Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.24 szerda, 06:46:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 923 924 925 926 927 928 929 [930] 931 932 933 934 935 936 937 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13308730 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46450 Dátum: 2019.07.10 szerda, 11:28:32 »

Nem kopog, ez a kereplés is elmúlik hamar és csak hidegen csinálja.




Nekem hidegen nem csinálja csak melegen és szintén általában csak pár másodperc vagy mikor tovább csinálná akkor egy kis gázzal megoldom. Most lesz olajam cserélve, mert már bőven a max felett van, kíváncsi vagyok, hogy nem e az olaj viszkozitás miatt nem feszít a feszítő eléggé!?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #46451 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 11:19:36 »

Köszi,

ez a hang már régóta megvan.Mire számíthatok ? Mennyi az esélye, h elszakad ( 210.000 KM ) ?




Szhar a láncfeszítő patron, csere... és akkor már a láncszett.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #46452 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 21:32:55 »

Köszönöm, ha meghallgatjátok, kb 2 mp csinálja a kereplő hangot, aztán abbahagyja.
A szervízben a vezérműláncra gyanakodnak...

http://s1.toldacuccot.hu/letoltes?sid=179b1716a1b53c4bfd9375e55932e63d&file=MK3.mp4




Nekem is ugyanilyen...
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46453 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 21:50:49 »

Köszi,

ez a hang már régóta megvan.Mire számíthatok ? Mennyi az esélye, h elszakad ( 210.000 KM ) ?





Nem szakad el, átugrik....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #46454 Dátum: 2019.07.16 kedd, 19:31:39 »

Sziasztok,
Ez melyik tárcsa, és pontosan milyen alkatrészekkel együtt kell cserélni? Gondolom nem egészséges, hogy így csámpázik Sad
https://drive.google.com/file/d/1u9IUzFfy_NxyeDnyRv1tmXQCSnkn-inm/view?usp=drivesdk
Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.16 kedd, 19:50:06 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #46455 Dátum: 2019.07.16 kedd, 19:38:21 »


"You don't have authorization to view this page."
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #46456 Dátum: 2019.07.16 kedd, 19:50:41 »

"You don't have authorization to view this page."
Sorry, javítottam
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #46457 Dátum: 2019.07.16 kedd, 21:14:42 »

Sziasztok!

9 év után elváltak közös útjaink a Mondival. Nagyon köszönöm mindenkinek az évek során az itt nyújtott segítséget.  worship
Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #46458 Dátum: 2019.07.17 szerda, 06:26:25 »

Sziasztok,
Ez melyik tárcsa, és pontosan milyen alkatrészekkel együtt kell cserélni? Gondolom nem egészséges, hogy így csámpázik Sad
https://drive.google.com/file/d/1u9IUzFfy_NxyeDnyRv1tmXQCSnkn-inm/view?usp=drivesdk
Köszi!
Főtengelyszíjtárcsa https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2003/2_0/D/motor-es-segedberendezesei/ekszij-hosszbordasszij-es-alkatreszeik/fotengely-szijtarcsa?sid=
Ha mindent cserélnél, akkor ilyesmire van szükséged: https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2003/2_0/D/motor-es-segedberendezesei/ekszij-hosszbordasszij-es-alkatreszeik/ekszij--hosszbordas-szij-keszlet?sid=
A hozzáértők megmondják, hogy minden feszítőt, görgőt kell-e vagy csak a hibásakat érdemes cserélni.
Ja, a generátoron is lesz egy szítárcsa (vagy mi a neve) vagy szabadonfutó.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46459 Dátum: 2019.07.17 szerda, 06:56:35 »

Főtengelyszíjtárcsa https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2003/2_0/D/motor-es-segedberendezesei/ekszij-hosszbordasszij-es-alkatreszeik/fotengely-szijtarcsa?sid=
Ha mindent cserélnél, akkor ilyesmire van szükséged: https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2003/2_0/D/motor-es-segedberendezesei/ekszij-hosszbordasszij-es-alkatreszeik/ekszij--hosszbordas-szij-keszlet?sid=
A hozzáértők megmondják, hogy minden feszítőt, görgőt kell-e vagy csak a hibásakat érdemes cserélni.
Ja, a generátoron is lesz egy szítárcsa (vagy mi a neve) vagy szabadonfutó.

