Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 04:45:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 533 534 535 536 537 538 539 [540] 541 542 543 544 545 546 547 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14632121 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #26950 Dátum: 2013.06.19 szerda, 17:46:13 »

Erre van valakinek ötlete?
át,vezérlővel együtt.de akarod te azt?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikhail Mondeo Ghia
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56



E-mail
« Új hozzászólás #26951 Dátum: 2013.06.19 szerda, 19:48:49 »

Tisztelt Fórumtárs!
A gázadáskor jelentkező erős füstölés, az mindig levegő hiányra, és tökéletlen égési folyamatra utal a rendszerben. Én alaposan átvizsgálnám a turbó csöveket. Ahol olajfoltot látsz a csövön ott fúj ki. Ajánlatos még ellenörizni a levegő szűrő állapotát is. A motor olajszűrő lehet bármilyen ismertebb márka. A gázolaj szűrőből BOSCH vagy a gyári.  A motor olajból tökéletesen megfelel a gyári 5W30 FORD Formula F. Az olaj csere periódus 10-15 ezer Km-ént javasolt. Itt megoszlanak a vélemények. A sürübb olaj csere, csak kiméli a motort. Az EGR dugózással egyetértek. EURO IV besorolásu motorok esetén a dugozás, hiba jelzést ad, minden következmény nélkül, ami könnyen törölhető. EUROIII motorok esetében nincs gond. A dugózás után a gépezet dinamikusabb lessz, és szebben jár a motor. wave
Tisztelettel László! worship



Köszönöm szépen a válaszodat . Az Egr le van dugozva még az elözö tulaj csinálta meg.
Naplózva

2002 Ford Mondeo Mk3  Turnier 2.0 TDCI Ghia 96 KW
2008 Ford Mondeo Mk4 Turnier 2.0  TDCI Ghia 103 KW
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26952 Dátum: 2013.06.19 szerda, 20:31:30 »


ha macskát akarsz dobálni akkor igen...kinai gagyi csúcsok ha ránézel....be nem tenném az autómba...8-ból 1db volt jó amit kaptam egyszer és lehúztam őket, sőt padon is lelettek forgatva... szomoru1
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #26953 Dátum: 2013.06.19 szerda, 20:44:37 »

ha macskát akarsz dobálni akkor igen...kinai gagyi csúcsok ha ránézel....be nem tenném az autómba...8-ból 1db volt jó amit kaptam egyszer és lehúztam őket, sőt padon is lelettek forgatva... szomoru1

Azt írja Bosch... De ennyiért kicsit hihetetlen...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #26954 Dátum: 2013.06.19 szerda, 21:13:54 »

Azt írja Bosch... De ennyiért kicsit hihetetlen...

nézd meg a megmunkálását...BOSCH ilyet nem ad ki....és tálcában sem árul.
Ir sokmindent...mondeo 130LE tdci-hez is tud...csak nem bosch van benne pl... szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.19 szerda, 21:17:19 írta Bunyek » Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26955 Dátum: 2013.06.19 szerda, 22:34:38 »

na a multkori gázadásos leállás egy P0335 ös hibakódot generált. főtengely fordulatszám szenzor A áramkör. vagy vmi ilyesmit irt a gép. nézzem meg a főtengely jeladó csatiját vagy cseréljem ki vagy mit csináljak szerintetek?


erre vkinek ötlet/javaslat?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26956 Dátum: 2013.06.19 szerda, 22:37:35 »


erre vkinek ötlet/javaslat?
nézd végig a kábelét és cseréld is ki szerintem! a wikiben is ez van leírva erre a hibakódra!

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
G.Robi
Vendég
« Új hozzászólás #26957 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 13:19:20 »

Hali! Segitséget kérek! 2003-as tdci mondeómnak van olyan problémája,hogy valamiért nem gyorsul. Nyomom a gázt és csak lassan indul meg,de utána megy. Rámértek  a turbóra azzal nincs gond. kb 2hónapja lettek felújitva az inyektorok. Ford szervizbe nem tudnak mit kezdeni vele. Kipucoltak mindent,de most sem jó!
Valaki,ha tudna segiteni,azt megköszönném!
Esetleg egy hozzáértő szerelőt Zalaegerszeg környékén. Robi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26958 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 15:07:28 »

Hali! Segitséget kérek! 2003-as tdci mondeómnak van olyan problémája,hogy valamiért nem gyorsul. Nyomom a gázt és csak lassan indul meg,de utána megy. Rámértek  a turbóra azzal nincs gond. kb 2hónapja lettek felújitva az inyektorok. Ford szervizbe nem tudnak mit kezdeni vele. Kipucoltak mindent,de most sem jó!
Valaki,ha tudna segiteni,azt megköszönném!
Esetleg egy hozzáértő szerelőt Zalaegerszeg környékén. Robi.

