Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:42:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 765 766 767 768 769 770 771 [772] 773 774 775 776 777 778 779 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14665477 alkalommal)
0 Felhasználó és 140 vendég van a témában
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38550 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 18:12:38 »

Motor burkolat szigetelés, csöndesitese Smiley


http://kepfeltoltes.hu/view/151029/DSC_0629_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/151029/DSC_0631_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/151029/DSC_0632_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38551 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 20:13:13 »


Mit szabtál bele?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38552 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 20:24:19 »

Mit szabtál bele?

AndyA


Hővisszavero fólia + szivacs. ( radiátor mögé szokták tenni)  vagy hova.  Anyuék radiátor mögé tették
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.29 csütörtök, 20:31:56 írta adrian007 » Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38553 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 20:58:10 »



Ettől aligha lesz csendesebb. A radiátornál pedig nincs olyan meleg, mint itt a motornál.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #38554 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 21:07:03 »


Ettől aligha lesz csendesebb. A radiátornál pedig nincs olyan meleg, mint itt a motornál.
Nekem lemállott a szivacsos belső réteg, ha nem is ezt, de valamit jó volna ráragasztani. Kérdés itt, milyen hőálló ragasztóval és milyen anyaggal legyen borítva.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #38555 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 21:13:14 »

Sziasztok!

fura hangra lettem figyelmes a mai napon... gázelvételnél az alábbi hangot hallani:
https://www.youtube.com/watch?v=MrNBo1poQ5o
Van ötletetek?
 worship worship

nem a turbó zörög benne? tengelyét mozgattad már kézzel?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38556 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 21:22:30 »


Ettől aligha lesz csendesebb. A radiátornál pedig nincs olyan meleg, mint itt a motornál.

Azért lett bele szivacs is ragasztva,  és azért lett hőálló festékkel 2 szer lefestve. 

De ha van jobb ötleted hogy mit tegyek bele, azt szívesen veszem.  Ötlet?? 
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38557 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 21:23:45 »

Nekem lemállott a szivacsos belső réteg, ha nem is ezt, de valamit jó volna ráragasztani. Kérdés itt, milyen hőálló ragasztóval és milyen anyaggal legyen borítva.

Nekem a sima műanyag volt csak semmi szivacs,  így vettem már. 
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38558 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 21:26:34 »

Amennyit "fog" a hangon, azt a fölé rakott műanyag teszi.
Egyébként mindig kerregni fog a traktor, bármit raksz a burkolat alá. Esetleg egy csendes benzinmotor megoldás lehet. hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38559 Dátum: 2015.10.29 csütörtök, 21:32:31 »

Amennyit "fog" a hangon, azt a fölé rakott műanyag teszi.
Egyébként mindig kerregni fog a traktor, bármit raksz a burkolat alá. Esetleg egy csendes benzinmotor megoldás lehet. hehe

De azzal nem lehet szántani Smiley úgy hogy az nem jó Smiley
Egy próbát meg ért de szerintem se lesz jobb Smiley
Szeretem mikor a telefon úgy javít hogy köze sincs ahoz amit írni akarok Smiley
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38560 Dátum: 2015.10.30 péntek, 06:43:58 »

De azzal nem lehet szántani Smiley úgy hogy az nem jó Smiley
Egy próbát meg ért de szerintem se lesz jobb Smiley
Szeretem mikor a telefon úgy javít hogy köze sincs ahoz amit írni akarok Smiley
Tisztelt Fórumtárs!
Ne hagyd magad cukkolni. nyes Te legalább megpróbáltad. Csupán az irigység beszél belőlük. Én már több mint 2 éve beragasztottam "palmatex" ragasztóval egy 5 mm vastag filc anyagot. Én is lefújtam fekete hővédő festékkel. Azóta is köszöni szépen jól van  a filc és a ragasztás, még a 38°C nyári kánikulában is. A hangszigetelésről meg annyit igen is csillapítja a motor hangját. Csak akkor zörög az a burkolat, ha nincs meglelően rögzítve mint "bíró popójában az a bizonyos lószerszám" wave
Tisztelettel László! worship    
« Utoljára szerkesztve: 2015.10.30 péntek, 06:45:34 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38561 Dátum: 2015.10.30 péntek, 06:54:44 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ne hagyd magad cukkolni. nyes Te legalább megpróbáltad. Csupán az irigység beszél belőlük. Én már több mint 2 éve beragasztottam "palmatex" ragasztóval egy 5 mm vastag filc anyagot. Én is lefújtam fekete hővédő festékkel. Azóta is köszöni szépen jól van  a filc és a ragasztás, még a 38°C nyári kánikulában is. A hangszigetelésről meg annyit igen is csillapítja a motor hangját. Csak akkor zörög az a burkolat, ha nincs meglelően rögzítve mint "bíró popójában az a bizonyos lószerszám" wave
Tisztelettel László! worship    


Kedves László!