Gyárilag nem szabadonfutós a dízelen a generátor.
Csak egy feszítő van ebben a körben.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
doso21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #46460 Dátum: 2019.07.17 szerda, 07:05:00 »

Sziasztok Klubtársak,

Sajnos van egy érdekes problémám.
Kész lett ugyebár a kocsi, javított porlasztók és pumpa.
A hideg állapotról 1x-2x volt fura hangja, ez igazából először kb fél perc volt majd egyre kevesebb. Végül nem is vettem észre.
Állt az autó 1-1,5 hetet mert asszonyka kocsijával jártam, hogy kiderüljön az "új" régi autó mennyire van rendben (inkább nálam jöjjön elő hiba, ne amikor a 2 gyerkőcöt viszi)
És most a youtube linken található szaggatás és olyan mintha elektromos érintkezési hiba lenne... vagy nem tudom.
1 tuti régen is hallottam ezt a hangot a 3-as 4-es henger felől....
A porlasztók az eredeti állapothoz képest más hova lettek téve. De a hiba hallhatóan ott maradt. Ez lehet vezeték problem? De az miért csak hidegen?
Autó egyébként jól megy, 5,4 L/100Km a fogyasztás, nem füstöl, csak ez baromi bosszantó. Ja igen és nincs hibakód sem Cheesy
Eddig hébe hóba volt ilyen de annyira rövid ideig, hogy még levideózni se tudtam pedig a zsebembe van a telefon mindig Cheesy
Most sajnos már nem csak a reggeli indításnál hanem amikor hideg a motor melóból hazafele is csinálja. Izzító is bekavarhat? De attól a porlasztónak nem lenne hangja, nem?
A magasnyomású csöveket azért fogdosom a videóban mert lehet érezni a 4es hengerbe lévőnél hogy valami rezgés is van a többihez képest amikor a hang is jön.
https://www.youtube.com/watch?v=31RMXb7QZ5c&list=PL3lGM65CXCDkpR8htKnsAukhlzTL_2ZkP
Azért furcsa csak a dolog, mert ami eddig volt ott porlasztó az most a másik hengerben gond nélkül muzsikál.

Lehetséges hogy az kellene hogy venni plusz 1-et felújítani és betenni ez helyére? Vagy ennyi pénzből már akkor egy elektromosság szerelő átnézi a vezetékezést?
Van valakinek hasonló tapasztalata?
Most költöttem több mint 400 rugót a kocsira nem szívesen hagynám megint hetekre a szereldébe. Smiley (és azóta még csak 2 tank üzemanyagot mentem el kb.)
Köszönöm.
Naplózva

MK-III Facelift 2.0 TDCI 96kW 2005.12
doso21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #46461 Dátum: 2019.07.17 szerda, 07:06:32 »

Gyárilag nem szabadonfutós a dízelen a generátor.
Csak egy feszítő van ebben a körben.

Én szabadon futósítottam az enyém. Jó dolog. A fórumos leírás alapján levágtam a generátorról a peremet és simán fel lehetett tenni a szabadon futót Cheesy
Naplózva

MK-III Facelift 2.0 TDCI 96kW 2005.12
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46462 Dátum: 2019.07.17 szerda, 07:35:01 »

