Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:18:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
765
766
767
768
769
770
771
[
772
]
773
774
775
776
777
778
779
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14664952 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38550 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 18:12:38 »
Motor burkolat szigetelés, csöndesitese
http://kepfeltoltes.hu/view/151029/DSC_0629_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/151029/DSC_0631_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/151029/DSC_0632_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38551 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 20:13:13 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.10.29 csütörtök, 18:12:38
Motor burkolat szigetelés, csöndesitese
http://kepfeltoltes.hu/view/151029/DSC_0629_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/151029/DSC_0631_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/151029/DSC_0632_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Mit szabtál bele?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38552 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 20:24:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.10.29 csütörtök, 20:13:13
Mit szabtál bele?
AndyA
Hővisszavero fólia + szivacs. ( radiátor mögé szokták tenni) vagy hova. Anyuék radiátor mögé tették
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.29 csütörtök, 20:31:56 írta adrian007
»
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38553 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 20:58:10 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.10.29 csütörtök, 18:12:38
Motor burkolat szigetelés, csöndesitese
http://kepfeltoltes.hu/view/151029/DSC_0629_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/151029/DSC_0631_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/151029/DSC_0632_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ettől aligha lesz csendesebb. A radiátornál pedig nincs olyan meleg, mint itt a motornál.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38554 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 21:07:03 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.29 csütörtök, 20:58:10
Ettől aligha lesz csendesebb. A radiátornál pedig nincs olyan meleg, mint itt a motornál.
Nekem lemállott a szivacsos belső réteg, ha nem is ezt, de valamit jó volna ráragasztani. Kérdés itt, milyen hőálló ragasztóval és milyen anyaggal legyen borítva.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38555 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 21:13:14 »
Idézetet írta: tuning94 - 2015.10.27 kedd, 18:27:16
Sziasztok!
fura hangra lettem figyelmes a mai napon... gázelvételnél az alábbi hangot hallani:
https://www.youtube.com/watch?v=MrNBo1poQ5o
Van ötletetek?
nem a turbó zörög benne? tengelyét mozgattad már kézzel?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38556 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 21:22:30 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.29 csütörtök, 20:58:10
Ettől aligha lesz csendesebb. A radiátornál pedig nincs olyan meleg, mint itt a motornál.
Azért lett bele szivacs is ragasztva, és azért lett hőálló festékkel 2 szer lefestve.
De ha van jobb ötleted hogy mit tegyek bele, azt szívesen veszem. Ötlet??
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38557 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 21:23:45 »
Idézetet írta: GiN - 2015.10.29 csütörtök, 21:07:03
Nekem lemállott a szivacsos belső réteg, ha nem is ezt, de valamit jó volna ráragasztani. Kérdés itt, milyen hőálló ragasztóval és milyen anyaggal legyen borítva.
Nekem a sima műanyag volt csak semmi szivacs, így vettem már.
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38558 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 21:26:34 »
Amennyit "fog" a hangon, azt a fölé rakott műanyag teszi.
Egyébként mindig kerregni fog a traktor, bármit raksz a burkolat alá. Esetleg egy csendes benzinmotor megoldás lehet.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38559 Dátum:
2015.10.29 csütörtök, 21:32:31 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.29 csütörtök, 21:26:34
Amennyit "fog" a hangon, azt a fölé rakott műanyag teszi.
Egyébként mindig kerregni fog a traktor, bármit raksz a burkolat alá. Esetleg egy csendes benzinmotor megoldás lehet.
De azzal nem lehet szántani
úgy hogy az nem jó
Egy próbát meg ért de szerintem se lesz jobb
Szeretem mikor a telefon úgy javít hogy köze sincs ahoz amit írni akarok
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38560 Dátum:
2015.10.30 péntek, 06:43:58 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.10.29 csütörtök, 21:32:31
De azzal nem lehet szántani
úgy hogy az nem jó
Egy próbát meg ért de szerintem se lesz jobb
Szeretem mikor a telefon úgy javít hogy köze sincs ahoz amit írni akarok
Tisztelt Fórumtárs!
