Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:42:48
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
533
534
535
536
537
538
539
[
540
]
541
542
543
544
545
546
547
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14632042 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26950 Dátum:
2013.06.19 szerda, 17:46:13 »
Idézetet írta: Koniman - 2013.06.19 szerda, 12:08:01
Erre van valakinek ötlete?
át,vezérlővel együtt.de akarod te azt?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26951 Dátum:
2013.06.19 szerda, 19:48:49 »
Idézetet írta: László - 2013.06.18 kedd, 20:28:00
Tisztelt Fórumtárs!
A gázadáskor jelentkező erős füstölés, az mindig levegő hiányra, és tökéletlen égési folyamatra utal a rendszerben. Én alaposan átvizsgálnám a turbó csöveket. Ahol olajfoltot látsz a csövön ott fúj ki. Ajánlatos még ellenörizni a levegő szűrő állapotát is. A motor olajszűrő lehet bármilyen ismertebb márka. A gázolaj szűrőből BOSCH vagy a gyári. A motor olajból tökéletesen megfelel a gyári 5W30 FORD Formula F. Az olaj csere periódus 10-15 ezer Km-ént javasolt. Itt megoszlanak a vélemények. A sürübb olaj csere, csak kiméli a motort. Az EGR dugózással egyetértek. EURO IV besorolásu motorok esetén a dugozás, hiba jelzést ad, minden következmény nélkül, ami könnyen törölhető. EUROIII motorok esetében nincs gond. A dugózás után a gépezet dinamikusabb lessz, és szebben jár a motor.
Tisztelettel László!
Köszönöm szépen a válaszodat . Az Egr le van dugozva még az elözö tulaj csinálta meg.
Naplózva
2002 Ford Mondeo Mk3 Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0 TDCI Ghia 103 KW
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26952 Dátum:
2013.06.19 szerda, 20:31:30 »
Idézetet írta: coboy - 2013.06.19 szerda, 13:06:49
ezt látta már valaki,érdemes ebböl be spájzolni
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/egyeb/porlasztocsucs_tdci_hdi_dci_1765056215.html?bk_medium=selfpromo&bk_source=gravity_vatera&bk_campaign=gravity&bk_content=user_account_menu&bk_term=porlasztocsucs%20tdci%20hdi%20dci
ha macskát akarsz dobálni akkor igen...kinai gagyi csúcsok ha ránézel....be nem tenném az autómba...8-ból 1db volt jó amit kaptam egyszer és lehúztam őket, sőt padon is lelettek forgatva...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26953 Dátum:
2013.06.19 szerda, 20:44:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.06.19 szerda, 20:31:30
ha macskát akarsz dobálni akkor igen...kinai gagyi csúcsok ha ránézel....be nem tenném az autómba...8-ból 1db volt jó amit kaptam egyszer és lehúztam őket, sőt padon is lelettek forgatva...
Azt írja Bosch... De ennyiért kicsit hihetetlen...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26954 Dátum:
2013.06.19 szerda, 21:13:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.06.19 szerda, 20:44:37
Azt írja Bosch... De ennyiért kicsit hihetetlen...
nézd meg a megmunkálását...BOSCH ilyet nem ad ki....és tálcában sem árul.
Ir sokmindent...mondeo 130LE tdci-hez is tud...csak nem bosch van benne pl...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.19 szerda, 21:17:19 írta Bunyek
»
Naplózva
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26955 Dátum:
2013.06.19 szerda, 22:34:38 »
Idézetet írta: henki - 2013.06.18 kedd, 11:12:00
na a multkori gázadásos leállás egy P0335 ös hibakódot generált. főtengely fordulatszám szenzor A áramkör. vagy vmi ilyesmit irt a gép. nézzem meg a főtengely jeladó csatiját vagy cseréljem ki vagy mit csináljak szerintetek?
erre vkinek ötlet/javaslat?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26956 Dátum:
2013.06.19 szerda, 22:37:35 »
Idézetet írta: henki - 2013.06.19 szerda, 22:34:38
erre vkinek ötlet/javaslat?
nézd végig a kábelét és cseréld is ki szerintem! a wikiben is ez van leírva erre a hibakódra!
