Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 21:41:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 356 357 358 359 360 361 362 [363] 364 365 366 367 368 369 370 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21947178 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #18100 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 20:02:47 »

Ha sikerül feltennem ez lenne az.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18101 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 22:29:39 »

Ti tudtátok azt, hogy a gyári riasztó úgyis aktiválható, hogy bent ülünk az autóban, bal első zárral bezárjuk az autót, majd ráadjuk a gyújtást?

Mert én eddig nem tudtam.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18102 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 22:30:47 »

Ti tudtátok azt, hogy a gyári riasztó úgyis aktiválható, hogy bent ülünk az autóban, bal első zárral bezárjuk az autót, majd ráadjuk a gyújtást?

Mert én eddig nem tudtam.
IPS
iteligens védelmi renszer....... hehe
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18103 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 22:39:37 »

IPS
iteligens védelmi renszer....... hehe
 Wink wave

ez olyan mint a fil de differensz ?  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18104 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 22:41:19 »

ez olyan mint a fil de differensz ?  vigyor3
aham hehe pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #18105 Dátum: 2009.06.28 vasárnap, 23:26:22 »

Ti tudtátok azt, hogy a gyári riasztó úgyis aktiválható, hogy bent ülünk az autóban, bal első zárral bezárjuk az autót, majd ráadjuk a gyújtást?

Mert én eddig nem tudtam.
Holnap kipróbálom. Bár értelmét nem sokat látom.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Gunga
Vendég
« Új hozzászólás #18106 Dátum: 2009.06.29 hétfő, 09:59:41 »

Valami barátságosabb megoldásban gondolkodom, ilyen módszerrel próbálkoztak és azt szeretném rendbe hozni.



Add át nekik Yoda mester tanítását: tedd, vagy ne tedd! de sohase próbáld! Wink
Naplózva
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #18107 Dátum: 2009.06.29 hétfő, 11:52:43 »

Sziasztok, tegnap olajcsere során észrevettem, hogy a klima kondezviz egyenesen a kipufogora csöpög.
Ez normális vagy esetleg hiányzik onnan egy cső?
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18108 Dátum: 2009.06.29 hétfő, 11:55:56 »

Sziasztok, tegnap olajcsere során észrevettem, hogy a klima kondezviz egyenesen a kipufogora csöpög.
Ez normális vagy esetleg hiányzik onnan egy cső?
Szándékos,hogy elpárologtassa!
Más kérdés,hogy ez mennyire jó a pipufnak.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18109 Dátum: 2009.06.29 hétfő, 16:32:04 »

Szándékos,hogy elpárologtassa!
Más kérdés,hogy ez mennyire jó a pipufnak.... Roll Eyes
Normális, ha a flexcső tagra csöpög. Amúgy nem.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gtuby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 393


E-mail
« Új hozzászólás #18110 Dátum: 2009.06.29 hétfő, 18:56:41 »

Normális, ha a flexcső tagra csöpög. Amúgy nem.

A felxcsőre csöpög.
Gondoltam,h ezt igy találták ki, de olyan fura...
Naplózva

2005 Mondeo kombi TDCI 130le, EGR off, ZEN
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18111 Dátum: 2009.06.29 hétfő, 19:00:18 »

A felxcsőre csöpög.
Gondoltam,h ezt igy találták ki, de olyan fura...