Nézd meg az EGR-től lefelé menő "S" alakú csövet. Ha trutymós, akkor az kuka. Ha az a cső lyukas, az okoz ilyen problémákat.
Naplózva
David89
Vendég
« Új hozzászólás #26959 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 15:52:09 »

Sziasztok!

131 Le s 2002 es (FMBA) Mondeom izzitásjelzője villogni kezdett, az autó gyenge volt. Motorja fordulatszám ejtésekor kopogó hangot hallat. A diag. kimutatta, h. az egyik porlasztóm hibás. Kesöbb kiderült, hogy csak "elprogramozódott". Ujra programozás után a hibaüzenet megszünt. Az összes porlasztót megvizsgaltak probapadon, és hibátlanok. A motor ujra erős, de a hangot még mindíg halljuk. A magasnyomású szivattyú rendben van.
Mi produkálhatja meg ezta  hangot?
A szerelő valami főtengely jeladóra gyanakszik, ha jól értettem. Esetleg más tippek?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Dávid
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26960 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 15:58:22 »

Nézd meg az EGR-től lefelé menő "S" alakú csövet. Ha trutymós, akkor az kuka. Ha az a cső lyukas, az okoz ilyen problémákat.
Ha csak a bilincs lazult és ott ereszti ki kicsit az olajat, akkor még nem kuka. Ha lyukas a cső (nem csak a két végén), akkor kuka. Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
pietro6923
Vendég
« Új hozzászólás #26961 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 20:03:54 »

Sziasztok!! Olyan kérdésem lenne, hogy egy felújított porlasztónak mennyi az élettartama? érdemes felújítattni?
 help
A második kérdésem az lenne ha cserélem a porlasztókat, és a pumpát, tudok bele bosch-t rakatni a mostani delphi helyett?
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.20 csütörtök, 20:25:40 írta pietro6923 » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #26962 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 20:24:34 »

Sziasztok!! Olyan kérdésem lenne, hogy egy felújított porlasztónak mennyi az élettartama? érdemes felújítattni?
 help

több dologtól függ. attól, h megcsinálják e rendesen, nagynyomású jó e, azt is újítják e. meg ilyenek. km-ben nem tudom mennyi a jó élettartama.  de nemegy  olyan beírás volt itt h felújítás óta elment 10.000-et és rossz megint. na ilyen a gagyi "újítás"

filep diesel-el van jó tapasztalat eddig, őket dícsérik.  2 kiló a 4

én lehet megpróbálnám a bontottakat. akár úgy is, h itthonról kiküldeni.  de olaszba lehet 1 hamburger áráért is adnak, 1 olyanból amit kockáznának már mert aggat  smile
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.20 csütörtök, 20:26:47 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26963 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 20:27:02 »

Sziasztok!! Olyan kérdésem lenne, hogy egy felújított porlasztónak mennyi az élettartama? érdemes felújítattni?
 help

hali! az attól függ hogy hol csináltatod milyen alkatrészekből csinálták illetve a tönkremenetel okát is feltárják pl ha a szivattyúd is rossz akkor az új csúcsok is mennek a kukába! igazából itt a fórumon is vannak olyanok akinek már 100e km-t is elment a gépe a felújított csúccsal!ha jó helyen csináltatod szerintem nem lehet gond a felújított csúccsal!
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
pietro6923
Vendég
« Új hozzászólás #26964 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 20:48:27 »

