Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:20:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 357 358 359 360 361 362 363 [364] 365 366 367 368 369 370 371 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21869968 alkalommal)
0 Felhasználó és 149 vendég van a témában
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #18150 Dátum: 2009.07.01 szerda, 12:25:02 »

Szerintem teljesen fölösleges magyarázatot odabiggyeszteni.Nekünk,akik tudják használni és karbantartani a tdci-mondit,tök fölösleges az ilyen cikkírókat arról győzködni,hogy azért döglött meg az autója,mert teljesen balfék,nem ért hozzá,és a kedves kereskedő ezt kúvára levágta,és eladott neki egy a halál közeli autót.Ez nem a tipus hibája,hanem a "Palimadáré". smile .....vagy laikus,de ez sem igaz,mert okos dolgokat próbált írni,csak 1 óriási hülyeség jött ki belőle.
Mind1.Magánügy.Nekem a köv. is cr lesz!!! nyes Wink wave


Hát nem a cikkíró miatt írnék oda.
Az a baj, hogy egy annyira nem hozzáértő egyén mint pl mi, ha keresgél a neten, simán megtalálja ezt a cikket.
S ő is úgy fogja a történetet továbbadni, hogy a mondeo az sz*r.
S lehet, hogy ont ezért nem fog tdci mondit venni.
S az is lehet, hoyg ez miatt pont egy itteni klubtagunk eladó autóját nem veszi meg...
Mindegy. Meglátom még.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #18151 Dátum: 2009.07.01 szerda, 12:41:07 »

hmmmmm....az a CKP  fejvakaras lookaround
A CMP a kopogásérzékelő a hengerfejben a rail csövek között középen. Roll Eyes
CMP az a verzérműtengely-jeladó. Az ugyanaz mint a kopogásérzékelő?  Huh?
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18152 Dátum: 2009.07.01 szerda, 12:50:46 »

CMP az a verzérműtengely-jeladó. Az ugyanaz mint a kopogásérzékelő?  Huh?

Nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18153 Dátum: 2009.07.01 szerda, 12:57:47 »

CMP az a verzérműtengely-jeladó. Az ugyanaz mint a kopogásérzékelő?  Huh?
Ja.Rendesen megkavartam.Belenéztem aTisbe,igaz!
CMP vez.tengely jeladó
CKP főtengely jeladó
....de olyat nem találok,hogy kopogásérzékelő.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18154 Dátum: 2009.07.01 szerda, 13:24:18 »

Hát nem a cikkíró miatt írnék oda.
Az a baj, hogy egy annyira nem hozzáértő egyén mint pl mi, ha keresgél a neten, simán megtalálja ezt a cikket.
S ő is úgy fogja a történetet továbbadni, hogy a mondeo az sz*r.
S lehet, hogy ont ezért nem fog tdci mondit venni.
S az is lehet, hoyg ez miatt pont egy itteni klubtagunk eladó autóját nem veszi meg...
Mindegy. Meglátom még.

Én 1x reagáltam a totalcar.hu szürekkombik 2mFt alatt cikkére. Abban is volt pár érdekesség, kezdve azzal, hogy a kerek ködlámpás 2001-es modellt 2004-es évjáratként tálalták. A választ kitették a levelező rovatban.  integet2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18155 Dátum: 2009.07.01 szerda, 13:25:15 »

Idézetet írta: alf link=topic=2.mjavascript:moreSmileys();sg432500#msg432500 date=1246445867
Ja.Rendesen megkavartam.Belenéztem aTisbe,igaz!
CMP vez.tengely jeladó
CKP főtengely jeladó
....de olyat nem találok,hogy kopogásérzékelő.... Roll Eyes
Pedig van olyan is, ugye knock sensor-nak hívja a tis, meg van hibakódja is. Smiley Majd jól megkeresem. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #18156 Dátum: 2009.07.01 szerda, 13:27:17 »

Én 1x reagáltam a totalcar.hu szürekkombik 2mFt alatt cikkére. Abban is volt pár érdekesség, kezdve azzal, hogy a kerek ködlámpás 2001-es modellt 2004-es évjáratként tálalták. A választ kitették a levelező rovatban.  integet2

Én mostanában a 175LE 2,2TDCi miatt írogattam, több helyen 2 turbósnak írták.
Mindig javították utána.
 Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18157 Dátum: 2009.07.01 szerda, 14:33:22 »

Én mostanában a 175LE 2,2TDCi miatt írogattam, több helyen 2 turbósnak írták.
Mindig javították utána.
 Wink

A V6-os turbósokat sorozatosan biturbónak írják, holott az twin turbo.
Az A5-ön pedig a bömös biturbó dízelét ikerturbósnak...