A szikrája sincs bennem az irigységnek! Nem is értem, ki irigykedne egy kerregő traktor hangra? Látod, akinek van az szégyenli és próbálja csillapítani.  eplus2

Tisztelettel GSR!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38562 Dátum: 2015.10.30 péntek, 07:52:34 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ne hagyd magad cukkolni. nyes Te legalább megpróbáltad. Csupán az irigység beszél belőlük. Én már több mint 2 éve beragasztottam "palmatex" ragasztóval egy 5 mm vastag filc anyagot. Én is lefújtam fekete hővédő festékkel. Azóta is köszöni szépen jól van  a filc és a ragasztás, még a 38°C nyári kánikulában is. A hangszigetelésről meg annyit igen is csillapítja a motor hangját. Csak akkor zörög az a burkolat, ha nincs meglelően rögzítve mint "bíró popójában az a bizonyos lószerszám" wave
Tisztelettel László! worship    

Nem hagyom magam Smiley azért írtam hogy nem lesz jobb hogy lezarjam a témát  hehe
Picit mintha jobb lenne, csak ez vékony volt, majd kap még egy réteget Smiley
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #38563 Dátum: 2015.10.30 péntek, 07:53:52 »


Kedves László!

A szikrája sincs bennem az irigységnek! Nem is értem, ki irigykedne egy kerregő traktor hangra? Látod, akinek van az szégyenli és próbálja csillapítani.  eplus2

Tisztelettel GSR!
De mi nem tankoljuk el a gatyankat is  eplus2 nyes
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38564 Dátum: 2015.10.30 péntek, 08:15:18 »

De mi nem tankoljuk el a gatyankat is  eplus2 nyes

Én sem, nyugi.....ez megint sztereotípia.   Cool   Azért esetemben az az 5-600 Ft/ 100 km különbség nem okoz világvége hangulatot.  eplus2
Nekem megér annyit a csendesség, büdös mentesség és kulturált megjelenés.(szag, hang....)
Emellett én benzinen kívül (+kötelező szervizek) nem költök másra. A dízelesek nagy többsége viszont igen.
Szerintem ne kezdjük el mérlegre tenni megint.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38565 Dátum: 2015.10.30 péntek, 09:17:05 »

Én sem, nyugi.....ez megint sztereotípia.   Cool   Azért esetemben az az 5-600 Ft/ 100 km különbség nem okoz világvége hangulatot.  eplus2
Nekem megér annyit a csendesség, büdös mentesség és kulturált megjelenés.(szag, hang....)
Emellett én benzinen kívül (+kötelező szervizek) nem költök másra. A dízelesek nagy többsége viszont igen.
Szerintem ne kezdjük el mérlegre tenni megint.  wave
bla,bla,bla,.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38566 Dátum: 2015.10.30 péntek, 09:32:35 »

bla,bla,bla,.... vigyor3

Detto  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38567 Dátum: 2015.10.30 péntek, 10:34:20 »


Kedves László!

A szikrája sincs bennem az irigységnek! Nem is értem, ki irigykedne egy kerregő traktor hangra? Látod, akinek van az szégyenli és próbálja csillapítani.  eplus2

Tisztelettel GSR!
Kedves Tibor!
Én nagyon jól tudom, hogy te titokban készülsz egy új diezeles autót venni, csak még nem mered nekünk bevallani. nyes
Ne késlekedj, mi csak örülni fogunk neki. Ja és ha szükséged lesz rá ellátunk jó tanácsokkal is:eplus2:
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38568 Dátum: 2015.10.30 péntek, 10:49:29 »

Kedves Tibor!
Én nagyon jól tudom, hogy te titokban készülsz egy új diezeles autót venni, csak még nem mered nekünk bevallani. nyes
Ne késlekedj, mi csak örülni fogunk neki. Ja és ha szükséged lesz rá ellátunk jó tanácsokkal is:eplus2:
Tisztelettel László! worship


Kedves László!

