Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 07:11:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 [1498] 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21951203 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #74850 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 16:12:46 »

Sziasztok!

Van, akinek működik a ForScan és az elm327 2003 előtti Diesel Mondival? Nekem a 2001es tddi-vel nem akar, de más autót évjárat öt szépen visz.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #74851 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 16:20:32 »

Sziasztok!

Van, akinek működik a ForScan és az elm327 2003 előtti Diesel Mondival? Nekem a 2001es tddi-vel nem akar, de más autót évjárat öt szépen visz.
más elm327el próbáld, mennie kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #74852 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 17:30:06 »

más elm327el próbáld, mennie kell

Próbáltam kettővel, de egyikkel se ment... Sad milyen árban vannak azok, amik tényleg működnek vele?
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.16 csütörtök, 17:36:13 írta gnorbi » Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #74853 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 17:54:39 »

Próbáltam kettővel, de egyikkel se ment... Sad milyen árban vannak azok, amik tényleg működnek vele?

Olyanra keress, hogy Vin-T. Aliexpress, eBay stb. egyformán értékes. 15-20 Eurós kategória, de akár az USB, akár a BT verzió megbízhatóan működik, és kapcsolós, azaz tudja mind a két CAN-bus-t.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #74854 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 18:32:17 »

Olyanra keress, hogy Vin-T. Aliexpress, eBay stb. egyformán értékes. 15-20 Eurós kategória, de akár az USB, akár a BT verzió megbízhatóan működik, és kapcsolós, azaz tudja mind a két CAN-bus-t.

AndyA


A második az ilyen 4.000ft környéki volt, de nincs rajta kapcsoló...akkor megvan a hiba. Smiley
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #74855 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 18:49:20 »

Tisztelt Fórumtárs!
A hőfokjeladó a motorral szemben állva a szervószivattyú ékszíjtárcsája mögött van elrejtve. A szíjtárcsán van nagyobb átmérőjű szerelő nyílás. A cseréhez speciális, vagy átalakított, felhasított, hosszított, hatlapú, dugókulcs kell. wave
Tisztelettel László! worship 

Tisztelettel!
Na ma direktbe "érintettem" a venti motorját is az akksiról, így megindult.
Megmozgattam a csatikat, majd ELM és teszt kör. 95-96-nál (I-es állás) nem kapcsolt, viszont ahogy elérte a 105C-t, egyből megindult a ventilátor és ment is 97C-ig, majd lekapcsolt.
Szóval nem győzött meg arról, hogy jó a venti elektronikája.
Így valszeg marad a szerelő, mert a jeladó már macerássab és nem szeretnék, nagyobb kárt okozni.
Vagy esetleg javaslat?
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #74856 Dátum: 2018.08.16 csütörtök, 18:58:13 »

Sziasztok,

kormánymű felújítását kivel érdemes elvégeztetni? Van ajánlott szerelő, szerviz?

üdv,
Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #74857 Dátum: 2018.08.17 péntek, 11:16:52 »

Sziasztok!

Szétmállott a mondeomon (MK3, 2004-es TDCi) az antennatalp és az antennaszár.

Segítenétek, hogyen lehet ez cserélni, leszedni?

És honnan tudnék vmi újjat, vagy müködöt rendelni?

Köszi, üdv:
Laci
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #74858 Dátum: 2018.08.17 péntek, 11:44:06 »

Sziasztok!

Szétmállott a mondeomon (MK3, 2004-es TDCi) az antennatalp és az antennaszár.

Segítenétek, hogyen lehet ez cserélni, leszedni?

És honnan tudnék vmi újjat, vagy müködöt rendelni?

Köszi, üdv:
Laci

Kiveszed a lámpát a plafonból, és már látni fogod a T20-as csavarhúzóra járó csavar fejét.

Amíg nincs másik, ne szedd ki, különben be fog ázni az autó. Smiley

Pót-antennatalpat eBay-Aliexpress vonalon 2-3 Eurós kategóriában találsz, és egy akármilyen hozzá passzoló antennaszár sem az az eszelős tétel. Ha gyári antennát akarsz, a talp még akkor is jó ugyanez, de akkor olyan 15-20 Euróval kell számolj.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kjanos19
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #74859 Dátum: 2018.08.19 vasárnap, 13:10:05 »

Sziasztok!

Valaki valami tipp miért villog malacfarok már gyújtáskor is?

Hibát törölni nem tudtuk. 1. Henger kopogás vmi ilyen hibát dobott.

Nincs vmi otthoni módszer a törlésre? Így nincs akkora kraft a kocsiban de költeni sem akarok már rá, mert nem éri meg . Nem érdekelné ha többet eszik csak ne legyen tiltásban
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 131hp 96kw / 2004.09
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #74860 Dátum: 2018.08.19 vasárnap, 16:26:15 »

Sziasztok!