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
G.Robi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26957 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 13:19:20 »
Hali! Segitséget kérek! 2003-as tdci mondeómnak van olyan problémája,hogy valamiért nem gyorsul. Nyomom a gázt és csak lassan indul meg,de utána megy. Rámértek a turbóra azzal nincs gond. kb 2hónapja lettek felújitva az inyektorok. Ford szervizbe nem tudnak mit kezdeni vele. Kipucoltak mindent,de most sem jó!
Valaki,ha tudna segiteni,azt megköszönném!
Esetleg egy hozzáértő szerelőt Zalaegerszeg környékén. Robi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26958 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 15:07:28 »
Idézetet írta: G.Robi - 2013.06.20 csütörtök, 13:19:20
Hali! Segitséget kérek! 2003-as tdci mondeómnak van olyan problémája,hogy valamiért nem gyorsul. Nyomom a gázt és csak lassan indul meg,de utána megy. Rámértek a turbóra azzal nincs gond. kb 2hónapja lettek felújitva az inyektorok. Ford szervizbe nem tudnak mit kezdeni vele. Kipucoltak mindent,de most sem jó!
Valaki,ha tudna segiteni,azt megköszönném!
Esetleg egy hozzáértő szerelőt Zalaegerszeg környékén. Robi.
Nézd meg az EGR-től lefelé menő "S" alakú csövet. Ha trutymós, akkor az kuka. Ha az a cső lyukas, az okoz ilyen problémákat.
Naplózva
David89
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26959 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 15:52:09 »
Sziasztok!
131 Le s 2002 es (FMBA) Mondeom izzitásjelzője villogni kezdett, az autó gyenge volt. Motorja fordulatszám ejtésekor kopogó hangot hallat. A diag. kimutatta, h. az egyik porlasztóm hibás. Kesöbb kiderült, hogy csak "elprogramozódott". Ujra programozás után a hibaüzenet megszünt. Az összes porlasztót megvizsgaltak probapadon, és hibátlanok. A motor ujra erős, de a hangot még mindíg halljuk. A magasnyomású szivattyú rendben van.
Mi produkálhatja meg ezta hangot?
A szerelő valami főtengely jeladóra gyanakszik, ha jól értettem. Esetleg más tippek?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Dávid
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26960 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 15:58:22 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.20 csütörtök, 15:07:28
Nézd meg az EGR-től lefelé menő "S" alakú csövet. Ha trutymós, akkor az kuka. Ha az a cső lyukas, az okoz ilyen problémákat.
Ha csak a bilincs lazult és ott ereszti ki kicsit az olajat, akkor még nem kuka. Ha lyukas a cső (nem csak a két végén), akkor kuka.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26961 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 20:03:54 »
Sziasztok!! Olyan kérdésem lenne, hogy egy felújított porlasztónak mennyi az élettartama? érdemes felújítattni?
A második kérdésem az lenne ha cserélem a porlasztókat, és a pumpát, tudok bele bosch-t rakatni a mostani delphi helyett?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.20 csütörtök, 20:25:40 írta pietro6923
»
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26962 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 20:24:34 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.06.20 csütörtök, 20:03:54
Sziasztok!! Olyan kérdésem lenne, hogy egy felújított porlasztónak mennyi az élettartama? érdemes felújítattni?
több dologtól függ. attól, h megcsinálják e rendesen, nagynyomású jó e, azt is újítják e. meg ilyenek. km-ben nem tudom mennyi a jó élettartama. de nemegy olyan beírás volt itt h felújítás óta elment 10.000-et és rossz megint. na ilyen a gagyi "újítás"
filep diesel-el van jó tapasztalat eddig, őket dícsérik. 2 kiló a 4
én lehet megpróbálnám a bontottakat. akár úgy is, h itthonról kiküldeni. de olaszba lehet 1 hamburger áráért is adnak, 1 olyanból amit kockáznának már mert aggat
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.20 csütörtök, 20:26:47 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26963 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 20:27:02 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.06.20 csütörtök, 20:03:54
Sziasztok!! Olyan kérdésem lenne, hogy egy felújított porlasztónak mennyi az élettartama? érdemes felújítattni?