Ez olyan titok lehet, mint amiket titkosítanak 80 évre.
1. Sosem derül ki.
2. Vagyis egész más az igaz, mint amit az emberek hisznek.  hehe

Tisztelettel GSR!
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #38569 Dátum: 2015.10.31 szombat, 08:27:40 »

Kedves László!

Ez olyan titok lehet, mint amiket titkosítanak 80 évre.
1. Sosem derül ki.
2. Vagyis egész más az igaz, mint amit az emberek hisznek.  hehe

Tisztelettel GSR!

Kedves Tibi!
Térj át a sötét oldalra   nyes
Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #38570 Dátum: 2015.10.31 szombat, 09:43:38 »

Kedves Tibi!
Térj át a sötét oldalra   nyes
Miért jobb a sötét oldal?       Mert kisebb a rezsi!   nyes

Luk én vagyok az apád!
Apa én vagyok a Lukad!    nyes
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38571 Dátum: 2015.10.31 szombat, 09:44:56 »

Miért jobb a sötét oldal?       Mert kisebb a rezsi!   nyes

Luk én vagyok az apád!
Apa én vagyok a Lukad!    nyes

Luk, te inkább kuplung szoktál lenni! Smiley
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38572 Dátum: 2015.10.31 szombat, 09:53:29 »


Nem mindig.....

Pl. Citroen Nemo-ban lévő 1.4 hdi vs. Ford Fiesta 1.4 tdci
A két motor csupaszra szerelve valóban ugyanúgy néz ki, de! A két motorban nem egyforma kialakítású dugattyúk vannak.

Valószínűleg időben változnak a motorok, és csak ennyi az oka a különbségnek.
Tudomásom szerint az 1,4-est ugyanazon a soron gyártják.
A pumánál is változtattak, most törik az olajpumpa, és megeszi a láncot az olaj  vigyor3
Loller
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38573 Dátum: 2015.10.31 szombat, 18:07:56 »

@rva az anyja annak aki a tdci turbóelektronikáját tervezte. 30-80 közti sebességgel jöttünk tegnap haza pestről, a pláza parkolóból alig bírtam feljönni. A Bah felüljáróról majdnem visszagurultam. 10-es kulcs és forrasztópáka széria tartozék kéne legyen....
Tibi,Gingoy köszi a segítséget.
Naplózva
süfike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



E-mail
« Új hozzászólás #38574 Dátum: 2015.10.31 szombat, 18:46:27 »

@rva az anyja annak aki a tdci turbóelektronikáját tervezte. 30-80 közti sebességgel jöttünk tegnap haza pestről, a pláza parkolóból alig bírtam feljönni. A Bah felüljáróról majdnem visszagurultam. 10-es kulcs és forrasztópáka széria tartozék kéne legyen....
Tibi,Gingoy köszi a segítséget.

10-es kulcs berakva:-) forrasztópáka helyett jó a gázos forrasztó?mert akkor azt is bedobom.....no és mit kell ilyen kor és hol javítani?van leírás valahol az oldalon?Mert akkor lementem telóra   nyes
Naplózva

MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38575 Dátum: 2015.10.31 szombat, 18:50:52 »

10-es kulcs berakva:-) forrasztópáka helyett jó a gázos forrasztó?mert akkor azt is bedobom.....no és mit kell ilyen kor és hol javítani?van leírás valahol az oldalon?Mert akkor lementem telóra   nyes

video van róla yutubon, de tervezem hogy megcsinálom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38576 Dátum: 2015.10.31 szombat, 18:51:54 »

10-es kulcs berakva:-) forrasztópáka helyett jó a gázos forrasztó?mert akkor azt is bedobom.....no és mit kell ilyen kor és hol javítani?van leírás valahol az oldalon?Mert akkor lementem telóra   nyes
az FAQ ban benne van.És ez is: http://www.talkford.com/community/topic/184102-code-p132b-and-flashing-glow-plug-light/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38577 Dátum: 2015.10.31 szombat, 18:55:42 »


ezaz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38578 Dátum: 2015.10.31 szombat, 18:58:11 »

ezaz
nemmondód? eplus2 Törpi...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #38579 Dátum: 2015.10.31 szombat, 18:59:19 »

nemmondód? eplus2 Törpi...

bagoly mf1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38580 Dátum: 2015.10.31 szombat, 19:00:14 »

bagoly mf1
Grin integet2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38581 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 18:08:55 »

Sziasztok!