Valaki valami tipp miért villog malacfarok már gyújtáskor is?

Hibát törölni nem tudtuk. 1. Henger kopogás vmi ilyen hibát dobott.

Nincs vmi otthoni módszer a törlésre? Így nincs akkora kraft a kocsiban de költeni sem akarok már rá, mert nem éri meg . Nem érdekelné ha többet eszik csak ne legyen tiltásban
pcsúcs hiba,vészüzem.ezt nem lehet megúszni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kjanos19
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


E-mail
« Új hozzászólás #74861 Dátum: 2018.08.19 vasárnap, 16:28:20 »

pcsúcs hiba,vészüzem.ezt nem lehet megúszni...

Átmenetileg sem törölhető? Fizikai elektronika becsapás is érdekel.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 131hp 96kw / 2004.09
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #74862 Dátum: 2018.08.19 vasárnap, 19:02:03 »

Átmenetileg sem törölhető? Fizikai elektronika becsapás is érdekel.
nem. a rossz csúcsnál mindig jelezni fog a kopogás érzékelő.Add el ár alatt hibásan, vagy javíttasd meg.sok lehetőséged nincs.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #74863 Dátum: 2018.08.20 hétfő, 09:14:10 »

Sziasztok,

kormánymű felújítását kivel érdemes elvégeztetni? Van ajánlott szerelő, szerviz?

üdv,
Zoli

Sziasztok,

erre valaki?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #74864 Dátum: 2018.08.21 kedd, 14:48:49 »

Sziasztok!nem rég ki lett pucolva az egr es a szivosor közötti cső, nem kicsit volt kormos.azota viszont van egy érdekes hang,amit leginkább hideg motornál hallani 1000-2500 fordulat között mégpedig ugy mikor visszaengedem a gázt, vagy motorfekezek.kb 2-3 másodpercig tart ez a a fütyülés, meleg motornál is csinálja de halkabban.tovabbi érdekesség mikor van ez a bizonyos fütyülés és nyomok egy gázt, akkor abbahagyja.esetleg valaki valami tipp?1.8 sci
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #74865 Dátum: 2018.08.21 kedd, 15:06:45 »

Sziasztok!nem rég ki lett pucolva az egr es a szivosor közötti cső, nem kicsit volt kormos.azota viszont van egy érdekes hang,amit leginkább hideg motornál hallani 1000-2500 fordulat között mégpedig ugy mikor visszaengedem a gázt, vagy motorfekezek.kb 2-3 másodpercig tart ez a a fütyülés, meleg motornál is csinálja de halkabban.tovabbi érdekesség mikor van ez a bizonyos fütyülés és nyomok egy gázt, akkor abbahagyja.esetleg valaki valami tipp?1.8 sci

Lepörög a turbo?

 eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #74866 Dátum: 2018.08.21 kedd, 15:13:53 »

Hát már néha én is azt hiszem, bar a nyomatékon nem veszem észre hogy lenne turbo Cheesy
Amúgy az elkepzelheto hogy ez a cső adja a hangot mert nem jol zár?tömítésre nem emlékszem hogy lett volna benne.
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
A-magyar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #74867 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 16:01:28 »

Sziasztok Tud valaki erre mondani valamit.Elinditom van hogy annyira leesik az alapjárat hogy majdnem megáll utána vissza megy 1200 körülire egy kicsit hullámzik és utána minden rendben .Ha megállitom a reggeli hideg motor inditás után akkor minden rendben legfeljebb egy kicsit hullámzik az alapjáratom Elöre is köszönöm   https://www.youtube.com/watch?v=HwVz-7cslbU
Naplózva
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #74868 Dátum: 2018.08.24 péntek, 09:57:05 »

Mivel még senki sem ajánlotta a legkézenfekvőbb hibaszűrést ezért én most megteszem:

első körben menj az autóval úgy is hogy közben leállítod a motort és úgy is meghallgatod hogy mikor mit produkál mert azzal a szervót máris ki tudod zárni és jobban is hallod hogy mi és hogyan súrlódik!

