofer - 2019.07.24 szerda, 21:37:39
Annak már milyen hangja lehetett? Enyémem még a csapágyak is elmentek volna...a legkisebb hangra lett cserélve.
A-z-ig még a szabadonfutó is...
2 éve, kb. 56.000 km-rel ezelőtt cserélve volt minden. Tavaly voltam Viknél klímával, megkértem, hogy nézze át azt a kört, mondta, hogy teendő nincs vele, kb. új.
A lényeg, hogyha leszakad a szíj, nem barmol tönkre mást.
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46481 Dátum:
2019.07.24 szerda, 22:08:36 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.07.24 szerda, 21:55:34
Abban mi lehet a logika, hogy a benzinesekre raktak, a dízelre nem?
Btw, MK4-en van?
MK4-esen van.
A (sor4) benzineseken a segédberendezések között vannak hosszabb szíj szakaszok, akár ezért.
Az MK3 V6-on sincs.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46482 Dátum:
2019.07.24 szerda, 23:23:21 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.24 szerda, 22:08:36
MK4-esen van.
A (sor4) benzineseken a segédberendezések között vannak hosszabb szíj szakaszok, akár ezért.
Az MK3 V6-on sincs.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46483 Dátum:
2019.07.25 csütörtök, 07:11:22 »
Idézetet írta: bari012 - 2019.07.24 szerda, 21:33:58
Annyira megszorult, hogy füstölt
Cserélni fogom persze, csak a szervizig elkell jutnom
Akkor vágd el a szíjat és kuka, azután töltött akksival, minimalizálva a villanyfogyasztást (lámpa, rádió, szellőztetés) nekivághatsz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46484 Dátum:
2019.07.25 csütörtök, 07:22:52 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.07.24 szerda, 21:55:34
Abban mi lehet a logika, hogy a benzinesekre raktak, a dízelre nem?
Btw, MK4-en van?
Olyan gyenge a motor hogy csökkenteni kellett a terhelést
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46485 Dátum:
2019.07.25 csütörtök, 07:34:02 »
Idézetet írta: wofer - 2019.07.25 csütörtök, 07:22:52
Olyan gyenge a motor hogy csökkenteni kellett a terhelést
Mérnök úr!
Levezetné, hogy hogyan csökkenti a motor terhelést a szabadonfutó?
Valamint a szabadonfutó működését, előnyét üzemállapotok függvényében?
Köszi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46486 Dátum:
2019.07.25 csütörtök, 08:08:24 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.07.24 szerda, 21:38:53
Töltés nélkül felesleges fogyasztókat lekapcsolva, jó akkuval sima ügy a 30 km. Én annó Adonyból fordultam vissza BP-re.
Ezt mintha Én írtam volna szóról szóra...
Nálam kezdett beborulni az égbolt úgyhogy még iparkodnom is kellett, hogy tompított és ablaktörlő nélkül megússzam.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46487 Dátum:
2019.07.25 csütörtök, 09:29:49 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.07.25 csütörtök, 08:08:24
Ezt mintha Én írtam volna szóról szóra...
Nálam kezdett beborulni az égbolt úgyhogy még iparkodnom is kellett, hogy tompított és ablaktörlő nélkül megússzam.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46488 Dátum:
2019.07.25 csütörtök, 10:03:08 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.25 csütörtök, 07:34:02
Mérnök úr!
Levezetné, hogy hogyan csökkenti a motor terhelést a szabadonfutó?
Valamint a szabadonfutó működését, előnyét üzemállapotok függvényében?
Köszi.
Nagyon egyszerű a képlet. A szabadonfutó tönkremegy, nem visz át a hajtást, és így a generátor nem terheli le a motort
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46489 Dátum:
2019.07.25 csütörtök, 11:47:23 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.07.25 csütörtök, 10:03:08
Nagyon egyszerű a képlet. A szabadonfutó tönkremegy, nem visz át a hajtást, és így a generátor nem terheli le a motort
Ha úgy megy tönkre, hogy megszorul?
ui: Nem ismerek olyan tervezői lépést, hogy arra készülnek mennyivel jobb lesz ha valami tönkremegy.