Sziasztok Klubtársak,

Sajnos van egy érdekes problémám.
Kész lett ugyebár a kocsi, javított porlasztók és pumpa.
A hideg állapotról 1x-2x volt fura hangja, ez igazából először kb fél perc volt majd egyre kevesebb. Végül nem is vettem észre.
Állt az autó 1-1,5 hetet mert asszonyka kocsijával jártam, hogy kiderüljön az "új" régi autó mennyire van rendben (inkább nálam jöjjön elő hiba, ne amikor a 2 gyerkőcöt viszi)
És most a youtube linken található szaggatás és olyan mintha elektromos érintkezési hiba lenne... vagy nem tudom.
1 tuti régen is hallottam ezt a hangot a 3-as 4-es henger felől....
A porlasztók az eredeti állapothoz képest más hova lettek téve. De a hiba hallhatóan ott maradt. Ez lehet vezeték problem? De az miért csak hidegen?
Autó egyébként jól megy, 5,4 L/100Km a fogyasztás, nem füstöl, csak ez baromi bosszantó. Ja igen és nincs hibakód sem Cheesy
Eddig hébe hóba volt ilyen de annyira rövid ideig, hogy még levideózni se tudtam pedig a zsebembe van a telefon mindig Cheesy
Most sajnos már nem csak a reggeli indításnál hanem amikor hideg a motor melóból hazafele is csinálja. Izzító is bekavarhat? De attól a porlasztónak nem lenne hangja, nem?
A magasnyomású csöveket azért fogdosom a videóban mert lehet érezni a 4es hengerbe lévőnél hogy valami rezgés is van a többihez képest amikor a hang is jön.
https://www.youtube.com/watch?v=31RMXb7QZ5c&list=PL3lGM65CXCDkpR8htKnsAukhlzTL_2ZkP
Azért furcsa csak a dolog, mert ami eddig volt ott porlasztó az most a másik hengerben gond nélkül muzsikál.

Lehetséges hogy az kellene hogy venni plusz 1-et felújítani és betenni ez helyére? Vagy ennyi pénzből már akkor egy elektromosság szerelő átnézi a vezetékezést?
Van valakinek hasonló tapasztalata?
Most költöttem több mint 400 rugót a kocsira nem szívesen hagynám megint hetekre a szereldébe. Smiley (és azóta még csak 2 tank üzemanyagot mentem el kb.)
Köszönöm.

Talán, mert mechanikus probléma lehet a motorban...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
doso21
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #46463 Dátum: 2019.07.17 szerda, 07:50:36 »

Talán, mert mechanikus probléma lehet a motorban...

Erre tudok már csak én is gondolni. A felújítással ennyi idő alatt nem lehet gond. Valamint a jobbik porlasztó is lett oda téve. Ami eddig nem csinált ilyet.
Még arra is gondoltam hogy mivel csak hideg üzemben állás után jelentkezik lehet az izzítóval lenne gond...
úgy érzem ennek megint hosszú állás lesz a vége mire meg lesz a hiba.
Vagy valami komolyabb dologra kell gondolni?
Naplózva

MK-III Facelift 2.0 TDCI 96kW 2005.12
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #46464 Dátum: 2019.07.17 szerda, 13:29:27 »

Erre tudok már csak én is gondolni. A felújítással ennyi idő alatt nem lehet gond. Valamint a jobbik porlasztó is lett oda téve. Ami eddig nem csinált ilyet.
Még arra is gondoltam hogy mivel csak hideg üzemben állás után jelentkezik lehet az izzítóval lenne gond...
úgy érzem ennek megint hosszú állás lesz a vége mire meg lesz a hiba.
Vagy valami komolyabb dologra kell gondolni?

A távszerviz kb. eddig működött. Innen add át egy olyannak, aki szét is tudja szedni és bele tud nézni... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #46465 Dátum: 2019.07.17 szerda, 13:30:57 »

Nekem a szivattyú adott ilyen hangot felújítás előtt.