Ne hagyd magad cukkolni.
Te legalább megpróbáltad. Csupán az irigység beszél belőlük. Én már több mint 2 éve beragasztottam "palmatex" ragasztóval egy 5 mm vastag filc anyagot. Én is lefújtam fekete hővédő festékkel. Azóta is köszöni szépen jól van a filc és a ragasztás, még a 38°C nyári kánikulában is. A hangszigetelésről meg annyit igen is csillapítja a motor hangját. Csak akkor zörög az a burkolat, ha nincs meglelően rögzítve mint
"bíró popójában az a bizonyos lószerszám"
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.10.30 péntek, 06:45:34 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38561 Dátum:
2015.10.30 péntek, 06:54:44 »
Idézetet írta: László - 2015.10.30 péntek, 06:43:58
Tisztelt Fórumtárs!
Ne hagyd magad cukkolni.
Te legalább megpróbáltad. Csupán az irigység beszél belőlük. Én már több mint 2 éve beragasztottam "palmatex" ragasztóval egy 5 mm vastag filc anyagot. Én is lefújtam fekete hővédő festékkel. Azóta is köszöni szépen jól van a filc és a ragasztás, még a 38°C nyári kánikulában is. A hangszigetelésről meg annyit igen is csillapítja a motor hangját. Csak akkor zörög az a burkolat, ha nincs meglelően rögzítve mint
"bíró popójában az a bizonyos lószerszám"
Tisztelettel László!
Kedves László!
A szikrája sincs bennem az irigységnek! Nem is értem, ki irigykedne egy kerregő traktor hangra? Látod, akinek van az szégyenli és próbálja csillapítani.
Tisztelettel GSR!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38562 Dátum:
2015.10.30 péntek, 07:52:34 »
Idézetet írta: László - 2015.10.30 péntek, 06:43:58
Tisztelt Fórumtárs!
Ne hagyd magad cukkolni.
Te legalább megpróbáltad. Csupán az irigység beszél belőlük. Én már több mint 2 éve beragasztottam "palmatex" ragasztóval egy 5 mm vastag filc anyagot. Én is lefújtam fekete hővédő festékkel. Azóta is köszöni szépen jól van a filc és a ragasztás, még a 38°C nyári kánikulában is. A hangszigetelésről meg annyit igen is csillapítja a motor hangját. Csak akkor zörög az a burkolat, ha nincs meglelően rögzítve mint
"bíró popójában az a bizonyos lószerszám"
Tisztelettel László!
Nem hagyom magam
azért írtam hogy nem lesz jobb hogy lezarjam a témát
Picit mintha jobb lenne, csak ez vékony volt, majd kap még egy réteget
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38563 Dátum:
2015.10.30 péntek, 07:53:52 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.30 péntek, 06:54:44
Kedves László!
A szikrája sincs bennem az irigységnek! Nem is értem, ki irigykedne egy kerregő traktor hangra? Látod, akinek van az szégyenli és próbálja csillapítani.
Tisztelettel GSR!
De mi nem tankoljuk el a gatyankat is
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38564 Dátum:
2015.10.30 péntek, 08:15:18 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.10.30 péntek, 07:53:52
De mi nem tankoljuk el a gatyankat is
Én sem, nyugi.....ez megint sztereotípia.
Azért esetemben az az 5-600 Ft/ 100 km különbség nem okoz világvége hangulatot.
Nekem megér annyit a csendesség, büdös mentesség és kulturált megjelenés.(szag, hang....)
Emellett én benzinen kívül (+kötelező szervizek) nem költök másra. A dízelesek nagy többsége viszont igen.
Szerintem ne kezdjük el mérlegre tenni megint.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38565 Dátum:
2015.10.30 péntek, 09:17:05 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.30 péntek, 08:15:18
Én sem, nyugi.....ez megint sztereotípia.
Azért esetemben az az 5-600 Ft/ 100 km különbség nem okoz világvége hangulatot.
Nekem megér annyit a csendesség, büdös mentesség és kulturált megjelenés.(szag, hang....)