Ha kitalaltak volna, akko nem oda csepegne. Ez szimplan el van qrva. Miert jobb az, ha nem a foldre csepeg ? senkit nem zavar...nah mind1...igy meg szepen kette rohad az a darab flexi cso...grat  falbav levele
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18112 Dátum: 2009.06.29 hétfő, 19:03:32 »

Ha kitalaltak volna, akko nem oda csepegne. Ez szimplan el van qrva. Miert jobb az, ha nem a foldre csepeg ? senkit nem zavar...nah mind1...igy meg szepen kette rohad az a darab flexi cso...grat  falbav levele

Hát ez nem így van... készakarva megy oda a víz... azért nem jó, ha a földre csepeg, mert ha helyben állsz, a másik autós azt fogja hinni, folyik az autódból a víz. Más márkáknál is ilyen. Pl ódi A8.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18113 Dátum: 2009.06.29 hétfő, 19:11:34 »

Hát ez nem így van... készakarva megy oda a víz... azért nem jó, ha a földre csepeg, mert ha helyben állsz, a másik autós azt fogja hinni, folyik az autódból a víz. Más márkáknál is ilyen. Pl ódi A8.

hat ez nem igy van  vigyor3 En nem fogom azt hinni, hogy folyik belole a viz, mert kb. lexarom  vigyor3 Te eddig hany db emberket lattal sikitva futni egy autohoz dugoban, melegben, hogy URAM MAGANAK FOLYIK A HUTOVIZE !  wow1  vigyor3 Mikozben, csak a legkondibol csepegett a viz...

Nyilvan keszakarva megy oda...biztos sok flexi cso maradt rakin  Wink Mas egyeb esszeru indokot nemtok  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18114 Dátum: 2009.06.29 hétfő, 19:23:36 »

hat ez nem igy van  vigyor3 En nem fogom azt hinni, hogy folyik belole a viz, mert kb. lexarom  vigyor3 Te eddig hany db emberket lattal sikitva futni egy autohoz dugoban, melegben, hogy URAM MAGANAK FOLYIK A HUTOVIZE !  wow1  vigyor3 Mikozben, csak a legkondibol csepegett a viz...

Nyilvan keszakarva megy oda...biztos sok flexi cso maradt rakin  Wink Mas egyeb esszeru indokot nemtok  vigyor3

Álltam helyben, és elég meleg volt kinn, bent me LO-ra kapcsoltam (rosszullét miatt). És többen is szóltak, hogy folyik a víz...
Nézz utána, ez más autónál is így van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #18115 Dátum: 2009.06.29 hétfő, 22:24:55 »

Az első lökhárítónál elöl a lámpák alatt van 2-2 speckó formájú hosszú fül. Ezek beakadnak valahova és ezáltal részt vesznek a lökhárító rögzítésében?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #18116 Dátum: 2009.06.29 hétfő, 22:33:41 »

Hát ez nem így van... készakarva megy oda a víz... azért nem jó, ha a földre csepeg, mert ha helyben állsz, a másik autós azt fogja hinni, folyik az autódból a víz. Más márkáknál is ilyen. Pl ódi A8.
Nálam a flexcsőre csepeg, de egy egy hosszab út után, ha megállok, és később visszamegyek a kocsihoz, akkor akkor a vizeletnyom marad utána, mint ha egy muraközi pisált volna oda....   wave
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18117 Dátum: 2009.06.29 hétfő, 22:42:02 »

hat ez nem igy van  vigyor3 En nem fogom azt hinni, hogy folyik belole a viz, mert kb. lexarom  vigyor3 Te eddig hany db emberket lattal sikitva futni egy autohoz dugoban, melegben, hogy URAM MAGANAK FOLYIK A HUTOVIZE !  wow1  vigyor3 Mikozben, csak a legkondibol csepegett a viz...

Nyilvan keszakarva megy oda...biztos sok flexi cso maradt rakin  Wink Mas egyeb esszeru indokot nemtok  vigyor3

Én már láttam benzinkúton öltönyös pasit az új merci alját nézegetni, hogy mi csepeg az autóból. Smiley Aztán a kutasok megnyugatták, hogy ez csak a klíma kondezvize. Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #18118 Dátum: 2009.06.30 kedd, 12:34:56 »

