Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:43:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 889 890 891 892 893 894 895 [896] 897 898 899 900 901 902 903 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14636878 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44750 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 15:54:49 »

Ha direkt akarsz, még akkor sem tudsz olyat csinálni, hogy ne keveredjen össze.

Keverési arány vérmérséklet szerint. Van, akik szerint 1 tankhoz 1 deci kell, van, akik szerint inkább kettő. Szóval a legjobb, ha úgy csinálod, ahogy akarod. Smiley

Prémium eleve hülyeség, erről már volt szó itt. Drágább, de amennyivel többet tud (ha egyáltalán), az messze nem térül meg. Ha minden tankolásnál félreteszed azt a pénzt, amennyit megspórolsz a normál üzemanyaggal, mire eljutsz a porlasztófelújításig, meg is van annak az ára. Smiley

Legyen mondjuk 150 ezer km, amit bír normál GO-val. Az 1500 * 6 liter = 9000 liter GO. Ha 30 Ft-tal drágább a prémium a simánál, akkor ez 270 ezer Ft, majdnem ki is adja a felújítás árát.

AndyA


Köszönöm a felvilágosítást! worship
rámegyek akkor a 1,5dl/tank adagra. ma este megyek tankolni úgy is, mert este megyek Szlovákiába.
Köszi mégegyszer!!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Frigo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #44751 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 19:57:24 »

Sziasztok segítségeteket kérném van egy 2003 tdci mondeom olyat csinált ma hogy elkezdett villogni az izzitás ,elment az erő és most már erős kerregő hangja van, meg indításkor nem veszi fel a fordulatot.... Mi lehet... Aki tud adjon tanácsot előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.05 csütörtök, 20:04:03 írta Frigo » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44752 Dátum: 2018.04.05 csütörtök, 20:47:05 »

Sziasztok segítségeteket kérném van egy 2003 tdci mondeom olyat csinált ma hogy elkezdett villogni az izzitás ,elment az erő és most már erős kerregő hangja van, meg indításkor nem veszi fel a fordulatot.... Mi lehet... Aki tud adjon tanácsot előre is köszönöm!

minden valószínűség szerint eu3as-vákumos az autód,így több mint valószínű az üzemanyagrendszeri probléma.
De felesleges találgatni,akkor kell hibakódot olvasni,amikor villog az izzítás jel,és meglesz a hiba azonnal.
Addig is a hiba során ez "normális" vészüzem.Csökkentett rendszernyomással turbó nélkül.
Szóval diag-hibakódolvasás javasolt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Frigo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #44753 Dátum: 2018.04.06 péntek, 06:27:02 »

Köszönöm ez egy kicsit megnyugtató ma viszem elektromoshoz ott kiderül, esetleg még annyit kérdeznék hogy mit kell cserélni, és az mennyi kb?
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44754 Dátum: 2018.04.06 péntek, 07:18:00 »

Köszönöm a felvilágositást mindenkinek az eur besorolással kapcsolatban! worship worship worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #44755 Dátum: 2018.04.06 péntek, 07:44:30 »

Hali tagok!
Meg tudja nekem mondani valaki hogy a főtengely ékszíjtárcsa csavarjait mekkora nyomatékkal kell meghúzni?
Vagy esetleg ha valaki tudna adni egy linket ahol fent vannak ezek az adatok azt meg köszöném.
2002 tdci mondeorol van szó
Előre is köszi
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44756 Dátum: 2018.04.06 péntek, 08:17:48 »

Hali tagok!
Meg tudja nekem mondani valaki hogy a főtengely ékszíjtárcsa csavarjait mekkora nyomatékkal kell meghúzni?
Vagy esetleg ha valaki tudna adni egy linket ahol fent vannak ezek az adatok azt meg köszöném.
2002 tdci mondeorol van szó
Előre is köszi


http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.100
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #44757 Dátum: 2018.04.06 péntek, 08:37:22 »