Erre tudok már csak én is gondolni. A felújítással ennyi idő alatt nem lehet gond. Valamint a jobbik porlasztó is lett oda téve. Ami eddig nem csinált ilyet.
Még arra is gondoltam hogy mivel csak hideg üzemben állás után jelentkezik lehet az izzítóval lenne gond...
úgy érzem ennek megint hosszú állás lesz a vége mire meg lesz a hiba.
Vagy valami komolyabb dologra kell gondolni?
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #46466 Dátum: 2019.07.17 szerda, 19:58:21 »

Erre tudok már csak én is gondolni. A felújítással ennyi idő alatt nem lehet gond. Valamint a jobbik porlasztó is lett oda téve. Ami eddig nem csinált ilyet.
Még arra is gondoltam hogy mivel csak hideg üzemben állás után jelentkezik lehet az izzítóval lenne gond...
úgy érzem ennek megint hosszú állás lesz a vége mire meg lesz a hiba.
Vagy valami komolyabb dologra kell gondolni?
Húzd le a turbó elektronikáról a csatit és meg fog szűnni a hang....1000%, de nem annak van baja, csak amikor megtorpan a motor egyenletes járása hirtelen elkezd kompenzálni  és akkor nyüsszög. (és a főtengelyszíjtárcsád is morog... vigyor3)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46467 Dátum: 2019.07.17 szerda, 20:03:08 »

Húzd le a turbó elektronikáról a csatit és meg fog szűnni a hang....1000%, de nem annak van baja, csak amikor megtorpan a motor egyenletes járása hirtelen elkezd kompenzálni  és akkor nyüsszög. (és a főtengelyszíjtárcsád is morog... vigyor3)

A videó sajátja, azon pedig vákuumos geometria állítás látható.  wave
Most az 1000% kevés lesz.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #46468 Dátum: 2019.07.17 szerda, 21:09:50 »

A videó sajátja, azon pedig vákuumos geometria állítás látható.  wave
Most az 1000% kevés lesz.  Wink
akkor igen  vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #46469 Dátum: 2019.07.21 vasárnap, 19:48:32 »

Udv!
Ma picit becsorgott a motor es fust hatul...
Leallitottam azota nem indul....
Mire szamitsak fiuk??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48447



« Új hozzászólás #46470 Dátum: 2019.07.21 vasárnap, 19:52:01 »

Udv!
Ma picit becsorgott a motor es fust hatul...
Leallitottam azota nem indul....
Mire szamitsak fiuk??
diagnosztikara. Üzemanyag rendszeri hiba lehet...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46471 Dátum: 2019.07.21 vasárnap, 20:49:59 »

Udv!
Ma picit becsorgott a motor es fust hatul...
Leallitottam azota nem indul....
Mire szamitsak fiuk??

Pénzköltésre..... Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
makrobi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 110


E-mail
« Új hozzászólás #46472 Dátum: 2019.07.22 hétfő, 13:14:24 »

Sziasztok!
Épp hasonló problémát készültem leírni, mint doso21 kolléga. Nálam nem kell hosszú állás hozzá, hidegen előadja bármikor. Beindítom, kb. tökmindegy mennyit melegítem, mert állóhelyben rohadt lassan (leginkább sehogy sem) éri el az üzemi hőfokot. Elindulok, és gyorsítás közben kezdi az enyhe szaggatást, eközben recsegős, kemény hangja lesz és füstöl is. Amint annyira felmelegszik, hogy a hőmérő mutatója megmozdul, kisimul a járása, onnantól mint a doxa...

