Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:38:22
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
928
929
930
931
932
933
934
[
935
]
936
937
938
939
940
941
942
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14624360 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46700 Dátum:
2019.11.21 csütörtök, 21:14:12 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.10.30 szerda, 12:02:25
Ez is továbbra is hülyeség..... már bocs, nem irányodba szól.
CR rendszer esetén nincs előbefecskendezés, mint olyan.
A főbefecskendezés előtt van úgynevezett pilot befecskendezés. De minden esetben az időpontokat és a nyitási időket is a motorvezérlő szabályozza/vezérli. A befecskendező önmagától nem képes egyikre sem.
A befecskendezővel ill. annak felújításával nem befolyásolható ezen értékek.
Végig olvastam a motor kopogásra vonatkozó bejegyzések egy részét. En ma hoztam el egy szervízből, állítólag teljes go rendszer lett újítva. De a kopogás nekem is maradt úgy 1800-2000 között, terhelésnél. Egyértelmű kopogás, nem is vitás. Ez eddig is volt, de ment az autó rendesen, aztán hirtelen leállt. Lett aztán teljes pucolás és újítás, de mint mondtam a hang maradt.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46701 Dátum:
2019.11.21 csütörtök, 21:23:34 »
Idézetet írta: keczka - 2019.11.21 csütörtök, 21:14:12
Végig olvastam a motor kopogásra vonatkozó bejegyzések egy részét. En ma hoztam el egy szervízből, állítólag teljes go rendszer lett újítva. De a kopogás nekem is maradt úgy 1800-2000 között, terhelésnél. Egyértelmű kopogás, nem is vitás. Ez eddig is volt, de ment az autó rendesen, aztán hirtelen leállt. Lett aztán teljes pucolás és újítás, de mint mondtam a hang maradt.
Mennyit fizettél ezért?
Azt nem teljesen értem, hogy ha kopogó hang van/maradt..... miért hoztad el? Ott kellett volna észrevételezni, hiszen éppen a szervizben volt a kocsi.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46702 Dátum:
2019.11.21 csütörtök, 21:28:50 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.21 csütörtök, 21:23:34
Mennyit fizettél ezért?
Azt nem teljesen értem, hogy ha kopogó hang van/maradt..... miért hoztad el? Ott kellett volna észrevételezni, hiszen éppen a szervizben volt a kocsi.
Ott valoban begyujtottuk, mentünk is egy rövidet, de nem volt ahol terhelni kicsit rendesen. Aztán hazafele figyeltem fel egy előzésnél.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46703 Dátum:
2019.11.21 csütörtök, 21:40:48 »
Idézetet írta: keczka - 2019.11.21 csütörtök, 21:28:50
Ott valoban begyujtottuk, mentünk is egy rövidet, de nem volt ahol terhelni kicsit rendesen. Aztán hazafele figyeltem fel egy előzésnél.
Javaslom, hogy a csúcsok kódolását ellenőriztesd le. Találkoztam olyannal, hogy feltanították, de nem sikerült annyira!
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46704 Dátum:
2019.11.21 csütörtök, 21:55:12 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2019.11.21 csütörtök, 21:40:48
Javaslom, hogy a csúcsok kódolását ellenőriztesd le. Találkoztam olyannal, hogy feltanították, de nem sikerült annyira!
Mennyit fizettem? 330000 ft körül átszámítva. A csúcsokat állítólag nem cserélték, csak a szelepeket. Így is új kódokat kaptak?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46705 Dátum:
2019.11.21 csütörtök, 22:15:48 »
Idézetet írta: keczka - 2019.11.21 csütörtök, 21:55:12
Mennyit fizettem? 330000 ft körül átszámítva. A csúcsokat állítólag nem cserélték, csak a szelepeket. Így is új kódokat kaptak?
Ugye...ugye.....
Akkor ez a korábbi kijelentésed nem igazán fedi a valóságot!
"
teljes go rendszer lett újítva
"
Ha meg van bontva egy befecskendező, utána újra kell a jellemzőit tesztelni (vizsgáló gépen) és új kalibrációs kódot kap.
Ha nem megfelelően működnek a csúcsok, attól is lehet kopogásos égés.
Kiadtál egy rakás pénzt és félmunkát kaptál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46706 Dátum:
2019.11.22 péntek, 05:56:01 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.11.21 csütörtök, 22:15:48
Ugye...ugye.....
Akkor ez a korábbi kijelentésed nem igazán fedi a valóságot!
"
teljes go rendszer lett újítva
"
Ha meg van bontva egy befecskendező, utána újra kell a jellemzőit tesztelni (vizsgáló gépen) és új kalibrációs kódot kap.