Sziasztok.
Azt szeretném megkérdezni,hogy a kopogásérzékelőt és a vízhőfok érzékelőt merre találom,mert ki szeretném tisztítani vagy cserélni.Az autó Mondeo 2006.11. 2.0 TDCI N7BA motoros. Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44758 Dátum: 2018.04.06 péntek, 08:44:12 »

Sziasztok.
Azt szeretném megkérdezni,hogy a kopogásérzékelőt és a vízhőfok érzékelőt merre találom,mert ki szeretném tisztítani vagy cserélni.Az autó Mondeo 2006.11. 2.0 TDCI N7BA motoros. Előre is köszönöm a segítséget.

Kopogásérzékelő a blokk oldalán, a szívósor alatt, kb. középen. A B45/C1032 az:

http://www.talkford.com/community/uploads/monthly_08_2013/post-52150-0-62821500-1376732927.jpg

Vízhőfokra nincs hőmérő. Hengerfej hőmérséklet van:

https://www.youtube.com/watch?v=fKy4Sx9dsVo

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #44759 Dátum: 2018.04.06 péntek, 09:00:04 »

Köszönöm a gyors választ,így már meg tudom találni.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #44760 Dátum: 2018.04.06 péntek, 10:56:38 »

Köszi de itt nem találtam semmit
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44761 Dátum: 2018.04.06 péntek, 11:30:53 »

Köszi de itt nem találtam semmit

Pedig Kedves Fórumtársunk leírta:
"Tisztelt Fórumtárs!
A gyári ajánlás 3 üzemszerű meghúzás és oldás után tanácsos a csavarokat cserélni, ami sajnos nem olcsó. A csavar állapota nem befolyásolja a főtengely ékszíjtárcsa ütését. A csavarok meghúzási nyomatéka a meghúzási nyomaték táblázatban nincs közölve. 80-100 Nm ajánlott, ügyelve a három csavar egyenlő nyomatékkal való meghúzására. Tárcsából érdemesebb a prémium márkák közül választani. A Gates ékszíj tárcsában én is nagyot csalódtam. Felszereléskor után rögtön látható volt a nem kis kóválygása a tárcsának. Ettől függetlenül kóvályogva de teszi a dolgát, szerencsére hang nélkül. wave
Tisztelettel László! worship"
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44762 Dátum: 2018.04.06 péntek, 12:05:08 »

Pedig Kedves Fórumtársunk leírta:
"Tisztelt Fórumtárs!
A gyári ajánlás 3 üzemszerű meghúzás és oldás után tanácsos a csavarokat cserélni, ami sajnos nem olcsó. A csavar állapota nem befolyásolja a főtengely ékszíjtárcsa ütését. A csavarok meghúzási nyomatéka a meghúzási nyomaték táblázatban nincs közölve. 80-100 Nm ajánlott, ügyelve a három csavar egyenlő nyomatékkal való meghúzására. Tárcsából érdemesebb a prémium márkák közül választani. A Gates ékszíj tárcsában én is nagyot csalódtam. Felszereléskor után rögtön látható volt a nem kis kóválygása a tárcsának. Ettől függetlenül kóvályogva de teszi a dolgát, szerencsére hang nélkül. wave
Tisztelettel László! worship"

Lófülét. Már hogyne lenne megadva...?!?!

"Célszerszámok segítségével a forgattyústengely-szíjtárcsát beszerelni.
A csavarokat két lépésben meghúzni:
1. fokozat: 45 Nm.
2. fokozat: 120 fok."

Valamint a csavarokkal kapcsolatban:

"2. A célszerszámok segítségével a forgattyústengely-szíjtárcsát kiszerelni.