Utána emeld meg kerekenként az autót és forgasd körbe a kereket és 6 meg 12 óránál megfogva mozgasd meg hogy nem-e kotyog ugyanis a kerékcsapágy is adhat ki ilyen hangot! Ha semmit sem találtál egyik keréknél sem akkor vedd le a kerekeket és keress kopásnyomokat hogy mi érhet neki minek! Ha ezeket végigcsináltad akkor vagy megtalálod a hibát vagy majd gondolkodhatunk tovább!  wave
Egy ideje nem tudtam ide írni, de közben ez is megoldódott: a fék volt a hiba, pontosabban a kopott féktárcsa. A bal oldali betétek sem voltak túl jók már, de a jobb oldali még annál is vékonyabb volt. Mivel korábban is egyszerre lettek cserélve, nem értem, miért lehetett ekkora különbség köztük. A kivállasodott féktárcsa ért hozzá a kengyelhez, ez adta a hangot. Ezt csak tanulságként írom másoknak, ha hasonlóval találkoznak. Új tárcsák és fékbetétek, azóta csend mindenhol. Cseréljetek idejében féktárcsákat.  wave
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
hgfordmondeo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Új hozzászólás #74869 Dátum: 2018.08.24 péntek, 11:29:29 »

üdv mindenkinek.Új vagyok itt. van egy 2006 MK3 Mondeom 85 KW TDCI. Minden előzmény nélkül menet közben megállt a motorja.Előtte közvetlenül pár másodpercig (kb 10mp)furcsa hangon ment.Nem tudtam elindítani(tréler) OBD kábeles hibakódot nincs. 2 hetet állt uátna feltöltött aakksival nagy nehezen kb 6osódszori hosszas indítózás után elindult.Gázadásra nem reagált, ment kb 30 másodpercet,utána leállítottam,hogy ne küzdjön. Itt a video amit rögzítettem.https://www.dropbox.com/s/g97qtx3zsaud0mg/2018-08-12%2019.28.48.mp4?dl=0
Kérdés: mi a baj? 1.Szétesett a motor a hengerfejnél? 2.Elugrott a vezérlés? 3.Nem kap üzemanyagot? Más? Köszönöm szépen ha tudtok segíteni.
Naplózva
ujfiju
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


« Új hozzászólás #74870 Dátum: 2018.08.24 péntek, 18:49:31 »

Hali

Egy 2005 os 130 lovas faceliftes tdcim van. Most eppen egy dugobol alltunk ki, mert azt vettem eszre hogy a vizhomerseklet 120 fok. Jobban megnezve kiderult hogy hutofokyadek van, de a venti nem forog. Jol tippelem hogy a termosztatom szarodhatott el? Mi a tippetek?
A venti sem 120 sem 90 foknal el sem indul. Most az a terv hogy leghutessel megyunk es max kiallunk a dugobol ha kell.

Udv es koszi,
Ujfiju
Naplózva

2005 MkIII 2.0 Tdci, Ghia, 6 gang, Denso navigation, FlipKey
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #74871 Dátum: 2018.08.25 szombat, 06:50:30 »

Hali

Egy 2005 os 130 lovas faceliftes tdcim van. Most eppen egy dugobol alltunk ki, mert azt vettem eszre hogy a vizhomerseklet 120 fok. Jobban megnezve kiderult hogy hutofokyadek van, de a venti nem forog. Jol tippelem hogy a termosztatom szarodhatott el? Mi a tippetek?
A venti sem 120 sem 90 foknal el sem indul. Most az a terv hogy leghutessel megyunk es max kiallunk a dugobol ha kell.

Udv es koszi,
Ujfiju
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a ventilátor nem kapcsol be akkor a ventilátor vezérléssel lehet a baj, vagy magával a ventilátorral. A termosztát meghibásodásakor a ventilátornak állandóan kéne forognia, megakadályozva a túlmelegedést. Én legelőszőr direktben kipróbálnám a ventilátort, hogy üzemképes e. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #74872 Dátum: 2018.08.25 szombat, 10:20:13 »

Sziasztok!

Elkezdett a motorháztető záram a kulcs balra fordításánál akadni.
Kérdésem, hogy lehet kezdeni vele valamit, vagy gyors csere, míg ki tudom nyitni?
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #74873 Dátum: 2018.08.25 szombat, 11:13:35 »

Sziasztok!

Elkezdett a motorháztető záram a kulcs balra fordításánál akadni.
Kérdésem, hogy lehet kezdeni vele valamit, vagy gyors csere, míg ki tudom nyitni?
Tisztelt Fórumtárs!
A legolcsóbb megoldás egy javító készlet beszerzése és a zárban a kopott elem cseréje. Jól írod. Minél hamarabb, amíg a zár még nyitható, vagy felkészülve a javításra a záron lévő nyíródó csavarokat kicseréled előre, oldhatóra. A készlet nem tartalmaz új nyíródó csavarokat Külön beszerzendő nem kis pénzért. Ha a zár megadja magát akkor a nyitás már elég macerás és sok esetben csak roncsolással nyitható. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #74874 Dátum: 2018.08.25 szombat, 11:39:50 »

Tisztelt Fórumtárs!
A legolcsóbb megoldás egy javító készlet beszerzése és a zárban a kopott elem cseréje. Jól írod. Minél hamarabb, amíg a zár még nyitható, vagy felkészülve a javításra a záron lévő nyíródó csavarokat kicseréled előre, oldhatóra. A készlet nem tartalmaz új nyíródó csavarokat Külön beszerzendő nem kis pénzért. Ha a zár megadja magát akkor a nyitás már elég macerás és sok esetben csak roncsolással nyitható. wave
Tisztelettel László! worship


Tisztelt László!