Hali

MkIII-f1-f2, asszem mindegyikben ugyanolyan az ajtóbehúzó fül belül...ebben van egy pattintós módszerrel rögzített takaró-lemez vagy mi. nálam a jobb hátsó hiányzik. Most vettem észre mikor kicsit lebontottam az ajtók belső részét, hogy abban nincs ilyen. lehet ilyet venni valahol vagy csak bontottan? Fekete kéne.
KÖszke
Naplózva
keke0323
Vendég
« Új hozzászólás #18119 Dátum: 2009.06.30 kedd, 14:49:23 »

Az első lökhárítónál elöl a lámpák alatt van 2-2 speckó formájú hosszú fül. Ezek beakadnak valahova és ezáltal részt vesznek a lökhárító rögzítésében?
Ez jó kérdés,mert én is itt vagyok meglőve.(ha mk3-ról beszélsz)
Az első lökösöm valahogy lóg.Pedig minden a helyén van.
Kivéve ezekkel az álltalad említett 2-2 pöcökkel vannak gondjaim.
Nekem csak ugy szabadon vannak abban a résben és sehogy sem tudom őket normálisan rögzíteni.
Darabonként van hozzá ilyen vasfül ami semmi célt nem szolgál.(jó lenne valakitöl 1 kép akinek normálisan össze van rakva!!)
Tehát amiről beszélünk:
1 .lekapjuck a ford elölapot
2 .lekapjuck a lámpákat
3.Már látni is azt a 2 műanyag pöcköt ami a lökösböl jön ki a kaszniba(csak nálam nincs rögzitve)
 Kérdés:
Lehete e azokat rögzíteni vagy ezek ilyenek gyárilag?

Naplózva
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #18120 Dátum: 2009.06.30 kedd, 15:07:41 »

Üdv mindenkinek! Még mindig nem oldódott meg a 2004-es tdci 130le kombi automata mk3 mondim ,telefonkihangosítása falbav.A 361.-oldalon van fent kép,aki látott már ilyet írjon már LÉCCI,LÉCCI  worship worship
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
domino
Vendég
« Új hozzászólás #18121 Dátum: 2009.06.30 kedd, 20:49:50 »

Utángyártott hátsó lámpát kombihoz nem tudtok olyat ami kicsit dögösebb mint a gyári .
A lépcsőshátűhoz, meg a régebbi évjáratokhoz találtam de az enyémhez nem. rinya rinya
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18122 Dátum: 2009.06.30 kedd, 20:54:41 »

Utángyártott hátsó lámpát kombihoz nem tudtok olyat ami kicsit dögösebb mint a gyári .
A lépcsőshátűhoz, meg a régebbi évjáratokhoz találtam de az enyémhez nem. rinya rinya

felteglaval odabaxol neki, oszt minnya dogosebb lesz  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #18123 Dátum: 2009.06.30 kedd, 21:11:39 »

felteglaval odabaxol neki, oszt minnya dogosebb lesz  vigyor3
akkor inkább döglöttebb lesz a lámpa... hehe
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
domino
Vendég
« Új hozzászólás #18124 Dátum: 2009.06.30 kedd, 21:15:37 »

akkor inkább döglöttebb lesz a lámpa... hehe

Kösz a jégverés már odabaxott neki rendesen, nincs szükség a féltéglás módszerre
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #18125 Dátum: 2009.06.30 kedd, 21:17:57 »

Kösz a jégverés már odabaxott neki rendesen, nincs szükség a féltéglás módszerre

tunning botokban nezz korul...esetleg xenon topic...meg a pl. http://boombasstik.hu oldalon  wave
Naplózva

blah blah blah
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #18126 Dátum: 2009.06.30 kedd, 23:02:00 »

Most olvastam ezt a cikket:
http://www.vezess.hu/magazin/mind_angyal_kezeben_vagyunk/17041/
Sztetek mitől törhet el egy EGR, valamint mitől kophat el a "2. porlasztó"?
Lehet, hogy reigsztrálni fogok, csak hogy a cikk alá odaírhassak, hogy mennyire nem hozzáértő a cikkíró.  szomoru1
("Valahonnan gázolaj jut a motorolajba", jesszusom... legalább leírta volna, hogy mitől!!!!)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #18127 Dátum: 2009.06.30 kedd, 23:08:07 »