Olajat nem eszi, hidegben is pöcc-röff, fogyasztás rendben. Még nem jöttem rá mi a gyíkja...
m
Naplózva

Mondeo 2001 MKIII 2.0 Ghia LPG
Mondeo 2003 MKIII TDCI Ghia
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #46473 Dátum: 2019.07.24 szerda, 17:23:59 »

Sziasztok,
Ez melyik tárcsa, és pontosan milyen alkatrészekkel együtt kell cserélni? Gondolom nem egészséges, hogy így csámpázik Sad
https://drive.google.com/file/d/1u9IUzFfy_NxyeDnyRv1tmXQCSnkn-inm/view?usp=drivesdk
Köszi!
Na, jól megállapítottam, hogy kancsal a szíjtárcsa, eddig bírta valami a szíjkörön. Előszőr klíma, majd a töltés szállt el... Ránézésre néha megszorul valami, kb 30 km-t kellene mennem a szerelőhöz, mehetek tovább, aztán majd elszakad, és töltés nélkül kibir annyit, vagy mást is szétbarmolna?
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #46474 Dátum: 2019.07.24 szerda, 21:28:41 »

Na, jól megállapítottam, hogy kancsal a szíjtárcsa, eddig bírta valami a szíjkörön. Előszőr klíma, majd a töltés szállt el... Ránézésre néha megszorul valami, kb 30 km-t kellene mennem a szerelőhöz, mehetek tovább, aztán majd elszakad, és töltés nélkül kibir annyit, vagy mást is szétbarmolna?

Nem szakad el..nem lesz töltésed. Érdemes mindent cserélni, nekem 140eft volt
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #46475 Dátum: 2019.07.24 szerda, 21:33:58 »

Nem szakad el..nem lesz töltésed. Érdemes mindent cserélni, nekem 140eft volt
Annyira megszorult, hogy füstölt Sad Cserélni fogom persze, csak a szervizig elkell jutnom
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #46476 Dátum: 2019.07.24 szerda, 21:37:39 »

Annyira megszorult, hogy füstölt Sad Cserélni fogom persze, csak a szervizig elkell jutnom
Annak már milyen hangja lehetett? Enyémem még a csapágyak is elmentek volna...a legkisebb hangra lett cserélve.
A-z-ig még a szabadonfutó is...
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #46477 Dátum: 2019.07.24 szerda, 21:38:53 »

Na, jól megállapítottam, hogy kancsal a szíjtárcsa, eddig bírta valami a szíjkörön. Előszőr klíma, majd a töltés szállt el... Ránézésre néha megszorul valami, kb 30 km-t kellene mennem a szerelőhöz, mehetek tovább, aztán majd elszakad, és töltés nélkül kibir annyit, vagy mást is szétbarmolna?

Töltés nélkül felesleges fogyasztókat lekapcsolva, jó akkuval sima ügy a 30 km. Én annó Adonyból fordultam vissza BP-re.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46478 Dátum: 2019.07.24 szerda, 21:40:58 »

Annak már milyen hangja lehetett? Enyémem még a csapágyak is elmentek volna...a legkisebb hangra lett cserélve.
A-z-ig még a szabadonfutó is...


A szabadonfutó nem gyári tartozék. Akinek nincs az nem tudja/annak nem kell cserélni.  vigyor3
Domi MK3-asán sem volt soha szabadonfutó, 260e+ km alatt egyszer cseréltem szíjat és szíjrendszeri elemeket. Egy felkapott dolog lett ez, ha kellett volna gyárilag, raktak volna rá.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #46479 Dátum: 2019.07.24 szerda, 21:55:34 »

A szabadonfutó nem gyári tartozék. Akinek nincs az nem tudja/annak nem kell cserélni.  vigyor3
Domi MK3-asán sem volt soha szabadonfutó, 260e+ km alatt egyszer cseréltem szíjat és szíjrendszeri elemeket. Egy felkapott dolog lett ez, ha kellett volna gyárilag, raktak volna rá.  Cool

Abban mi lehet a logika, hogy a benzinesekre raktak, a dízelre nem?
Btw, MK4-en van?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #46480 Dátum: 2019.07.24 szerda, 21:59:59 »

Annak már milyen hangja lehetett? Enyémem még a csapágyak is elmentek volna...a legkisebb hangra lett cserélve.
A-z-ig még a szabadonfutó is...