hali! az attól függ hogy hol csináltatod milyen alkatrészekből csinálták illetve a tönkremenetel okát is feltárják pl ha a szivattyúd is rossz akkor az új csúcsok is mennek a kukába! igazából itt a fórumon is vannak olyanok akinek már 100e km-t is elment a gépe a felújított csúccsal!ha jó helyen csináltatod szerintem nem lehet gond a felújított csúccsal!
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26964 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 20:48:27 »
Ezek a gyökér digok újították a pumpát azzal elmentem 35000km, most ugyenezek az emberek vizsgálták az autót, azt mondják a pumpa jó bemérték,( meg hát ugye ők ujították, jgy az nem lehet rossz szerintük ..) most 550 eurot kérnének a porlasztók felújításáért, ami nem is lenne olyan drága,,,,, csak én ezekbe nem tudok bízni, mikor utoljára pl 2 hétig kóperáltak az autón, mire elhitték hogy tényleg valami baja van.... ezért keseredtem el és akartam inkább eladni, de most felszívom magam novemberbe kérek egy hét szabit, hazamegyek és megcsináltatom.
Most nézegetem Filep Dieselt, azt mondjátok elég jók, korrektek. ők 1 hét alatt bizti meg csinálják ugye?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26965 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 20:52:19 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.06.20 csütörtök, 20:48:27
Ezek a gyökér digok újították a pumpát azzal elmentem 35000km, most ugyenezek az emberek vizsgálták az autót, azt mondják a pumpa jó bemérték,( meg hát ugye ők ujították, jgy az nem lehet rossz szerintük ..) most 550 eurot kérnének a porlasztók felújításáért, ami nem is lenne olyan drága,,,,, csak én ezekbe nem tudok bízni, mikor utoljára pl 2 hétig kóperáltak az autón, mire elhitték hogy tényleg valami baja van.... ezért keseredtem el és akartam inkább eladni, de most felszívom magam novemberbe kérek egy hét szabit, hazamegyek és megcsináltatom.
Most nézegetem Filep Dieselt, azt mondjátok elég jók, korrektek. ők 1 hét alatt bizti meg csinálják ugye?
Kérjél tőlük időpontot és egy nap alatt megcsinálják. én is ott csináltattam. Alkatrésszel, diaggal, szereléssel együtt brutto 70/db volt.
Naplózva
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26966 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 21:02:45 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.20 csütörtök, 20:52:19
Kérjél tőlük időpontot és egy nap alatt megcsinálják. én is ott csináltattam. Alkatrésszel, diaggal, szereléssel együtt brutto 70/db volt.
Köszi az infot, és ebből a delphi rendszerből tudnak boscht csinálni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26967 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 21:04:38 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.06.20 csütörtök, 21:02:45
Köszi az infot, és ebből a delphi rendszerből tudnak boscht csinálni?
persze előveszik a varázspálcájukat és átváltoztatják
tdci-ben csak delphi rendszer volt mk3-ban
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pietro6923
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26968 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 21:13:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.06.20 csütörtök, 21:04:38
persze előveszik a varázspálcájukat és átváltoztatják
tdci-ben csak delphi rendszer volt mk3-ban
:nyes:MMMM Pedig azt mondják itt az olaszok hogy a bosch jobb lenne!!!! Hát mindjárt besírok
köszi az infot, na ezért fogom hazavinni szereltetni
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26969 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 21:16:36 »
Idézetet írta: pietro6923 - 2013.06.20 csütörtök, 21:13:25
:nyes:MMMM Pedig azt mondják itt az olaszok hogy a bosch jobb lenne!!!! Hát mindjárt besírok
köszi az infot, na ezért fogom hazavinni szereltetni
Az lehet, hogy jobb lenne (hallottam már pro és kontra is) de a TDCi-t delphivel szerelik. Ha jól tudom a TDDi-ben lehet/van Bosch. De ezt a guruk úgyis megmondják.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26970 Dátum:
2013.06.20 csütörtök, 21:50:20 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.06.20 csütörtök, 21:16:36
Az lehet, hogy jobb lenne (hallottam már pro és kontra is) de a TDCi-t delphivel szerelik. Ha jól tudom a TDDi-ben lehet/van Bosch. De ezt a guruk úgyis megmondják.