Ha nem megfelelően működnek a csúcsok, attól is lehet kopogásos égés.
Kiadtál egy rakás pénzt és félmunkát kaptál.
Ezt én értem, de hogy tudom én azt meg, hogy uj kalibrációs kód lett-e beállítva, valamint egyáltalán tesztelték-e csúcsokat, mert a papirosszonhya: negy porlasztót újítottak, darabonkénti 28000-ért. Mindenesetre ma reklamalok egyet, de sajnos nem nagyon bizom egy cagben sem itt.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46707 Dátum:
2019.11.22 péntek, 07:04:57 »
Idézetet írta: keczka - 2019.11.22 péntek, 05:56:01
Ezt én értem, de hogy tudom én azt meg, hogy uj kalibrációs kód lett-e beállítva, valamint egyáltalán tesztelték-e csúcsokat, mert a papirosszonhya: negy porlasztót újítottak, darabonkénti 28000-ért. Mindenesetre ma reklamalok egyet, de sajnos nem nagyon bizom egy cagben sem itt.
Úgy , hogy meg kellet volna kapnod papírformában az új kódokat , meg a bevizsgálás jegyzőkönyvét az jár hozzá, meg a szivattyúhoz is
25 ezerért már gyári felújitottat is lehet venni
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46708 Dátum:
2019.11.22 péntek, 09:21:13 »
Idézetet írta: keczka - 2019.11.21 csütörtök, 21:14:12
Végig olvastam a motor kopogásra vonatkozó bejegyzések egy részét. En ma hoztam el egy szervízből, állítólag teljes go rendszer lett újítva. De a kopogás nekem is maradt úgy 1800-2000 között, terhelésnél. Egyértelmű kopogás, nem is vitás. Ez eddig is volt, de ment az autó rendesen, aztán hirtelen leállt. Lett aztán teljes pucolás és újítás, de mint mondtam a hang maradt.
Nincs ledugozva az egr szeleped?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46709 Dátum:
2019.11.23 szombat, 18:41:46 »
Injector újra kódolás után van tanulási időszak? Ha igen akkor mennyi idő /km?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46710 Dátum:
2019.11.24 vasárnap, 07:54:24 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.11.23 szombat, 18:41:46
Injector újra kódolás után van tanulási időszak? Ha igen akkor mennyi idő /km?
Igen van egy tanulási szakasz. A legenda szerint pár száz km.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46711 Dátum:
2019.11.24 vasárnap, 08:54:14 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2019.11.24 vasárnap, 07:54:24
Igen van egy tanulási szakasz. A legenda szerint pár száz km.
Most hidegen újra megcsináltam a kódolást akkor az normális, hogy fél meleg, meleg állapotban kopogós a járása 1800-2200 között?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46712 Dátum:
2019.11.24 vasárnap, 19:15:41 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.11.24 vasárnap, 08:54:14
Most hidegen újra megcsináltam a kódolást akkor az normális, hogy fél meleg, meleg állapotban kopogós a járása 1800-2200 között?
Kb 50-100 km megtétele után, kezd helyre állni a dolog
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46713 Dátum:
2019.12.01 vasárnap, 13:24:45 »
Idézetet írta: bari012 - 2019.10.11 péntek, 17:29:24
Sziasztok,
Az lehet, hogy két évet sem bírt a két gyári Ford termosztát? László által javasolt módosítást még a cserekor elvégeztem az olajtermosztáton, benne van a megfelelő méretű alátét. Így, hogy hűvösebb az idő, folyamatos 60-as tempónál vissza-vissza konyul a hőfokmutató... megnézem majd Forscannel is, de nemár
tavasszal ilyet még nem csinált.
Sziasztok,
Kiszereltem az olajtermosztátot megigazgattam a belsejét és ellenőriztem, megfelelően zár, nem tudtam rajta levegőt átfújni. Utána visszaraktam, járattam kicsit az autót, és egyértelműen lehetett érezni, hogy a rajta lévő cső melegszik, mielőtt a vízhőfok beállt volna, tehát szerintem idő előtt nyit a termo.
Szereljem ki ismét, és rakjak be egy második sárgaréz laposalátétet a rugó alá, kifőzéssel és egy digitális hőmérővel tesztelgessem, hogy mikor nyit?
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46714 Dátum:
2019.12.02 hétfő, 07:24:12 »
Idézetet írta: bari012 - 2019.12.01 vasárnap, 13:24:45
Sziasztok,
Kiszereltem az olajtermosztátot megigazgattam a belsejét és ellenőriztem, megfelelően zár, nem tudtam rajta levegőt átfújni. Utána visszaraktam, járattam kicsit az autót, és egyértelműen lehetett érezni, hogy a rajta lévő cső melegszik, mielőtt a vízhőfok beállt volna, tehát szerintem idő előtt nyit a termo.