Ezek a gyökér digok újították a pumpát azzal elmentem 35000km, most ugyenezek az emberek vizsgálták az autót, azt mondják a pumpa jó bemérték,( meg hát ugye ők ujították, jgy az nem lehet rossz szerintük ..) most 550 eurot kérnének a porlasztók felújításáért, ami nem is lenne olyan drága,,,,, csak én ezekbe nem tudok bízni, mikor utoljára pl 2 hétig kóperáltak az autón, mire elhitték hogy tényleg valami baja van.... ezért keseredtem el és akartam inkább eladni, de most felszívom magam novemberbe kérek egy hét szabit, hazamegyek és megcsináltatom.
Most nézegetem Filep Dieselt, azt mondjátok elég jók, korrektek. ők 1 hét alatt bizti meg csinálják ugye?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26965 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 20:52:19 »

Ezek a gyökér digok újították a pumpát azzal elmentem 35000km, most ugyenezek az emberek vizsgálták az autót, azt mondják a pumpa jó bemérték,( meg hát ugye ők ujították, jgy az nem lehet rossz szerintük ..) most 550 eurot kérnének a porlasztók felújításáért, ami nem is lenne olyan drága,,,,, csak én ezekbe nem tudok bízni, mikor utoljára pl 2 hétig kóperáltak az autón, mire elhitték hogy tényleg valami baja van.... ezért keseredtem el és akartam inkább eladni, de most felszívom magam novemberbe kérek egy hét szabit, hazamegyek és megcsináltatom.
Most nézegetem Filep Dieselt, azt mondjátok elég jók, korrektek. ők 1 hét alatt bizti meg csinálják ugye?


Kérjél tőlük időpontot és egy nap alatt megcsinálják. én is ott csináltattam. Alkatrésszel, diaggal, szereléssel együtt brutto 70/db volt.
Naplózva
pietro6923
Vendég
« Új hozzászólás #26966 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 21:02:45 »

Kérjél tőlük időpontot és egy nap alatt megcsinálják. én is ott csináltattam. Alkatrésszel, diaggal, szereléssel együtt brutto 70/db volt.
Köszi az infot, és ebből a delphi rendszerből tudnak boscht csinálni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26967 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 21:04:38 »

Köszi az infot, és ebből a delphi rendszerből tudnak boscht csinálni?
persze előveszik a varázspálcájukat és átváltoztatják nyes

tdci-ben csak delphi rendszer volt mk3-ban
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
pietro6923
Vendég
« Új hozzászólás #26968 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 21:13:25 »

persze előveszik a varázspálcájukat és átváltoztatják nyes

tdci-ben csak delphi rendszer volt mk3-ban

 nyes :nyes:MMMM Pedig azt mondják itt az olaszok hogy a bosch jobb lenne!!!! Hát mindjárt besírok taps köszi az infot, na ezért fogom hazavinni szereltetni worship
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #26969 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 21:16:36 »


 nyes :nyes:MMMM Pedig azt mondják itt az olaszok hogy a bosch jobb lenne!!!! Hát mindjárt besírok taps köszi az infot, na ezért fogom hazavinni szereltetni worship


Az lehet, hogy jobb lenne (hallottam már pro és kontra is) de a TDCi-t delphivel szerelik. Ha jól tudom a TDDi-ben lehet/van Bosch. De ezt a guruk úgyis megmondják.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #26970 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 21:50:20 »

Az lehet, hogy jobb lenne (hallottam már pro és kontra is) de a TDCi-t delphivel szerelik. Ha jól tudom a TDDi-ben lehet/van Bosch. De ezt a guruk úgyis megmondják.
abban az van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
David89
Vendég
« Új hozzászólás #26971 Dátum: 2013.06.21 péntek, 08:18:32 »

Sziasztok!

131 Le s 2002 es (FMBA) Mondeom izzitásjelzője villogni kezdett, az autó gyenge volt. Motorja fordulatszám ejtésekor kopogó hangot hallat. A diag. kimutatta, h. az egyik porlasztóm hibás. Kesöbb kiderült, hogy csak "elprogramozódott". Ujra programozás után a hibaüzenet megszünt. Az összes porlasztót megvizsgaltak probapadon, és hibátlanok. A motor ujra erős, de a hangot még mindíg halljuk. A magasnyomású szivattyú rendben van.
Mi produkálhatja meg ezta  hangot?
A szerelő valami főtengely jeladóra gyanakszik, ha jól értettem. Esetleg más tippek?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Dávid

Pontosabban inkabb "csörög", 2000-es fordulat körül!