Sajnos nem találtam javító készletet, esetleg meg tudná mondani, hogy hol lehet kapni, vagy hogy keressem?
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #74875 Dátum: 2018.08.25 szombat, 11:48:05 »


Tisztelt László!

Sajnos nem találtam javító készletet, esetleg meg tudná mondani, hogy hol lehet kapni, vagy hogy keressem?

Szia,

mielőtt ráköltenél egy valag pénzt, egy szétszerelés utáni alapos tisztítás, majd száraz kenőspray használata. Én ezt kb 5éve csináltam meg, azóta is hibátlanul üzemel...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #74876 Dátum: 2018.08.25 szombat, 12:17:09 »

Szia,

mielőtt ráköltenél egy valag pénzt, egy szétszerelés utáni alapos tisztítás, majd száraz kenőspray használata. Én ezt kb 5éve csináltam meg, azóta is hibátlanul üzemel...


Köszönöm worship
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #74877 Dátum: 2018.08.25 szombat, 13:17:33 »


Tisztelt László!

Sajnos nem találtam javító készletet, esetleg meg tudná mondani, hogy hol lehet kapni, vagy hogy keressem?
Tisztelt Fórumtárs!
A javítókészlet csak Ford márkaszervizben rendelhető meg és sajnos nem olcsó. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #74878 Dátum: 2018.08.25 szombat, 13:21:50 »

Szia,

mielőtt ráköltenél egy valag pénzt, egy szétszerelés utáni alapos tisztítás, majd száraz kenőspray használata. Én ezt kb 5éve csináltam meg, azóta is hibátlanul üzemel...
Tisztelt Fórumtárs!
Szerencséd volt. eljen Sajnos nem ez a jellemző, de abban igazad van, hogy egy próbát megér. A szétszereléssel meg csak óvatosan. Ne, hogy szétrepüljön mert akkor jön az igazi türelemjáték. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
ujfiju
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


« Új hozzászólás #74879 Dátum: 2018.08.26 vasárnap, 17:54:23 »

Hali,

A workaroundom az volt a problemara, hogy megvartam a dugo veget es minimum 40-el mentem, illetve leallitottam a motort, ha varhatoan percekig allni kellett. Es eppen orulok a hidegfrontnak.

Ramertem a bemeno csatlakozora: ott szepen lattam a feszultseget. A vezerleshez nem igazan fertem hozza felulrol, de ha jol lattam ezen a videon, akkor lehet, hogy alulrol kellene probalkoznom.
Mennyire ajanlott venti nelkul menni mondjuk 1000 km-t (a felet Erdelyben, hegyek  kozott) ugy, hogy kozben veszettul figyelem vizhomersekletet?

Udv:
Peter

https://www.youtube.com/watch?v=MwR5V6MRcic

Tisztelt Fórumtárs!
Ha a ventilátor nem kapcsol be akkor a ventilátor vezérléssel lehet a baj, vagy magával a ventilátorral. A termosztát meghibásodásakor a ventilátornak állandóan kéne forognia, megakadályozva a túlmelegedést. Én legelőszőr direktben kipróbálnám a ventilátort, hogy üzemképes e. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

2005 MkIII 2.0 Tdci, Ghia, 6 gang, Denso navigation, FlipKey
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #74880 Dátum: 2018.08.26 vasárnap, 19:45:25 »

Hali,

A workaroundom az volt a problemara, hogy megvartam a dugo veget es minimum 40-el mentem, illetve leallitottam a motort, ha varhatoan percekig allni kellett. Es eppen orulok a hidegfrontnak.

Ramertem a bemeno csatlakozora: ott szepen lattam a feszultseget. A vezerleshez nem igazan fertem hozza felulrol, de ha jol lattam ezen a videon, akkor lehet, hogy alulrol kellene probalkoznom.
Mennyire ajanlott venti nelkul menni mondjuk 1000 km-t (a felet Erdelyben, hegyek  kozott) ugy, hogy kozben veszettul figyelem vizhomersekletet?