Szereljem ki ismét, és rakjak be egy második sárgaréz laposalátétet a rugó alá, kifőzéssel és egy digitális hőmérővel tesztelgessem, hogy mikor nyit?
Tisztelt Fórumtárs!
A dupla alátétet nem javasolnám, mert így a szabályozóelem útját jelentősen lekorlátozod. Valószínű a termosztátban lévő rugóerő jelentős fáradása gyengülése ami a problémát okozza. Én vennék egy gyári termosztátot.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2019.12.02 hétfő, 07:36:29 írta AndyA
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46715 Dátum:
2019.12.05 csütörtök, 16:31:51 »
Sziasztok,
látványosan fogy el a hűtővízem...
Most ki lett cserélve a vízpumpa, ami tropa volt, és az EGR rész is teljesen le lett választva.
De azóta megint fogyni látszik.
Gondlom innentől kezdve jöhet a hengerfejgyanú...
Viszont a hűtővíz nem olajos, az olaj nem habos, nem látok hátul vízgőzt, szóval hengerfejrepedésre amúgy nincs más tünet.
Mi lehet még a galiba?
Köszönöm
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
V.Tamás
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 170
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46716 Dátum:
2019.12.05 csütörtök, 16:40:01 »
Idézetet írta: nandi - 2019.12.05 csütörtök, 16:31:51
Sziasztok,
látványosan fogy el a hűtővízem...
Most ki lett cserélve a vízpumpa, ami tropa volt, és az EGR rész is teljesen le lett választva.
De azóta megint fogyni látszik.
Gondlom innentől kezdve jöhet a hengerfejgyanú...
Viszont a hűtővíz nem olajos, az olaj nem habos, nem látok hátul vízgőzt, szóval hengerfejrepedésre amúgy nincs más tünet.
Mi lehet még a galiba?
Köszönöm
Lehet maga hűtődön olyan kisebb tömörtelenség, ami még hidegen nem mutatja magát, de melegen már szivárog.
Hasonlóan gumicsövek is viselkedhetnek így, amíg egyszer csak jobban meg nem nyílik.
Hasonló problémám volt egy másik autóval.
A víz nem volt olajos. A kipufogóból nem jött. Nem buborékolt a tartály.
A szervizben járatták álló helyben, akkor megmutatta az egyik hibát. A másik meg egy leparkolás után jött teljesen elő... szét folyt a vizem. Akkor nyílt fel a cső, mai olyan volt mint egy több évig napon állt kerti slag. Hatalmasra fel volt fúvódva, kilágyulva.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.12.05 csütörtök, 16:44:39 írta V.Tamás
»
Naplózva
2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató
vitte a nő
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46717 Dátum:
2019.12.05 csütörtök, 19:30:13 »
Idézetet írta: nandi - 2019.12.05 csütörtök, 16:31:51
Sziasztok,
látványosan fogy el a hűtővízem...
Most ki lett cserélve a vízpumpa, ami tropa volt, és az EGR rész is teljesen le lett választva.
De azóta megint fogyni látszik.
Gondlom innentől kezdve jöhet a hengerfejgyanú...
Viszont a hűtővíz nem olajos, az olaj nem habos, nem látok hátul vízgőzt, szóval hengerfejrepedésre amúgy nincs más tünet.
Mi lehet még a galiba?
Köszönöm
várj míg a levegőt kidolgozza magából a rendszer. 1-2nap, üzemi hőmérsékletre menjen fel,aztán ellenőrizd a szintet.
A fülkében lévő radiátornál is szivároghat...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Radar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 11
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46718 Dátum:
2019.12.07 szombat, 17:38:20 »
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy a vízpumpát nehéz leszedni? Kell valamilyen speciális szerszám? Esetleg ha van fényképes útmutatója van valakinek az is nagy segítség! Sajnos beletört az olajköri termosztát csavarja, nem értem hogy...mivel még nem húzta be teljesen a csavar a termosztátot és egyszer csak ropp:(
Naplózva
nandi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 123
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46719 Dátum:
2019.12.11 szerda, 12:45:56 »
Idézetet írta: alf® - 2019.12.05 csütörtök, 19:30:13
várj míg a levegőt kidolgozza magából a rendszer. 1-2nap, üzemi hőmérsékletre menjen fel,aztán ellenőrizd a szintet.
A fülkében lévő radiátornál is szivároghat...
Köszi!
Sajnos nem javult a helyzet, már minimum alá ment a hűtővíz szintje...