3. MEGJEGYZÉS: A csavarokat hulladékba dobni."

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Joe83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #44763 Dátum: 2018.04.06 péntek, 12:10:19 »

Pedig Kedves Fórumtársunk leírta:
"Tisztelt Fórumtárs!
A gyári ajánlás 3 üzemszerű meghúzás és oldás után tanácsos a csavarokat cserélni, ami sajnos nem olcsó. A csavar állapota nem befolyásolja a főtengely ékszíjtárcsa ütését. A csavarok meghúzási nyomatéka a meghúzási nyomaték táblázatban nincs közölve. 80-100 Nm ajánlott, ügyelve a három csavar egyenlő nyomatékkal való meghúzására. Tárcsából érdemesebb a prémium márkák közül választani. A Gates ékszíj tárcsában én is nagyot csalódtam. Felszereléskor után rögtön látható volt a nem kis kóválygása a tárcsának. Ettől függetlenül kóvályogva de teszi a dolgát, szerencsére hang nélkül. wave
Tisztelettel László! worship"

Nagyon szépen köszönöm a korrekt választ
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #44764 Dátum: 2018.04.06 péntek, 12:15:33 »

Sziasztok . Kérdésem volna a mondeo a napokban rakoncátlankodott nagyon nehezen indult el többször is mivel új helyen tankoltam azt hittem ez okozta levettük a tankot kipucoltuk de semmi nem volt benne gázolaj szűröt kicseréltük szűröt feltöltöttük de továbbra sem indult ,porlasztókon lelazitottam a a hollandert de nemjött gázolaj.p2291 hibakódot írt.kiszűrtük hogy valszeg a nagynyomású szivattú mágnesszelep nem működik .rendeltem egy bontottat kiszerelve csati rádugva kattan gyújtásra ah kell berakva nem és az autó továbbra sem indul.valakinek valami észrevétel vagy vmi tipp hogy mi lehet a probléma?
Elöre is köszönöm üdv Attila
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.06 péntek, 12:20:54 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44765 Dátum: 2018.04.06 péntek, 17:09:21 »

Sziasztok . Kérdésem volna a mondeo a napokban rakoncátlankodott nagyon nehezen indult el többször is mivel új helyen tankoltam azt hittem ez okozta levettük a tankot kipucoltuk de semmi nem volt benne gázolaj szűröt kicseréltük szűröt feltöltöttük de továbbra sem indult ,porlasztókon lelazitottam a a hollandert de nemjött gázolaj.p2291 hibakódot írt.kiszűrtük hogy valszeg a nagynyomású szivattú mágnesszelep nem működik .rendeltem egy bontottat kiszerelve csati rádugva kattan gyújtásra ah kell berakva nem és az autó továbbra sem indul.valakinek valami észrevétel vagy vmi tipp hogy mi lehet a probléma?
Elöre is köszönöm üdv Attila
kannából indítsd ráfolyással,közvetlenül a pumpa szívócsövet egy átlátszó csőre cseréld.Ha úgy indul,akkor levegős ,illetve levegőt szív be a rendszer,azért nem indul.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44766 Dátum: 2018.04.06 péntek, 17:28:05 »

Köszönöm a felvilágosítást! worship
rámegyek akkor a 1,5dl/tank adagra. ma este megyek tankolni úgy is, mert este megyek Szlovákiába.
Köszi mégegyszer!!

Na, megtettem. nyes
valóban kissé halkabb járása lett.
most még megfigyelőben vagyok, az fura, hogy tegnap 0,4l csökkent az átlag fogyasztásom (200km alatt) amit az elmúlt 700km alatt számolt.(akkor nulláztam le és eddig mindíg ŐMW prémiumot tankoltam most pedig "alap" MOL GO ment bele) most 5.4L/100Km
Hozzáteszem még azt is, hogy most próbálom 1700 vagy e fölött tartani a fordulatot, amiről írt AndyA. wave
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.06 péntek, 17:31:16 írta Lacko1984 » Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44767 Dátum: 2018.04.06 péntek, 17:50:26 »

Lófülét. Már hogyne lenne megadva...?!?!

"Célszerszámok segítségével a forgattyústengely-szíjtárcsát beszerelni.
A csavarokat két lépésben meghúzni:
1. fokozat: 45 Nm.
2. fokozat: 120 fok."