A totalcarosoknak többször is írtam, és semmi reakció. Egyszer a csomagtartó méretét írták el az MKIV-nél, meg egy másik, arra nem emlékszem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #18158 Dátum: 2009.07.01 szerda, 17:11:11 »

Így néz ki a fék körül a mondim.

Ha jól sejtem ez nincs bekábelezve a tempomathoz?

Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18159 Dátum: 2009.07.02 csütörtök, 00:08:11 »

Így néz ki a fék körül a mondim.

Ha jól sejtem ez nincs bekábelezve a tempomathoz?


jól sejted. Pótolni kell a kábelezést, ha akarsz tempomatot.  wave


*** Képidézést javítottam. A
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.02 csütörtök, 08:30:28 írta Angel » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18160 Dátum: 2009.07.02 csütörtök, 07:58:58 »

Ja.Rendesen megkavartam.Belenéztem aTisbe,igaz!
CMP vez.tengely jeladó
CKP főtengely jeladó
....de olyat nem találok,hogy kopogásérzékelő.... Roll Eyes

Mert dizlinel a user a kopogaserzekelo. Hallod, ahogy csattog nem ? nah ugye  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18161 Dátum: 2009.07.02 csütörtök, 09:41:52 »

*** Képidézést javítottam. A
Sorry! köszönöm.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18162 Dátum: 2009.07.02 csütörtök, 10:13:57 »

Mert dizlinel a user a kopogaserzekelo. Hallod, ahogy csattog nem ? nah ugye  vigyor3
vigyor3 eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #18163 Dátum: 2009.07.02 csütörtök, 12:09:28 »

Az alábbi gondjaim ill. észrevételeim vannak.

A múltkor egy kicsit elnézett párhuzamos parkolásnál reggel a jobb első kerék felfutott a padkára elég lapos szögben.
Utána még továbbmentem vele melóba kb 3-4 km-t, de nem vettem észre semmit.
Aztán du hazafelé araszolgatásnál ütemes csikorgás, ami a sebesség növelésére elmúlt. Aztán rövid időn belül alacsony tempónál már szinte folyamatos nyikorgás. Megállás után elég forró volt a felni.
Ezen eset óta már többször használtam a kocsit és csikorgás az nincs, viszont a felni – ha eltérő mértékben is- melegszik szerintem. Még sajnos nem volt időm megemelni az autót és megforgatni a kereket.
Egy megállás után bátran rátapicskoltam a féktuskóra, de az nem tűnt melegnek. Búgás nincs a hosszú kanyarokban.


A másik észrevételem pedig az, hogy szintén alacsony tempónál halk és tompa roppanásokat hallok a kocsi hátulja felől. A roppanások között több-kevesebb mp is eltelhet. Nem tudom mihez kötni, gödörhöz, gyorsuláshoz-lassuláshoz. Csak azt veszem észre hogy mintha egyre sűrűbben csinálná.
Nagy tempónál nem veszem észre – vagy csak nem hallom.

Szerintetek???
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
csipike
Vendég
« Új hozzászólás #18164 Dátum: 2009.07.04 szombat, 10:43:25 »

Sziasztok
 
Ford Mondeo III. kombi 2.0 16V (107 KW=145 LE) alapjárati gondjaim vannak az autoval szervizbe voltam vele hibakodom nincsen.
Uj gyertyák,és kábel csere után is ingadozik az alapjáratom ha valakinek van tipje ,hogy mitöl lehet ez ,azt megköszöném.
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.04 szombat, 10:58:14 írta csipike » Naplózva
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18165 Dátum: 2009.07.04 szombat, 13:11:26 »

Az alábbi gondjaim ill. észrevételeim vannak.