Ja igen.
Létezett a 115 lovas Mondi DPF-fel egyébként?
(németeknél pl lehetett?)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #18128 Dátum: 2009.07.01 szerda, 08:08:09 »

Most olvastam ezt a cikket:
http://www.vezess.hu/magazin/mind_angyal_kezeben_vagyunk/17041/
Sztetek mitől törhet el egy EGR, valamint mitől kophat el a "2. porlasztó"?
Lehet, hogy reigsztrálni fogok, csak hogy a cikk alá odaírhassak, hogy mennyire nem hozzáértő a cikkíró.  szomoru1
("Valahonnan gázolaj jut a motorolajba", jesszusom... legalább leírta volna, hogy mitől!!!!)


Persze a nagyász főszerkesztő átvett valakitől egy xarrá hajtott szerencsétlen, flottás Mondeót, és csodálkozik, hogy tönkremegy. Kétévesen kissé ütütt kopott? Meg pecsétes? 40 000 km-rel? Azt szerintem dodzsemnek használták. Nézzék meg az én 8 éves autómat (200 000+ km), vagy innét bárkiét, aki vigyáz rá! Szerintem ezt az elődjével kellet volna "lejátszania" (konkrétan jól orrbabaxni), hogy mit művelt ezzel az autóval.
Az Autóklubos szerelő meg egy vicc. Befagy a gázolaj a 21. században! Még ilyet.... Sajna a szervizek ilyenekkel vannak tele.
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #18129 Dátum: 2009.07.01 szerda, 08:25:30 »

Persze a nagyász főszerkesztő átvett valakitől egy xarrá hajtott szerencsétlen, flottás Mondeót, és csodálkozik, hogy tönkremegy. Kétévesen kissé ütütt kopott? Meg pecsétes? 40 000 km-rel? Azt szerintem dodzsemnek használták. Nézzék meg az én 8 éves autómat (200 000+ km), vagy innét bárkiét, aki vigyáz rá! Szerintem ezt az elődjével kellet volna "lejátszania" (konkrétan jól orrbabaxni), hogy mit művelt ezzel az autóval.
Az Autóklubos szerelő meg egy vicc. Befagy a gázolaj a 21. században! Még ilyet.... Sajna a szervizek ilyenekkel vannak tele.

Ez f*szság ez a cikk...
Látszik, hogy laikus ember írta, aki mit sem ért a dolgokhoz, ergo át lehet b*szni...és ezt a szervízesek, sárga angyalok, stb. is tudják...
Szégyen...
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #18130 Dátum: 2009.07.01 szerda, 08:58:34 »

Ez f*szság ez a cikk...
Látszik, hogy laikus ember írta, aki mit sem ért a dolgokhoz, ergo át lehet b*szni...és ezt a szervízesek, sárga angyalok, stb. is tudják...
Szégyen...

Ja, csakhogy ez a vezess.hu AUTÓS PORTÁL FŐszerkesztője! wow1 Ha tőle ilyen baromság születik, akkor milyenek az szerkesztők, alszerkesztők, segédszerkesztők?Huh?  hehe hehe hehe
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #18131 Dátum: 2009.07.01 szerda, 09:37:15 »

Most olvastam ezt a cikket:
http://www.vezess.hu/magazin/mind_angyal_kezeben_vagyunk/17041/
Sztetek mitől törhet el egy EGR, valamint mitől kophat el a "2. porlasztó"?
Lehet, hogy reigsztrálni fogok, csak hogy a cikk alá odaírhassak, hogy mennyire nem hozzáértő a cikkíró.  szomoru1
("Valahonnan gázolaj jut a motorolajba", jesszusom... legalább leírta volna, hogy mitől!!!!)