abban az van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
David89
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26971 Dátum:
2013.06.21 péntek, 08:18:32 »
Idézetet írta: David89 - 2013.06.20 csütörtök, 15:52:09
Sziasztok!
131 Le s 2002 es (FMBA) Mondeom izzitásjelzője villogni kezdett, az autó gyenge volt. Motorja fordulatszám ejtésekor kopogó hangot hallat. A diag. kimutatta, h. az egyik porlasztóm hibás. Kesöbb kiderült, hogy csak "elprogramozódott". Ujra programozás után a hibaüzenet megszünt. Az összes porlasztót megvizsgaltak probapadon, és hibátlanok. A motor ujra erős, de a hangot még mindíg halljuk. A magasnyomású szivattyú rendben van.
Mi produkálhatja meg ezta hangot?
A szerelő valami főtengely jeladóra gyanakszik, ha jól értettem. Esetleg más tippek?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Dávid
Pontosabban inkabb "csörög", 2000-es fordulat körül!
Segítségeteket előre is köszönöm
Dávid
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26972 Dátum:
2013.06.21 péntek, 10:15:36 »
Idézetet írta: alf - 2013.06.19 szerda, 17:46:13
át,vezérlővel együtt.de akarod te azt?
A következö a helyzet:
A motorból takk-takk-takk hallatszik, de nem a csúcs.
A csúcsokat és valoszínüleg a szivattyút is felujítani kell.
A segédszíj rendszer se áll a helyzet magaslatán.
Bontott motorral jobban járnék, és jelenleg ezt találtam ami komplett mindennel együtt.
Van 2002-es is, de abban nincs benne a csúcs és a szivattyú.
Gazdaságossági okai vannak ennek a variációnak...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
kis zeller
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 120
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26973 Dátum:
2013.06.21 péntek, 11:05:33 »
http://mondeo.hu/index.php?topic=13121.msg775845#msg775845
ha csak a motor kell megtudunk egyezni
Naplózva
2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló, 5 ajtó, Automata váltó tiptronic, ABS, EGR off, tempomat ,225/45 R 17" gumival
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26974 Dátum:
2013.06.22 szombat, 23:31:36 »
2.2 tdci be való porlasztók tipuskódját v vmit ami alapján egyértelmüen beazonosithatóak hol tudom megnézni? porlasztókra van irva esetleg?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26975 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 10:26:16 »
Idézetet írta: henki - 2013.06.22 szombat, 23:31:36
2.2 tdci be való porlasztók tipuskódját v vmit ami alapján egyértelmüen beazonosithatóak hol tudom megnézni? porlasztókra van irva esetleg?
A porlasztón van rajta.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26976 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 10:33:31 »
ki kell venni v kivülről is leolvasható???
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26977 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 10:40:11 »
Idézetet írta: henki - 2013.06.23 vasárnap, 10:33:31
ki kell venni v kivülről is leolvasható???
Kivülről is leolvasható.Nem kell kivenni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26978 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 11:51:47 »
Idézetet írta: henki - 2013.06.23 vasárnap, 10:33:31
ki kell venni v kivülről is leolvasható???
Nem árt egy fogászati tükör meg egy apró zseblámpa, de elvileg megoldható kiszedés nélkül is. A csatlakozót lehet, le kell venni hozzá a PCS-ről, de az nem nagy ügy.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26979 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 14:59:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.06.23 vasárnap, 11:51:47
Nem árt egy fogászati tükör meg egy apró zseblámpa, de elvileg megoldható kiszedés nélkül is. A csatlakozót lehet, le kell venni hozzá a PCS-ről, de az nem nagy ügy.