Ismét felhozom a termosztátos témát.

Az autó egyre rosszabb ahogy hűl az idő. Ma 4 fok volt lejtőn mentem kb 2-3 km-ert és visszahűlt a víz 60 fok fölé egy picivel.

Mind a két termosztát most már gyári de a helyzet nem változott.

A probléma ott van, hogy a főköri termosztátnál valami miatt átengedi a vizet. Tehát még mielőtt elérné a 60 fokot a víz elkezd melegedni a hűtöhöz menő cső és a hűtő is. Az olajkörinél rendben van a dolog, ott hideg a cső.

Már vagy hatszor szét lett szedve, át lett nézve, minden a helyén van úgy ahogy kell.

Valami furfang van a dologban mert mindegyik termosztáttal ezt csinálja. Már a termosztát házat is átnéztem belülről de nem látszik rajta semmi rendellenes dolog.

Már kínomban a hűtőt is letakartam de az sem segített.

Valakinek van még ötlete, hogy mi lehet a gond? 
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38582 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 18:17:33 »

Sziasztok!

Ismét felhozom a termosztátos témát.

Az autó egyre rosszabb ahogy hűl az idő. Ma 4 fok volt lejtőn mentem kb 2-3 km-ert és visszahűlt a víz 60 fok fölé egy picivel.

Mind a két termosztát most már gyári de a helyzet nem változott.

A probléma ott van, hogy a főköri termosztátnál valami miatt átengedi a vizet. Tehát még mielőtt elérné a 60 fokot a víz elkezd melegedni a hűtöhöz menő cső és a hűtő is. Az olajkörinél rendben van a dolog, ott hideg a cső.

Már vagy hatszor szét lett szedve, át lett nézve, minden a helyén van úgy ahogy kell.

Valami furfang van a dologban mert mindegyik termosztáttal ezt csinálja. Már a termosztát házat is átnéztem belülről de nem látszik rajta semmi rendellenes dolog.

Már kínomban a hűtőt is letakartam de az sem segített.

Valakinek van még ötlete, hogy mi lehet a gond? 

Mintha Bunyek írt volna olyat, hogy a termosztáton felül lévő kis légtelenítő lyukat betömte egy kis csavarral + anyával, és ettől rendesen javult a dolog. Aztán volt vita arról, hogy szabad-e ilyet, meg nem fog-e túlmelegedni, és ilyesmi.

TDDi topikban termosztát+légtelenítő szavakra rákeresve rögtön dobja.

Szerdán nekem is két termosztát csere lesz, ha *** marad, én biztos kipróbálom.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38583 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 18:26:46 »

Sziasztok!

Ismét felhozom a termosztátos témát.

Az autó egyre rosszabb ahogy hűl az idő. Ma 4 fok volt lejtőn mentem kb 2-3 km-ert és visszahűlt a víz 60 fok fölé egy picivel.

Mind a két termosztát most már gyári de a helyzet nem változott.

A probléma ott van, hogy a főköri termosztátnál valami miatt átengedi a vizet. Tehát még mielőtt elérné a 60 fokot a víz elkezd melegedni a hűtöhöz menő cső és a hűtő is. Az olajkörinél rendben van a dolog, ott hideg a cső.

Már vagy hatszor szét lett szedve, át lett nézve, minden a helyén van úgy ahogy kell.

Valami furfang van a dologban mert mindegyik termosztáttal ezt csinálja. Már a termosztát házat is átnéztem belülről de nem látszik rajta semmi rendellenes dolog.

Már kínomban a hűtőt is letakartam de az sem segített.