Udv:
Peter

https://www.youtube.com/watch?v=MwR5V6MRcic

semennyire.tutira akkor főzöd meg  mocit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #74881 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 07:32:41 »

Hali,

A workaroundom az volt a problemara, hogy megvartam a dugo veget es minimum 40-el mentem, illetve leallitottam a motort, ha varhatoan percekig allni kellett. Es eppen orulok a hidegfrontnak.

Ramertem a bemeno csatlakozora: ott szepen lattam a feszultseget. A vezerleshez nem igazan fertem hozza felulrol, de ha jol lattam ezen a videon, akkor lehet, hogy alulrol kellene probalkoznom.
Mennyire ajanlott venti nelkul menni mondjuk 1000 km-t (a felet Erdelyben, hegyek  kozott) ugy, hogy kozben veszettul figyelem vizhomersekletet?

Udv:
Peter

https://www.youtube.com/watch?v=MwR5V6MRcic


Alapjárat közeli óvatos gurulgatással a szerelőig OK. De hegyekbe menni, ahol taposni kell neki... Én nem tenném.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #74882 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 18:22:17 »

Sziasztok! Tanácsotokra lenne szükségem. Autópályán haladtam Német-böl Magyarba sok-sok száz km keresztül, megálltam 1 wc-re 15perc indultam és malac farok kigyulladt a kocsi gyengébb lett,de 120-s tempot tudtam menni felhivtam Biró Gábor mondeos kollégát tud-e hibakodot olvasni 250km vészüzembe tettem meg hozzá P0405 Szekunder levegö rendszer hibát irt ki.SZERINTETEK MI LEHET? Külömben minden második indítás után elmúlik a vészüzem megy mint a táltos paripa.Köszönöm  leendö segitö válaszokat!
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #74883 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 18:40:02 »

Sziasztok! Tanácsotokra lenne szükségem. Autópályán haladtam Német-böl Magyarba sok-sok száz km keresztül, megálltam 1 wc-re 15perc indultam és malac farok kigyulladt a kocsi gyengébb lett,de 120-s tempot tudtam menni felhivtam Biró Gábor mondeos kollégát tud-e hibakodot olvasni 250km vészüzembe tettem meg hozzá P0405 Szekunder levegö rendszer hibát irt ki.SZERINTETEK MI LEHET? Külömben minden második indítás után elmúlik a vészüzem megy mint a táltos paripa.Köszönöm  leendö segitö válaszokat!

Tisztelt Fórumtárs!

Feltehetőleg az EGR szeleppel lesz gond! Ideiglenes megoldás ként akár egy kólás doboz palástját 4 szeresére összehajtva a csö csatlakozáshoz bedugva haza tudsz vánszorogni. NEkem ezen módszerrel már sikerült Bécsből hazajönnöm, hogy nem égett át ezen ideiglenes egr dugó.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Dezsi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222


E-mail
« Új hozzászólás #74884 Dátum: 2018.08.27 hétfő, 19:07:17 »

Tisztelt Fórumtárs!

Feltehetőleg az EGR szeleppel lesz gond! Ideiglenes megoldás ként akár egy kólás doboz palástját 4 szeresére összehajtva a csö csatlakozáshoz bedugva haza tudsz vánszorogni. NEkem ezen módszerrel már sikerült Bécsből hazajönnöm, hogy nem égett át ezen ideiglenes egr dugó.
Azotta kint vagyok németbe megint Györböl elindultam mentem minden gond nélkül  250km-t megálltam tankolni elöjött a vészüzem mentem 20km vártam 15 percet és a maradék 650km mindengond nélkül megtettem és reggel munkába menet és du jövett sem jött elö.
Naplózva

2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Gent
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #74885 Dátum: 2018.08.28 kedd, 21:43:04 »

Üdvözlök Mindenkit Szerbusztok!

Most lettem boldog új tulajdonosa, egy 2.2 TDCI Ghia 2004-es MK3-as Mondeonak !?
Erre vágytam na. Előtte egy EFI 2.0 Sierrát hajtottam 16 évig. Az elmúlt négy évben pedig drótszamarat.
Az autó nagyon megy, de a hosszbordás szíjfeszítő nagyon zörög, még jobban, ha a légkondit bekapcsolom. Persze vannak egyéb más bajai is, de azokról majd később. ALF Mester kiváló részletes bemutatója a cseréről sokat segített. (A szervószíj feszítőgörgő csapágyra való cseréje szuper) Sajnos hely és szerszám hiánya miatt muszáj szerelőhöz fordulnom, de Ő borzalmas árakat adott meg az alkatrészekre. Utánanézve közel 20-30e Ft.- a különbözet, a-hoz képest amiket találtam: Cromax; alkatrész24.hu-n, ha jókat néztem.
https://cromax.hu/motor/vezerles_es_alkatreszei/hosszbordasekszij_feszito/rugos_fesztito_generatorszijhoz_ford_transit_2000-2006_2_0td_9244
https://www.autoalkatreszonline24.hu/febi-bilstein/1881865
Ezek megfelelő alkatrészek? Évi 8-10. ezer kilométeren fogom használni a táltost.
Természetesen a szíj árában nincs különbség.
A kérdésem, hogy hülye vagyok-e (bár ez régóta nyomozati szakaszban van) szóval: tárcsát, görgőket  mindenképpen kell-e cserélni? A generátort és a légkondi szivattyút hajtja csak meg?  A kormányszervó szívattyú hajtás hol található?
Minden segítő választ előre is köszönök. Esetleg ha, hozzáértő megbízható autószerelőt tudtok ajánlani Budapesten.
Üdv Gent   Wink