Könyörgöm üsse meeg valaki . Szerintem annyira tudatlan a kedves szakujjjságírókolégaa ,hogy símán palira vették a szervíízben. Basszus ez fájt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18132 Dátum: 2009.07.01 szerda, 10:02:06 »

Ja igen.
Létezett a 115 lovas Mondi DPF-fel egyébként?
(németeknél pl lehetett?)


Én úgy emlékszem, volt 115-ös dpf-es.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18133 Dátum: 2009.07.01 szerda, 10:06:39 »

Most olvastam ezt a cikket:
http://www.vezess.hu/magazin/mind_angyal_kezeben_vagyunk/17041/
Sztetek mitől törhet el egy EGR, valamint mitől kophat el a "2. porlasztó"?
Lehet, hogy reigsztrálni fogok, csak hogy a cikk alá odaírhassak, hogy mennyire nem hozzáértő a cikkíró.  szomoru1
("Valahonnan gázolaj jut a motorolajba", jesszusom... legalább leírta volna, hogy mitől!!!!)

Jó régi cikk, már én is "anyáztam" miatt itt a fórumon. Jól látszik belőle a CR dízelek vs. autószerelők meccs állása.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18134 Dátum: 2009.07.01 szerda, 10:08:45 »

Jó régi cikk, már én is "anyáztam" miatt itt a fórumon. Jól látszik belőle a CR dízelek vs. autószerelők meccs állása.


Nem csak cr dízel... szerinted egy benzines mondeóval mit tudnak kezdeni? Van nála gyújtástrafó?
Vagy wds? Szerintem egyik sem. Ha nem a lemerült az aksi, kifogyott (vizes és befagyott) az üa, hát csak be tudják vontatni/vinni.
AC-t sem fog cserélni... vagy CMP-t.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #18135 Dátum: 2009.07.01 szerda, 10:09:52 »

Az EGR mitől törhet el?
Azt sejtem, hogy a porlasztócsúcs halálált a céges autóként (hidegen) szarráhajtás, + amikor magánba megyek akkor a tecso kút mögött tankolom a fogalmamsincshogymitcsakolcsólegyen-t...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18136 Dátum: 2009.07.01 szerda, 10:15:46 »

Az EGR mitől törhet el?
Azt sejtem, hogy a porlasztócsúcs halálált a céges autóként (hidegen) ***ráhajtás, + amikor magánba megyek akkor a tecso kút mögött tankolom a fogalmamsincshogymitcsakolcsólegyen-t...


A vezérlés erejéből fakadóan legfeljebb egy kalapácstól. De pláne mitől fagyhat be? Semmilyen folyadék (leszámítva az olajsarat) nem lehet benne. És ha befagy, akkor is megy a motor, mégha hibakódot dob, akkor is. Szóval szerintem biztosan nem ettől állt meg. Lehet, hogy volt egy jó kis 5eHUF-os CMP jeladóhiba, a szervíz meg szokás szerint kiszámlázta a fél motorteret...
Naplózva
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #18137 Dátum: 2009.07.01 szerda, 11:04:48 »

Sziasztok!

Két fejlesztést szeretnék a Mondimon:

Az egyik az automata index, korábban már olvastam, hogy lehet pár ezerért valakitől egy kütyüt venni, amit be kell építeni. (Megbököm a kart, és villog párat)

A másik a tempomat. Ki tudná nekem megnézni (Bp, Esztergom vonzáskörzetében), hogy nálam mennyire van előkészítve, és így mennyire jönne ki a beszerelés, esetleg meg is csinálná.


És még egy kérdés: Egy ideje nem működik a távirányítóról való ablakemelés/lehúzás. Más elektromos bajom nincs, Fordban rákötötték gépre, de olyan opciót nem találtak, ami ezt kapcsolná be, vagy ki. A távirányító újraprogramozással még nem próbálkoztam, ez most jutott eszembe, talán az segítene? Azt hogy tudom újraprogramozni?