AndyA
gondolom ugyanazt a számot fogom látni mind a 4 en. ezekszerint 2.2 esek között is van külömbség a porlasztó tipusokban?
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26980 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 15:03:59 »
Idézetet írta: henki - 2013.06.23 vasárnap, 14:59:41
gondolom ugyanazt a számot fogom látni mind a 4 en. ezekszerint 2.2 esek között is van külömbség a porlasztó tipusokban?
Nem, minden csúcsnak más a kalibrációs kódja.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
henki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 596
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26981 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 15:08:21 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.06.23 vasárnap, 15:03:59
Nem, minden csúcsnak más a kalibrációs kódja.
én arra számra vagyok kiváncsi ami alapján azt mondom valakinek h szerezz nekem 4 ilyen porlasztót. a kalibrációs kódot nem öszerakáskor és beállitáskor kapják???
Naplózva
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26982 Dátum:
2013.06.23 vasárnap, 15:09:55 »
Idézetet írta: henki - 2013.06.23 vasárnap, 15:08:21
én arra számra vagyok kiváncsi ami alapján azt mondom valakinek h szerezz nekem 4 ilyen porlasztót. a kalibrációs kódot nem öszerakáskor és beállitáskor kapják???
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Common_Rail_Injector_Types
Itt a delphi számnak az utolsó 3 száma meg a betű, ami alapján szokás azonosítani.
Naplózva
Hidymester
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26983 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 08:05:31 »
Sziasztok!
Segítségeteke szeretném kérni. Eltűnt az erő a motorból, vagyis mintha ellustult volna.
9 napig állt az autó, utána mikor beindítottam nem volt semmi különös, nem volt semmi hibajelzés. Mentem vele pár km-t és csak az tűnt fel, hogy 1800-tól nem indul meg. Addig nagyjából ugyanúgy megy. Ha pörgetem, akkor kb 3500-től kezd megindulni. Olyan mintha akkortól kezdene tölteni a turbo, de semmi füst.
Mi lehet a baj?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26984 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 08:11:18 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.06.24 hétfő, 08:05:31
Sziasztok!
Segítségeteke szeretném kérni. Eltűnt az erő a motorból, vagyis mintha ellustult volna.
9 napig állt az autó, utána mikor beindítottam nem volt semmi különös, nem volt semmi hibajelzés. Mentem vele pár km-t és csak az tűnt fel, hogy 1800-tól nem indul meg. Addig nagyjából ugyanúgy megy. Ha pörgetem, akkor kb 3500-től kezd megindulni. Olyan mintha akkortól kezdene tölteni a turbo, de semmi füst.
Mi lehet a baj?
Mérhetünk egy turbó nyomást, ha átjössz.
(és beszélhetnénak a bringatartóról is.)
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Hidymester
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26985 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 08:27:48 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.06.24 hétfő, 08:11:18
Mérhetünk egy turbó nyomást, ha átjössz.
(és beszélhetnénak a bringatartóról is.)
Fél 5 - 5 felé megyek feléd, ha az jó.
Bringatartóra találj ki valami jó árat
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.24 hétfő, 08:33:15 írta Hidymester
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26986 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 09:36:59 »
Idézetet írta: henki - 2013.06.23 vasárnap, 14:59:41
gondolom ugyanazt a számot fogom látni mind a 4 en. ezekszerint 2.2 esek között is van külömbség a porlasztó tipusokban?
A típust igen, a kalibrációs kódot nem.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26987 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 10:16:48 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.06.24 hétfő, 08:27:48
Fél 5 - 5 felé megyek feléd, ha az jó.
Bringatartóra találj ki valami jó árat
Ok. Ha én találom ki az árat, akkor az tényleg jó lesz!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Hidymester
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26988 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 11:42:35 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.06.24 hétfő, 08:05:31
Sziasztok!