Valamint a csavarokkal kapcsolatban:

"2. A célszerszámok segítségével a forgattyústengely-szíjtárcsát kiszerelni.

3. MEGJEGYZÉS: A csavarokat hulladékba dobni."

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Lebbentsd fel a fátylat a dokumentációdról, mert nekem a TIS nyomatéktáblázatban a helye üres, ki van húzva. Egyébként egy 12 mm átmérőjű csavar meghúzásához a 45 Nm  nagyon csekélyke. Te valahol máshol olvastad a csavarokkal kapcsolatos ismeretanyagodat. A TIS harmadik meghúzás után javasolja a szemetes kukát. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.06 péntek, 17:53:13 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #44768 Dátum: 2018.04.06 péntek, 18:28:01 »

Tisztelt Fórumtárs!
Lebbentsd fel a fátylat a dokumentációdról, mert nekem a TIS nyomatéktáblázatban a helye üres, ki van húzva. Egyébként egy 12 mm átmérőjű csavar meghúzásához a 45 Nm  nagyon csekélyke. Te valahol máshol olvastad a csavarokkal kapcsolatos ismeretanyagodat. A TIS harmadik meghúzás után javasolja a szemetes kukát. wave
Tisztelettel László! worship

Nem a táblázatban, hanem maguknál a munkafolyamatoknál van.
Pl. első főtengely szimering csere végén
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #44769 Dátum: 2018.04.06 péntek, 18:44:18 »

kannából indítsd ráfolyással,közvetlenül a pumpa szívócsövet egy átlátszó csőre cseréld.Ha úgy indul,akkor levegős ,illetve levegőt szív be a rendszer,azért nem indul.
de a mágnesszelepnek kattania kéne ha ráadom a gyújtást? Hol levegősödhet fel a rendszer?köszönöm a tanácsokat
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.06 péntek, 18:57:50 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44770 Dátum: 2018.04.06 péntek, 18:59:32 »

Tisztelt Fórumtárs!
Lebbentsd fel a fátylat a dokumentációdról, mert nekem a TIS nyomatéktáblázatban a helye üres, ki van húzva. Egyébként egy 12 mm átmérőjű csavar meghúzásához a 45 Nm  nagyon csekélyke. Te valahol máshol olvastad a csavarokkal kapcsolatos ismeretanyagodat. A TIS harmadik meghúzás után javasolja a szemetes kukát. wave
Tisztelettel László! worship
nem 45Nm a meghúzási nyomaték.Az annyi lesz,amikor innen 120 fokkal tovább fordítja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44771 Dátum: 2018.04.06 péntek, 19:00:31 »

Tisztelt Fórumtárs!
Lebbentsd fel a fátylat a dokumentációdról, mert nekem a TIS nyomatéktáblázatban a helye üres, ki van húzva. Egyébként egy 12 mm átmérőjű csavar meghúzásához a 45 Nm  nagyon csekélyke. Te valahol máshol olvastad a csavarokkal kapcsolatos ismeretanyagodat. A TIS harmadik meghúzás után javasolja a szemetes kukát. wave
Tisztelettel László! worship

Ha a 45Nm megvan mind a 3 csavarnál, utána még rá kell húzni, hogy 120fokot forduljon minden csavar.
Autodata-nál is ez van amúgy
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44772 Dátum: 2018.04.06 péntek, 19:03:02 »

de a mágnesszelepnek kattania kéne ha ráadom a gyújtást? Hol levegősödhet fel a rendszer?köszönöm a tanácsokat
a résolajcsöveknél,a szűrő csatlakozásainál, a szívócső csatlakozásásnál a pumpán.Mindenhol,ahol "vákummal" kell haladnia az üzának.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44773 Dátum: 2018.04.06 péntek, 19:25:01 »

nem 45Nm a meghúzási nyomaték.Az annyi lesz,amikor innen 120 fokkal tovább fordítja.