  
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.28 kedd, 22:49:09 írta Gent » Naplózva

Gent MK3. 2.2 TDCI Ghia 2004. QJBA.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #74886 Dátum: 2018.08.29 szerda, 07:04:16 »

Üdvözlök Mindenkit Szerbusztok!

Most lettem boldog új tulajdonosa, egy 2.2 TDCI Ghia 2004-es MK3-as Mondeonak !?
Erre vágytam na. Előtte egy EFI 2.0 Sierrát hajtottam 16 évig. Az elmúlt négy évben pedig drótszamarat.
Az autó nagyon megy, de a hosszbordás szíjfeszítő nagyon zörög, még jobban, ha a légkondit bekapcsolom. Persze vannak egyéb más bajai is, de azokról majd később. ALF Mester kiváló részletes bemutatója a cseréről sokat segített. (A szervószíj feszítőgörgő csapágyra való cseréje szuper) Sajnos hely és szerszám hiánya miatt muszáj szerelőhöz fordulnom, de Ő borzalmas árakat adott meg az alkatrészekre. Utánanézve közel 20-30e Ft.- a különbözet, a-hoz képest amiket találtam: Cromax; alkatrész24.hu-n, ha jókat néztem.
https://cromax.hu/motor/vezerles_es_alkatreszei/hosszbordasekszij_feszito/rugos_fesztito_generatorszijhoz_ford_transit_2000-2006_2_0td_9244
https://www.autoalkatreszonline24.hu/febi-bilstein/1881865
Ezek megfelelő alkatrészek? Évi 8-10. ezer kilométeren fogom használni a táltost.
Természetesen a szíj árában nincs különbség.
A kérdésem, hogy hülye vagyok-e (bár ez régóta nyomozati szakaszban van) szóval: tárcsát, görgőket  mindenképpen kell-e cserélni? A generátort és a légkondi szivattyút hajtja csak meg?  A kormányszervó szívattyú hajtás hol található?
Minden segítő választ előre is köszönök. Esetleg ha, hozzáértő megbízható autószerelőt tudtok ajánlani Budapesten.
Üdv Gent   Wink




  
Igen.
igen.
igen.
Az ellenkező oldalon a motoron.Az aksi mellett(majdnem).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #74887 Dátum: 2018.08.29 szerda, 07:11:05 »

Üdvözlök Mindenkit Szerbusztok!

Most lettem boldog új tulajdonosa, egy 2.2 TDCI Ghia 2004-es MK3-as Mondeonak !?
Erre vágytam na. Előtte egy EFI 2.0 Sierrát hajtottam 16 évig. Az elmúlt négy évben pedig drótszamarat.
Az autó nagyon megy, de a hosszbordás szíjfeszítő nagyon zörög, még jobban, ha a légkondit bekapcsolom. Persze vannak egyéb más bajai is, de azokról majd később. ALF Mester kiváló részletes bemutatója a cseréről sokat segített. (A szervószíj feszítőgörgő csapágyra való cseréje szuper) Sajnos hely és szerszám hiánya miatt muszáj szerelőhöz fordulnom, de Ő borzalmas árakat adott meg az alkatrészekre. Utánanézve közel 20-30e Ft.- a különbözet, a-hoz képest amiket találtam: Cromax; alkatrész24.hu-n, ha jókat néztem.
https://cromax.hu/motor/vezerles_es_alkatreszei/hosszbordasekszij_feszito/rugos_fesztito_generatorszijhoz_ford_transit_2000-2006_2_0td_9244
https://www.autoalkatreszonline24.hu/febi-bilstein/1881865
Ezek megfelelő alkatrészek? Évi 8-10. ezer kilométeren fogom használni a táltost.
Természetesen a szíj árában nincs különbség.
A kérdésem, hogy hülye vagyok-e (bár ez régóta nyomozati szakaszban van) szóval: tárcsát, görgőket  mindenképpen kell-e cserélni? A generátort és a légkondi szivattyút hajtja csak meg?  A kormányszervó szívattyú hajtás hol található?
Minden segítő választ előre is köszönök. Esetleg ha, hozzáértő megbízható autószerelőt tudtok ajánlani Budapesten.
Üdv Gent   Wink

A kis szíjkör a motor és a váltó között van, felül. Kis kézügyességgel és pár szerszámmal tíz perc alatt orvosolható. Kb. az a szint, hogy ha eljössz jövő héten a minitalira és hozod a hozzávalót, megcsináljuk neked.