A múltkor egy kicsit elnézett párhuzamos parkolásnál reggel a jobb első kerék felfutott a padkára elég lapos szögben.
Utána még továbbmentem vele melóba kb 3-4 km-t, de nem vettem észre semmit.
Aztán du hazafelé araszolgatásnál ütemes csikorgás, ami a sebesség növelésére elmúlt. Aztán rövid időn belül alacsony tempónál már szinte folyamatos nyikorgás. Megállás után elég forró volt a felni.
Ezen eset óta már többször használtam a kocsit és csikorgás az nincs, viszont a felni – ha eltérő mértékben is- melegszik szerintem. Még sajnos nem volt időm megemelni az autót és megforgatni a kereket.
Egy megállás után bátran rátapicskoltam a féktuskóra, de az nem tűnt melegnek. Búgás nincs a hosszú kanyarokban.

....
Szerintetek???


... a fékekkel én is rég óta küzdök.... szomoru1 ugyan ez a tünet, pedig én már túl vagyok mindenféle cserén, pucoláson, tisztításon... szomoru1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18166 Dátum: 2009.07.04 szombat, 18:52:54 »

... a fékekkel én is rég óta küzdök.... szomoru1 ugyan ez a tünet, pedig én már túl vagyok mindenféle cserén, pucoláson, tisztításon... szomoru1

Lehet, hogy nem tud mozogni (úszni) a féknyeg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18167 Dátum: 2009.07.04 szombat, 19:05:09 »

Lehet, hogy nem tud mozogni (úszni) a féknyeg.
pedig már azt is szétszedtük és beszilikonoztuk.... szomoru1
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #18168 Dátum: 2009.07.04 szombat, 22:15:51 »

... a fékekkel én is rég óta küzdök.... szomoru1 ugyan ez a tünet, pedig én már túl vagyok mindenféle cserén, pucoláson, tisztításon... szomoru1
Holnap de. végre lesz időm és megemelem, megforgatom.
Csak tudnám hogy mit okozhatott az a kis padkázás, mert hogy azóta van az tuti
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.04 szombat, 22:17:47 írta zsapeti » Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18169 Dátum: 2009.07.04 szombat, 23:20:34 »

Holnap de. végre lesz időm és megemelem, megforgatom.
Csak tudnám hogy mit okozhatott az a kis padkázás, mert hogy azóta van az tuti
szerintem valami más is van még, mert szerintem "egy" patkázás nem okozhat ekkora galibát... Undecided
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
topeti
Vendég
« Új hozzászólás #18170 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 13:24:56 »

Üdvözlöm a Mondeo tulajokat

Autóvásárlás előtt állunk, és tetszenek a Fordok. Eddig a '99-2001-es Focusokkal szemeztünk de rájöttünk, hogy valami gyártási probléma miatt rohadnak, az összes amit megnéztünk rozsdált (ajtók, küszöb, kerékjárat), úgyhogy lemondtunk a Focusról.

Tegnap egy kereskedésben járva figyelmes lettem egy lépcsős Mondeóra. 2002-es 2.5 V6 Ghia volt 1.1millióért kinálták. Ekkor eldöntöttem, ha ennyiért kinálják a mondeot akkor már inkább ilyet vennék, ha ezek már nem rozsdálnak.
Körbenéztem, és nem láttam rajta rozsdát, de be volt zárva az autó, mi pedig siettünk haza.
A kérdésem is erre irányuló, tehát a 2001-2002 közt gyártott Mondeók hajlamosak a rozsdásodásra?

Motor...
Melyik benzines motor megbízható (1.8 és 2.0-s közt vacillálok, de láncosat szeretnék).
Úgy tudom van szijas és láncos motorja is, én láncosat keresek. Valamint látom a neten, hogy létezik 1.8-asból 110 és 125LE-s is. Mi köztük a különbség?
90%-ban városban járok, nem a végsebesség hanem a kis sebességnél (20-40km/h-ig) dinamikus motor a lényeges számomra.
Az egyik volt főnökömnek 6 sebességes Mondeója volt. Melyik motorral szereltben van 6 sebesség? ( Úgy emlékszek a 2.0-ban 5 sebességes volt a váltó. )

Köszönettel, Péter
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #18171 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 13:32:01 »

Üdvözlöm a Mondeo tulajokat

Autóvásárlás előtt állunk, és tetszenek a Fordok. Eddig a '99-2001-es Focusokkal szemeztünk de rájöttünk, hogy valami gyártási probléma miatt rohadnak, az összes amit megnéztünk rozsdált (ajtók, küszöb, kerékjárat), úgyhogy lemondtunk a Focusról.