Nekem légkulccsal húzták meg. Nagy probléma?
Okozhat valami hibát?Lazíttassam ki?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #44774 Dátum: 2018.04.06 péntek, 19:25:13 »

a résolajcsöveknél,a szűrő csatlakozásainál, a szívócső csatlakozásásnál a pumpán.Mindenhol,ahol "vákummal" kell haladnia az üzának.
Köszönöm . Esetleg gázolaj nyomok lehetnek ott ahol a hiba van?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44775 Dátum: 2018.04.06 péntek, 19:32:38 »

Köszönöm . Esetleg gázolaj nyomok lehetnek ott ahol a hiba van?
a résolaj csöveknél igen...máshol nem biztos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44776 Dátum: 2018.04.06 péntek, 19:45:49 »

Nem a táblázatban, hanem maguknál a munkafolyamatoknál van.
Pl. első főtengely szimering csere végén
Tisztelt Fórumtárs!
A rajz a szerviz folyamatnál félre vezető. A duratorq motor főtengely tárcsáján nincs központosító csavar. Én még eddig mindig minden tárcsát amit cseréltem 100-110 Nm húztam meg légkulccsal, mivel minden csavart kb ilyen nyomatékkal tudtam lelazítani. Nekem ebből problémám soha nem volt, és a lelkiismeretem is tiszta afelől, hogy a tulaj nem hagyja el a tárcsáját. A saját gépemen is 2x cseréltem már tárcsát minden gond nélkül. Természetesen légkulccsal meghúzva, a 110 Nm-rel. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44777 Dátum: 2018.04.06 péntek, 21:41:13 »

Nekem légkulccsal húzták meg. Nagy probléma?
Okozhat valami hibát?Lazíttassam ki?
Én meg a krokodil emelő szárát húztam rá a krova T szárára és ahogy szoktam érzésre húztam meg a csavart. Én mit tegyek? Vigyem szagszervízbeee?
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44778 Dátum: 2018.04.06 péntek, 21:48:52 »

Én meg a krokodil emelő szárát húztam rá a krova T szárára és ahogy szoktam érzésre húztam meg a csavart. Én mit tegyek? Vigyem szagszervízbeee?

Vigyük együtt!? eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44779 Dátum: 2018.04.06 péntek, 22:13:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
Lebbentsd fel a fátylat a dokumentációdról, mert nekem a TIS nyomatéktáblázatban a helye üres, ki van húzva. Egyébként egy 12 mm átmérőjű csavar meghúzásához a 45 Nm  nagyon csekélyke. Te valahol máshol olvastad a csavarokkal kapcsolatos ismeretanyagodat. A TIS harmadik meghúzás után javasolja a szemetes kukát. wave
Tisztelettel László! worship

Súgok: A főtengely külső szimmering cseréhez le kell venni a szíjtárcsát... Wink

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44780 Dátum: 2018.04.06 péntek, 22:15:17 »

Tisztelt Fórumtárs!
Lebbentsd fel a fátylat a dokumentációdról, mert nekem a TIS nyomatéktáblázatban a helye üres, ki van húzva. Egyébként egy 12 mm átmérőjű csavar meghúzásához a 45 Nm  nagyon csekélyke. Te valahol máshol olvastad a csavarokkal kapcsolatos ismeretanyagodat. A TIS harmadik meghúzás után javasolja a szemetes kukát. wave
Tisztelettel László! worship

Meg a 45 Nm után még 120 fok. Az azért nem kevés már, hidd el. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #44781 Dátum: 2018.04.06 péntek, 22:16:48 »

Nekem légkulccsal húzták meg. Nagy probléma?
Okozhat valami hibát?Lazíttassam ki?