Segítségeteke szeretném kérni. Eltűnt az erő a motorból, vagyis mintha ellustult volna.
9 napig állt az autó, utána mikor beindítottam nem volt semmi különös, nem volt semmi hibajelzés. Mentem vele pár km-t és csak az tűnt fel, hogy 1800-tól nem indul meg. Addig nagyjából ugyanúgy megy. Ha pörgetem, akkor kb 3500-től kezd megindulni. Olyan mintha akkortól kezdene tölteni a turbo, de semmi füst.
Mi lehet a baj?
Még annyival egészíteném ki, hogy az állás alatt megpucoltam a MAF szenzort, illetve kb 1 hónapja raktam a tankba Protec adalékot. Attól viszont pár száz km után elkezdett hangosan kopogni a motor alapjárat közelében vagy kis fordulaton terhelésnél. Ha alapjáraton bekapcsolom a klímát akkor jobban hallható. Már csak 1/8-ig van a tank, reggel tankoltam OMV premium dízelt, hátha jobb lesz.
Már csereérett az akksim is, viszont a műszerteszt szerint a villamos fogyasztók bekapcsolása után a feszültsége járó motornál is leesik 12 V környékére
Lehet kapcsolat a fentiek meg a turbonyomás probléma között?
Naplózva
roberto76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26989 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 14:59:20 »
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene:
Vákumos változó geos turbó vezérlése hogy müködik?
Mi vezérli a turbót? A problémám a következő nem mindig tölt rendesen az autó néha olyan mintha turbó nélkül menne. Menet közben újra indítom az autót és olyan mintha seggbe rúgták volna a kocsit. Változó hogy mikor áll le a vezérlés de újraindítás után mindig jó.
Köszi a válaszokat. A membrán allatt a vezérlő tengely könnyen jár.
köszi a válaszokat
A másik problémám meghalt a ZEN a generátoromon van vkinek ötlete mivel lehet leszedni?
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26990 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 17:06:27 »
Idézetet írta: roberto76 - 2013.06.24 hétfő, 14:59:20
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene:
Vákumos változó geos turbó vezérlése hogy müködik?
Mi vezérli a turbót? A problémám a következő nem mindig tölt rendesen az autó néha olyan mintha turbó nélkül menne. Menet közben újra indítom az autót és olyan mintha seggbe rúgták volna a kocsit. Változó hogy mikor áll le a vezérlés de újraindítás után mindig jó.
Köszi a válaszokat. A membrán allatt a vezérlő tengely könnyen jár.
köszi a válaszokat
A másik problémám meghalt a ZEN a generátoromon van vkinek ötlete mivel lehet leszedni?
a kipufogó gáz asszem
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26991 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 18:09:32 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.06.24 hétfő, 11:42:35
Még annyival egészíteném ki, hogy az állás alatt megpucoltam a MAF szenzort, illetve kb 1 hónapja raktam a tankba Protec adalékot. Attól viszont pár száz km után elkezdett hangosan kopogni a motor alapjárat közelében vagy kis fordulaton terhelésnél. Ha alapjáraton bekapcsolom a klímát akkor jobban hallható. Már csak 1/8-ig van a tank, reggel tankoltam OMV premium dízelt, hátha jobb lesz.
Már csereérett az akksim is, viszont a műszerteszt szerint a villamos fogyasztók bekapcsolása után a feszültsége járó motornál is leesik 12 V környékére
Lehet kapcsolat a fentiek meg a turbonyomás probléma között?
Járó motornál 12V környékére eső feszültség = generátor nem tölt.
Naplózva
Hidymester
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26992 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 18:58:39 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.06.24 hétfő, 18:09:32
Járó motornál 12V környékére eső feszültség = generátor nem tölt.
Nagyobb fogyasztók nélkül 14,3V korül mutat a műszer, de ha nem tölt rendesen a generátor, akkor miért nem ég a töltéshibajelző?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26993 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 19:13:29 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.06.24 hétfő, 18:58:39
Nagyobb fogyasztók nélkül 14,3V korül mutat a műszer, de ha nem tölt rendesen a generátor, akkor miért nem ég a töltéshibajelző?