A fülkében levő radiátort hogyan tudom ellenőrizni? Köszi
Naplózva
MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46720 Dátum:
2019.12.11 szerda, 18:31:57 »
Idézetet írta: nandi - 2019.12.11 szerda, 12:45:56
Köszi!
Sajnos nem javult a helyzet, már minimum alá ment a hűtővíz szintje...
A fülkében levő radiátort hogyan tudom ellenőrizni? Köszi
Ha a fűtőradiátor szivárogna erős fagyálló szag lenne az utastérben.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46721 Dátum:
2019.12.11 szerda, 18:52:26 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2019.12.11 szerda, 18:31:57
Ha a fűtőradiátor szivárogna erős fagyálló szag lenne az utastérben.
Illetve alig akar a pára belülről eltűnni.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46722 Dátum:
2019.12.12 csütörtök, 20:57:14 »
Tisztelt Fórumtársak!
Valakinek esetleg az N7BB motoron eszközöltek már EGR, DPF-es szoftveres javítást? Az ECU-t mivel olvasták és írták?
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46723 Dátum:
2019.12.12 csütörtök, 21:57:23 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2019.12.12 csütörtök, 20:57:14
Tisztelt Fórumtársak!
Valakinek esetleg az N7BB motoron eszközöltek már EGR, DPF-es szoftveres javítást? Az ECU-t mivel olvasták és írták?
Ha ezek a hardverek meghibásodnak, azt nem lehet szoftveresen javítani.
A kiiktatás, amire te gondolsz.... az nem legális! Csak szólok...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46724 Dátum:
2019.12.13 péntek, 09:09:08 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.12 csütörtök, 21:57:23
Ha ezek a hardverek meghibásodnak, azt nem lehet szoftveresen javítani.
A kiiktatás, amire te gondolsz.... az nem legális! Csak szólok...
Ezzel tisztában vagyok. Nem azt kértem, hogy valaki csinálja meg. Technikai infót kértem.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46725 Dátum:
2019.12.13 péntek, 09:44:42 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2019.12.13 péntek, 09:09:08
Ezzel tisztában vagyok. Nem azt kértem, hogy valaki csinálja meg. Technikai infót kértem.
Akkor az első mondat még mindig érvényes.
"Ha ezek a hardverek meghibásodnak, azt nem lehet szoftveresen javítani. "
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46726 Dátum:
2019.12.13 péntek, 13:32:24 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2019.12.12 csütörtök, 20:57:14
Tisztelt Fórumtársak!
Valakinek esetleg az N7BB motoron eszközöltek már EGR, DPF-es szoftveres javítást? Az ECU-t mivel olvasták és írták?
Nem tudják belőle kiirni.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46727 Dátum:
2019.12.13 péntek, 14:27:35 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.12.13 péntek, 13:32:24
Nem tudják belőle kiirni.
A kiírást egy spanyol úriember megoldja. Az ECU kiolvasás-írással van probléma. A fórumban is említett egyszer valaki hasonlót, de nem találom.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46728 Dátum:
2019.12.13 péntek, 18:11:30 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2019.12.13 péntek, 14:27:35
A kiírást egy spanyol úriember megoldja. Az ECU kiolvasás-írással van probléma. A fórumban is említett egyszer valaki hasonlót, de nem találom.
Lehet én is mondtam anno.
Nekem nem tudták kiolvasni csak ha kiszedtek a vezérlőt.
Az a spanyol céggel vagy kapcsolatban akik programokat forgalmaznak? Ha ugyanarról beszélünk akkor nekik is csak egy béta verzió van.
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46729 Dátum:
2019.12.13 péntek, 19:48:47 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2019.12.13 péntek, 14:27:35
A kiírást egy spanyol úriember megoldja. Az ECU kiolvasás-írással van probléma. A fórumban is említett egyszer valaki hasonlót, de nem találom.
ecu off lesz a vége. csináljatok belőle n7ba-t az az egyetlen járható út
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46730 Dátum:
2019.12.14 szombat, 10:17:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.12.13 péntek, 19:48:47
ecu off lesz a vége. csináljatok belőle n7ba-t az az egyetlen járható út
A ba és bb között mi a különbség?
A csúcsok és a dpf szűrőn kívül?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
fundi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46731 Dátum:
2019.12.14 szombat, 11:00:00 »
Sziasztok!