Tegnap egy kereskedésben járva figyelmes lettem egy lépcsős Mondeóra. 2002-es 2.5 V6 Ghia volt 1.1millióért kinálták. Ekkor eldöntöttem, ha ennyiért kinálják a mondeot akkor már inkább ilyet vennék, ha ezek már nem rozsdálnak.
Körbenéztem, és nem láttam rajta rozsdát, de be volt zárva az autó, mi pedig siettünk haza.
A kérdésem is erre irányuló, tehát a 2001-2002 közt gyártott Mondeók hajlamosak a rozsdásodásra?

Motor...
Melyik benzines motor megbízható (1.8 és 2.0-s közt vacillálok, de láncosat szeretnék).
Úgy tudom van szijas és láncos motorja is, én láncosat keresek. Valamint látom a neten, hogy létezik 1.8-asból 110 és 125LE-s is. Mi köztük a különbség?
90%-ban városban járok, nem a végsebesség hanem a kis sebességnél (20-40km/h-ig) dinamikus motor a lényeges számomra.
Az egyik volt főnökömnek 6 sebességes Mondeója volt. Melyik motorral szereltben van 6 sebesség? ( Úgy emlékszek a 2.0-ban 5 sebességes volt a váltó. )

Köszönettel, Péter
Hát sajna rozsdál a mondeo is. Ajtók alja:(
én ha most vennék mondit benyásat vennék 2.0 16v 145le. Nincs vele gond, nem eszik sokat de azért szedi a lábát rendesen.
Úgy tudom hogy a 3 mondik mind láncosak.(ha nem így van javítsatok ki.
6 os váltó szerintem csak a diselekben meg  az ST ben van.
Naplózva
topeti
Vendég
« Új hozzászólás #18172 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 13:37:19 »

Afenébe! Akkor lehet hogy ezért nem akarta kinyitni a kocsit Sad (Elég udvariatlan egy kereskedő volt, kenyeret se vennék tőle.)
Köszönöm a választ, de hogy a fenébe nem figyelnek erre, nemértem....  rinya

Már csak azt nem tudom, hogy mindegyik hajlamos a rozsdára, vagy csak néhány. Mert ha mindegyik akkor hagyom és keresek más modellt. Sad

üdv, Péter
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.05 vasárnap, 13:43:56 írta topeti » Naplózva
topeti
Vendég
« Új hozzászólás #18173 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 13:43:12 »

Ja, egy kis érdekesség. Használtautón árulnak egy a kocsit és gyanusan sok piroslámpa világit a műszerfalon. Ez normális, vagy problémára utalhat?!

Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18174 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 14:05:29 »

6 os váltó szerintem csak a diselekben meg  az ST ben van.

Meg az SCi-ben, de én azt nem vennék.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18175 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 14:06:46 »

Afenébe! Akkor lehet hogy ezért nem akarta kinyitni a kocsit Sad (Elég udvariatlan egy kereskedő volt, kenyeret se vennék tőle.)
Köszönöm a választ, de hogy a fenébe nem figyelnek erre, nemértem....  rinya

Már csak azt nem tudom, hogy mindegyik hajlamos a rozsdára, vagy csak néhány. Mert ha mindegyik akkor hagyom és keresek más modellt. Sad

üdv, Péter

Olyat keress aminek van érvényes szervízkönyve, mert 12év átrozsdásodás elleni gari van rájuk!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18176 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 14:07:54 »

Ja, egy kis érdekesség. Használtautón árulnak egy a kocsit és gyanusan sok piroslámpa világit a műszerfalon. Ez normális, vagy problémára utalhat?!