Emellett én benzinen kívül (+kötelező szervizek) nem költök másra. A dízelesek nagy többsége viszont igen.
Szerintem ne kezdjük el mérlegre tenni megint.
bla,bla,bla,....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38566 Dátum:
2015.10.30 péntek, 09:32:35 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.30 péntek, 09:17:05
bla,bla,bla,....
Detto
Naplózva
Imádom a dízeleket!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38567 Dátum:
2015.10.30 péntek, 10:34:20 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.30 péntek, 06:54:44
Kedves László!
A szikrája sincs bennem az irigységnek! Nem is értem, ki irigykedne egy kerregő traktor hangra? Látod, akinek van az szégyenli és próbálja csillapítani.
Tisztelettel GSR!
Kedves Tibor!
Én nagyon jól tudom, hogy te titokban készülsz egy új diezeles autót venni, csak még nem mered nekünk bevallani.
Ne késlekedj, mi csak örülni fogunk neki. Ja és ha szükséged lesz rá ellátunk jó tanácsokkal is:eplus2:
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38568 Dátum:
2015.10.30 péntek, 10:49:29 »
Idézetet írta: László - 2015.10.30 péntek, 10:34:20
Kedves Tibor!
Én nagyon jól tudom, hogy te titokban készülsz egy új diezeles autót venni, csak még nem mered nekünk bevallani.
Ne késlekedj, mi csak örülni fogunk neki. Ja és ha szükséged lesz rá ellátunk jó tanácsokkal is:eplus2:
Tisztelettel László!
Kedves László!
Ez olyan titok lehet, mint amiket titkosítanak 80 évre.
1. Sosem derül ki.
2. Vagyis egész más az igaz, mint amit az emberek hisznek.
Tisztelettel GSR!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
süfike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38569 Dátum:
2015.10.31 szombat, 08:27:40 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.30 péntek, 10:49:29
Kedves László!
Ez olyan titok lehet, mint amiket titkosítanak 80 évre.
1. Sosem derül ki.
2. Vagyis egész más az igaz, mint amit az emberek hisznek.
Tisztelettel GSR!
Kedves Tibi!
Térj át a sötét oldalra
Naplózva
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38570 Dátum:
2015.10.31 szombat, 09:43:38 »
Idézetet írta: süfike - 2015.10.31 szombat, 08:27:40
Kedves Tibi!
Térj át a sötét oldalra
Miért jobb a sötét oldal? Mert kisebb a rezsi!
Luk én vagyok az apád!
Apa én vagyok a Lukad!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38571 Dátum:
2015.10.31 szombat, 09:44:56 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2015.10.31 szombat, 09:43:38
Miért jobb a sötét oldal? Mert kisebb a rezsi!
Luk én vagyok az apád!
Apa én vagyok a Lukad!
Luk, te inkább kuplung szoktál lenni!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38572 Dátum:
2015.10.31 szombat, 09:53:29 »
Idézetet írta: GSR - 2015.10.27 kedd, 16:05:10
Nem mindig.....
Pl. Citroen Nemo-ban lévő 1.4 hdi vs. Ford Fiesta 1.4 tdci
A két motor csupaszra szerelve valóban ugyanúgy néz ki, de! A két motorban nem egyforma kialakítású dugattyúk vannak.
Valószínűleg időben változnak a motorok, és csak ennyi az oka a különbségnek.
Tudomásom szerint az 1,4-est ugyanazon a soron gyártják.
A pumánál is változtattak, most törik az olajpumpa, és megeszi a láncot az olaj
Loller
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38573 Dátum:
2015.10.31 szombat, 18:07:56 »
@rva az anyja annak aki a tdci turbóelektronikáját tervezte. 30-80 közti sebességgel jöttünk tegnap haza pestről, a pláza parkolóból alig bírtam feljönni. A Bah felüljáróról majdnem visszagurultam. 10-es kulcs és forrasztópáka széria tartozék kéne legyen....
Tibi,Gingoy köszi a segítséget.