Hétfőn viszem szervízbe a kicsikét, de érdekelne a véleményetek, mennyire fog fájni
Megjelent a motortérből egy ütemes kattogó hang (fémes ütésszerű traktorhang), ami elektromos terhelésre erősödik (bekapcsolom az első ablakfűtést és csörgő hang is hallatszik). Mintha gázadásra halkabb lenne, de lehet csak elnyomja a motor hangja. A mondi 2 literes, tudom hogy nem számít, de gyönyörű gengszterbabakék
Nem vagyok egy nagy guru, de a hang biztosan a motorból jön, nem oldalról a generátor felől. Mind a légkondi mind a hűtővízpumpa szíja és tárcsái cserélve voltak kb. fél éve. Injektorok cserélve voltak benne egy éve. Generátor csapágyas volt fél éve, megcsináltuk
Olajszintje rendben van, nem eszi, olajcsere esedékes, de nem vészesen (10k), amúgy eredetileg azért vittem volna szervízbe. Légkondi nincs bekapcsolva.
A motor nyomatéka teljesen rendben van, a járása amúgy szép, és pöccre indul.
A szerelőm szerint első hallásra vezérműlánc feszítőgörgő lehet, de nem látta még.
Két kérdésem:
- vontassam szerelőig?
- mi lehet szerintetek a gond?
Köszönöm a válaszokat
«
Utoljára szerkesztve: 2019.12.14 szombat, 11:05:30 írta fundi
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46732 Dátum:
2019.12.14 szombat, 14:24:08 »
Idézetet írta: fundi - 2019.12.14 szombat, 11:00:00
Sziasztok!
Hétfőn viszem szervízbe a kicsikét, de érdekelne a véleményetek, mennyire fog fájni
Megjelent a motortérből egy ütemes kattogó hang (fémes ütésszerű traktorhang), ami elektromos terhelésre erősödik (bekapcsolom az első ablakfűtést és csörgő hang is hallatszik). Mintha gázadásra halkabb lenne, de lehet csak elnyomja a motor hangja. A mondi 2 literes, tudom hogy nem számít, de gyönyörű gengszterbabakék
Nem vagyok egy nagy guru, de a hang biztosan a motorból jön, nem oldalról a generátor felől. Mind a légkondi mind a hűtővízpumpa szíja és tárcsái cserélve voltak kb. fél éve. Injektorok cserélve voltak benne egy éve. Generátor csapágyas volt fél éve, megcsináltuk
Olajszintje rendben van, nem eszi, olajcsere esedékes, de nem vészesen (10k), amúgy eredetileg azért vittem volna szervízbe. Légkondi nincs bekapcsolva.
A motor nyomatéka teljesen rendben van, a járása amúgy szép, és pöccre indul.
A szerelőm szerint első hallásra vezérműlánc feszítőgörgő lehet, de nem látta még.
Két kérdésem:
- vontassam szerelőig?
- mi lehet szerintetek a gond?
Köszönöm a válaszokat
Szerintem keress egy másik szerelőt.
Akinek első hallásra egy olyan alkatrész hibájára van tippje, ami nincs is ebben a motorban, hát ott nagyon nem bíznék tovább benne.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fundi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46733 Dátum:
2019.12.14 szombat, 15:13:00 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.14 szombat, 14:24:08
Szerintem keress egy másik szerelőt.
Akinek első hallásra egy olyan alkatrész hibájára van tippje, ami nincs is ebben a motorban, hát ott nagyon nem bíznék tovább benne.
Lehet én értettem félre, tényleg kevéssé értek hozzá.
Szerinted mi okozhat ilyet? Nekem már az is meglepő volt, hogy elektromos terhelés bármi mást gyötör, mint a generátort..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46734 Dátum:
2019.12.14 szombat, 15:15:58 »
Idézetet írta: fundi - 2019.12.14 szombat, 15:13:00
Lehet én értettem félre, tényleg kevéssé értek hozzá.
Szerinted mi okozhat ilyet? Nekem már az is meglepő volt, hogy elektromos terhelés bármi mást gyötör, mint a generátort..
Látatlanban mit is mondhatnék..... Nekem az a fura, hogy eleve kizársz dolgokat. Miért?
Nem gyötör bármi mást elektromos terhelés. Akkumulátort és a generátort.....az pedig motorterhelést generál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fundi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46735 Dátum:
2019.12.14 szombat, 17:16:55 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.14 szombat, 15:15:58
Látatlanban mit is mondhatnék..... Nekem az a fura, hogy eleve kizársz dolgokat. Miért?