A generátor szíjkör már fogósabb téma, ahhoz kereket is le kell szedni, alá kell mászni az autónak, hogy a generátor tartókonzolát leszedd, mert azon van az egyik görgő csavarral a motorblokk felé, hogy másképp nem tudod kicserélni stb.

Keress olyan szerelőt, aki dolgozik hozott anyagból is. A Bárdiban van meglehetős kedvezménye a klubnak Mondeo alkatrészekre. A szíjköri görgők, miegyebek esetében ez 44-48%-ot jelent a listaárból. Ezügyben Joe-t keresd.

Ha még nincs, akkor tegyél szabadonfutót a generátorra is. Csak INA márkájút vegyél, a tapasztalatok szerint ez a legtartósabb fajta. Kicsit mókolni kell hozzá a generátort is, de pl. a Kertész utcában gond nélkül megcsinálják neked másfél óra alatt ki-beszereléssel együtt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gent
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #74888 Dátum: 2018.08.29 szerda, 19:09:03 »

Igen.
igen.
igen.
Az ellenkező oldalon a motoron.Az aksi mellett(majdnem).

Megtaláltam Köszönöm! worship
Naplózva

Gent MK3. 2.2 TDCI Ghia 2004. QJBA.
Gent
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #74889 Dátum: 2018.08.29 szerda, 19:12:25 »

A kis szíjkör a motor és a váltó között van, felül. Kis kézügyességgel és pár szerszámmal tíz perc alatt orvosolható. Kb. az a szint, hogy ha eljössz jövő héten a minitalira és hozod a hozzávalót, megcsináljuk neked.

A generátor szíjkör már fogósabb téma, ahhoz kereket is le kell szedni, alá kell mászni az autónak, hogy a generátor tartókonzolát leszedd, mert azon van az egyik görgő csavarral a motorblokk felé, hogy másképp nem tudod kicserélni stb.

Keress olyan szerelőt, aki dolgozik hozott anyagból is. A Bárdiban van meglehetős kedvezménye a klubnak Mondeo alkatrészekre. A szíjköri görgők, miegyebek esetében ez 44-48%-ot jelent a listaárból. Ezügyben Joe-t keresd.

Ha még nincs, akkor tegyél szabadonfutót a generátorra is. Csak INA márkájút vegyél, a tapasztalatok szerint ez a legtartósabb fajta. Kicsit mókolni kell hozzá a generátort is, de pl. a Kertész utcában gond nélkül megcsinálják neked másfél óra alatt ki-beszereléssel együtt.

AndyA

Köszönöm szépen a kimerítő választ és a segítséget előre is. Megpróbálók elmenni. Hol tudom megnézni, hogy hol lesz?

Gent
Naplózva

Gent MK3. 2.2 TDCI Ghia 2004. QJBA.
csevics
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #74890 Dátum: 2018.08.29 szerda, 19:59:05 »

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az autóm: 2001-es évjáratú TDDI motoros Ghia felszereltségű Mondeo (D6BA motorkódú).
 
Elromlott, (vagyis többször tekerték körbe, mint kellett volna) a kormány-átvezető szalagkábelem (már ha ez a neve) és az a gond, hogy nem reagál a tempomat. Azt mondta a szerelő, hogy valószínű rossz cikkszámút adott a bontós. A gyári cikkszámom: 1S7T-14A664-AB. Amit adtak a bontóban: Ugyanez, csak a végén az AB helyett AD. Ennyi lenne a különbség, hogy tempomatos, vagy sem? Felszereltségtől függ ez az átvezető kábel?

Pontosan ugyanilyen cikkszámút kell vennem?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv!

Csevics
Naplózva

Mondejó MK3 TDDI 2.0 Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #74891 Dátum: 2018.08.29 szerda, 20:42:15 »

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az autóm: 2001-es évjáratú TDDI motoros Ghia felszereltségű Mondeo (D6BA motorkódú).
 