Naplózva
süfike
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38574 Dátum:
2015.10.31 szombat, 18:46:27 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.10.31 szombat, 18:07:56
@rva az anyja annak aki a tdci turbóelektronikáját tervezte. 30-80 közti sebességgel jöttünk tegnap haza pestről, a pláza parkolóból alig bírtam feljönni. A Bah felüljáróról majdnem visszagurultam. 10-es kulcs és forrasztópáka széria tartozék kéne legyen....
Tibi,Gingoy köszi a segítséget.
10-es kulcs berakva:-) forrasztópáka helyett jó a gázos forrasztó?mert akkor azt is bedobom.....no és mit kell ilyen kor és hol javítani?van leírás valahol az oldalon?Mert akkor lementem telóra
Naplózva
MK.III.2003.09.2.0 TDCI 130LE Panther Black Turnier,Verona Grain Leather Camel Belső,Ghia-buisness-executive....nagyonszeressükautó.
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38575 Dátum:
2015.10.31 szombat, 18:50:52 »
Idézetet írta: süfike - 2015.10.31 szombat, 18:46:27
10-es kulcs berakva:-) forrasztópáka helyett jó a gázos forrasztó?mert akkor azt is bedobom.....no és mit kell ilyen kor és hol javítani?van leírás valahol az oldalon?Mert akkor lementem telóra
video van róla yutubon, de tervezem hogy megcsinálom.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38576 Dátum:
2015.10.31 szombat, 18:51:54 »
Idézetet írta: süfike - 2015.10.31 szombat, 18:46:27
10-es kulcs berakva:-) forrasztópáka helyett jó a gázos forrasztó?mert akkor azt is bedobom.....no és mit kell ilyen kor és hol javítani?van leírás valahol az oldalon?Mert akkor lementem telóra
az FAQ ban benne van.És ez is:
http://www.talkford.com/community/topic/184102-code-p132b-and-flashing-glow-plug-light/
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38577 Dátum:
2015.10.31 szombat, 18:55:42 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.31 szombat, 18:51:54
http://www.talkford.com/community/topic/184102-code-p132b-and-flashing-glow-plug-light/
ezaz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38578 Dátum:
2015.10.31 szombat, 18:58:11 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.10.31 szombat, 18:55:42
ezaz
nemmondód?
Törpi...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38579 Dátum:
2015.10.31 szombat, 18:59:19 »
Idézetet írta: alf - 2015.10.31 szombat, 18:58:11
nemmondód?
Törpi...
bagoly
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38580 Dátum:
2015.10.31 szombat, 19:00:14 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.10.31 szombat, 18:59:19
bagoly
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38581 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 18:08:55 »
Sziasztok!
Ismét felhozom a termosztátos témát.
Az autó egyre rosszabb ahogy hűl az idő. Ma 4 fok volt lejtőn mentem kb 2-3 km-ert és visszahűlt a víz 60 fok fölé egy picivel.
Mind a két termosztát most már gyári de a helyzet nem változott.
A probléma ott van, hogy a főköri termosztátnál valami miatt átengedi a vizet. Tehát még mielőtt elérné a 60 fokot a víz elkezd melegedni a hűtöhöz menő cső és a hűtő is. Az olajkörinél rendben van a dolog, ott hideg a cső.
Már vagy hatszor szét lett szedve, át lett nézve, minden a helyén van úgy ahogy kell.
Valami furfang van a dologban mert mindegyik termosztáttal ezt csinálja. Már a termosztát házat is átnéztem belülről de nem látszik rajta semmi rendellenes dolog.
Már kínomban a hűtőt is letakartam de az sem segített.
Valakinek van még ötlete, hogy mi lehet a gond?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38582 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 18:17:33 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.11.01 vasárnap, 18:08:55
Sziasztok!
Ismét felhozom a termosztátos témát.
Az autó egyre rosszabb ahogy hűl az idő. Ma 4 fok volt lejtőn mentem kb 2-3 km-ert és visszahűlt a víz 60 fok fölé egy picivel.
Mind a két termosztát most már gyári de a helyzet nem változott.