Valakinek van még ötlete, hogy mi lehet a gond?  
Tisztelt Fórumtárs!
A leírtak alapján arra gondolhatunk, hogy valami miatt a termosztát korán nyit, vagy nem megfelelő a termosztát és a ház között lévő tömítés, vagy a termosztáton lévő parányi szelep be van ragadva, és nincs légtelenítő keringés, ami végső soron okozhat túlnyomást ami nyitja termosztátot. Az is lehet, hogy a termosztát maga nem zár rendesen, és nyomás alatt rendesen átereszt. Lehet még probléma, hogy a termosztát nem megfelelően van a helyére rakva. A kis levegőztető szelepnek felül kell lennie. Csodák nincsenek mindent újra alaposan le kell ellenőrizni. A hűtő letakarása nem igazán nyerő ötlet. Ha véletlenül stabilizálódik a helyzet, könnyen felforralhatod a vizet. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.01 vasárnap, 18:29:27 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38584 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 18:47:11 »

Mintha Bunyek írt volna olyat, hogy a termosztáton felül lévő kis légtelenítő lyukat betömte egy kis csavarral + anyával, és ettől rendesen javult a dolog. Aztán volt vita arról, hogy szabad-e ilyet, meg nem fog-e túlmelegedni, és ilyesmi.

TDDi topikban termosztát+légtelenítő szavakra rákeresve rögtön dobja.

Szerdán nekem is két termosztát csere lesz, ha *** marad, én biztos kipróbálom.

Már én is gondoltam arra, hogy a kis szelepet ledugózom, de nem mertem mert valami miatt odarakták a német mérnökök.

De ha más nincs akkor ki kell próbálnom mert ez így nem állapot, még sem mehetek egész télen 60 fokos vízzel.

Köszönöm a hozzászólást.  eljen
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38585 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 18:53:42 »

Tisztelt Fórumtárs!
A leírtak alapján arra gondolhatunk, hogy valami miatt a termosztát korán nyit, vagy nem megfelelő a termosztát és a ház között lévő tömítés, vagy a termosztáton lévő parányi szelep be van ragadva, és nincs légtelenítő keringés, ami végső soron okozhat túlnyomást ami nyitja termosztátot. Az is lehet, hogy a termosztát maga nem zár rendesen, és nyomás alatt rendesen átereszt. Lehet még probléma, hogy a termosztát nem megfelelően van a helyére rakva. A kis levegőztető szelepnek felül kell lennie. Csodák nincsenek mindent újra alaposan le kell ellenőrizni. A hűtő letakarása nem igazán nyerő ötlet. Ha véletlenül stabilizálódik a helyzet, könnyen felforralhatod a vizet. wave
Tisztelettel László! worship


Igen ezek a hibalehetőségek ki vannak zárva. Már többször szét lett szedve és többször tüzetesen át lett nézve. Minden a helyén, golyós szelep felfelé, tömítés új és jó.
Nem marad más mint a kis szelep ledugózása.

Ha megoldódik a probléma akkor természetesen kiveszem a takarást a hűtő elől.
Ez az első autóm aminél ilyen megoldást kell alkalmaznom. Soha semikor semelyik autómmal nem volt ilyen gondom még a -20 fokokban sem.

Köszönöm neked is a hozzászólást.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Zsolti78
Vendég
« Új hozzászólás #38586 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:19:21 »

Sziasztok. Tudna nekem valaki ajánlani egy hozzáértő szerelőt aki keni vágja a dieselt.
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38587 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:35:55 »

Sziasztok. Tudna nekem valaki ajánlani egy hozzáértő szerelőt aki keni vágja a dieselt.

Vik, Alf, László, Bunyek. Elnézést ha valakit kihagytam.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38588 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:43:46 »

Sziasztok. Tudna nekem valaki ajánlani egy hozzáértő szerelőt aki keni vágja a dieselt.

Inkább a kérdést tedd fel. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolti78
Vendég
« Új hozzászólás #38589 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:49:30 »

Összetett a probléma. Egy tel.szám kéne. Hol tudom elérni őket?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38590 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:55:37 »

Összetett a probléma. Egy tel.szám kéne. Hol tudom elérni őket?


Viket Német Viktor néven a Lurdy-házzal szemben, a Ford kereskedésben.

A többieket itt a fórumon.

Kezdj el gépelni... Smiley

De előtte írd be az autód főbb adatait a profilodba, ahogyan sokunknál látod, akkor nem kell barkochbázni, hogy miről beszélsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolesz
Vendég
« Új hozzászólás #38591 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 21:43:59 »

Üdv mindenkinek. 2.0 tdci motor 130 le . Most vettem.
llenne egy kérdésem. Melegen nagyon ingadozik az alapjárat, és ha odalépek neki( megy,ahogy kell.nem füstöl) villog az izzitás jelző.  De a menetteljesítményben nincs visszaesés.
A következő inditásnál már nem villog .
Mi lehet a baj?
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #38592 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 21:59:40 »

Üdv mindenkinek. 2.0 tdci motor 130 le . Most vettem.
llenne egy kérdésem. Melegen nagyon ingadozik az alapjárat, és ha odalépek neki( megy,ahogy kell.nem füstöl) villog az izzitás jelző.  De a menetteljesítményben nincs visszaesés.
A következő inditásnál már nem villog .
Mi lehet a baj?