Segítségeteket előre is köszönöm

Dávid
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #26972 Dátum: 2013.06.21 péntek, 10:15:36 »

át,vezérlővel együtt.de akarod te azt?
A következö a helyzet:
A motorból takk-takk-takk hallatszik, de nem a csúcs.
A csúcsokat és valoszínüleg a szivattyút is felujítani kell.
A segédszíj rendszer se áll a helyzet magaslatán.

Bontott motorral jobban járnék, és jelenleg ezt találtam ami komplett mindennel együtt.
Van 2002-es is, de abban nincs benne a csúcs és a szivattyú.

Gazdaságossági okai vannak ennek a variációnak...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #26973 Dátum: 2013.06.21 péntek, 11:05:33 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=13121.msg775845#msg775845 ha csak a motor kell megtudunk egyezni  worship
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26974 Dátum: 2013.06.22 szombat, 23:31:36 »

2.2 tdci be való porlasztók tipuskódját v vmit ami alapján egyértelmüen beazonosithatóak hol tudom megnézni? porlasztókra van irva esetleg?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26975 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 10:26:16 »

2.2 tdci be való porlasztók tipuskódját v vmit ami alapján egyértelmüen beazonosithatóak hol tudom megnézni? porlasztókra van irva esetleg?
A porlasztón van rajta.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26976 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 10:33:31 »

ki kell venni v kivülről is leolvasható???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26977 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 10:40:11 »

ki kell venni v kivülről is leolvasható???
Kivülről is leolvasható.Nem kell kivenni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26978 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 11:51:47 »

ki kell venni v kivülről is leolvasható???

Nem árt egy fogászati tükör meg egy apró zseblámpa, de elvileg megoldható kiszedés nélkül is. A csatlakozót lehet, le kell venni hozzá a PCS-ről, de az nem nagy ügy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26979 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 14:59:41 »

Nem árt egy fogászati tükör meg egy apró zseblámpa, de elvileg megoldható kiszedés nélkül is. A csatlakozót lehet, le kell venni hozzá a PCS-ről, de az nem nagy ügy.

AndyA


gondolom ugyanazt a számot fogom látni mind a 4 en. ezekszerint 2.2 esek között is van külömbség a porlasztó tipusokban?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26980 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 15:03:59 »


gondolom ugyanazt a számot fogom látni mind a 4 en. ezekszerint 2.2 esek között is van külömbség a porlasztó tipusokban?
Nem, minden csúcsnak más a kalibrációs kódja.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #26981 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 15:08:21 »

Nem, minden csúcsnak más a kalibrációs kódja.

én arra számra vagyok kiváncsi ami alapján azt mondom valakinek h szerezz nekem 4 ilyen porlasztót. a kalibrációs kódot nem öszerakáskor és beállitáskor kapják???
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26982 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 15:09:55 »

én arra számra vagyok kiváncsi ami alapján azt mondom valakinek h szerezz nekem 4 ilyen porlasztót. a kalibrációs kódot nem öszerakáskor és beállitáskor kapják???

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Common_Rail_Injector_Types

Itt a delphi számnak az utolsó 3 száma meg a betű, ami alapján szokás azonosítani.
Naplózva
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #26983 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 08:05:31 »

Sziasztok!

Segítségeteke szeretném kérni. Eltűnt az erő a motorból, vagyis mintha ellustult volna.

9 napig állt az autó, utána mikor beindítottam nem volt semmi különös, nem volt semmi hibajelzés. Mentem vele pár km-t és csak az tűnt fel, hogy 1800-tól nem indul meg. Addig nagyjából ugyanúgy megy. Ha pörgetem, akkor kb 3500-től kezd megindulni. Olyan mintha akkortól kezdene tölteni a turbo, de semmi füst.

Mi lehet a baj?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26984 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 08:11:18 »

Sziasztok!

Segítségeteke szeretném kérni. Eltűnt az erő a motorból, vagyis mintha ellustult volna.

9 napig állt az autó, utána mikor beindítottam nem volt semmi különös, nem volt semmi hibajelzés. Mentem vele pár km-t és csak az tűnt fel, hogy 1800-tól nem indul meg. Addig nagyjából ugyanúgy megy. Ha pörgetem, akkor kb 3500-től kezd megindulni. Olyan mintha akkortól kezdene tölteni a turbo, de semmi füst.