A probléma ott van, hogy a főköri termosztátnál valami miatt átengedi a vizet. Tehát még mielőtt elérné a 60 fokot a víz elkezd melegedni a hűtöhöz menő cső és a hűtő is. Az olajkörinél rendben van a dolog, ott hideg a cső.
Már vagy hatszor szét lett szedve, át lett nézve, minden a helyén van úgy ahogy kell.
Valami furfang van a dologban mert mindegyik termosztáttal ezt csinálja. Már a termosztát házat is átnéztem belülről de nem látszik rajta semmi rendellenes dolog.
Már kínomban a hűtőt is letakartam de az sem segített.
Valakinek van még ötlete, hogy mi lehet a gond?
Mintha Bunyek írt volna olyat, hogy a termosztáton felül lévő kis légtelenítő lyukat betömte egy kis csavarral + anyával, és ettől rendesen javult a dolog. Aztán volt vita arról, hogy szabad-e ilyet, meg nem fog-e túlmelegedni, és ilyesmi.
TDDi topikban termosztát+légtelenítő szavakra rákeresve rögtön dobja.
Szerdán nekem is két termosztát csere lesz, ha *** marad, én biztos kipróbálom.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38583 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 18:26:46 »
Idézetet írta: szoszo - 2015.11.01 vasárnap, 18:08:55
Sziasztok!
Ismét felhozom a termosztátos témát.
Az autó egyre rosszabb ahogy hűl az idő. Ma 4 fok volt lejtőn mentem kb 2-3 km-ert és visszahűlt a víz 60 fok fölé egy picivel.
Mind a két termosztát most már gyári de a helyzet nem változott.
A probléma ott van, hogy a főköri termosztátnál valami miatt átengedi a vizet. Tehát még mielőtt elérné a 60 fokot a víz elkezd melegedni a hűtöhöz menő cső és a hűtő is. Az olajkörinél rendben van a dolog, ott hideg a cső.
Már vagy hatszor szét lett szedve, át lett nézve, minden a helyén van úgy ahogy kell.
Valami furfang van a dologban mert mindegyik termosztáttal ezt csinálja. Már a termosztát házat is átnéztem belülről de nem látszik rajta semmi rendellenes dolog.
Már kínomban a hűtőt is letakartam de az sem segített.
Valakinek van még ötlete, hogy mi lehet a gond?
Tisztelt Fórumtárs!
A leírtak alapján arra gondolhatunk, hogy valami miatt a termosztát korán nyit, vagy nem megfelelő a termosztát és a ház között lévő tömítés, vagy a termosztáton lévő parányi szelep be van ragadva, és nincs légtelenítő keringés, ami végső soron okozhat túlnyomást ami nyitja termosztátot. Az is lehet, hogy a termosztát maga nem zár rendesen, és nyomás alatt rendesen átereszt. Lehet még probléma, hogy a termosztát nem megfelelően van a helyére rakva. A kis levegőztető szelepnek felül kell lennie. Csodák nincsenek mindent újra alaposan le kell ellenőrizni. A hűtő letakarása nem igazán nyerő ötlet. Ha véletlenül stabilizálódik a helyzet, könnyen felforralhatod a vizet.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.11.01 vasárnap, 18:29:27 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38584 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 18:47:11 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.11.01 vasárnap, 18:17:33
Mintha Bunyek írt volna olyat, hogy a termosztáton felül lévő kis légtelenítő lyukat betömte egy kis csavarral + anyával, és ettől rendesen javult a dolog. Aztán volt vita arról, hogy szabad-e ilyet, meg nem fog-e túlmelegedni, és ilyesmi.
TDDi topikban termosztát+légtelenítő szavakra rákeresve rögtön dobja.
Szerdán nekem is két termosztát csere lesz, ha *** marad, én biztos kipróbálom.
Már én is gondoltam arra, hogy a kis szelepet ledugózom, de nem mertem mert valami miatt odarakták a német mérnökök.
De ha más nincs akkor ki kell próbálnom mert ez így nem állapot, még sem mehetek egész télen 60 fokos vízzel.