Tölteni tölt akkor, de nem rendesen. Vagy valami nagyon zabál. Kéne áramfelvételt nézni, meg rendesen akkun mérni a feszültséget.
Naplózva
Hidymester
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26994 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 19:14:16 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.06.24 hétfő, 11:42:35
Még annyival egészíteném ki, hogy az állás alatt megpucoltam a MAF szenzort, illetve kb 1 hónapja raktam a tankba Protec adalékot. Attól viszont pár száz km után elkezdett hangosan kopogni a motor alapjárat közelében vagy kis fordulaton terhelésnél. Ha alapjáraton bekapcsolom a klímát akkor jobban hallható. Már csak 1/8-ig van a tank, reggel tankoltam OMV premium dízelt, hátha jobb
Lehet kapcsolat a fentiek meg a turbonyomás probléma között?
Délután Styleair segítségével megnéztük, hogy van-e hibakód (nincs) és mértünk turbónyomást. Gyakorlatilag nem tölt a turbo kb 0,2 bar nyomásemelkedés volt 4000-es fordulat körül.
A MAF szenzorról lehúztam a csatlakozót és semmi nem történt, ez így normális?
Egyébként a turbo és az EGR is vákumos.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26995 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 19:25:17 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.06.24 hétfő, 19:14:16
Délután Styleair segítségével megnéztük, hogy van-e hibakód (nincs) és mértünk turbónyomást. Gyakorlatilag nem tölt a turbo kb 0,2 bar nyomásemelkedés volt 4000-es fordulat körül.
A MAF szenzorról lehúztam a csatlakozót és semmi nem történt, ez így normális?
Egyébként a turbo és az EGR is vákumos.
mivel mértétek meg?
fszuperem van annál hogy lehet ezt megtenni melyik értéket kell nézni?illetve mennyi a megfelelő érték ha valaki tudja?
üdv Attila
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26996 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 19:27:46 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.06.24 hétfő, 19:14:16
Délután Styleair segítségével megnéztük, hogy van-e hibakód (nincs) és mértünk turbónyomást. Gyakorlatilag nem tölt a turbo kb 0,2 bar nyomásemelkedés volt 4000-es fordulat körül.
A MAF szenzorról lehúztam a csatlakozót és semmi nem történt, ez így normális?
Egyébként a turbo és az EGR is vákumos.
A vákum jó azt is néztétek?Mert ha nincs akkor nem mozgatja a geometriát.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26997 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 19:32:37 »
Idézetet írta: Hidymester - 2013.06.24 hétfő, 19:14:16
Délután Styleair segítségével megnéztük, hogy van-e hibakód (nincs) és mértünk turbónyomást. Gyakorlatilag nem tölt a turbo kb 0,2 bar nyomásemelkedés volt 4000-es fordulat körül.
A MAF szenzorról lehúztam a csatlakozót és semmi nem történt, ez így normális?
Egyébként a turbo és az EGR is vákumos.
Pontosítok 0,4-0,7 Bar mozgás volt (-0,5-ről ment fel max 0,2-ig), ami nagyon elmarad 1,5-től.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.06.24 hétfő, 19:36:10 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26998 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 19:33:31 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.06.24 hétfő, 19:27:46
A vákum jó azt is néztétek?Mert ha nincs akkor nem mozgatja a geometriát.
Azt hogy kell leellenőrizni?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #26999 Dátum:
2013.06.24 hétfő, 19:35:11 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.06.24 hétfő, 19:25:17
mivel mértétek meg?
fszuperem van annál hogy lehet ezt megtenni melyik értéket kell nézni?illetve mennyi a megfelelő érték ha valaki tudja?
üdv Attila
ELM327(BT) + Android telo + Torque sw.
1.4-1,6 Bar között jó.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
533
534
535
536
537
538
539
[
540
]
541
542
543
544
545
546
547
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