Mi lehet a baj?
Mérhetünk egy turbó nyomást, ha átjössz.  Wink
(és beszélhetnénak a bringatartóról is.)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #26985 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 08:27:48 »

Mérhetünk egy turbó nyomást, ha átjössz.  Wink
(és beszélhetnénak a bringatartóról is.)

Fél 5 - 5 felé megyek feléd, ha az jó.

Bringatartóra találj ki valami jó árat  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.24 hétfő, 08:33:15 írta Hidymester » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #26986 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 09:36:59 »


gondolom ugyanazt a számot fogom látni mind a 4 en. ezekszerint 2.2 esek között is van külömbség a porlasztó tipusokban?

A típust igen, a kalibrációs kódot nem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26987 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 10:16:48 »

Fél 5 - 5 felé megyek feléd, ha az jó.

Bringatartóra találj ki valami jó árat  Wink
Ok. Ha én találom ki az árat, akkor az tényleg jó lesz!  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #26988 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 11:42:35 »

Sziasztok!

Segítségeteke szeretném kérni. Eltűnt az erő a motorból, vagyis mintha ellustult volna.

9 napig állt az autó, utána mikor beindítottam nem volt semmi különös, nem volt semmi hibajelzés. Mentem vele pár km-t és csak az tűnt fel, hogy 1800-tól nem indul meg. Addig nagyjából ugyanúgy megy. Ha pörgetem, akkor kb 3500-től kezd megindulni. Olyan mintha akkortól kezdene tölteni a turbo, de semmi füst.

Mi lehet a baj?

Még annyival egészíteném ki, hogy az állás alatt megpucoltam a MAF szenzort, illetve kb 1 hónapja raktam a tankba Protec adalékot. Attól viszont pár száz km után elkezdett hangosan kopogni a motor alapjárat közelében vagy kis fordulaton terhelésnél. Ha alapjáraton bekapcsolom a klímát akkor jobban hallható. Már csak 1/8-ig van a tank, reggel tankoltam OMV premium dízelt, hátha jobb lesz.

Már csereérett az akksim is, viszont a műszerteszt szerint a villamos fogyasztók bekapcsolása után a feszültsége járó motornál is leesik 12 V környékére

Lehet kapcsolat a fentiek meg a turbonyomás probléma között?
Naplózva
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #26989 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 14:59:20 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene:

Vákumos változó geos turbó vezérlése hogy müködik?
Mi vezérli a turbót? A problémám a következő nem mindig tölt rendesen az autó néha olyan mintha turbó nélkül menne. Menet közben újra indítom az autót és olyan mintha seggbe rúgták volna a kocsit. Változó hogy mikor áll le a vezérlés de újraindítás után mindig jó.
Köszi a válaszokat. A membrán allatt a vezérlő tengely könnyen jár.

köszi a válaszokat

A másik problémám meghalt a ZEN a generátoromon van vkinek ötlete mivel lehet leszedni?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #26990 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 17:06:27 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene:

Vákumos változó geos turbó vezérlése hogy müködik?
Mi vezérli a turbót? A problémám a következő nem mindig tölt rendesen az autó néha olyan mintha turbó nélkül menne. Menet közben újra indítom az autót és olyan mintha seggbe rúgták volna a kocsit. Változó hogy mikor áll le a vezérlés de újraindítás után mindig jó.
Köszi a válaszokat. A membrán allatt a vezérlő tengely könnyen jár.

köszi a válaszokat

A másik problémám meghalt a ZEN a generátoromon van vkinek ötlete mivel lehet leszedni?
a kipufogó gáz  asszem  Roll Eyes
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26991 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 18:09:32 »

Még annyival egészíteném ki, hogy az állás alatt megpucoltam a MAF szenzort, illetve kb 1 hónapja raktam a tankba Protec adalékot. Attól viszont pár száz km után elkezdett hangosan kopogni a motor alapjárat közelében vagy kis fordulaton terhelésnél. Ha alapjáraton bekapcsolom a klímát akkor jobban hallható. Már csak 1/8-ig van a tank, reggel tankoltam OMV premium dízelt, hátha jobb lesz.