Köszi  Grin

Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18138 Dátum: 2009.07.01 szerda, 11:13:49 »

Sziasztok!

Két fejlesztést szeretnék a Mondimon:

Az egyik az automata index, korábban már olvastam, hogy lehet pár ezerért valakitől egy kütyüt venni, amit be kell építeni. (Megbököm a kart, és villog párat)

A másik a tempomat. Ki tudná nekem megnézni (Bp, Esztergom vonzáskörzetében), hogy nálam mennyire van előkészítve, és így mennyire jönne ki a beszerelés, esetleg meg is csinálná.


És még egy kérdés: Egy ideje nem működik a távirányítóról való ablakemelés/lehúzás. Más elektromos bajom nincs, Fordban rákötötték gépre, de olyan opciót nem találtak, ami ezt kapcsolná be, vagy ki. A távirányító újraprogramozással még nem próbálkoztam, ez most jutott eszembe, talán az segítene? Azt hogy tudom újraprogramozni?

Köszi  Grin


Az index ügyben Sakos kollégát keresd.
Tempomat beépíthető, csak kérdés, mennyiért.
Ha van vezetékelés, a legolcsóbb megoldás ~15eFt
Ha nincs, akkor VIk megoldja neked, kb. a duplája.
A vezetékelés rendelkezésre állását a TDCi topicban képekkel illusztrálva kitárgyaltuk, de én is megnézem neked szívesen BP-en.

A teljes zárás/nyitás távkapcsolóról csak akkor megy, ha az ablakok fel vannak programozva az egy gombnyomásos le-fel húzásra. Azt meg a programozások között megtalálod a főoldalon.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #18139 Dátum: 2009.07.01 szerda, 11:22:21 »

Nem csak cr dízel... szerinted egy benzines mondeóval mit tudnak kezdeni? Van nála gyújtástrafó?
Vagy wds? Szerintem egyik sem. Ha nem a lemerült az aksi, kifogyott (vizes és befagyott) az üa, hát csak be tudják vontatni/vinni.
AC-t sem fog cserélni... vagy CMP-t.
A lényeg nem az, hogy a helyszínen javítsanak, hanem hogy _ne mondjanak hülyeségeket_, mert az egyrészt nem nyugtatja meg a kuncsaftot másrészt a tipusismeret hiányára utal.
Továbbá a t. főszerkesztő úr által jelzett EGR befagyás miatt nem áll le a TDCi, még vészüzemben sem (ld. stealt esete).
Az üa. rendszeri gond okozhat ilyet, de ennyire hirtelen nem ugrik elő a probléma. Annak ugye minimum szürkés füst előjele van.
A gond az, hogy születik egy cikk egy autós portál főszerkesztöjének "tollából" arról, hogy mennyire gány a tdci ford motor, és nincs mellette szakvélemény pl. arról, hogy volt-e rendes karbantartás, nem tankolt-e be a t. főszerkesztő úr valami finom vizes-szutykos gázolajat, volt-e előzménye a megállásnak, illetve a 01.30-i cikknek nincs folytatása arról, mi lett a megoldás. Mert szerintem CMP gyanús eléggé, azt meg akár tarthatna magánál a sárga angyal, mert 5eFt és az autós meg boldog, hogy egy 15eFtos helyszíni cmp cserével megúszta. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
KaoszNagymester
Vendég
« Új hozzászólás #18140 Dátum: 2009.07.01 szerda, 11:23:16 »

Az index ügyben Sakos kollégát keresd.
Tempomat beépíthető, csak kérdés, mennyiért.
Ha van vezetékelés, a legolcsóbb megoldás ~15eFt
Ha nincs, akkor VIk megoldja neked, kb. a duplája.
A vezetékelés rendelkezésre állását a TDCi topicban képekkel illusztrálva kitárgyaltuk, de én is megnézem neked szívesen BP-en.