Köszönöm a hozzászólást.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38585 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 18:53:42 »
Idézetet írta: László - 2015.11.01 vasárnap, 18:26:46
Tisztelt Fórumtárs!
A leírtak alapján arra gondolhatunk, hogy valami miatt a termosztát korán nyit, vagy nem megfelelő a termosztát és a ház között lévő tömítés, vagy a termosztáton lévő parányi szelep be van ragadva, és nincs légtelenítő keringés, ami végső soron okozhat túlnyomást ami nyitja termosztátot. Az is lehet, hogy a termosztát maga nem zár rendesen, és nyomás alatt rendesen átereszt. Lehet még probléma, hogy a termosztát nem megfelelően van a helyére rakva. A kis levegőztető szelepnek felül kell lennie. Csodák nincsenek mindent újra alaposan le kell ellenőrizni. A hűtő letakarása nem igazán nyerő ötlet. Ha véletlenül stabilizálódik a helyzet, könnyen felforralhatod a vizet.
Tisztelettel László!
Igen ezek a hibalehetőségek ki vannak zárva. Már többször szét lett szedve és többször tüzetesen át lett nézve. Minden a helyén, golyós szelep felfelé, tömítés új és jó.
Nem marad más mint a kis szelep ledugózása.
Ha megoldódik a probléma akkor természetesen kiveszem a takarást a hűtő elől.
Ez az első autóm aminél ilyen megoldást kell alkalmaznom. Soha semikor semelyik autómmal nem volt ilyen gondom még a -20 fokokban sem.
Köszönöm neked is a hozzászólást.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Zsolti78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38586 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:19:21 »
Sziasztok. Tudna nekem valaki ajánlani egy hozzáértő szerelőt aki keni vágja a dieselt.
Naplózva
szoszo
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 197
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38587 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:35:55 »
Idézetet írta: Zsolti78 - 2015.11.01 vasárnap, 19:19:21
Sziasztok. Tudna nekem valaki ajánlani egy hozzáértő szerelőt aki keni vágja a dieselt.
Vik, Alf, László, Bunyek. Elnézést ha valakit kihagytam.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38588 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:43:46 »
Idézetet írta: Zsolti78 - 2015.11.01 vasárnap, 19:19:21
Sziasztok. Tudna nekem valaki ajánlani egy hozzáértő szerelőt aki keni vágja a dieselt.
Inkább a kérdést tedd fel.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolti78
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38589 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:49:30 »
Összetett a probléma. Egy tel.szám kéne. Hol tudom elérni őket?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38590 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 19:55:37 »
Idézetet írta: Zsolti78 - 2015.11.01 vasárnap, 19:49:30
Összetett a probléma. Egy tel.szám kéne. Hol tudom elérni őket?
Viket Német Viktor néven a Lurdy-házzal szemben, a Ford kereskedésben.
A többieket itt a fórumon.
Kezdj el gépelni...
De előtte írd be az autód főbb adatait a profilodba, ahogyan sokunknál látod, akkor nem kell barkochbázni, hogy miről beszélsz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolesz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38591 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 21:43:59 »
Üdv mindenkinek. 2.0 tdci motor 130 le . Most vettem.
llenne egy kérdésem. Melegen nagyon ingadozik az alapjárat, és ha odalépek neki( megy,ahogy kell.nem füstöl) villog az izzitás jelző. De a menetteljesítményben nincs visszaesés.
A következő inditásnál már nem villog .
Mi lehet a baj?
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38592 Dátum:
2015.11.01 vasárnap, 21:59:40 »
Idézetet írta: zolesz - 2015.11.01 vasárnap, 21:43:59
Üdv mindenkinek. 2.0 tdci motor 130 le . Most vettem.
llenne egy kérdésem. Melegen nagyon ingadozik az alapjárat, és ha odalépek neki( megy,ahogy kell.nem füstöl) villog az izzitás jelző. De a menetteljesítményben nincs visszaesés.
A következő inditásnál már nem villog .
Mi lehet a baj?
Vissza kéne vinni?Szerintem....