Lazíttasd ki, és húzzák meg "rendesen", mert ha neked kell otthon, kézzel, hát az szenvedés lesz. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #44782 Dátum: 2018.04.06 péntek, 23:06:58 »

Vigyük együtt!? eplus2 eplus2 eplus2
Vigyük! De hová? taps taps taps
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #44783 Dátum: 2018.04.07 szombat, 06:24:37 »

Súgok: A főtengely külső szimmering cseréhez le kell venni a szíjtárcsát... Wink

AndyA
Kedves Endre!
Ne mérgesíts fel. rinya Természetes, hogy a szimering cseréhez levesszük a szíjtárcsát. Te is tudod, hogy a szervizek se vacakolnak a nyomaték kulccsal még ott sem ahol feltétlen szükséges lenne, hanem légkulccsal szerelik le-fel a tárcsát. Direkt kipróbálom a 45 Nm+120° ráfordítási nyomatékot. Ebből nem akarok problémát csinálni. Egyébként köszönöm az infót. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.07 szombat, 12:31:29 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #44784 Dátum: 2018.04.07 szombat, 11:14:55 »

a résolaj csöveknél igen...máshol nem biztos.
Kannából sem indul el porlasztók tetején lazításra már van gázolaj de 10-20barnal nagyobb nyomást nem csinál indítózásnál ahogy a műszer írja.mágnes szelep még mindig nem kattan hiába kap áramot . Mivel tudnék tovább menni?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44785 Dátum: 2018.04.07 szombat, 12:18:47 »

Sziasztok!

Ma rakom fel a 2.2-es komplett turbót. Geometriát megnéztem hibátlan, semmi korom.
A tengelynek nagyon minimális sugárirányú mozgása van, de ez belefér simán, szinte nem is látható. Viszont tengely irányban semmi lógása, úgyhogy elég jó állapotú így elsőre.
Szedtem már szét a sajátomat, de azért kérdeznék:

Vettem új leömlő tömítést, van új tömítésem az EGR hűtőhöz is, meg a turbón az olajvisszafolyóhoz is. Utóbbi kivételével a fémeket meg kell kenni valamivel összerakás elött?
A turbó nyomóágon van kettő réz alátét, azokat elég felizzítanom és lehűtve visszaraknom?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #44786 Dátum: 2018.04.07 szombat, 13:09:14 »

Kannából sem indul el porlasztók tetején lazításra már van gázolaj de 10-20barnal nagyobb nyomást nem csinál indítózásnál ahogy a műszer írja.mágnes szelep még mindig nem kattan hiába kap áramot . Mivel tudnék tovább menni?



Szia!
A mágnesszelepen van egy nagyon finom szövésű fém szűrő, azt érdemes ultrahangos tisztítóba tenni néhány percre, mert nem látszik, de eltömődhet.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #44787 Dátum: 2018.04.07 szombat, 13:16:13 »



Szia!
A mágnesszelepen van egy nagyon finom szövésű fém szűrő, azt érdemes ultrahangos tisztítóba tenni néhány percre, mert nem látszik, de eltömődhet.

Kifújattam levegövel rendesen jött rajta át minden.
Amúgy kiegészítésként eszembe jutott hogy csinált akkor olyat mikor nehezen indult hogy hirtelen kifeküdt a tank jelző és világított lámpája pedig a tank tele.volt
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.07 szombat, 13:21:44 írta madar89 » Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44788 Dátum: 2018.04.07 szombat, 17:52:49 »

Na megtörtént a turbó csere.

Megszűntek a furcsa hangok.