Nem gyötör bármi mást elektromos terhelés. Akkumulátort és a generátort.....az pedig motorterhelést generál.
nem értek hozzá, így kizárni nem zárhatok ki semmit, ebben igazad van...
de ha a hibára egy hang utal, ami nem a generátorból jön, azért életszerűen hangzik, hogy nem ott lesz a baj.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46736 Dátum:
2019.12.14 szombat, 17:22:48 »
Idézetet írta: fundi - 2019.12.14 szombat, 17:16:55
nem értek hozzá, így kizárni nem zárhatok ki semmit, ebben igazad van...
de ha a hibára egy hang utal, ami nem a generátorból jön, azért életszerűen hangzik, hogy nem ott lesz a baj.
Ettől függetlenül mégis kizártál sokmindent az első üzenetedben.
Ha nem a generátorból jön, akkor már nem lehet a generátor oldali segédberendezés hajástól?
Nekem az a furcsa sokszor, hogy valaki feltesz egy kérdést. Írja hogy nem ért hozzá és mégis kizár dolgokat....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fundi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46737 Dátum:
2019.12.14 szombat, 19:02:48 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.14 szombat, 17:22:48
Ettől függetlenül mégis kizártál sokmindent az első üzenetedben.
Ha nem a generátorból jön, akkor már nem lehet a generátor oldali segédberendezés hajástól?
Nekem az a furcsa sokszor, hogy valaki feltesz egy kérdést. Írja hogy nem ért hozzá és mégis kizár dolgokat....
Minden tiszteletem a tied, de mondd már meg, hogy hol is zártam ki egészen pontosan bármit?
"Nem vagyok egy nagy guru, de a hang biztosan a motorból jön, nem oldalról a generátor felől." Két fülem van, a hang irányát tán még egy "laikus" is meg tudja állapítani.
Sajnos egyébiránt reakciód semmiben nem vitt előre, úgyhogy gondolom hétfőn a szervízben kiderül mi volt a gond. Majd leírom a tapasztalást.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46738 Dátum:
2019.12.14 szombat, 21:40:00 »
Idézetet írta: fundi - 2019.12.14 szombat, 19:02:48
Minden tiszteletem a tied, de mondd már meg, hogy hol is zártam ki egészen pontosan bármit?
"Nem vagyok egy nagy guru, de a hang biztosan a motorból jön, nem oldalról a generátor felől." Két fülem van, a hang irányát tán még egy "laikus" is meg tudja állapítani.
Sajnos egyébiránt reakciód semmiben nem vitt előre, úgyhogy gondolom hétfőn a szervízben kiderül mi volt a gond. Majd leírom a tapasztalást.
Nagyon jól idézted.
Abban a mondatban kizártál dolgokat és meg is állapítottál.
De most komolyan, innen a monitor mögül mit és hogyan kellett volna tennem/megállapítanom?
Hétfőn kiderül mi volt a gond? A jövőről beszélünk, de "volt a gond"? Már nincs?
ui: Azt, hogy a füleiddel mit és hogyan/honnan hallasz....hát elég megtévesztő ám.
A legegyszerűbb példa: A hátsókerék csapágy zúgását a laikus (is) elölről hallja!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fundi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46739 Dátum:
2019.12.14 szombat, 23:54:42 »
De konzekvenciát nem vontam le belőle, nem mondtam, hogy EZ NEM A GENERÁTOR. A tünetek és tapasztalatok (úgy, hogy jeleztem is, hogy laikus vagyok) leírása nyilvánvalóan szükséges az ötleteléshez. Ahogy az eddig szerelt alkatrészek felsorolása is információ és nem kizárás, hogy az bezony nem lehet.
Kettő konkrét kérdést tettem fel, egyikre sem sikerült válaszolnod, így viszont azt a konzekvenciát vonom le, hogy kizárólag az egódat növelnéd akárhogyan - mindezt úgy, semmilyen segítő szándék nincs benned.
Gratulálok, elérted még így monitor mögött ülve is, hogy legközelebb eszembe se fog jutni ez a fórum, ha segítségre van szükségem.
Feltételeztem, hogy az autó típusának közös szeretete átlendít a kicsinyes "fórum-magyarkodás" fázisán embereket, és valóban érdemi tapasztalatmegosztás zajlhat.
Remélem megelégedettséggel fekszel le, és legalább - ha másképp nem is sikerült, de így immár bizonyítást nyert legalább magad előtt, hogy neked nagyobb. A nyelvtani csavargatásodra meg anyukád biztos marha büszke.
Szórakoztatóan szánalmas a kicsinyességed.
Pacsi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46740 Dátum:
2019.12.14 szombat, 23:59:21 »
Idézetet írta: fundi - 2019.12.14 szombat, 23:54:42
De konzekvenciát nem vontam le belőle, nem mondtam, hogy EZ NEM A GENERÁTOR.