2 éve, kb. 56.000 km-rel ezelőtt cserélve volt minden. Tavaly voltam Viknél klímával, megkértem, hogy nézze át azt a kört, mondta, hogy teendő nincs vele, kb. új.
A lényeg, hogyha leszakad a szíj, nem barmol tönkre mást.
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46481 Dátum: 2019.07.24 szerda, 22:08:36 »

Abban mi lehet a logika, hogy a benzinesekre raktak, a dízelre nem?
Btw, MK4-en van?

MK4-esen van.

A (sor4) benzineseken a segédberendezések között vannak hosszabb szíj szakaszok, akár ezért.
Az MK3 V6-on sincs.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #46482 Dátum: 2019.07.24 szerda, 23:23:21 »

MK4-esen van.

A (sor4) benzineseken a segédberendezések között vannak hosszabb szíj szakaszok, akár ezért.
Az MK3 V6-on sincs.

 worship worship
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #46483 Dátum: 2019.07.25 csütörtök, 07:11:22 »

Annyira megszorult, hogy füstölt Sad Cserélni fogom persze, csak a szervizig elkell jutnom

Akkor vágd el a szíjat és kuka, azután töltött akksival, minimalizálva a villanyfogyasztást (lámpa, rádió, szellőztetés) nekivághatsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #46484 Dátum: 2019.07.25 csütörtök, 07:22:52 »

Abban mi lehet a logika, hogy a benzinesekre raktak, a dízelre nem?
Btw, MK4-en van?

Olyan gyenge a motor hogy csökkenteni kellett a terhelést  nyes nyes
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46485 Dátum: 2019.07.25 csütörtök, 07:34:02 »

Olyan gyenge a motor hogy csökkenteni kellett a terhelést  nyes nyes


Mérnök úr!
Levezetné, hogy hogyan csökkenti a motor terhelést a szabadonfutó?
Valamint a szabadonfutó működését, előnyét üzemállapotok függvényében?

Köszi.

 hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #46486 Dátum: 2019.07.25 csütörtök, 08:08:24 »

Töltés nélkül felesleges fogyasztókat lekapcsolva, jó akkuval sima ügy a 30 km. Én annó Adonyból fordultam vissza BP-re.
Ezt mintha Én írtam volna szóról szóra...  taps Nálam kezdett beborulni az égbolt úgyhogy még iparkodnom is kellett, hogy tompított és ablaktörlő nélkül megússzam. eplus2
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #46487 Dátum: 2019.07.25 csütörtök, 09:29:49 »

Ezt mintha Én írtam volna szóról szóra...  taps Nálam kezdett beborulni az égbolt úgyhogy még iparkodnom is kellett, hogy tompított és ablaktörlő nélkül megússzam. eplus2

 taps taps
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46488 Dátum: 2019.07.25 csütörtök, 10:03:08 »

Mérnök úr!
Levezetné, hogy hogyan csökkenti a motor terhelést a szabadonfutó?
Valamint a szabadonfutó működését, előnyét üzemállapotok függvényében?

Köszi.

 hehe

Nagyon egyszerű a képlet. A szabadonfutó tönkremegy, nem visz át a hajtást, és így a generátor nem terheli le a motort  zavart2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46489 Dátum: 2019.07.25 csütörtök, 11:47:23 »

Nagyon egyszerű a képlet. A szabadonfutó tönkremegy, nem visz át a hajtást, és így a generátor nem terheli le a motort  zavart2
Ha úgy megy tönkre, hogy megszorul?  wilting


ui: Nem ismerek olyan tervezői lépést, hogy arra készülnek mennyivel jobb lesz ha valami tönkremegy.   
     Így lehetne fele olyan vastag az ékszíj, mint most. Szakadjon el, csökken a motor terhelés!  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.25 csütörtök, 11:54:40 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46490 Dátum: 2019.07.25 csütörtök, 15:14:37 »

Ha úgy megy tönkre, hogy megszorul?  wilting


ui: Nem ismerek olyan tervezői lépést, hogy arra készülnek mennyivel jobb lesz ha valami tönkremegy.   
     Így lehetne fele olyan vastag az ékszíj, mint most. Szakadjon el, csökken a motor terhelés!  Roll Eyes


Akkor se nem ront, se nem segít rajta.