2,5 bart sehogyse akarta elérni akár hogyan nyomtam neki, 230kpa volt a maximum kb 2000-es fordulatnál.
De 3-asban simán elrúgott hirtelen gyorsításnál
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.07 szombat, 18:44:29 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44789 Dátum: 2018.04.07 szombat, 19:13:24 »

Sziasztok!
Ma indulás után elkezdődött a dpf regenerálás, gyorsan kiléptem az m0-ra mentem vele 30km-t 130-170km/h között.
Megálltam, vásárlás után beindítottam de a service lámpa(olajoskanna+villáskulcs) most nem aludt el.
Ha jól tudom ez az olajat figyeli? Vagy más funkciója is van?
Mennyire sos ilyenkor olajat cserélni? Jövő hónapra terveztem addig használhatom még vagy inkább ne?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44790 Dátum: 2018.04.07 szombat, 19:23:46 »

Sziasztok!
Ma indulás után elkezdődött a dpf regenerálás, gyorsan kiléptem az m0-ra mentem vele 30km-t 130-170km/h között.
Megálltam, vásárlás után beindítottam de a service lámpa(olajoskanna+villáskulcs) most nem aludt el.
Ha jól tudom ez az olajat figyeli? Vagy más funkciója is van?
Mennyire sos ilyenkor olajat cserélni? Jövő hónapra terveztem addig használhatom még vagy inkább ne?
az attól független,semmi nem figyeli az olajat.20e km -enkét jelez.Nyugodtan használhatod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44791 Dátum: 2018.04.07 szombat, 19:28:18 »

Sziasztok!
Ma indulás után elkezdődött a dpf regenerálás, gyorsan kiléptem az m0-ra mentem vele 30km-t 130-170km/h között.
Megálltam, vásárlás után beindítottam de a service lámpa(olajoskanna+villáskulcs) most nem aludt el.
Ha jól tudom ez az olajat figyeli? Vagy más funkciója is van?
Mennyire sos ilyenkor olajat cserélni? Jövő hónapra terveztem addig használhatom még vagy inkább ne?

Olajcserénél töröld a hibát
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44792 Dátum: 2018.04.07 szombat, 19:31:07 »

az attól független,semmi nem figyeli az olajat.20e km -enkét jelez.Nyugodtan használhatod.


Köszi, akkor nem is az olaj megfelelőségét nézi, hanem az utolsó törlés óta eltelt km alapján jelez?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44793 Dátum: 2018.04.07 szombat, 19:32:11 »

Olajcserénél töröld a hibát

Köszi, ez a fék meg gáz együtt fél percig és törlődik vagy kell hozzá eszköz?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #44794 Dátum: 2018.04.07 szombat, 19:48:21 »

Köszi, ez a fék meg gáz együtt fél percig és törlődik vagy kell hozzá eszköz?

Be kell csukni az ajtókat, és úgy ráadni a gyújtást, majd nyomni a pedálokat. Aztán egyszercsak törlődik
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44795 Dátum: 2018.04.07 szombat, 20:13:34 »

Köszi, akkor nem is az olaj megfelelőségét nézi, hanem az utolsó törlés óta eltelt km alapján jelez?
igen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #44796 Dátum: 2018.04.07 szombat, 20:24:37 »

Köszi mindenkinek! worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #44797 Dátum: 2018.04.07 szombat, 22:11:54 »

Kifújattam levegövel rendesen jött rajta át minden.
Amúgy kiegészítésként eszembe jutott hogy csinált akkor olyat mikor nehezen indult hogy hirtelen kifeküdt a tank jelző és világított lámpája pedig a tank tele.volt
Vki ?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #44798 Dátum: 2018.04.07 szombat, 22:16:17 »

Sziasztok. Régen jelentkeztem, mert eddig problémamentes volt a vas.
Olyan hibát produkált először, hogy menet közben leállt gyorsításnál és utána nem akart elindulni. Teker, de olyan mintha nem kapna vagy anyagot vagy "szikrát".
Második nekifutásra, meg a parkolóban indítanám és ott nem akart beindulni, csak 3-ra. Az első ilyen kb 3 napja volt.  rinya
Hibakód nincs elmentve a dtc-ben. email
Valakinek valami ötlet???  Huh?

A válaszokat előre is köszönöm!  worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #44799 Dátum: 2018.04.07 szombat, 22:17:07 »

Vki ?
hibakódok vannak?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 889 890 891 892 893 894 895 [896] 897 898 899 900 901 902 903 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.