Vissza kéne vinni?Szerintem....
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #38593 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 14:08:02 »

Sziasztok!
Na engem is elért a villogó malacfarok szindróma rinya 4db befecskendező csere+stb....
Csak gondoltam kiírom magamból a fájdalmamat, mert Ti pontosan értitek ezt az érzést.  rinya
Lassan annyit költök az autóra, hogy tudnék venni még egyet. De mindegy, mert őrült az ember fia.
Köszönöm, hogy "meghalgattatok" worship
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #38594 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 15:18:52 »

Sziasztok!
Na engem is elért a villogó malacfarok szindróma rinya 4db befecskendező csere+stb....
Csak gondoltam kiírom magamból a fájdalmamat, mert Ti pontosan értitek ezt az érzést.  rinya
Lassan annyit költök az autóra, hogy tudnék venni még egyet. De mindegy, mert őrült az ember fia.
Köszönöm, hogy "meghalgattatok" worship

Pfff!  wow1
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #38595 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 18:04:51 »

Sziasztok!

2 porlasztónál, a 2-es és 3-as, magas résolaj veszteséget mértem, csináltam hozzá mérőt, ezért vissza viszem a felújítóhoz javításra. A 3as annyira gáz volt, hogy a 1,5dl-es edényt megtöltötte mire az 1-es és 4-es egyáltalán elkezdte tölteni a poharat, a 2-es akkor járt ~1-2cm magasságnál. Még garanciás szerencsére. Valami spec. szerszám szükséges a kiszerelésekhez? Minden csövet, beleértve a gyűjtőcsövet is, kiszerelek ultrahangos mosásra.  Aki szerelte már ki az elemeket, írja meg a szerszám igényét, villáskulcs dugókulcs és ha szükséges azok hossza.

Köszi
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #38596 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 19:28:04 »

Valaki tud abban segíteni, hogy fmba motorkódú 2002 es tdci nem forscannel mérve milyen turbónyomás értékeknek kell lennie? A kocsi nem megy úgy ahogy kellene. Nincs turbócső repedésem, a csúcsok nagynyomású év elején lett rendbetéve. EGR dugózva.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #38597 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 19:37:36 »

Sziasztok!
Na engem is elért a villogó malacfarok szindróma rinya 4db befecskendező csere+stb....
Csak gondoltam kiírom magamból a fájdalmamat, mert Ti pontosan értitek ezt az érzést.  rinya
Lassan annyit költök az autóra, hogy tudnék venni még egyet. De mindegy, mert őrült az ember fia.
Köszönöm, hogy "meghalgattatok" worship

Kitartás, testvériség.....   szomoru1
Ne add fel!   wave
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #38598 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 19:59:07 »

Kitartás, testvériség.....   szomoru1
Ne add fel!   wave

Köszi a biztatást Smiley
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38599 Dátum: 2015.11.03 kedd, 06:37:00 »

Valaki tud abban segíteni, hogy fmba motorkódú 2002 es tdci nem forscannel mérve milyen turbónyomás értékeknek kell lennie? A kocsi nem megy úgy ahogy kellene. Nincs turbócső repedésem, a csúcsok nagynyomású év elején lett rendbetéve. EGR dugózva.
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem egy digitális kombinált feszültség és turbónyomásmérő műszer lett beépítve a kocsiba. A fotókat láthatod a FAQ topikban. Nekem a műszer 0-és 1.5 bar között mutatja folyamatosan a turbónyomást. A műszeren a nyomásváltozás a legkisebb gázadásra is képes megváltozni.  A műszer padlógáznál mutatja a max értéket majd egyenletesen visszaesik egy normál középértékre. Pl 130 Km/ó-nál pályán folyamatos haladás esetén 0.8-0.9 bar. 60 Km/ó nál 0.2-0.5 között változhat. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 765 766 767 768 769 770 771 [772] 773 774 775 776 777 778 779 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.105 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.