Már csereérett az akksim is, viszont a műszerteszt szerint a villamos fogyasztók bekapcsolása után a feszültsége járó motornál is leesik 12 V környékére

Lehet kapcsolat a fentiek meg a turbonyomás probléma között?


Járó motornál 12V környékére eső feszültség = generátor nem tölt.
Naplózva
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #26992 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 18:58:39 »

Járó motornál 12V környékére eső feszültség = generátor nem tölt.

Nagyobb fogyasztók nélkül 14,3V korül mutat a műszer, de ha nem tölt rendesen a generátor, akkor miért nem ég a töltéshibajelző?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #26993 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:13:29 »

Nagyobb fogyasztók nélkül 14,3V korül mutat a műszer, de ha nem tölt rendesen a generátor, akkor miért nem ég a töltéshibajelző?

Tölteni tölt akkor, de nem rendesen. Vagy valami nagyon zabál. Kéne áramfelvételt nézni, meg rendesen akkun mérni a feszültséget.
Naplózva
Hidymester
Vendég
« Új hozzászólás #26994 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:14:16 »

Még annyival egészíteném ki, hogy az állás alatt megpucoltam a MAF szenzort, illetve kb 1 hónapja raktam a tankba Protec adalékot. Attól viszont pár száz km után elkezdett hangosan kopogni a motor alapjárat közelében vagy kis fordulaton terhelésnél. Ha alapjáraton bekapcsolom a klímát akkor jobban hallható. Már csak 1/8-ig van a tank, reggel tankoltam OMV premium dízelt, hátha jobb

Lehet kapcsolat a fentiek meg a turbonyomás probléma között?


Délután Styleair segítségével megnéztük, hogy van-e hibakód (nincs) és mértünk turbónyomást. Gyakorlatilag nem tölt a turbo kb 0,2 bar nyomásemelkedés volt 4000-es fordulat körül.
A MAF szenzorról lehúztam a csatlakozót és semmi nem történt, ez így normális?

Egyébként a turbo és az EGR is vákumos.
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #26995 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:25:17 »

Délután Styleair segítségével megnéztük, hogy van-e hibakód (nincs) és mértünk turbónyomást. Gyakorlatilag nem tölt a turbo kb 0,2 bar nyomásemelkedés volt 4000-es fordulat körül.
A MAF szenzorról lehúztam a csatlakozót és semmi nem történt, ez így normális?

Egyébként a turbo és az EGR is vákumos.
mivel mértétek meg?
fszuperem van annál hogy lehet ezt megtenni melyik értéket kell nézni?illetve mennyi a megfelelő érték ha valaki tudja?
üdv Attila
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #26996 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:27:46 »

Délután Styleair segítségével megnéztük, hogy van-e hibakód (nincs) és mértünk turbónyomást. Gyakorlatilag nem tölt a turbo kb 0,2 bar nyomásemelkedés volt 4000-es fordulat körül.
A MAF szenzorról lehúztam a csatlakozót és semmi nem történt, ez így normális?

Egyébként a turbo és az EGR is vákumos.
A vákum jó azt is néztétek?Mert ha nincs akkor nem mozgatja a geometriát.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26997 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:32:37 »

Délután Styleair segítségével megnéztük, hogy van-e hibakód (nincs) és mértünk turbónyomást. Gyakorlatilag nem tölt a turbo kb 0,2 bar nyomásemelkedés volt 4000-es fordulat körül.
A MAF szenzorról lehúztam a csatlakozót és semmi nem történt, ez így normális?

Egyébként a turbo és az EGR is vákumos.
Pontosítok 0,4-0,7 Bar mozgás volt (-0,5-ről ment fel max 0,2-ig), ami nagyon elmarad 1,5-től.
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.24 hétfő, 19:36:10 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26998 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:33:31 »

A vákum jó azt is néztétek?Mert ha nincs akkor nem mozgatja a geometriát.
Azt hogy kell leellenőrizni?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #26999 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 19:35:11 »

mivel mértétek meg?
fszuperem van annál hogy lehet ezt megtenni melyik értéket kell nézni?illetve mennyi a megfelelő érték ha valaki tudja?
üdv Attila
ELM327(BT) + Android telo + Torque sw.
1.4-1,6 Bar között jó.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 533 534 535 536 537 538 539 [540] 541 542 543 544 545 546 547 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.