Így lehetne fele olyan vastag az ékszíj, mint most. Szakadjon el, csökken a motor terhelés!
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.25 csütörtök, 11:54:40 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46490 Dátum:
2019.07.25 csütörtök, 15:14:37 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.25 csütörtök, 11:47:23
Ha úgy megy tönkre, hogy megszorul?
ui: Nem ismerek olyan tervezői lépést, hogy arra készülnek mennyivel jobb lesz ha valami tönkremegy.
Így lehetne fele olyan vastag az ékszíj, mint most. Szakadjon el, csökken a motor terhelés!
Akkor se nem ront, se nem segít rajta.
Pedig szegény VW dízeleknél mennyire készültek arra, hogy tönkremennek / nem jól működnek a káros anyag kibocsájtásokat csökkentő rendszerek, és hogy úgy milyen fasza lesz majd a motor
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46491 Dátum:
2019.07.25 csütörtök, 17:31:20 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.07.25 csütörtök, 07:34:02
Mérnök úr!
Levezetné, hogy hogyan csökkenti a motor terhelést a szabadonfutó?
Valamint a szabadonfutó működését, előnyét üzemállapotok függvényében?
Köszi.
Én kéne beszámoljak mekkora terhelést jelent a motorra..mikor 1.2motorhoz 50Ah generátorra 4 akkut használtam 2010ben.
Minek....
Mellesleg az 50A-s generátor 120A-t is töltött pillanatnyiban. Mielőtt kérdeznéd..
Igen, nem fogtam meg milyen meleg volt a közelében
Itt a benzines 1.8,2.0 as mondisok mindegyike tudja hogy a terhelés (klima bekapcsolása) mivel jár
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.25 csütörtök, 17:33:33 írta wofer
»
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46492 Dátum:
2019.07.25 csütörtök, 20:08:52 »
Idézetet írta: wofer - 2019.07.25 csütörtök, 17:31:20
Én kéne beszámoljak mekkora terhelést jelent a motorra..mikor 1.2motorhoz 50Ah generátorra 4 akkut használtam 2010ben.
Minek....
Mellesleg az 50A-s generátor 120A-t is töltött pillanatnyiban. Mielőtt kérdeznéd..
Igen, nem fogtam meg milyen meleg volt a közelében
Itt a benzines 1.8,2.0 as mondisok mindegyike tudja hogy a terhelés (klima bekapcsolása) mivel jár
Tök jó, hogy elhangzik pár kérdés......aztán te elkezdesz írni egészen másról!
Generátor szabadonfutó volt a téma, nem a klíma és még mindenféle más.
Igen, neked kell beszámolni a korábban feltett kérdésekkel kapcsolatban.
Ezek azok:
Levezetné, hogy hogyan csökkenti a motor terhelést a szabadonfutó?
Valamint a szabadonfutó működését, előnyét üzemállapotok függvényében?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Umbro75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46493 Dátum:
2019.07.28 vasárnap, 14:58:56 »
Sziasztok!
Hidegen nehezen indul az autó(2005 2.0tdci).
Ha beindul rázkódik, olyan mintha egy henger kihagyna.
Porlasztók, nagynyomású szivattyú, turbó most lett felújítva.
Mi lehet az oka?
Köszi.
Naplózva
Flandy
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46494 Dátum:
2019.07.29 hétfő, 14:24:19 »
Sziasztok!
2002 05.-hó előtti gyártású TDCI mondeónál pontosan hol található az EGR szelep? A szívósor mögött? A falazás menete mennyivel másabb, mint a szívósor elötti EGR-es kocsiknál? Akkor az átlag EGR utáni turbócső sem lesz jó a május előtt gyártottakhoz? Az EGR szelep mérete, kiképzése megegyezik a 2 típusnál? Mert első EGR-es kocsihoz rendeltem EGR kiváltót és EGR utáni turbócsövet, abban a hitben voltam, hogy ugyanaz...