A teljes zárás/nyitás távkapcsolóról csak akkor megy, ha az ablakok fel vannak programozva az egy gombnyomásos le-fel húzásra. Azt meg a programozások között megtalálod a főoldalon.  wave

Köszi,

Az ablakok be vannak programozva, ennek ellenére sem megy.  Undecided
A tempomat keresést megnézem, ha nem megy, jelentkezem nálad.  vigyor3
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #18141 Dátum: 2009.07.01 szerda, 11:40:33 »

A lényeg nem az, hogy a helyszínen javítsanak, hanem hogy _ne mondjanak hülyeségeket_, mert az egyrészt nem nyugtatja meg a kuncsaftot másrészt a tipusismeret hiányára utal.
Továbbá a t. főszerkesztő úr által jelzett EGR befagyás miatt nem áll le a TDCi, még vészüzemben sem (ld. stealt esete).
Az üa. rendszeri gond okozhat ilyet, de ennyire hirtelen nem ugrik elő a probléma. Annak ugye minimum szürkés füst előjele van.
A gond az, hogy születik egy cikk egy autós portál főszerkesztöjének "tollából" arról, hogy mennyire gány a tdci ford motor, és nincs mellette szakvélemény pl. arról, hogy volt-e rendes karbantartás, nem tankolt-e be a t. főszerkesztő úr valami finom vizes-szutykos gázolajat, volt-e előzménye a megállásnak, illetve a 01.30-i cikknek nincs folytatása arról, mi lett a megoldás. Mert szerintem CMP gyanús eléggé, azt meg akár tarthatna magánál a sárga angyal, mert 5eFt és az autós meg boldog, hogy egy 15eFtos helyszíni cmp cserével megúszta. Smiley
Annak a céges Mondeonak igencsak hányattatott sorsa lehet. Itt egy tegnapi cikk az oldalról (ami mellesleg nem tudom minek született, lévén semmitmondó, és érdektelen, tipikus "írni kell valamit, mert már rég született cikk"...), tehát it van ez az írás, amiben mondja, hogy a Mondeo-val valami sáros helyen rallyzott: http://www.vezess.hu/hirek/kepek_vertesboglari_buszbalesetrol/19470/

"Szegény szolgálati Mondeo; mivel a faluba bevezető utat lezárta egy zöld Niva és egy barátságos fiatal rendőr, kénytelen voltam körbemenni, a kukoricások mellett. Nem volt valami szívderítő élmény pattogni és fröcsögni, kikapcsolt ESP-vel lendületből átcsúszkálni a sáron, de megúsztam telefonos és traktoros segítség nélkül."
« Utoljára szerkesztve: 2009.07.01 szerda, 11:50:21 írta Domi » Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18142 Dátum: 2009.07.01 szerda, 11:48:55 »

A lényeg nem az, hogy a helyszínen javítsanak, hanem hogy _ne mondjanak hülyeségeket_, mert az egyrészt nem nyugtatja meg a kuncsaftot másrészt a tipusismeret hiányára utal.
Továbbá a t. főszerkesztő úr által jelzett EGR befagyás miatt nem áll le a TDCi, még vészüzemben sem (ld. stealt esete).
Az üa. rendszeri gond okozhat ilyet, de ennyire hirtelen nem ugrik elő a probléma. Annak ugye minimum szürkés füst előjele van.
A gond az, hogy születik egy cikk egy autós portál főszerkesztöjének "tollából" arról, hogy mennyire gány a tdci ford motor, és nincs mellette szakvélemény pl. arról, hogy volt-e rendes karbantartás, nem tankolt-e be a t. főszerkesztő úr valami finom vizes-szutykos gázolajat, volt-e előzménye a megállásnak, illetve a 01.30-i cikknek nincs folytatása arról, mi lett a megoldás. Mert szerintem CMP gyanús eléggé, azt meg akár tarthatna magánál a sárga angyal, mert 5eFt és az autós meg boldog, hogy egy 15eFtos helyszíni cmp cserével megúszta. Smiley

3-mal lejjebb én is ugyanezt írtam... Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18143 Dátum: 2009.07.01 szerda, 12:03:41 »

Az EGR mitől törhet el?
Azt sejtem, hogy a porlasztócsúcs halálált a céges autóként (hidegen) ***ráhajtás, + amikor magánba megyek akkor a tecso kút mögött tankolom a fogalmamsincshogymitcsakolcsólegyen-t...