Nyitva az ajtó, be van húzva a kézifék, 0C alatt van kint, és kevés az ablakmosóba a víz, döntsd el, hogy hibák-e... Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
topeti
Vendég
« Új hozzászólás #18177 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 14:29:47 »

Nyitva az ajtó, be van húzva a kézifék, 0C alatt van kint, és kevés az ablakmosóba a víz, döntsd el, hogy hibák-e... Smiley
nyes Nahát, ezek tényleg nem hibák. De akkor a hirdetés sem mostani... és lehet alkudozni, mert már fél éve árulja Smiley
Focusnál is volt olyan akinek megcsinálták, de többen voltak azok akiket elhajtottak a .... ODA, mert hiába volt neki szervizkönyve nem volt végig vezetve, vagy épp azzal rázták le őket, hogy csak 6 év a gari, illetve még nem rozsdált át teljesen a lemez, a felülei rozsdára nem vonatkozik az ÁTrozsdásodási gari mert még nem lyukadt ki --> várjon vele mig kilyukad...
A rozsdás topikot már végigolvastam a Focus klubon, elég elszomorító volt. Persze ha van olyan szerviz ahol megcsinálják a kocsit, akkor érdekel a vétel, máskülönben kerülném a rozsdáló autókat. Itt tartunk a 21. században? Sad
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18178 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 15:04:56 »

nyes Nahát, ezek tényleg nem hibák. De akkor a hirdetés sem mostani... és lehet alkudozni, mert már fél éve árulja Smiley
Focusnál is volt olyan akinek megcsinálták, de többen voltak azok akiket elhajtottak a .... ODA, mert hiába volt neki szervizkönyve nem volt végig vezetve, vagy épp azzal rázták le őket, hogy csak 6 év a gari, illetve még nem rozsdált át teljesen a lemez, a felülei rozsdára nem vonatkozik az ÁTrozsdásodási gari mert még nem lyukadt ki --> várjon vele mig kilyukad...
A rozsdás topikot már végigolvastam a Focus klubon, elég elszomorító volt. Persze ha van olyan szerviz ahol megcsinálják a kocsit, akkor érdekel a vétel, máskülönben kerülném a rozsdáló autókat. Itt tartunk a 21. században? Sad

Ha meg is csinaljak, akkor is max. 1 ev utan ujra el kezd rohadni.  szomoru1
Naplózva

blah blah blah
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #18179 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 15:46:29 »

Itt tartunk a 21. században? Sad
ez csak azért van hogy érezd a különbséget(fíl dö difrensz eplus2)
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #18180 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 17:05:55 »

Eléggé érdekes dologgal állok szembe…
Mikor megvettem a kocsit (kb. 3.5 hónapja)-2005.11hó,  1.8 16V 125Le benzin 113ekm- a fedcomp szerint 8.7es volt a fogyasztás, az első pár hétben, majd folyamatosan ment fel ez az érték, egészen, mostanáig amikor is már 10l ír ki.
Pontosan megmérni még nem tudtam, de a tankolások alapján reális az egyre növekvő fogyasztás, vagy legalábbis a 10 literes…
Konkrétan az érdekelne, hogy ez normális, mert semmivel se nyomom jobban a kocsinak, mindég hasonló utakon járok, szóval egyszerűen csak a fogyasztás növekszik (klíma se megy)…
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #18181 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 17:14:42 »

Eléggé érdekes dologgal állok szembe…
Mikor megvettem a kocsit (kb. 3.5 hónapja)-2005.11hó,  1.8 16V 125Le benzin 113ekm- a fedcomp szerint 8.7es volt a fogyasztás, az első pár hétben, majd folyamatosan ment fel ez az érték, egészen, mostanáig amikor is már 10l ír ki.
Pontosan megmérni még nem tudtam, de a tankolások alapján reális az egyre növekvő fogyasztás, vagy legalábbis a 10 literes…
Konkrétan az érdekelne, hogy ez normális, mert semmivel se nyomom jobban a kocsinak, mindég hasonló utakon járok, szóval egyszerűen csak a fogyasztás növekszik (klíma se megy)…

szerintem ha nem nulláztad ki a fogymérőt akkor reális hogy megy felfele a fogyasztásod. te máshogy vezetsz mint az előző tulaj.
meg szerintem kevés ez a moci ehhez a bódéhoz. az egyik ismerősömnek pl 12l eszik. mondom neki hogy mi ebben az okosság? egyen sokat de akkor tépje szét az aszfaltot taps
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #18182 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 17:17:28 »

szerintem ha nem nulláztad ki a fogymérőt akkor reális hogy megy felfele a fogyasztásod. te máshogy vezetsz mint az előző tulaj.
meg szerintem kevés ez a moci ehhez a bódéhoz. az egyik ismerősömnek pl 12l eszik. mondom neki hogy mi ebben az okosság? egyen sokat de akkor tépje szét az aszfaltot taps
A napi fogyasztásmérőre gondolsz, mert azt minden tankolás után nullázom...
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #18183 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 17:22:18 »