Pedig szegény VW dízeleknél mennyire készültek arra, hogy tönkremennek / nem jól működnek a káros anyag kibocsájtásokat csökkentő rendszerek, és hogy úgy milyen fasza lesz majd a motor  vigyor3
Naplózva
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #46491 Dátum: 2019.07.25 csütörtök, 17:31:20 »

Mérnök úr!
Levezetné, hogy hogyan csökkenti a motor terhelést a szabadonfutó?
Valamint a szabadonfutó működését, előnyét üzemállapotok függvényében?

Köszi.

 hehe

Én  kéne beszámoljak mekkora terhelést jelent a motorra..mikor 1.2motorhoz  50Ah generátorra 4 akkut használtam 2010ben.  eplus2 integet2
Minek....
Mellesleg az 50A-s generátor 120A-t is töltött pillanatnyiban. Mielőtt kérdeznéd..
Igen, nem fogtam meg milyen meleg volt a közelében  nyes

Itt a benzines 1.8,2.0 as mondisok mindegyike tudja hogy a terhelés (klima bekapcsolása) mivel jár  vigyor3 eplus2 vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.25 csütörtök, 17:33:33 írta wofer » Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46492 Dátum: 2019.07.25 csütörtök, 20:08:52 »

Én  kéne beszámoljak mekkora terhelést jelent a motorra..mikor 1.2motorhoz  50Ah generátorra 4 akkut használtam 2010ben.  eplus2 integet2
Minek....
Mellesleg az 50A-s generátor 120A-t is töltött pillanatnyiban. Mielőtt kérdeznéd..
Igen, nem fogtam meg milyen meleg volt a közelében  nyes

Itt a benzines 1.8,2.0 as mondisok mindegyike tudja hogy a terhelés (klima bekapcsolása) mivel jár  vigyor3 eplus2 vigyor3

Tök jó, hogy elhangzik pár kérdés......aztán te elkezdesz írni egészen másról!  taps  laugh
Generátor szabadonfutó volt a téma, nem a klíma és még mindenféle más.

Igen, neked kell beszámolni a korábban feltett kérdésekkel kapcsolatban.

Ezek azok:
Levezetné, hogy hogyan csökkenti a motor terhelést a szabadonfutó?
Valamint a szabadonfutó működését, előnyét üzemállapotok függvényében?


 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Umbro75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #46493 Dátum: 2019.07.28 vasárnap, 14:58:56 »

Sziasztok!

Hidegen nehezen indul az autó(2005 2.0tdci).
Ha beindul rázkódik, olyan mintha egy henger kihagyna.
Porlasztók, nagynyomású szivattyú, turbó most lett  felújítva.
Mi lehet az oka?

Köszi.
Naplózva
Flandy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #46494 Dátum: 2019.07.29 hétfő, 14:24:19 »

Sziasztok!

2002 05.-hó előtti gyártású TDCI mondeónál pontosan hol található az EGR szelep? A szívósor mögött?  A falazás menete mennyivel másabb, mint a szívósor elötti EGR-es kocsiknál? Akkor az átlag EGR utáni turbócső sem lesz jó a május előtt gyártottakhoz? Az EGR szelep mérete, kiképzése megegyezik a 2 típusnál? Mert első EGR-es kocsihoz rendeltem EGR kiváltót és EGR utáni turbócsövet, abban a hitben voltam, hogy ugyanaz...
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.29 hétfő, 15:32:13 írta Flandy » Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 258


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #46495 Dátum: 2019.07.30 kedd, 15:23:12 »