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38593 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 14:08:02 »
Sziasztok!
Na engem is elért a villogó malacfarok szindróma
4db befecskendező csere+stb....
Csak gondoltam kiírom magamból a fájdalmamat, mert Ti pontosan értitek ezt az érzést.
Lassan annyit költök az autóra, hogy tudnék venni még egyet. De mindegy, mert őrült az ember fia.
Köszönöm, hogy "meghalgattatok"
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38594 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 15:18:52 »
Idézetet írta: Waterminator - 2015.11.02 hétfő, 14:08:02
Sziasztok!
Na engem is elért a villogó malacfarok szindróma
4db befecskendező csere+stb....
Csak gondoltam kiírom magamból a fájdalmamat, mert Ti pontosan értitek ezt az érzést.
Lassan annyit költök az autóra, hogy tudnék venni még egyet. De mindegy, mert őrült az ember fia.
Köszönöm, hogy "meghalgattatok"
Pfff!
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38595 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 18:04:51 »
Sziasztok!
2 porlasztónál, a 2-es és 3-as, magas résolaj veszteséget mértem, csináltam hozzá mérőt, ezért vissza viszem a felújítóhoz javításra. A 3as annyira gáz volt, hogy a 1,5dl-es edényt megtöltötte mire az 1-es és 4-es egyáltalán elkezdte tölteni a poharat, a 2-es akkor járt ~1-2cm magasságnál. Még garanciás szerencsére. Valami spec. szerszám szükséges a kiszerelésekhez? Minden csövet, beleértve a gyűjtőcsövet is, kiszerelek ultrahangos mosásra. Aki szerelte már ki az elemeket, írja meg a szerszám igényét, villáskulcs dugókulcs és ha szükséges azok hossza.
Köszi
Naplózva
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38596 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 19:28:04 »
Valaki tud abban segíteni, hogy fmba motorkódú 2002 es tdci nem forscannel mérve milyen turbónyomás értékeknek kell lennie? A kocsi nem megy úgy ahogy kellene. Nincs turbócső repedésem, a csúcsok nagynyomású év elején lett rendbetéve. EGR dugózva.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38597 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 19:37:36 »
Idézetet írta: Waterminator - 2015.11.02 hétfő, 14:08:02
Sziasztok!
Na engem is elért a villogó malacfarok szindróma
4db befecskendező csere+stb....
Csak gondoltam kiírom magamból a fájdalmamat, mert Ti pontosan értitek ezt az érzést.
Lassan annyit költök az autóra, hogy tudnék venni még egyet. De mindegy, mert őrült az ember fia.
Köszönöm, hogy "meghalgattatok"
Kitartás, testvériség.....
Ne add fel!
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Waterminator
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 177
30-9333-485
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38598 Dátum:
2015.11.02 hétfő, 19:59:07 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.11.02 hétfő, 19:37:36
Kitartás, testvériség.....
Ne add fel!
Köszi a biztatást
Naplózva
2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #38599 Dátum:
2015.11.03 kedd, 06:37:00 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2015.11.02 hétfő, 19:28:04
Valaki tud abban segíteni, hogy fmba motorkódú 2002 es tdci nem forscannel mérve milyen turbónyomás értékeknek kell lennie? A kocsi nem megy úgy ahogy kellene. Nincs turbócső repedésem, a csúcsok nagynyomású év elején lett rendbetéve. EGR dugózva.
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem egy digitális kombinált feszültség és turbónyomásmérő műszer lett beépítve a kocsiba. A fotókat láthatod a FAQ topikban. Nekem a műszer 0-és 1.5 bar között mutatja folyamatosan a turbónyomást. A műszeren a nyomásváltozás a legkisebb gázadásra is képes megváltozni. A műszer padlógáznál mutatja a max értéket majd egyenletesen visszaesik egy normál középértékre. Pl 130 Km/ó-nál pályán folyamatos haladás esetén 0.8-0.9 bar. 60 Km/ó nál 0.2-0.5 között változhat.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
765
766
767
768
769
770
771
[
772
]
773
774
775
776
777
778
779
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