A napi fogyasztásmérőre gondolsz, mert azt minden tankolás után nullázom...
ugyanazon a kúton tankolsz?
milyen állapotú a légszűrőd?
gyertyák?
ezek mind befolyásolhatják a fogyid
Naplózva
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #18184 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 17:27:51 »

ugyanazon a kúton tankolsz?
milyen állapotú a légszűrőd?
gyertyák?
ezek mind befolyásolhatják a fogyid
A kút az ugyanaz, a többi még nem volt cserélve, gondoltam megvárom a 120e km-t, most járok 116e-nél.
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #18185 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 17:54:05 »

A kút az ugyanaz, a többi még nem volt cserélve, gondoltam megvárom a 120e km-t, most járok 116e-nél.
hát ahogy gondolod. azért a légszűrőt megnézném hogy milyen állapotú ha nagyon el van koszolódva akkor ugye a motor erölködik a levegő beszívásával és attól ehet többet. ez a benzin szűrőre is igaz
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18186 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 18:03:42 »

szerintem ha nem nulláztad ki a fogymérőt akkor reális hogy megy felfele a fogyasztásod. te máshogy vezetsz mint az előző tulaj.
meg szerintem kevés ez a moci ehhez a bódéhoz. az egyik ismerősömnek pl 12l eszik. mondom neki hogy mi ebben az okosság? egyen sokat de akkor tépje szét az aszfaltot taps

A fogyimérőt le kell nullázni. Ha a fogyit mutatja, nyomd meg kb 5 másodpercig az alatta lévő gombot (amivel mph-ra lehet váltani), és le fogja nullázni. Persze ha állsz, akkor 99 litert fog kiírni. Majd pár kilométer után normalizálódik.
A fogyimérő nem pillanatnyi, hanem az átlagot mutatja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #18187 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 19:25:55 »

A fogyimérőt le kell nullázni. Ha a fogyit mutatja, nyomd meg kb 5 másodpercig az alatta lévő gombot (amivel mph-ra lehet váltani), és le fogja nullázni. Persze ha állsz, akkor 99 litert fog kiírni. Majd pár kilométer után normalizálódik.
A fogyimérő nem pillanatnyi, hanem az átlagot mutatja.
Oké, mostmár értem, megpróbálom smile
Ilyen motorral körübelűl, mien az átlag fogyasztás?
Vagyis konkrétan az érdekelne, hogy az emény nem-e eszik kicsit sokat?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18188 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 19:54:11 »

Oké, mostmár értem, megpróbálom smile
Ilyen motorral körübelűl, mien az átlag fogyasztás?
Vagyis konkrétan az érdekelne, hogy az emény nem-e eszik kicsit sokat?

Javaslom, hogy az aláírásodba írd be a motort is (1,8i 125 ló?).
Nehéz erre bármit mondani. Nézd meg, mit ír a könyvében... az irányadónak jó.
Ha full város: csak néhány kilométereket mész, azaz gyakorlatilag csak hideg motor: akár a 15-öt is bekaphatja.
A könyvében kb 11 litert ír, de ha óvatosan mész, vigyázol a gázra, és persze nincs sok dugó - akár 8-ra is le lehet szorítani.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #18189 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 20:07:21 »

Javaslom, hogy az aláírásodba írd be a motort is (1,8i 125 ló?).
Nehéz erre bármit mondani. Nézd meg, mit ír a könyvében... az irányadónak jó.
Ha full város: csak néhány kilométereket mész, azaz gyakorlatilag csak hideg motor: akár a 15-öt is bekaphatja.
A könyvében kb 11 litert ír, de ha óvatosan mész, vigyázol a gázra, és persze nincs sok dugó - akár 8-ra is le lehet szorítani.
Ok
Szinte csak város, de az is eléggé kihalva (csak este  vigyor3)
Csak jó lenne valami viszonyítási alap, mert mondjuk a gyári adat, meg a fedcomp álltal jelzett adat se valami biztos...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18190 Dátum: 2009.07.05 vasárnap, 20:09:56 »

Ok
Szinte csak város, de az is eléggé kihalva (csak este  vigyor3)
Csak jó lenne valami viszonyítási alap, mert mondjuk a gyári adat, meg a fedcomp álltal jelzett adat se valami biztos...