A tünetek és tapasztalatok (úgy, hogy jeleztem is, hogy laikus vagyok) leírása nyilvánvalóan szükséges az ötleteléshez. Ahogy az eddig szerelt alkatrészek felsorolása is információ és nem kizárás, hogy az bezony nem lehet.
Kettő konkrét kérdést tettem fel, egyikre sem sikerült válaszolnod, így viszont azt a konzekvenciát vonom le, hogy kizárólag az egódat növelnéd akárhogyan - mindezt úgy, semmilyen segítő szándék nincs benned.
Gratulálok, elérted még így monitor mögött ülve is, hogy legközelebb eszembe se fog jutni ez a fórum, ha segítségre van szükségem.
Feltételeztem, hogy az autó típusának közös szeretete átlendít a kicsinyes "fórum-magyarkodás" fázisán embereket, és valóban érdemi tapasztalatmegosztás zajlhat.
Remélem megelégedettséggel fekszel le, és legalább - ha másképp nem is sikerült, de így immár bizonyítást nyert legalább magad előtt, hogy neked nagyobb. A nyelvtani csavargatásodra meg anyukád biztos marha büszke.
Szórakoztatóan szánalmas a kicsinyességed.
Pacsi.
Dehogynem!
" hibára egy hang utal, ami nem a generátorból jön"
Ezek után a többi nem is lényeges!
Az a baj a te fajta emberekkel, hogy (már korábban is leírtam egyszer) idejönnek kérdeznek valamit, amit nem lehet még csak megtippelni sem a monitor mögül -mert teljesen felesleges- , de rögtön felsorolnak dolgokat, hogy azok bizony nem lehetnek hibás alkatrészek! Aztán nem kapsz tökéletes választ (mert nem lehet) a problémádra és majdnemhogy számonkéred a veled szóba álló embereket, engem! Holott mondtam, hogy ezt nem lehet így! Hallani kell. (Figyelem! Segítő szándék.)
Aztán jeleztem, hogy amire a szerelőd tippel olyan alkatrész nincsen a motorban. -Szívesen!- (Figyelem! Segítő szándék.)
Aztán felsoroltam, hogy miért fura a kérdésed továbbra is. Nem tudod mi a hiba, de tudod mi nem!
Mivel nem kaptál varázsigét, amit elmondva megjavul az autód vagy nem kaptál egy alkatrész nevet, ami a hiba....máris durcás kisfiú lettél.
Elkezdesz személyeskedni. Valamint sértődötten "leregelsz" a fórumról! Ezzel gyakorlatilag beismertél mindent és inkább menekülsz! Ez is egy megoldás.
Ja és semmilyen elégedettség, kisebb-nagyobb hasonlítás nincs, ez megint a te szinted!
Ahogy az is, hogy már szóba hoztad az anyukám.
Arról meg nem én tehetek, hogy te nem tudsz fogalmazni, bocs. Nem én vagyok kicsinyes! Ráadásul azt már csak azért is visszaírtam, mert addigra már kiderült, hogy nem értesz az autóhoz és nem tudod mi a hiba, de ki tudod zárni mi biztosan nem. Ez nem kicsit ellentmondásos! Folyamatosan ellentmondasz magadnak.
Te még csak szórakoztató sem vagy, csak egy sértődött, hisztis és durcás kisfiú, aki az oviban nem kapta meg azt a játékot, amiről senki nem tudja, hogy hol van!
Ja és biztosan vissza fogsz jönni vendégként!
«
Utoljára szerkesztve: 2019.12.15 vasárnap, 00:27:31 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46741 Dátum:
2019.12.15 vasárnap, 09:04:49 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.14 szombat, 21:40:00
Nagyon jól idézted.
Abban a mondatban kizártál dolgokat és meg is állapítottál.
De most komolyan, innen a monitor mögül mit és hogyan kellett volna tennem/megállapítanom?
Hétfőn kiderül mi volt a gond? A jövőről beszélünk, de "volt a gond"? Már nincs?
ui: Azt, hogy a füleiddel mit és hogyan/honnan hallasz....hát elég megtévesztő ám.
A legegyszerűbb példa: A hátsókerék csapágy zúgását a laikus (is) elölről hallja!
Biztosan a kombii kasztni akusztikája más, de eddig ahányszor gatya volt a hátsó kerékcsapágyam, pontosan onnan jött a hangja, nem elölről.
Ja, mégsem a kombi teszi, mert anno a 4 ajtós feketében is...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46742 Dátum:
2019.12.15 vasárnap, 10:20:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.12.15 vasárnap, 09:04:49
Biztosan a kombii kasztni akusztikája más, de eddig ahányszor gatya volt a hátsó kerékcsapágyam, pontosan onnan jött a hangja, nem elölről.