Az egr általában nem eltörik,hanem elkoszolódik és nem zár le......illetve a rugója törik el,ami lezárná a szelepet.
Zaccinak tuti dagad a mája!Ő szeret belekapaszkodni ilyen légbőlkapott cikkekbe.Vagy csak direkt őt akartad ezzel a cikkel felizgatni? eplus2 Még csak nem is kommentálta......ami nem baj,mert úgyis tudjuk,hogy csak kizáratná magát újabb 1hétre. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #18144 Dátum: 2009.07.01 szerda, 12:07:29 »

Az egr általában nem eltörik,hanem elkoszolódik és nem zár le......illetve a rugója törik el,ami lezárná a szelepet.
Zaccinak tuti dagad a mája!Ő szeret belekapaszkodni ilyen légbőlkapott cikkekbe.Vagy csak direkt őt akartad ezzel a cikkel felizgatni? eplus2 Még csak nem is kommentálta......ami nem baj,mert úgyis tudjuk,hogy csak kizáratná magát újabb 1hétre. hehe

Dehogyis.
Nem a Zacci miatt írtam, hanem szeretnék a cikk végére odaírni egy "magyarázatot".  eplus2
Bosszant, hogy az MKIII-at úgy lehúzta a cikkíró...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #18145 Dátum: 2009.07.01 szerda, 12:09:46 »

Köszi,

Az ablakok be vannak programozva, ennek ellenére sem megy.  Undecided
A tempomat keresést megnézem, ha nem megy, jelentkezem nálad.  vigyor3
Én itt Esztergom környékén járok-kelek és sajnos tudom milyen az ha nincs előkészítve a tempomat szomoru1
Ha gondolod szívesen megnézem...
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #18146 Dátum: 2009.07.01 szerda, 12:10:57 »

Mijaza CMP?
fejvakaras
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18147 Dátum: 2009.07.01 szerda, 12:13:22 »

Mijaza CMP?
fejvakaras

A főtengelyen egy jeladó, ami a holtpontot jelzi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18148 Dátum: 2009.07.01 szerda, 12:20:26 »

Dehogyis.
Nem a Zacci miatt írtam, hanem szeretnék a cikk végére odaírni egy "magyarázatot".  eplus2
Bosszant, hogy az MKIII-at úgy lehúzta a cikkíró...

Szerintem teljesen fölösleges magyarázatot odabiggyeszteni.Nekünk,akik tudják használni és karbantartani a tdci-mondit,tök fölösleges az ilyen cikkírókat arról győzködni,hogy azért döglött meg az autója,mert teljesen balfék,nem ért hozzá,és a kedves kereskedő ezt kúvára levágta,és eladott neki egy a halál közeli autót.Ez nem a tipus hibája,hanem a "Palimadáré". smile .....vagy laikus,de ez sem igaz,mert okos dolgokat próbált írni,csak 1 óriási hülyeség jött ki belőle.
Mind1.Magánügy.Nekem a köv. is cr lesz!!! nyes Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #18149 Dátum: 2009.07.01 szerda, 12:22:34 »

A főtengelyen egy jeladó, ami a holtpontot jelzi.
hmmmmm....az a CKP  fejvakaras lookaround
A CMP a kopogásérzékelő a hengerfejben a rail csövek között középen. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 356 357 358 359 360 361 362 [363] 364 365 366 367 368 369 370 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.