Majd ha lenulláztad a fogyimérőd (lenn leírtam, hogyan kell), akkor gyere vissza...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #18191 Dátum: 2009.07.06 hétfő, 00:20:00 »

Majd ha lenulláztad a fogyimérőd (lenn leírtam, hogyan kell), akkor gyere vissza...
Na sikerűlt, így jobb már jobb, mert nincs beragadva 10L-nél.
De így is olyan 9.2-9.8 között mozog.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18192 Dátum: 2009.07.06 hétfő, 07:39:09 »

Na sikerűlt, így jobb már jobb, mert nincs beragadva 10L-nél.
De így is olyan 9.2-9.8 között mozog.

szivosorod rendben van ?
Naplózva

blah blah blah
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #18193 Dátum: 2009.07.06 hétfő, 07:51:41 »

Holnap de. végre lesz időm és megemelem, megforgatom.
Csak tudnám hogy mit okozhatott az a kis padkázás, mert hogy azóta van az tuti
Megemeltem, megforgattam, és semmi.
Illetve talán annyi, hogy az első féknél szinte folyamatos súrlódást lehetett hallani, de 1X-2X körbeforgott a kerék. Eszközöltem egy kis preciziós beállítást (műanyag kalapáccsal átpüföltem a tuskót) és utánna már fordulatonként csak 1-et nyikkant.
A hátso kereket is megnéztem, de olyan mint a nagykönyvben. nyomát sem hallani koppanásnak-roppanásnak.
Már arra is gondoltam, hogy nem-e a GO löttyen csak a tankban, de ennek viszont ellentmond az, hogy álló helyzetben még soha nem hallottam.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #18194 Dátum: 2009.07.06 hétfő, 11:39:56 »

Ilyen motorral körübelűl, mien az átlag fogyasztás?
Vagyis konkrétan az érdekelne, hogy az emény nem-e eszik kicsit sokat?

Április óta van meg, 8 liternél nem volt több fogyasztásom.
1/3 várossal.
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #18195 Dátum: 2009.07.06 hétfő, 11:55:53 »

szivosorod rendben van ?
Ennyire már nem nagyon értek a kocsihoz vigyor3
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18196 Dátum: 2009.07.06 hétfő, 11:58:11 »

Ennyire már nem nagyon értek a kocsihoz vigyor3

Ha BP-n lakol, akkor ra tok nezni...
Naplózva

blah blah blah
VasY
Vendég
« Új hozzászólás #18197 Dátum: 2009.07.06 hétfő, 12:01:02 »

Ha BP-n lakol, akkor ra tok nezni...
Nyíregyháza szomoru1
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #18198 Dátum: 2009.07.07 kedd, 09:40:02 »

Sziasztok!

Egy extrával kevesebb lett a Mondimban:

A távirányítóról történő ablak le/felhúzás. Elvittem Ford szervízbe, lehúzták az akksit, csináltak teljes hibakeresést, az ablakokat újraprogramozták, de semmi. Ez az egy funkció nem működik, minden más rendben. (riasztó is)
Azt mondák majdnem biztos a GEM-ben van a probléma.  Embarrassed

Ha valakinek van mégis ötlete mi más lehet a baj, szívesen várom...  Smiley
Naplózva
sityuka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #18199 Dátum: 2009.07.08 szerda, 18:13:12 »

Sziasztok.
Egy tank üzemanyag hány kilóméterre elég kb.?
Naplózva

2001 Ford Mondeo Turnier 2.0 TDDi - 115LE - fehér
Oldalak: 1 ... 357 358 359 360 361 362 363 [364] 365 366 367 368 369 370 371 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.121 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.