Elromlott, (vagyis többször tekerték körbe, mint kellett volna) a kormány-átvezető szalagkábelem (már ha ez a neve) és az a gond, hogy nem reagál a tempomat. Azt mondta a szerelő, hogy valószínű rossz cikkszámút adott a bontós. A gyári cikkszámom: 1S7T-14A664-AB. Amit adtak a bontóban: Ugyanez, csak a végén az AB helyett AD. Ennyi lenne a különbség, hogy tempomatos, vagy sem? Felszereltségtől függ ez az átvezető kábel?

Pontosan ugyanilyen cikkszámút kell vennem?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv!


Csevics
A legutolsó karakter csak a revision azonosítója, ha az előtt lévő karakterek egyeznek, akkor ugyanazt fogja tudni pontosan, csereszabatos.
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.29 szerda, 20:48:56 írta alf® » Naplózva
csevics
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #74892 Dátum: 2018.08.29 szerda, 21:11:28 »

A legutolsó karakter csak a revision azonosítója, ha az előtt lévő karakterek egyeznek, akkor ugyanazt fogja tudni pontosan, csereszabatos.


Ezt ki lehet mérni valahogyan, ha csak a tempomat része nem jó, vagy cseréljem ki egy másik alkatrészre? Esetleg nem lehet olyan, hogy a vezérlésnek kell megadni egy parancsot és onnantól működni fog?
Naplózva

Mondejó MK3 TDDI 2.0 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #74893 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 07:13:01 »

Köszönöm szépen a kimerítő választ és a segítséget előre is. Megpróbálók elmenni. Hol tudom megnézni, hogy hol lesz?

Gent

Kevéssé meglepő módon a minitalis fórumtémában. Smiley

Minden hónap első péntek, amíg jó az idő, addig többnyire a Lurdy-ház parkolójában. Ha esik/hideg van, akkor az Aréna alsó parkolószintjén valahol hátul.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gent
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #74894 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 18:44:23 »

Kevéssé meglepő módon a minitalis fórumtémában. Smiley

Minden hónap első péntek, amíg jó az idő, addig többnyire a Lurdy-ház parkolójában. Ha esik/hideg van, akkor az Aréna alsó parkolószintjén valahol hátul.

AndyA
És mér meg is találtam.

Köszi!  worship
Gent
Naplózva

Gent MK3. 2.2 TDCI Ghia 2004. QJBA.
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #74895 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 19:34:18 »

Sziasztok!
Van köztünk olyan valaki aki foglalkozik elektromos kieg fűtés beépítessel.
(izzítógyertyas valtozat)Budapest, Pest megye környékén
Köszönöm
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #74896 Dátum: 2018.08.31 péntek, 08:14:37 »

Sziasztok!
Van köztünk olyan valaki aki foglalkozik elektromos kieg fűtés beépítessel.
(izzítógyertyas valtozat)Budapest, Pest megye környékén
Köszönöm

Én megcsináltam magamnak, László fórumtárs meg a sajátján kívül is többeknek.

Mi a kérdés?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #74897 Dátum: 2018.08.31 péntek, 12:05:53 »

Sziasztok!

Kombi faceliftes MK3-amon a hátsó ablaktörlö nem töröl? Motorhibás lehet? Hol kell megkezdenem a müanyag burkolatot, hogy megnézzem?

Köszi elöre is a tippeket!

Üdv:
Laci
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #74898 Dátum: 2018.08.31 péntek, 15:10:12 »

Sziasztok!

Kombi faceliftes MK3-amon a hátsó ablaktörlö nem töröl? Motorhibás lehet? Hol kell megkezdenem a müanyag burkolatot, hogy megnézzem?

Köszi elöre is a tippeket!

Üdv:
Laci
Hátsó törlőlapát rögzités és tömités levesz, majd belülről müanyag ajtóboritás alján 2 db csavar illetve néhány pattintós rögzités - burkolat le - és meglátod a 3db szerkezet felfogató csavart, azok és komplett mechanika kivesz és általában egy jó tisztitás és zsirozás után ismét müködik majd a törlő amennyiben nincsen leégve a motorja.
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.31 péntek, 15:13:44 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Mondeos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #74899 Dátum: 2018.08.31 péntek, 17:26:03 »

Sziasztok! Van egy mk3 as 2001 es ford mondeo tdci az lenne a kérdésem hogy kb. 2 hete vittem a szerelőhöz olajcsere es klimakopmresszor cserem volt azota nem huz ugy a kocsi sebesség váltás után teljesen nyomom a gázt es eleg lassan gyorsul mint elotte azt szeretném kérdezni valaki neme tudná mitöl lehez ez a szerelo esetleg nem tehetett vissza valamit rendesen? Vagy adagolo? Ha valaki tudná es megirná annak nagyon órülnék
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 [1498] 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.