Segítségre lenne szükségem! MK3 2.0 tdci magasnyomású szivattyút szeretnék cserélni de  1 rögzítő csavar a 3 ból nem enged és szét ment a torx fej a szivattyú kereke alatt .Hogy tudnám ezt kiszerelni illetve pótolni. segítséget köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.13 kedd, 21:16:35 írta cini » Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46496 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 07:54:18 »

Hello!
Vettem 4 új csúcsot a kocsiba, van valami olyan megoldás a cr pumpara, hogy még véletlenül se lépjen fel a kavitació?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46497 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 10:14:46 »

Hello!
Vettem 4 új csúcsot a kocsiba, van valami olyan megoldás a cr pumpara, hogy még véletlenül se lépjen fel a kavitació?


Megint beszaladsz az erdőbe?  vigyor3

4 porlasztó csúcsot vettél vagy 4 befecskendezőt?

A "cr pumpa" azaz common rail pump, hát ilyen elnevezésű alkatrész nincs.  vigyor3
Van a CR (common rail), közös cső és van a HPP, azaz a High Pressure Pump. Magas nyomású pumpa.
Valamint nem tudom honnan veszed ezt a kavitációt (néztél közben spektrum tv-t?), felejtsd el.....  wave

Ha ki akarod cserélni a befecskendezőket, cseréld. Kódokat beírni és ennyi. Indítasz és lelégteleníti magát....ennyi. wave
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.12 hétfő, 10:29:32 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46498 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 12:04:12 »


Megint beszaladsz az erdőbe?  vigyor3

4 porlasztó csúcsot vettél vagy 4 befecskendezőt?

A "cr pumpa" azaz common rail pump, hát ilyen elnevezésű alkatrész nincs.  vigyor3
Van a CR (common rail), közös cső és van a HPP, azaz a High Pressure Pump. Magas nyomású pumpa.
Valamint nem tudom honnan veszed ezt a kavitációt (néztél közben spektrum tv-t?), felejtsd el.....  wave

Ha ki akarod cserélni a befecskendezőket, cseréld. Kódokat beírni és ennyi. Indítasz és lelégteleníti magát....ennyi. wave

Imádom az erdőket  nyes
4 komplett injektort vettem.
A hhp-ra gondoltam. Mindenhol azt olvasom/mondják, hogy a femreszecskek azok amik leválnak a hhp lapazjairól, azok teszik tönkre leginkább a csúcsokat/injektorokat. Erre a levalasra gondoltam. Néha megy a spektrum is worship
Olvastam, hogy teljes rendszer tisztítás kell ilyenkor?!
Mit ajánlasz arra, hogy a fém ne kerüljön bele az üzemanyagba?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #46499 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 12:22:58 »

Imádom az erdőket  nyes
4 komplett injektort vettem.
A hhp-ra gondoltam. Mindenhol azt olvasom/mondják, hogy a femreszecskek azok amik leválnak a hhp lapazjairól, azok teszik tönkre leginkább a csúcsokat/injektorokat. Erre a levalasra gondoltam. Néha megy a spektrum is worship
Olvastam, hogy teljes rendszer tisztítás kell ilyenkor?!
Mit ajánlasz arra, hogy a fém ne kerüljön bele az üzemanyagba?

hhp?  Az a hho után következik?  hehe

HPP


A HPP kopása "teszi tönkre" többnyire a befecskendezőket.  A kavitációt felejtsd el, az nem itt van.  Cool
Erősen javasolt a HPP ellenőrzése/bevizsgálása is, mert ha az már kopott, akkor előbb-utóbb a befecskendezők is tönkremennek.
A komplett felújítás folyamán valóban javasolt a teljes tüzelőanyag rendszer tisztítása.

Ne kerüljön fém az üzemanyagba?  vigyor3
1. Ne tegyél bele.
2. Ne legyen kopott a HPP.
3. Benzines autót vegyél.

 wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 923 924 925 926 927 928 929 [930] 931 932 933 934 935 936 937 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.