Ja, mégsem a kombi teszi, mert anno a 4 ajtós feketében is...
AndyA
Laikusok közé sorolod magad?
Nyilván megállapítható, gyakorlat.... vezetés.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46743 Dátum:
2019.12.15 vasárnap, 11:54:27 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.15 vasárnap, 10:20:34
Laikusok közé sorolod magad?
Nyilván megállapítható, gyakorlat.... vezetés.
Megint leregelt miattad egy ember.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46744 Dátum:
2019.12.15 vasárnap, 11:55:59 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.15 vasárnap, 10:20:34
Laikusok közé sorolod magad?
Nyilván megállapítható, gyakorlat.... vezetés.
Én kockafejű 'ámítástechnikus vagyok, nem autóreszelő.
Meg villamosmérnök. Járművekből csak a villamosokhoz értek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46745 Dátum:
2019.12.15 vasárnap, 11:58:10 »
Idézetet írta: Mikorka Kálmán - 2019.12.15 vasárnap, 11:54:27
Megint leregelt miattad egy ember.
Nem miattam, nem én mondtam neki.
Saját döntés, önkritika!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46746 Dátum:
2019.12.15 vasárnap, 11:59:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.12.15 vasárnap, 11:55:59
Én kockafejű 'ámítástechnikus vagyok, nem autóreszelő.
Nem is azt mondtam, hogy CSAK autószerelők tudják megállapítani.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46747 Dátum:
2019.12.16 hétfő, 07:04:32 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.15 vasárnap, 11:59:53
Nem is azt mondtam, hogy CSAK autószerelők tudják megállapítani.
De mivel az nem vagyok. definíciüó szerint laikusnak minősülök. Max. advanced verzióban...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46748 Dátum:
2019.12.16 hétfő, 09:58:33 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.12.14 szombat, 23:59:21
Dehogynem!
" hibára egy hang utal, ami nem a generátorból jön"
Ezek után a többi nem is lényeges!
Az a baj a te fajta emberekkel, hogy (már korábban is leírtam egyszer) idejönnek kérdeznek valamit, amit nem lehet még csak megtippelni sem a monitor mögül -mert teljesen felesleges- , de rögtön felsorolnak dolgokat, hogy azok bizony nem lehetnek hibás alkatrészek! Aztán nem kapsz tökéletes választ (mert nem lehet) a problémádra és majdnemhogy számonkéred a veled szóba álló embereket, engem! Holott mondtam, hogy ezt nem lehet így! Hallani kell. (Figyelem! Segítő szándék.)
Aztán jeleztem, hogy amire a szerelőd tippel olyan alkatrész nincsen a motorban. -Szívesen!- (Figyelem! Segítő szándék.)
Aztán felsoroltam, hogy miért fura a kérdésed továbbra is. Nem tudod mi a hiba, de tudod mi nem!
Mivel nem kaptál varázsigét, amit elmondva megjavul az autód vagy nem kaptál egy alkatrész nevet, ami a hiba....máris durcás kisfiú lettél.
Elkezdesz személyeskedni. Valamint sértődötten "leregelsz" a fórumról! Ezzel gyakorlatilag beismertél mindent és inkább menekülsz! Ez is egy megoldás.
Ja és semmilyen elégedettség, kisebb-nagyobb hasonlítás nincs, ez megint a te szinted!
Ahogy az is, hogy már szóba hoztad az anyukám.
Arról meg nem én tehetek, hogy te nem tudsz fogalmazni, bocs. Nem én vagyok kicsinyes! Ráadásul azt már csak azért is visszaírtam, mert addigra már kiderült, hogy nem értesz az autóhoz és nem tudod mi a hiba, de ki tudod zárni mi biztosan nem. Ez nem kicsit ellentmondásos! Folyamatosan ellentmondasz magadnak.
Te még csak szórakoztató sem vagy, csak egy sértődött, hisztis és durcás kisfiú, aki az oviban nem kapta meg azt a játékot, amiről senki nem tudja, hogy hol van!
Ja és biztosan vissza fogsz jönni vendégként!
Jééé, látok itt egy pár emoji-t, amivel még nem találkoztam. Teccik, de itt nem is találom a listában.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.12.16 hétfő, 10:08:24 írta AndyA
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46749 Dátum:
2019.12.16 hétfő, 15:32:06 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.12.16 hétfő, 09:58:33
Jééé, látok itt egy pár emoji-t, amivel még nem találkoztam. Teccik, de itt nem is találom a listában.
20000 hozzászólás felett adja csak a fórum ezeket
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Oldalak:
1
...
928
929
930
931
932
933
934
[
935
]
936
937
938
939
940
941
942
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