«
Utoljára szerkesztve: 2019.07.29 hétfő, 15:32:13 írta Flandy
»
Naplózva
cini
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 266
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46495 Dátum:
2019.07.30 kedd, 15:23:12 »
Segítségre lenne szükségem! MK3 2.0 tdci magasnyomású szivattyút szeretnék cserélni de 1 rögzítő csavar a 3 ból nem enged és szét ment a torx fej a szivattyú kereke alatt .Hogy tudnám ezt kiszerelni illetve pótolni. segítséget köszönöm.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.13 kedd, 21:16:35 írta cini
»
Naplózva
1.8 TD 98. kombi 2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46496 Dátum:
2019.08.12 hétfő, 07:54:18 »
Hello!
Vettem 4 új csúcsot a kocsiba, van valami olyan megoldás a cr pumpara, hogy még véletlenül se lépjen fel a kavitació?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46497 Dátum:
2019.08.12 hétfő, 10:14:46 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.08.12 hétfő, 07:54:18
Hello!
Vettem 4 új csúcsot a kocsiba, van valami olyan megoldás a cr pumpara, hogy még véletlenül se lépjen fel a kavitació?
Megint beszaladsz az erdőbe?
4 porlasztó csúcsot vettél vagy 4 befecskendezőt?
A "cr pumpa" azaz
common rail pump
, hát ilyen elnevezésű alkatrész nincs.
Van a CR (common rail),
közös cső
és van a HPP, azaz a
High Pressure Pump
. Magas nyomású pumpa.
Valamint nem tudom honnan veszed ezt a kavitációt (néztél közben spektrum tv-t?), felejtsd el.....
Ha ki akarod cserélni a befecskendezőket, cseréld. Kódokat beírni és ennyi. Indítasz és lelégteleníti magát....ennyi.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.08.12 hétfő, 10:29:32 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46498 Dátum:
2019.08.12 hétfő, 12:04:12 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.08.12 hétfő, 10:14:46
Megint beszaladsz az erdőbe?
4 porlasztó csúcsot vettél vagy 4 befecskendezőt?
A "cr pumpa" azaz
common rail pump
, hát ilyen elnevezésű alkatrész nincs.
Van a CR (common rail),
közös cső
és van a HPP, azaz a
High Pressure Pump
. Magas nyomású pumpa.
Valamint nem tudom honnan veszed ezt a kavitációt (néztél közben spektrum tv-t?), felejtsd el.....
Ha ki akarod cserélni a befecskendezőket, cseréld. Kódokat beírni és ennyi. Indítasz és lelégteleníti magát....ennyi.
Imádom az erdőket
4 komplett injektort vettem.
A hhp-ra gondoltam. Mindenhol azt olvasom/mondják, hogy a femreszecskek azok amik leválnak a hhp lapazjairól, azok teszik tönkre leginkább a csúcsokat/injektorokat. Erre a levalasra gondoltam. Néha megy a spektrum is
Olvastam, hogy teljes rendszer tisztítás kell ilyenkor?!
Mit ajánlasz arra, hogy a fém ne kerüljön bele az üzemanyagba?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46499 Dátum:
2019.08.12 hétfő, 12:22:58 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.08.12 hétfő, 12:04:12
Imádom az erdőket
4 komplett injektort vettem.
A hhp-ra gondoltam. Mindenhol azt olvasom/mondják, hogy a femreszecskek azok amik leválnak a hhp lapazjairól, azok teszik tönkre leginkább a csúcsokat/injektorokat. Erre a levalasra gondoltam. Néha megy a spektrum is
Olvastam, hogy teljes rendszer tisztítás kell ilyenkor?!
Mit ajánlasz arra, hogy a fém ne kerüljön bele az üzemanyagba?
hhp? Az a hho után következik?
HPP
A HPP kopása "teszi tönkre" többnyire a befecskendezőket. A kavitációt felejtsd el, az nem itt van.
Erősen javasolt a HPP ellenőrzése/bevizsgálása is, mert ha az már kopott, akkor előbb-utóbb a befecskendezők is tönkremennek.
A komplett felújítás folyamán valóban javasolt a teljes tüzelőanyag rendszer tisztítása.
Ne kerüljön fém az üzemanyagba?
1. Ne tegyél bele.
2. Ne legyen kopott a HPP.
3. Benzines autót vegyél.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
923
924
925
926
927
928
929
[
930
]
931
932
933
934
935
936
937
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